بازدید 17531
۹

واکنش همتی به کانال مالی سوئیس

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: طبق اعلام سفیر سوئیس، ظاهراً دولت آمریکا معافیت لازم درمورد استفاده بخشی از منابع ارزی بانک مرکزی ایران را برای تأمین واردات کالاهای اساسی و دارو صادر کرده است، باید روند کار را در عمل دید.
کد خبر: ۹۶۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 02 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عبدالناصر همتی در یادداشت جدیدی که امروز در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد، به بیان نکاتی درباره مساعدت بانک‌ها با مشتریانی که با شیوع کرونا دچار مشکل شدند و کانال مالی سوئیس پرداخت.

وی تأکید کرده است: روز گذشته به مدیران محترم بانکی توصیه‌ای را برای مساعدت و همراهی با مشتریانی که به‌سبب شیوع کرونا دچار مشکل در کسب‌وکار خود شده‌اند، کردم. بنده هم می‌دانم که توصیه کافی نیست، بلکه قصدم طرح اهمیت موضوع بود، قطعاً تصمیمات لازم در این مورد طی دستورالعملی ابلاغ خواهد شد.

رئیس‌کل بانک مرکزی همچنین اعلام کرد: در خصوص کانال مالی معروف به سوئیس، طبق اعلام سفیر سوئیس، ظاهراً دولت آمریکا معافیت لازم درمورد استفاده بخشی از منابع ارزی بانک مرکزی ایران را برای تأمین واردات کالاهای اساسی و دارو صادر کرده است. باید روند کار را در عمل دید. تاکنون نیز دولت آمریکا غیرقانونی و با اعمال فشار به کشورها، منابع بانک مرکزی را مسدود کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹
عملکرد شما مگر چقدر دوستانه بوده که عملکرد طرف مقابل را ارزیابی می کنید
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
تو واقغأ ایرانی هستی با این نظرت؟ یک زحمت کوچک به خودت بده و چند کلام تاریخ روابط ایران و آمریکا رو بخون. خاک علم به سر هرچی به ظاهر ایرونیه وطن فروش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
وای به این تفکر ....طرف از اون سر دنیا اومده دور تا دور ایران پایگاه زده کل منطقه رو اتیش کشیده 40 ساله داره تحریم میکنه هر کاری برای نابودی ایران داره میکنه بدون اینکه گزندی از ایران ببینه و هر کاری هم که تو ذهن شماست برای مقابله با دشمنی اونه .انوقت شما میگی ما چقدر دوستانه رفتار کردیم .
دوستانه رفتار کردن با امریکا از دید شما چیه خودت مرور کنی گریه ات میگیری اگر افتخار نکنی از خواری و ویرانی ایران.
مثل اینه که یک دزد قاتل چاقو کش اومده تو خونت و میخواد همه کاری کنه و تو اون بین شما یک چکی هم بهش زدی و حالا از بیرون بگن تو هم اشتباه کردی چک زدی و حق داره اون
اف ای تی اف
اربیتاژ
اینستکس
کانال سوییس
کانال مکرون
کانال عمران خان
شما با آمارهای کذائی تا دیروز از نظر دارو ودرمان از تمام کشورهای دنیا پیشی گرفته بودید حالا چه شد ... راستگو بودن چه بدی داشت که یکبار نگفتی
بسه دیگه تمام دنیا را محکوم می کنید ....
اصلا مهم نیست.خودتون گفتین این تحریمها هیچ اثری نداره.خوب تو این چند سال مردم تحمل کردن حالا به مقدارم شما اقایان تحمل کنید..این منابع اگر بسته باشه امنتره....
اگر شماها هستید که از اون کانال هم سواستفاده خواهید کرد و راه همان را هم خواهید بست
سر کاریم همه ... راهی است که خوب و بد رفتیم و الان هیچ چاره معقولی جز مقاومت و گردن کلفتی و پیشروی و نگاه به داخل و یارکشی خارجی با همسایگان و.. نداریم اگر ویرانی کامل و تجزیه ایران و مرگ را نمیخواهیم . موضوع نظام و حاکمیت هم نیست.
تجربه هم نشان داده ذلیلانه و ملتمسانه برخورد کردن با غرب نتیجه اش ضرر بیشتر بوده است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار