بازدید 93783
هزار و نهصد و سی و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش‌ها به گفت‌وگوی جنجالی فتاح در صدا و سیما / توجیه شکست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس از زبان محجوب / توصیه‌های کرونایی ضرغامی / نماینده مجلس به بیست سال حبس محکوم شد؟

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند روزنامه کیهان: با مدیرانی مانند حریرچی بر کرونا پیروز می‌شویم / نامه سرگشاده میرسلیم به نمایندگان مجلس دهم / برنامه‌های وزیر احمدی‌نژاد برای مجلس آینده و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 26 February 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
روزنامه کیهان: با مدیرانی مانند حریرچی بر کرونا پیروز می‌شویم

وقتی مدیر بیمارستان چینی که مبتلایان به ویروس کرونا در آن بستری هستند، به این ویروس مبتلا شد، اعلام گشت، ایشان محکم پای‌ کار مانده و با تمام توان برای نجات مردمش می‌جنگید و از جان خود مایه می‌گذاشت. همین روحیه قطعا در توقف شیوع این ویروس در چین موثر بوده است. دیروز آقای ایرج حریرچی، معاون محترم وزیر بهداشت کشورمان هم گفت: به این ویروس مبتلا شده است. ایشان در هفته‌های گذشته وسط میدان مبارزه با کرونا بود و ابتلایشان به احتمال زیاد به‌خاطر همین پای‌کار بودن است. ضمن اینکه برای شفای ایشان دعا می‌کنیم و ان‌شاءالله مانند بسیاری دیگر از مبتلایان به زودی شفا می‌یابند، باید گفت، با وجود چنین مدیرانی می‌توان امیدوار بود، از این مرحله نیز به فضل الهی و خیلی زود عبور خواهیم کرد.
 
واکنش‌ها به جنجال فتاح در صدا و سیما

ویدئوی درگیری لفظی رییس بنیاد مستضعفان با مجری تلویزیون واکنش‌هایی را در پی داشت. عباس عبدی در کانال تلگرامی خود نوشت:خیلی‌ها به آقای فتاح ایراد گرفتند که این چه نحو پاسخ دادن و انتظار نابجا داشتن از خبرنگار است؟ به نظر من حق با آقای فتاح بود. چون او بر حسب سابقه و انتظار قبلی که از صدا و سیما داشت، به یک "رسانه" نرفته بود که وارد گفتگو شود و مجبور به پاسخگویی باشد. او بر اساس روال همیشگی رفته بود به استودیویِ بوق، تا تبلیغ کند و تمجید و توجیه شود مثل همه مسئولین دیگر. هزینه‌های این را هم معمولا پیشتر دولا پهنا حساب و پرداخت کرده‌اند. در این میان خبرنگار بر خلاف عادت و انتظار رفتار، و پاروخطی نموده و یک پرسش غیرتبلیغی طرح کرده است. طبیعی است که فتاح هم ناراحت شده، چون چنین قراری نداشته‌اند. اشتباه فتاح این است که باید با خنده می‌گفت:‌ ای شیطون! از کی تا حالا این بوق تبدیل به رسانه شده؟ حالا که نوبت ما شد پرسشگر شدید؟ چرا از دوستان شورای نگهبان سوال‌های مشابه نمی‌کنید؟ باید می‌گفت: این سوال نشانه تبعیض است و پاسخ نمی‌دهد. البته مدیران گلخانه‌ای تا این حد حاضر جواب نیستند لذا با یک پاسخ نسنجیده، خودشان را هم خراب می‌کنند.

حسین دهباشی، مورخ و مستندساز نیز در حساب توییتری خود نوشت: آن اوایل مدیران خجالت می‌کشیدند که سمت‌شان ذکر شود و به تواضع و سادگی خود را "مسئول" (کسی که در برابر سوالات و مشکلات وظیفه دارد پاسخگو باشد) می‌نامیدند. کجا را کج رفتیم که اکنون اخلاق خدایگانی یافته و به خبرنگاری که از قضا هم‌جناح خودشان است، چنین آمرانه و بی‌ادبانه تحکم می‌کنند؟

توجیه شکست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس از زبان محجوب

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه این فراکسیون در پارلمان دهم اکثریت نبود که تاثیرگذار باشد، گفت: اصلاح‌طلبان بخشی از مجلس دهم را در اختیار داشتند. علیرضا محجوب، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عوامل مختلفی در عدم رای آوری اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم نقش داشت، گفت: عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس دهم نقش کمی در عدم رای آوری آن‌ها در انتخابات دوم اسفند داشت. وی با تاکید بر اینکه فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) در مجلس دهم اکثریت نبود که بتوانند تاثیرگذار باشد، ادامه داد: اصلاح‌طلبان بخشی از مجلس دهم را در اختیار داشتند. اگر فراکسیون امید دو‌سوم مجلس را در اختیار داشت، می‌توانستیم بگویم که ما تاثیرگذار بودیم. نماینده تهران در مجلس دهم تصریح کرد: همواره در انتخابات یک جناحی پیروز می‌شود و یک جناح نمی‌تواند موفق شود که رای مردم را کسب کند، ذات دموکراسی این گونه است و هیچ‌گاه نمی‌توان گفت که یک جناح از پیش پیروز انتخابات است. عضو فراکسیون امید در مجلس دهم تصریح کرد: عوامل گوناگونی در عدم رای‌آوری اصلاح طلبان در انتخابات دوم اسفند نقش داشت که باید بررسی شود.
 
مرد تاثیرگذار ماجرای مک فارلین درگذشت

کنگرلو در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ با اتکا به سوابق مبارزاتی قبل از انقلاب، در دستگاه‌های امنیتی و اجرایی کشور مسئولیت‌های دیگری نیز داشت و در ماجرای سفر مک‌فارلین به ایران یکی از عناصر فعال این ماجرا بود. حسام الدین آشنا نوشت:‏ حاج محسن کنگرلو بنیان‌گذار سازمان فجر اسلام، امین شهید‌بهشتی و مرحوم هاشمی، مشاور امنیتی نخست وزیر در دوره دفاع مقدس و مشاور سابق نهاد ریاست جمهوری، پس از عمری مجاهدت خالصانه در مسیر انقلاب اسلامی و امنیت ملی دیشب به سوی معبود شتافت.
 
توصیه‌های کرونایی ضرغامی

عزت الله ضرغامی در توییتی با استقبال از تصمیم دولت برای عادی شدن اوضاع از روز شنبه تاکید کرد که حداقل‌ها را فراهم کنید. در یاداشت توییتری عزت الله ضرغامی آمده است: امروز، به چند داروخانه سر زدم. نه ماسک داشتند و نه ضدعفونی‌کننده! من هم با عادی شدن اوضاع از روز شنبه موافقم. ولی حداقل‌ها را فراهم کنید.‌ می‌گویند چند میلیون ماسک کشف کرده‌اند. خب زودتر توزیع و تصاویرش را پخش کنید. ان شاءالله به تدریج با گرم شدن هوا، از این ویروس دموکرات خلاص می‌شویم.
 
نماینده مجلس به ۲۰ سال حبس محکوم شد؟

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تکذیب خبر منتشره در برخی رسانه‌ها مبنی بر محکومیت بیست ساله حبس برای وی گفت: این اشتباه بر اثر تشابه اسمی صورت گرفته و من تاکنون به هیچ دادگاهی نرفته‌ام. حجت الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آنچه به عنوان محکومیت حبس بیست ساله برای فردی با نام عبدالحمید خدری منتشر شده صرفا یک تشابه اسمی است، او فرزند عبدالله و من فرزند ناصر هستم. وی ادامه داد: اگر قرار بر اتهامی باشد من باید در دادگاه ویژه روحانیت محاکمه شوم نه دادگاه عادی. متاسفانه در این زمینه بداخلاقی صورت گرفته، زیرا در حکم نام این فرد عبدالحمید خدری فرزند عبدالله ذکر شده است. نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون برای هیچ موضوعی دادگاهی نشده‌ام و به هیچ دادگاهی نرفته‌ام. امروز برخی پایگاه‌های خبری، از محکومیت عبدالحمید خدری به ۲۰ سال حبس به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور خبر داده بودند.
 
نامه سرگشاده میرسلیم به نمایندگان مجلس دهم

منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم از نمایندگان فعلی خواست جلساتی منظم با منتخبان تشکیل داده و تجربیات‌شان را به مناسب‌ترین و سالم‌ترین شکل منتقل کنند. سیّدمصطفی آقامیرسلیم، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به نمایندگان مجلس از آن‌ها درخواست کرد تا جلساتی منظم با منتخبان یازدهمین دوره مجلس تشکیل داده و تجربیات و تفکرات، به مناسب‌ترین و سالم‌ترین شکل منتقل شود. در متن نامه سرگشاده سیدمصطفی آقامیرسلیم به نمایندگان مجلس دهم آمده است: «انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، علی‌رغم همه ترفند‌ها و شیطنت‌های استکبار جهانی و صهیونیسم، برخی از دولت‌های منطقه و جیره‌خوران داخلی آنها، به‌ لطف خدای منان، با صفا و صمیمیت برگزار و فصل جدیدی در خدمت‌رسانی گروهی تازه نفس، پس از فعالیت چهار ساله همکاران و دوستان مجلس دهم، آغاز شد».
 
در بخش دیگری از این نامه خاطرنشان شده است: «قدر زحمات مجلس دهم بر کسی پوشیده نیست و اینجانب بر خود فرض می‌دانم از شما دوستان عزیز تشکر کنم و امیدوار باشم با همکاری متقابل، بهترین بهره‌برداری را از زمان سه ماهه تا افتتاحیه رسمی بنمائیم. از هم‌اکنون تا شروع به‌کار رسمی مجلس یازدهم، فرصتی طلایی در اختیار است که باید مغتنم شمرد و تمهیدات لازم را برای آغاز فعالیت مجلس کارآمد و قوی، به حل مشکلات مردم و کشور فراهم آورد و ضمنا موانع را شناخت و مرتفع کرد تا از هر ثانیه وقت مجلس جدید، برای گره گشایی به‌ خوبی استفاده کنیم.» منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم افزوده است: «به مدد الهی اهمال، تسویف، خستگی، رفاه‌زدگی، بی‌برنامگی، بی‌فکری و زدوبند در مجلس یازدهم جایی نخواهد داشت. برای تحقق اهداف متعالی گام دوم که به هیچ وجه صرفا آرمانی نیست، لازم است مجلس دهم جلساتی منظم را با منتخبان یازدهمین دوره تشکیل دهد تا تجربیات و تفکرات، به مناسب‌ترین و سالم‌ترین شکل منتقل شود».در بخش پایانی نامه سرگشاده آقامیرسلیم به نمایندگان مجلس دهم آمده است: «این بازه زمانی سه‌ماهه را نباید فرصتی برای سهم‌خواهی و تقسیم منافع تلقی کرد، بلکه برای آمادگی یافتن در جهت خدمت خالصانه به مردم باید به تبادل تجربیات پرداخت که بنده آمادگی خود را از هم‌اکنون برای این کار اعلام می‌کنم».
 
برنامه‌های وزیر احمدی‌نژاد برای مجلس آینده

وزیر راه و شهرسازی دولت دهم و نماینده تازه راه یافته مردم اردبیل به مجلس با تاکید بر اینکه اولویت مجلس یازدهم باید حل مشکلات اقتصادی باشد گفت: در مجلس یازدهم طرح‌های ویژه‌ای برای مسکن خواهیم داشت. علی نیکزاد در گفتگو با فارس در پاسخ به این که اولویت مجلس یازدهم در بخش اقتصادی چه باید باشد گفت: اولویت مجلس یازدهم باید موضوع معیشت مردم باشد و معیشت مردم باید در اولویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد. وزیر اسبق راه و شهرسازی ادامه داد: اگر معیشت مردم مورد توجه قرار بگیرد می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی نیز فائق بیاییم. پس اگر مشکلات اقتصادی حل شود می‌توان گفت که راه زیادی را طی کرده ایم. نیکزاد در پاسخ به این که زمانی شما وزیر راه و شهرسازی بودید و به مشکلات بخش مسکن به خوبی آشنا هستید آیا در مجلس یازدهم برنامه خاصی برای حل مشکل مسکن مردم خواهید داشت گفت:با بسیاری از دوستان که جلسه داشتیم بر موضوع مسکن بسیار تاکید کرده ایم؛ بنابراین برای مسکن مردم برنامه‌های ویژه‌ای داریم. نیکزاد اظهارات بیشتر خود را در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌های اقتصادی مجلس یازدهم را به آینده موکول کرد.
 
راهکار آشنا برای جایگزینی تعطیلات کرونا

مشاور رئیس جمهوری با تاکید بر لزوم حمایت از گروه‌های نوآور، امکان توسعه اپلیکیشن‌های مرتبط با مدیریت مشارکتی و همگانی، گفت: به جای تعطیل جریان تحصیل و زندگی و کسب و کار مردم، تجهیز مکان‌های عمومی، رعایت بهداشت فردی و مراقبت از بیماران را جدی‌ بگیریم. حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «وزارتین ارتباطات و بهداشت می‌توانند با حمایت از گروه‌های نوآور، امکان توسعه اپلیکیشن‌های مرتبط با مدیریت مشارکتی و همگانی مواجهه با کرونا را فراهم کنند. به جای تعطیل جریان تحصیل و زندگی و کسب و کار مردم، تجهیز مکان‌های عمومی، رعایت بهداشت فردی و مراقبت از بیماران را جدی‌ بگیریم.»
 
اخذ جریمه استرداد پرواز‌ها به تاریخ خرید بلیت بستگی دارد

دبیر شرکت‌های هواپیمایی گفت: مسافرانی که از تاریخ پنجم اسفند ماه با علم به شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا اقدام به خرید بلیت کرده‌اند مشمول پرداخت جریمه استرداد بلیت می‌شوند. از آنجایی که مسافران تا قبل از پنجم اسفندماه اطلاعی از کنسلی پرواز‌ها به دلیل شیوع کرونا نداشته‌اند به همین دلیل جریمه‌ای بابت استرداد بلیت‌ها از آن‌ها اخذ نخواهد شد. /جام‌جم

چه عواملی افزایش قیمت ارز در بازار را رقم زدند؟

عباس آرگون، کارشناس اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی در گفت‌وگو با خبرآنلاین: مهمترین دلیل رشد قیمت‌ها موج سواری برخی سودجویان، وجود نقدینگی سرگردان و بالاخره ورود به لیست سیاه اف‌ای تی اف است. نقدینگی بالایی که در اقتصاد ایران وجود دارد همچنان توانایی این را دارد که نوسان اقتصادی ایجاد کند. در همین ماجرای اخیر می‌بینیم که افزایش انتظارات تورمی سبب شده تا بخشی از این نقدینگی دوباره وارد بازار ارز شود و همین مساله رابطه عرضه و تقاضا را به نفع تقاضا به هم زد. پرواضح است، این مساله موجب افزایش قیمت دلار و یورو و تضعیف ریال می‌شود. به نظر اتاق بازرگانی عضویت در اف‌ای تی اف در نهایت بهتر از عضو نشدن در آن بود. یعنی پذیرش شروط این نهاد نهایتا چیزی به کشور نمی‌دهد یا مسیری جدید را برای مراودات بانکی باز نخواهد کرد، ولی حداقل منافذ کنونی را نخواهد بست. در هر حال این بحث اکنون دیگر زمانش گذشته است.

مجلس موافق تعطیلی مدارس و دانشگاه‌هاست

عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: باید از تجمع در اماکن نظیر مدارس، دانشگاه‌ها، اماکن ورزشی و مذهبی جلوگیری شود. از انجام تردد‌های غیر ضروری نیز باید پرهیز شود. مجلس موافق تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال است چراکه یک پیشنهاد کارشناسی و پزشکی در شرایط کنونی است. مدارس و دانشگاه‌ها می‌توانند یک ماه بیشتر سال تحصیلی را در تابستان ادامه دهند. استفاده از مواد ضدعفونی کننده و ماسک برای افرادی که نشانه‌های مشکوک بیماری را دارند ضروری است. تنها راه مصون ماندن از این بیماری توجه به نکات بهداشتی است. /ایسنا

توقف ده روزه اجرای طرح ترافیک در پایتخت قوت گرفت

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت اظهار داشت: از طریق کمیسیون عمران و حمل و نقل همچنین کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به پیروز حناچی شهردار پایتخت پیشنهاد داده بودیم با توجه به بروز ویروس کرونا در پایتخت طرح ترافیک برای مدتی در تهران متوقف شود. در صورت لغو طرح ترافیک، شهروندان کمتر از حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده می‌کنند و با این اقدام می‌توان برای پیشگیری و کنترل این بیماری گام برداشت. نظر ما در کمیسیون عمران و حمل ونقل توقف ده روزه طرح ترافیک در پایتخت بوده است و باید منتظر ماند و دید تا بعدازظهر امروز چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ می‌شود. /فارس

کنایه فلاحت پیشه به دردسر‌های خارجی آمار جنجالی نماینده قم از فوت‌شدگان کرونا

فلاحت پیشه، نماینده مجلس اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در کشورمان در مورد کرونا را خوب دانست و در عین حال گفت: برخی مصاحبه‌ها درباره تلفات مبتلایان به کرونا ضربه اساسی به کشور زد. بعد از آن برخی از رسانه‌ها شروع به فضاسازی علیه ایران کرده مبنی بر اینکه جایگاه ایران از حیث ابتلا به کرونا بعد از چین در رتبه دوم قرار گرفت، اما چنین چیزی صحت ندارد. /ایسنا
 
سهمیه بنزین عید امشب مشخص می‌شود

شهرام رضایی، مدیر برنامه ریزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر هیچ گونه تصمیمی مبنی بر سهمیه بنزین سفر در نظر گرفته نشده و چیزی هم به شرکت پخش فرآورد‌های نفتی ابلاغ نشده است و این خبر هم تکذیب می‌کنیم. قرار است امروز چهارشنبه (۷ اسفند) تصمیم نهایی در خصوص واریز سهمیه بنزین نوروزی اتخاذ شود، و ممکن است تا آخر وقت امروز این نتیجه گیری اعلام شود. /باشگاه خبرنگاران

نذری‌ها را به سمت توزیع ماسک ببرید

عابدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با وجود قول وزیر بهداشت برای توزیع ماسک به صورت انبوه بهتر است افرادی که نذر برای توزیع غذا بین مردم دارند این بار نذری‌های خود را به سمت تهیه و توزیع ماسک بین مردم ببرند. مردم از فضای مجازی دوری کرده و برای کسب اطلاعات به مراکز رسمی رجوع کنند. متاسفانه بسیاری از مطالب در فضای مجازی مدل اطلاعات آمد نیوز و برای تخریب روحیه مردم است. /ایسنا

مجلس یازدهم شبیه به دوره هشتم خواهد بود

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلسی شبیه به مجلس هشتم که حدود ۲۰ نفر اصلاح‌طلب و مابقی اصولگرا هستند تشکیل می‌شود و عده‌ای هم تحت عنوان مستقلین مطرح هستند که آن‌ها هم با توجه به اینکه از شهرستان‌ها آمدند موضع خود را در مجلس نشان خواهند داد؛ بنابراین اکثریت قاطع، اکثریت انقلابی و فعال در راستای رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب خواهد بود. بنده به همه منتخبین این دوره تبریک عرض می‌کنم. /مهر

آرای سنتی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس به میدان نیامد

صوفی وزیر دولت اصلاحات و عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در گفتگو با خبرآنلاین می‌گوید: در انتخابات سال ۹۴ اصولگرایان همان رای سنتی خودشان را داشتند که به هرحال قابل توجه است، اما آن چیزی که سرنوشت انتخابات را مشخص کرد رای اصلاح طلبان در کنار آرای خاکستری بود. مردم آمدند و آن آرای خاکستری باعث شد که رای اصلاح طلبان کاملا از اصولگرایان بیشتر شود. در این دوره اصولگرایان همچنان همان وضع گذشته را با یک افت کمی داشتند، ولی وضعیت اصلاح طلبان، همان وضعیت انتخابات ۹۴ نبود. در حقیقت در این دوره از انتخابات بدنه رای اصلاح طلب در انتخابات حضور پیدا نکرد. یعنی این گونه نبود که آرای سنتی اصولگرایان که در سال ۹۴ حفظ شد، در این دوره ما شاهد حفظ آرای سنتی اصلاح طلبان هم باشیم که ببینیم بله آرای اصلاح طلبان حفظ شده، ولی آرای خاکستری در انتخابات شرکت نکرده اند؛ این گونه نبود و اصلا اصلاح طلبان نیامدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳۱
وقتی میگین توجیه شکست ادم یاد انتخابات میفته.بابا ۸۰۰ هزار شرکت کننده تهران این حرفا رو نداره.شکست چی پیروز چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
فتاح به مجری تلویزیون گفت تو فقط یک مجری هستی . شما چکاره هستی که در این موارد وارد میشی ....... دقیقا اصولگرایان را زمانی میشود ذات سیاسی انها را برون کشی کرد که عصبانی شوند . ماهیت ایدولوزیکی و اخلاقی انها براحتی بروز میدهند . یعنی ده سال قیافه مظلومانه و معصومانه با دو تا پرسش چالشی اینچنین شد
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
خیلی برام جالبه که هیچ وقت متعادل رفتار نمیکنید

فتاح خیلی کار بی خودی کرده یکی از دفعاتی بود خوی و خصلت حزب کارگزارن سازندگی رو از یه نفر که به ظاهردر جبهه مقابل بود دیدیم

هر مسئولی رو میخواهید بشناسید نگاه کنید ببنید گردش مالی خودش و خانواده اش و املاکی که به اسمشون شده در طی دوران مسئولیتش چقدر؟


رفسنجانی و بچه هاش
حسین مرعشی
عباس آخوندی
نعمت زاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
وقتی امار نزدیک به دومیلیون را را 800 هزار می گویی معلوم است دنبال چی هستی
در ضمن اگر همه می امدن قرار نبود این طیف رای بیاورد دوباره
قصید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
پیام ناشناس 21:36 رو براتون تحلیل میکنم




فتاح رو گره زد به اصول گرایان ! یعنی میخواد بگه همه اصول گرایان همین هستند

بعد گفت ماهیت ایدئولوژیکی یعنی کل عقیده اصول گرایان هم همینه

کیا الان تو لواسان باستی هیلز و کلات رو راه انداختن ویلایهای 400 میلیاردی؟

کیا تو خصوصی سازی هزاران میلیارد رو برداشتن بردنبه رئیس جمهورتون گفتن رئیس سازمان خصوصی ساز رو عوض کن گفت این کار رونمی کنم

کیا برادرشون ، دامادشون پسر خاله شون رو آوردن در دولت بهشون پست دادن

کیا مجوز واردات ماشین های لوکس رو دادن ؟

کیا یک میلیارد دلار ارز 4000 تومنی رو با رانت دادن به دوستانشون؟

کیا همین دو ماه پیش ده هزار میلیارد از خزانه برداشتن به خودرو سازی تزریق کردن که ماشین دم عید گرون نشه بعدا فهمیدیم که خودشون عضو هیئت مدیر ه خودرو سازی بودن

مردم میدونن که مهمترین مهارت شما در فریب شونه برای اینکه بتونید پست بگیرید و پولی رو بریزید توی جیبتون که حقتون نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
مظلوم؟
اگر یکی از بهترین مدیران در کشور باشد که هر کجا رفته انجا را اباد کرده ایشون هست

مجری سوال انحرافی پرسید و بی ادبانه و نبایدبا این لحن می گفت و حالا پیام هرچی فرستاده می شود که نباید بخونند
سلیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
حیف که تابناک دسترسی آی دی های اینترنت خارج از ایران رو بازگذاشته مگر نه معلوم میشد چند درصد از این پیام ها واقعا مال مردمه

کاش آی دی های خارج از ایران رو به سایتت می بستی تابناک
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
اگر یک آدم باهوش و پولدار پیدا میشد مخالفان دولت

آلبانی رو جمع میکرد مثل کمپی که دولت آلبانی به رجوی

داد یک کمپی هم اینجا درست میشد از مخالفان دولت

آلبانی فقط بشینن پای اینترنت ذهن مردم آلبانی رو

روشن کنن اونوقت ببینم دولت آلبانی سه ماه می

تونست دووم بیاره

بعدش چقدر از حجم دروغ های سرازیر شده به شبکه

های اجتماعی در مورد ایران کم میشد
ناشناس
| France |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
سینا قصید سلیم admin و....یا همون خان خله خودمون انتخابات رو هم که بردین دیگه چرا میخوای خودتو جای بیست نفر جا بزنی اخه؟
اگه کسی به این بنده خدا پول میده بابت کامنت حاضرم نصف قیمتش کار کنم.ازش باهوشتر هم هستم کامنت جوندار هم میزارم نه دری وری.اگه صاحب کار این بنده خدا پیاممو خوند همینجا پیام بده از فردا کار رو شروع کنیم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
آقای میر سلیم ؟ من چون در فضای سیاسی مدن ۵۰ سال تحقیق میکنم مطالعه میکنم و نظر میدم به شما عرض میکنم که با ارسال این نامه به مجلس فعلی جهت دادن اطلاعات و انتقال تجربیات اشتباه کردید . چند دلیل دارد . اول اینکه مجلس فعلی با ترکیب اصلاح طلب و میانه گلا با گفتمان شما تفاوت دارد. یعنی این‌مجلس با گفتمان حقوق مردم و شهروندی و حقوق بشر و توسعه سیاسی و مدنی و دمکراسی . ازادی بیان و عقیده به مجلس جلوس کردند . ولی در گفتمان شما کلا مخالف اندیشه اصلاح طلبان هستید. یعنی شما هم به رای دهندگان خود از همین‌حالا پشت کردید یا نه منطورت از تجربیات ادا و اصول نمایندگی و دبیری و کار اداری هست ؟ اگر رای دهندگان فعلی اقلیت هم بفهمند که در ذات شما در چنته سیاسی شماها هم آبی گرم‌نمیشود بسیار خطرناک هست . حداقل بیایید حجاب اجاری را اجباری ترش کنید . مانتوها را جمع کنید . برقع را اجباری کنید . این روش ها خیلی راحت تر از اقتصاد هست
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
این همه گوش به زنگ وایستادی که خبر بعدی تابناک

کی میاد بری زود از میون متن هایی که آماده کرده بودی

یکی و کپی پیست کنی اینجاکه اول دیده بشه پیامت

بعد یهویی میبینی کل زحمتت با جواب هایی که گرفتی

هدر رفت تازه مردم با خوندن جواب ها از حواس پرتی که

تو براشون میخواستی به وجود بیاری دور میشن

و چیزهایی رو که نباید فراموش کنن دوباره یادشون میاد

یادشون میاد چه بلایی سرشون آوردید

بایدم عصبانی بشی

اگر کارفرمات ببینه چی میگه ؟

نمیگه این همه بهت پول میدیم این چه گندیه که بالا آوردی؟

وقتی کسی در جواب شروع میکنه فحاشی یعنی دیگه حرف منطقی برای گفتن نداره

کاملا تسلیم شده

ناامید شده

مغزش دیگه کار نمیکنه

اگر کارفرمات بهت دیگه کار نده چی ؟

مهارت دیگه ای هم تو زندگی داری که باهاش بتونی کی کار مفید انجام بدی ؟

که یک مشکلی رو بتونی حل کنی ؟

که یک در آمد درست و پایدار بتونی داشته باشی؟

بعید میدونم!

عصبانی باش

چون من الان در آرامش مطلقم
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
چند ورز قبل که برق مناطقی از تهران قطع شده بود یکی از مدیران شرکت برق تلفنی به برنامه دعوت شد مجری شروع کرد به سوال پرسیدن که البته بماند یک جاهای هم واقعا داشت سنگین و خیلی تند تیز مجری شده بود اما این بنده خدا شرکت برقی اینقدر ارام وبا حوصله پاسخ گو بودد که من بهش آفرین گفتم حالا مقایسه کنید با فتاح که اصلا داشت مجری می خورد .
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
فتاح زمانی هم که وزیر نیرو بود اینطوری حرف میزد.
از کوزه همان برون ترود که ...
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
کسانیکه تجربه پزشکی و سلامت مردم را سیاسی میکنند واقعا بودن انها و دخالت انها در سیاست کشور خطرناک هست . آخه از بیماری کرونا هم استفاده ایدولوژیکی ؟ از سیل و باران و خشکسالی و زمین لرزه ....... اخه ادم این درد را پیش کجا شکایت کنیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
سینا جون فقط همینای که گفتی اینجورین تو جناح مخالف خبری نیست؟
دلیل اینکه اصلاح طلبان نیامدند این بود که اصلاح طلبان واقعی به خاطر عملکرد روحانی اصولگرا شده اند مثل من
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
مگه ادم عاقل از چاله در میاد که بیوفته تو چاه؟
خدا رو شکر همه چیز خوبه انشالله با این دولتمردان خدوم و جهادی بر کرونا و هر مشکل دیگری پیروز میشیم
یک روزنامه منتقد پس از اینکه همش واس ماس رو به فعل رسوند
:)
جناب میرسلیم مگر معتقد نبودند مجلس دهم ضعیف و کارنامه غیرقابل قبولی داشته....حال از چنین مجلسی تقاضای انتقال تجربیات و کمک دارند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟
گفت از بی ادبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
از مجلسی که به قول خودتان نا کارآمد بود وحدود یک سوم نمایندگانش حتی صلا حیت نمایندگی نداشتند چه تجربه ای میشود آموخت
از نظر ابتلا دوم نیست؟ ولی از نظر فوتی با همین امار ۱۹ نفر در دنیا دومیم. آیا این هم دروغ است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
دروغ ان جایی است که امارات تا هیمن چند روز پیش 18 نفر بوده و الان سانسور شدید
کشورهای دیگر هم سانسور می کنند
واقعا خداوند نمی خواست با این ویروس نشان دهد صدق وکذب پایبندی و....بساری را ؟ همانها که احتکار کردند ماسک را وهمان ها که اجناس را گران کردند وهمان ها که در وقت خوشی چه حرفها اکنون بنده با برخی دفاتر مهم شخصیت های عرفانی ودینی و...تماس هم می گیرم کسی نیست جواب بدهد.! رفتم قم حرم را بسته بودند وترس در وجود بسیاری چیره شده بود.خب می میریم مرگ حق ست اما اینها چرا قبلا نمی گفتند مریض وبیمار هستید بروید بهداشت را رعایت کنید بروید بیمارستان واقعا چه جفایی در حق معصومین می شود در این وقتها باید به آنها پناه نبرد؟!!! لطفا نشر دهید
از کسی که فرق ویروس با باکتری رو با هم نمی دونه و شده مسئول ستاد مبارزه با کرونا چه توقعی میتونیم داشته باشیم؟؟؟؟
از حماقت مردم تا ميتونيد استفاده كنيد
میگم گچ کاری و سیمان کاری با ماله بهتر در میاد یا با قوطی
برنامه‌های وزیر احمدی‌نژاد برای مجلس آینده:برای مسکن مردم برنامه‌های ویژه‌ای داریم) زحمت نکش دولت در سال اینده اخرین مسکن مهر را تحویل داده (علیرغم دروغهای تریبون داران در کنارگذاشتن مسکن مهرتوسط دولت ) همزمان پروژه های جدیدش را که در بیابان و برهوت نیست اجرا و تا اخر همین دولت تمامش میکنه اگه شما کارشکنی نکنید و دنبال نابودکردن پول مردم در پروژه های بدون پشتوانه و برنامه و هر دم بیل نباشید
حاج عزت سلام.بقول عباس عبدی شیطون تازگیا حرف مردمو میزنی نکنه ستون نظرات مردم در تابناک رو میخونی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
نظر مردم؟
هنوز نمیدونی که نحوه سوال کردن از یک مدیر چگونه است معلوم است چند چندی
در ضمن برنامه های دیگر همین اقا و یا دیگران را ببین تا یک کمی مانند اقای عباسی هنگ نکنی از این جور پیام خواندن مردم
سید مهدی
| United States of America |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
ناشناس 21:58
واقعا سوال مجری از به اصلاح مسئول بد بود؟ لحنش بد بود؟ بی احترامی کرد؟!!
متاسفم برای آقای فتاح
پاسخ ها
جعفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
. فتاح آدم کاردرستی هست. تقصیرمجریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
باش تااموراتت بگذره باشه
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
جعفر جان با 100 تا اسم پیام گذاشتی. خداروشکر همه مردم ایران شاهد بودن مقصر کی بود و چقدر آقای فتاح کم تحمل هستن. الکی دفاع نکن
عزیزانم

هر فردی که علائم مشابه سرماخوردگی و آنفولانزا دارد، فرض را بر گرفتن بیماری جدید یا همان کروناویروس -19 بگذارد و سعی کند تا حد امکان از منزل خارج نشود و به عزیزان خود هم نزدیک نشود و بسیار شرایط بهداشتی را رعایت کنه و از ماسک حتمن استفاده کنه و خود را در منزل در یک اتاق که دارای پنجره باشد قرنطینه نماید.

افرادی هم که فاقد علامت هستند و سالم هستند هم تا حد امکان باید همین اصول را رعایت کنند. استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست ها با آب و صابون، خودداری از تماس با اشیا بیرون از خانه و پول تا حد امکان، خودداری از خوردن مواد غذایی که امکان شستشو ، جوشاندن، پختن و حرارت دهی ندارند، خودداری از مصرف مواد غذایی در بیرون از خانه، خودداری از حضور در محل های پر ازدحام، دوری از افرادی که دارای علائم سرماخوردگی هستند و ....پپامیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید و هرگز گذرتون به پزشک و بیمارستان و پرستار نیوفته که دودماتون بر باد خواهد رفت و هر چه دارید باید بفروشید و در جیب این افراد بریزید.
بوق تنها اسم واقعی و برازنده تلویزبون هست!البته سر بوق تو دهن مسئولین و ته بوق هم با صدای سرسام اور تو گوش مردم،البته پول هزینه هاش هم از جیب مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
خیلی عالی گفتی
مجلس بعدی مجلس تورم است
مجلسی ناکام
چون استکبار را نمی شناسد
دانشمندانی متمرکز با حواس جمع دارد و ما دانشمندانی بدون حواس جمع
ایکاش تجربیات امثال مهاتیر محمد را مرور کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
مجلس قبلی 51 درصدش اصول گرا بود. مجلس آینده 75 درصدش.
به نظر شما کدام مجلس موفقتر است؟.
مجلسی که فقط ۲۰ درصد شرکت کننده داشته باشد مشروعیت ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
خخخخه
دو کلام از مادر عروس بعد از کارشکنی های دولت که از عمد میخواست مردم ناراحت کند و به انتخابات نرود
اما بدون باید می رفتی که حقت ضایع نشود و اگر نرفتی حق اظهار نظر در مورد ان نداری
موجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
ناشناس 22:01
تو هنوز اصول دموکراسی رو نمیدونی بیجا برای خود گوهر افاضه نکن
آقای فتاح هم مثل رئسای دیگر بنیاد، بنیاد زده شد نه مستضعف زده
اقای محجوب خجالت بکش! کارکران هم فهمیدندکه شما مدافع آنان نیستید.
از نمایندگان فعلی خواست جلساتی منظم با منتخبان تشکیل داده و تجربیات‌شان را به مناسب‌ترین و سالم‌ترین شکل منتقل کنند. خیلی جالب بود این پیشنهاد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
یعنی منتخبین فعلی مجلس تجربه کاری و سیاسی و اقتصادی و حقوقی ندارند . یعنی تمام‌چهار سال وقت کشور دوباره گرفته میشه که بهرحال موی سر زنان‌پیدا نشه . قانونی مینویسه که چون دیدن تار موی زنان حرام هست زنان از ادرات اخراج بشن بهتر هست . چون هوا گرم بشه زنان از منزل بیرون نروند چون‌ممکن هست با گرم شدن هوا روسری سر را کمی عقب تر ببرند تا خنک شوند ......
توجیه شکست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس!!!
کدوم انتخابات؟!
کدوم شکست؟!
یاد مانور برگزار شده با دشمن فرضی تو برره مهران مدیری افتادم!
مشکل بزرگ در کشور ما شخص محور پنداری مسئولین محترم است .حرف مجری از این نظر به روشنی درست بود که پروژه ای به این طولانی ( فکر کنم 20 سال ) اتمامش افتخار نیست . این ربطی به مدیریت 7 ماهه آقای فتاح نداشت ولی چون در این کشور مدیران مایلند پیروزی را کامل و به نام حودشان در آغوش بگیرند دوست دارند همه فقط تعریف کنند . مجری باید می گفت به به چه عالی بی خیال آن 20 سال توقف پروژه شما خیلی زیبا عمل کردید جونننننم جونننمممممم
تابناک جان، کاش اظهارات آیت الله سعیدی در مورد ضد کرونا بودن درب هاو ضریح حرم حضرت معصومه رو هم منعکس میرکردی
من از ایشان یک سوال دارم، شما که انقدر درمورد ضد کرونا بودن حرم مطمئن هستید آیا حاضرید در و دیوار حرم رو به این ویروس آغشته کنند و شما و اعضای خانواده تان بروید و دست و صورت خودتون رو روی آنها بمالید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
این شخص و امام جمعه مشهد مسابقه گذاشتن هزینه اش هم جون . مال مردم بدبخت ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
دوتاشون بیسوادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
مسابقه چی گذاشتن ؟؟ چرا سانسور می کنی واقعیت رو گفتم و خودتون هم می دونید که درست گفتم
لطفا کارمندان را به دورکاری مثل ژاپن موظف کنید. هزینه درمان خیلی بیشتر از هزینه کاهش ساعت کاری است.
آقای مصباحی مقدم خواهیم دید این مجلس انقلابی چه سرانجامی پیدا خواهد کرد انقلابی بودن باید زمینه ای از نرمش را هم داشته باشد که چنین پیش بینی نمی شود در هر صورت آنچه بر سر کشور آمده حاصل کا ر شما ها است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
اهداف انقلاب . استقلال. آزادی . عدالت . دمکراسی . شفافیت .
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
قاون اساسی فعلی نتیجه همین مجالس اصولگرا هست . تصمیمات سیاسی و حذف رقبای سیاسی در دهه ۶۰ کار همین‌مجالس اصولگرا هست . برخورد با مردم و شهروندان بخاطر فشار ایدولوژیکی و محاکمه شهروندان در کوچه و خیابان مربوط به همین‌تفکر اصولگرایان هست که آلان هم اتاق فگر سیاسی و رهنمودهای که از تریبون رسمی به انها چراغ سبز نشان میدهد که به دهه ۶۰ برگردید . از نظر آنها مجلس اصولگرا این هست که جاده احداث شود با شیب ۷۰ درصد ولی بعدا ارزش آسفالت کردن هم‌نداشته باشد . توسعه سیاسی صفر باشد ولی قیمت گوجه با تهدید و فشار و ارعاب قیمتش ثابت باشد .
بعد ار 23 سال سرجمع پنجاه کیلومتر بنیاد بزرگ راه ساخته انتظار داره ملت بزیزه خیابان دست وکف وهورا بکشند برو دنیال کارت تموم شد این کارا
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
اخوی خودت میگی بعد از 23 سال ، بنده خدا فتاح خودش گفت من 7 ماهه اومدم . یعنی فقط فرصت کرده اون تابلوی یادبودش و پرده روی اون رو بسازه ، پس فتاح توی این پروژه هیچ نقشی نداشته .
بسیار خوشحالم که جناب محجوب مدتی استراحت میکنم. نوع نگاه و تحلیل ایشان از رای نیاوردن اصلاح طلبان نشان میدهد که به این استراحت جداً نیاز دارند.
از اقای فتاح پاسخ اینچنینی خیلی بعید بود ، ایشون میتونست خیلی راحت بپذیره که زمان زیاد برده ولی طرح موفقی بوده و از سویی میتونست بگه فاز دوم که الان ۳ ساله شروع شده حدود ۳۲ درصد پیشروی داشتیم و... در مجموع حق با مجری بود
جوری شده که دنیا ما رو بخاطر کرونا قرنطینه کرده حتی چین!
کاری که ترامپ نتونست انجام بده ولی بعضیا با بی خیالی و بی مسئولیتی و بی تدبیری خوب انجامش دادن
باید تصمیمی منطقی و بدور از احساس گرفت تا سرایت ویروس بالاتر نره
مسئولین از خواب بیدار شید
اقای فتاح درست گفت :‌ گفت : (شما نماینده مردم نیستید) !
بله . مجری ها نماینده و حقوق بگیر دولت هستند.
باید بوق دولت باشند .
نه درد دل مردم .
نه نماینده سخن مردم !
آقای فتاح زد به خال !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
آقای فتاح هم نماینده مردم نیست . منتخب افراد و جناحهاییه که بیش از 22 ساله تمام قد مقابل اراده مردم ایستادن
مجلس انقلابی.
خدا به داد ملت برسه.
انقلابی که نمادش زینب خانم باشه، فقط خدا ختم به خیر کنه.
اصلاح طلب اصول گرا انقلاب پایداری هرکسی کار تلاش کنه به اون رای میدیم تمام
کلا یه فردا پس‌فردا رو وقت دارین کرونا بگیرین. از شنبه دیگه هر کی بگیره عامل موساده که می‌خواسته علیه امنیت ملی اقدام کنه
این دولت جز حرف زدن برای مردم هیچ کاری نکرده و فقط شعار.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
بخاطر اینکه دولت در سایه اصل کار هست و این دولت مرتسکی بیش نیست و همچنین رای ملت که قبلا بود اصلا ملاک نیست
آمریکا اعلام کرده واکسنی برای کرونا آماده کرده و منتظر نتایج آزمایش آن بر روی موارد انسانی هست.

امریکا بزرگترین ضربه اقتصادی را به چین وارد کرده و همان داستان مشابه جنگ جهانی را اینبار با یک سلاح بیولوژیکی طراحی نموده

جالبه آمریکا دنیا را آلوده کرده بعدش هم در مدت بسیار کوتاهی، از واکسنش رونمایی می‌کنه .

عجب دنیای کثیفی داریم. بخاطر پول زندگی میلیونها نفر را بخطر انداختن.

شیطان بزرگ یعنی آمریکا که بخاطر پول دست به هرجنایتی میزند.

مطمئنا در آینده همین بلاها در امربکا گریبانتان را خواهد گرفت.

کشور چین حتما به نوعی تلافی خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
والا تو اخبار نوشته بود دانشمندان چینی همچین ادعایی کردند اون هم باید به مرحله آزمایش برسد، اون چیزژ که شما خواندید درخواست بودجه دولت آمریکا برای تحقیقات بر روی واکسن بوده، خواهشا از توهم توطئه بیرون بیایید.
موجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
داداش آمریکا نیاز به اینا نداره الیت های همه جای دنیا دنبال افامت امریکان
بزرگترین اقتصاد
فدرت بالای دلار
قدرت تکنولوژی
همین چینم برای تولید یه سری چیزا مثل جنگنده نیاز داره به امریکا
چی میگی تو؟
آمریکا از نظر روانی هم مدینه فاضله س داداش
بکش بیرون از راعفی پور داداش
وای بحال این اصلاحطلبانی که از ترس بقیه را هم نابود می کنند!
با این رد صلاحیت ها اصلاحطلبان شانسی نداشتند که موفقیتی بدست بیاورند گر چه هیچ عملی هم که به نفع مردم بوده است را انجام ندادند ،حال باید دید پایداری هابه اضافه اصولگراها که مسبب اوضاع فعلی هستند در این مجلس چقدر خراب میکنند!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
دوباره سخنان‌مطهری را بخوان . که جلوی مجلس با دستور و حکم حکومتی و پیام‌گرفته شد و گرفته میشه . دو دولت و دو مجلس دوتا رییس جمهور دوتا دولت و مجلس کشور به پرتگاه میره
در نامردمی بودن صدا و سیما اصلا شکی نیست . ولی آقای فتاح هم مدیر مجربی نیست .
توجیه اصلاح طلب در خصوص انتخابات فرمودین
عرض کنم خدمتتون با یکه تازی و خود شیفتگی مسئولین اصولگرا مردم رو از پای صندوق ها فراری دادین تا اصول رو بیارین در راس ولی به قیمت کمرنگ کردن مردم خوبه با همین دست فرمون پیش برین
یعنی آقای مصباحی مقدم هیچکس را بغیر از جناح خودشان انقلابی نمی داند؟ با توجه به اینکه اکثریت دوره های مجلس تاکنون دست اصولگرایان یا جناح راست قدیم بوده باید بعرض برسانم که مردم نتیجه کار این جناح را بارها دیده اند. اینبار هم که با رای ندادن پیروز شده اند فکر نکنم کارخاصی انجام بدهند بغیر از درگیری با دولت
صحبت های اقای فتاح را دیدم و شنیدم ... مدیری مثل فتاح و هزاران مدیر ناکارامد باید در جا برکنار شوند شاید این مملکت روی آبادانی ببیند تا زمانی که مدیرانی مانند ایشان فعالیت دارند برای کشور کاری نمی کنند .. و جوانان متخصص و متعهد را جایگزین کنید مدیری که مدت زیادی در مسند قدرت باشد کارامدنیست ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
بله احتمالا منظور شما از مدیران کارامد و متعهد امثال نجفی هستند
من عاشق کرونا شدم،یعنی کرونا از مسئولان بدتره؟!بخدا نه،به جون بچه هام نه،
از اخرین امار ابتلا به کرونا و فوتی های احتمالی 12 ساعت میکذرد. همین کارها را میکنید که مردم میرن سراغ اخبار خارجی دیکه....
سرنوشت همه ما جمعه شب مشخص خواهد شد.
مصباح مقدم‌گفت . اکثر ترکیب مجلس بجز ۲۰‌نفر همه از اصولگرایان هستند و مقدار کمی هم از شهرستانها امدند که بعدا مشخص میشود . یعنی مجلسی یکدست و انقلابی که تابع رهنمودها هستند . ؟ اقاب مصباح ببخشید من‌متوجه نشدم یک بار دیگر تکرار کنید تابع چی هستند . آلان تکلیف رای افراد اقلیتی که رای دادند چی میشه . الان دوباره همان مجلس اصلاح طلبان که شد . تکلیف مردم و مطالبات خود مردمی که به شماها رای دادند چی میشه ؟ خیلی دمکراسی در ایران فرمایشی بود فرمایشی تر شده
اصلاح طلبان در تهران پیروز قطعی شدند گفتند کاندید نداریم و لیست ندادند و میزان مشارکت در تهران 20درصد شد!
با سلام
وقتی تعداد مبتلایان خواص از نماینده تا معاون وزیر و شهردار رئیس دانشگاه تا این حده متاسفانه امار واقعی بالای بیست هزار می باشد جای جهل انکار و سیاست بازی نیست با جان مردم بازی نکنید
اقاي فتاح ادم خوبي است ولي مدير كلان نگر نيست در گفتار بسيار اخلاقي است ولي در رفتار ضعف دارد كنترل گفتار ندارد
جقدر اظهار نظر دبیر محترم شرکت‌های هواپیمایی کشور خنده داره به خدا!!!! می فرمایند کسانی که با علم به شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا اقدام به خرید بلیط کردن و حالا که پرواز اونا کنس شده باید برای استرداد جریمه پرداخت کنن!!!!!!!!!!!!! آقای محترم پس اون کسانی که با علم به شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا اقدام به فروش بلسط کردن و بعد هم پروازها رو کنسل کردن چی؟ اونا نباید چریمه پرداخت کنن؟ چرا فقط مردم و مسافرها رو می بینید؟ اگه شما و همکاران شما اقدام به فروش بلیط نکرده بودن که مردم بلیط نمی خریدن. واقعا جای تاسف داره از این اظهار نظرهای خنده دار و مضحک.
جناب مجری محترم ، همهٔ‌طرحها برای پولداران تازه به دوران رسیده میباشد ؟ طرح کاهش آلودگی هوا و طرح کاهش ترافیک‌ طرح ماده واحدهٔ صد و طرح کمیسیون ماده پنج شورای عالی شهر سازی ، همگی براب پولدارهای دلال مسلک میباشند ؟ آیا فکر میکنید طرح افزایش قیمت بنزین و پرداخت کمک معیشت برای مردم عای میباشد ؟‌ چند درصد برای همین طرح بی پشتوانهٔ کارشناسی افزایش قیمت بنزین گرانی ،و تورم ایجاد شده ؟ مردم در ایران جایگاهی ندارند و ابزاری بیش نیستند ؟،،
کسی نمیدونه مجلس انقلابی و فرد انقلابی بعد از ۴۱ سال نسبت به مردم و جامعه چه معنی داره ؟ کسی میتونه این‌مسله را بیشتر باز کنه ؟ بصورت کلی گویی مطلب مشخص نمیشه . جزیی تر کسی میتونه شرح بده . آین ادم انقلابی این فرد انقلابی سود و منفعتش برای مردم‌چی هست ؟ بحث چالشی شرکت کنید
فکر کردم روحانی فرد سیاستمداری هست . وقتی گفت که کرونا را امریکا وارد کشور کرده نه چین . من همین امروز فهمیدم در انتخاب رای اشتباه کردم . الان خوشحالم که دیگر رای ندادم . یک سیاستمدار علاوه بر ادب و نزاکت باید سیاستمدار هم باشد .
حال که میخواهیم بمیریم چرا باید به دست خود بمیریم ولله قسم نمببخشم کسانیکه چنین بلایی سر ما آوردند .
کیهان باید بداند یک تاری موی حریرچی به 100 تا مسئول بی خاصیت می ارزد که این روزها همه شون فرار کرده اند و قائم شده اند . و ایشان با وجود ابتلا به این بیماری مهلک و قرنطینه همچنان کار می کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
همشون یک جنس هستند !
فتاح واسه کارهای انتخاباتی سوخت تمام شد. دست گذاشت روو نقطه حساس مردم.
خبر از چین: پدر و مادر دوست من که در شهری با فاصله ۵۰۰ کیلومتری ووهن (وو هن شهری که کرونا از این شهر شیوع پیدا کرد) می گفت تمام افراد در خانه هستند و اجازه خروج از خانه ندارند. دولت هر روز به افراد در خانه غذا تحویل میدهد. اینگونه است که با برنامه ریزی - دولت چین توانسته تا حد بالایی کنترل شرایط را به دست بگیرد. مسولان ما بجای شعار دادن کاش کمی به طرف عمل گرایی میرفتند و لااقل از چین یاد میگرفتند که برای مقابله با این بیماری باید از قرنطینه و دیگر ابزار موجود استفاده نمآیند تا از شیوع بیشتراین بیماری بکاهند. جلوگیری از شرکت مردم در اماکن عمومی تا حد ممکن از ابتدایی ترین تصمیماتی است که می تواند گرفته/اجرا شود.
فتاح خیلی درست حرف زد . آقای عبدی کارنامه شما چیست .یادت رفته مشکلات هسته‌ای راشما درست کردی
آقای ضرغامی انشا الله یک ویروس جمهوریخواه بیاد شما هم کمی خوشحال بشید به یاد شادیهایی که بعد از پیروزی ترامپ داشتید .....
آقای آشنا اول دولت اون کارهایی رو که گفتید انجام بده بعد تعطیل کردن رو تعطیل کنه . جون مردم از همه اون چیزهایی که تو ذهن شماست مهم تر و واجب تره ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
فقط دولت رو نگفتم چرا سانسور می کنی ؟؟
محجوب خدا رو شکر دیگه نیست
زندانی های امنیتی و سیاسی را در این شرایط آزاد کنید
اینا خوشان را صاحب مملکت می دانند وبه کسی هم پاسخگو نیستند !!!! کسی نمیتونه بپرسه کاری که 5ساله باید تمام میشد چرا بعد از 23سال تازه یک سوم آن اون هم نصفه نیمه با هزینه کرد 18 برابری به سر انجام نرسیده ؟ تازه انتظار به به و چه چه هم دارند !!!! حالا بیان به یه مجری جوابگو باشند !!!!
تابناک آمار مبتلایان جدید مربوط به 15 ساعت پیشه. چیه؟ با اعلام نکردن مبتلایان جدید نمیتوان مثلا به شبک روحانی آرامش به فضای جامعه بوجود آورد.
پاسخ ها
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
آمارها هر روز ساعت 13 ( یک بعد از ظهر) تجمیع ، بررسی نهایی و اعلام می‌شوند
من برای خودم برای مملکتم برای نسلهای آینده متاسفم که میلیاردها دلار سرمایه کشورم را کسانی مثل فتاح مدیریت می کنم
اصولگرایان را کرونایی کنید . با روبوسی . دست دادن . اخه این چه حرفی هست که در کار پزشکی مداح و روحانی دخالت میکنند . مگر پزشک تو کارشماها دخالت میکند . ؟
خوب دیگه بعضیها مانند جغدند ودائما از درب ناامیدی وبعضیها هم باید دائما پز روشنفکری بدن وایراد بگیرند
از بس مسؤلان تعريف و تمجید شنیدن توقع کوچکترین انتقادی رو ندارند و زود عصبانی می شوند، باید به آن ها یادآور شد که نسبت کارهای انجام شده به پول‌های مصرف شده به هیچ عنوان منطقی و قابل قبول نیست
یا نطرم رو کامل نزار یا میزاری سانسور نکن
گند بزنه به آزادی بیانتون
حالمو بهم زدی تابناک
عباس عبدی غیر از حرف و نظریه پردازی چه فعالیت اجرایی و مثبتی داشته که حالا علیه فتاح اراجیف می بافد؟
کارنامه شما اصلاح طلبان را هم دیدیم
حریرچی اگر توانمند بود خودش نمیگرفت
نیاد اون روزی که امثال حریرچی که کم هم نیستند مدیر نمونه تعیین شوند
حریرچی اگر توانمند بود خودش مرض نمیگرفت
نیاد اون روزی که امثال حریرچی که کم هم نیستند مدیر نمونه تعیین شوند
نامه سرگشاده میرسلیم به نمایندگان مجلس دهم
منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم از نمایندگان فعلی خواست جلساتی منظم با منتخبان تشکیل داده و تجربیات‌شان را ... !؟
تجربیاتشان؟؟ 90 نفر که اصلاً تایید نشدند. مشکل مالی و اخلاقی پیدا کرده‌اند.
117 نفر هم که از مردم مردودی گرفتند.
کدوم تجربه؟؟
ادمهای مثل فتاح خودشون رو ولی نعمت مردم میدانند ونه خدمتگزار
سلام مسئولین محترم تابناک چرا تیتر ها را انگونه انتخاب میکنید که متن با تیتر 180 درجه فرق داشته باسد. مثل نماینده مجلس به 20 سال حبس محکوم شد و قتی متن را میخوانی یکی دیگر است لطفا در تیتر خبر دقت کنید
بنده در تعجب هستم که این نماینده شدن غیر از خدمت به مردم چه حسن دیگری دارد که این همه هزینه میکنند و سرو کله میشکنند...
آقای عبدی مثل این که شما معتقد نیستید که هر سخن جائی و هر نکته مکانی دارد.
انهایی که به طیف اصلاحات رای میدادن علی رغم تبلیغات کسترده مسئولین نیامدن رای بدهن این تعداد رای هم 30درصد مربوط به انهایی است بخاطر کشور ودین خود رای دادن
رای سنتی اقایان اصلاحات در کل کشور سه میلونه درانتخابات ریاست جمهوری دروه کاندیداتوری اقای معین این شاخص مشخص شد تعداد سنتی شرکت کردهاند
مسيولين بيكفايتي مثل فتاح كه هيچ كارنامه قابل قبولي نداشته فقط توقع به به و چه چه دارند و با هر انتقاد يا سوالي با غرور برخورد ميكنند .
جناب فتاح شما درفضای مجازی سرچ کن درمورد ساخت بیمارستان هزارتختحوابی چین وگراند کانیون امریکا بعد ازخودت خجالت بکش
این اقا همونی بود که میگفت یارانه های مردم را قطع کنید
زندگی ما و همسن های ما که گذشت متاسفم برا بچه ها و نسلهای بعدی
بفرمایید مجلس هشتم چه گلی به سر ملت زد که حالا خوشحال هستید و می گویید مجلس یازدهم هم مثل آنست؟ !
دوستان دارید بابت بحث مجلس شوخی میکنید زمانی امام فرمودند میزان رآی ملت ومجلس در رآس امور انزمان شورای نگهبان تنها وتنها وظیفه نظارت بر جریان اتخابات داشت ودر درانتخاب کاندبدا دخالت نمیکرد کما اینکه از تمام گروهای سیاسی شرکت واگر کسی اشکال داشت در مجلس رد صلاحیت میشد مانند نماینده منافقین اما ان سبو بشکست وان پیمانه بریخت حتی گرو هی از نمایندگان جلو امام(ره) ایستادند وگفتند قفل به دهان میزنیم و امام دخالت نکرد
این نماینده تازه وارد لابد با همین هوچیگریها رای آورده
آقای میرسلیم چقدرعجله داری.
آقای میرسلیم چقدرعجله داری.بالاخره روی صندلی سبز خواهی نشست.بجای این از لطفا برنامه ریزی کنيدتانمايندگان جدید دوره های آموزشی اخلاق البته نه بااستادي آقا تهرانی.راستگویی.عدم باندبازی و اغراض سیاسی و جناحی.واینکه نماینده جز سوال واستيضاح وظيف اصلی اش قانون گذاری است برگزارشود.و ضمنا آقایانی که پرونده های مالی شان ماست مالی شده شفاف سازی شود
اصلاح طلب ها رو رد کردن اکثرا و مردم در اعتراض به این روال شرکت نکردن معنی نداره شکست اصلاحات!!هر کی رقیبش خودش باشه پیروزه!۲۶٪ ۲۶٪یعنی ۷۴٪مخالف دارن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی