بازدید 65968
هزار و نهصد و سی و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ترکان: اصلاح‌طلبان در هر حالتی به اصولگرایان می‌باختند / تذکر به روحانی به خاطر کاهش سهمیه کارت‌های سوخت / انتقاد آذر منصوری از نماینده قم: چرا تا امروز سکوت کردید؟

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: رایزنی وزیر خارجه ترکیه و ظریف درباره کرونا / پیام روحانی اصولگرا به منتخبین ملت: رقابت تمام شد، بسم‌الله کار کنید / خبرِ تازه وزیر ارتباطات درباره ماهواره ناهید ۱ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 24 February 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
امیرآبادی یا ثابت کند یا با اعتراف به اشتباه خود از نمایدگی استعفا دهد

دکتر حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در پاسخ به ادعای امیرآبادی نماینده مردم قم مبنی بر ارائه لیست ۵۰ تن از متوفیان بر اثر بیماری کرونا گفت: افرادی که فوت آن‌ها از سوی وزارت بهداشت و درمان به دلیل ابتلا به کرونا اعلام شده است، همگی دارای پرونده پزشکی مشخص هستند و همگی آن‌ها تست مثبت کرونا داشته اند. آقای امیرآبادی باید ثابت کند که افراد معرفی شده، دارای این ویژگی‌ها هستند. اگر این گونه بود من با صداقت کامل از سمت خود استعفا می‌دهم، ولی اگر این گونه نبود ایشان هم همین قدر صداقت داشته باشند و با اعتراف به اشتباه خود از نمایندگی مردم شریف قم استعفا دهند. تذکر می‌دهم که انتشار اسامی افراد بیمار و ذکر تشخیص آن‌ها جرم است و برخورد قانونی باید با این موضوع صورت گیرد. علت فوت این افراد بدون ذکر نام را منتشر خواهم کرد. /خبر آنلاین

عملیات انتحاری در سیستان و بلوچستان ناکام ماند

جانشین مرزبانی ناجا: دشمنان بنا داشتند با اعزام گروه‌های تروریستی به برخی شهر‌های استان سیستان و بلوچستان در جمع مردم عملیات انتحاری انجام دهند که با هشیاری نیرو‌های امنیتی آنان نتوانستند اقدامات شوم خود را عملی کنند. در این درگیری، تعدادی از اشرار توسط مرزبانان ایران اسلامی به هلاکت رسیدند که رد خون آنان، تا پاکستان رسید. / ایرنا

سونامی اصولگرایان از بهارستان آغاز شد

نتیجه ماراتن ۷ هزار کاندیدایی انتخابات مجلس یازدهم، تغییر حداکثری در چهره سیاسی پارلمان را رقم زد و تکلیف اکثریت کرسی‌های نمایندگی مجلس برای چهار سال آینده روشن شد. چهره سیاسی پارلمان یازدهم در مقایسه با پارلمان دهم تغییر حداکثری را شاهد خواهد بود و بر خلاف مجلس فعلی که طیف‌هایی از اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلین سهمی به نسبه مساوی در کرسی‌های نمایندگی مجلس داشتند، در مجلس یازدهم اکثریت صندلی‌ها توسط نمایندگان اصولگرا فتح شده است. اصلاح طلبان و مستقلین در مجلس آینده، حضوری کم رمق خواهند داشت؛ حضوری که یا از آن اقلیت قدرتمند را خواهند ساخت یا به انزوای پارلمانی می‌روند. باسابقه‌ها و شاخصین مجلس فعلی هم یا نیامدند، چون علی لاریجانی، فلاحت پیشه و محبی نیا و... یا ردصلاحیت شدند، چون مطهری، تابش، قاضی پور، محمود صادقی و ... یا رأی نیاوردند، چون علاءالدین بروجردی، یوسفیان ملا، محمود بهمنی، کاتب، لاهوتی، اسدالله عباسی. حضور پرتعداد دولتمردان احمدی نژاد در پارلمان آینده و از حوزه‌های انتخابیه استانی نیز از نکات جالب این انتخابات بود. / خبرآنلاین

اعتراض برخی اصولگرایان به نتیجه انتخابات

روزنامه اعتماد نوشت: این‌ بار دیگر رقیب نیست که ادعای تقلب را مطرح می‌کند، بلکه این خود اصولگرایان هستند که در ادامه اختلافات‌شان برای ارایه لیست مشترک، حالا به آرای این لیست نقد وارد می‌کنند و مدعی می‌شوند اگر این لیست تمام و کمال پیروز شده است، دلیل آن نحوه شمارش و خوانش آراست که به ادعای آن‌ها بر خلاف قوانین صورت گرفته است. درواقع ادعایی که برخی از اصولگرایان مطرح می‌کردند، این بود که بسیاری از آرا این گونه نبود که اسامی هر ۳۰ نفر لیست عینا در آن درج شده باشد، اما کسانی که وظیفه شمارش آرا را بر عهده داشتند، چند اسم اول را که با لیست منطبق بوده، به مثابه رای به کل لیست تصور و رای را به نام تمامی افراد این فهرست ثبت کرده‌اند.
 
ترکان: اصلاح‌طلبان در هر حالتی به اصولگرایان می‌باختند

مشاور سابق حسن روحانی گفت: آن چیزی که اتفاق افتاد حضور مردم شریف ایران پای صندوق‌های رأی بود. حضور مردم در دوم اسفند قابل قبول بود و آنان نشان دادند که پای نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبرشان ایستاده‌اند. اکبر ترکان مشاور سابق حسن روحانی، به باخت سی بر هیچ اصلاح‌طلبان در مقابل اصولگرایان در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران واکنش نشان داد. وی با بیان اینکه عوامل مختلفی سبب این نتیجه شد، اظهار داشت: بخشی از اصلاح‌طلبان به دلیل رد صلاحیت نامزدهایشان در انتخابات مشارکت نداشتند، در حالی که اگر کاندیدای اصلاح‌طلبان تأیید صلاحیت نیز می‌شدند پیروز انتخابات اصولگرایان بودند؛ به عبارتی اصلاح‌طلبان در هر حالتی به اصولگرایان می‌باختند.
 
مشاور سابق حسن روحانی افزود: بخشی از اصلاح طلبان مثل حزب کارگزاران و سازندگی و اعتدالیان همچون حزب اعتدال و توسعه در انتخابات شرکت داشتند. به نظر من، حق این بود که همه اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور فعال داشته باشند. ما در یک تحریم همه‌جانبه از سوی دشمن هستیم. خودی‌ها دیگر نباید تحریم می‌کردند. باید در این شرایط پای نظام بایستیم و از آن دفاع کنیم. ترکان خاطرنشان کرد: البته شورای نگهبان نباید خیلی سخت‌گیرانه عمل می‌کرد. اما در عین حال مشارکت مردم در انتخابات مجلس قابل قبول بود.
 
واکنش وزیر بهداشت به خبر استعفایش

وزیر بهداشت، در خصوص استعفانامه جعلی در شبکه‌های اجتماعی گفت: مگر می‌شود در روز‌های سخت، دولت و مردم را تنها گذاشت. سعید نمکی، در پی انتشار نامه‌ای کذب در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استعفای وی به دلیل شیوع کرونا ویروست ضمن اعلام جعلی بودن این استعفانامه، تاکید کرد: سوگند می‌خورم تا آخرین لحظه حیاتم و با تمام وجودم از خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه به نازنین‌ترین مردم جهان دریغ نورزم. در بیانیه وزیر بهداشت آمده است: نامه‌ای کذب در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استعفای اینجانب می‌چرخد. آنان که این سرباز جان برکف وطن را می‌شناسند، نیک می‌دانند که برای روز‌های راحت و عافیت نیامده، آمده تا خود را فدای کشور و مردم نازنین وطنش کند، آمده تا خون دل بخورد، تا مردم کشورش غم نخورند، نخوابد تا مردم کشورش آرام باشند. او که سه دهه پیش فرماندهی ریشه‌کنی مالاریا، مبارزه با وبا، کنترل سرخک، حذف کزاز و ریشه‌کنی فلج اطفال را به‌ عهده داشته، آمده تا با لطف پروردگار و به میدان آوردن همه توان و تجربه دهه‌های عمر و به کارگیری مشارکت همه عزیزان خردمند و پر تلاش کشور کمر بیماری‌های واگیر و غیر واگیر را بشکند. مگر می‌شود در روز‌های سخت به هر بهانه‌ای دولت و مردمش را تنها بگذارد.
 
تذکر به روحانی به خاطر کاهش سهمیه کارت‌های سوخت

نماینده مردم رباط‌کریم به رئیس‌جمهور به خاطر کاهش سهمیه‌ها در کارت‌های سوخت تذکر داد. تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه ۵ اسفند ۹۸) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است: حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم به رئیس جمهور به خاطر کم شدن بنزین کارت سهمیه سوخت و محاسبه بنزین بر اساس مضربی از اعداد ۳.۹۹ که موجب نارضایتی مردم شده است تذکر داد. علی کرد، نماینده مردم خاش و میرجاوه در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد: چرا خسارات مربوط به بارندگی و سیل‌های سال‌های ۹۷ و ۹۸ در حوزه انتخابیه اینجانب پرداخت نشده است. وی همچنین به رئیس جمهور لزوم توجه به مردم آسیب‌دیده ناشی از سیل در سیستان و بلوچستان و اقدام عملی دولت در زمینه مسکن، فضای آموزشی، راه‌های دسترسی کشاورزی، دامپروری و معیشت را متذکر شد.
 
رایزنی وزیر خارجه ترکیه و ظریف درباره کرونا

وزیران امور خارجه ایران و ترکیه تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفت‌وگو کردند. رسانه‌های ترکیه گزارش دادند چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در گفت‌وگوی تلفنی با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود، موضوع شیوع ویروس کرونا در ایران و زلزله در مرز دو کشور را مورد ارزیابی قرار داد.
 
انتقاد آذر منصوری از نماینده قم: چرا تا امروز سکوت کردید؟

قائم مقام حزب اتحاد ملت در توئیتی نوشت: آقای امیرآبادی نیز به عنوان نماینده فعلی و منتخب این دوره باید بگوید چرا تا امروز سکوت کرده است؟ آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به ادعای امیرآباد فراهانی مبنی بر فوت ۵۰ نفر بر اثر ویروس کرونا در استان قم، در توئیتی نوشت: نماینده قم گفته، ۵۰ تن بر اثر کرونا در قم فو شده و اولین فوتی در ۲۴ بهمن بوده، قطعا مسئولان باید پاسخگو باشند که چرا با توجه به شدت همه گیری این بیماری، بر این واقعیت سرپوش گذاشته اند؟ اما آقای امیرآبادی نیز به عنوان نماینده فعلی و منتخب این دوره باید بگوید چرا تا امروز سکوت کرده است؟
 
پیام روحانی اصولگرا به منتخبین ملت: رقابت تمام شد، بسم‌الله کار کنید

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: انتخابات هر چه بود تمام شد و از امروز باید تلاش کرد تا مردمی که رای دادند، با برآورده شدن مطالبه‌های‌شان راضی شوند. پس باید به منتخبین ملت گفت، رقابت تمام شد بسم‌الله کار کنید تا بتوانید برای آینده کشور تاثیرگذار باشید و نامی نیک از خود به جای بگذارید. این فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با پارسینه گفت: اینکه اصولگرایان چه نظری دارند یا اصلاح‌طلبان چه چیزی می‌گویند، دیگر برای افکار عمومی مهم نیست و کلا مردم دیگر کاری به بازی‌های سیاسی ندارند. برای آن‌ها چیزی غیر از این اهمیت ندارد که احساس کنند، مسئولین در هر جایگاهی که هستند، برای کم کردن مشکلات تلاش می‌کنند. در واقع اگر تلاش‌ها دیده شود، حتی اگر مشکلات به طور تمام و کمال هم حل نشود، باز مردم به نظام و دستگاه‌ها اعتماد خواهند کرد.نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: کشور در دو سالی که گذشت، به دلیل فشار‌های آمریکا و هم‌پیمانانش روز‌های بسیار سختی را به چشم دید و مردم بعضا در تامین مایحتاج ضروری خودشان هم ماندند. به همین دلیل مجلس یازدهمی‌ها باید خود را مقید به ادایِ دین به مردم بدانند و هر کاری را که برای به آرامش رساندن آن‌ها لازم است انجام بدهند تا بلکه هم مشکلات اقتصادی حل شود و هم حال و روز مردم خوب و نگرانی‌های‌شان کمتر شود. حسین ابراهیمی در پایان صحبت‌هایش گفت: نظام بین‌الملل هر کاری برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی می‌کند و در این راه کوتاه نمی‌آید. اما آن‌ها خودشان هم به خوبی ما را می‌شناساند و می‌دانند، ایران بحران می‌بیند، اما نمی‌شکند.
 
خبرِ تازه وزیر ارتباطات درباره ماهواره ناهید ۱

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وضعیت کنونی طراحی و ساخت سه ماهواره در پژوهشگاه فضایی ایران گفت: در حال حاضر ماهواره مخابراتی «ناهید ۱» آماده پرتاب است. محمدجواد آذری جهرمی با تأکید براین که فعالیت هفت سال گذشته این پژوهشگاه در پیشرفت فناوری فضایی تاثیرگذار بوده است، گفت: توسعه علم و فناوری‌های فضایی از افتخارات کشورایران بوده و باعث اقتدار ما در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و امنیتی و یکی از ضروریات هر کشور است. وی افزود: در حال حاضر فناوری فضایی به عنوان ایجاد زمینه‌های رقابتی در میان کشور‌ها شناخته شده و مبنایی برای مقایسه از نظر توسعه اقتصادی و صنعتی کشورهاست. با توجه به ویژگی‌ها و کاربرد‌های منحصر به فرد فناوری‌های فضایی در اموری همچون ارتباطات، مخابرات، سنجش از دور، آموزش از دور، مکان‌یابی و ناوبری، زندگی بدون استفاده از فضا دیگر متصور نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۱۷
دوستان اقای امیر ابادی از وزیر بهداشت خواسته اند به قم برود.بابا ایوالله شما که خود دکتر تبریزیان دارید اف دارد در جایی که او باشد پزشکان دیگر اجازه مداوا داشته باشند خوب است او را به کانونهای ویروس کرونا در قم ببرند تا با دست شفا بخش خود بیماران را شفا داده و در غیر اینصورت به دلیل فریب و کلاهبرداری محاکمه شود.عجیب است که برای سه پزشک مخالف ایشان حکم شلاق صادر میکنند ولی اینطور مواقع که ایشان بایستی مشغول دُر فشانی علومشان باشند هیچ خبری از فعالیتهای ایشان نیست.مگر ایشان نگفته بودند مردم باید در اجتماعات و محیطهای شلوغ حاضر شوند؟کسی از خود ایشان خبر دارد که الان کجا مخفی شده اند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
این همه نوشتی که یعنی متلک بندازی،حالا انداختی،نتیجه...؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
هیچ کس حریف برخی آقایان نمیشه . دلیل داره . من امتحان کردم . دقیقا در موقع محکوم شدن بحث یا به دین و شرع حکم‌میده یا صحنه بحث را ترک میکنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
هرات افغانستان هم شهرو قرنطینه کردن اینجا داریم کرونا را به جهان صادر میکنم، آخرشم مشخص میشه کرونا از ایران رفته چین،، کی فکرشو می‌کرد آخر قصه با کرونا تموم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تو به کجات فشار اومده اینطوری اسفند رو آتیش شدی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
وقتی مسئولان با کل جامعه غرب مشکل دارند . با سیاست و فرهنگ و اقتصاد حتی عروم پزشکی غرب و دستاورد علمی غرب مشکل دارند . پس نتیجه این تقابل های متعدد در زگطی این‌چند سال کشور ما را مجبور به امتیاز حق وتو در مقابل کشورهای عربیها کرد . پس ایران مجبور شد درب های گمرگ را بسوی اجناس چینی باز کند . یعنی من نگاهی به داخل منزل میکنم ۹۰ درصد لوازم زندگی لوازم چینی هست . اگر اینچنین باشد پس سیاست ها باید بر مبانی چینی میشود . بیماری چینی میشود . زبان‌چینی میشود . لباس چینی میشود . بیایید دست از هزینه سازی و تنش افرینی بردارید و نیازی به این همه باج دادن به چین و روس هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
آقای(این همه نوشتی که یعنی متلک بندازی،حالا انداختی،نتیجه...؟)
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
اونایی که حداقل در کلام با مردم همراه بودند هیچ سودی به مردم نرسوندن این جماعت که میگن هر کی ناراحته بره از ایران خدا میدونه چه بلایی خواهند آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
عزیزان غرب گدا حالتون چطور!!؟
انتخابات تمام شدبسه دیگه تورابخدانوبت یک سری دیگراست حاله نوردرراهه
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
هاله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
دلبندم تَکرار کن:هاله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
همون هاله از صد تا کورسوی شما بهتر بود
اصخر کوپک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
نه داداش دیگه هاله ماله وبشقاب غذا برای امام زمان و.. خبرینیستبقول قدیمیا اون لولو رو .. برد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
حاله جون خدا به تو صواد و به من سروت بده
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
حاله نور چیه ببم؟ خوبه نگفتی خاله نوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
عشق من هاله
اقاي تركان ! اصولگرايان به ملت باختند . متوجه هستيد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
البته بهتر هست بگیم کلیه مسئولین به مردم باختند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
اصلاحطلبان هم ، هیچ فردی پیدا نمیشه از این دولت و مجلس اصلاح طلب دفاع کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
اولا باخت زمانی است که دو حریف رو درو باشند تو این مسابقه اخیر که تیم حریف حضور نداشت تماشاچی هم نداشتیم. از همه اینها گذشته دیگه برا ملت دست اصلاح طلب و اصول گرا هر دو رو شده و ملت با عدم حضور آنچه را که باید می گفتند گفتند و شماها هم شنیدید ولی خود را به نشنیدن زده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
باور کنید اگر مشارکت 70 درصدی بود بالز هم اصلاحاتیون بازنده بودند
شما كه نميتوني ماسك به اندازه كافي در اختيار مردم بذاري بيجا مي كني ماهواره درست مي كني
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
مگه نخود کشمش است که برای همه باشد؟
در ضمن ماسک به اندازه مورد نیاز تولید می شود ولی وقتی امثالی مثل تو ان را دپو می کنند وضع این طوری می شود
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
زیاد موضوع ماسک به وزیر ارتباطات مربوط نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
چه ربطی داره. تا دیروز ماسک صادر میکردیم. کی فکرشو میکرد کرونا بیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
مثل اینکه از ارسال ماهواره به فضا زیاد خوشت نمیاد نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
ربطي داره؟ اگر مردم براي آب هم هجوم بيارند ، آب هم كمياب ميشه ماسك براي افراد بيمار هست نه براي من و تو
جناب امیرآبادی از ترس رای نیاوردن تا الان سکوت فرمودند وحال که خیالشان از بابت انتخاب آسوده گردیده چه کاری بهتر از هیاهو....!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
نابغه دو روز مونده به انتخابات تازه مشخص شد که ویروس کرونا اومده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
نسیم خانم همین کار را هم دوستان اصلاحات زده شما نکردند
یک مدرس اسلحه میگفت ژ ۳ ساخت غرب و امریکاست و سلاحی مرد است چون حتی اگر به پای فرد اصابت کند باعث مرگ سرباز میشود ولی کلاشینکف که ساخت روسیه است، یک سلاح موذی است و با این تفکر ساخته شده که اگر به قلب و سر نخورد،طرف را زخمی کند و به این ترتیب هم فرد تیر خورده و هم دو نفر دیگر را که باید زخمی را به پشت جبهه منتقل کنند از میدان خارج کند.اینکه کرونا روی کودکان اثر نمیگذارد نشان میدهد احتمال اینکه ویروس ساخته امریکاست بیشتر است تا ازمایشگاههای چین. اگر کار چین بود اتفاقا کودکان را زودتر از بین میبرد چون بلوک شرق اینگونه معذورات اخلاقی را ندارند . حالا اگر فرض کنیم درست باشد که کرونا دست ساخته واحد جنگ بیولوژیک در امریکاست، ما در پاسخ چه داریم برای گفتن؟ لای کیکها قرص استامینوفن بگذاریم بفرستیم امریکا؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تا دیر نشده به روانپزشک مراجعه کنید
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
یه کم جابجا شو ، تو فشار داری تحلیل میدی
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
شما الان صادرات کیک داری به آمریکا؟ دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
امریکا برای دستبیابی به بازار انحصاری و سرمایه دست به هر جنایتی می زند در این خصوص شکی نیست
بخشعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
برو قرص هاتو دوبرابر بخور بخواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
هر ضعفی در ایران را سیاسی کرده و به امریکا نسبت میدهند
همین تحلیل های ابکی برخی افراد ناآگاه است که نه تنها از دنیا حتی از کشورهای همسایه هم بسیار عقب افتادیم.
اصولگرایان با ترفند و پارتی استصوابی خودشان را به مردم تحمیل کردند . شعارها آنها گفتمان شعار انقلابی با عملکرد جهادی هست . باسوادها این سایت میتونن به من با کلاس سوم ابتدایی و کم سواد بگویند منطورشان‌چی هست ؟
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
منطورشان مشت گره کردن،پرچم آتش زدن،انگ زدن به خودی ها و هر رفتار پوپولیستی دیگر



آه ببخشید از یاد برده بودم: بزیر کشیدن روحانی و گرفتن حکم اعدامش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
و اگر حکم اعدام نشد حصر خانگیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
21:38
دوستان شما تا حالا رفتار پوپولیستی نداشتن ؟ البته به غیر از ژست روشنفکری
آذر منصوری به نکته درستی اشاره کرده است.
اقای ترکان چرا قلب واقعیت ؟مردم مطالباتی داشتند و فقط بخاطر انجام ان مطالبات به اصلاحطلبان رای دادند وگرنه عاشق چشم و ابروی انان نبودند.اصلاحطلبان در پیگیری خواست مردم ناتوان بودند و در برابر دولت در سایه هیچ ابتکاری از خود بروز ندادند و لذا مردم بخاطر عدم عمل به وعده های انها از انتخابات نا امید شدند.بنابراین جمله شما که میگویید در هر حالتی اصلاحطلبان میباختند اصلا صحیح نیست.اگر انها به وعده ها عمل میکردند و خواستهای واقعی مردم را که در شعارهای انتخاباتی هم مطرح بود پیگیری میکردند، هرگز نمیباختند و باز هم انتخاب میشدند و البته انتخابات هم بسیار پرشورتر برگزار میشد ودشمنان نیز نا امید میشدند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
داداش ایشون هم منظورشون اینه که اصلاحطلبان با این عملکردی که داشتند تحت هر شرایطی می باختند. شما خودتان را ناراحت نکنید
فرمول نمایندگی مجلس : 1- فرماندار یا شهردار بودن در گذشته 2- داشتن دوستانی در اداره مالیات و گمرک و بانک و دادگستری و ... 3- یک عدد سرمایه دار بدهکار در یکی از این اداره جات 4- وعده به این سرمایه دار جهت حل مشکلات آنان 5- با کمک مالی این سرمایه دار به دیگر اقشار جامعه مانند اصناف و کارگران و کشاورزان و کارمندان و معلمان و .... جلسات گذاشته و وعده سر خرمن دادن . این فرمول کاملا آزمایش شده و جواب می دهد. 5- گاهی مستقل ، گاهی اصول گرا و گاهی اصلاح طلب خود را جا بزنید. کنکور های مجلس این آخری نکته طلایی است.
آذر منصوری . چرا تا حالا در مورد فوت شدگان‌کرونا سکوت کردید ؟ سوالی که در ذهنم وجود دترد این هست که کلا مسئولان مسله را زیاد جدی نمیگیرند . یک تلقی در ذهن مسئولان شکل گرفته که میگویند اگر بیماری را خدا داد درمانش را هم با مقاومت بدن داده . یعنی خود بدن ویروس را بکشد . وقتی کلیپی امروز دیدم به این نتیجه رسیدم که آن آقایی که میگوید خانمی با دستمال کاغذی داشت زری را پاک میکرد و بعد دست میزد . . زیاد برای انها فهم‌پزشکی جدی نیست . یعنی از یک طرف جامعه با رای با خواهش با التماس با تمنا میگویند در کار سیاست و پزشکی دخالت نکنید دست بردار هم نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
ضریح
منتخبین ملت؟؟؟!!!! خجالت نمی کشید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
رییس مجلس اینده ٬منتخب ۱۸درصد مردم تهران
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
18 درصد کجا بود برادر من تهران 9. میلیون نفر واجد شرایط رای دادن داشته رایی که برای ایشان درست کردند حتی به ده درصد هم نرسیده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
شما خجالت نمي كشيد اينطور خودتان را باختيد؟
من ماله کشی بلد نیستم و از این کار هم نفرت دارم.
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
بنایی خوبه !! کار شریفی هست
ترکان اصلاح طلبان در هر حالتی باید از اصولگرایان شکست میخوردند . ....... آقای ترکان . چرا با کلمات بازی میکنید و چند سال مردم را بازی دادید . ولی دیدید که مومن و مردم فهیم خوب فهمیدند که وقتی فرقی بین گفتمان این دو گروه وجود ندارد . وقتی تندروها حتی اصلاح طلبان را حاضر به بازی در سیاست نمیدهند . وقتی رای مردم تاثیر گذار نیست . وقتی در گفتمان اصولگرایان مردم هیچکاره هستند وقتی قدرت احزاب وجود ندارد . وقتی . وقتی ....... آیا فکر نمیکنید که این روند دمکراسی در ده سال دیگر اصلا جواب نمیدهد . آیا فکر نمیکنید این روش از اجرای دمکراسی در سالیان دورتر این‌مسولین و این رای دهندگان نخواهند بود آیا مردمانی دیگری این روش اجرای رای گیری و انتخابات را قبول دارند ؟
سلامت و بهداشت جامعه را هیچ‌کجای دنیا سیاسی و استفاده سیاسی نمیکنند . دولت باید اینقدر قدرت میداشت که جلوی نطامیانی که خارج از دولت پرواز به چین انجام‌میدادند را جلوگیری میکرد تا سلامت مردم دچار مشکل نشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تابناک مرموز چرا نظرم را که گفتم که این هواپیما مال همین حزبی است که طرفداریش می کنی است و یا اینکه گفتم با دستور دولت پرواز می کرده را سانسور می کنی؟
خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
دوست عزیز اول ببین این هواپیمایی به کیا وابسته است بعد نظر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
پرواز به چين هنوز هم انجام ميشه، چه ربطي به نظاميان داره؟
اگر اصلاح‌طلبان می باختند ،چرا حذفشان کردید!؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
البته ایشون خودش اصلاحطلبه. در مورد حذف شدگان هم باید گفت بیشترشون فساد اقتصادی داشته اند وگرنه باید نامه رد صلاحیتشون که شورای نگهبان براشون فرستاده را منتشر کنند تا ملت بدونن چی داخلش نوشته و دلیل رد صلاحیتشون چی بوده. البته اگه اصلاحطلبان می گن بیشتر از اصولگرایان رد صلاحیت شده اند یک معنی بیشتر نمی تونه داشته باشه وقتی حاضر نیستند نامه رد صلاحیتشون را منتشر کنند.
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
برا اینکه زیادتر اذیت نشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
چون تاریخ ثابت کرده اولویت اصلاحطلبان مردم نیستند بلکه جیب و منفعت خودشان است ... همین حذفشان کرد و باقیمانده هم در نظر مردم به حساب نیامدند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
دوست عزیز چشم بسته غیب گفتی . وقتی شورای نگهبان حاضر نیست علت رد صلاحیت را بیان کنه شما از کجا چنین اظهار نظر می کنی و در ثانی اقای صادقی که نامه شورای نگهبان را به نمایش گذاشته صحبت از مسایل مالی نیست و بسیاری از اصلاحطلبان گفته اند که ما رضایت کامل داریم که خطاهای ما را شورای نگهبان بدون اغماض افشا کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
براي اينكه ملاك حذفشان برد يا باختشان نيست، اكثر اينها به خاطر مسائل اقتصادي رد صلاحيت شدند.
هم اصلاح طلبتون رو دیدیم هم اصولگراتون رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
... دومی حداقل یه ذره کار کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
دومی هم کار نکرد ، فقط صدا و سیما تبلیغشان میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
افرین
بسیار متشکر از اطلاع رسانی سایت تبلیغناک
مثلا تركان اصلاح طلب هست وقتي فردي مثل تو ادعاي اصلاخ طلبي كند يا مرعشي خاصل همينه بهتره بازنشست بشيد افكار شما قديميه الان دوره نو اصلاح طلبان هست
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ایشون بازنشست شدن سالها
عزیزان من

خطر کرونا بسیار جدی هست و متاسفانه مسئولین و صدا و سیما به جای اینکه به مردم اطلاعات درست بدن بیشتر آنها رو گمراه میکنند و منجر به شیوع بیشتر و تلفات بیشتر میشوند.


-سعی کنید تا حد امکان از منزل خارج نشوید
-از وسایل نقلیه عمومی به هیچ وجه استفاده نکنید.
-از حظور در محل های بسته و پر ازدحام خودداری کنید.
-از دست دادن و روبوسی خودداری کنید.
-بیش از 2 متر به هیچ موجود زنده ای نزدیک نشوید
-دستان خود را بعد از ورود به خانه با آب و صابون به خوبی بشورید
-بعد از ورود به خانه حتمن حمام بروید و لباس های خود را با شوینده مناسب بشورید و برای خشک شدن آنها را در محل آفتاب گیر بگذارید.
-حتمن زمانی که در بیرون از خانه هستید از ماسک استفاده کنید و بعد از بازگشت به خانه آن را دور بندازید.
-در صورتی که در تهیه ماسک دچار مشکل هستید میتونید با استفاده از 4 لایه دستمال کاغذی، منگنه و دو رشته کش خودتان در منزل ماسک تهیه کنید. طرز ساخت آن در اینترنت وجود داره و بسیار آسان هست.
-از حضور در هر نوع صف مثلن برای ماسک خودداری کنید.
-از خرید ماسک هایی که فاقد بسته بندی پلمب شده هستند جدن خودداری کنید.
-سعی کنید خریدهای خود را با استفاده از کارت بانکی انجام بدید و بعد از خرید کارت را در یک دستمال کاغذی بگذارید تا در بازگشت به خانه آن را با آب و صابون بشورید یا با استفاده از الکل 70 درصد آن را تمیز کنید.
-حتمن زمانی که بیرون از خانه هستید از عینک استفاده کنید.


امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید.
پاسخ ها
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
پسر تو این همه اطلاعات پزشکی رو از کجا آوردی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
جداً يك سوال؟ كارت بانكي را اگه
الكل بكشيم مثلا اون قسمت خط سياه پشتش ، خراب ميشه يا نميشه ؟
براي من در اين اوضاع و شرايط معضلي شده
من تا حال هميشه لاي چند دستمال كاغدي مي پيچيدم تا لااقل بقيه سطوح و كيفم رو كثيف نكنه و از گذشته تا حالا بعد استفاده هميشه دستم رو مي شستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
ممنون دوست عزیز
یکمم نشدنیه
آفتاب ؟ مدتهاست خانه های مسکونی شهرهای پر ازدحام دربست در اختیار دلالان سودجو است آفتابی
در. بسیاری از خانه ها نمی تابد بیشتر خانه ها به کندو شباهت دارد تا سود سرشاری عاید دلالش بساز بندازش سازد...
هر روز لباس بشوریم ؟ نشدنی است من صبح می روم همسرم صبح می رود ساعت 20 منزلیم امکان این کار نیست
مگر می شود زندگی نکرد مثلا مواد غذایی را بالاخره از کجا بخریم نه همین مغازه ها و میداین پر ازدحام؟
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
مردم همیشه در صحنه نه ماسک نه دستکش و نه الکلی باقی نذاشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
سلام، صدا و سيما هم كه همينها را مي گه پس يا دستتون تو يك كاسه است و شما هم داري مردم را گمراه مي كني
آقای ترکان، شصت درصد بیشتر از چهل درصد است،بیچاره روحانی که امثال شما دور و برش هستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
من هم جز ان شصت درصد بودم ولی برای اصلاح طلب ها تره هم خرد نمی کنم
این را گفتم که بدونی شصت درصدی که نرفتند همه انها طرفدار این حزب نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
من هم جزو اون 60 درصدی ها هستم ، امیدی به اصلاح طلب ، اصولگرا ، کارگزاران ، راست ، چپ و دولت اصلاحات ، تدبیر امید و .... ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
من جزء آن ۴۰ درصدم ولی به کسی رای دادم که نفر آخر در شهر شد ، فقط بخاطر خدا رای دادم
آقای آذری جهرمی عزیز لطفاً ناهید ۱ را به فضا پرتاب نکنید چرا که می ترسیم ویروس کرونا را در محلی که سقوط می کند پخش کند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ترس ازاین داشته باش که فضا را برای موجودات دیگر آلوده کند!
درصد فوت کرونا در ایران اعجاب آوره. 64 مبتلا و 12فوتی. به گفته وزیر بهداشت از 1700 نفر هم تست گرفته شده. جالبه با فوت بیماران متوجه میشن که کرونا تو شهرهای جدید وارد شده. مثلا فوت بیمار نیشابوری که امروز اعلام شد یا ورود شهرهای اصفهان و همدان که همزمان با اعلام فوت 4 نفر جدید به لیست شهرهای دارای کرونا . تمام شواهد نشان دهنده ضعف شدید پزشکان ایران در شناسایی و تشخیص بیماران می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
عزیزم تشخیص قطعی کرونا فقط با آزمایش ممکنه. اگر اینطور نبود که نیاز به کیت تشخیص نبود و از ما بهتران نمیرفتند آزمایش بدهند.
با توجه به اینکه عاشقان مذاکره و غرب از مجلس میروند و بجای ان مجلس انقلابی روی کار میاید از نمایندگان جدید انقلابی درخواست میکنیم اولین مصوبه انها تصویب بستن تنگه هرمز باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
جنس خوب زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
سنگ کم میاری یوهو برای بستنش ، یه چند وقتی صبر کن حالا
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
حق گفتی!
همه مرزهایشان را رویمان بسته اند این باریکه راهم خودمان ببندیم ،قرنطینه کامل کشور!
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
واقعا آدم به این نظرات سطحی و کودکانه نمی داند بخندد یا گریه کند
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
انقلابی ها نه میرن فرانسه و نه از فیلترشکن فرانسوی استفاده می کنن
اصول گرایان، یک جوری در خصوص کار کردن می گویند که بیشتر مایه طنز است، از نماینده و حکمران، تدبیر و سیاستگذاری انتظار است نه مانند یک کارمند اداره بر اساس کارکردن سنجیده شوند.
این روند بیشتر به مسخره کردن مردم می ماند
جناب ترکان، میزان مشارکت در تهرانو شهرهای بزرگ که انتخابات جدا از مسائیل قومی قبیله ای و نشان دهنده میزان رضایت مردم از اوضاع سیاسی موجود است دقیقا باید روی چه عددی باشد که از نظر شما غیرقابل قبول باشد، اگر از نظر شما مشارکت ۲۰ درصدی کاملاً قابل قبول است، پس لابد ۱۰ درصد تا حدود زیادی قابل قبول و ۲ درصد نسبتا قابل قبول است، کلاً هر عددی باشد قابل قبول است
بر اساس سایت worldmeters:
کره جنوبی 833 بیمار کرونایی و 8 فوتی ( درصد فوت = 1 درصد)
ایران 61 بیمار کرونایی و 12 فوتی (درصد فوت = 20 درصد)
تفاوت نشان دهنده ضعف در کیفیت پزشکان و امکانات پزشکی و مدیران بهداشتی است. تازه کره جنوبی در همان روزهای اول با کرونا درگیر شده و مثل ما 2 ماه فرصت نداشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
پس با سطح دانش شما کشورهای دیگر که می شوند 180 کشور مبتلا نشدن نتیجه می گیریم که از کره جنوبی بهداشتشون بهتر رعایت می کنند!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ناشناس 22:06
احتمالا مدرک پزشکیتو با همین ضریب هوشیت گرفتی که نمیتونی فرق سرماخوردگی و آنفولانزا و کرونا رو تشخیص بدی که آمار فوتیها اینقدر بالاست. مقایسه تعداد مبتلایان با فوتی ها اتفاقا نشان دهنده نوع کیفیت پزشکان است. کره جنوبی به علت نزدیکی جغرافیایی و فرهنگی با چین به سرعت آلوده شد ولی آمار پایین مرگ و میرشان نشان دهنده کیفیت پزشکان و سطح بالای بهداشت و امکانات بهداشتیشان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
فرق انفولانزا و کرونا در این است که در امریکا جونتون که ارباب کره جنوبی است بالای 16 هزار نفر در دو سال به علت انفولانزا مردن در همین حد فاصل سال قبل !!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
در ضمن هنوز نمیدانی که سطح پزشکی ایران و دکتری ایران از کره جنوبی بالاتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ناشناس باهوش ۲۲:۳۳
پروفسور تو کشور ما مثل چین و کره نیست که از هر کسی تست کرونا بگیرن،اونا محدودیت منابع ندادن مثل ما کیت های تشخیص کرونا تو چین الان ۲ ساعتع تشخیص میدن ویروس رو...اینکه ما آمار مبتلاهامون پایینه اینه که نتونستم بیماریابی درستی انجام بدیم،اینجا تا علائم واضح نداشته باشی تست ازت نمیگیرن...یعنی اینکه مبتلاهای ما خیلی بیشتر از این حرفاست ولی کسی تستی ازشون نمیگیره...پس عقده هاتو جای دیگه سر پزشکا خالی کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
ناشناس تقریبا کند ذهن23:37
کره جنوبی وقتی درگیر کرونا شد که هنوز خبری از کیت تشخیص کرونا نبود. ولی آمارشان حیرت آور است. در ضمن وقتی یه مشت پزش رو بزارن مدیر وزارت پزشکان بهتر از این نمیشه چون 1700 تست کرونا انجام دادن ولی حدود 1640 تاش اشتباهی تشخیص دادن و آنفولانزا بوده. اگه اینقدر که تو دوران تحصیلت فکر جزوه گرفتن و شوخی های زننده با همکلاسای خاصت بودی یکمم فکر درس بودی الان مشکل تشخیص نداشتی. در ضمن یاد بگیر هر کسی که ازت انتقاد میکنه و کارانه 700 میلیونی نمیگیره لزوما عقده ای نیست. بهتره یه روانپزشک بری هر چند اگه اونم مثل خودت تحصیل کرده باشه فایده ای نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
ناشناس 23:34
تو کره جنوبی پزشک ها حتی درب مطب رو برای بیماران باز میکنن و گاهی بیمار رو به مستراح میبرن. کاری که عمرا حتی پرستاران ما هم انجام بدن. در ضمن رو چه حساب میگی پزشکی ما بالاتر از کره است؟ اکثرا اعمال جراحی جدید و بروز جهان بعد از 15 سال به ایران میرسن. حتما منبع آمارت همون نظام پزشکیه که مواجب میده بهت و هر روزم آمار پزشکانی که راننده تاکسی شدنو اعلام میکنه؟
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
با توجه به اینکه این بیماری درمان دارویی نداره فکر نمیکنی منطقی‌تر باشه که آمار مبتلایان در ایران نادرسته؟
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
دکتر ۲۲:۲۳ شما بگو تفاوت بین نشانه‌های کرونا و آنفلوانزا و سرماخوردگی چیه ما هم بهره‌مند شیم. درضمن شما که انقدر دانشمندین چرا نمیرین تو بیمارستانها کمک کادر درمانی تا با مشاهده چشمی بیماران کرونا رو تفکیک کنین. راستی حالا بعد از اینکه تشخیص دادین درمانتون چیه دکتر؟ گل گاو زبون و چار تخمه؟
برای همه مسئولان متاسفم

همه باختید

همه کوتاهی کردید

همه با هم بودید

هیچکدامتان برای مردم خدمت نکردید

خدا رحم کند ملت را به این روزهای سخت دچار کردید .
مردم به شما اعتماد کرده بودند ولی سوء استفاده ها کردید .
پاسخ ها
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
و همچنین هر وقت بر اثر بی عرضه گی بعضی از مسئولین کم آوردید دست بردید تو جیب مردم بیچاره ای که شما را امین خود میدانستند.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
برو بابا،ماتندرو ها کرونا نمیگیریم!
ویروس کرونا ضعف شدید وزارت بهداشت یا همان وزارت پزشکان ما را نشان داد. وقتش رسیده که رویه های جاری در این وزارت تغییر کنند. انحصار در پزشکی خاتمه یابد و تعداد پذیرش پزشک که اکنون ضریبش کمتر از سوریه و تاجیکستان است سه یا چهار برابر شود و آموزش پزشکی مثل کل دنیا به وزارت علوم سپرده شود و وزارت بهداشت به مسئولیت اصلی خودش بپردازد. پزشکان مثل کل کشورهای دنیا فقط در بخش دولتی و یا فقط در بخش خصوصی مشغول به کار باشند و نه هر دو . درآمدها و کارانه های پزشکان متناسب با سایر مردم شود. وزیران بهداشت غیر پزشک برای مدیریت این وزارت انتخاب شوند. با قصور در پزشکی به سختی برخورد شود و مجازات را نیز نهاد دیگری بجز نظام پزشکی تعیین کند. مالیات پزشکان احصا و با زیرمیزی گیرندگان طبق قوانین رشوه برخورد شود. گزینش ها همان سخت گیری که برای پذیرش یک کارمند ساده دارند در مورد پزشکان هم داشته باشند. و قص علی هذا.
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تو میتونی برای درمانت از پنبه روغن بنفشه استفاده کنی و به پزشک مراجعه نکنی.البته با اینهمه نظرت علیه پزشکان بی شک به روانپزشک نیاز داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
خدا قوت عقده ای....فکر نکنم با ۳_۴ برابر شدن ظرفیت امثال تو قبول شن...با۱۰۰ برابرم کاروامثال تو راه نمیوفته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
ناشناس 23:39
ولی با یه سهمیه هیات علمی میتونم مثل تو از دامپزشکی برم پزشکی تهران. هر کی کارانه نگرفت عقده ای نیست. اصولا عددی نیستی کسی عقده ازت داشته باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
حرف منطقی رو با توهین جواب میدی خودت رو باسواد و با شعور فرض میکنی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
لطف کنید تعرفه های پزشکی و حقوق و کارانه پزشکان رو کم کنید بعد ببینید چند نفر از شاگرد زرنگها به طرف پزشکی میرن ؟ بیش از ۹۰ درصدشان بخاطر پول پزشکی میخونن ، نه بخاطر نجات جان مردم ، لطف کنید سوگند نامه رو هم جمع کنید که کشکه
خب اینهم مجلس یکدست واصولگرا ، ان شاالله دیگر سیل وزلزله نخواهیم داشت وباران بموقع وبوفور خواهد بارید خرابیها آباد خواهد شد ومردگان آمرزیده صفوف نماز جماعت فزونی خواهد یافت ومنکران دین پشیمان خواهند گشت واز همه مهمتر آمریکا و اسرائیل وانگلیس برابر عظمت مجلس ایران سر تسلیم فرو خواهد آورد / کور شود هر کس آبادنی ایران رانخواهد / کرونا بگیرد وسقط شود آنکه یک وجب خاک و آب ایران را به اجنبی واگذار کند / واز همه مهمتر دیگر نطقهای آتشین وتخریب کننده عناصر داخلی آقای علم الهدی ان شاالله به موعظه های پند آموز ومصلحانه تبدیل خواهد گردید ، دیگر آتش به اختیاری هواپیمای خودی را سرنگون نخواهد کرد و ............
من خوشحالم رای ندادم

چون قرار بود مجلس جوان داشته باشیم ولی این نماینده راه یافته همه پیر و فرتوت و کهنسال هستند

پس انتخابات بی معنی داشتیم !!!!!
سکوت را نمی‌دونید برای چی بوده؟؟؟؟؟؟ما مردم میدونیم، شما نمایندگان هم بدونید
ابتلای یک زوج ایرانی در امارات و یک شخص ایرانی در عراق و یک ایرانی در لبنان و یک ایرانی دیگر در کانادا و ابتلای احتمالی نماینده قم و همچنین حاج محسن طاهری در فرودگاه امارات و رییس علوم پزشکی قم و ... یعنی تعداد مبتلایان خیلی زیادتر از این آمار است. متاسفانه وزارت بهداشت و پزشکان این وزارت در این زمینه بسیار ضعیف عمل میکنند و بسیاری از موارد ابتلا را پس از فوت بیمار متوجه میشوند. مثل همان دو نفر فوتی که همزمان شد با اعلام ورود کرونا به ایران یا ورود شهر نیشابور و اصفهان و همدان که همزمان بود با اعلام فوت شدگان .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
پزشکارو قاطی وزارتخونه نکن.وزارتخونه توی قرنطینه راحت نشستن پزشکا بدون ماسک و دستکش بدون امکانات تشخیص وسط جنگ با کرونا.یه دستت درد نکنه کم نمیاد ازت
سونامی اصولگرایان از بهارستان آغاز شد) اگر مجلس فعلی برای مردم مثل سرماخوردگی بود مطمئنا مجلس عتیقه جدید مثل انفولانزا کرونا است و دیگر رمقی برای مردمسالاری و دموکراسی نخواهند گذاشت
بهتر است وزارت بهداشت تعدادی پزشک حاذق برای شناسایی بیماران کرونایی از کشورهای اروپایی یا خود چین وارد کند. متاسفانه پزشکان خودمون با وجود شایستگی، بسیار ضعیف هستند که در آینده باید نسبت به بررسی نوع آموزش ها و سهمیه های اعمالی در پذیرش پزشک بازنگری شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تو میتونی برای درمانت از پنبه روغن بنفشه استفاده کنی و به پزشک مراجعه نکنی.البته با اینهمه نظرت علیه پزشکان بی شک به روانپزشک نیاز داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تشخیص کرونا با کیت های استاندارد این ویروس انجام میشه نه با علایم بالینی. چون علایم بالینی خاص نداره. به دلیل محدودیت تعداد کیت نمیشه به محض بروز کوچک ترین علامتی است تست کرونا انجام داد و این آزمایش فقط برای بیماران بدحال انجام میشه. بنابراین هیچ ارتباطی به تشخیص پزشک نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
میدونم حرف تو گوشت نمیره...شایدم خودتو به اون راه زدی ...چون تا حالا بارها گفتن علائمش با یه اتفلوانزا فرقی نداره،۹۰ درصد یکی هستن...تشخیص فقط با آزمایششه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
نمیخواد پزشک حاذق بیارن،به تعاد کافی کیت بیارن و نمونه بگیرن تا بیمارا درستر شناساسیی بشن...شماها انگار خوب متجه نمیشین علائم این بیماری تقریبا با انفلوانزا یکیه نه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
هدف ارائه امار غلط هم همین بود که تو ساندیس بخوری بیای بگی تقصیر پزشکاس نه وزارتخونه نالایق که مردمو داره پرپر میکنه
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
به جای ماهوار تجهیزات پزشکی بسازین مشکلتون حل میشه. پزشک لازم ندارین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
مشکل ازمدیریت است نه پزشک. پزشکان دارند وظیفه خود را انجام می دهند. اعلام به موقع بیماری و پیشگیری وظیفه پزشک نیست وظیفه وزارتخانه است.
وزارت بهداشت بهتره بجای کم خطر جلوه دادن بیماری کرونا و گفتن عباراتی مثل 80 درصد بیماران نیازی ختی به بمارستان ندارن و حتی متوجه کرونا گرفتن نمیشن که باعث میشه مردم بهداشت رو جدی نگیرن دست برداره و بگه چطور 20 درصد مبتلایان در ایران فوت شدن و آیا چنین درصدی از فوت نشانگر بی خطر بودن بیماری است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تو میتونی برای درمانت از پنبه روغن بنفشه استفاده کنی و به پزشک مراجعه نکنی.البته با اینهمه نظرت علیه پزشکان بی شک به روانپزشک نیاز داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
دقیقا به همین علت که خیلی ها علایمشون در حد یه سرماخوردگی ساده باقی می مونه. این تعدادی که تشخیص قطعی کرونا براشون دادن، از بین بیماران خیلی بد حاله نه همه مبتلایان به این ویروس.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
اقلا راه مقابله و پیشگیری را از چینی ها یاد بگیرید. شهرهای آلوده را قرنطینه و ادارات را تعطیل کنید تا مردم بتوانند از خانه خارج نشوند
پارسال عید سیل بود، امسال عید کروناست و سال آینده ؟

ظاهرن اداره ایران با بحران سلزی انجام میشه. برای رسیدن به اهداف و انحراف افکار عمومی یک بحران ایجاد میشه

کرونا در ایران قابل پیشگیری بود اما متاسفانه عامدانه وارد کشور شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
دقیقا مثل سیل و زلزله که عامدانه بود! نه پروفسور؟
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
اینهمه سیل نتیجه تخریب طبیعته. حالا میخوای بگی عامدانه یا سهوی. فرقی نمیکنه. در نهایت مقصر انسانه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
عامدا نمی تواند وارد شده باشد ولی عامدا می تواند در اعلام ، پیشگیری و مقابله با آن عمل شده باشد
حریرچی بهتره استعفا بده. راستی چقدر کارانه میگیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تو میتونی برای درمانت از پنبه روغن بنفشه استفاده کنی و به پزشک مراجعه نکنی.البته با اینهمه نظرت علیه پزشکان بی شک به روانپزشک نیاز داری
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
خستمان کردی تو با این کارانه ات . ۸ هزار میلیارد تومان فقط برای سخنرانیها در سال خرج‌میشه هیچ ننوشتی . برات متاسفم . اینقدر بیکاری و در توهم سیاسی غرق شدی فکر کنم تو توالت هم برای خودت سوت میزنی . راه میری حرف میزنی . چون سیاست در سن‌پایین تر از سی سال بسیار خطرناک هست . انهم سیاسی که اندیشه و ایدولوزیکی باشه برای جامعه خطرناک هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ناشناس 22:45
مواجب نظام پزشکی به موقع میرسه؟ 8 هزار میلیارد تومن که رقم فرار مالیاتی پزشکانه. قاطی کردی گمونم . ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
نوش جونش....هر چی بگیره کارانه حقشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
کسی نباید با پزشکان مخالفت داشته باشد احتمالا مخالفت با پزشکانی است به دلیل مقامات رسمیی که دارند و در انجام وظایفشان ملاحظات سیاسی را مقدم می دانند
روزنامه اعتماد و سایت تابناک لطفا بفرمایید کدام یک از اصولگرایان گفتند تقلب شده؟!
البته مستند و با ذکر نام
آقایون سیاست زده، لطفا گندی که در سال ۸۸ زدید رو توجیه نکنید
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
اظهارات نفر 32 انتخابات تهران را دوباره بخوان بعد اظهار نظر کن
اصولگرایان در مجلس با کدام قدرتمندی میخواهید کدام کار را انجام دهیید ؟ آیا قانون اساسی فعلی این قدرتمندی را بشما میدهد ؟ بگذارید روشتنر بیان کنم . آیا این مجلس با این ترکیب فعلی که بخشی از نمایندگان آن از بخش ثروتمند و بخشی از اقشار فرودست و فقیر شهرستانها از حسینه و مسجد یا تعزیه و روضه و مداحی به مدارج نمایندگی رسیدند ایا میتوانند قوانینی را طرح و تصویب و سپس از شورای نگهبان تاییدیه بگیرند که بتواند مطالبات مردم را محقق سازد ؟ من‌میگویم‌و اعتقاد دارم هرگز این اتفاق نخواهد افتاد برای اینکه وجود مجلس جنبه مشورتی دارد و اتفاقا وجود چنین‌مجلسی برای این تشکل یافته که هر چه بیشتر به مردم فشار روحی و جسمی سیاسی وارد کند . این ترکیب مجلس برای حل مشکلات نیست بلکه برای پیشبرد مطالبات ایدولوژیکی میباشد . تندروها در این بخش چالشی مشارکت کنند
بااين اوضاع داغون کشور چندماه ديگه هم یارانه هاقطع ميشه وهم سهمیه بنزین
وقتی دولت نميتونه نفت بفروشه
مالیات راهم که خیلی هاپرداخت نمیکنن
نمکی خیلی سرتر از قاضی زاده هاشمیه و به فکر بهداشت هم هست نه فقط به فکر حاشیه و افزایش درآمد پزشکان ولی نمیشه یک شبه با روالی که چندین سال اشتباه بوده مقابله کرد و مدتی زمان میبره تا اصلاح بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تو میتونی برای درمانت از پنبه روغن بنفشه استفاده کنی و به پزشک مراجعه نکنی.البته با اینهمه نظرت علیه پزشکان بی شک به روانپزشک نیاز داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تابناک چقدر این نظر روغن بنفشه رو تکرار می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
تو بیا درامد میلیاردی بگیر بدون ماسک بیا وسط مریضای کرونایی...یالا دیگه بجای کامنت پاشو اگه مردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
این هم بهانه خوبی برای مسئولین شده
توجه توجه
ایران نیازمند همیاری برای عبور از کروناست
سلبریتی ها و
لطفا اونایی که در گذشته شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سردادن
این گوی و این میدان
ایران منتظر جانفشانی شماست
البته نتیجه از همین حالا مشخصه
اونا پشت گوشی هاشون دارند به زمین و زمان البته از نوع وطنی ایراد میگیرند و احتمالا اگه یه هموطن به کمکشون احتیاج داشته باشه از دادن یک ماسک هم دریغ خواهند کرد
و بازهم مثل همیشه ... این داستان ادامه دارد
تا زمانی که مردم این افراد را ساکت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
در مهندسی انتخابات هم بودی!؟
ناشناس
| Poland |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
سلبریتی دکتره؟مگه اونا مثل شمان با اون دکتر ایت الله تبریزیانتون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
چرا همه با هم دعوا دارند؟ خوب شما اگر پیشنهادی داری بگو. همیاری چگونه است؟مردم چکار کنند؟
تنها چیزی که برای مسئولین مهم نیست جون مردمه
چرا تو اخبار گفته شد که آمار وزارت بهداشت صحیحه و به شایعات گوش ندید ولی بعدش میگه تو امارات عربی 18 نفر فوت شدن در حالیکه طبق اعلام وزارت بهداشت امارات فقط 13 نفر مبتلا و بدون فوت داشتن. نمیگم وزارت بهداشت امارات راست میگه ولی برخورد دوگانه درست نیست.
حریرچی سفسطه گر خوبی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
میدونی که فیلوسوفی از سفسط زاییده شد!
آقا خداوکیلی ادارات کشور رو تاحد ممکن تعطیل کنین
الان توی منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر همه کارمندها پروازی میرن به این شهر و اونشهر حداقل تو هر اداره ای چند نفر نیان از حداقل افراد جهت انجام کارها استفاده بشه تا انتقال بیماری کمتر بشه
در ایران ما استعفا نداریم لاکن جا به جایی داریم.
اخبار 2030 یه پزشک آورده رفته تو بین مردم میگه این ماسک ها هیچ تاثیری در گرفتن کرونا نداره و فقط باعث میشه اگه شما کرونا دارین دیگران نگیرن ازتون.
پس چرا وقتی وزیر بهداشت رفت بازدید از کمپ دانشجویان کرونایی ماسک زد. چرا نمایندگان مجلس که رفتن بازدید از بیماران قم ماسک زدن. چرا تو چین همه ماسک زدن. متاسفانه وزارت بهداشت داره برعکس عمل میکنه به جای آموزش استفاده از ماسک و اعلام خطرات کرونا این بیماری رو سبک نشون میده و این خیلی در شیوع این بیماری خطرناکه. پزشکه تو تلویزیون اومده میگه اگه کرونا گرفتین در 80 درصد موارد نیاز نیست بیمارستان برین و همون خونه بمونین. خوب دانشمند بمونه خونه که سایر اعضای خونوتده و فامیلش هم میگیرن. بگو ماسک نداریم. امکانات بیمارستانی نیست. بگو بیمارستان نیاین تا ما پزشکان در معرض خطر نباشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
بزرگوار شما که احتمالا گوشت همیشه به اونوره، خب به جای گوش کردن به اخباری که فقط جنگ روانی علیه ملته، شبکه های خودشون که برای خودشون آموزش پیشگیری از کرونا رو دارن نگاه کن، می بینی که عین همین توصیه ها رو می کنن..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
پزشکان بیشتر از شما از این مدیریت غلط ناراضین و دارن تلفات میدن.وگرنه کسی که بیماره باید بیاد بیمارستان و پزشک و پرستار هم باید امکانات اولیه حفاظت داشته باشن که ناقل بیماری به همین مردم نشن.
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
خوب شاید مسئولین تلویزیون نگاه نمیکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
فقط من نمی فهمم اگر ماسک لازم نیست چرا اخیرا 3 میلیون ماسک به چین هدیه کردیم؟
حرف آقای ترکان خیلی مسخره است اصلاح طلبان اگر رد صلاحیت هم نمیشدند رقابت را می باختند!
پس اصلاح طلبان بابد ممنون شورای نگهبان باشند که آنها را رد صلاحیت کرد و زحمتشان را کم کرد!
آقای دکتر ماسک نداری بگو نداریم چرا میگی تو تلویزیون که ماسک خطرناکه بخاطر رطوبت. ایجاد فضای وحشت خوب نیست ولی ساده انگاری و کم خطر جلوه دادن کرونا هم باعث افزایش مبتلایان میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
چرا واسه چین ماسکها را هدیه کردید !؟
مگر وزیر بهداشت دوم اسفند نگفت ما روزی یک و نیم میلیون ماسک تولید میکنیم ؟
پس کجاست ؟
چقدر دروغ ؟
چقدر خالی بندی ؟
خسته نمی شید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
اگر ماسک خوب نیست و خطرناکه چرا 3 میلیون ماسک یک هفته قبل از اعلام وجود کرنا در ایران به چین فرستادند؟ چرا کسی جواب نمی دهد چطور ماسک برای چینی ها لازمه و لی برای ایرانیها نه؟
پس امیر آبادی استعفا بدهد؟زاکانی به امیر آبادی پاتک زد؟
آقای ترکاندمملکت را با همکاری هاشمی وروحانی خراب کردید که برای تمام دوران عمرتان دریت نمی شود حالا هم بازرپیدا شدی واظهار نظر میکنی اگر راست می گویی احوال حسبندفربدون وعلی مطهری را هم پرس کن که در تدارک چه خراب کاری هستند در صفددلار ودرهم هستند این همه گرانی واختلاس ودذدی وفقر وفساد وبی کاری وهمه بدی ها کار شما وروحانی که حسبن فربدون وعلی مطهری هم پشت سر آنها هستند
از لفظ اصلاح طلبی استفاده نکنید اگه واقعا اصلاح طلب بود کشور اصلاح می شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
زورشون نمیچربه
اقای ترکان تو فکر اینده است
آهای ملت ،؟ اینکه میبینید ،و میشنوید ؟ سر کوچکهٔ کرونا است ؟ سر بزرگه هنوز زیر لحاف است ؟ پس وحشت نکنید ؟ تلفات کرونا هیچگاه به پای پراید نخواهد رسید ؟،، آیا مسولی هست به مردم بگوید قحطی نخواهد آمد ؟ ملت شجاع و لاف زن چه اتفاقی خواهد افتاد که اینگونه بسوی فروشگاه ها هجوم میبرید ؟، راه مقابله ،و مبارزه با ویروس کرونا ، خرید چند برابر نیاز نیست ، آیا مطمأن هستید که اکثریت مردم نیز توان خرید چند برابر نیاز خود را دارند ؟ یا اینکه شما نیز مانند ویروس جدید عمل میکنید ؟،، بدون شک بخشی از مردم ایران خدا را میشناسند ، که از فاضلاب هم روغن میگیرند ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
بهت منفی دادم . چون این بخش سلامت با ان بخش تفاوت های زیادی دارد . اگر بخش کرونا کنترل نشور ممکن هست در طی یکسال یک ملت چین سال یک میلبارد را نابود کند . ماستمالاسیون در بخش سلامت اکیدا ممنوع هست . مستیل سلامت و بهداشت و علم را فرافکنی و سیاسی نکنید .
من تفاوت اصلاح طلب با اصولگرا را امشب با دیدن کلیپ مطهری پیدا کردم . مطهری گفته است که در مورد گرانی بنزین مجلس را حق ورود ندادند بعد از اتفاقات هم قرار بود وزیر کشور استیصاح شود باز پیام دادند و مجلس را اجازه ندادند ؟ حالا سوال این هست میر سلیم و قالیباف از کدام اقتدار مجلس سخن‌میرانند .؟ نکند منطور از اقتدار مجلس طرح سه فوریتی برای برقع کشیدن بر سر و صورت زنان هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
شما از عزیزان افغان هستید ؟ شما هم اعتقاد دارید که این جا دیگر جای زیندگانی نیمیباشد ؟
آقای ترکان درست مانند عوام حرف زدند! چه بسا افرادی در روستاهای دوردست زندگی میکنند اما سوادشان و صداقت و سلامت نفس بالاتر از شخصی مانند ترکان دارند،یعنی ۳۰درصد در انتخابات تهران حضور قابل قبولی هست؟!!البته اگر ۳۰درصد باشد که یقینا نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
گفتن ۲۵ درصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
تا ساعت ۴ عصر فقط ۹ میلیون بود !!؟
یهویی !؟
شد ۲۴میلیون !؟
تهران کلا قالیباف با ۵۰۰ هزار رای اول شده
و کل کشور ۱۱ میلیون شرکت کردند
و دو میلیون رای باطله بوده
فقط واسه مهر شناسنامه
علت ویروس کرونا در فم مربوط به چند صد نفر از طلاب چینی از ایالت های چین هست که بین ایران و چین در شش ماه رفت امد مجانی میکنند . یعمی هم سنگ مفت هم گنجشک مفت . چرا همیشه این بلا و خسارت را حتی در بخش سلامت مردم تحمل میکنند . کل مردم چین را شیعه کردید چه گلی بر سر مردم ایران زدید. آزادی و عدالت و رفاه و مهربانی در کجای مرام شماا قرار دارد .
.
آمار کشته های آبان رو ولش کن. قضیه هواپیما رو ولش کن. الان مد بازار بحث فوتی های کروناس
جناب ترکان ما درکشور هیچ حزب وجناح تعریف شده ای نداریم آقایونی که خودرا اصولگرا میدانند درصورتی که راست بگویند همان اصولی را قبول دارند که با اصلاح طلبان مشترکند مادرگذشته فکر میکردیم با رای دادن به اصلاح طلبان به مرور این مشکلات برطرف میشود ولی اکنون نا امید شده ایم شرکت درانتخابات بی اثر ادامه راه کج است
تعداد کل آراء اخذ شده در کشور : ۲۴.۲۴۴.۵۸۵
تعداد نماینده مورد نیاز : ۲۹۰ نفر_______________________________این بلائیست که انحصارطلبان به وجود آورده اند مردم گناهی ندارند وقتی مجلس ودولت وتو میشوند طرف را ازتهران بیرون میکنند ازمشهد سردر می آورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
تقسیم بر ۲ کن
شاید ۱۱ میلیون نفر رای داده باشند !؟
خوبی این که مججججلسی ها همه اصول گرا شدند اینه که حالا باید جوابگو باشند نه منتقد و از فردا هم ببینیم اختلافات داخلیشون شروع میشه یا نه
تابناک اینقدر بهت گفته شد این آگهی شنیعی که کله های کچل را با سوراخهای روی سر رو نشون می ده حذف کن گوش نکردی که آخرش نرم افزاری نصب کردم که اصلا هیچ کدوم از آگهیهاتو نشون نمی ده. خوبت شد؟
بابا خیلیها تپش قلب می گیرن با دیدن این جور آگهی های مهوع! چرا نمی خواهید بفهمید؟ فوبیا دارن خیلیا
ما برای درمان علائم کرونا به پزشک نیاز نداریم و با استراحت کامل بهبود پیدا میکنیم تا اینقد پولمون هدر ندیم با بخور اکالیپتوس کرونا از بین میره
اخبار ایران داره نشان میده ماسک کم یاب و گران شده و احتکار میشه ....... واقعا چندهزار تریلیون تومان در طی ۴۱ سال تبلیغات مداوم از دروس اخلاقی در جانعه تاثیرش چی بود ؟ واقعا یک فرد با تجربه و عاقل جواب بدهد واقعا در خود چین با یک و نیم میلیارد این مشکل را ندارند . چرا جامعه اینچنین شده . چرا جامعه اینقدر بی رحم شده است ؟
معاون وزیر بهداشت باید خجالت بکشد که میکوید قرنطینه مال جنگ جهانی اول است در حالیکه قرنطینه شهری که کرونا در آن شیوع دارد الان در چین کره جنوبی و ایتالیا در حال انجام است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
منظورش اینه که عرضه ندارند قرنطینه کنند چون نه دانش دارند نه امکانات و نه آدم متعهد
حا؟
سهمیه بنزین را کم کردمش؟
خودمم صبح روز جمعه فهمیدممم
حاحاحاحاحاحاحاحاحاحاحااااااااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
این خنده حسن
از کرونا بد تر است
نرخ چهل درصد را تاکتیک بزرگترین رقم دروغ باور پذیر می نامند
یعنی هر رقم بالاتری که اعلام میشد باور پذیر نبود
و هر رقم کمتری هم که اعلام میشد آبروبر بود.
واقعا هم همینطوره چون مثلا با سی درصد دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشد تو این کشور. چه برسه بازار شب عید و خودرو و ارز سکه
تخیلی تر از این سایت هنوز به عمرم ندیدم ما یه نظری دادیم 180 درجه تغییرش داده و چاپ کرده با امثال شما امیدی به هیچی نیست فکر میکنی این چند صد هزارتا خواننده برای اخبار اب دوغ خیاریتن نه بابا ملت بیچاره میان اینجا کامنتی میذارن و نظرات همو میخونن یکم از بار غماشون کم شه
مسوولان ما همیشه ضعف و سو مدیریت خود را بر گردن دشمن می انداختند و کم کاریها را با پول نفت جبران میکردند. اما حالا این تو بمیری از آن تو بمیریها نیست. خلاصه مشکلی بنام کرونا پیدا شده که مدیران بیسواد ما را ضربه فنی کرده است. فکرش را بکن یک ویروس فسقلی اینطور مسوولان خودخواه ما را از پا در آورده است.
سلام.ای کاش در شرایط که جامعه با مقابله با ویروس مقابله می کند که حق همین است به خدا هم توکل کنیم و از او و اهلبیت هم کمک بگیریم .
سلام.ای کاش در شرایط که جامعه با مقابله با ویروس مقابله می کند که حق همین است به خدا هم توکل کنیم و از او و اهلبیت هم کمک بگیریم .
مردم یک بیماری کشنده در ایران است که ..هیچ کس خبر نداره ...............بله بیماری..........خوره...........انجنان به جان مردم افتاده که صبح تا شب مثل خوره خود را میخورند .اعصباهایشان ار بی مدیریت مملکت خورد ...ووووووواو کشنده تر است به خدا تعداد افسردهای ما را با دیگر کشورهها مقایسه بکنید .ببنید کی کرونا گرفته
چرا وزارت بهداشت برای مهار کرونا از واحدهای ش م ه ارتش وسپاه کمک نمی گیرید ناسلامتی این واحدها برای جنگ میگربی و جلوگیری از عوارض ان دوره دیده اند وبرای ضد عفونی کردن محیط کلی امکانات دارند
چه راست چه چپ. مردم از هر دوشون نفرت دارن.
اينهمه تذكر و رعايت اعلام ميكنن ولي متاسفانه كسي از مسئولين متوجه نانواييها نيست در نانواييهاي شهر قم فاجعه هر دم تكرار ميشه دقيقا شخصي كه با دست بدون محافظ نان را در اختيار مردم قرار ميده اسكناسها يا كارت بانكي را از مردم ميگيره و يا با تلفن همراه ور ميره!
بهتر است ایشان بازنشسته بشوند و تشریف ببرند منزل.
امیرآبادی یا ثابت کند یا با اعتراف به اشتباه خود از نمایدگی استعفا دهد ?
استعفا کافی نیست ایشان را باید دادگاهی بشه .
از دو حال خارج نیست :
1- یا ایشان دروغ میگه که باید دادگاهی بشه
2- یا وزیر بهداشت دادگاهی بشه
اما در عین حال مشارکت مردم در انتخابات مجلس قابل قبول بود.
اما در عین حال مشارکت مردم در انتخابات مجلس قابل قبول بود.
اگه كرونا در جايي مثل كيش شيوع پيدا ميكرد همين روحانيون و مراجع قم بالاي منابر ميرفتن و گوش فلك رو پر ميكردن كه خوشگذراني و بي حجابي و بي بند و باري در كيش باعث اين بلاي الهي شد ...
ولي الان همه سكوت كردن و حتي حاضر نيستن شهر رو قرنطينه كنن
آقای امیرآبادی فراهانی که با موج سواری و با رای هم شهریاش (هم ولایتی ها) از فراهان اراک که با حضور در قم و رای به ایشان مجوز ورود به مجلس را گرفته با چه هدفی اقدام به وحشت آفرینی میکنه و از این اقدام یرای رسیدن به چه مقصدی سوئ استفاده میکنه
دولت روحانی . فقط دلار فروش است.
تنها کاری که این دولت بلد استدفروش دلار گران به مردم است.

جنس را ارزان از ایران جمع می کنند. دلارهای بازگشتی را گران به مردم می فروشند.
اخر دولت دلار فروش همین وضع است.
یعنی از شما دو نفر بیکارتر ندیدم
امیدوارم اصولگرایان که سونامیشان را از مجلس شروع کرده اند در چهار سال آینده به گونه ای عمل کنند که مورد اقبال مردم واقع شوند و برای انتخابات بعدی نیازی به رانت نداشته باشند .
آقای روحانی سهمیه بنزین تاکسیها را چرا ۴۵۰لیتر به ۲۵۰لیتر ماهش دادی یا این راهم خبر نداری
ترکان مرد خسته سال‌های دور
مردم در بدبختی
گرسنگی
بیماری
بیکاری
.............
البت اون مقامی که دستور رایگان صدور ماسک به چین داد جرمش کمتر از محتکر ماسک نیست..
سلام متاسفانه دولت سردرگم هست ،نمیداند کدام حرف راست است یا دروغ
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی