بازدید 61819

آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۲۳۳۶ تن و جان باختگان به ۷۷ تن رسید/ کشف ۸۳۵ مورد جدید و عدم ارائه آمار‌های استانی!

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۲۳۳۶ تن افزایش یافت؛ این آماری است که معاون بهداشت وزارت بهداشت ارائه کرد و بی ارائه آمار مبتلایان در استان‌های مختلف، نشست خبری را ترک کرد.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 03 March 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۲۳۳۶ تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر علیرضا رئیسی، «معاون بهداشت» وزیر بهداشت که برای دومین روز متوالی مسئولیت ارائه آمار روزانه مبتلایان و جان باختگان کووید ۱۹ در کشور را عهده دار شده بود، در این باره گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، ابتلای ۸۳۵ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۷ تن رسیده است. همچنین تا به امروز در مجموع ۴۳۵ تن از افراد بستری شده بهبود یافته‌اند.
 
آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۲۳۳۶ تن و جان باختگان به ۷۷ تن رسید/ کشف ۸۳۵ مورد جدید و عدم ارائه آمار‌های استانی!
برای مشاهده آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبودیافتگان به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای، اینجا را کلیک کنید.

رئیسی در ادامه بر مراجعه ۸۵۳۲ نفر به مراکز درمانی تا به امروز تاکید کرد و افزود: از این تعداد از ۵۷۳۷ نفر تست گرفته شد که در نتیجه این تست‌ها، ابتلای قطعی ۲۳۳۶ نفر به کووید ۱۹ محرز شده است.کماکان استان‌های قم، تهران و گیلان در صدر استان‌های درگیر قرار دارند.

معاون وزیر بهداشت در ادامه بی آنکه توضیحی درباره چرایی تغییرات به وجود آمده در ارائه آمار روزانه ارائه دهد، نشست خبری را ترک کرد تا برای دومین روز متوالی آمار رسمی مبتلایان قطعی در هر استان کشورمان اعلام نشود. تغییری ابهام آفرین که معلوم نیست دلیل اتخاذش چیست و چرا در خصوص آن توضیحی ارائه نشده و نمی‌شود؟!

گفتنی است، دکتر جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت دو روز پیش به سوگ پدر نشست و دلیل غیبت وی و حضور دکتر رئیسی در نشست‌های ظهر هر روز برای ارائه آمار مبتلایان و جان باختگان، اشتغال سخنگو به امور تدفین پدر مرحومش عنوان شده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳۳
ديگه همه گير شد و خارج از كنترل ... بسيار بيشتر هم خواهد شد متاسفانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
وزیر بهداشت پیشین به علت هدر دادن بودجه عظیم اختصاص داده شده به وزارت بهداشت در جهت بالا بردن کارانه پزشکان و عدم ساخت زیر ساخت های بهداشتی و بیمارستانهای کافی باید محاکمه بشه تا درس عبرتی هم برای سایر مسئولان بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ده روز پس از آبروریزی درصد تلفات بسیار بالای این بیماری در ایران‌که بالای ۵۰ درصد بود
در اقدامی !؟ تعداد قربانیان کم و ثابت اعلام شدند!؟
و تعداد مبتلایان را شاید به واقع اعلام کردند
تا به درصد های معمول جهانی ۲ تا ۳ درصد برسانند!؟
واقعا که در عدد و آمار سازی و مهندسی جزو بهترین ها هستیم !!!؟؟؟
متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
بیش از نیمی از بودجه هنگفت وزارت بهداشت در دولت قبل بجای بهبود زیرساخت ها به جیب پزشکان رفت.آخر سر هم تبدیل به دلار و یورو شد و سر از بانک های خارجی درآورد.در کشوری که این همه نیروی انسانی مستعد برای تربیت پزشک وجود داره چرا باید دستمزد یک پزشک به جای ماهیانه ده یا بیست میلیون تومن بالای صد میلیون تومن باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
از اول امسال که سیل آمد واین هم از آخرش
همه مردم باید به خودشان بیآیند و از گناهانشان
استغفار کنند .فرقی نمیکنه چه قشری مدیر.مسئول .کارگر.روحانی.همه وهمه و...
ناشناس
| Malaysia |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ما کرونا را قورت میدهیم
ناشناس
| Malaysia |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
دیگه دیره خیلی دیره
چه شعری سرودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ناشناس 15:38 ! خجالت نمی کشی اینقدر راحت این برداشت ذهنیت در این زمینه رو بدون دلیل معتبر در این قسمت نوشتی؟هدف و نیت واقعیت از نوشتن این پاسخت در این قسمت چی بود؟شاید یکی از دلایلش پیشرفت بیشتر در شناسایی افرادی بود که در ایران کرونا داشتن و شاید دلایل دیگه ای هم وجود داشته باشه که آمار شناسایی بیماران کروناو نسبتش با جان باختن عده ای از اونها تا الان بدین صورت بوده.اونطور هم در این قسمت نوشتی "واقعا که در عدد و آمار سازی و مهندسی
جزو بهترین ها هستیم !!!؟؟؟"؟خجالت نمی کشی اینطور در این قسمت پاسخ دادی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
خطاب به ناشناس ۱۵:۳۸
دلیلش سادست البته اگه از قوه تعقلت استفاده کنی و اصراری به تکرار حرف کم مایت نداشته باشی...دلیلش این بود که روزای اول تعداد کیت و انجام ازمایش به شدت پایین بود،پس فقط برای بیمارایی شدیدا بدحال تست رو انجام میدادن و قاعدتا این بیمارای بدحال بیشتر میمردن...االان محدودیت کمتر شده و درصد داره درست میشه...همون روزای اول هم تعداد مرگ تقریبا همین اندازه بود.فقط اون موقع تعداد شناسایی کم بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
الان سی ان ان نوشته چین هم مسافران کشورهای دچار اپیدمی رو اجبار ۱۴ روز قرنطینه می کنه که اسم نبرده ولی خبر مذبور نوشته منظور ایران و کره جنوبی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
اینها همه از علایم آخرالزمان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
شما که میگید باید قم قرنطینه می شد از کجای دانید بقیه استانها یک ماه پیش مبتلابه باشن?
خدا به هممون رحم کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
بیشتر از درد کرونا و تلفات ان
دادن آمار ساختگی مسولان درد آور است
خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
به همه رحم میکنم الا خود تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ناشناس 15:50 هدف و نیت واقعیت از نوشتن این پاسخت در این قسمت چیه؟تو اگر این آمارها رو قبول نداری،خودت آمار درستی (البته اون آمار درست از نظر تو)در این مورد داری؟مدیر کل سازمان بهداشت جهانی هم از نظر تو در این مورد دروغ میگه؟ایشون که دستکاری کاذب آمار رو در ایران در این مورد تایید نکرد.خجالت نمی کشی اینطور در این قسمت پاسخ دادی؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
داداش
این رحم کردشه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ناشناس ۱۶:۰۵ چیه انگار خیلی ناراحت شدی ، از اتفاق ما مردم، می فهمیم که شما کی هستی و از کجا داری خط می گیری ، ما مردم اگر نمی فهمیدیم بیشترمون به نظر ایشون مثبت نمی دادیم . شما هم برو برای خودت خوش باش که منظورش چیه ، منظور دقیقا رحم کردن خدا از دست امثال شماست
ناشناس
| Canada |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ناشناس۵ ۱۶:۰ خودت رو خسته نکن وضع خرابتر از این چیزی هست که فکر میکنی. این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست . این دفعه دیگه با آمارسازی یا
آمارنسازی کار درست نمیشه. یا اینکه بزنی بعد بگی من نزدم . آمار واقعی رو برو از اونجایی که افراد
فوت شده در اثر کرونا رو دفن میکنند پیدا کن تا بفهمی. زیاد هم سخت نیست هر چی تعداد فوتی بود رو ضربدر ۵۰ کن حدود تعداد افراد مبتلا در اون شهر یا استان دستت میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
محمد 17:29! استدلالت در این مورد در این سطحه؟تو نماینده همه مردم ایران هستی که در این قسمت نوشتی"از اتفاق ما مردم، میفهمیم که شما کی هستی و از کجا داری خط می گیری"؟من چون نظرم در این مورد با
نظر تو و عده ای از افراد مخالفه به این معنیه که دارم از جایی خط میگیرم؟بر اساس کدوم سند موثق و معتبر؟به جای اینکه اینطور تهمت بزنی سعی میکردی جواب منطقی و منصفانه ای به نظر من بدی،البته اگر جواب منطقی و منصفانه ای داشتی.الان من هم باید بهت بگم تو از جایی داری خط میگیری که اینطور در این قسمت پاسخ دادی؟تعداد بیشتر مثبت و منفی دادن به یک نظر هم الزاما به این معنی نیست که همیشه و حتما نظر اون فرد به واسطه مثبت یا منفی بودن بیشتر ، درست یا غلطه .البته از نظر ایشون ، باید چیو برداشت کرد؟مگه من گفتم خدا به هممون رحم نکنه؟منظورت از" امثال شما"در این پاسخت چیه؟من؟بر اساس کدوم مدرک معتبر و موثق؟الان اینجا بشینم و فقط و فقط و فقط اعتراض کنم و انتقاد کنم و انتقاد کنم و انتقاد کنم از نظرت الزاما خوبه؟اگر میخوای در این قسمت جواب بدی به جای این که اونقدر زور بزنی جواب سطح پایین و همراه با تهمت بدی،اگر جواب منطقی و منصفانه داری سعی کن در این قسمت جواب منطقی و منصفانه بدی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
Ghasemi* 1389:
⭕️ متن دعای هفتم صحیفه سجادیه که امروز رهبر انقلاب خواندن آن را به مردم توصیه کردند:

امار فوتی ها کاملا مشخصه که واقعی است. خسته نباشید معاون وزیر...
پاسخ ها
معاون وزیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
خواهش میکنم. دیگه کاری بود که از دست ما برمیومد
همه ميگن توي خونه بمونيد تا امن باشه ! خب پس چرا ادارات رو تعطيل نميكنيد تا اين چرخه واگير لعنتي محدودتر بشه ؟! بايد همه گير بشه و فاجعه پيش بياد تا تعطيل رسمي كنيد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
زنداني ها را تعطيل كردين اما كارخانه جاتو نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
والله. راست میگه دیگه
آقا کار تعطیل جمعش کن بینم تعطیل
ایام عادیش چقدر کار میکردین که حالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
تعطیل کنند همه سیخ و زغال بر میدارن میرن شمال
دلیل این عدم اراه استانی ، پوشاندن امار بوده!!! چون الان کل کشور رو گرفته و امارها رو مسولین شهری هم دارن اونا تو حرفاشون امار شهرهاشون یا استاناشون لو میدن و این در زمان تجمیع و اعلام رسمی اصلا خوب نیست !!! الان دیگه وقتی به صورت رسمی اعلام نمیشه و چون عدد اعلامی بزرگه، کسی نمیتونه ادعای غیر در مورد امار کلی اعلام شده بر اساس گفته های فلان استاندار یا مسوول شهری کنه !!!
پس هدف مخفی کاریه !!!
در ضمن جناب تابناک به نرخ 40 درصد رسیدیم...کره 2 میلیون تست گرفته با امار مبتلای 5 هزارتایی ما جمعا کمتر از 6 هزارتا تست گرفتیم با امار 2 هزار خورده ای !!!
پاسخ ها
تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
از اونجا که تست های انجام گرفته تاکنون و همچنین گروه های کارشناسی و مشاوران ارشد بهداشتی در زمان های مختلف و مکانهای متنوع در سراسر کشور وبا رویکرد کنترل و تهیه آمارهای دقیق محلی بومی و همچنین ملی و بخصوص در تمام پهنه وسیع کشور در زمانهای حداقلی برای ثبت ضریب کاهشی یا افزایشی رشد مبتلایان به ویروس کووید 19. ولذا نمیتوان آمارهای دوکشور را مقایسه گرفت
علیرضا کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
من فکر می کنم دلیل اعلام نکردن استانها اینه که یک عده پا نشن از نگرانی برن سفر به استان های سالم تر و کم واگیر تر و اون استان ها رو هم نابود کنند. اگر برای این باشد کار درستی است.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
لطفا پیگیری کنید کلیپی که از غسالخونه قم پخش شده چرا امارش با امار فوتی های استان قم نه شهر قم سازگار نیست ؟
نتیجه مدیریت درخشان مسئولین

حقوق نجومیش برای مسئول بی درایت

تلفات و خساراتش واسه مردم بی دفاع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
این بیماری در کشورهای پیشرفته بسیاری هم وجود داره.نکته بعد اینکه بجای اینکه فقط یک عده غر بزنند و تلاش های مثبت صورت گرفته در ایران را نبینند،بهتر نیست در این مورد تلاش های مثبت بسیاری که صورت گرفته رو دید؟بهتر نیست در این مورد این موضوع رو در نظر گرفت که با وجود تریم های شدید علیه ایران تلاش های بسیار خوبی درمقابله با این ویروس در ایران صورت گرفت؟نمیخوام در این پاسخم بگم هر مسئولی الزاما کارشو به درستی در این زمینه انجام داد ولی تا کی در این مورد عده ای فقط باید غر بزنند و غر بزنند و غر بزنند و سعی نکنند حتی یک تلاش مثبت رو در این زمینه ببینند؟
علی
| Germany |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
دوست عزیز ناشناس 16:12

من وضعیت ایران رو باجایی که زندگی می کنم مقایسه می کنم.

متاسفانه هیچ حرکت مثبتی از مسئولین نمی بینم. همش پنهان کاری و سعی و خطا. به خطر انداختن کل کشور

شما لطفا چند حرکت مثبت رو نام ببرید تا ما غرغروها هم بدونیم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
داداش فکر کنم شما را استخدام کرده اند که جواب نظرات مردم را در حداقل زمان ممکن را بدهی. تابلو هست که از کی داری خط میگیری.متاسفام برای کشوری که بجای علاج واقعه فقط میخواهد با امثال مثل تو روش سرپوش بگذارع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
علی 16:58! نمیدونم الان شما در چه کشوری هستی، ولی به نظر من با وجود اینکه تحریم های شدیدی علیه ایران وجود داره و فشار زیادی که روی ایران هست ولی تلاش های بسیاری زیادی در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام شد.برای مثال آیاشما میدونی در تلویزیون چقدر در مورد ویروس کرونا و روش های مختلفی برای مقابله با ویروس کرونا توضیح داده شد؟شما میدونی در همین مدت نسبتا کوتاه چقدر توسعه برای آزمایشگاه تشخیص کرونا در ایران انجام شد؟آیا ساختن کیت ایرانی تشخیص کرونا در ایران کار کمیه؟آیا تلاش ها برای قرنطینه کردن و تلاش برای بهبود بیماران دارنده اون ویروس کار کمیه؟من نمیخوام در این قسمت بگم هیچ مشکلی در ایران وجود نداره،ولی آیا ندیدن تلاش ها برای مقابله با ویروس کرونا در ایران و فقط و فقط اعتراض کردن و اعتراض کردن الزاما خوبه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
محمد 17:34! به جای تهمت زدن به من سعی می کردی اگر جواب منطقی به نوشته من داشتی، جواب منطقی و منصفانه به نوشته من میدادی.من در نظرم گفتم به فکر علاج و حل مشکلات به وجود آمده ناشی از اون ویروس کرونا در ایران نباشیم؟حلش از نظر تو یعنی غر زدن و غر زدن و غر زدن و اعتراض کردن؟ منظورت از "تابلو هست"در این پاسخت چیه؟چی تابلو هست؟تو اگر بگی تابلو هست، تابلو میشه؟از نظرت من از کی دارم خط میگیرم؟بر اساس کدوم سند و مدرک موثق و معتبر؟به جای این پاسخ بسیار سطح پایین و همراه با تهمتت اگر
جواب منطقی داری سعی کن در این قسمت جواب منطقی بدی.به جای پاسخگویی منطقی و درست هم سعی نکن تهمت بزنی وبا فرافکنی و بازی با کلمات از جواب دادن منطقی فرار کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ناشناس 16:122
!!پس قبول داری که ایران کشور پیشرفته ای نیست
پس دیگه ادعای مدیریت جهانی نداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ناشناس 22:19! من کی گفتم الان ایران کشور پیشرفته ای؟من کی ادعا کردم ادعای مدیریت جهانی دارم؟به نظر من تلاش های مثبت بسیار زیادی در ایران در روزهای اخیربرای مقابله با این بیماری کرونا صورت گرفته و قضاوت در این مورد باید منطقی و منصفانه باشه و اینو هم حتی در این مورد در نظر گرفت که ایران اکنون تحت تحریم های بسیار سختی قرار داره و یک کشور با جغرافیایی بزرگ در غرب آسیا است و با یک سری مشخصاتی که در ایران و در منطقه وجود داره و باید منصفانه در این مورد قضاوت کرد و مطالبه داشت.
خدایا پس کی تموم میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
عزیز دل برادر تا الان تیزر ابتدایی بود و الان تازه شروع شده
یه همت کنیم صادرات کرونا رو اول میشیم
چند گروه باید محاکمه بشنوذ

1- کسانی که اجازه ورود افراد مبتلا به ویروس کرونا به کشور دادن
2- کسانی که افراد وارد شده تست و قرنطینه نکردن
3- کسانی که اطلاع رسانی نکردند
4- کسانی که بیمارستان ها و مواد مورد نیاز فراهم نکردن
5- کسانی که شهر قرنطینه نکردن

تابناک ما ملت خواستار محاکمه این افراد هستیم باید یک گزارش برای او بنویسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
احیانا سهمی هم برای سازندگان ویروس نمیخوای بذاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
منتظر باش....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
دقیقا همینطور است. چون این موارد موجب شده است که تا کنون حدود 70 نفر از هموطنان ما کشته شوند و تازه هنوز باقی موارد کشته شده باقی مانده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
اگر به قول ناشناس ویروس سازنده ای هم داشته باشه جرم این افراد سنگین تر هست.مثل سربازی که زمان جنگ در زمان تخلف با مجازات شدیدتری روبرو میشه.کشوری که بقول مسولان در شرایط جنگی هست اینهمه بی خیال؟باید قم رو همون روزای اول قرنطینه میکردن.
ناشناس
| Czechia |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
محاکمه!؟
تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
عزیزم فعلا محکمه نداریم تا اطلاع ثانویه هم کلیه محکمه ها تعطیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
درست میگه یک سهمی هم برای چینی های همه چیز خور تولید کننده ویروس هم میذاشتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
تو واقعا فکر میکنی جلوگیری از ورود این ویروس به ایران کار خیلی راحتیه؟این ویروس وارد کشورهای پیشرفته بسیاری هم شده.انتظار داشتی این ویروس وارد ایران هم نشه؟اون کشورهایی که بعضی از شهرها رو قرنطینه کردن الان کرونا در اون کشورها وجود نداره؟سعی کن در این مورد منطقی و منصفانه قضاوت کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
کسی یا کسانی که پنهانکاری کردند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ناشناس۱۶:۱۵ بجای مزخرفات و دری وری هایی که داری برای خلق الله می نویسی، خاموش باشی بهتره، حرف نزن ، تابلو هست که کی هستی و از کجا داری خط میگیری. همه ی کارهایی که مردم میگن ، انجامش راحته به شرطی اینکه با یک ساختار معیوب روبرو نباشی، الان تمام کشورها چطور دارن کنترل می کنن ولی مسئولین نمی توانند ، چون ساختار تشکیل شده از امثال تو هست.
محمد ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
محاکمه آنانی که به شمال برای ددر رفتند یاد رفت عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
خط اول شرکتهای هواپیمایی هستند که علیرغم اطلاع از ویروس کرونا همچنان به چین پرواز داشتند اگر چه در ظاهر گفتند لغو نمودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
محمد 17:39! حالت خوبه؟در کدوم کشورها این کرونا کنترل شد و حتی ریشه کن شد؟الان من هم بهت بگم تابلو هستی کی هستی و از کجا داری خط میگیری؟اگر جواب موثق و منطقی داری در این بخش جواب بده و زور هم نزن با فرافکنی و تهمت زدن و بازی با کلمات از پاسخگویی درست و منطقی در این بخش،فرار کنی.
از ۵۷۳۷ نفر تست گرفته شده و ۲۳۳۶ نفر مبتلای قطعی شناسایی شده. یعنی ۴۰ درصد مبتلا داشتیم. این یعنی فاجعه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
چرا فقط ما باید در آمار صداقت داشته باشیم ولی آمریکا برای این کار جریمه و زندان داشته باشه؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
عزیز دل برادر، تست رو از کسانی میگیرند که بیشترین علایم منطبق با کرونا رو داشته باشن، بنابراین حول و حوش ۴۰ درصد طبیعی و منطقیه، اگه از همه افراد عادی تست گرفته میشد، نتیجه بسیار متفاوت میشد.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
کاش برای تلفات خودروهای ایرانی هم بصورت تجمعی آمار کشته ها و معلولین تهیه می شد و روزانه به اطلاع مردم می رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
از کجا به این نتیجه رسیدی که این یعنی فاجعه؟
واقعا روتون میشه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ماشااله چیزی که محدودیت نداره رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
تو روت میشه اینطور در این قسمت نظر بدی؟اگر روت میشه بر اساس کدوم منطق و آمار؟
انا لله و انا الیه راجعون ای خدای بزرگ به حق مریض کربلا و حضرت رقیه دختر سه ساله امام حسین(ع) مریضها را شفا بده و این شر و بلا رفع شود خدایا خودت رحم کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
الهی العفو یا الله یارحیم یا الله
خدایا ما کسی جزتو نداریم به ما رحم کن
بار الها به ابروی دیندارانت قسم
به ملت ایران رحم کن .
اگه ما مزدم بد زبانی هستیم اما مهربان ترین مزدم دنیا هستیم.
ما را ببخش.
خیلی باحالید اتوماتیک روزی یازده تا میزارید روی فوتی ها؟ اینم آمار دادنتونه؟ الان فردا میگن فوتی ها 88 تا
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
یازده تا روی فوت شدگان و هزارتا روی مبتلایان زحمت نکشید خودمان مهندسی اش را یاد گرفتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
زیبا نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
استدلالت اینه؟تو میدونی که آمار دقیق جان باختگان(از نظر تو)دقیقا چقدره؟از نظرت هر کس یک شبهه افکنی بدون دلیل موثق و معتبر در این زمینه کنه؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ناشناس ۱۶:۱۹ خسته شدم از بس جوابت را دادم
علیرضا کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
مردم انقدر گوش به رسانه غربی نباشید. نه اینکه صدا و سیما صادقه ها نه ولی شواهد میگه وزارت بهداشت داره آمارها رو تقریبا درست اعلام می کنه و اینکه می گم تقریب به خاطر تاخیر چند روزه در انجام آزمایش ها هست.

اینم که اولش نرخ مرگ زیاد بود بدیهی هست چون اولش فقط حال بدها می رن بیمارستان و آزمایش و بعد یواش یواش دست و پا جمه می شه و کارها روتین میشه و اطرافیان هر بیمار تا یکی دو سطح بررسی می شن خوب معلومه که چند روزی وقت می بره که به حالت حدی درست میل کنه. همین خودش نشان از این هست که آمار دست کاری نشده وگرنه برعکس اگر از روز اول میومدن مثل حالت همگرا شده آمار می دادند مطمئن باشید اون اشکال داشت نه روند آمار فعلی.
حتی این آمار مهندسی شده وحشت به دل انسان میاندازه.835 مورد جدید؟ در پین با 1.5 میلیاردنفر جمعیت روزتنه 200 تا 300 نفر شناسایی میشد!!!!!!!!!!!!!!!
ماهان چه کردی با این مملکت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
هدف دولت این اینه که آمار ایران رو از چین هم بالاتر ببره تا در دنیا به عنوان یک کشور بحران زده شناخته بشیم. باز هم پای یک سری اغراض سیاسی در میانه. کاش ما مردم این قدر ساده لوح نباشیم تنها و تنها راه پایان این بلایا برکناری این دولت است. به خدا بدون هیچ تعلقات سیاسی و جناحی اعتقاد راسخ دارم تا آخرین روز این دولت مردم شاهد بحران های کوچک و بزرگ خواهند بود.،
علیرضا کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
تخیل نبافید و اگر دنبال واقعیت هستید به آمار جهانی نگاه کنید. در جهان 87501 نفر مبتلا شده اند و 2983 نفر هم فوتی داشته ایم. یعنی چیزی حدود همان 3 درصد.
از این میان چین با 79824 بیمار و 2870 فوتی پیشتاز است. تخمین ها این است که آمار ایران به 25000 تا هم برسد. اگر در چین روزانه 200 شده به خاطر اینه که در شیب ملایم رفته و ما هنوز تا یک هفته دیگر در همین شیب ها هستیم. سازمان بهداشت جهانی پیش بینی کرده که به حدود 25000 می رسیم. اگر خوب مراقبت نکنیم قله دوم خواهد داشت و ممکنه از این هم فراتر بره. پس باید حواسمون باشه. و بهداشت را هر چه بیشتر رعایت کنیم دست مرتب بشوریم. دست ندهیم مهمانی نرویم، هنگام ورود به خانه پیش از در آوردن لباس ها و پس از آن دو دور دست بشوریم همچنین پس از استفاده از سروبس بهداشتی و اگر گلودرد و عطسه و سرفه داریم در خانه بمانیم و از ماسک استفاده بکنیم.
آمار فردا 3500 و خرده ای نفر
پاسخ ها
ایلیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
3611 نفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
اگر یهو بگه ده هزار نفر تو شبه افکنی بدون منطق موثق و معتبر انجام نمیدی؟اگر بگه دو هزار و پانصد نفر چطور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
نه عزیزم 3609 نفر 2 نفر همونجا بهبود پیدا کردن مرخص شدن
خدایا تمام مریضان سراسر عالم را شفای عاجل عنایت بفرما، خصوصا محبین ائمه اطهار ...
اصرار به اعلام مبتلایان استانی نداشته باشید.فعلا آمار مبهم در این وضعیت برای ایشان جوابه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
فعلا تنهاکشوری هستیم که تفریبا کل کشور درگیر شده. فرق اونایی که قرنطینه کردن با ما همینه
آمار استانی را نمی دن تا نکن کجا ها را باید قرنطینه کرد. مردم و کادر درمانی شما آمار را بدهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
اون کشورهایی که بعضی از شهرهارو در این مورد قرنطینه کردن کرونا الان در اون کشورها ریشه کن شد؟
اگر آمار استانی بیان شود احتمال باز شدن مشت آنهایی که آمار کذب می دهند بسیار زیاد میشود پس به بیان یک عدد کلی بسنده خواهند کرد.دردسرش کمتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
تو بر چه اساسی اینطور در این قسمت نوشتی "آمار کذب"؟مدیر کل سازمان بهداشتی ارائه آمار کذب از سوی ایران را تایید کرد؟ تو از مدیر کل سازمان بهداشت جهانی هم در این مورد بیشتر میدونی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
اگر آمار اعلام شود و استانها ی پاک تر مشخص شود این ریسک هم هست که عده ای متاسفانه به آنجا ها بروند و آنجا ها را هم شایع کنند.
کاش شرکتهای خصوصی هم یه کم ساعت کارشون رو کم میکردن تا این روزهای آخر عمر بیشتر پیش خانواده هامون بودیم
انگار کرونا فقط با شاغلین ادارات دولتی خصومت داره
هر وقت آمار کشته شده های آبان را گفتند این را هم می گویند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
نظر بسیار بی ربطی در این قسمت دادی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
به ۱۶۳۴
فکر کنم یا باید ناظم بی اعصاب مدرسه بودی
یا جزو گروه حرفه ای فشار بودی ؟
خسته نشدی ؟
کمی مطالعه کن و کمی استراحت کن و دست از تعصبات خشک و خالی بردار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
ادم مشکل دار بخیل وحسود وکینه توزهرجور امارهم بهش بدی بازحرف خودش را خواهدزد سوال من اینه تعداد کشته یا مریص . چه فایده ای برای شما دارد
کشور دوست و همسایه روسیه، کوچکترین پیشنهاد کمکی که نکرده هیچ، مربی ایرانی را که میگوید من سه ماهه به ایران سفر نکردم راه نمیدن.
اونوقت کشور متخاصم و کافر آمریکا و در این برهه حساس پیشنهاد کمک بشر دوستانه می‌دهند و همچنین
کشورهای بریتانیا، آلمان و فرانسه برای مقابله با ویروس کرونا یک بسته کمکی به ارزش پنج میلیون یورو به جمهوری اسلامی ایران ارائه کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
از تابناک بعید بود که این یکی را نشان دهد ولی ممنون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
قطعا غربیها بهترند.کاش با آنها روابط داشتیم
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
متاسفانه از تاریخ و سابقه روسیه درس عبرت نمیگیریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
آمریکا اگر دوست واقعی مردم ایرانه چرا اونقدر ایرانو تحریم کرد و چرا اونقدر در مجموع به ملت ایران فشار وارد کرد؟چرا بریتانیا و آلمان و فرانسه اونطور که باید در مجموع با تحریم های آمریکا علیه ایران مقابله نکردن؟درود بر ایران
نامی
| Slovakia |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
درود بر سید مهدی
الان ناشناس فعال در کامنت ها میاد این آمار رو تکدیب می کنه. ولی واقعیت همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
یه عده دنبال تبلیغات برای غرب هستند
براتون متاسفم
اینهمه بی کفایتی در هرکشور دیگه ای اتفاق میفتاد همه از دم دادگاهی میشدن
چیکار دارید میکنید با مملکت ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
انتظار داری الان آمارافراد مبتلا به کرونا افزایش پیدا نکنه؟میدونی کرونا در چند کشور در دنیا وجود داره؟میدونی در چند کشور کرونا تبدیل به یک اپیدمی داره میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
۱۶:۳۹
از کسی مثل تو انتظاری نمیره، امیدوارم خودتم مبتلا شی به کرونا ببینیم میری پای همه پستها در فشانی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ناشناس 20:25! زیرهمه پست ها؟تو در چه جایگاهی هستی که در این قسمت نوشتی "از کسی مثل تو انتظار
نمیره"؟خجالت بکش برای این اظهار امیدواریت.تو منظور پاسخ منو در این قسمت،درست فهمیدی؟
در این گیر و دار کرونا، رفقای رامبد از فرصت سو استفاده و همه چیز رو طبیعی و این موجود رو دوباره به تلویزیون برگردوندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
مگه کانادا نبد؟
ویروس ها موجودات بیجان و بسیار ضعیفی هستند و عقل سلیم نمی پذیرد که یک ویروس بتواند چنین ابتلا و کشتاری در جهان ایجاد کند و تقریبا تما دنیا را درگیر کرده و فقط در چند کشور معدود نظیر آمریکا ، روسیه و اسراییل کمتر مشاهده شود این ویروس دستکاری شده و جهش های ژنتیکی خطرناکی در آن ایجاد کرده تا قدرت سرایت بالایی در انسان ها داشته باشد و قطعا توسط سرویس های جاسوسی آمریکا و اسراییل به عنوان یک سلاح بیولوژیک تولید و گسترش یافته و هزاران میلیارد دلار به اقتصاد کشورهایی نظیر چین ، ایران ، کره و ژاپن و حتی امارت اندلس و روم خسارت وارد کرده پس همه دنیا باید علیه آمریکا متحد شده و عمل به مثل نمایند
پاسخ ها
ممد
| Germany |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
لطفا تراوشات مغزت را در همان جمجمه ات نگه دار که عفونتی تر از کروناست.اون پسوند بندر را واسه آبروی بچه های بندری پاک کن.
saman
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
چی؟؟؟مگه همچین تفکراتی هنوزم هم وجود داره؟ویروس ها موجودات ضعیفی هستن؟یاد ضرب المثلی افتادم تو زبان کوردی که وقتیبه یه بیسواد میگن این رودخونه ویروس داره میگه این رودخونه به این بزرگی فیل رو هم با خودش میبره چه برسه ویروس
اخه مرد عصابی همین الان کشنده ترین بیماری های جهان ویروسی هستن مثل ایدز ابولا و ...اونوقت شما باید در چه اندازه ای از سطح دانش و سواد قرارداشته باشین که میگید ویروس ها موجودات ضعیفی هستن؟تازه ویروس ها از هزاران سال قبل که کشور ها حتی توانایی مهندسی ژنتیک نداشتن جان میلیونها ادم رو میگرفت اون موقع هم ویروسها ضعیف بودن؟یا امریکا 1000 سال قبل درستش کرده بود؟نکنه میخوایی زوربازو بگیری با ویروس؟خدایااز دست اینا نجاتمون بده
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
یک کم تاریخ بخونی عقل سلیمت بیشتر رشد پیدا میکنه
شهاب
| Germany |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
عزیزم و دلواپس گرامی اقتصاد ایران با کرونا شکوفا داره میشه می تونید پشکل الاغ رو هم صادر کنیم به دنیا، شده کیلویی 160 هزار به نظرم باید احتکار کنند این
محصول رو تا کم نیاد
فقط میتونم بگم
...
علی برکت ا...
...
..
.
البته نه برای مردم بلکه برای مسئولین که این تکیه کلامشان هست .
امار استانی واقعا برای مردم مهمه . این دیگه چه برخوردیه اخه
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
حداقل در تهیه آمار از چینی ها کمک بگیرید. حتی برای محله ها هم آمار دارند
چرا آمار استانی ارائه نمیشه؟!!اونقت میگن مردم به صداقت ما شک نداشته باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
مگه به صداقتشون شک داری؟ استغفار کن
مگر دکتر جهانچور خودش تک تک می شمرد ؟؟ یه اماری بهش میدادند اونم میخوند.
حالاچرا با رفتن ایشون نوع خوندن امارباید تغییر کنه؟
کزاییه!
پاسخ ها
احسان
| Singapore |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
کذایی بود اونکه فرمودن و بعد عوضش کردن و گفتن ویروس خیلی بد!
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
املای کذایی صحیح است، ببم عسلم
چقدر دقیق عمل میکنه این کرونا روزی 11 نفر تلفات نمی گیره !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
اره مثلا معلوم نیست چرا ویروس علاقه ای به اسرائیل و آمریکا نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ظاهرا به روسیه علاقه نداره چون آمریکا خودش درگیره.اصن عجیب نیست که هیچ خبری از روسیه نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
کروناهم به روسیه اطمینان نمی کنه و وارد روسیه نمیشه
این ویروس علی رغم خسارت های جانی و مالی که به مردم وارد کرده منجر به ایجاد یک فرهنگ جدید در حوضه بهداشت شده که اگر ادامه یابد در مبارزه با شرایط مشابه حتی انفلانزا در سالها آینده خسارت های فعلی را جبران می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
جان از دست رفته انسانها چگونه جبران می شود. ضمنا حوزه صحیح است نه حوضه
شاید این بلا نشانه ای باشه که کمتر دروغ بگیم،دزدی نکنیم،تملق نگیم،با هم مهربونتر باشیم،سر هم کلاه نزاریم...!بیایید با خودمون و خدا عهد کنیم این بلا زودتر دفع بشه ما هم انسانتر بشیم.خدایا به خاطر تمام گناهانی که کردیم،توبه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
مگه رئیس جمهور، وزیر ، نماینده مجلس ، استاندار و ...بودی که اینجور توبه می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
دوستی کمونیست جماعت یه گناهه .
تولی و تبری از فروع دین ماست
سیاست ما باید مثل وتابع دیانت ما باشد.
تنها بودن بهتر از دوستی با کمونیستها.است
داریم به رکورد چین نزدیک میشیم.
کم کم داره بحران افسار گسیخته ای میشه که مسئولان خدوم شب عید به ملت همیشه در صحنه ی انتخابات و دهه فجر و .......... هدیه دادند !!!!!

مسئولان مچکریم
مسئولان مچکریم
مسئولان ......
...
...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
آخرش پای نهادهای بین المللی و نیروهای صلیب سرخ به ایران باز خواهد شد.
نه شرقی نه غربی!
پیش بسوی ساخت آمار ۲درصد تلفات و برابری با استاندارد جهانی
راستی مگر قرار نبود از شنبه همه چیز عادی شود؟
پس چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
تدارکاتچی ما هنوز از خواب صبح بلند نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
کدوم شنبه؟
با این نرخ رشد مبتلا هفته دیگه همین موقع 50000 نفر و آمار فوتی ها 1300 نفر خواهد بود خدا به داد برسه با این مسیولین بی عرضه
دیگه مطمئنم تمام کسایی که تو راس کشور هستن واقف شدن که کرونا داره تو ایران فاجعه درست میکنه
هیچکدوم از این امارها دقیق نیستن متاسفانه و باعث شدن علاوه بر سردرگمی مردم یه تعدادی اصلا این موضوعو جدی نگیرن.
الان برای چی وقتی مدارس تعطیله مدیرا و ناظما دارن میرن مدرسه؟
تنها راه اطلاع رسانی دقیق و درست و بی وقفه، تعطیلی کامل و البته محاکمه ی عاملان اصلی ورود این ویروس به کشوره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
فکر میکنی اهمیتی هم داره. راستی فقط ۲۰ سال فرصت داریم برای افزایش جمعیت و ایجاد ثروت پایدار یادتون باشه بعدا مسولین از دستتون گله مند نشن
در عوض باعث شده امار تصادفات به شدت کاهش پیدا کند.روزی 41 نفر کشته می شد. هیچکی اهمییت نمی داد.
۷۷ نفر از سران و مسئولان و دولتی ها و مدیران و ......
آمارهای مردم عادی چقدره خدا عالم است !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای دکتر نجار کجاست رییس بحران مدیریت کشور؟؟؟؟؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
پیشه نمکیه...مگه نمیدونی نمک خاصیت ضدمیکروبی داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
رفته گل بچینه !!!؟
من پیشنهاد می کنم آمار مبتلایان و کشته ها بیشتر از آنچه هست اعللم شود تا مردم باور کنند خطر جدی است و مسایل بهداشتی را بیشتر رعایت کنند
پاسخ ها
احسان
| Singapore |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
آمار واقعیو اعلام کنن مردم خودشون حساب کار میاد دستشون
من که به این کرونا خیلی امیدوارم همیشه مردم قربانی ناکارآمدی و رانت و فامیل سالاری و بی کفایتی و سوء مدیریت کلان در کشور بودند اینبار فقط مردم نیستند
شرم بر هواپیمایی ماهان

شرم بر آن کسی که این فضاحت را با تصمیم اشتباه ن به مردم تحمیل کردند
سه در بهشت در قم بود ولی مسئولان خردمند و خدوم ما تصمیم گرفتند در همه ی شهرها درب بهشت بسازند مبادا ازدحام جمعیت موجب ناراحتی ملت شود .

جا دارد تشکری کنیم از درایت مسئولان !؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
از ابتدا هم تهران منشا ویروس بود، اسم قم هم فقط به دلیل تسویه حساب های سیاسی قبل از تهران مطرح شد. آخه شهری که حتی فرودگاه هم نداره مگه اینکه یارو از آسمون با چتر پریده باشه تو قم
فری 3 کله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
خودتو مخسره کن ؛ نعلتی
ناشناس
| Turkey |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
قم فرودگاه نداره ولی خیلی از افرادی که به قم میرن مستقیم از فرودگاه امام تاکسی می گیرن میرن قم
فردا اعلام میکنن حدود4000 نفر و پس فردا حدود6000 نفر کورونا دارن
اینجور که اینا دارن امار میدن منم جلو جلو مال فردا را عالام میکنم ۳۶۰۰ ابتلا ،۸۸ فوتی
کسب و کار عملا مرخص شد

خیلی ممنونیم ای کسانی که تصمیم گرفتید دهه فجر و انتخابات به نحو احسن برگزار شوند و کار به جایی برسد که نماز جماعت و نماز جعه هم تعطیل بشه ؟؟؟

الان کی جرات داره جواب علم الهدی را بده ؟؟؟
بین همه استانها، امار صفر زنجان جالبه
ببخشید معجزه است
یک شهر کوچک را قرنطینه ننمودیم تا ناچارا دنیا ما را قرنطیه کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
اون کشورهایی که بعضی از شهراشونو قرنطینه کردن کرونا الان در اون کشورها گسترش نیافت و ریشه کن شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
دانشگاه علوم پزشکی ... مسوولانی دلسوز و خدمتگار حضور دارند که شبانه روزی داده سازی می کنند و کارشناسان را توی دفتر می گذراند تا با وارد کدرن کد ملی شانسی افراد شهر، آمار غربالگری طرح ملی فشار خون را به 100 درصد برسانند تا از دست وزیر و معاون اول ریئس جمهور لوح تقدیر دریافت کنند!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
نکته جالبی بود
این صفر بودن آمار یک استان که دور تا دور آن آلوده شده اند، ناشی از چیست؟ یا:
معجزه، یا داده سازی یا درایت و لیاقت مدیران دانشگاه که هر سه احتمال بعید و محال هستند
پس آیا آمار متبلایان و فوتی ها مهندسی می شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
داداش با قرنطیه اون به اصلاح کشورها، عفونت ریشه کن نشد ولی رشدش مثل ایران کیلویی نشد
اگر توی چین آمار روزانه مثل ایران بالا می رفت، الان یک میلیارد نفر مبتلا و ده میلیون نفر کشته داده بود
به رشد روزانه موارد کشورماان توجه کردید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ناشناس 20:48!منظورت ازواژه "کیلویی" در این قسمت چیه؟ آمار ایتالیا افزایش کمی در این مورد داشته؟چند تا کشور پیشرفته در دنیا که کرونا به اون کشورا رفته تا الان شروع به قرنطینه کردن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
شواهد فراوان نشان می دهد صفر بودن آمار ابتلا و فوت این استان ناشی از داده سازی و کتمان برخی مدیران دانشگاه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
کیلویی یعنی افزایش 50 درصدی ضرف بیست ساعت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
علی آقا
پس از سه احتمال، همان داده سازی مسؤولان قوت می یابد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
علی آقا طبق نظر شما که درست هم است علت صفر بودن باید بی صداقتی مسئولین دانشگاه باشد
جناب روحانی سلام
احتراما
بنده از شما و همه ی مسئولانی که در تصمیم گیری فضاحتبارتان در مورد کرونا نقش داشتند به درگاه خداوند شکایت دارم

با احترام
یک ایرانی
وقتی دیدن آمارهای قبلی با واقعیات تطابقی نداره، از روز جمعه و یا این پیش فرض که این هفته پیک افزایش شیوع کرونا هست، از دو روز گذشته دارن آمارهای مبتلایان رو دو برابر روز قبل اعلام میکنن و آمار فوتی ها رو ۱۱ تن بیش از روز قبل. شنبه یکشنبه گفتن ۲۰۰ نفر بیشتر شده، دوشنبه ۴۰۰ نفر و سه شنبه هشتصد نفر. احتمالا فردا بگن ۱۵۰۰ نفر مبتلای جدید پیدا کردن. باز هم بدون اعلام تفکیک شده هر استان یا هر شهر.
بعد انتظار دارن مردم باور کنن.
وقتی چند روز قبل از اعلام رسمی فوت دو نفر به دلیل کرونا در سایتهای مختلف اعلام شده بود که کرونا وارد کشور شده، گفتن شایعه هست. چند روز پیش رییس دانشگاه پزشکی گلستان گفت ما بیش از پانصد بیمار مبتلا به کرونا داریم اما مقامات وزارت میگن چون ما تایید نکردیم قابل قبول نیست.
خب این شخص که دیگر آدم عادی و بی اطلاعی نیست، رییس دانشگاه هست و پزشک. داره میبینه که طی چند روز بیمارانی که دارای عفونت ریه هستن بیشتر شده.
حالا مردم دم خروس را باور کنن یا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
مقامات در لاپوشونی کردن کارشونو بلدن...راست میگن اتفاقا تنها مرجع جهانی برای تایید کرونا در حال حاضر همون استفاده از کیت هست،یعنی کسی هرچقدرم علائمش به کرونا بخوره اگه ازش تست گرفته نشه و بمیره جزو آمار نیست،چون انفلوانزای شدید هم میتونه همین علائم رو بده.سازمان بهداشت جهانی هم بر همین اساس حرف وزارت رو تایید میکنه.
دولت خطرناک بودن ویروس را جدی نمیگیرد و مراکزی که برای کاهش انتشار ویروس باید تعطیل شوند همچنان فعالند با این شرایط دلیلی برای کاهش مبتلایان وجود ندارد و باید منتظر تلفات بسیار سنگین بود
صد درصد خیلیا هستن که این ویروسو و دارن و خودشون نمیدونن
طبق نوشت های جالب یکی از فوتیا تو توئیتر ایشون از سه هفته قبل بیمار بوده ولی فکر میکرده انفولانزا گرفته!
این ویروس خیلی وقته وارد کشور شده ولی مسئولین به صلاح دید خودشون مردمو سیاه پوش کردن باز.
ینده با توجه مختضر آماری که بلدم اگر فرضا این آمار را مبنی قرار بدیم در اکسل گذاشتم فرمول پلی نمیال درجه سه دست داد و R2 نمودار 0.9937 که تا حالا ندیدم پراکندگی یه داده هایی بالا تر از 0.95 برسه مگر داده سازی. تا 21 اسفند هم می شه 10616 نفر. یک فروردین 50000 تا رد می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
دقیقا چه فاکتورهای رو در نظر گرفتید؟
سن جمعیت، امکانات جامعه، نوع تغذیه، نژآد و ... را هم در اکسلتون محاسبه کردید آیا؟
شک نکنید آمار فوتی ها بالای 500 نفر تا امروزه چون امکان نداره ایقد بیمار اما تعدادی فوتی ها کم باشه. فاجعه ای بزرگ در راه است خدا بخیر کند از مسئولین که چیزی برنمیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
شک بکن ...قبلا فقط بیمارای بدحال رو ازشون تست میگرفتن،بیمارایی که درحال مردن بودن برا همین آنار فوتی ها نسبت به مبتلاها ۲۰_۳۰ درصد بود...الان از خیلی از اونایی که بیماریشون خفیفتره هم تست میگیرن پس امار میتلاها بالا میره درحالی که امار فوتی ها مثل قبل تقریبا،چون چه قبلا چه الان بیمارای بدحال بستری میشن.
تا دو سه روز یگه درست می شه هنوز آمار فوت شده ها بالای ۳درصده
تو که نوشم نه ای نیشم ، چرایی؟ جراحت بر دل ریشم ، چرایی؟
اگر دولت و ملت یکدل و یک زبان باشند ؛ ویروس مرگبار کرونا قابل کنترل است .
باید از تجربه موفق هنگ کنگ در این مورد استفاده کنیم و به جای تشویش افکار
عمومی به فکر بیچاره هایی باشیم که در این وانفسای گرانی و بیماری ؛ هر دقیقه
مرگ را جلوی چشمشان می بینند .
۳%رو ضربدر جمعیت ایران کنید کل فوتی حدود ۲۷۰۰۰۰۰ میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
آمریکا از 107 نفر 6 نفر مرده اند، یعنی حدود 6 درصد.
ضمنا این آمار کسانی هست که وضعیت حاد دارند و تست شده اند و بسترسیند.
نه در ایران بلکه در دنیا آمار بیشتر از این است.

این احتمالات وحی منزل نیستند بر اساس جامعه و نژاد و هزاران فاکتور دیگه ممکنه فرق کنه
در عين وقاهت
هنوز چهار استان رو پاك اعلام ميكنند.............................
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
اولا املای وقاحت صحیح است ثانیا خودتو ناراحت نکن ؛ خودش خشک
میشه ؛ میفته
مردم ایران نسبت به مسایل بهداشت و درمان نگاه پیشگیرانه ندارند بسیاری از مرگ و میرهای کرونا ناشی از بیمارهای زمینه ای حادی است که افراد مبتلا داشته اند و این ویروس ضربه نهایی را اعمال می کند.
شاید تعداد افراد مبتلا در سطح کشور چند ده هزار نفر هم برسد که با توجه به عدم اعمال قرنطینه در مورد شهرهای الوده امری بدیهی است . شناسایی موارد الوده نیازمند امکانات و تجهیزات خاص است . بعد از ورود گسترده کیت ها شناسایی نرخ شناسایی مبتلایان افزایش و نسبت مرگ و میر هم کاهشی شده است . اما با رسیدن به نرم های جهانی نباید از شدت مراقبت و هشدارها کاسته شود . زیرا اهمال کاری می تواند تبعات بدتری را به جامعه تحمیل کند . مهم داشتن برنامه ای جامع ملی برای مهار و سرکوب ویروس است . که امید می رود مورد توچه کلیه نهادهای مسئول و دست اندرکاران قرار گیرد. برخورد قاطع با سودجویان این بحران جهانی از اهم واجبات است تا ریشه این نوع بد اخلاقی ها در نطفه خفه شده و در شرایط مشابه شاهد این نوع بد اندیشی نسبت به همنوعان مان نباشیم .
هرکی چندتا هواپیمای قراضه ازاین ور اون ور تهیه کرده وشرکت هواپیمائی راه انداخته بدون حساب وکتاب ورعایت استانداردها مسافرش هم معلومه تیمهای ورزشی و مردم بی بضاعت فراری ازکرونا آمارسازی درایران جا افتاده خدا به داد ما برسه با مدیریت هرکه هرکه ای ازاین ور بایستی باکرونا بجنگیم ازاون ور درجنگهای نیابتی کرونا صفت آخه ما کی هستیم که ملت خودرا رها کردیم وتو کار همه جای دنیا دخالت میکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جاي تاسف است عده اي از دوستان محترمانه از خداوند ومعصومين براي همه شفا ميخواهند متاسفانه بعضي دوستان به ايشان نظر منفي ميدهند اخر چرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
من هم برام عجیبه. چرا با خدا مشکل پیدا کردبم.مگه دعا کردن ودرخواست کمک از خالق چه ایرادی داره چراانقدرسنگدل شدیم
طبق تحقيقاتي كه من كردم اصلا هيچ ماسكي نميتونه جلوي ورود ويروس رو به دستگاه تنفسي بگيره ضمن اينكه ويروس تو هوا از بين ميره ضمنا ملت براي اينكه ماسك رو بذارن روي صورتشون يا تنظيمش كنن به ماسك دست ميزنن و ماسك رو آلوده ميكنن در ضمن ماسك ذرات بزاق پرتاب شده از دهان ديگران رو جذب ميكنه
به نظر من فقط بايد از ماسك شيشه اي سرتاسري مثل ماسكاي سنگ زني و جوشكاري استفاده بشه
خلاصه بعد از دست زدن به صورت مشكل اصلي ذرات بزاق پرتاب شده است
اگر استانها امار نمی دهند حتما موارد جدید و مرگ و میر بیش از این است...................
در آمار به این منحنی می گویند نرخ رشد نمایی. یعنی در یک مقطع زمانی کوتاه، رشد بی حد داشتن. اگر مداخله ملی صورت نگیرد، این اتفاق حتما خواهد افتاد.
تجربه نشان داده هر چقدر امکانات بیمارستانی و درمانی را بیشتر کنید، توفیق زیادی حاصل نخواهد شد. باید و باید مردم رعایت کنند. کمتر از منزل بیرون بیایند و به بهداشت خود و اعضای خانواده حساس باشند.
هیچ کس نمیتوانه این ریس جمهور بی تدبیر و اون مدیر هواپیمایی سو استفاده گر را محاکمه کنه تا کی باید بی تدبیرهایی این افراد را تحمل کرد
خطاب به اونایی که فکر میکنن آمار مرگ تو ایران بالاتره :
اگه درمان این بیماری "حمایتی" هست،یعنی چی؟یعنی دارو یا شیوه اختصاصی برا درمانش وجود نداره،درمان حمایتی یعنی اگر بیمار فشارش افت کرد با مایع درمانی یا دارو فشارشو بالا نگه میدارن...اگه اکسیژن خونش اومد پایین اکسیژن بهش میدن،اگه نفسش اینقدر تنگ شد که نتونست نفس بکشه دیگه لوله میذارن و وصلش میکنن به دستگاه که اکسیژن وارد ریه و خونش بشه و ....یه سری دارو ها ی ضد ویروسی هم به صورت آزمایشی داده امتحان میشه ببینن روی این ویروس اثر داره یا نه(با توجه به تجربه چینیا)....هیچ درمان یا روش خاصی نیست که تو ایران نشه انجامش داد...یعنی بیمارایی که اینجا مردن هر جای دیگه دنیا هم بودن میمردن،چدن عملا روش خاصی برای نجاتشون نیست.
پس بجای ملت غیور تئوری پرداز،ساکت بشینید تو خونه هاتون و دستتونو بشورید اگر توانشو دارید.
من مدتها سرفه های مزمن داشتم و کم و زیاد ، اذیتم می کرد و هر چه می کردم برطرف نمیشد . بارها دکتر رفتم و جز پلی سیلین و چرت و پرت و هزینه و ازار چیزی حاصل نشد .
حالا اما چند روز است خوب شده ام . دیگر سرفه ندارم . چون مردم رعایت می کنند . چون هوا تمیز شده . چون بهداشت عمومی رعایت می شود .

انچه اکنون مطالبه من است نه غرغر کردن و نه هو هو کردن است .
اینست که چرا تا حالا اداره بهداشت با این همه تشکیلات بهداشت عمومی را اموزش نداده بود .
چرا برای انفولانزا و همه دیگر بیماریها بیخیالی حاکم بود . چرا ؟؟
حتما باید چینی ها وحشت افرینی می کردند تا ما جدیت داشته باشیم .

اکنون من بهتر از همیشه نفس می کشم . از همه تجهیزات پزشکی و ماسک هم فقط همان وایتکس خانگی را در اختیار دارم . چیز خوبی است . ممنون از کاشفین وایتکس .
واقعا تا حالا حتی همین را هم به عموم کسی نگفته بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
آلودگی هوا رو چی می گی
سوالات و ابهامات در خصوص چگونگی ورود کرونا به کشور و اهمال و کوتاهی مسئولین در مقابل آن یک طرف ماجراست که باید پیگیری شود اما از طرف دیگر آنچه اکنون اهمیت دارد گسترش این ویروس به کل کشور است. قاعدتا اعلام موارد ابتلا به تفکیک استانی ولو با آمار رسمی باشد، در آگاهی مردم هر استان و منطقه و همچنین برنامه ریزی درست و مقابله با کرونا موثر خواهد بود.
چرا عوامل انتشار اولیه ویروس شناسایی و محاکمه نمیشوند؟
باید نمام ادارات تعطیل بشه واین ویروس محدود تر بشه وگرنه روزگار وحشتناکی در انتظار همه است
تابی جون شما اینو از حاشیه نویسان میخواین _____________ تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. خب به قول مرحوم مدرس محدوده این توهین وافترا رو روشن کنید قرآنی من بعضا راهکار برای نجات از این اوضاع بدسامان مینویسم شما غیرقابل انتشار میکنید اگه من ننویسم توهم منتشر نکنی به همینجا میرسیم که رسیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
درست میگویند ایشان با گفتن و سانسور نکردن البته جزء توهین بجا های بهتری میرسیم.
مرگ بر امریکا
در شرایط کنونی آمار مبتلایان و کشته شدگان اهمیت خاصی ندارد. مساله مهم ارتقاء سطح آموزشهاست. تلاش برای تغییر سریع برخی عادات عموم افراد جامعه با روشهای مختلف. مثلا اینکه در جاهای شلوغ مثل داروخانه ها و ... مردم با فاصله مناسب از هم در صف بایستند و فاصله ایمن را از همدیگر حفظ کنند. و تا حد ممکن از هر گونه رفتار لمسی مثل دست دادن و روبوسی و دست زدن به میزها و صندلی ها خودداری کنند.
دست از لجاجت بردارید سریعا از تمام نهادهای دنیا درخواست کمک کنید
این بلا که دامنگیر اکثر کشورها شده است بسیار بزرگ است وباید خیلی جدی گرفته شود و باید سازمان ملل جلسه اضطراری تشکیل دهد وتمام دولتها را موظف کند که فعلا اولویت آنها مهار کرونا باشد.
چرا همه جا را تعطیل نمیکنید مردم که ویروس را نیاوردن هواپیمایی ماهان مسیولش بوده و نمایندگان و کلیه مسپولینی که یا قاطعیت نذاشتن قم قرنطینه بشه الانم به همونها که مسببش بودن پک لوازم بهداشتی دادین و تو خونه خودشان را قرنطینه کردن اما مردم مجبورن برن سرکار تو شرایطی که نه ماسک هست نه مواد ضد عفونی شهرداری میگه ما مواد ضد عفونی نداریم برای ضد عفونی مکان های عمومی داروخانه ها برای استفاده شخصی هیچی ندارن مردم نمیتونن مثل اقایون تست بدن به قول خودتون تا الان چند هزار کیت وارد شده امارتون که پنج هزار هست بقیش کجاست که مردم بعد مرگ میفهمن کرونا دارن؟ ولی اقایون با لبخند میان اعلام میکنن ما هم کرونایی شدیم! همسر من در کارخونه کار میکنه مثل هزار هزار انسان دیگه تو یک محیط بسته با ۲۰۰۰ نفر ادم بدون هیچ امکاناتی نه ضد عفونی محل نه ماسک نه حتی دستکش و وقتی مرخصی خواسته بهش گفتن هر وقت کرونا گرفتی مرخصی میدیم از یک طرف باید نگران مسایل اقتصادی باشیم و بحران کار و اخراج و پول نداشتن از یک طرف بیایم تا بمیریم و فروش محصولات و خدمات ساخته شده دست ما بشه پول ارسالی برای اقازاده های خارج نشینی که پدرشان مسبب این وضعند و الان در خانه با هزار امنیت به ما میخندن و کادر درمان بدون امکانات داره گند اینها را جمع میکند
انا لله و انا علیه راجعون
با بررسی تعداد مبتلایان مشاهده میشه که این تعداد از یک تصاعد هندسی تبعیت میکنه یعنی با همین روال تا عید فرد سالمی تو ایران نداریم. خدا به همه ما رحم کنه!
در غُر زدن بهترینیم!
بسه دیگه بابا همه کارشناس شدید
از این دولت هیچی نمیخوایم چون ثابت کرده عرضه ی هیچ کاریو نداره
فقط اگه زحمتی نیست براشون وسایل بیمارستانا و داروخانه ها رو برای مردم تامین کنن خودمون میدونیم چطوری رعایت کنیم.
از کشور دوست روسیه چه خبر کمک نمی دهد در این شرایط
اینقد هر روز نوشتید( تایید رسیدن کرونا به دو استان دیگر) که حالا اونا دیگه از لجشون یا ترسشون امار نمیدن/ اگه امار واقعی بدید اتفاقا باعث میشه مردم خیلی جدیتر و فراگیرتر به فکر پیشگیری باشن
کافی ست بروید در یک گورستان نزدیک محلتان وتعداد دفن شده های یک ماه را با ماه های قبلی مقایسه کنید.بخی شهر ها میگن خیلی دفنی ها زیاد شده وبرخی هم نمی گن طرف چرا مرده. نزدیک رسیدن به یک فاجعه صدا وسیما دیلیم ودولوم پخش می کند ومسسولین میان میگن دستاتونو بشورید !!!
نمایندگان مانند کارکنان دولت .کارگران وکلیه حقوق بگیران دولتی وغیر دولتی جهت انجام امور ودریافت حقوق حلال برابر برنامه در روز ساعاتی سرکار حاضرند نمایندگان مجلس کهحقوقهای نجومی با انواع مزایا می گیرند .هریک دارای دفاتر جداگانه در مجلس هستند چرا مجلس را تعطیل کردند آیا حقوق دریافتی آنها حلال است .
دلیل افزایش آمار در واقع شناسایی بیشتر مبتلایان بخاطر ورود همین کیت های تشخیصی از امارت میباشد . هرچقدر بیشتر مردم رعایت کنند این آمار زودتر کاهش پیدا میکند
تابناک برات کسر شان داره که تیتر بزنی هیاتی از سازمان یهداشت جهانی پر از تجهیزات امروز رسیدند به تهران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایهاالناس مشکل ما فقط آموزش هست فقط آموزش و آگاهی
با خرافات و این دست اون دست کردن مشکل حل نمیشه
حتی قرقیزستان هم دونسته پیشرفت از آموزش شروع میشه کلاساشون 12 نفره و جلوی هر محصل یک لب تاب... .
حالا شما معلم رو تو ایران بچپونید کلاس 40 نفره.....
خلخالی خدا بیامرزدت....حیف که قدرتو ندونستیم.....اگه تو بودی ..........دراین شرایط جات واقعا خالیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
کارش اشتباه نبود . اعدامی ها اشتباه انتخاب میشدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
بزرگترین اشتباه و خطا
علی برکت الله...
ما تو این مملکت فقط داریم میخ اهنگی به سنگ میزنیم
اقا جان نه ماسک پیدا میشه
نه الکل
نه دستکش
این چه وضعیه
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
میخ آهنگی چیه ببم عسلم؟ حتما منظورت میخ آهنی است
باید از همون اول قم رو قرنطینه میکردند.
این روزها فرصت مناسبی است برای به دست آوردن دل افرادی که از ما کدورت و رنجش دارند برای حلالیت طلبیدن از کسانی که غیبت آنها را کرده ایم . برای کمک محرمانه و محترمانه به نیازمندان آبرومند . برای تلفن زدن به عزیزانی که از آنها بی خبریم مخصوصا پدر و مادر وبستگان نزدیک . برای توبه از اعمال زشت و گناهانمان . برای خواندن نماز قضابرای خود و امواتمان و دعا برای شفای عاجل همه بیماران و .... و برای آدم شدن به معنا و مفهوم واقعی آن .
مجلس فرض کنید تعداد کرسی مجلس 290 تا هست 20 نماینده هم کرونا دارند که میشه 6.9% مجلس گرونا دارند حالا مشت نمونه خروار باشه پس باید این عدد در 85 میلیون ضرب بشه میشه: 5,865,000 نفر کرونا دارند حالا این عدد رو در 3% مرگ و میر ضرب کنیم میشه175,950 نفر مرگ در روزهای آتی!!!!
احتمالا امار تهران خیلی بالا رفته که امار استانی ارائه نشد
علیرغم همه انتقاداتی که از دکترنمکی وزیرمحبوب بهداشت میشود ما داروفروشان ناصرخسرو نهایت تشکروقدردانی رااز ایشان داریم. ایشان از سال گذشته که وزیر شدندواولین کارشان ممنوع کردن واردات داروهای خاص بود باعث شدند کسب وکار کساد شده ما دوباره رونق بگیرد. ......... نمکی جون به کوری اونایی که چشم دیدنتو ندارند ما دربست مخلصتیم.
تا کی میخوان هرچیزی رو پنهان کنن اگر قبل از ۲۲ بهمن قم رو قرنطینه میکردن این بحران به وجود نمیومد جون مردم اهمیتی نداره ماهان هنوز داره مسافر چینی میبره میاره تمام ناقلین از قم به تمام کشور سرازیر شدن و همه استانها درگیر شدن
بسیاری از این کامنت ها مغرضانه و بعضی هاشون توسط دشمنان ملت ایران نوشته میشه به پرچم بالای کامنت ها نگاه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
پرچم ها بخاطر ترس از افشا شدن و استفاده از فیلتر شکن است
اتفاقا هر چه می کشیم
از خود مسولان بلند مرتبه تر است
هر چه مقامشان بالاتر
اشتباه و خطا و خلافشان بزرگتر است
اگر از همون ابتدا مانع از خروج وورود هواپیماها میشدند کا ر به اینجا نمیکشید
فیلم عسال خانه قم که آمارش شدید بود
کاش اسامی رو اعلام کنند
تابی جان
لطفا از مهندسی سازی آراء مثبت و منفی دست بردار برادر جان
این کارت مثل مهندسی سازی آمار مبتلایان به کرونا استو
این کارها خوبیت نداره برادر و
نوعی پاک کردن صورت مسئله است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
خوب حرف درستیه
کلیدها را از کار ننداز
اره فقط یاد گرفتیم نظر بدیم و شیک حرف بزنیم ومشکلات رو بندازیم به گردن این واون وفقط منتطر باشیم همه چیز درست به شه بشود گل وبلبل نه اقا تک تک ما مقصریم وقتی هر جا فسادی میشه حق خوری میشه نا مردی میشه میگیم به من چه نتیجه میشه همین
سه ماهه که ویروس را در سطح کشور می چرخانید و از این شهر به اون شهر و از این فرد به اون فرد می فرستید و دو ماهه که آمار مبتلایان را پنهان می کنید وگرنه چطور افز روز سوم اسفند یهویی شعله ور شد؟
کار کار استکبار جهانی .صهیونیسم بین الملل .ارتجاع عرب .استعمار روباه پیر. رسانه های مزدور .فراماسونها. مریخیها. ارواح . اجنه. شیطان پرستان است و هیچ ربطی به سیاست زدگی مسوولان خودمان ندارد.باید قدر خدماتشان را دانست
هموطنان گرامی بیماری کرونا یک بیماری میکروبی و از نوع ویروس است. دقت کردید در فضای مجازی و رسانه ها چه کسانی در مورد این ویروس و بیماری ریویش بیشتر صحبت می کنن؟!!! پزشک متخصص مغز و اعصاب!!!
واقعا جای تاسف داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست