بازدید 10074

حمایت باریج‌اسانس از کادرهای‌درمانی درمقابله با کرونا

کد خبر: ۹۶۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 01 March 2020

شرکت داروسازی باریج اسانس در جهت حفظ سلامت جامعه پزشکی و کادر درمانی اقدام به توزیع رایگان ژل ضدعفونی‌کننده در برخی از بیمارستان‌ها می‌کند.
جامعه پزشکی و کادر درمانی به عنوان پیشگامان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا به طور شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند. باریج اسانس به سهم خود و با پاس قددرانی از تلاش‌های این عزیزان اقدام به توزیع رایگان ژل ضدعفونی‌کننده در برخی از بیمارستان می‌کند.

مهرداد پرنور مدیر توسعه بازار داروسازی باریج اسانس گفت : ما در شرکت داروسازی باریج اسانس ، با توجه به نیاز و تقاضای ایجاد شده برای کشور و مردم عزیزمان تمامی توان و ظرفیت های تولیدی خود را جهت تولید محصولات ضد عفونی کننده بسیج کردیم تا بتونیم تعادل در بارار عرضه و تقاضای کشور جهت محصولات ضد عفونی کننده ایجاد نماییم . در حال حاضر پرسنل شرکت روزانه در سه شیفت در حال تولید این محصولات هستند و به مردم عزیزمون این اطمینان رو میدهیم که تمامي تلاش و ظرفيت خود را جهت توليد و توزيع مناسب فرارده هاي ضد عفوني كننده دست در دستور كار قرار داده ايم . همچنین جهت کوتاه کردن دست فرصت طلبانی که به دنبال کسب منافع خود از این مشکل پیشامده هستند ما اجازه افزایش حتی یک ریالی قیمت محصول را نسبت به ده ماه قبل را ندادیم و امیدواریم که بتوانیم  در جهت رفع مشکلات مردمون قدم کوچکی برداریم.

زهرایی  مدیر بازاریابی داروسازی باریج اسانس گفت : پرستاران و پزشکان برای دفاع از مردم و سلامتی جامعه سلامتی خود را به خطر انداخته‌اند و ما بر خود تکلیف ددیدم که قدمی هر چند کوچک در زمینه کمک به حفظ سلامت کادرهای پزشکی برداریم .

این روزها به همه توصیه شده که برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس مرتبا دست‌های خود را شسته و از ژل ضدعفونی کننده استفاده کنند. کادرهای درمان که بیشتر از این مواد ضدعفونی کننده که حاوی الکل است استفاده می‌کنند با مشکلات زیادی در زمینه تامین این کالا مواجه هستند که ما به تصمیم مدیریت عامل شرکت داروسازی باریج اسانس سرکار خانم لاله حجازی تعداد زیادی از این محصولات را جهت تحویل به بیمارستان های مرتبط با این ویروس در نظر گرفتیم و انشالله به دست آنها خواهیم رساند .

 

در حال حاضر کسب و کارهایی موفق تر هستند که فضای توسعه و تغییر را در سازمان خود با تاثیر پذیری از اتفاقات جامعه مطابقت دهند .اقدام به موقع داروسازی باریج اسانس در تولید این محصولات در کشور و همچنین تحویل رایگان آن به بخشی از کادرهای درمانی کشور بسیار ارزشمند بوده و جای افتخار  دارد  که مسئولیت اجتماعی این شرکت در این لحظات حساس جامعه در گروه داروسازی باریج اسانس به زیباترین حالت ممکن در حال انجام است  .

 با آرزوی سلامتی و بهروزی برای تمامی مردم عزیز ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار