بازدید 9973

شیوه عجیب ۲ خواهر برای سرقت از منزل

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق منزل که به شیوه بیهوشی سرقت می‌کرد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۷ 16 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در تشریح این خبر گفت: دهم دی‌ماه سال‌جاری پرونده‌ای به دادخواهی یکی از شهروندان توسط کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به پایگاه چهارم پلیس آگاهی واصل و تحت پیگیری کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت.

نثاری در ادامه بیان داشت: شاکی پس از حضور در پایگاه چهارم عنوان داشت حدود ۱۰ روز پیش با توجه به تنهایی، کهولت سن و ناتوانی در اجرای امورات شخصی خود در شبکه مجازی برای استخدام پرستار یک آگهی درج کردم. چند نفری با من تماس گرفتند که به توافق نرسیدیم و در نهایت یک‌نفر خانم هفتم دی‌ماه طی تماسی که داشتند در موارد اولیه به توافق رسیدیم و قرار شد فردا بعداز ظهر به منزل من مراجعه و شروع به کار کنند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: شاکی در ادامه به کارآگاهان گفت: در زمان مقرر دو نفر خانم که یکی از آن‌ها حدود ۲۰ ساله و دیگری حدود ۳۰ ساله به منزلم مراجعه که خود را سهیلا و سمیرا معرفی کردند. سهیلا خود را به‌عنوان پرستار معرفی کرد و علت حضور همراه را سوال کردم که بیان داشت دختر خاله‌اش هست و از شهرستان آمده و فردا به شهرستان برمی‌گردد. سهیلا با رضایت من شروع به کار کرد و با انجام کار‌هایی اعتماد من را جلب کرده که پس از خوردن شام در میان صحبت‌های خود درباره محل نگهداری طلا و وجه نقد سوالاتی را از من پرسید و من هم از روی سادگی و بی‌خبری از هدف آن‌ها این اطلاعات را در اختیارشان قرار دادم و پس از اتمام کار‌های روزانه آن‌ها در اتاق مخصوص پرستار رفته و من در اتاق خود خوابیدم و صبح که بیدار شدم مشاهده کردم زودتر از من بیدار شدند و وسایل صبحانه را آماده کرده‌اند. پس از صرف صبحانه لیوانی که داخل آن یک دمنوش بوده به من داده و خودشان چای ساده خورده که من ده دقیقه پس از خوردن چای بی‌هوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم. زمانی که به هوش آمدم مشاهده کردم آن دو نفر با کارتنی که در دست دارند از منزلم خارج شدند و من به خیابان رفتم و دیدم با یک‌دستگاه پراید از محل متواری شدند.

سرهنگ نثاری افزود: کارآگاهان پس از اظهارات شاکی و بررسی محل سرقت اقدام به بازبینی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته می‌کنند و موفق می‌شوند تصاویر سارقان و شماره پلاک خودروی پراید را استخراج کنند. با استعلام پلاک خودروی پراید و پس از هماهنگی قضائی مالک خودرو در این پایگاه حاضر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد راننده تاکسی اینترنتی است و سارقان را با توجه به درخواست دریافتی به مقصد خیابان دماوند برده و هیچ اطلاعات دیگری از سارقان ندارد. از شرکت مسافربری اینترنتی مربوطه درباره تمامی سفر‌های درخواستی استعلام که بیشترین سفر‌ها در محدوده میدان امام حسین و خیابان‌های اطراف بوده و با توجه به آدرس به دست آمده اکیپی از کارآگاهان این پایگاه به موقعیت اعزام و در تحقیقات میدانی به عمل آمده هر دو متهم شناسایی و در تاریخ شانزدهم بهمن‌ماه دستگیر و به پایگاه چهارم منتقل می‌شوند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهمان در تحقیقات اولیه منکر سرقت شده، ولی با توجه به ارائه مدارک و مستندات توسط کارآگاهان به بزه انتسابی اعتراف و سهیلا بیان داشت موضوع سرقت را با خواهرم در میان گذاشتم و نقشه سرقت را طراحی کردیم و با برنامه قبلی با شاکی تماس گرفتم و به منزل شاکی مراجعه کردیم و اموال با ارزش وی را سرقت کردیم و در منزل پدرم مخفی کردیم.

سرهنگ نثاری در پایان گفت: با توجه به تکمیل تحقیقات پرونده و اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی و کشف اموال مسروقه به دستور مقام قضائی هر دو متهم طی قرار قانونی روانه زندان شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار