بازدید 35435

نخوردن غذا باعث کاهش وزن می‌شود؟

برخی افراد با وجود گرفتن رژیم‌های سخت غذایی، نتیجه‌ای نمی‌گیرند، دلایل بی‌شماری وجود دارد که مانع لاغری می‌شود که باید به آنها توجه کرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 16 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیام فرح بخش، متخصص تغذیه و رژیم درمانی اظهار کرد: بسیاری از افراد برای کاهش وزن خود از روش‌های مختلف مانند حذف وعده‌های غذایی استفاده می‌کنند، اما جالب است بدانید حذف وعده غذایی نه تنها به کاهش وزن کمک نمی‌کند بلکه با ثابت ماندن ۴ وعده غذایی و اضافه شدن دو میان وعده، افراد می‌توانند برای کاهش وزن خود برنامه ریزی کنند .

آهسته غذا خوردن موجب کاهش وزن می‌شود

او افزود: با نخوردن غذا در یک وعده، احساس گرسنگی شدیدی در فرد بوجود می‌آید و به خاطر کالری که بدن از دست داده است، در وعده بعدی نمی‌تواند گرسنگی خود را کنترل کند و با خوردن غذای بیشتر کالری از دست رفته را جبران می‌کند.

این متخصص تغذیه بیان کرد: در علم تغذیه و رژیم درمانی موضوعی با عنوان غذاهای چربی سوز وجود ندارد که بتوان با حذف وعده غذایی و مصرف غذاهای چربی سوز در وعده بعد، وزن خود را کاهش بدهیم. با مصرف غذاهای کم چرب در هر وعده غذایی، می‌توان این باور غلط را از بین برد.

فرح بخش افزود: یکی از راه‌های کاهش وزن، افزودن وعده غذایی از ۴ وعده به ۶ وعده و میان وعده غذایی است.

او در پایان گفت: افرادی که قصد کاهش وزن دارند باید با مراجعه به متخصص تغذیه و برنامه ریزی مناسب، فرآیند کاهش وزن را انجام دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی