بازدید 62806
هزار و نهصد و سی و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

عذرخواهی کانادا؛ انتقال دهنده کرونا ایرانی نبود / تقدیر آیت‌الله وحید خراسانی از تلاش پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا / شورای ائتلاف عملکرد نمایندگان اصولگرا را رصد خواهد کرد

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:احتمال نیاز قم به بیمارستان صحرایی برای مقابله با کرونا / اطلاعیه مهم درباره لغو نماز جمعه در کشور / موسویان: ترامپ خط قرمز‌های زیادی را زیر پا گذاشته است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 27 February 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
فروش یک ماسک عجیب و غریب در تبریز

تصاویری از فروش یک نوع ماسک در شهر تبریز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بسیار با ماسک توزیع شده در سطح کشور متفاوت است!برخی کاربران درباره جنس این ماسک عجیب و غریب نوشتند:یک تکه فوم که در داخل لباس استفاده می‌شود، یک تکه پلاستیک و یک تکه کش شلوار با بسته‌بندی کاملا عجیب که معلوم نیست توسط چه کسی و در چه شرایط غیراستانداری تولید شده در سطح شهر تبریز توزیع شده است.
 
بسته
 
 
احتمال نیاز قم به بیمارستان صحرایی برای مقابله با کرونا

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم:پس از دکتر قدیر رییس دانشگاه، دو معاون وی و ۱۰ نفر از پزشکان و پرستاران قم هم گرفتار ویروس کرونا شده اند. در صورتی که مسائل بهداشتی به درستی در قم رعایت نشود شاید نیاز به تخت ما به دو تا سه هزار هم برسد. اگر این بیماری در قم به اوج خود برسد، یک بیمارستان صحرایی را آماده سازی خواهیم کرد. در صورت نیاز سپاه و ارتش هم بیمارستان‌های خود را در قم مستقر خواهند کرد. / ایرنا
 
عذرخواهی کانادا؛ انتقال دهنده کرونا ایرانی نبود
 
دکتر عرفانی، رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: کشور کانادا رسما از ایران عذرخواهی کرد، زیرا هیچ ایرانی انتقال دهنده کرونا به کانادا نبوده است.
 
تست کرونای نماینده قم مثبت شد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و نماینده قم در مجلس با انتشار ویدئویی از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داد.حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم قم با انتشار ویدئویی از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داد.وی در این ویدئو گفت: تست کرونایم مثبت شده و با آنکه این ویروس فراگیر است، اما جای نگرانی نیست.
رئیس کمیسیون امنیت مجلس تصریح کرد: من در قرنطینه هستم و ان‌شاءالله ملت ما بر کرونا غلبه خواهد کرد.ذوالنور افزود: قطعا کرونا مغلوب مردم شریف ایران شده و مملکت از وجود این ویروس به زودی و با رعایت موازین بهداشتی، پاکسازی خواهد شد.
 
تقدیر آیت‌الله وحید خراسانی از تلاش پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا
 
آیت الله وحید خراسانی مرجع تقلید در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم پی‌گیر آخرین اقدامات در راستای مبارزه با ویروس کرونا شد.وی در این تماس تلفنی ضمن پیگیری اوضاع درمانی انجام شده در استان گفت: سلام من را به تمام پزشکان و پرستاران و کادر درمانی سراسر کشور برسانید.کار شما در این ایام بسیار مهم است و اجر شما عظیم است. در حدیث است که حضرت رسول اکرم (ص) می‌فرمایند: خداوند متعال نزد قلب‌های شکسته است «عِنْدَ الْمُنْکَسِرَةِ قُلُوبُهُمْ» و قلب بیماران شکسته و دعا نزد ایشان ان‌شاءالله مستجاب است.

اطلاعیه مهم درباره لغو نماز جمعه در کشور
 
شورای سیاستگذاری در خصوص نماز جمعه این هفته کشور اطلاعیه‌ای را صادر کرد.شورای سیاستگذاری در خصوص نماز جمعه این هفته کشور اطلاعیه‌ای را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
به اطلاع مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه مومنان خداجوی و نمازگزار جمعه می‌رساند، پیرو در خواست وزیر محترم بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت حقوق شهروندان عزیز و مومن ایران اسلامی و ضرورت رعایت آن، باعنایت به نامه مکتوب جناب آقای دکتر نمکی نمازجمعه مورخه ۹۸/۱۲/۹ درمراکز استان‌هایی که ازسوی ستاد اعلام گردیده است و ذیلا نام آن‌ها می‌آید، برگزار نخواهد شد.
۱ تهران
۲ قم مقدسه
۳ رشت
۴ مشهدمقدس
۵ تبریز
۶ ارومیه
۷ همدان
۸ اصفهان
۹ ساری
۱۰ اردبیل
۱۱ کرج
۱۲ اهواز
۱۳ سمنان
۱۴ زاهدان
۱۵ شیراز
۱۶ قزوین
۱۷ سنندج
۱۸ کرمانشاه
۱۹ یاسوج
۲۰ گرگان
۲۱ خرم آباد
۲۲ بندر عباس
۲۳ یزد
همچنین در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و شهر‌هایی که حسب اعلام کتبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استانداران محترم، به طور قطعی نقطه حساس شناسایی شده است نماز جمعه این هفته اقامه نخواهد شد.بدیهی است نماز جمعه در سایر شهرستان‌ها و مناطقی که با رعایت اصول و مقررات بهداشتی با هماهنگی ستاد استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.فرصت را مغتنم شمرده و در این ایام نورانی و معنوی مراتب سپاس و قدرشناسی خود و ائمه جمعه محترم ایران اسلامی را از مدافعان سلامت ملت -پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران تلاشگر و کادر خدماتی و اداری - و مدیران و مسئولان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در این جهاد مقدس، اعلام می‌داریم.در این شب‌ها و روز‌های عزیز به خصوص اولین شب و روز جمعه ماه نورانی رجب المرجب، بهترین تقدیر‌ها را برای همگان بخصوص ملت بزرگ و صبار و شکور ایران ازدرگاه خداوند علیم و قدیر تمنا می‌کنیم.
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور»
 
موسویان: ترامپ خط قرمز‌های زیادی را زیر پا گذاشته است

دیپلمات پیشین ایران در مقاله‌ای معتقد است که رئیس جمهور آمریکا خط قرمز‌های زیادی را در قبال ایران زیر پا گذاشته است. سید حسین موسویان، محقق در دانشگاه پرینستون آمریکا و دیپلمات پیشین ایران در مقاله‌ای که در «میدل ایست آی» منتشر شده نوشته است: بعد از انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ در ایران، تمام دولت‌های آمریکا اعم از دمکرات یا جمهوریخواه، سیاست "مهار" و "تغییر رژیم" در ایران را از طریق تحریم‌های اقتصادی و فشار‌های سیاسی دنبال کرده اند. در عین حال دو دولت بنحوی متفاوت عمل کرده اند. اولین مورد سه سال دور دوم دولت اوباما بود که با سیاست تعاملی او با ایران، بحران هسته‌ای از طریق دیپلماسی حل شد و تحولات مثبت دیگری در روابط دوجانبه رخ داد همچون آزادی ۱۶ دریانورد آمریکایی. همچنین در امور منطقه‌ای هم ایران پذیرفت که در مذاکرات بین المللی صلح سوریه که با حضور دشمنانش یعنی آمریکا و عربستان تشکیل شد، شرکت نموده و با قدرت‌های اروپایی در مورد یمن گفتگو و به پیشرفت‌های خوبی برای ختم این بحران دست یافت. وی می‌افزاید: جورج بوش رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته بود که بحران هسته‌ای ایران می‌تواند به جنگ جهانی سوم ختم شود. اوباما از طریق توافق هسته‌ای ایران، یک بنیان جدید برای خلع سلاح هسته‌ای در سطح جهانی ایجاد کرد. او تصریح کرد که ایران با محکمترین مکانیزم‌های بازرسی و شفافیت در تاریخ مذاکرات هسته‌ای جهان، موافقت کرده است. دومین مورد متفاوت در روابط، در دوره ترامپ رخ داده است. او با خروج از برجام، اولین رئیس جمهور آمریکاست که با آغاز "جنگ اقتصادی-سیاسی-امنیتی" با ایران، میراث جدیدی در روابط با ایران از خود بجای گذاشته است. او سردار سلیمانی را در یک حمله پهپادی در ژانویه ترور کرد. ایران نیز در اقدامی متقابل، پایگاه نظامی آمریکا در عراق را مورد حمله قرار داد که تاکنون ۱۰۹ مجروح داشته است. بعد از جنگ جهانی دوم، هیچ کشوری جرات نکرده بود به پایگاه نظامی آمریکا حمله کند. در حقیقت، ترامپ با این اقدام خطرناک، فصل "تقابل نظامی بین آمریکا و ایران" را گشود که ادامه آن می‌تواند منجر به یک جنگ تمام عیار شود.

دستور پلیس: ورود تمام اتباع چین به کشور ممنوع شد

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد که بر اساس دستور پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ورود تمام اتباع چین نیز به کشور ممنوع اعلام شده است. به گزارش عصر پنج شنبه پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) «علی کاشانی حیدری» اظهار داشت: با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مشاهده بیماری کرونا در کشور، به دستور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ستاد مقابله با ویروس کرونا با حضور نهاد‌های نظامی و انتظامی و ارگان‌های مستقر در این مجموعه، برای مقابله با گسترش این بیماری تشکیل شد. وی ادامه داد بر اساس مصوبات این ستاد، بلافاصله سلسله جلسات آموزشی برای کلیه کارکنان عملیاتی در پهنه هوانوردی شهر فرودگاهی با هدف جلوگیری از ابتلا به این بیماری برگزار شد و عملیات ضدعفونی امکان، ترمینال‌ها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌های فرودگاه نیز آغازشد و این عملیات به صورت مداوم در جریان است.

تست کرونای ابتکار مثبت اعلام شد

مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از ابتلای معصومه ابتکار به ویروس کرونا خبر داد. خانم فریبا ابتهاج روز پنجشنبه  اظهار داشت: با توجه به وجود برخی از علائم آلودگی خانم ابتکار به ویروس کرونا در روز گذشته آزمایش تست این ویروس از ایشان به انجام رسید که صبح امروز جواب آزمایش وی مثبت اعلام شد. مشاور رسانه‌ای معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: خانم ابتکار هم اکنون برای سپری کردن دوران بیماری خود در منزل بستری است. وی اظهار داشت: با توجه به احتمال آلودگی اعضای تیم همراه ایشان از همه افراد همراه آزمایش‌های لازم به انجام رسیده و روز شنبه نتایج آن اعلام خواهد شد.
 
پیشنهاد خانه سینما برای تعطیلی موقت فیلمسازی

خانه سینما به گروه‌های فیلمسازی پیشنهاد داد که به طور موقت از فعالیت خود خودداری کنند. این نهاد صنفی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا، خطر انتقال سریع آن در میان افراد جامعه وجود دارد و پزشکان و متخصص نیز بار‌ها درباره پرهیز از حضور در محیط‌های عمومی هشدار داده‌اند، به دلیل ناممکن بودن کنترل کامل سطوح، وسایل و ارتباطات، احتمال انتقال بیماری در میان گروه‌های فیلمسازی به شدت بالاست. /ایرنا

شورای ائتلاف عملکرد نمایندگان اصولگرا را رصد خواهد کرد

مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف اصولگرایان به خبرآنلاین گفت: چهره‌های اصولگرا در این دوره انتخابات ساماندهی داده شدند، هرچند اینبار هم چند جا مشکل موازی کاری پیش آمد. ️در تهران حتی نیرو‌های اصولگرا و طرفداران جریان اصولگرا کمتر به میدان آمدند. شب انتخابات بحث کرونا مطرح شد و روز انتخابات هم از خارج از کشور بحث FATF را مطرح می‌کند که بر میزان مشارکت تاثیرگذار بود. اصولگرایان باید اختلافات را در مجلس یازدهم بخاطر اهداف بزرگتری کنار بگذارند. نباید به بدنه و پیکره وحدت آسیب زد. شورای ائتلاف عملکرد نمایندگان منتخب خود را رصد می‌کند. قرار است کار نمایندگان رصد شده و همفکری شود و نماینده در مجلس رها نشود. احتمال پیروزی اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ وجود دارد.
 
عارف: درباره کرونا با مردم شفاف و صادق باشیم

رییس فراکسیون امید مجلس در یادداشت اینستاگرامی ضمن قدردانی از تلاش پزشکان و کادر درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا و بهبود بیماران، پیشنهاد‌های سه گانه‌ای را در خصوص کرونا مطرح کرد و گفت: درباره کرونا با مردم شفاف و صادق باشیم. «محمدرضا عارف»، رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در یادداشت اینستاگرامی ضمن قدردانی از تلاش پزشکان و کادر درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا و بهبود بیماران، پیشنهاد‌های ۳ گانه‌ای را در خصوص کرونا مطرح کرد و نسبت به احتمال لغو تعطیلی مراکز آموزشی هشدار داد. در این یادداشت آمده است: ویروس کرونا کماکان در دنیا در حال پیش روی است و متاسفانه تعداد قربانیان این ویروس روند صعودی را طی می‌کند. در کشور ما نیز تمهیدات نسبتا خوبی برای پیشگیری و مقابله با این ویروس از سوی مسئولان در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران، چند نکته را باید در این خصوص در نظر داشت؛ متاسفانه اعتماد عمومی مردم به حاکمیت به دلایل مختلف از جمله عدم صداقت و شفاف بودن با افکار عمومی خدشه دار شده است باید ضمن درنظرگرفتن جو روانی جامعه از هرگونه پنهان کاری درباره بیماری کرونا پرهیز کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۰۷
مدتیه که از پیامهای جناب زاد و ولد خبری نیست ولی بهانه ایشون لازم نیست تا بگم اگه این ویروس ساخته شرکتهای داروسازی سود جو نباشه و بخشی از جنگ بیولوژیک امریکا باشه دیگه نیازی به پیام زاد و ولد نکنید ایشون نیست چون مردم ایران خودشون از بین خواهند رفت و اگه این ویروس و امثالهم یک تست باشه برای ویروس بعدی،اونوقت چه؟مطمئنا اگر امریکا این ویروس رو برای ضربه زدن به چین و ما تولید کرده میتونه در اینده قویترش رو تولید کنه.طوری که چیزی از جمعیت کشورمون باقی نمونه. از طرفی دشمنی با امریکا برای ما غیر از ضرر هیچی نداشته.یک کشور کوچک مثل بحرین برای کشور ما که صد برابر وسعت و قدرت داره چنگ و دندون نشون میده و ما برای تکمیل ازاد راه شمال یا توسعه میادین نفتی توسط چینیها که مثلا دوست ما هستن بازی داده میشیم و نهایتا میزارن و میرن یا دوست دیگه مون روسیه برای تکمیل نیروگاه اتمی بوشهر یا تحویل اس ۳۰۰ چند برابر از ما پول میگیره و چندین برابر مدت مجاز طولش میده. بنابراین اگر ما با امریکا رابطه خوب داشته باشیم لازم نیست به صد تا کشور از جمله این کوچولوهای خلیج فارس کوتاه بیاییم.شما دوست امریکا باشی بحرین یا قطر یا امارات یا حتی کوچکتر و ضعیفتر از اینها هم که باشی کسی نمیتونه بهت چپ نگاه کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
این ویروس یا ساخت دولت تروریست آمریکاست یا از آزمایشگاه بیولوژیک چین در نزدیک شهر ووهان تصادفا خارج شده. یک احتمال دیگه اینه که توسط گروه سری بیلدربرگ که شامل راکفلرها و بزرگان فراماسونریه برای کاهش جمعیت جهان ساخته شده. جمعیت کره زمین داره به 8 میلیارد میرسه و احتمالا این نقشه این گروه برای کاهش جمعیت کره زمین باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
فقط موندم چطور هند با هزاران کیلومتر مرز مشترک با چین و جمعیت 2 میلیاردی و اون وضعیت فقط 3 مورد ابتلا به کرونا ثبت کرده. واقعا داستانش چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
خطاب به ۲۲:۴۹
دلیلش گرمای هواست. این ویروس توی هوای گرم از بین میره. توی ایران هم مناطق جنوبی کمتر یا دیرتر درگیرش میشن. یه مسئله دیگه هم هست، بعضی کشورا اعلام نمیکنن، نمیخوان اقتصادشون آسیب ببینه. چون فرضشون اینه که به زودی با اومدن فصل گرما خودش محو میشه، ضمن اینکه ترس سیستم دفاعی بدنو ضعیف میکنه. حالا اگه بیماری با یه سرفه خشک فک کنه سرما خورده، راحت تر با بیماری مبارزه میکنه یا اگه فک کنه کورونا گرفته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
ناشناس 23:06
اینکه هند فقط 3 مورد ابتلا معرفی کرده هیچ ربطی به گرمای هوا نداره. هند خودش یه شبه قاره بزرگه که نصفش همیشه برفیه. بعدم این بیماری ویروسیه. الان تو بندرعباس و قشم که گرم هستن مورد داشتیم. پس ربطی به گرما نداره. دلیلش اینه که نمیخواد گردشگریش از بین بره و کشورها پروازاشونو به هند قطع کنن و کلی ضرر کنه. ولی خیلی تابلوعه. حداقل میگفت 200 نفر نه اینکه بگه 3 نفر. خخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
بشین بابا با این استدلال آبکی ات
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
مسولان سایت تابناک
واقعا جای سوال داره که چرا کامنت های با آی پی خارجی رو منتشر میکنید؟!
خوب اغلب اونا مشخصه کی هستند و چه هدفی دارند
لطفا یک جواب منطقی بدید
حالا ممکنه بگید اینا مال وی پی ان هست. خوب هر کس میخواد نظر یده وی پی انش رو آف کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
ناشناس 23:06
حالا چرا میزنی؟ ویروس توی گرما از بین میره. اینکه تا آنفلوانزا داری بهت میگن نوشیدنی گرم بخور به خاطر اینه که بدنت گرم شه و بهتر بتونی باهاش مبارزه کنی. اونی که روی ویروس اثر نداره آنتی بیوتیکه.
بعدشم من نگفتم توی مناطق جنوبی شیوع نداره، گفتم کمتره. آنفلوانزا هم ممکنه تابستون بگیری ولی اگه نگاه کنی زمستون شیوعش بیشتره. اطلاعاتتو کامل کن. منم باهات موافقم که اونا نمیخوان گردشگریشون آسیب ببینه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
میبینم ان ادم عقده ای که هر شب زیر هر کامنتی در مورد پزشکان و پرستاران عقده گشایی میکرد دیگر نظری نمیدهد شاید حالا متوجه شده که علاوه بر سالها تحصیل و تحمل سختی در چنین مواقعی حتی از جان و سلامتی خود نیز میگذرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
در مورد سوال برادری که سوال کردند که در هند تعداد پایین است.
دلیلیش اینه که هند هواپیمایی ماهان نداره
کرونا هیچ غلطی نمیکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
فعلن که خیلی غلطها کرده.
ناشناس
| Malaysia |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
کرونا کاقذ پاره ای بیش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
کرونا روز شنبه بالمره لغو و نه تعلیق می شود.
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
بزودی نصف جمعبت ایرانو میخوره تا متوجه بشی با چی طرفی
برو مقاله های خارجی رو بخون همه منتظر تلفات خیلی زیاد تو ایرانن اسمشو گذاشتن جنگ جهانی سوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
همانطور که امریکا هیچ غلطی نکرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Canada |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
به این آقای ذوالنور بفرمایید کیت تشخیص و به لطف خدا بزودی واکسن ساخت کشورهایی است که در مجلس علیه شون مرگ بر مرگ بر سر می دهند
پسر ایشون امریکان میتونن برن اونجا درمان کنن بیان خانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
مطمئن باش اگر امریکا و اروپا هواپیما و ایرانیها را در این زمان راه میدادند اقایان و خانمهاو نازپرورده هایشان همگی رفته بودند
Ab
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
سیستم درمان ما بهتر از آمریکاست... هم ارزانتر و هم خدمات بهتر...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
همه شان دروغ می گویند یرای اینکه بعد بگویند ببینید ما هم گرفتیم و عملکرد آنقدر خوب بود که شفا یافتیم. اگه راست میگویند چرا تا حالا یکیشان نمرده است؟
حالا که ملت همه کرونا گرفتن ورود اتباع چین ممنوع باید بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
به دلیل محافظت از چینی ها بله !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
........اینم از حماقت مسئولین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
ان موقع که ماهان روزی چند هواپیما چینی واردایران میکرد باید جلوگیری میشد نوشدارو بعد از مرگ سهراب
!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
نوش دارو بعد از مرگ سهراب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
وزیر بهداشت به علت پنهانکاری باید دستگیر و محاکمه شود و عوامل پشت پرده این پنهانکاری نیز شناسایی و همگی اعدام شوند.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
همین دیشب فرودگاه امام بودم و پرواز ماهان از وشانگهای چین به زمین نشست ... بابا اینقدر دروغ نگید
اقای چمران احتمال پیروزی اصولگرایان در ۱۴۰۰وجود دارد اما اگر میخواهید به شیوه مجلس پیروز شوید تقاضا میکنم هزینه برگزاری انتخابات و شمارش رای به کشور تحمیل نکنید و از بین نامزدهای تایید صلاحیت شده اصولگرا یکی را به قید قرعه انتخاب کرده به ریاست برسانید چون انتصاب بهتر از انتخاب با رای و مشارکت بسیار پایین است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
مگه مجلس قبلی اصلاح طلب بود؟
پس چرا رئیس و رئیس کمیسونها همه اصولگرا بودند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
هزینه همه گیری ویروس های مختلف را هم اضافه کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
چرا به رای دهندگان و شعور مردم توهین میکنی ۲۸ میلیون کمه با شوک کرونایی که قبل از انتخابات دادن!!! مشارکت عالی بوده، با این وضعیت البته بنده شخصا معتقدم کسی که فوتبال بلد نیست بهتره به زمین نیاد تا توی بازی خراب کاری نکنه ، اونایی که با انتخاب دوره های قبل کلی هزینه مثل برجام و ... به ، مملکت تحمیل کردن همون بهتر که رای ندادن البته این قشر همیشه وقتی سوال برای جواب دادن
جلوشون میزاری توی پاسخ اشتباه می کنند، مثل الان که برای انتخابات شرکت نکردند یا دوره قبل توی انتخابشون، جالبه بازم از رو نمیرند و فکر می کنند همیشه کارشون درسته حتی اگه بدترین و افتضاح ترین نتیجه بدست بیارن.
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
مثلا این آقایون اصلاح طلبتن چه گلی به سر ملت زدن که اینطور طلبکار داریدد حرف میزنید؟؟حالا اصلا اصولگرا هم نباشه.هر کی باشه که بهتر از این
چطور در چین فقط در یک شهر کنترل شد؟الان همه استانهای ایران درگیر این ویروس هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
چون اونا روش غرنطینه مربوط به قبل از جنگ جهانی را اجرا کردند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
چین بیش از یک ماه لاپوشانی کرد اما بعد با مدیریت خیلی قوی جمع و جورش کرد اما در اینجا هم لاپوشانی شد هم مدیریتی وجود نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
عزیزان مرگ و زندگی دست خداست لیکن اونموقعی که به سفارش سلبریتیها بزاق دهان هزاران ایرانی به فرانسه ارسال شد به بهانه ی حل مشکل سرطان کاش کمی تامل میکردیم...مسئله ی کد ژنتیکی و بیوتروریسم اصلا شوخی نیست
امیر
| United States of America |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
اگه قراره که از ایرانیها نمونه بگیرن که علیه شون ویروس بسازن خوب اول میرن سراغ اون جمعیت ساکن امریکا و اروپا که قابل دسترسی بهتری دارند و از تمام اقوام ایرانی توشون هست . مگه همه ایرانیها دارای یک ژن مشترک هستند و کسانی که این نظریه را مطرح میکنند کافیه یک نگاهی به تاریخ ایران بیاندازند که با تهاجم اعراب ، مغول ، عثمانی ، ترکها ، اقوام شمالی چه چیزی بنام ژن ایرانی بجا مونده که بخواهیم نگران تهیه ویروس برای اون باشیم . اینجا با پرداخت پانصد دلار با قطعیت بالا بهتون میگن که رگ و ریشتون به کجا برمیگرده . چند تا دوستان اینجایی که خیلی پیگیر این داستان بودن وقتی تست رو انجام دادند حاضر نشدند نتیجه اش را به کسی بگند ولی بعدا کاشف به عمل اومد که دارای رگ ریشه عرب ۳۵٪ ، ۲۰ درصد فارس ، ۴۰ ذرصد ترک و پنج درصد یونانی هستش . حالا شما بیا برای این ترکیب ویروس بساز
روغن ریخته رو نذر امامزاده میکنین؟پروازهای چین به ایران رو حالا ممنوع کردین؟لابد پروازهای ترکیه اروپا امارات عربستان و......رو هم شما ممنوع کردین نه اونا!!!!! دیر شده اقا دیررررر
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
چینیها خودشون از ترس کرونا نمیان
الان استونی هم اولین کیس رو ایرانی ذکر کرده
دنیا رو به گند کشیده
تا میتونید تو قم بیمارستان بسازید !!!چه عجب بالاخره یه گرفتاری تو کشور پیش اومد دامن مسوولان رو هم گرفت!!!!!!فقط امیدوارم روند درمانشان هم مثل بقیه مردم باشه
توصیه می کنم در جلسه بعدی دادگاه زم بحث کرونا هم گنجانده شود !!!! احتمالا زم اعتراف کنه که ویروس کرونا را از طریق اسراییل و آمریکا و در طی مسافرتی به چین در این کشور پخش کرده است تا از طریق انتقال ویروس کرونا از چین به ما ضربه بزند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
مواظب باش ممکنه آلبانی کرونا بیاد همه هم که پیرمرد و پیر زن ، کلی تلفات روی دستتون میمونه.
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
برو بمیر بابا.مثل تو آمریکایی بیاد تو خونش و اسلحه بزاره رو سرش و ناموسش رو هم به یغما ببره میگی وایسا حالا یه دور دیگه مذاکره کنیم
این آقایون و خانوما که تابعیت امریکا و انگلیس و ... رو دارند تو کشور شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس رو فریاد میزنند. بهترین تجهیزات دارویی و پزشکی و ... آمریکا رو استفاده می کنند شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند. ما با امریکا مشکل داریم نه امریکا با ما. ۴۰ ساله که این وضعیت نتیجه قطع رابطه با امریکا شده بدبختی ما ملت. بحرین زپرتی هم واسه ما شاخ و شانه می کشه. ژاپن با دو بمب اتم آمریکا نابود شد ولی حالا در حد اروپاست.ما باید منت روسها و چینی ها رو بکشیم والا جوانان ما هم ارزو دارند بهترین متخصص های دنیا ایرانی هستند چرا شدایط فراهم نشه که بتونن بیان به کشورشون خدمت کنن. خانم ابتکار میگفت که در ایران اینده ای برای خوردهای برقی نیست راست میگفت چون سود فروش خودروهای بنزینی خیلی بیشتره..... داغانیم داغان
مثل اینکه کانادا عذرخواهی اش رو در گوش جناب دکتر عرفانی گفته چون ما که رسانه ها رو دنبال این خبر گشتیم چیزی پیدا نکردیم!!!
چرا شهرهای که مبتلایان زیادی دارند را مانند ووهان چین ضد عفونی نمی کنند؟
یعنی شما میگین خانم ابتکار هم مث خانمهای دیگه میان تو صف تست می ایستند تا تست ازشون بگیرن؟
روند درمانشون مث همه مردمه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
همینطور جناب ذوالنور
هند با دو میلیارد جمعیت و مرز مشترک زیاد با چین و تبادلات زیاد با چین فقط 3 مورد ابتلا به کرونا اعلام کرده. مشخصه که داره لاپوشونی میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
چون ویروسها نمیتونن پای پیاده از هیمالیا عبور کنند. البته جز کوهنوردهاشون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
هندی ها چون فلفل می خورند مرونا نمی گیرند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
همینطور ترکیه
فردوسی فرمود:

ز روز گذر کردن اندیشه کن / پرستیدن دادگر پیشه کن

بترس از خدا و میازار کس / ره رستگاری همین است و بس

.
.
ز هستی نشانست بر آب و خاک /ز دانش منش را مکن در مغاک

توانا و دانا و دارنده اوست / خرد را و جان را نگارنده اوست

جهان آفرید و مکان و زمان / پی پشهٔ خرد و پیل گران
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
استاد رایفی پور با توصیه های پزشکی مطالعه فرمایند این شعر پرمغز را
علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد

دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست

به روزگار سلامت سلاح جنگ بساز

وگرنه سیل چو بگرفت، سد نشاید بست
کاش مسولین ماهم از دولت کانادا یاد بگیرن یکبار هم شده بخاطر اشتباهاشون از مردم عذر خواهی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
دوست عزیز کانادا عذرخواهی نکرده این هم از خبرهایی که از خودشون در اوردن

مناینجا زندگی می کنم و تا حالا چندین ایرانی وارد کننده ویروس بودن به اینجا

اخریش هم 2 روز پبش یک زن و شوهر توی تورنتو که هر دو ناقل بودند

امان از دروغ
ناشناس
| Pakistan |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
آخه اونها اشتباه می کنند اما مسئولین ما که اشتباه نمی کنند
اینجا همش تو خبرها صحبت ازینه که ناقل کرونا ایرانی بوده که تازه از سفر برگشتن...تازه 2-3 مورد بوده...خجالت بکشید...
بابا این مسخره بازی پنهانکاری برای "حفظ آبرو" رو بگذارید کنار. والله بالله ما هم یک کشور هستیم مثل بقیه کشور ها. مشکلات پیش میاد معیار پیشرفت عکس العمل به مسائل پیش بینی نشده است. وقتی بیماری مسری پیدا میشه, معیار اصلی حفظ آبرو در جهان این است که بگویند ایران برای جلوگیری از پخش چه کار هایی برای شهرواندن انجام میده؟ شهروندان خود رو چگونه متشکل کرده؟ آگاهی لازم رو در اختیارشون میگذاره؟ اگر به کمک احتیاج داره - به جامعه جهانی اطلا ع بده, ما دستمون بسته است. به کمک نیاز داریم. کمک خواستن در چنین شرایطی نشونه درایت است و اینکه به فکر مردم خود هستیم.
مسله سلامت کشور شوخی بردار نیست . در اینجا بخش سلامت مثل گرانی بنزین‌نیست که بشود ماست‌مالی کرد
اینجا بحث یلامت ۹۰‌میلیون شهروند هست دیر بجنبند خود مسولین الوده خواهند شد . فرزندان انها الوده خواهند شد
چین باید ورود ایرانی ها رو ممنوع اعلام کند.
قیافه ذالنور به آدمهای گرونا گرفته نمیخورد . نه عطسه داشت .‌نه تب . نه آب ریزش بینی .....نه سرفه .... یعنی با این ترفند هم خواست سیاسی شود . یعنی من هم گرونا گرفتم . من هم‌مثل مردم هستم . در صورتی سرما خوردگی دارند . از این حرکات مودیانه سیاسی ایشان زیاد در مجلس بازی کردند . کلا اصولگرایان در همه بخش های سیاسی و اقتصادی و رفاهی و سلامت مردم بهره برداری سیاسی میکنند .‌گذشت زمان مشخص میکند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
محمود صادقي را يادت رفت بگي فكر كنم اون هم اصولگرا باشه درسته؟
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
اصلا اصولگراها بد.این اصلاح طلبای خوب شما چه گلی به سر مردم زدن.راستی اینستکس چی شد؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
آخه کی بالباس روحانیت تو قرنطینه می مونه همش دروغه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
دروغ میگن یعنی ماهم مثل بقیه مردم درگیرهستیم....اگه راست میگن
نمکی خیلی بهتر از قاضی زاده هاشمی هستش. خدا قوت بهش میگم. دمت گرم که به فکر مردمی . موفق باشی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
اگه بفکر مردم بود پنهان کاری نمی کرد و همان دو ماه پیش کرونا را اعلام و استعفا می داد
مهمترین و خطرناکترین ویروس در ایران ، ویروس گروناست !!!!! که مردم بویژه قشر کم درآمد جامعه را داره از پای در میاره!! و هیچ اراده ایی از طرف مسئولین برای نابودی این ویروس وجود نداد!!!
اولا الحمدالله یه شورای جدید هم ایجاد شد که بیشتر وبال گردن مردم باشه و با رصد و راهنمایی اصولگرایان در پاسخگویی سر بالا به مردم مساعدت کنه!. شما ایکاش یه شورای اونم متشکل از افراد بی طرف تشکیل میدادید که عملکرد چهار دهه اصولگرایان رو بررسی میکرد و ضریب وابستگی و همبستگی عملکرد اونا با ریشه فقر و فلاحت مردم رو مشخص میکرد تا دوباره همون کارها رو تکرار نکنن
ثانیا الحمد الله بالاخره معلوم شد بلاها ناشی از گناه چه قشری از جامعه هست به امید انکه هفته اینده بلاها کمتر بشه
خودشان با خودشان مسابقه دادند و
خودشان
اول
شدند.
آفرین
درصد مشاركت بيش از حد پايين بوده و اينها نماينده واقعي مردم نيستند
مشارکت زیر ۳۰ درصدی را نمیتوان رقابت نامید
امسال مجلس ، سال بعد نوبت ریاست جمهوری
کلا امید مردم ناامید شد.
اصلاحطلبان با کارنامه فضاحتبارشان همه چیز را به رقیب بدتر از خودشان باختند
مردم قربانی هر دو جناح بوده ، هستند ، خواهند بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
مشارکت ۴۳٪ بوده تهران۲۵٪ که تهران هم ایران نیست.
چوب خدا چقدر بی صدا هست ؟
والا من کانادا زتدگی می کنم همین دیروز یه زوج توی تورنتو که مثبت شناخته شدن هم ایرانی بودن. چند تا هم توی بریتیش کلمبیا ایرانی بودن

حالا این دوست ما میگه دولت کانادا عذر خواهی کرده رو نمی دونم از کجا اوردن... خسته نمیشن از این همه اسمون ریسمون بافتن بعضی از حضرات!!!
تندروها وقتی در انتخابات گذشته بازنده بودند باشارژ کردن قالیباف و ضرغامی و احمدی نژاد و جلیلی ..... روز و شب در شهرها بانک برمیداشتند که باید گروهی تشکیل دهیم بنام دولت در سایه که مطالبات اقلیت شکست خورده را پیگیری کند . الان سوال این هست حالا که با تبصره و تمهیدات به قدرت رسیدید مطالبات ۴۵ میلیونی که به شما رای ندادند و سیاست های تحمیلی شما رای ندادند را چه کسی پیگیری میکند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
منظور از مطالبات انتخاب نوع بندگی و غلامی امریکاست؟!
‏الان وقتشه مسئولین یه آماری منتشر کنن و بگن ۱۰۰۰۰ نفر تو آمریکا کرونا دارن و خودشون نمیدونن!
والا من کانادا زتدگی می کنم همین دیروز یه زوج توی تورنتو که مثبت شناخته شدن هم ایرانی بودن. چند تا هم توی بریتیش کلمبیا ایرانی بودن

حالا این دوست ما میگه دولت کانادا عذر خواهی کرده رو نمی دونم از کجا اوردن... خسته نمیشن از این همه اسمون ریسمون بافتن بعضی از حضرات!!

پ
واقعا تا حالا از این ماسکهای صنعتی که برای جوشکاری و ... استفاده میشه شما ندیدید؟
امارات متحده عربی و هند و پاکستان به شدت در حال لاپوشانی تعداد مبتلایان به کرونا هستن.
من از تبریز هستم. امروز بدون هیچ سابقه قبلی سینه ام کمی درد داشت و هر از گاهی هم سرفه میکردم. با شناختی که از بیمارستانهای دولتی تبریز دارم. هنوز نرفته ام و فعلا با چای برگ هیوا و استراحت در خانه به مبارزه این ویروس رفته ام البته اگر بیماری ام مربوط به کرونا باشد
درود ميفرستيم به روح دكتر رضا كوچكي نيا و پرستار نرجس خانعلي زاده كه در راه مبارزه با كرونا جان بجان افرين تسليم كردند و خسته نباشيد ميگيم به تمام پزشكان و پرستاراني كه در خط مقدم اين مبارزه قرار دارند
شنیده ها حاکی از این است که عده ای بدلیل دار الشفاء بودن حضرت معصومه (س) اجازه تعطیلی حرم آن حضرت را نداده اند اگر اینگونه است آیا اجازه می دهند عده ای که کرونا گرفته اند برای شفا به آنجا عزیمت و تحصن کنند؟!
اگر اون دلال کثافتی که برای سنار سه شاهی رفت چین به صورت غیرمستقیم یک کم وجدان داشت الان این وضعیت نبود. باید قم رو قرنطینه می کردند ولی نکردند و الان باید به عزای پرستار 25 ساله گیلانی بنشینیم
تابناک عزیزناپرهیزی میکنیدبه تارنمای شمانمی آیدکه تقدیرازپزشکان رامنتشرکنیدانهم ازقول وطرف مرجعی معتبروبامقام بالا وعالیقدربرای شماتعریف ازپزشکان افت دارد همان بدوبیراه همیشگی راادامه دهیدپزشکان عادت کرده اند
به آقای دکتر عرفانی بگید کانادا اعلام کرده همسر خانم ایرانی هم مبتلا هست.
همون کانادای دکتر عرفانی اعلام کرد اولین مورد شخص مبتلا به کرونا در مونترال خانم ایرانی بوده که از ایران با پرواز قطر اومده
مرگ بر کرونا، کرونا حیا کن مملکت را رها کن
ورود تمام اتباع چین به کشور ممنوع شده تا خداي نخواسته كرونا از ايرانيا نگيرن ، روزهايي كه بايد ورودشون رو ممنوع مي كردين ، نكردين و مملكت رو ويروس و عفونت برداشته وحالا كه خودشون تونستن كرونا رو مهار كنن ، ورودشون رو به كشور ممنوع كردين !!!!!!! ممنون از مديريت بحران تون ، واقعاً نمونه هستين تو دنيا !!!!
حالا هی از هم تشکر کنید هنوز که مشکلی حل نشده
من کانادا هستم، یک خانم ایرانی کرونا را وارد کرده و یک ایرانی دیگر را هم مبتلا کرده، از عذرخواهی هم خبری نیست این دروغ ها را از کجایشان در میارن؟ لازم به ذکره که اینجا بیمارها را گناهکار نمی دونن چون عمدا که اینکار را نکرده اند و حتی اسم و تصویرشان را هم نشان نمی دن لذا بابت چی باید عذر بخوان؟
الان ایشان دقیقا در چه جایگاهی هستند و از طرف کی اینگونه طلبکارانه هشدار میدهند
مگه ایشون رییس نمایندگان سابق لیست امید نیستن که توسط ملت از صحنه حذف شدن
اگر روز اول قم را قرنیطه کرده بودید .اتمام کشور را این طور درگیر و نمی کردید.......شما ببنید با این ندانم کاریهایتان به خاطر سیاست و رای دادن ببنید چه کردید حداقل رای گیری را عقب میانداختید .
خبرهایی که خیلی‌ها در ایران دوست دارند بشنوند و اگر هم گفته بشه با جون و دل باور می کنند:
۱- توی ایران ۵۰ میلیون نفر کرونا گرفتند و تا الآن هم ۱۵۰ میلیون نفر مردند اما نمی‌ذارن کسی بفهمه
۲-اولین مورد کرونا در کره ماه کشف شد که اون هم از ایران رفته بود اونجا
۳- کرونا به خاطر گفتن مرگ بر آمریکا بود
۴- اصلا کرونا کار خودشونه
اولين مورد توي نيوزلند هم ٢٠ دقيقه پيش اعلام شد كه به سلامتي يه ايراني بوده


اين نشون ميده خيلي ها تو ايزان الوده شدند ولي هنوز شناسايي نشدند متاسفانه
اگاه باشید داروی سرطان خیلی وقته پیدا شده تمام سرطانها
و امریکا با تهدید و یا پول دهن کاشفان دارو را بسته چرا؟
چون جان مردم دنیا مهم نیست پول مهم است
امریکا ویروس کرونا را به صورت جهش ژنتیکی و در آزمایشگاه به این شکل خطرناک در آورد و مردم چین را مبتلا کرد
و سپس مردم ایران را مبتلا کرد
و منتظر واکسن آن توسط آمریکا باشید چون خودش ساخته و خودش پادتن و واکسن را می تواند بسازد
و می خواهد چهره پست خود را در جهان بشر دوست جلوه دهد

ای مافیای پست امریکا که کودکان ایران و جهان را کشتی
جوانان ایران را نابود کردی و به مردم خودت رحم نمی کنی
مردم ایران و قشر فقیر و متوسط این کشور را تحریم کردی دستت رو شده حتی برای کورها و کرها که فقط می توانند لمس کنند

چرا دلسوزان و متخصصان و نوابغ کشور نباید مدیریت ارگان های مختلف کشور را دردست بگیرند و هرکدامشان کارایی هزار مدیر عادی را در کشور دارند
تا کی عطش شما به میز و قدرت پایان می یابد
گرچه تعداد انگشت شماری از مدیران خوب داریم
که کفایت نمی کنند
درود بر رهبر عزیز که اگر نبود فاتحه کشور خوانده شده بود
احتمالا مسئولان برای این که از زیر بار مسئولیت فرار کنند این چند هفته رو اعلام میکنند که کرونا دارند و در قرنطینه سپری میکنند و کیفشون رو هم میکنند، کسی هم بهشون بگه چرا وضع اینجوریه میگن ما که بیماری داشتیم خودمون در جریان نیستیم !
یه خبر خوندم که توی شانگ های چین یک مورد کرونا دیده شده. و جالبترین قسمتش این بوده که یک ایرانی بوده که از ایران رفته بوده چین
بالاخره برای اولین بار افاضات تشویش کننده پایان هفته رو نمیشنویم و علی رغم تهدید کرونا شنبه رو با اعصاب آسوده تر شروع میکنیم.
مسولین شرکت ماهان را محاکمه کنید
ابهام!!!!
اگه وضع کرونای قم رو به بهبودی است پس چرا دوتا معاون های رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و نماینده های قم و پرستاران قم نیز مبتلا شدهاند و احساس نیاز به بیمارستان صحرایی شده! میشه یکی توضیح بده ما تکلیفمون را بدونیم؟؟؟؟؟؟
چقد بدبین هستیم . همه چیز به دیده دشمن می نگریم.کرونا هم مثل سارس و مرس بیماری ویروسی است . البته سیستم تنفسی و کلیه ها را تهدید می کند و نیاز به مراقبت شدیدتر است .
آقای ذوالنوری، کار کار آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و اسرائیل کودکش و سعودی شیرده و ... است.
قم 2 تا بیمارستان آماده داره که تقریبا 10 سال هست ساخته شده و مقامات باصطلاح دلسوز اجازه بهره برداری تا کنون ندادند. و نیازی به بیمارستان صحرایی نیست.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی