بازدید 112680
هزار و نهصد و سی و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نماینده‌ای که بعدِ ۲۰ سال از حضور در مجلس بازماند / رکورددار بالاترین رأی در انتخابات مجلس تهران کیست؟ / توصیه روحانی به نمایندگان جدید مجلس / رکورد حضور زنان در مجلس یازدهم می‌شکند؟

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: کنایه توئیتری ضرغامی به عدم اعلام میزان مشارکت در انتخابات / اعتراض متفاوت پیرهادی به نتیجه انتخابات / پیام مجید انصاری پس از اعلام نتیجه انتخابات و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳ 23 February 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نماینده‌ای که بعدِ ۲۰ سال از حضور در مجلس بازماند
 
علاءالدین بروجردی نماینده‌ای بود که از حضور در مجلس یازدهم باز ماند.علاءالدین بروجردی که زمانی معاون علی اکبر ولایتی در وزارت خارجه بود سال ۷۸ از حوزه انتخابیه بروجرد وارد خانه ملت شد و این نمایندگی برای ۲۰ سال تمدید شد، اما مجلس دهم برای این نماینده چندان خوش یمن نبود. او که در طول ۲۰ سال نمایندگی ۱۴ سال رئیس کمیسیون امنیت ملی بود سال ۹۶ مجبور شد کرسی ریاست را به دیگری بدهد.بروجردی که در نهایت توانست از سد شورای نگهبان عبور کند به جای آنکه از حوزه بروجرد که دو دهه نمایندگی‌اش را به عهده داشت شهرستان لارستان از توابع فارس را انتخاب کرد، اما آنجا هم نتوانست رای اکثریت را به دست آورد و خرداد ۹۹ باید حداقل برای ۴ سال با این کرسی خداحافظی کند.
 
واکنش یک اصلاح‌طلب به پیروزی لیست وحدت

مهدی آیتی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو سابق حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به نتایج اولیه انتخابات حوزه انتخابیه تهران و برد قاطع لیست اصولگرایان واکنش نشان داد.وی گفت: این تازه اول راه است و احتمالا اصولگرایان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را نیز از آن خود می‌کنند.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: من همواره، این مطلب را گفته‌ام که برد و باخت در جناح‌های سیاسی ایران حرکت زیگزاکی و سینوسی دارد، یعنی به طور طبیعی یک دوره اصولگرایان و یک دوره نیز اصلاح‌طلبان برنده انتخابات می‌شوند.وی گفت که علت اقبال مرم به جناح‌های چپ و راست دقیقا به دلیل مسؤولان جناحی است که مدیریت کشور را برعهده دارند و به خاطر کار‌های مثبت و منفی که صورت می‌دهند، مردم را طرفدار و یا برعلیه خود و یا جناح سیاسی خود می‌کنند.

کنایه توئیتری ضرغامی به عدم اعلام میزان مشارکت در انتخابات
 
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در توئیتی از عدم اعلام میزان مشارکت در انتخابات مجلس گلایه کرد.به گزارش خبرآنلاین، سید عزت الله ضرغامی، در توئیتی با هشتگ مشارکت و ویروس نوشت: الکترونیکی کردن کل انتخابات پیش کش! لااقل رقم نهایی مشارکت که بلافاصله بعد از پایان رای گیری، از طریق تعداد تعرفه‌های مصرف شده قابل تشخیص است را اعلام کنید. ظاهرا ویروس اطلاع رسانی، از سقوط هواپیما به نتیجه انتخابات هم سرایت کرده است. تغذیه افکار عمومی را به دیگران واگذار نکنیم.
 
۵۶ نماینده بهارستان نشین ماندند

از ۲۹۰ نمایندگان مجلس دهم، ۲۴۸ نفر از آن‌ها در انتخابات دوره یازدهم ثبت‌نام کردند که از این تعداد صرفا ۵۶ نفر موفق به حضور در پارلمان یازدهم شدند.

اعتراض متفاوت پیرهادی به نتیجه انتخابات

محسن پیرهادی گفت: در نتایج اعلام شده، نفر چهل و پنجم تهران فرد ناشناخته‌ای به نام حسین پیرهادی است که ۴۶ هزار رای به نام او ثبت شده و جالب است که از برخی کاندیدا‌های مشهور بیشتر رای آورده است.محسن پیرهادی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت: وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که شنیده شده است شما نسبت به نتیجه نهایی انتخابات در تهران اعتراضی داشته‌اید، گفت: البته شکایت نکرده‌ام، اما دوستان گفتند بخشی از آرای بنده به نام فرد دیگری ثبت شده که از فرمانداری و شورای نگهبان خواستم پیگیری کنند.وی افزود: در نتایج اعلام شده، نفر چهل و پنجم تهران فرد ناشناخته‌ای به نام حسین پیرهادی است که ۴۶ هزار رای به نام او ثبت شده و جالب است که از برخی کاندیدا‌های مشهور بیشتر رای آورده است. طبیعی‌است که افراد ناشناخته نمی‌توانند چنین شهرت و رای بالایی داشته باشند و طبق قانون، این رای باید به فردی تعلق گیرد که مشهورتر است.پیرهادی افزود: به نظر می‌رسد قانون انتخابات در بسیاری از حوزه‌ها نیازمند اصلاح باشد تا شاهد موارد این‌چنینی و احیانا سوءاستفاده اسمی نباشیم.
 
رکورددار بالاترین رأی در انتخابات مجلس تهران کیست؟

آیت‌الله هاشمی با کسب ۱۸۹۱۲۶۴ رأی از مردم تهران در دومین انتخابات مجلس شورای اسلامی، رکورددار بیشترین رأی در بین منتخبان اول تهران در انتخابات یازده گانه مجلس شورای اسلامی است.تهران به دلیل تراکم جمعیت، بیشترین واجدین شرایط را در میان حوزه‌های انتخابیه در سراسر کشور دارد و به سبب پایتخت بودن مهم‌ترین حوزه انتخابیه مجلس نیز محسوب می‌شود.در یازدهمین دوره انتخابات مجلس و بر اساس آمار وزارت کشور، محمدباقر قالیباف با ۱۲۶۵۲۸۷ رای در جایگاه نخست آرای تهران قرار گرفت. این در حالی است که محمدرضا عارف در انتخابات مجلس گذشته توانسته بود ۱۶۰۸۹۲۶ رای کسب کند.در میان یازده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رکورددار است، او توانسته بود در انتخابات مجلس دوم ۱۸۹۱۲۶۴ رای کسب کند.آیت‌الله هاشمی البته رکورددار درصد کسب آرا نیز هست، او در دو دوره دوم و سوم انتخابات مجلس توانسته بود، به ترتیب ۸۱.۹ و ۸۲.۳ درصد از آراء ماخوذه را به خود اختصاص دهد، آماری که هیچ‌گاه تکرار نشد. حدادعادل هم از جهت دفعات تکرار رأی اول بودنش رکورددار است.
 
توصیه روحانی به نمایندگان جدید مجلس
 
رئیس جمهور با بیان اینکه "ما باید نهاد انتخابات در ایران را زنده نگه‌داریم و صرف نظر از نتیجه و گرایش سیاسی منتخبان، از نفسِ حضور مردم تشکر می‌کنیم"، ضمن تبریک به نمایندگان منتخب ملت گفت: همان‌طور که رئیس جمهور نه تنها نماینده ۲۴ میلیون رای دهنده به خویش بلکه نماینده ۴۱ میلیون رای دهنده و همه ملت ایران است. از روز افتتاحیه مجلس یازدهم، مجلس هم نماینده نه فقط ۴۲ درصد رای دهنده، بلکه وکیل همه‌ی ملت ایران است.
 
رکورد حضور زنان در مجلس یازدهم می‌شکند؟

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور تاکنون ١٧ زن به مجلس یازدهم راه پیدا کرده‌اند و یک زن نیز برای حضور در مجلس به مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم راه پیدا کرده است. بر این اساس در مرحله اول انتخابات مجلس زنان رکورد ١٧ کرسی مجلس دهم را در مجلس یازدهم نیز حفظ کرده‌اند و در صورت پیروزی یک زن دیگر در مرحله دوم رکورد حضور زنان در مجلس شکسته می‌شود. البته در انتخابات مجلس دهم ۱۸ نماینده زن از سوی مردم انتخاب شده بودند که پس از آن با رد صلاحیت مینو خالقی توسط شورای نگهبان وی از راهیابی به مجلس بازماند و تعداد نمایندگان زن مجلس یازدهم، ۱۷ نفر شد. در دوره اول تا سوم مجلس ۴ زن، در دوره چهارم ۹ زن، در دوره پنجم ۱۴ زن، در دوره ششم ۱۳ زن، در دوره هفتم ۱۳ زن، در دوره هشتم ۸ زن و در دوره نهم نیز ۹ زن به عنوان نمایندگان مردم در مجلس حضور داشتند.
 
پیام مجید انصاری پس از اعلام نتیجه انتخابات

مجید انصاری گفت: به همه منتخبان محترم مجلس یازدهم تبریک می‌گویم و توفیق آنان را برای خدمت شایسته و حداکثری به مردم شریف و کشور عزیزمان ایران و تحکیم انقلاب اسلامی از خداوند قادر متعال خواستارم. حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در پیامی ضمن تقدیر از مردمی که پای صندوق رأی آمدند، به منتخبان مجلس یازدهم تبریک گفت و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لایضیع اجر المحسنین
اکنون که نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام گردیده است ضمن احترام به نظر آن دسته از هموطنانی که به هر دلیل در انتخابات شرکت نکردند، بر خود فرض می‌دانم، با تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که به حکم وظیفه انقلابی و ملی کنار صندوق‌های رأی حاضر و به برگزیدگان خود رأی دادند، به طور ویژه از برادران و خواهران عزیزی که علی رغم وجود مشکلات و نبود امکانات و بدون هرگونه چشم داشت و با فداکاری در ستاد انتخاباتی اینجانب تلاش و کوشش نمودند و نیز احزاب و گروه‌هایی که اعلام حمایت کردند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.به همه منتخبان محترم مجلس یازدهم تبریک می‌گویم و توفیق آنان را برای خدمت شایسته و حداکثری به مردم شریف و کشور عزیزمان ایران و تحکیم انقلاب اسلامی از خداوند قادر متعال خواستارم.

به امید بهروزی و سربلندی ملت بزرگ ایران

خادم کوچک مردم

مجید انصاری

چهارم اسفند هزار و سیصد و نود و هشت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۳۴
خودشون میچینن خودشون انتخاب میشن خودشون تشویق میکنن بعد هرچی شد میان میگن خودتون انتخاب کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
کسی حساب کرده تعدادشرکت کنندگان و واجدین شرایط با همین درصد اعلامی اقای فضلی تناقض داره؟؟؟؟
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
بله این بار که مجلس انقلابی شده این حرف را می زنی
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
مجلس قالیباف و میر سلیم از کدام اقتدار مجلس حرف میزنند . ؟ منظور انها از اقتدار چوب لای چرخ دولت و مردم هست ؟ یا نه میخواهند مجلس فعلی قانونی بنویسد که مطالبات اجرا نشده را انجام دهند . در هر حالت نظر شورای نگهبان ملاک هست مطمن باشید شورای نگهبان لوایحی را تصویب میکند که دنبال گفتمان ایدولوژیک جناح پیروز هست سر ملت بی کلاه میماند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
آقا مرتضی ،سلام ،خسته نباشید!!! میشه بفرمایید مجلسی که هنوز یک دقیقه هم عملکرد نداشته و شروع بکار نکرده را چطوری تشخیص دادی انقلابیه ؟شاید هم دلبستگیهات تو را به نتیجه پیش از موعد رسونده.!!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
چه رای میدادیم چه نمیدادیم فرقی در جهت چرخش و تغییر سیاست ها و سیاست گذاریها نداشت .‌چون برای من ثابت شد که رای فق در کشوری جواب میدهد که دمکراتیک باشد یعنی حرف مردم‌ملاک هست .
امیر
| Turkey |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
وبسایت فلایت رادار ۲۴ نشان می دهد پروازهای هواپیمایی ماهان از پکن به تهران و برعکس همچنان ادامه دارد.
پرواز W578 هواپیمایی ماهان، سه روز پیش، از پکن به تهران ساعت ۴:۴۰ صبحدر فرودگاه امام خمینی فرود آمد. این هواپیما از نوع ایرباس ای ۳۴۰ بوده که هواپیمای مسافربری است.
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
اصلاحات در تهران لیست خوبی داشت اما در این دوره از انتخابات حتی اگر سرشناس ترین اعضای اصلاح طلب هم حضور
داشتندباز هم کسی پای صندوق نمیرفت.
در شهرستانها اکثریت مردم نمیدوننداصلاح طلب یعنی چی اصول گرا چه شکلی هست!!!
بیشتر قومی و قبیله ای رای میدن.
مردم در این چند سال انقدر از این دو حزب دیگه دل زده شدند.
نکته بعدی اینکه انتخابات مجلس حتی در ادوار گذشته هم زیاد هیجانی و جذاب نبوده.
بی شک در انتخابات ریاست جمهوری اینگونه نیست و باز هم درصد مشارکت به حدود60 الی 70 برمیگرده.
بیشترین علتش هم بخاطر افشاگری نقاط ضعف حریفان در مناظره های تلوزیونی و وعده های جوان پسند در کارناوال های خیابانی برخی کاندیها میباشد.
و اینکه مردم خیلی حال میکنند که بدونند کی جوونیهاش چه شیطونیهایی کرده و حالا شده کاندید ریاست جمهوری!!!
راستی پراید 70 میلیونی رو عشقه که نیت کرده برسه به 80 میلیون!!!
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
چرا از ظروفیکه برای صندوق رای استفاده میشه از جنس مات است و شفاف نیست، در صورتیکه در کلیه انتخابات دنیا و اللخصوص در کشور همسایه ما افغانستان الکترونی هم شده، البته علتش واضح است اگر نیازی به تقلب نیست در
انتخابات آینده هم از صندوقهایی از جنس شفاف
شود و الکترونیکی.
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
آقای جنتی در ۲۲ بهمن گفت ما کار خودمان را کردیم حالا منتظریم مردم کار خودشان را بکنند!!!!! مردم هم کار خودشان را کردند
گرسماسر از کتالم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
بعید میدان بیش از پانزده درصد شرکت کرده باشند.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
آقای میرسلیم میلیونها دلار خرج سفرخارجی خود و تیمش شد که موتور ملی بسازد عقبت موتور ای اف سون آلمانی با قطعات آلمانی را وار کارکرد،حال میخواهد برای کل کشور کار انجام دهد با سن بالایی که دارد،خدا عاقبت مملکت را بخیر کند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
خیلی زود مجلس جدید امتحان خود را پس خواهد داد امید وار نباشید
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
مجلس قوی با این درصد آرا یعنی چه سرلیستی قالیباف چه رابطه ای با مبارزه با فساد دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
شما مثل بچه اي مي مونيد كه اگر نمره بالا آورد مي گه نمره آوردم ولي اگر نمره پائين آورد مي گه بهم دادند!
کمیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
اگر قرار بود خودشون انتخاب کنند و خودشون... هرگز امثال خاتمی و روحانی و مجلس ششم و مجلس بی کفایت کنونیدر جایگاه خودشون قرار نمی گرفتند. اگرعقل سالم و چشم بینا دارید فکر کنید و ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
شما رای دادید ؟؟؟؟؟؟
احتمالا با این طرز فکر نه !!!
پس چرا خرده میگیری
ما رای دادیم 43%و این افراد را قبول داریم
عدم مشارکت به دلیل وضعیت اسفناک کشور است.هم اصلاح طلب و هم بیشتر از آنان اصولگرایانی که نهادهای انتصابی را برعهده دارند وسنگ اندازی می کنند دلیل قهر با انتخابات است
پاسخ ها
م
| Canada |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
به شورای نکهبان و سایر مسولین دست اندر کار انتخابات تبریک میگم ..واقعا مهندسی
موثر تر اینگونه انتخابات نسبت به دوره
های قبل قابل تقدیر میباشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
این بهانه های شما قدیمی شده ان هم با کارهایی که دولت کرد تا مردم ناراضی شوند خصوصا اعلام بیماری درست یک روز قبل انتخابات
در ضمن شما اقای مهندسی برو خجالت بکش چون اصلاح طلبان حتی رای زیادی هم نیاوردن در این دوره با اینکه افرادشان حضور داشتند و چه برسد ان رد شدگانتان که بیشتر ابروریزی می شد از رای نیاوردن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
کل مشارکت پر امتحانات آمار پایین بود ،واین نشانه اینست هردو جناح اصولگرا اصلاح‌طلب از نظر مردم مردودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
هر د جناح کاری نخواهند کرد برای گرفتن کرسی تلاش میکنن دلیلم در آینده ای نه چندان دور مشخص خواهد شد .یعنی وضع مملکت درست تر نخواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
به تجربه ثابت شده که ماه پشت ابر نمی ماند
و بالاخره اسنادش و اطلاعات تعداد واقعی رای دهندگان بیرون خواهد آمد
البته تهران را که خودمان میدانیم حدود ده درصد شرکت کردند
و قالیباف ۵۰۰ هزار رای آورد
یک نمونه از کیفیت وزارت پزشکان و پزشکان سهمیه ای ما:
کره جنوبی 602 مبتلا و 5 فوتی
ایران 43 مبتلا و 8 کشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
یه نگاه به امار بندازی جواب حرفت واضحه...هرچند مخالف سرسخت سهمیه ام ولی کشندگی ویروس بین 0 تا 4 درصده در ایران ولی بدلیل ندادن امار و امار دادن قطره چکانی این نسبت بالا رفته صورت زیاده مخرج رو کم اعلام کردن که کم کم اعلام خواهند کرد!!! ضمن اینکه بهتره برید خجالت بکشید که پزشکا جونشون کف دستشونه وسط خط مقدم بدون کمترین امکانات درحالیکه همه مسولا در حداکثر امنیت داخل خونه هاشون مردم هم که همچنان قدرنشناس و قدرنشناس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ناشناس 21:42
من هم اگه با مدرک پزشکی عمومی که معادل فوق لیسانسه (با دو کنکور کمتر) بدون آزمون استخدامی صاحب شغل با درآمد ماهانه 25 تا 35 میلیون تومان بودم حاضر بودم تو دل کرونا برم.
موجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ناشناس 21:58
تو میتونی کمک داوطلبانه بدی که
پا داری که یکم کمک داوطلبانه بده تا دکترا یاد یگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
خطاب به موجی:
همه دوست دارن کمک بدن ولی متاسفانه چنان انحصاری در پزشکی ایجاد شده این چند ساله که حتی اگه یه نفر با مدرک پزشکی از دانشگاه جان هاپکینز بیاد هم بهش پروانه کار نمیدن میگن برو اول آزمون بده تا مدرکتو تایید کنیم. انگار دانشگاه آزاد چلغوز آباد سفلی نابغه تولید میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
در کیفیت بالای پزشکان ایرانی که شکی نیست،اگه تو قبول نداریم اهمیتی نداده نظرت ...اینکه این آمار اینقدر متفاوته دلیلش نبود امکانات و انجام ندادن تست کرونا ویروس برای افراد بیشتره...وقتی درمانی نداره یعنی نداره...دستتو بشور حرف اضافیم نزن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ناشناس 23:09
مگه اینکه خودتون از کیفیت خودتون تعریف کنین.
علیرضا
| Czechia |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
دوست عزیز، کلیت حرف شما که مسئولین ضعیف هستن مورد تاییده ولی تحلیل شما برعکسه، یعنی اینطور نیست که
چون کره جنوبی نسبت فوتی هاش به کل بیمارها 1 درصده پس پزشکاشون خیلی خوبن، بلکه نکته اینجاست که چون ایران کیت آزمایش کرونا رو به تعداد محدود داره فقط از بیمارای در وضعیت بحرانی آزمایش کرونا رو میگیره و در نتیجه نسبت فوتی ها به کل بیمارانبالاست. وگرنه با توجه به این تعداد فوتی که البته مطمئن هستم تعداد فوتی ها بسیار بیشتر هست و خیلی ها رو اصلا تست نگرفتن تعداد بیماران حداقل باید بالای 500 نفر باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
خیلی مردم باحالی داری انصافا...از یه طرف میگن چرا آمار واقعی مبتلا ها رو اعلام نمیکنید،چون خودشونم میدونن آمار واقعی خیلی بیشتره....از طرف دیگه که میخوان پزشکارو بکوبن میان میگن پزشکا بدرد نخورن که از این تعداد کم این همه مردن...بی لیاقتا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ناشناس ۲۱:۵۸
عزیزم مدرک فوق لیسانس که دیگه این روز خیلی مهم نیست..تو مملکت ما لیسانس داشته باشی یه جورایی معادل سواد خوندن نوشتنه،فوق که داشته باشی میتونی ادعا کنی یکم درسم خوندی....دیگه این روزا بدون کنکور تا فو لیسانسو تو بیشتر رشته ها میتونی بگیری....اصلا خودتو با پزشکی مقایسه نکن،حتی پزشک عمومی،یه کنکور سراسریش اندازه ۱۰۰ تامدرک در پیت فوق شماها ارزش داره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
چین در عرض۱۰روز بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی ساخته است.رفتار مردم و امکانات بیمارستانها و توزیع ماسک های مناسب و اطلاع رسانی از رسانه ها در کاهش شیوع این ویروس بسیار موثر است.چطور تابحال این ویروس وارد کشورهایی همسایه ایران نشده ؟مانند ترکیه و عراق و افغانستان.پس رفتار و تصمیمات مسئولین موثر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
عزیزم من پزشکم , کی گفته 43 مبتلا ؟ تمام آمارها نا صحیح است ! بالای 18000 هزار نفر گرفتار ویروس هستند و تا به حال حدود هشتاد کشته در سراسر ایران داشته , فقط در بیمارستان میلاد که من هستم چهار کشته امروز داشته
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ناشناس 23.53
اول بپا ناخونات نشکنه گلم ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ناشناس 23:53
هنوزم فوق لیسانس مهندسی یه دانشگاه دولتی سطح سوادش بالاتر از یه پزشک عمومیه که اعلام شد 65 درصدشون با سهمیه قبول میشن و بقیه هم که با لطف پول و بین الملل و آزاده. اگه مدرک دولتی باشه کاردانیش هم بالاتر از پزشک عمومیه و لیسانسش بالاتر از متخصص حالیشه. برا همینه که لیسانس های مهندسیمونو تو کانادا حلوا حلوا می کنن ولی پزشکامونو به عنوان پرستار هم قبول ندارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
سلام
عزیزم انحصار نیست امتحان
بخون قبول شو
کسی نمیزاره بخونی
کسی نمیزاره امتحان بدی
یا.....
آقای روحانی طبق آمار خودتان ۶۰درصد مردم شرکت نکرده اند. تشکر. از شرکت کنندگان. برای ۶۰درصد چه.پیامی دارید
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
پیام خاصی ندارن ایشون ، فرمودن شبشون بخیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
بیشتر از 60 درصد شرکت نکرده اند. مطمئنا دلیل منطقی داشته اند و باید به حرفهای این تعداد زیاد گوش کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
روحانی که دسترسی به تعرفه های رای گیری دارد
و خوب میداند که چه تعداد شرکت نکردند !؟
و خوب میداند ، که مردم از کسانی که چوب لای چرخ دولت روحانی گذاشتند چقدر عصبی و ناراحت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
اولا كه 60 درصد نه و 57.5 درصد ثانيا در بهترين حالات انتخابات كه دولت اصلاحات برگزار كرد و آقاي احمدي نژاد انتخاب شد 84 درصد شركت كردند يعني حدود 16 درصد از مردم در هيچ شرايطي شركت نمي كنند و ثالثا به بقيه افرادي كه شركت نكرده اند بايد گفت وقتي در سرنوشت كشورتان مشاركت نمي كنيد اعتراضي هم به نوع عملكرد منتخبين نمي توانيد داشته باشيد.
آمار فوت شده های ایران از ویروس کرونا 19 درصد است. 43 مبتلا و 8 فوتی. احسنت به وزارت پزشکان که این چند ساله فقط به فکر ایجاد انحصار و کم نگه داشتن پزشک و افزایش درآمد و کارانه پزشکان بوده است. یه خسته نباشید هم به نظام پزشکی باید بگیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
آمار مبتلا شده های واقعی رو برو از پزشکان بگیر تا بفهمی کجای کار میلنگد..پزشکان که از جانشون گذشته با حداقلها در بدترین شرایط کار میکنند و هرلحظه امکان ابتلاشون هست ...یک خسته نباشید باید به شما گفت که بجای تایپ کردن اگر حاضر بودی یک لحظه حتی بعنوان نگهبان دم در بیمارستان در معرض بیماران باشی بعد بیا راجع به عملکرد پزشکان حرف بزن...جای دستت درد نکنه اس واقعا حیف جان ادم برای شما قدرنشناسان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ناشناس 21:48
اون موقع که کارانه 700 میلیونی توزیع میشد و هنوزم مدرکش تو اینترنت هست میگرفتین مشکلی نداشتین حالا مشکل دارین؟
موجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ناشناس 22:00
چه ربطی داره حرفت ادم عقده ای میخواستی به قول علی دایی توهم درست میخوندی دکتر میشدی
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ناشناس 21،48
شما حق داری ، دستتون درد نکنه برای عملهای بیخودی رو بیمار برای پول ، دستتون درد نکنه با برخورد موش آزمایشگاهی گونه روی
، بیمارهای ندار و ضعیف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ناشناس 22:25
متاسفانه کارانه 700 میلیونی باعث ایجاد خود برتر بینی و دیگری عقده ای پنداری مفرطی بین پزشکان ایران شده. نتیجش هم شده آمار خیره کننده 19 درصد فوتی در حالیکه تو کره جنوبی کمتر از 0.01 درصد هست یعنی حتی یک صدم درصد هم نیست. تو چین هم اگه 3 درصد فوتی داره چون از اونجا شروع شده و اوایل نمیدونستن چطور باهاش مقابله کنن. اما بعد از دو ماه به ایران رسید و همون اول کار 20 درصد فوتی داد چون پزشکامون خیلی پزشکن. قبولی تو پزشکی هم فقط یه بابای پولدار میخواد تا معلم خصوصی برات بگیره یا بفرستت گرجستان و اوکراین یا نه اصلا سهمیه هیات علمی دانشگاه داشته باشی و از دامپزشکی بری پزشکی . احتمالا شما هم جز اونایی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ناشناس ۲۲:۵۰
اونی که کارانه ۷۰۰ میلیونی میگیره داره از زندگی لذت میبره نمیاد اینجا اعصاب خودشو با جر و بحث با امثال تو خورد کنه...اونی که اینجا با تو درگیر میشه اونیه که از کشیک برمیگرده در حالی که با ۱۰۰ تا مریض سر و کله زده جون خودشو به خطر انداخته آخرشم حقوقشو با تاخیر بعد از ۱۸ ماه میخوان بدن، بعد میاد اینجا اراجیف ملت غیور رو میشنوه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ناشناس 23:57
اون پزشکی هم که ساعت 12 شب میاد شروع میکنه کپست گذاشتن معلومه سر کارش چجوری کار کرده که تازه میاد تو نت میچرخه. همینان که فرق سرماخوردگی و کرونا رو نمیفهمن.
خود گویی و خود خندی،عجب مرد هنرمندی!
انتخابات عجیبی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
مهندسی انتخابات عالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
اره وقتی اصلاح طلبان شکست سنگین و بی سابقه ای خوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ در کل کشور میر سلیم به زور ۳۰۰ هزار رای اورد
حالا با چه ماشین حسابی فقط در تهران بالای ۸۰۰ هزار رای گرفته ؟!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
اين نظر و نظر ناشناس 22:13 عجيب تر است وقتي كه گروه اصلاح طلب انتخابات را برگزار مي كند و گروه مقابل برنده مي شود!
در حالیکه مسوؤلین از اهداف استعماری وپشت پرده بزرگنمای و وحشت ازکرونا غافل شده اند در مواجهه با بیماری درست طوری عمل کردندکه کشورهای استعمارگرمی خواستند.یعنی تعطیلی کشور وگردشگری و بستن مرزهاو در کل میلیاردها دلارضرر اقتصادی.به این نکته خوب توجه کنید ویروس کرونا که به هیچ وجه هم کشنده تر از آنفلونزا نیست(درصد مرگ بر اثر کرونا 2 درصد و درصد مرگ بر اثر آنفلونزا5 درصد است) درست بعد از توافق تجاری با چین  اعلام شد .اقتصاد دانان در مورد این توافق گمانه زنی کردند که احتمالا نفت و مواد اولیه دیگر گران خواهد شد.سرمایه گذاران از طلا دست می کشند و راهی بازار سهام چین می شوند و در مقابل انس طلا کاهش پیدا می کند.رشد اقتصادی چین افزایش پیدا می کند و....اما با بزرگنمایی و ایجاد وحشت رسانه های عمدتا صهیونیست درست بر عکس این اتفاق افتاد.مواد اولیه و نفت ارزان شد.ارزش  سهام در چین کاهش یافت.انس طلا در بالاترین حد خود در 7 ساله اخیر ایستاد .بانک مرکزی امریکابه عنوان بزرگترین دارنده ذخایر طلای جهان و کارترهای اقتصادی غرب فعلا دارند طلا را به بالاترین قیمت می فروشند تا دلارهای بی ارزش شده را جمع کنند.و دوباره دولتمردان ایرانی فریب بنگاه های سخن پراکنی غرب را خوردند.
پاسخ ها
شوقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
این ادعا خود چین هم نگفته شما عقل کل چطور به این نتیجه که چین با میلیون ها اقتصاددان و تحلیلگر و نخبه نرسیده ضمنا احتمال سهل انگاری خود چین در نشر این ویروس از آزمایشگاه ارتش چین زیاد است
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
کارتل درسته نه کارتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تحلیلگر عزیز تا حالا ۱۹ درصد کشته دادیم!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
قرص قرمزه رو با قرص سبزه باهم نخور
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
این بابا هذیان می گوید و
واحتمالا تب دارد و شاید تب وی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا باشد
ایران سرزمین عجایب است لاکن کرونا ویروس تقریبن همه مردم را درگیر نموده و لذا من از کیک ، ساندیس و دستبند رنگی متنفرم.
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
اول املای تقریبا را یاد بگیر تا بقول خودت تقریبن ننویسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
حمید خان یه سرچی بکن تو نت ببین نوشتن تقریبن به این
. صورت چندان عجیب هم نیست
h
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
حمید جان تقریبن فارسی است ولی تقریبا عربی مانند اصلن یا اصلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
فکر کنم توی دهه شصت از ایران رفتی. الان دیگه جایی کیک و ساندیس نمیدن عزیزم
خوب شد از شروع کرونا دو ماه وقت داشتیم تا به ما برسه و گر نه با این مدیریت بحران و وزارت بهداشت و پزشکان فوق برتر دانشمند معلوم نبود چی میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
نابغه امریکا هنوز واکسن پیدا نکرده چین 2900 کشته داده درمان ندارن هنوز اونوقت دکتر ایرانی که برای یه ماسک گرفتن باید امضا بده که سهمیه ماسک امروزمو گرفتم یا مواخذه میشه که برای ترس مردم ماسک نزن انتظار داری بشینه برات با این انبوه امکانات درمان جدید هم بسازه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
برخی از پزشک های فوق برتر که هنوز فرق سرماخوردگی و آنفولانزا رو تشخیص نمیدن که اگه میدادن پس از گذشت 20 روز از مبتلا شدن و فوت بیمار تازه فهمیدن کرونا بوده انتظاری نداره. علت اینکه کانادا و اروپا پزشکان ایران رو برای کار قبول ندارن درست همینجا مشخص میشه. اون دو تا بنده خدا اگه فوت نمیشدن احتمالا هنوز کسی نمیفهمید کرونا اومده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
داداش کانادا رفتی تو اصلا؟
کانادا پر پرشک و دارو ساز ایرانی وهندیه
برو ببین بعد بگو
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ناشناس 22/29من چندین سال پیش برای عمل به انگلیس رفتم وبعضی از دکترهای ایرانی را دیدم که کار تداکارت وامپول زدن را انجام می دهند وبرای همان دکتر چندین سال پیش در بیمارستان قلب تهران مردم برای یک سال دیگر وقت می گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
من پزشک ایرانی دیدم تو کانادا فلافل میفروخت. خخخخخخ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ناشناس ۲۳:.۲
دیگه مردم هر کشوری متناسب با لیاقتشون بهشون سرویس داده میشه...مردم ایران هم در همین حدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
باز عقده ای ها حمله کردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
واقعا حیفه که بی استعدادا میرن پزشک میشن و ادمای باهوش و با استعدادی مثل تو هیچی نمیشن و مجبور میشن از سر بیکاری تو این سایت و او سایت علیه پزشکا نظر بدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ناشناس 00:00
مواجب نظام پزشکی مزه میده ؟
البته باید توجه داشت که جمعیت تهران در ان زمان بسیار کمتر از امروز بوده و بالطبع تعداد واحدین شرایط رای دادن بیشتر بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ای که وگویی یعنی چه
اقای انصاری خدا از دلت کاش به مردم خبر می داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
چقد شما بی اخلاقید
در حالیکه مسوؤلین از اهداف استعماری وپشت پرده بزرگنمای و وحشت ازکرونا غافل شده اند در مواجهه با بیماری درست طوری عمل کردندکه کشورهای استعمارگرمی خواستند.یعنی تعطیلی کشور وگردشگری و بستن مرزهاو در کل میلیاردها دلارضرر اقتصادی.به این نکته خوب توجه کنید ویروس کرونا که به هیچ وجه هم کشنده تر از آنفلونزا نیست(درصد مرگ بر اثر کرونا 2 درصد و درصد مرگ بر اثر آنفلونزا5 درصد است) درست بعد از توافق تجاری با چین  اعلام شد .اقتصاد دانان در مورد این توافق گمانه زنی کردند که احتمالا نفت و مواد اولیه دیگر گران خواهد شد.سرمایه گذاران از طلا دست می کشند و راهی بازار سهام چین می شوند و در مقابل انس طلا کاهش پیدا می کند.رشد اقتصادی چین افزایش پیدا می کند و....اما با بزرگنمایی و ایجاد وحشت رسانه های عمدتا صهیونیست درست بر عکس این اتفاق افتاد.مواد اولیه و نفت ارزان شد.ارزش  سهام در چین کاهش یافت.انس طلا در بالاترین حد خود در 7 ساله اخیر ایستاد .بانک مرکزی امریکابه عنوان بزرگترین دارنده ذخایر طلای جهان و کارترهای اقتصادی غرب فعلا دارند طلا را به بالاترین قیمت می فروشند تا دلارهای بی ارزش شده را جمع کنند.و دوباره دولتمردان ایرانی فریب بنگاه های سخن پراکنی غرب را خوردند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
عجب تخیلی
تو این مملکت همه دکترا دارن
و تو هر رشته ای تحلیل دارن
نتیجه اش هم میشه این وضع
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
این هم یک تب دار دیگر مبتلا به کرونا
ناگفته های زیادی دارم که به زودی آنها را منتشر مینمایم.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ایول.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
بی خیال
اکثرا همه چیز را می دانند
جرات داری ، کاری کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تو احمدی نژاد نیستی؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
خداوکیلی نگو اینطور حرفارو
هی ۴۲در صد نکنید مشارکت کمتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
خخخخه
تو و امثال تو که می گفتی هیچ کس رای نمی دهد ولی الان می گویی مشارکت کمتر از 42 درصد؟
ان هم با کارشکنی های متعدد دولت که حضور مردم را کم کند
واقعا جوک هستید ولی دورانتون تموم شد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
هیچوقت کسی نگفت هیچکس رای نمیده تو هر جامعه ای یه عده مث تو هستن2253
ولی جایی که دموکراسی هست اکثریت قدرت داره نه اقلییییت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
که هرکس اعترتص میکنه فتنه گرهامثال شما ذاتتون رو تو ابان نشون دادید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ان دموکراسی هاتون که مدینه فاضله شما است حتی امار 40 درصدی برای مجلس ندارن
در ضمن خوب رنگ عوض می کنید و می گفتید کسی رای نمی دهد اما الان می گویید یک عده ای می روند!!!!!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ناشناس ۲۳:۵۴ واقعا من از هوش و ذکاوت برخی از دوستان موندم کشور330 میلیونی آمریکا رو با ایران ۸۰ میلیونی مقایسه میکنند و میگویند که آنجا مشارکت کم است و اینجا زیاد است و....
رضا حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
شما که بابت هر کامنت داری پول میگیری حرف نزن مزدور . صدا و سیما و وزارت کشور رو بده دست من درصد مشارکت و 100 بهت میدم . ما که کور نیستیم دیدیم هیچکس نبود تو هیچ شعبه ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
بالاترين درصد مشاركت در آمريكا تا به حال 50.7 درصد بوده، كلاهتان را قاضي كنيد
متاسفانه در مورد کرونا هم دولتمردان ایران از کشورهای استعمارگر و امپراطور ی رسانه ای عمدتا صهیونیست رودست خوردند وبه نوعی غافلگیر شدند.(کرونا نوعی آنفلونزاست که میزان مرگ بر اثر آن از خود آنفلونزا به مراتب کمتر است.برای مثال در امریکا در سال 2017 به علت ابتلا به آنفلونزا 50000 نفر مردند ولی در مورد کرونا که آمار تلفات به مراتب از آنفلونزا کمتر است بزرگنمایی می کنند و به شدت دارند ایجاد وحشت می کنندکه علت آن اشباع بازار سهام بود).در حالیکه از همان روز اول که وجود این ویروس در چین اعلام شد دولتمردان بر آمادگی کامل و پیش بینی های لازم برای مقابل با آن به مردم اطمینان می دادند ولی بعد از اعلام وجود ویروس در قم دستپاچگی و بی برنامه بودن برای مردم مشخص شدمانند همه ی آمادگی های قبلی در مقابله بابارش برف .سیل.زلزله و....مثلا تعطیلی مدارس.حوزه ها ودانشگاه ها و حتما تا چند روز دیگر تعطیلی کل کشور که خوب دشمن هم همین را می خواهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
دولتمردان ایران فقط از خودشون رودست میخورن
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
یکم جابجاشد ، تحلیلت فک کنم
تحت فشار بودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
دست از این دشمن دشمن کردن بردارید ، ولله امثال شماها ملت رو بیچاره کرد .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
بابا بسه دیگه
هر کاری میکنن میزارین تقصر صهیونیستها
تحلیل هایی را ارایه میکنن که تمام کارشناسها را انگشت به دهن می کنه
در زیبایی بورس همین بس که با شیوع کرونا سامسونگ هم تعطیل کرده ولی بورس ما داره رشد فضایی هم پیدا میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
این رشد بورس نیست سقوط ازاد ریاله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
دلیلش کاملا واضحه.
سامسونگ یک شرکت تولیدی است که کارمندانش باید بروند سر کار و تولید کنند و مشتریان هم باید خرید کنند ولی بورس ایران کاملا دولتی است و اقتصاد ایران هم کاملا نفتی است و بورس در سال 98 و 99 صرفا محلی برای جمع آوری نقدینگی مردم و دور نگه داشتنشون از بازار ارز هستش.
بلافاصله بعد از ورود به خانه دست ها را بشویید
و از تماس دست با لباسها و صورت جلوگیری کنید
مردم عزیز ایران ما مردم تک تک افراد این کشور اگر برای هم دلسوز و به فکر هم نباشیم طبق قوانین مخفی و ناشناخته فرا مادی خودمان حتما آسیب و ضرر خواهیم کرد
برای اینکه سیستم ایمنی بدن ما قوی باشد و آماده مبارزه باشد تا ما مریض نشویم و اگر مریض شویم مقاومت بدن ما زیاد باشد و همچنین اگر مبتلا به کرونا شدیم بدن توان مبارزه داشته باشد از موارد زیر استفاده کنیم
از حبوبات (عدس‌ ،نخود،لپه،لوبیا)+ ویتامین سی مثال پرتقال کیوی لیمو ترش گوجه و...
گوشت قرمز ، گوشت گوسفند،گوشت ماهی+ویتامین سی مثال پرتقال کیوی لیمو ترش گوجه و ...
شربت ب کمپلکس و قرص زینک (قرص روی)
هر چیزی که امگا ۳ دارد مثل گردو پسته روغن زیتون بذر و تخم کتان و ...
خواب کافی حداقل ۷ ساعت در شب
خوردن انار که اگر نبود در بازار
خوردن شربت رب انار پاستوریزه و استفاده از رب انار پاستوریزه در غذا
خوردن لیمو ترش با غذا ها استفاده از فلفل قرمز و فلفل سبز تند در تمام غذا ها چه به صورت پودر و چه سس فلفل
خوردن حداقل ۴ وعده تخم مرغ در هفته و ...
این پیام را در فضای مجزای منتشر کنید
هر چی کنی زخود کنی گر چه نیک و بد کنی
تو نیکی کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز
بنی آدم اغضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
شما لطف شعر شاعران رو خراب نکن توصیه پزشکی پیشکش هر چه کنی به خود کنی گر همه نیکو بد کنی
یک سوال چرا دولت از چند ماه پیش بدون اطلاع رسانی بنزین را 3 برابر کرد بعد از مدتی شخص اول رییس ان می گوید انتصابات خوب نیست و بعد یک روز مانده به رای گیری اعلام کرونا می کند توسط دولت؟
چه هدفی را دنبال می کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
زیاد فکر نکن فشار میاد به مغزت یاتاقان میزنی
پدرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
اگر آمارمشارکت مردم را در طول سالهای گذشته رصد شود پی به این موضوع می برید که ربطی به اپیدمی کرونا نداشته است
اینا را ولش کن بابا شما بیست هیچ بردین!!!!حالا کرونا چه خبر؟!!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
وقتی رقيب تو زمين مسابقه راه داده نشده، نتيجه 3 هيچ اعلام ميشه و نه بيست هيچ.
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
منظورش تو بسكتبال بود نه فوتبال ، آي كيو
کرونا به هیچ وجه مرگبار نیست.متأسفانه رسانه های داخلی موجی از وحشت وترس ایجاد کردند ونادانسته وناخواسته همان کاری را که رسانه های بیگانه با نمایشی که چین در حال انجام آن است همراه شدند.اهداف کثیف اقتصادی چین وامریکا پشت ماجرا است.آنفلونزا بسیار کشنده تر از کرونا است.
پاسخ ها
داور
| Germany |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
بعضی ها مثل طوطی تکرار حرف میکنند،،،بابا اینقدر نگید آنفلونزا بدتر و خشن تر بوده،،این ویروس بسیار خشن هست و بسیار بسیار سریع در بدن عمل میکند تا حد مرگ و هنوز هیچ نشانه ایی از پادزهر آن نیست در هیچ جای کره زمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
الهی کورونا بگیری ببینیم کشنده است یا نه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
خيلي هم مرگباره وقتي اطرافت دور از جون خودت ببيني يكي فوت بشه متوه ميشي!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
من مونده ام این دولت بدبخت باید چه بکند وقتی آمار نمی دهد یه عده میگویند دولت چرا آمار نمی دهد تا مردم تکلیف خود را بدانند و وقتی آمار میدهد به همدستی با بیگانه متهم میشود.
این مجلس نماینده اقلیت مردم است
امیدواریم موفق بشوند، ولی یادشون باشه اکثریت مطلق جامعه به اونها اعتماد و اعتقادی ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
اینها اصلا نماینده مردم نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
دقیقا مثل روحانی که سال نود و دو قریب به نصف مردم کشور بهش رای ندادن و بهش اعتماد و اعتقادی نداشتن و البته دیدیم حق با همونایی بود که بهش رای ندادن. و اونایی که بهش رای دادن فریب خوردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
خود بزرگ پنداري يعني همين
بعد از بیست سال کمی استراحت هم بد نیست.
پاسخ ها
رضا
| Romania |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
لااقل اقای بروجردی ادعایی نداشته کسانی را بچسب که ۲۰ سال با دادن شعار های به ظاهر کارگری و مارکسیستی در مجلس لولیده اند و برای تنها کسانی که
خاصیت نداشته اند همان کارگران بوده اند .شکر خدا شرشان کم شد.
اگر آماری را که وزیر کشور از تعداد رای دهندگان اعلام کردند(که خود جای حرف وحدیث فراوان دارد.)را مبنا قرار دهیم این مجلس نماینده 20 درصد الی 25 درصد آرای مأخوذه و به عبارتی نماینده 5 میلیون نفر است.یعنی 10 درصد واجدین شرایط.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
و اینک نابغه ای دیگر در ریاضیات ظهور کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
متوجه نشدم ، ولی مثبت و زدم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
اکثر نمایندگان به جز تهران نهایتا 20 درصد آرای ماخوذه را آورده اند وقتی 24 میلیون رای داده اند یعنی
نمایندگان مجلس نهایتا نماینده پنج میلیون نفرند
ناشناس
| Germany |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
نویسنده حساب کرده که حدود نصف مردم حق رای دارند. زیر ۱۸ ندارد. و از این نصف ۴۰ درصد آنها آمده رای داده یعنی نمایندگان آرا ۲۰ درصد مردم در ایران را دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
کجا درس خوندی جییییگر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
كجا رياضي را ياد گرفته اي؟ با اين سقوط آزاد با مخ زمين خواهي خورد
این اقای ایتی اصلاحطلب نیست .اصولا هر کسی حرف مردم را نزند اصلاحطلب نیست.مردم اینبار به اصولگرایان رای ندادند بلکه مردم کلا رای ندادند تا اصولگرایان با رای اقلیت طرفدارانشان اینبار به مجلس راه پیدا کنند.اگر اقایان پیام مردم را گرفته باشند حتما شیوه خود را عوض خواهند کرد و اگر نگرفته باشند در انتخابات بعدی باید علاوه بر کرونا ، مرونا سیل زلزله اتشفشان و سایر بلایا را برای توجیه مشارکت کم مردم بیاورند.ناگفته نماند مردمی که پشت پیکر سردار دلها فریاد زدند "من هم سلیمانیم" اگر تصمیم به مشارکت میگرفتند هیچ چیز جلودارشان نبود .اقای ایتی من اگر درصدی امید داشتم که شرکتم در انتخابات بنفع من،والدین من، فرزندان و عزیزان من است که همگی ریشه در این خاک داریم و دل به این کشور بسته ایم مطمئن باش زیر بمباران دشمن هم در انتخابات شرکت میکردیم.اما با کمال تاسف اکنون چنین فضایی نمیبینم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ای کسی که ریشه در این خاک داری و دل به این کشور بسته ای پرچمت رو عوض کن.
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
من اصلاح طلب راحت شدم . راحت از وجدانم . از اینکه از بس گفته بودند مردم اشتباه کردند مردم اشتباه میکنند . حالا با همین رای اقلیت بروید ببینیم به این چالش های سیاسی و اقتصادی و تحریم و بیکاری و گرانی و عدم عدالت و رانت چگونه حل خواهید کرد . خدایا را شاکرم که رای ندادم . خیالم راحت هست
حالا مثلا خود آقای پیرهادی چند درصد از رای واجدین شرایط رای گیری رو آوردن، که اظهار کردن این فرد از افراد مشهور بیشتر رای آورده. از همین الان نشون دارید میدید به جای حرف زدن چقدر اهل عملیت،
45 هزار رای رقمی نیست، این رای رو هم به حساب شما میزاریم، ناراحت نشید
من به یک فرد اصولگرا رای دادم ولی رای نیاورد
و افراد اصولگرای دیگری رای آوردند احمدی نژاد هم اصولگرا بود اگه به اون رای نمی دادم باید به چه فرد اصول گرای دیگری رای میدادم مجلس عصاره ی ملت
اگر شما به ویروس کرونا مبتلا شدید چه می کنید آیا به پزشک مراجعه می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
به تبریزیان مراجعه کرده...مثل اینکه بگی از کسی شکایت داشته باشی میری پیش قاضی یا پیش بقال سر کوچه
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
با 124 تماس بگیرید
نفر سی ۶۰۰هزار رای و ۱۵ نفر بعد از او ۴۵ هزارتا!!!!! تعداد ارا را میدادند بنده بنویسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
اگر برگزار كننده انتخابات اصولگراها بودند چه مي گفتي؟
از اين به بعد از حركت سينوسى هم خبري نيست . ديگه نه اصلاح طلب و نه اصولگرا .
20 سال مجانی هر ماه به طور میانگین 100 میلیون تومن بیاد تو حسابت

واقعن آدم دلش کباب میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
باور کن این نماینده چندان برایش تاثیری ندارد اگر کل این دریافتی را به حساب تو واریز کنه. فکر کن به نماینده ای که رفته بود به گمرک برای کارهای خوب وارداتی و فوحش میداد به کارمند آنجا که چرا درب پارکینگ را برای باز نکردید.
حق گو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
واقعا اینطوری بنویس برادر فارسی زبان
اقای پیرهادی شما رو هم هیچکس نمیشناسه. لطف کن توهین نکن به مردم. اگه همراه قالیباف نمیشدی و تو لیست نبودی هیچ کس بهت رای نمیداد
فردوسی فرمود:

سیاوش چو آن دید آب از دو چشم / ببارید و ز اندیشه آمد به خشم

که یاد آمدش بوم زابلستان / بیاراسته تا به کابلستان

همان شهر ایرانش آمد به یاد / همی برکشید از جگر سرد باد

ز ایران دلش یاد کرد و بسوخت / به کردار آتش رخش برفروخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
آفرین
هاشمی رفسنجانی ۸۱ درصد آرای واجدین شرایط تهران را در دور دوم بدست آورده . در حالیکه ۳۰ نماینده منتخب این دوره از تهران کدام فقط ۷ درصد آرای واجدین شرایط تهران را کسب کرده اند و این خیلی آمار بدی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ممکنه آمار بدی باشد ولی نشانه خوبیه جوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
روش محاسباتت رو بگو ما هم یاد بگیریم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
عمیقا تشکر می کنم از امت عزیزمون برای این حماسه آفرینی
پزشکان و پرسنل بیمارستان در بدترین شرایط بدون ماسک و لباس محافظ مناسب یا سهمیه بندی ماسک و دستکش دارند کار میکنند و چندین نفر مبتلا و فوتی از کادر درمان داشتیم ...اینها هم فرزندان همین کشورند..سربازان خط مقدم جبهه ای هستند که کسی برای این جنگیدن بهشان مدال نمیدهد درحالیکه مسببان این جنگ با بی درایتی و ناتوانی بدون سلاح و سپر در مقابل دشمن تا دندان مسلح رهایشان کرده اند...نه رسانه ای پوشش میدهد نه مسولی بفکر است..تنها امیدمان این است که خدا میبیند این ایثار را ، از بنده اش که خیری نمیرسد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
حقوق چند ده برابر تحصیل کردگان رشته های دیگه میگیرین و مالیات هم که نمیدین . نکنه حالا که وظیفتونو دارین انجام میدین توقع چند برابر شدن کارانه ها رو دارین. تو کل کشورهای دنیا پزشکان وظیفشونو بدون غر و لند و توقعی انجام میدن خون شما هم رنگینتر از بقیه پزشکان دنیا نیست. اگر هم از تعداد کم پزشک های همکارت شکایت داری هم باز باید بگم علتش همئن مافیای پزشکان بودن که با ایجاد انحصار باعث شدن ضریب پزشک ایران از سوریه و تاجیکستان هم کمتر باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
داداش همه درمعرض خطریم شما باحقوق نجومی وماسک،ماگرسنه وبدون ماسک
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
اون روزی که با سهمیه خوشحال وخندون رفتی دانشگاه و احتمالا جای یه ادم شایسته رو گرفتی فکر امروزم باید میکردی .تا حالا که با غرور و نخوت با مریضا صحبت میکردین و فقط پول براتون مهم بوده حداقل از این به بعد یه مقدار به وجدانتون رجوع کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
مردم ما خیلی بی لیاقتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
گفتم که این مردم ایران لیاقت زیادی ندارن....اگه کارتو خوب انجام بدی میگن پولشو میگیره وظیفشه،اگه بد انجام بدی میگن دکترای ایرانی همه بی سوادن،اگه موقع انجام دادن کارت از بیماری بمیری هم میگن مردد که مرد یکی مثل بقیه....نتیجه اینکه مردم قدر نشناسین و از شد حسد دارن آتیش میگیرن.
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
یه طوری نوشتی فک کردم سرباز لب مرزی
خجالتم خوبه گاهی
اگر این دو میلیارد جمعیت چین ابرقدرت جهان بودند همانطور که از فیلمهایشان پیداست ۸۰ میلیون ایرانی را مانند همان موجودات عجیب و غریب دریایی زنده زنده میخوردند و اگر روسها ابر قدرت بودند بیگمان اکنون ما مانند غلام و کنیز در منازل انها خدمت میکردیم.پس خدای عزوجل را شاکرم در جایگاه حق قرار دارد و ابرقدرتی به دنیا حاکم کرده که حداقل رحم و شفقت نسبت به سایر ملل رعایت میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
منظورت همون ابرقدرت با رحم و شفقتی هست که تورو راه نمیده تو کشورش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
اینکه ما با آمریکا مشکل داریم به جای خود اما باید قبول کرد که این سازوکار جهانی، با همه مشکلاتش، خیلی بهتر از چیزی است که کشور هایی مثل چین و روسیه و حتی انگلیس و فرانسه دوست دارند بشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ظالم ظالم هست حالا چین باشه یا روسیه یا امریکا لذا بهتره انسان آزادگی داشته باشه و زیر بار ظلم نره یا لااقل از ظالم طرفداری نکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
یا رحم و شفقت نمی دونی چیه یا نمیدونی آمریکا کیه؟ خدا شفات بده!
آقای روحانی لطفا بپذیرید مردم خسته شده اند. مردم چگونه اعتراضشان. را به مسولین بیان کنند آقای روحانی مشارکت کمتر ازاین اعداد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
روحانی افتضاحی کرد بدتر از احمدی نژاد ! بد بخت مردم
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
روحانی چکارس؟
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
شما برای هر یک سال که از انقلاب میگذره یک درصد رای برای مصلحت به آن اضافه کنی میشه ۴۱ درصد مصلحت از ۴۲,۵ درصد که کم کنی میماند ۱,۵ درصد آمار واقعی.
آقای روحانی. مرد مردانه بیا آمار واقعی را اعلام کن. که با این کار در تاریخ ایران ماندگار می شوی.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
هیچ ابزار مردم سالاری دیگری برای مردم باقی نمانده بود . تنها راه همین بود .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
زهی خیال باطل
شما و سایت شما چقدر کوچک ،و کم مقدار است که بجای تحلیل های روز و با ارزش ، وقت ما را تلف کردید و با عقده گشاهی های جناحی باعث شدید ما احساس کنیم چقدر وقتمان را تلف (هدر) کرده اید
کسانی که از کرونا آسیب دیده اند باید بتونند از وزیر بهداشت از وزیر راه وترابری ویا حتی دولت و خصوصا شرکت هوایی ماهان شکایت کرده و غرامت بگیرن تا درس عبرت بشه که به مردم توجه کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
آره آنهایی که در اثر کوتاهی مسولین به کرونا مبتلا شده و فوت میکنند جهت دریافت خسارت می‌توانند شخصا به شعبه مربوطه مراجعه و ثبت شکایت کنند.
امام خمینی ره میزان رای ملت است حالا نظر 60 درصد بایستی ملاک باشد یا 40 درصد اثبات نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ایول
موقعی که نماینده مجلس از خودروسازان سراتو هدیه می گیرد که قیمت های نجومی آنها حمایت کند چطور انتظار دارید مردم بروند و به آنها رای بدهند؟
سلام تعداد ارای آقای قالیباف در ریاست جمهوری 92««»»1266568
و ارای ایشان در انتخابات اخیر »»»««1265287
اصول گرایان همیشه در تهران معمولا همین مقدار رای بوده است در میدان بی رقیب برنده شدن معنا نداره تازه ارای آقای قالیباف 1287 رای هم ریزش داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
سال ۹۲ حدوی ۶ میلیون بود
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تازه به فرض اينكه واقعي باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
قالیباف در این دوره از تهران کلا ۵۰۰هزار رای اورده
و خودش خوب میدونه
شیطون صداشو در نمیاره
این آقایون با 7 درصد رای چگونه خودرا نماینده ملت ایران میدانند حالا کرونا رو مسئول بدانید این ملت زیر موشکباران رای میداد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
خود را نماینده ملت ایران نمیدانند بلکه صاحب ملت ایران یا حداقل صاحب اموال ملت ایرانمیدانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ملتی که باید رای میداد اومد و رایشو داد. شماها نیومدید رای بدید تقصیر بقیه چیه؟
ايابرخي از مسولين در عدم اشاعه ويروس كرونا بمردم خيانت كردند
ویروس کرونا هیچ دارویی ندارد ؟ و گسترش ویروس نیز به پزشکان مربوط نمیباشد ؟ آنچه مهم است فرهنگ احساس مسولیت در قبال جامعه میباشد که نابود شده ؟
آقای ضرغامی شیطنت تعطیل لطفا ؟؟؟
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
زمان خودش رو يادش رفته ، حالا ننه من غريبم بازي درمياره ، اينها هر كدام از اسب قدرت مي افتند تازه ياد مردم مي افتند ،
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
شیطنت نیست اش اینقدر شور بود که ضرغامی هم فهمید
مشارکت زیر ۳۰ درصدی را نمیتوان رقابت نامید
امسال مجلس ، سال بعد نوبت ریاست جمهوری
کلا امید مردم ناامید شد.
اصلاحطلبان با کارنامه فضاحتبارشان همه چیز را به رقیب بدتر از خودشان باختند
مردم قربانی هر دو جناح بوده ، هستند ، خواهند بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
این کامنت را بنده روز قبل در یکی از صفحات تابناک نوشته بودم و یک هموطن دقیقا آنرا بدون هیچ تغییری در اینجا بازنشر کرده است که لازم میدانم ضمن تشکر از این هموطن بزرگوار به اطلاع برسانم انتشار مجدد و بازنشر این کامنت بدون ذکر یا با ذکر منبع نظر بلامانع است

مجددا میگویم این انتخابات هیچوقت رقابتی نبود چون بیش از ۷۵ درصد مردم در آن شرکت نداشتند

ریاست جمهوری را هم از همین حالا تمام شده بدانید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
مشارکت ده درصدی در تهران و شانزده درصدی در کل ! ببینید اینها به لیست رای دادند , یعنی همانیکه به نفر اول رای داده به نفر آخر هم رای داده ! یک حسابدار ساده میتونه بفهمه در تهران بیش از یک میلیون و سیصد نفر هزار به گفته خودشونر رای ندادند !! زیر ده درصد !!!!!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
دوستان تندرو و اصولگرا حالا که پیروز شدید حالا که به گفته خودتان که زیاد قابل اطمینان نیست ۶۰ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند خواهشا یاد بگیرید که با مردم درست حرف بزنید و به آن ها انگ غیر مسلمان بودن و نفوذی و .... نزنید.لطفا دیگه هم نگید هرکسی با اقلیت ما هم صدا نیست از این مملکت بزاره بره.
من با اکراه تمام رای دادم . !!!
رای من را حساب نکنید . !!
خیلی ها با کمال دلخوری رای دادند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ولی دادی بهرحال
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
سرنوشت اقوام در دست خودشونه
اتا زمانی که مثل شما زیاد هست تو این کشور، امیدی به بهبود و تغییر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
حتما مدیر یا مسئول جایی بودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تو خیلی اشتباه کردی رای دادی که الان میگی حساب نکن میخواستی رای نمیدادی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
با کمال ادب میگم که اشتباه کردی
اگر مجلس جدید فکری به حال اقتصاد مردم نکند ایران با خطر بزرگی مواجه می شود. قوانینی که باعث به وجود آمدن شفافیت در همه مراحل می شود باید تصویب شود. عدالت مالیاتی برقرار گشته و با گرفتن مالیاتهای سنگین از دلالها سرمایه های مردم به بخش تولید سرازیر شود. یا این که دولت روحانی با این اصلاحات موافقت می کند یا این که به تاریخ می پیوندد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
تو رویا هستی که ویرانی اقتصادی یک شبه یا یک ساله برطرف میشه. اقتصاد یک شبه ویران میشه اما ساخت آن صحبت نسلهاست.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
باش تا صبح دولتت بدمد!!!!! این مجلس را به این شکل مهندسی کردند که اصلا مشکل مردم را حل نکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
کار از کار گذشته و تمام شده و رفته پی کارش
نه نماینده شرح وظایفش را میداند و نه رای دهنده انتظاراتش از ناینده منطقی است . البته این نقص عمومیت دارد و علتش هم نداشتن علم نسبت به مسئو لیت است
از علت کاهش مشارکت مردم این است که تصمیماتی که بر زندگی و معیشت مردم موثر است و انگیزه مردم برای مشارکت را واقعا پایین می آورد.همین الان ورود به لیست سیاه تقصیر مجلس نیست و این چند روز باعث بیشتر شدن تورم شده است
عجب تیکه باحالی گفت روحانی
این الان تبریک بود یا متلک
20 سال نمایندگی؟ یعنی نمی توانند برای نمایندگی قانون وضع کنند؟ یعنی 20 سال در یک شهر فرد اصلح تری پیدا نمی شود؟
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
مطمئن باش تو اين مملكت آدم لايق و شايسته زياد هست ولي ورود بسته به وابستگي دارد نه لياقت
ناشناس
| Germany |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
اینها که نماینده قانون نیستند. اینها مصلحت سال هستند.
درحوزه انتخابیه لار.گرا ش .اوز وخنج اقای حسین حسین زاده از گراش با ۲۸۰۰۰ رای توانست بر دونماینده مجلس فعلی(بروجردی۲۲۰۰۰رای و جعفرپور نماینده فعلی لار با ۲۰۰۰۰ رای) غلبه کند و به مجلس را بیابد .که این خود یک شگفتی بود
من شنبه صبح که از خواب بیدار شدم .تازه فهمیدم جمعه رای گیری بوده.
واقعیت اینه که از ۴۰ درصدی هم که میگن رای دادن، درصد زیادی از آنها از ترس و فقط به خاطر مهر شناسنامه رای دادند مثل کارمندان ادارات یا کنکوریها یا کسانی که میخواند استخدام بشن و...و در روستاها و شهرهای کوچیک هم بیشتر مسائل قومی و قبیله ای مهمه
نه به سلفی بگیرها
زهی خیال باطل-مجلس تا حالا برای مردم چیکار کرده که الان تو این وضعیت بکنه-خوش به حال همتون-
در ادوار گذشته این گونه بوده که ضعیف ترین مجلس، مجلسی است که مردم لیستی رای می دهند. چون مسائل و موضوعات بخوبی بحث و بررسی نمی شوند و همه یا مخالفند یا موافق.
روحانی بجای توصیه به نماینده های مجلس به وزرا و خودش کمی توصیه کند .
تابناك اين نقشه ايران كه زدي اصول گرا و اصلاح طلب و .. اينا يعني چي؟ فكر كردي ملت عاشق اصول گراها هستن؟ ملت راي ندادم و شما سبز شديد. خودتون و اطرافيانتون به خودتون راي داديد حالا اين نقشه اصول گراييت
بلافاصله بعد از ورود به خانه دست ها را بشویید
و از تماس دست با لباسها و صورت جلوگیری کنید
مردم عزیز ایران ما مردم، تک تک افراد این کشور اگر برای هم دلسوز و به فکر هم نباشیم طبق قوانین کشف نشده طبیعت خدا خودمان حتما آسیب و ضرر خواهیم کرد
برای اینکه سیستم ایمنی بدن ما قوی باشد و آماده مبارزه باشد تا ما مریض نشویم و اگر مریض شویم مقاومت بدن ما زیاد باشد و همچنین اگر مبتلا به کرونا شدیم بدن توان مبارزه داشته باشد از موارد زیر استفاده کنیم
از حبوبات (عدس‌ ،نخود،لپه،لوبیا)+ ویتامین c مثال پرتقال کیوی لیمو ترش گوجه پیاز خام و...
گوشت مرغ(ران) ، گوشت گوسفند،گوشت ماهی+ویتامین سی مثال پرتقال کیوی لیمو ترش گوجه پیاز خام و ...
شربت ب کمپلکس و قرص زینک (قرص روی)
هرچیزی که b12 و آهن دارد
هر چیزی که امگا ۳ دارد مثل گردو پسته روغن زیتون بذر و تخم کتان و ...
خواب کافی حداقل ۷ ساعت در شب
خوردن انار که اگر نبود در بازار
خوردن شربت رب انار پاستوریزه و استفاده از رب انار پاستوریزه در غذا
خوردن لیمو ترش با غذا ها استفاده از فلفل قرمز و فلفل سبز تند در تمام غذا ها چه به صورت پودر و چه سس فلفل
خوردن حداقل ۴ وعده تخم مرغ در هفته و ...
این پیام را در فضای مجازی منتشر کنید
هر چی کنی زخود کنی گر چه نیک و بد کنی
تو نیکی کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز
بنی آدم اغضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار
اول قرار بود خبر ويورس كرونا را روز بعداز انتخابات اعلام كنند اما با توجه به يقين دانستن عدم مشاركت مردم روز قبل از انتخابات اعلام شد تا توجيهي براي افتضاح بزرگ باشد
میلیون ها مهاجر یک نماینده وحق رای نداشت ودرجایی که زندگی وکار وتحصیل وغم وشادی داشت حق انتخاب نداشت
واقعا انتخابات باشکوهی بود! همه دنیا انگشت به دهان ماندند!
40 درصد رای دادند تکلیف ان 60درصد چیست
این اظهار فضل جناب روحانی منو کشته
در شهر کرمانشاه مردم چشم بسته به قومیت ها رای میدن .گویش لکی .به کاندیدای لکی رای میدن به صورت فله. ایی.چیزی به اسم بصیرت نداریم
یعنی تو‌این‌‌ سرزمین چه خبری نیست مثل دلار کرونا بسته شدن مرزها تعطیلات مدارس .... فقط این انتخابات مطرحه؟؟
۱٬۷۹۴٬۳۶۵ رای مجلس ششم محمد رضا خاتمی نفر اول تهران
۷۴۹٬۸۸۴رای مجلس ششم هاشمی رفسنجانی نفر 30 تهران
حالا محسن پیرهادی کی هست ؟؟؟؟ کسی نمیشناسه ...فقط چون تو لیست بوده رای آورده ...شکن نکنید بیشتر از پنج هزار نفر اسمشو نمیدونن و نمیشناسنش
از اینکه آن زوج اصفهانی پس از سالها انتخاب نشدند بسیار خوشحالم آقایانی که توان کار ندارید داوطلبانه کنار بروید متاسفانه در بین نمایندگان جدید هم کسانی هستند که اشتباهی نماینده شده اند
اینکه بالاخره از شر آقای بروجردی کل کشور خلاص شد یکی از نکات مثبت انتخابات این دوره است. البته مجلس آینده خیلی های دیگر مجالس قبلی را هم نخواهد داشت.
نوش جان اقتدارگراها و دلواپسان ...
اخه یک کم فکر کنید این چند دور که رای داداید و یک سری گمج وارد مجلس شدند جز فکر جیب خودشون چه کاری واسه شما کردند؟
بروجردی کجائیه؟ ایرانیه یا عراقیه؟ این آقا منو به یاد الیاس حضرتی می ندازه!! خودشو از رشت کاندید کرد در حالی که اصلا رشتی نبود و یک کلمه گیلکی نمی دونست!!. رفت در و دهاتی های اطراف خلخال و اردبیل رو آورد رشت و شد نماینده رشت! بعد که تهران نشین شد از تهران کاندید شد و طبق معمول شد نماینده مردم تهران و تهرانی!! اما جالبه در زمانی که آخوتدی رو استیضاح می کردند، رفت پای تریبون و یکی از صفات عالیه آخوندی رو داشتن مادر آذربایجانی برشمرد!! یعنی گفت مادر ایشون آذربایجانی است. به عبارت دیگر جون مادر آقای آخوندی آذربایحانی است از باجناقی ایشون با ناطق نوری بگذرید که مازندرانی است و به آذربایجانی بودن ایشون توجه کنید و رای منفی تدید. اینها هستند نماینده این ملت با تاریخ هفت هزار ساله!!!
مدیر عامل ماهان علیرغم نظر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برای خود شیرینی اتش به اختیاری کرده وبه قیمت سلامت عامه مردم ایران در ملاقات باسفیر چین از کیسه سلامت مردم حاتم بخشی کرده و سرخود به پرواز به مبدا و مقصد چین ادامه داده است باید با او به جرم اقدام علیه امنیت ملی برخورد شود نه فقط با چند تا جوان که در تظاهرات دستگیر می شوند
اقائی که میگی در کشورهای خارجی پرشکی ایران را به عنوان پرستار قبول نمکنند ولی لیسانس مهندسی راحلواحلوا میکنند .چونکه توعرضه قبول شدن در کنکور پزشکی روهم نداری.تو دیپلم راهم بزور گرفتی وحالا امدی اظهار نظر میکنی.برو با ضربالمثل گربه دستش به گوشت نمیرسه خوش باش
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی