بازدید 33815
هزار و نهصد و بیست و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کنایه نماینده ردصلاحیت شده به اصلاح طلبان فعلی مجلس / مطهری: جایگاه «جمهوریت» را محدود کرده ایم / گردش مالی میلیارد دلاری قاچاق لوازم خانگی

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آمریکایی‌ها مدعی توقیف یک کشتی ایرانی شدند / افشاگری نماینده پارلمان عراق درباره نتایج تحقیقات ترور حاج قاسم / آسیب‌شناسی الیاس نادران از عوامل اغتشاشات آبان ماه و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ 14 February 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کنایه نماینده ردصلاحیت شده به اصلاح طلبان فعلی مجلس
 
محمود صادقی گفت: در دوره فعلی مجلس، اصلاح‌طلبان با اصولگرایان میانه‌رو و مستقل هم ائتلاف کردند که تجربه موفقی نبود و این افراد زنبیلشان را اینجا می‌گذاشتند و شامشان را جای دیگر می‌خوردند.عضو فراکسیون امید مجلس، یکی از اهداف ائتلاف با اصولگرایان میانه‌رو در دوره قبل را جلوگیری از ورود اصولگرایان تندرو عنوان کرد و افزود: باتوجه به تجربه ناموفق دوره قبل، شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در این دوره اعلام کرد که فقط از افراد شناخته شده را که میثاق نامه اصلاح طلبی را امضا کنند، حمایت خواهد کرد.

تعریف آقای معاون از سیاست‌های رئیس جمهور
 
واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: سیاست اقتصادی دولت و رئیس جمهور بسیار شفاف بود و تمام تلاش به سمت تک‌نرخی شدن و اعتماد و سپردن کار به بخش خصوصی بود و اصلا قصد تصدی گری نبود.وی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور مدام تاکید بر حمایت از بخش خصوصی داشت، افزود: ما معتقدیم که هر جایی از بخش خصوصی مشکل دارد، باید تنها امیدش باشیم چراکه اصلا اعتقاد دارم که هر فرد ایرانی در خارج از کشور اگر مشکلی پیدا کرد، باید سفارت ما در آن کشور امید برای آن‌ها باشد.رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برجام توانست زنجیره‌ها و گره‌های موجود در اقتصاد را باز کند، زیرا فعالان اقتصادی می‌توانند ادعان کنند که آن زمان چه شرایط ایجاد شد و صادرات و تورم تک‌نرخی چگونه ایجاد شد.

آمریکایی‌ها مدعی توقیف یک کشتی ایرانی شدند
 
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) از توقیف یک کشتی "حامل سلاح و مهمات ایرانی" در دریای عرب خبر داده است.به گزارش خبرگزاری آلمان، این محموله شامل ۱۵۰ موشک ضد تانک و سه موشک زمین به هوای ساخت ایران است. به گفته آمریکا، بسیاری از سلاح‌های ضبط شده مانند سلاح‌هایی هستند که اواخر سال گذشته در جریان کنترل یک کشتی در دریای عرب کشف و توقیف شدند. در آن مورد نیز "قرار بود سلاح‌ها به دست حوثی‌ها برسند که نقض تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل محسوب می‌شد. "

افشاگری نماینده پارلمان عراق درباره نتایج تحقیقات ترور حاج قاسم
 
یک نماینده پارلمان عراق با افشاگری درباره نتایج تحقیقات ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس تصریح کرد آمریکا فشار زیادی به دولت عراق برای جلوگیری از افشای نتایج تحقیقات وارد می‌کند.به گزارش منابع عراقی، «محمد البلداوی» نماینده پارلمان عراق اظهار داشت تحقیقاتی که اکنون در جریان است، شاید نقش شرکت‌های هواپیمایی و کارکنان آن در ترور سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس نایب رئیس حشد الشعبی را فاش کند.وی افزود آمریکا فشار زیادی به دولت عراق برای جلوگیری از افشای نتایج تحقیقات وارد می‌کند. همانطوری که ترامپ شخصا در اجرای ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نقش داشت، اکنون در جلوگیری از اعلام شدن نتایج تحقیقات عملیات ترور نیز نقش دارد.البلداوی اظهار داشت با اعلام نتایج تحقیقات، نقش عوامل مزدور آمریکایی که در اجرای عملیات ترور نقش داشتند، برملا می‌شود.

گزینه شورای ائتلاف برای ریاست مجلس مشخص شد
 
عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: از میان لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، قالیباف به عنوان نامزد ریاست مجلس معرفی خواهد شد.اقبال شاکری عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب و عضو سابق شورای شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لیست نهایی ٣٠ نفره شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برای انتخابات مجلس یازدهم و ساز و کار تهیه آن اظهار کرد: شورای ائتلاف از اقشار مختلف مردم نماینده داشته و جلسات فعالی را هم با آن‌ها تشکیل داده است. آن‌ها از ابتدای تشکیل شورای ائتلاف حضور داشته و مشغول بررسی افرادی بودند که شاخصه‌های لازم برای تشکیل یک مجلس قوی و حل مشکل را داشتند.او افزود: در نهایت از اقشار مختلف مانند جوانان، بانوان، روحانیون و چهره‌های مختلف ٣٠ نفر را به عنوان نمایندگان خود به مردم تهران معرفی کرده و این لیست، پس از طی یک پروسه نظرخواهی سه مرحله‌ای به این نتیجه رسید. البته لیست منتشر شده با مشارکت نمایندگان تمام اقشار عضو ائتلاف انجام شد و لیست نهایی حاصل تلاش‌های یک سال اخیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب است.
 
آسیب‌شناسی الیاس نادران از عوامل اغتشاشات آبان ماه
 
نماینده ادوار مجلس با اشاره به اغتشاشات آبان ماه گفت: مجلس ضعیف در کنار قدرت گرفتن نهاد‌های موازی موجب تصمیم گیری ضعیف در حوزه بنزین و پیامد‌های آن شد.الیاس نادران نماینده ادوار مجلس، شامگاه پنج شنبه در مناظره با محمود صادقی در مجموعه یادمان شهدای هفتم تیر گفت: مجلس کارآمد، مجلسی است که خلأ‌های قانونی را برطرف و بخش‌های ناکارآمد را مواخذه کند.وی با اشاره به حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن گفت: آسیب دیدن سرمایه اجتماعی در کشور ناشی از مشکلات اقتصادی است و این موضوع، اهمیت حضور اقتصاددانان در مجلس را بیشتر می‌کند.عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه مجلس نباید در برابر مشکلات اقتصادی کشور منفعل باشد، تصریح کرد: نابرابری‌ها در حوزه درآمد و بودجه‌های انبساطی تورم‌زا باعث بروز ناکارآمدی در مجلس شده است.نادران با اشاره به اغتشاشات آبان ماه، گفت: مجلس ضعیف در کنار قدرت گرفتن نهاد‌های موازی موجب تصمیم گیری ضعیف در حوزه بنزین و پیامد‌های آن شد.

مطهری: جایگاه «جمهوریت» را محدود کرده ایم
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ما در عمل جایگاه «جمهوریت» را محدود کرده ایم، گفت: الآن مجلس در جایگاهی که قانون اساسی برای آن تعیین کرده نیست و باید به جایگاه خودش برگردد.علی مطهری در گفتگو با جماران، در خصوص جایگاه «جمهوریت» در انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: جمهوریت در قانون اساسی جایگاه بلندی دارد. ولی ما در عمل، آن را محدود کرده ایم و با رفتار‌هایی که داشته ایم مقداری آسیب دیده است.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه الآن مجلس در جایگاهی که قانون اساسی برای آن تعیین کرده نیست و باید به جایگاه خودش برگردد، افزود: برای این موضوع ابتدا باید اصلاحی در قانون انتخابات انجام شود. البته شرکت فعال مردم در انتخابات هم می‌تواند تأثیرگذار باشد.وی در پاسخ به سؤالی در خصوص راهکار پرشور کردن انتخابات گفت: اگر همه گرایش‌ها و بینش‌ها حضور می‌داشتند انتخابات پر شورتر بود؛ ولی الآن عده‌ای حذف شده اند و طبیعی است که مقداری اثر منفی می‌گذارد.

امیدواری مصباحی‌مقدم به حل‌اختلافات اصولگرایان
 
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: امیدوارم در روز‌های پیش‌رو که خیلی هم محدود است، اصولگرایان عقلایی رفتار کنند و مجموعه قبول کند با کمک جامعه روحانیت مبارز به نتیجه برسند. غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بابت اتفاقی در جریان نیرو‌های انقلابی رخ داده نگران است و می‌گوید: «ما به عنوان عضو جامعه روحانیت مبارز، تمام همتان این بود که در مجموعه نیرو‌های انقلابی وارزشی به یک لیست واحد برسیم و تمام سعی‌مان این بود که این موضوع را پیگیری کنیم».
 
خبر تازه درباره اعلام لیست احزاب اصلاح طلب

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: قرار است حداکثر تا یک یا دو روز آینده احزاب اصلاح طلبی که نامزد‌های آن‌ها مورد تائید قرار گرفته لیست نهایی خود را عرضه کنند. احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران و عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه آیا قرار است اصلاح طلبان در تهران یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ارائه کنند، گفت: طبق مصوبه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان احزابی که برای انتخابات مجلس نامزد دارند، می‌توانند نامزد خود را معرفی کنند. او ادامه داد: قرار است حداکثر تا یک یا دو روز آینده احزاب اصلاح طلبی که نامزد‌های آن‌ها مورد تائید قرار گرفته لیست نهایی خود را عرضه کنند.
 
سردار جلالی: منشاء حمله سایبری اخیر به کشور آمریکا بود

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: حمله اخیر سایبری به کشور برای امکان سنجی حمله بزرگتری انجام شد و ما تحلیل می‌کنیم منشاء این حمله که از نوع دیداس بود آمریکا باشد که البته جلوی این حمله گرفته شد. سردار جلالی افزود:، چون آمریکایی‌ها برای پاسخ به سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آن‌ها در آب‌های ایران و حمله موشکی ما به پایگاه عین الاسد توان پاسخ نظامی نداشتند این حملات را با تداوم فشار اقتصادی و حملات سایبری به کشورمان پاسخ دادند. البته حملات سایبری آن‌ها را کنترل کردیم و به نقطه‌ای آسیب نرسید. وی افزود: حمله سایبری آمریکایی‌ها در پدافند سایبری ما گیر افتاده است و ناموفق بود. وی گفت: حمله اخیر سایبری به کشور برای امکان سنجی حمله بزرگتری انجام شد و ما تحلیل می‌کنیم منشاء این حمله که از نوع دیداس بود آمریکا باشد که البته جلوی این حمله گرفته شد. سردار جلالی با بیان اینکه با اتکا به فضای سایبر غیر پایدار و بدون زیرساخت‌های داخلی، ایجاد اشتغال دائم در این فضا با مشکل روبرو خواهد شد تصریح کرد: سال گذشته ۱۳۰ رزمایش در فضای سایبر انجام دادیم و نقاط آسیب پذیریمان مشخص شد که در پی رفع آن‌ها هستیم.

دادکان: بخاطر دخالت نهاد‌های مختلف، کار در فوتبال دشوار است

محمد دادکان درباره شرکت نکردن در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: الان شرایط برای نامزدی مناسب نیست. وقتی شرایط مناسب نیست چطور بگویم من نامزد می‌شوم که دیده شوم. وی درباره وضعیت فوتبال ایران در بخش‌های مختلف به خصوص از نظر مسائل اقتصادی اظهار کرد: چرخاندن فوتبال از یک دبستان راحت‌تر است، اما در کشور ما به علت دخالت نهاد‌های مختلف در فوتبال، کار دشوار است. مدیریت نسبت به زمان ما در اختیار دیگران بوده و فشار‌های بیرون از فوتبال روی تصمیمات تاثیر گذاشته است. رئیس سابق فدراسیون فوتبال که در برنامه ورزش و مردم حضور داشت، ادامه داد: شما یک تصمیمی می‌گیرید، اما وزارت ورزش از بیرون تصمیم می‌گیرد. ما ۹ مربی را برای مربیگری تیم ملی در نظر گرفتیم، اما انتخاب نشده‌اند. من با تاج صحبت کردم و گفتم اجازه نده کی‌روش از ایران برود. گفت: تصمیم من هم همین است، اما وزارت ورزش اجازه نمی‌دهد. در نهایت کی‌روش رفت. چه چیزی گیر فوتبال ایران آمد؟ هزینه‌ها زیاد شد و وضعیت تیم ملی به، اما و اگر رسید. نمی‌گویم در هیچ زمانی اینطور نبوده، اما الان وضعیت بدتر است.

ترقی: پایداری سهم‌خواهی نمی‌کند، دغدغه دارد

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی موتلفه در واکنش به اینکه همین تاکید بر شاخص‌ها و همین سهم‌خواهی مورد اشاره سبب شده در روز‌ها گذشته از ارائه دو لیست پایداری و شورای ائتلاف سخن گفته شود، گفت: «این موضوع قطعی نشده و برای رسیدن به تفاهم زمان داریم و در تلاش هستیم».این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اینکه ارائه یک لیست یا دو لیست و بیشتر در نتیجه انتخابات چقدر اثرگذار است؟ گفت: «من فکر نمی‌کنم که در نتیجه خیلی اثرگذار باشد. به هرحال مردم بنا به توصیه مقام معظم رهبری و عناصر بانفوذ سعی بر این دارند که با شناخت نسبت به افراد رای دهند و لیست را مبنا قرار ندهند. این نکته به طور طبیعی آن دغدغه و نگرانی را از بین می‌رود.» وی افزود: «قطعا اگر یک لیست ارائه شود درصد موفقیت بالا می‌رود و دو ارائه دو لیست لطمه زده و موجب شکافی می‌‍شود که رقیب می‌تواند از آن استفاده کند».

فرد شایعه‌ساز درباره بیماری کرونا در جهرم تحت پیگرد قرار گرفت

دادستان شهرستان جهرم با اشاره به انتشار شایعه مشاهده بیماری کرونا در جهرم، این اقدام را مصداق تشویش اذهان عمومی خواند و گفت: برای کسی که این شایعه را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرده بود، پرونده قضایی تشکیل شد. عباس روستازاده در نشست خبری با فعالان فضای مجازی جهرم افزود: به دلیل اینکه جرم درباره شهرستان است، دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد شده است. وی ادامه داد: پس از اطلاع از این شایعه از دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان پیمانیه جهرم تحقیق کردیم و متوجه شدیم شایعه است و "فرد متهم تقریباً شناسایی شده است". وی ابراز کرد: کار‌های خوب در پلیس فتای جهرم انجام شده و می‌شود و پرونده‌های مهمی را در این شهرستان در این زمینه کشف کرده‌ایم و رتبه خوبی در سطح شهرستان داریم.

برای هر کرسی مجلس در استان تهران ۴۵ نامزد رقابت می‌کنند

محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: در استان تهران به ازای هر کرسی، ۴۵ نامزد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می‌کنند که این رقم بسیار بالاتر از میانگین کشوری در این انتخابات است. وجود تعداد بالای نامزد‌ها در حوزه‌های انتخابیه استان تهران می‌تواند بر رقابتی کردن آن و افزایش مشارکت مردم تاثیر ارزشمندی داشته باشد. / ایرنا

یارانه نقدی در سال آینده چقدر می‌شود؟

بر اساس مصوبه کمیسیون در سال آینده ۲۷هزار تومان به مبلغ یارانه در سال ۹۹ اضافه خواهد شد و از ابتدای فروردین سال آینده رقم یارانه نقدی از ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ۷۲ هزار تومان افزایش می‌یابد. به گفته هادی قوامی، بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق از مبلغ ۳۱ هزار میلیارد تومانی که در لایحه بودجه برای اجرای طرح حمایت معیشتی خانوار‌ها در نظر گرفته شده بود، ۲۰ درصد برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که ۷ میلیون نفر هستند اختصاص می‌یابد و ۲۸ هزار میلیارد تومان باقی‌مانده بین ۷۸ میلیون یارانه‌بگیر به صورت یکسان توزیع خواهد شد. با این مصوبه کمیسیون تلفیق ۱۸ میلیون نفری که یارانه معیشت نمی‌گرفتند از این به بعد این یارانه را متناسب با اعضای خانوار دریافت می‌کنند و مبلغ یارانه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نیز به ۱۲۲ هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

گردش مالی ۲.۲ میلیارد دلاری قاچاق لوازم خانگی

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید‌کنندگان لوازم خانگی گفت: ️بر اساس اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از هر سه قلم کالای لوازم خانگی ۲ قلم قاچاق است. ️براساس اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گردش مالی لوازم خانگی در سال ۱۳۹۷، ۳.۳ میلیارد دلار بوده که از این رقم ۲.۲ میلیارد دلار قاچاق است بنابراین فقط ۱.۱ میلیارد دلار تولید داخلی بوده است. /فارس

برخی نهاد‌های فرانسوی حتی بدتر از آمریکا به ایران فشار وارد می‌کنند

سفارت ایران در پاریس در واکنش به توئیت رئیس گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران درباره آزادی فریبا عادلخواه و رولان مارشال که به دلایل امنیتی در ایران در بازداشت هستند، عنوان کرد: «اعتماد یک وجهی نیست. برخی نهاد‌های فرانسوی شدیدترین فشار‌ها را متوجه ایران می‌کنند، حتی در حوزه دارو! و حتی بدتر از ایالات متحده! انرژی دو کشور نباید در "دراز مدت" صرف موضوعات ناشی از عناصر ثالث و "کوتاه مدت" شود.» خانم «آن ژنوته» رئیس گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران در توئیتی با ابراز امیدواری نسبت به آزادی فریبا عادلخواه و رولان مارشال نوشته است: «بیاییم روابط فرانسه و ایران را بر پایه اعتماد و نه بی اعتمادی بنا کنیم.» / فارس

پیشنهاد ۲ جمعه متوالی را برای دور دوم انتخابات

رحمانی‌فضلی، وزیر کشور گفت: در صورتی که انتخابات در برخی حوزه‌ها به دور دوم کشیده شود، بعد از سیزدهم فروردین سال ۹۹، دو جمعه متوالی را در نظر گرفتیم و به شورای نگهبان پیشنهاد دادیم که هرکدام را قبول کنند، ما آمادگی برگزاری داریم. با توجه به گزارشی که تا کنون به بنده داده شده است از نظر امنیت، فضای انتخاباتی خوب است و از نظر تدارکات و پشتیبانی همه امکانات مهیا است و از نظر آموزشی تمام عوامل اجرا، آموزش لازم را دیده اند. / ایرنا

پیش‌بینی ضربه ۵ میلیارد دلاری کرونا به هوانوردی جهان

سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی اعلام کرد که فراگیر شدن ویروس کرونا می‌تواند در صنعت هوانوردی جهان به معنی کاهش چهار تا پنج میلیارد دلاری درآمد باشد. بر اساس گزارش این آژانس سازمان ملل متحد، تا کنون ۷۰ خط هواپیمایی پرواز‌های خود را داخل و خارج چین متوقف کرده‌اند و ۵۰ خط هواپیمایی دیگر پرواز‌های خود را کاهش داده‌اند. برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که این آمار به معنی کاهش حدود ۲۰ میلیون مسافر نسبت به رقم پیش‌بینی شده برای سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ است. همچنین به معنای کاهش پنج میلیارد دلاری درآمد صنعت هوانوردی جهان است. تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در چین به ۶۳ هزار و ۸۵۱ نفر رسید که نسبت به روز پیش پنج هزار و ۹۰ نفر رشد نشان می‌دهد. قربانیان ویروس کرونا در این کشور به هزار و ۳۸۰ نفر رسید. در کل جهان این رقم هزار و ۳۸۳ نفر است. مبتلایان در جهان ۶۴ هزار و ۴۳۵ نفر هستند/ دویچه وله

سیمرغ سعید ملکان به موزه سینما می‌رود؟

با توجه به رفتار عجیب سعید ملکان و تیم فیلمسازی اش به دلیل ناراحتی از نگرفتن سیمرغ بهترین فیلم و عدم حضور در اختتامیه جشنواره فیلم فجر، برخی معتقدند سیمرغ‌های این فیلم نباید برای کارگردان و برگزیدگان فیلم ارسال شود. فرشته طائرپور، داور بخش نگاه نو جشنواره امسال درباره سرنوشت سیمرغ بهترین فیلم اولی جشنواره به اعتماد آنلاین گفته: تا این لحظه فقط دو راه‌حل به ذهن‌مان رسیده، یا سیمرغ را با یادداشتی که بر آن ضمیمه می‌کنیم و می‌نویسیم: «این تنها سیمرغ بخش فیلم اولی‌های جشنواره سی‌وهشتم است که برنده آن با ناسپاسی برای دریافت آن روی صحنه نیامد»، برای موزه سینما ارسال می‌کنیم تا آیندگان سینمای ایران در جریان ماجرای آن قرار بگیرند؛ و یا مسئولان جشنواره به ما اجازه خواهند داد که آن را به یکی از دو فیلم دیگری که فقط یک رأی از این فیلمِ برگزیده کمتر داشتند اهدا کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷۵
آقای محمود صادقی از نظر شورای نگهبان رد صلاحیت شده ای ولی از نظر میلیونها ایرانی یکی از معدود نماینده های واقعی ملتی خدا پشت و پناهت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
کبوتری را تو قفس زندانی کردن و بهش گفتند تو که جات خوبه . مشکلی که نداری . آب و غذات روبراهه . تو چرا ناراحتی ..... کبوتر گفت من ناراحتم که چرا عقاب و کلاغ حق پرواز دارن ولی من در قفس هستم ......صادقی و مطهری رد صلاحیت شدند ولی دیگرانی مثل ........... تایید شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
میلیونها اصلاحطلب نه میلیونها ایرانی، همانطور که رسایی هم نماینده میلیونها اصولگراهست
وحید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
یاشار از کی تا حالا نظر جنابعالی نظر میلیونها ایرانی شده. یه. سری به خودت بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
من یک پزشک هستم و در انتخابات قثط به پزشکان رای میدهم تا حافظ منافع ما پزشکان باشند تا کسی به آن تعدی نکند. امیدوارم جامعه 70 هزار نفری پزشکان مثل دور قبل بتوانند 25 نماینده را به مجلس بفرستند.
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
یاشار جان خوانندگان تابناک هم با شما همنظر هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
صادقی نماینده تهران بود پس به بقیه مردم مربوطش نکنید و هیچوقت هم از جانب مردم صحبت نکنید
















همانقدر که کریمی قدوسی در بین اصولگرایان شایعه پراکنی میکر































دقیقا محمود صادقی دربین اصلاحات و اصلاحطلبان وظیفه شایعه پراکنی را عهده دار بود

























و خوشبختانه به تاریخ پیوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
یه سوال















































































































































































اون موقعی که احمدی نژاد رو ردصلاحیت کردن انتخابات خوب بود حالا شده بد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
یاشار کوچولوی من مردم ایران رو جمع نبند
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بر همه انسانهای آزاده جهان مبارک باد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
لعنت بر این فاصله و فاصله گذار . در کف خیابان و جامعه در همسایگی و در فصای حقیقی از دست این افراطیون مردم در غذاب هستند در بستر فضای مجازی هم مردم آزار هستند .
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
۲۳.۳۰
این همون دوست شماست خان محمد علی .حالا شما هی میخوای در بحث باهاش مشارکت کنی
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
هموطن عزیز
گفتم و باز هم میگم که:
اصلاح طلب و اصولگرا همشون با هم دوست و فامیل نزدیک به هم هستند و این جنگ و دعواهای زرگری برای اینه که کسی غیر از این دو حزب و زیر مجموعشون وارد سیاست نشه و میز و صندلی دست خودشون باشه.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
تندروها و جناح اصولگرا اول باید تکلیف خود را در حوزه سیاسی با زنان و بانوان‌مشخص کند که وقتی زنان در حق پوشش اختیاری ندارند . زنان حق کالت خود را ندارند . زنان حق دوچرخه سواری ندارند . زنان حصانت خود را ندارند زنان اختیارگز ازدواج خود را ندارند . زنان به چند همسری برده میشوند . ...... چرا اختیار اینرا دارند که در انتخابات فرمایشی شرکت کنند ؟ چرا اینجوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
کسی که دهها تهمت زده و ده ها بار مجبور به عذرخواهی شده ارزش نمایندگی نداره
وقتی تهمت زده شد میلیون ها نفر دیدند ولی عذرخواهی محدود بود و خیلی از مردم ندیدند.
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
شورای نگهبان چگونه قالب را تایید کرده
رای نمی دهم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
درود بر شرف و منطق سید
ناشناس
| Indonesia |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
مجلس در ایران معنا ندارد.رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
فقط حواست باشه که رای ندی قالیباف رییس مجلس میشه هاااا
ههههههخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
به کف پام
خدا کنه مردونگی کنی و رای ندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
چهار اسفند با اعلام تعداد رای دهندگان خجالت زده میشی و میفهمی عددی نیستید.
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
اگه به من بگن
رای ندی امروزخواهی مرد
حاضرهستم بمیرم ولی رای ندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
من که رای نمی دهم
ولی تفاوت بین
قالیباف
و آقا تهرانی
و یامین پور
و رایفی پور
مسعود ارضی
میرسلیم
نوباوه وطن
شریعتمداری
با هم تنها چند متر است
و هزار کیلومتر نیست
رای بی رای
هرگز خودتان را با دیگران مقایسه نکنید چون این کار از اساس اشتباه هست.
رای بی رای خسته شدم خسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
اونوقت میتونید ریاست قالیباف بر مسند مجلس شورای اسلامی رو تحمل کنید؟
هههخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
از همین حالا صندلی ریاست قالیباف اماده شده حتی اگر هیچکس رای نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
در جواب 2315 قالیباف املاک
نجومی خود بخود رییس مجلسه،
انتصابات پرشور
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
پر شور وپر هزینه وبی خاصییت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
چطور موقعی که محمودصادقی و علی مطهری و حسن رحانی ها انتصاب میشدند انتصابات نبود؟!
هههخخخ
موقعی که احمدی نژاد ردصلاحیت میشد انتخابات بود؟؟؟!!!
هههخخخ
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
کشور باید حزب قدرتمند از مردم داشته باشه که دستگاها نتوانند رای مردم را دور بزنند . هر قدرتی جلوی رای مردم استاد کناز زده شود . آللن نه احمدی نزاد مهم هست نه روحانی نه خاتمی . بلکه بی احترامی به شعور سیاسی مردمی شد که گفتند رای دهیید تا گشایش سیاسی و اقتصادی انجام‌گیرد اما گروهی برای مردم تصمیم میگیرند که نه مشکل مالی دارند نه اقتصادی . بلکه دنبال ارمانهای خودشان هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
کاملآ میشه حدس زد که درصد زیادی از نمایندگان از مداحان خواهد بود فکر کنید چه مجلسی میشود ان مجلس مجلس مداحان
تابی ؟ به هر حال توقیف محموله تسلیحاتی توسط سنتکام ادعا هست یا اتهام یا واقعیت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
فیلمش نشان دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
پول هایی که به جای آبادانی ایران در عراق و سوریه و لبنان و یمن و غیره خرج می شود چرا ؟
شما در انتخابات رای می دهید؟
لطفا مشارکت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
می دانید به چه چیز می خواهید رای دهید:
آقا زاده پروری.اختلاس.فساد.زمین خواری.اعتیاد.فقر.فحشا.گرانی.تورم.بیکاری..نابودی محیط زیست.پارتی بازی.انحصار طلبی.رانت.فامیلی سازی به اسم خصوصی سازی.باستی هیلز.قتل عمد.مداح و.....
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
رای من حرامه رای حلالها رای بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
ما که رای میدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
رای نمیدهیم
شورای ایتلاف انقلابی به این‌نتیجه و جمع بندی رسید که قالیباف را بعنوان ریاست مجلس برگزیند . و مجلسی داشته باشد قوی برای حل مشکلات تشکیل شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
قالیباف را هم بازی خواهند داد
!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
قالییاف از خودشونه
مجلس قوی ؟ با کدام تخصص و کدام ترکیب سیاسی ؟ منطور از مجلس قوی چی هست ؟ هنوز در خود تابناک هم به این سوال پاسخ داده نشده که مجلس پرکار و قوی یعنی چی ؟ پرکار یعنی سخنرانی و پرحرفی زیاد و سردرد گرفتن مردم هست یا نه منطورش مطالبات اقتصادی و سیاسی مردم هست . کدام ارگان در بستر جامعه تحقیق کرده است که مطالبات سیاسی مردم‌چی هست ؟ من به نماینده ای که نتوانست قدرت مجلس را در گرانی بنزین با دستور حکومتی بگیرد و به گوجه فروش برای گرانی گوجه گیر میدهد رای نمیدم . مجلس باید از طریق احزاب مستقل باشه . قدرت مجلس با قدرت حزبی قدرتمند هست . کدام قدرت مجلس اصولکرایان حرف میزنند . ایا منطور از قدرت مجلس همین نمایندگانی هستند که در هر سیاستی سر فرود میاورند . ؟ کجاش قدرت مندی هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
مجلسی که مداحان
و متهمان پرونده های نجومی
و امتحان پس داده های ورشکسته
و تند روهای کاسبان تحریم
و کهنسالان کم توان
بخواهند در آن باشند
همان بهتر که
رای بی رای
مجلس اصولگرا چه مشکلی را میخواهد حل کند . با کدام ابزار علمی با کدام شاخص عقلی . متاسفانه علم را قبول ندارید . ماشالاه شماها وقتی به کرسی مجلس تشریف بردید نگاه شماها به رایی دهندگان نیست . سه نماینده مجلس . صادقی و مطهری و سلحشوری فقط با نگاه به مطالبات سیاسی مردم رد صلاحیت شدند . به انها در جلسات گفته شد که چرا حرف مردم را میزنید .بی خیال حرف مردم باشید ‌ نگاه شما باید به دستورات مافوق باشه . بنابراین وقتی مجلسی با این ترکیب تجربه جهانی در اقتصاد را قبول ندارد چگونه میتواند مشکلات را حل کند . لتفاقا من اعتقاد دارم وجود همین طیف فکری در مجلس قانون گذاری برای مردم خطرناک هست . چون فکر میکنم بعد از اینکه به مجلس رفتند قانونی را مصوب کنند که مردان بدون ریش در خیابان تردد نکنند . دلیلم این هست که رفع بیکاری و رفع تنش ها و مشکلات تورم اصلا سیاست های ان در مجلس تصویب نمیشود . این‌مجلس فشل فقط بدرد چوب کردن لای چرخ کارهای دولت فعلی خیلی بدرد میخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
میر سلیم که در انتخابات ریاست جمهوری در کل کشور تعداد رایش به زور ۳۰۰ هزار شد
حالا در تهران احتمالا شاید ۱۵ هزار رای بیاورد
آخر این آقا چکار برای کشور توانسته انجام بدهد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
قربون شاخص های علمی شما اصلاحاتیون که مملکت را به باد فنا اداد
اگه چشماتونو باز میکردین و درست انتخاب میکردین الان ناو امریکایی نمیتونست کشتی ما رو بگیره.اینم نتیجه دیپلماسی لبخند. بخودت بیا جناب ظریف
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
ناو شما انجا چکار میکرد ؟ چرا ناو شما بجای صادرات پرتقال و کوجه و بادمجان صادر کند انجا چکار میکرد . مغزت به اندازه گردو از سیاست خبر ندارد . ایا امنیت ایران در مهار کشورهای خلیج فارس هست یا نه در حسن همجواری .....یادت نره مدنی دیگر ۸۰ هزار حاجی در شرف سفر به عربستان دارید .
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
حالا خوبه بعضیها چشمشونا وا نمی کنند خیلیها که اصلا"چشم ندارند
من یک پزشکم و خواستار نصب نکردن کارتخوان هستم چون با توجه به ویروس کرونا این دستگاه موجب انتشار این ویروس خطرناک میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
اشکالی نداره . دستکش یکبار مصرف مال همین موارد است . برو نصب کن
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
الاف جان اومدی کجا بودی از صبح شمال بودی با خانواده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
دروغگو
خسته نشدی ؟
در مجلس گذشته آقای علی نوبخت پزشک رشتی و برادر محمد باقر نوبخت همون سخنگوی راستگوی پیشین دولت رییس کمیسیون بهداشت بود. یه جلسه هم اواخر کار برگزار کرد تا مالیات را از کارانه پزشکان کسر نکنن و برای اینکار مدیران مالیاتی را هم به مجلس آوردن و نکته تلخ دفاع مدیران مالیاتی از پزشکان و اعلام عدم گرفتن مالیات از کارانشون بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
اراجیف نگو که توی همون جلسه مالیات پلکانی برای اقشار پزشک و وکلا و .. تعیین شد میگن دروغگو دشمن خداست ولی تو همون الاف همیشگی هستی حنات دیگه رنگی نداره الاف
رای نمی دهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
به درک که رای نمی دهی
بعد از پیروزی متعدد اصلاحات و فشار مردم چیزی نبود جز جهت عبور از گفتمان خسته کننده و تکراری اصولگرایان ..... بنابراین جناح شکست خورده از مردم در صدد این شدند که مطالبات سیاسی مردم و معوقات سیاسی بعد از انقلاب شامل مجلس مردمی . قدرت احزاب . ازادی بیان و عقیده و حقوق شهروندی . آزادیهای سیاسی و رشد متوازن استانها و رفع تبعیض و فساد و رانت و بی عدالتی بود . بنابراین جناح شکست خورده که همیشه بدون برنامه عمل میکند و اکثر کارهای انها در جهت اندیشه و خواست مردم هست چنین سیاست را اتخاذ کرده که چرا مردم بما رای ندادند چرا به اصلاح طلبان رای دادند ؟ پس با هر ترفندی که نانوشته بود توانستند مطلبات سیاسی بحق مردم را اینقدر نتزل دادند که اوصاع فعلی شامل بیکاری و گرانی و تنش های داخلی و خارجی شکل گرفت است . یعنی اینقدر بر شهروندان زندگی را سخت کردند که اصل مطالبه سیاسی و توسعه سیاسی و پیشرفت اقتصادی با تبادل جهانی بهم ریخت و مطالبات فعلی را به ارزانی میوه و برنج و نان سقوط دادند . یعنی در دوره اول روحانی شرایط اقتصادی داشت به ثبات میرسید . ولی انها فهمیدند که کاری کنیم‌خوشی و کنسرت و شادی از سر مردم بمرد و بما رای دهند که اقتصاد و گرانی را ما درست خواهیم کرد . ولی هرگز فراموش نمیکنم که شرایط فعلی حاصل گفتمان خودشان هست . این تندروها نه اینکه بیکاری را حل نمیکنند بلکه عامل بیکاری خودشان هستند . اکثر مردم را بخاطر عیر خودی بکار نمیگیرند . خود این تفکر باعث بی عدالتی و رانت میشود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
راستی از قائم مقام آقای قالیباف در زمان تصدی شهردار تهران چه خبر؟؟؟؟
در هر کشوری پیشرفته ای برای عبور از تنش ها و اختلافات داخلی اندیشمندان و روشنفکران اقتصادی و سیاسی دور هم‌جمع میشوند که چگونه میشود کاری کرد که مردم در چند صبای از باقی عمر خود در شادی و رفاه زندگی کنند . چگونه میشود اختلافات را کلا از جامعه دور کرد . بنابراین طی دهها سال بحث و جدل و رایزنی به این چند مورد توافق کردند که برای اداره کشور در دو حوزه سیاسی و اقتصاد هردورا بمردم واگذار کنید. یعنی مسایل سیاسی و اختلاف سیاسی و هرچیزی که مربوط به دنیای سیاست هست را مردم بهترین قضاوت و قاضی خواهند بود لذا برای برون رفت از مسایل سیاسی حق انتقاد . تعدد احزاب و دمکراسی را تعریف کردند وبرای پیشرفت در حوزه اقتصاد هم به نظر مردم و کارکرد مردم اتفاق نظر رسیدند تا از رانت و فساد جلوگیری شود . تنها نقش دولت در چنین‌کشورهایی فقط سیاست گداری هست که مردم در پای صندوق رای اعلام کردند ........ حالا با چنین شرحی که دادم اصولگرایان با این مشکلات عدیده ای که در حوزه اقتصاد و سیاست برای مردم نوشتند چگونه میتوانند مشکلات مردم را حل کنند . آیا انها حاصر شدند در سه انتخابات گذشته مطالبات مردم را اجرا کنند یا نه دوباره مسیر مطالبات مردم را میخواهند هدایت و ساماندهی کنند . بهرجهت من اعتقاد و ایمان دارم مردم اخر پیروز میدان سیاست و اقتصاد خواهند بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
با مداحی
و سینه زنی
و راه انداختن دسته با کتل و بیرق و سنج و دهل
هر روزه در صحن مجلس
و دادن نذری
و احتمالا تعزیه شمر و خولی و ابن زیاد
یکی از برکات عظیم انتخاباتی که در ماه آخر سال برگزار میشه چاپ و توزیع روزنامه و هفته نامه تبلیغاتی کاندیداهاست...از اونجایی که قیمت روزنامه افزایش پیدا کرده و با کمبود کاغذ برای پاک کردن شیشه های منزل جهت خانه تکانی شب عید مواجه شده‌ایم لذا از تمامی کاندیداهای محترم تقاضا داریم به این عمل خداپسندانه سرعت بیشتری ببخشند تا مردم لنگ کاغذ نمانند....ما که عمرا رای نمیدیم ولی برای خشنودی کاندیداها از کاغذ تبلیغاتشون استفاده میکنیم با تشکر
عصر از ایست بازرسی پلیس راه اهواز به سربندر داشتم رد میشدم یه پژو ۴۰۵ ازین شوتی ها اومد هم پلاک جلوش رو کاغذ چسبونده بود هم عقبش رو
افسر پلیس راه بهش ایست داد با نه تنها نا ایستاد بلکه با دستش یه حرکت زشت هم انجام داد
کسی جلودارشون نیست
کور خوندن بعضی ها گفتن تحریم می کنیم انتخابات را غلط زیادی کردن اتفاقا ملت از کنار گذشتن نماینده های کم کار وخیانتکار خوشحال شدن وبه مجلس اینده امیدوار به فرمان رهبری همه بیشتراز هر سال در پای صندوق ها حاضر خواهند بود ..به کوری چشم سهم خوهان از شهید سلیناتی غیرت کشور داری را یاد بگیرید نه دنبال سهم خواهی ارثیه پدرتون نیست
گور بابای انتخابات فقط بگم حالا که برای خوش خدمتی به چین پروازهاتون رو لغو نکرده اید اگر کرونا وارد ایران بشه من ....
مجلس و دولت برای امور جاری و روزمره کشور انتخاب می شوند که کلیت این امور نیز توسط گروهی خاص مشخص می شود همانطور که سیاستهای کلی کشور نیز توسط همین گروه تعیین می شود حالا هر کس میخواهد رئیس جمهور و یا نماینده مجلس باشد فرقی نمی کند اینها همه باید در چارچوب تعیین شده توسط آن گروه خاص حرکت کنند
یک میلیون و چهارصد ماهیانه حقوق میگیرم
یک میلیون اجاره خانه ميدم
صدهزارتومان پول آب،گاز،برق، تلفن میدم
ميماندسیصدهزارتومان
آنها يي که برای ماحقوق تعیین میکنندباکدام منطق حقوق تعیین میکنند
رای نميدم
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه مجلس نباید در برابر مشکلات اقتصادی کشور منفعل باشد، تصریح کرد: نابرابری‌ها در حوزه درآمد و بودجه‌های انبساطی تورم‌زا باعث بروز ناکارآمدی در مجلس شده است.نادران با اشاره به اغتشاشات آبان ماه، گفت: مجلس ضعیف در کنار قدرت گرفتن نهاد‌های موازی موجب تصمیم گیری ضعیف در حوزه بنزین و پیامد‌های آن شد.
انوقت آقایان می گویند کارشناسی شده بود افزایش قیمت بنزین ، بعد حضرات با اطلاعات غلط و از اعتماد سوء استفاده کردند و این طرح مزخرف را که فشار سه یرای است بر مردم که خودشان میگویند نجیب هستند را تحمیل کردنند من همه این فشار ها را از احزاب میدانم
همین که خارج نشین ها از صالاح طلبان حمایت می کنند معلومه چقدر بفکر مشکلات اقتصادی مردم هستند این اصلاح طلب ها خخخخ
این لیستی که از اصولگرایان منتشر شده منتظر مجلسی سیاسی و ضعیف و شعاری باشید وای بر اقتصاد کشور
نه به انتخاب پزشکانی که کاندید مجلس شده اند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی