بازدید 40575
هزار و نهصد و دهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ارزیابی فعال اصلاح‌طلب از اظهارات اخیر آیت‌الله مصباح / کنایه کرباسچی به روحانی درباره رد صلاحیت‌ها / پژمانفر: لاریجانی اجازه نمی‌دهد مجلس زبان ملت باشد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند محمود صادقی: اظهارات کدخدایی کذب محض است / امین‌زاده: عدم احراز صلاحیت‌ها فقط مربوط به اصلاحات نیست / روحانی برای تایید صلاحیت دامادش رایزنی کرده است؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 01 February 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
پژمانفر: لاریجانی اجازه نمی‌دهد مجلس زبان ملت باشد

پژمانفر با انتقاد از رفتار هیات رئیسه مجلس دهم، اظهار داشت: یکی دیگر از دلایل ضعف مجلس دهم آن است که معمولاً اجازه صحبت به نمایندگان داده نمی‌شود و آنان بسیاری از اوقات نمی‌توانند تذکر و اخطار‌های قانونی خود را به ویژه درباره مسائل مهم مطرح کنند.عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لاریجانی اجازه نمی‌دهد که مجلس زبان ملت باشد، تصریح کرد: فضای استبداد و دیکتاتوری حاکم در مجلس باعث شده است که حرف ملت در مجلس مطرح نشود و این مسئله تاثیر زیادی در ضعف مجلس داشته است.
 
روحانی برای تایید صلاحیت دامادش رایزنی کرده است؟
 
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، در نشست خبری امروز خود، در خصوص تعریف عدم التزام به اسلام گفت: وقتی این مسأله مطرح می‌شود یعنی شما عملا بخشی از احکام اسلام را رعایت نمی‌کنید و به معنای عدم مسلمان بودن نیست. اگر مسلمانی شرب خمر داشته باشد کاری کرده که عدم التزام به اسلام است و فرد همچنان مسلمان است. فردی که مدعی است ٩ متر عمامه استفاده می‌کند و عدم التزام به اسلام گرفته در شورای نگهبان حاضر شد و ما به شوخی گفتیم استفاده از این متراژ عمامه مصداق اسراف است و این هم عدم التزام به قوانین اسلامی است. وی در خصوص رفت و آمد‌های اصلاح‌طلبان به شورای نگهبان نیز گفت: طی یکی و دو سال گذشته اعلام کردیم که درب شورای نگهبان به روی هیچ کس بسته نیست و دو روز پیش دبیرکل یکی از احزاب اینجا بود، قبل آن جمعی از فعالان سیاسی آمدند و برای ما جناح‌بندی به هیچ‌ عنوان مطرح نیست و گوش ما برای شنیدن صحبت دلسوزان نظام همیشه آماده است. کدخدایی همچنین در پاسخ به این که آیا رئیس‌جمهور برای تایید صلاحیت داماد خود با شورای نگهبان رایزنی کرده است، گفت: در خصوص این فرد رایزنی صورت نگرفته است.
 
امین‌زاده: عدم احراز صلاحیت‌ها فقط مربوط به اصلاحات نیست

فعال اصولگرا گفت: از طیف اصلاحات صلاحیت تعداد بسیاری نیز تایید شده است؛ بنابراین آن‌ها نمی‌توانند هیاهوی سیاسی راه بیاندازند. نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وحدت در ائتلاف اصولگرایان اهمیت بسزایی دارد، گفت: گروه‌های اصولگرا یا اگر بهتر بخواهم بگویم ولایت مدار، انقلابی و افرادی که منافع ملی را به عنوان خط قرمز خود می‌دانند، همواره منافع خود را با همبستگی ملی و ولایتمداری گره زده و خودشان را مقید به رعایت این اصول و دوری از تفرقه می‌دانند. او ادامه داد: معتقدم که میل باطنی و انگیزه اکثر نیرو‌های اصولگرا این است که حول یک محور جمع شده و یک لیست واحد را ارائه دهند، اما اینکه در عمل گروه‌های مختلف چه اقداماتی انجام داده و چگونه لیست خواهند بست موضوعی است که باید در چند روز آینده منتظر ماند و دید که چه خواهد شد. امین زاده با اشاره به لزوم نظارت استصوابی شورای نگهبان تصریح کرد: باید گفت که طیف وسیعی از افراد در هر انتخاباتی کاندید می‌شوند، مدارک خود را به شورای نگهبان ارائه داده و اکثرشان هم تایید صلاحیت شدند، اما برخی افرادی که ثبت نام کردند واقعا مشکل داشته و مردم هم قدرت این تحقیق عمیق را ندارند که ببینند واقعا چه افرادی به لحاظ مالی مشکل دارند و این نکاتی است که برای مردم پوشیده خواهد ماند؛ بنابراین، اگر نهادی وجود داشته باشد که این موضوعات را صراحتا برای مردم اعلام کند که برخی از افراد چه سِبقه‌ای دارند بسیار مفید است.
 
«پهلوانِ پدیده» در فرودگاه کیش رؤیت شد

محسن پهلوان (محکوم پرونده پدیده شاندیز) در فرودگاه کیش رویت شده است. اوایل مرداد امسال بود که حکم این متهم در پرونده پدیده شاندیز حبس ابد اعلام شد. محسن پهلوان مقدم فرزند اسدالله در جریان پرونده پدیده شاندیز با عنایت به قواعد تعدد معنوی جرم به لحاظ نقش برجسته‌ای که در شرکت پدیده شاندیز به عنوان مدیر عامل داشته و به عبارتی سردسته تخلفات و عناوین مجرمانه را در شرکت مذبور بر عهده داشته است، همچنین هدایت و رهبری شبکه کلاهبرداری با استفاده از تبلیغات عامه جهت فروش سهام با قیمت کاذب از سوی ایشان بوده است و توجهاً به عدم اقدام مؤثر وی در مقام عمل تا زمان صدور حکم در راستای استرداد اموال سهامداران به تحمل حبس ابد (از مجازات تعزیری درجه یک) مضافاً استرداد کلیه اموال منقول و غیرمنقول و سهام شرکت پدیده که من غیر حق توسط وی تصاحب یا تصرف یا منتقل گردیده است به اشخاص (ذی نفعان) و جزای نقدی معادل مجموع آن به نفع دولت جمهوری اسلامی ایران و محکومیت دائم از هرگونه خدمات دولتی (استخدام در مشاغل دولتی).وی حالا در فرودگاه کیش حضور داشته است. در این خصوص سردبیر خبرگزاری میزان اعلام کرد: «علت حضور وی این بوده که در رابطه با تسریع در اجرای حکم پرونده پدیده به منظور بازگشت اموال سهامداران به بیت المال و تحت نظارت قضایی گرفته است.»
 
محمود صادقی: اظهارات کدخدایی کذب محض است

نماینده مردم تهران ضمن رد اظهارات سخنگوی شورای نگهبان گفت: من از شورای نگهبان عذرخواهی نکردم. «عباسعلی کدخدایی»، سخنگوی شورای نگهبان، در نشست خبری به خبرنگاران گفت که محمود صادقی به دلیل اظهارات اخیر خود عذرخواهی کرده است. محمود صادقی در پاسخ به برنا گفت: من در پاسخ او توییت می‌زنم. اظهارات او کذب محض است. او افزود: خود ایشان گفتند که هیات نظارت، شکایت شورای نگهبان را وارد ندانسته و علتش هم این بود که شهودی که من ارائه کردم، بررسی کردند و همچنین مستنداتی را به حفاظت اطلاعات شورای نگهبان ارائه کردم؛ بنابراین، شورای نگهبان شکایتش را دنبال نکرد. با توجه به مستنداتی که به حفاظت اطلاعات شورا دادم و هیات نظارت هم بر همین مبنا اظهارات من را خارج از چارچوب رفتار نمایندگی تشخیص نداد و شکایت شورای نگهبان را رد کرد. صادقی افزود: اینکه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت را رد کرده این قسمت درست است، اما اینکه من عذرخواهی کردم، کذب محض است. من تعجب می‌کنم کسی که حقوقدان شورای نگهبان است و سخنگوی این شوراست، این چنین دروغ آشکاری را بر زبان بیاورد.
 
کنایه کرباسچی به روحانی درباره رد صلاحیت‌ها

روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت: غلامحسین کرباسچی در روزنامه سازندگی نوشت: رئیس‌جمهور سخنان مهمی در رابطه با موضوع انتخابات و شرایط امروز کشور بیان کرد. اگرچه من با محتوای سخنان ایشان موافق هستم، اما ملاحظاتی تکمیلی در این‌ باره دارم. گمان می‌کنم این توقع از آقای روحانی نمی‌رود که فقط در آستانه انتخابات سخنرانی‌ای با چنین محتوایی داشته باشد، بلکه مردم توقع دارند در طول این مدت دولت زمینه‌های عملی و اجرایی شدن این سخنان را فراهم می‌کرد. به عنوان نمونه لایحه دولت درباره اصلاح قانون انتخابات از سوی خود دولت و حامیان آن در مجلس پیگیری می‌شد تا نقش احزاب در انتخابات تثبیت می‌شد و مسئولیت وزارت کشور در این زمینه بیش از همه نهاد‌ها بوده است. از سوی دیگر بسیاری از پرونده‌هایی که (چه مالی و چه غیرمالی) درباره آن‌ها اقدام می‌شود (چه در دستگاه‌های اجرایی و چه در دستگاه‌های نظارتی)، بعضا ساخته و پرداخته خود نهاد‌های درون دولت است و خود مامورین دولت خیلی از این پرونده‌ها را تهیه کرده‌اند. در ارتباط با شورای نگهبان و دستگاه‌های قضایی این تمهیدات باید انجام می‌شد تا در شب انتخابات از آن برداشت به تقابل میان دولت و شورای نگهبان شود. چه آنکه خود این امر زمینه‌ای برای دلسرد کردن مردم خواهد بود. اینکه مسائل اختلافی به این شکل عمومی شده و آن را بین مردم بکشانیم اتفاقا به دلسرد شدن بیشتر آن‌ها خواهد انجامید. وی در پایان به کنایه نوشت: در مثل مناقشه نیست: «فی‌الصیف ضیعت اللبن» زنی تابستان از همسر مسن و ثروتمندش جدا شد و با جوانی فقیر ازدواج کرد، زمستان نیازمند شد از شوهر اولش کمی شیر خواست. پیرمرد گفت: «فی الصیف ضیعت اللبن»؛ یعنی همان تابستان که رفتی شیر را هم از بین بردی. مثل کسی است که موقعیت و فرصت‌های خوب را از دست می‌دهد.
 
کدخدایی: دو هزار داوطلب دیگر تائید صلاحیت شدند

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، روز شنبه در نشست خبری خود با تاکید بر اینکه در دور اول حدود ۵۰ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند، گفت: در مرحله دوم بررسی صلاحیت ها، دوهزار نفر به تاییدیه‌های شورای نگهبان اضافه شد.
 
ارزیابی فعال اصلاح‌طلب از اظهارات اخیر آیت‌الله مصباح

عبدالله ناصری در ارزیابی اظهارات اخیر آیت‌الله مصباح می‌گوید، از همان ابتدای دولت آیت‌الله هاشمی، او تلاش داشت که شاگردان خود را برای تحصیلات تکمیلی به کشور‌های خارجی بفرستد. علاوه بر این، بسیاری از اعضای هیات علمی موسسه آیت‌الله مصباح کسانی هستند که تحصیلات خود را در کشور‌های اروپا، کانادا و آمریکا سپری کرده‌اند. عبدالله ناصری، فعال سیاسی و تحلیلگر در ارزیابی اظهارات اخیر آیت‌الله مصباح که برخی افراد تحصیل کرده خارج کشور را به داشتن ارتباطات پنهانی با آمریکا و انگلیس و نیز هم پیاله بودن آن‌ها خطاب کرده بود، به خبرنگار «انتخاب» گفت: «نوع نگاه و رویکرد آیت‌الله مصباح را از دو منظر می‌توان مورد تحلیل قرار داد. در سطح اول، نگاه او را می‌توان ناشی از تئوری توهم توطئه ارزیابی کرد. بر اساس این تئوری با نگاهی منفی همه دستاورد‌ها و رویکرد‌های غرب مخرب و بد محسوب می‌شوند و همه داشته‌ها داخلی مثبت و خوب ارزیابی می‌شوند.» وی افزود: «واقعیت این است که جامعه غرب علاوه بر توسعه چشم‌گیر در زمینه علوم طبیعی و تجربی، طی سده‌های گذشته در زمینه علوم انسانی و روش‌مند کردن نگاه به این حوزه نیز پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته اند. در این میان یکی از مهم‌ترین حوزه‌های قابل توجه در حوزه علوم انسانی که در غرب نگاهی ویژه به آن دارند را می‌توان در حوزه مدل توسعه و پیشرفت جوامع ارزیابی کرد؛ بنابراین، اینکه مقام سیاسی کشورمان یا هر شخص دیگری در این کشور‌ها تحصیل کرده باشند نمی‌تواند محل خطا و انتقاد جدی باشد.»
 
رکورددار رای آوری مجلس چه کسی است؟

تاکنون در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی اکبر هاشمی رفسنجانی با یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۲۶۴ در انتخابات مجلس دوم بالاترین رای و غلامعلی حدادعادل با ۸۴۴ هزار و ۲۳۰ رای در انتخابات مجلس هشتم پایین‌ترین رای را به عنوان نفر اول ادوار مختلف انتخابات مجلس به نام خود ثبت کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۴۰
تابناک جان بیشترین تعداد رای در مجلس ششم و متعلق به آقای دکتر رضا خاتمی به میزان حدودا سه میلیون رای بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
خیلی خیلی سخت هست که مردم کاندیدایی در چند نوبت را از در بیرون کنند دوباره از پنجره وارد بشه . خیلی ناراحت کننده است . واقعا بی احترامی به شعور سیاسی مردم نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
حضرات مجلس ششم رو به حساب نمیارن ؟؟ مجلس غیر خودی بود ؟؟ جناب حداد حق الناس به گردنش هسا
ناشناس
| Germany |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
گذشته ملاک نیست حال را مشخص کنیم
تا میتوانید زاد و ولد کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
زادو ولد مربوط به حیوانات هست . تولد انسان باید با برنامه باشد . نگاهی به فاجعه انسانی در چین بینداز . امروز چین از پزشکان اروپایی استمداد خواسته که اگر این ویروس مهار نشود ۱،۵ میلیارد مردم‌چین در خطر هستند .‌میدونی چه فاجعه ای خواهد بود ؟
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شما تابستان یک سفر بیا به اصفهان، ببین مردم در ظهر تابستان با چه زحمتی حمام میکنند از بی آبی، آنوقت زاد و ولد؟؟؟ البته اگر در هتل باشی با یک مخزن آب بزرگ مطمئنا مشکل کم آبی نداری، ولی اونهایی که در این شهر زندگی میکنند خوب میدونند چه مشکلاتی داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
زاد و ولد نکنید . چون زندگی کردن برای فرزندی که در ۲۰ سال دیگر میخواهد زندگی تشکبل دهد و دوباره فرزندانی بدنیا بیاورند که طبق تعریف مسولین این کشور اقتصاد اولویت اصلی انها نیست . شادی و رفاه اجتماعی هدف انها نیست بلکه انها میگویند ما میخواهیم همه کسانیکه بعدا بدنیا میایند حرف گوش باشند . مطیع هر سیاستی که اتخاذ میکنیم مردم باید حرف شنو باشند . باید تسلیم سیاست های ما باشند . در صورتی انقلاب برای این بود که رصایت مردم حاصل شود مسئولان حرف مردم را اجرا کنند . ایا در چنین گفتمانی در اینده زندگی برای فرزندان ماها سخت نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
زاد ولد صحیح است
زاد و ولد اشتباه است .
این شد صد بار
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
زاد ولد نکنید که عذابی الیم است
در انتخابات هم شرکت نکنید که نتیجه ندارد
از مال حرام هم بپرهیزید که نسل را نابود می کند
حامی مظلوم باشید که را ه نجات است
با توجه به رفتار ناشایست نمایندگان در ادوار مختلف مجلس ، بنده تصمیم گرفته ام هیچ نماینده ای از طرف خودم به مجلس نفرستم
و بنابراین بنده رای نخواهم داد

شما هم تمام کنید این جنگ زرگری و نمایش تکراری را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اصلا مجلس کاره ای نیست و تشریفاتی است ریاست جمهوری هم تشریفاتی است و حذف بشوند بهتره این وضع جواب نمیده رفتار خوبی هم نماینده ها داشته باشند حرفشون به جایی نمیرسه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
بابا از تو هم خسته شدم راي نمي دي به درك همه ايرانيها مغز دارند
بنده خدا
| - |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
احسنت امسال رای بی رای
گاو مثل گوسفند شیر میدهد ولی شیر گوسفند لذیذتر است.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
ولي جيگر گوسفند كجا مال گاو كجا مرغ بد نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
ولی به مزاق برخی ها شیر شتر از همه بهتر است .
چه کسی مسئول است؟در شرایطی که مردم انتخابات را بیفایده میدانند چه کسی دم انتخابات ، از معدود نمایندگان فعلی را که حرف و دغدغه مردم را پیگیری میکند و به تنها جوانمرد مجلس معروف است یعنی سرکار خانم سلحشوری را به دادگاه احضار میکند؟اینها کج سلیقگی یا بد سلیقگی نیست .اینها نشان از عمق فاصله برخی از افراد با انچه در کف جامعه در جریان است دارد.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
خسته شدم ازتون
آقایان شما را به خدا این همه شور نزنید. نتیجه انتخابات از هم اکنون معلوم است 90 به 10 به نفع اصولگراهاست، زیرا بیشتر مردم (بجز اصولگراها) بطور حتم در این انتخابات شرکت نخواهند کرد. رئیس جمهور آینده هم از اصولگراها خواهد بود. به بیان دیگر همشه و بده. تمامیت خواها با انواع دوز و کلکی که بکار بردند مردم را بطور کلی از همه انتخابان نا امید کرده اند تا بتوانند خودشان تمام مملکت را به یغما ببرند. اما سوال اینجاست که اگر فقط 20 در صد مردم واجد شرایط رای دادن یعنی در حدود 10 تا 12 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند آیا افراد انتخاب شده واقعا نماینده واقعی مردم هستند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اگر شده از کره ماه ادم وارد کنند وشناسنامه صادر کنند امکان نداره کمتر از 51 درصد رای دهندگان اعلام شود
در مورد اقای مصباح هم باید گفت دم خروس یا قسم حضرت عباس؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
به پرچمت بچسب كلي مطالب ملال آور و خسته كننده تو هم انگاري كم بودي حتما با موبالت سلفي بلدي بگيري ميشه؟در كنار موب با هم سلفي بگيريد؟خبر بده
من پزشکم اماخودرو ندارم و اجاره نشین هم هستم. در ماه درآمدم کمتر از 2 ملیون تومن هست. نمیدانم چرا اداره مالیات اصرار داره از ما مالیات بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
یک شماره کارت بده پول جمع کنیم برات .... گناه داری
مانی
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
دکتری یا بچه ها دکتر بازی می کنی
ناشناس
| Germany |
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
یعنی حضرت عالی می فرمائید چون شما می بایستی معاف از مالیات شوی سایر دکترها حتی با درآمد میلیاردی هم باید معاف شوند. این که پزشکان خود را مثل زمان ساسانیان یک طبقه مجزا از جامعه می دانند درد بزرگی است .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
آمپول ميزدي بعض حرفات بود دوكي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
خوب دکتر جان دکتر داریم تا دکتر ماهم در فامیل داریم زن وشوهری که هردو دکتر هستند ولی بقول شما روی هم رفته مهی 5 یا 6 ملیون بیشتر درامد ندارند چون هردو در درمانگاه خصوصی کارمیکنند که انهم حقوقش معلوم است منظور از دکتر ان دکترهایی هستند که عملهای سنگین وپولهای سنگین تر میگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
شما احتمالا ترم یک پزشکی هستی. یه چند سال صبر کن وقتی مدرک گرفتی اونوقت تو سه ساعت درآمد یک سال چند نفر رو بدست میاری. به بیان دیگه از حلقوم مردم بیرون می کشی
انتخابات اداي دموکراسي را درآوردن هست نقل قول از رسايي اصولگرا!!!! و الا کدام نهاد انتخابي داراي قدرت و اختيار براي تصميم گيري است فقط به شعار انتخابات فرافکني مي کنند و انتخاب شونده را بهانه و مستمسکي براي عدم کارايي.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
مجلس با نظارت استصوابی شورای نگهبان . و دولت بی تفنگ . .....انموقع که دولت دستش هم تفنگ‌بود و هم‌ثروت داشت باز هم‌کاره ای نبود . حالا دیگه کسی ازش حساب نمیبره . تندروها داشتن‌مجلس را جهت مشاوره قبول کردند ودولت فقط تدارکاتچی بیش نیست . یعنی دولت را بخاطر این حفط میکنند و مقدمات کارهای اداری و تشریفاتی داخل و خارج از کشور را بر عهده دارد که دول و کشورهای دیگر اگر به ایران رفت و آمد میکنند بفهمند که دولتی مستقر هست . دولت باید قدرتش به اندازه ترامپ باشد . اینقدر قدرت دارد که حتی نتوانستند استیضاحش کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
همون کسی گه خواب بود وصبح بیدار شد و به شما
پوزخند
دیشب خواب دیدم فردی در حال پختن 290 گوسفند چاق هست. به او نزدیک شدم و گفتم اینها برای چیست؟ گفت امر خیر هست

گفتم مرا نیز دعوت میکنی؟

گفت: نه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
نزديكش شدي شبيه من نبود ؟من سركار كذاشته بودمت.290 فنچ بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
آفرین خیلی خواب واقعی بزرگی دیدی. عمق فاجعه رو به خوبی بهت نشون دادن.
ماله کش اعظم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
یعنی آزادی بیان و عقیده زمانی معنی درست دارد که چه قبل از بیان و چی بعد از بیان امنیت گوینده حفظ شود
فرمایش اقای امینزاده مثل اینستکه بگوید پنج نفر از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در برابر ۱۱ نفر از بازیکنان تیم سپاهان اجازه بازی دارند و انها میتوانند ۵ نفره بازی کنند و بنابراین بیخود هیاهو و شلوغ بازی راه نیندازند!!!همینقدر استدلال ابکی و همینقدر بیمنطق!!!.بیخود نیست در انتخابات گذشته مردم سیاهی لشکر اصلاحطلبان را به اصولگرایانی چون امین زاده ترجیح دادند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
یعنی تعدادشون کمتر از نماینده های مورد نیازه ؟ همه میدونن که تکثر کاندیدا ها باعث توزیع رای میشه سال ۹۲ توانتخابات ریاست جمهوری تعداد کاندیدای کمتر که به نفعتون بود اصلا فکر کن تو انتخابات آمریکا دمکراتها ۲نفر کاندیدا داشته و جمهوری خواه ها یکی خوب رای دمکراتها تقسیم بین دو نفر میشه یه چیزی میگید اما یه چیز دیگه رو نمیگید
کشور ما درگیر داس و چکشی هاست البته با تغییر شکل
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
همه كم بودن تو داس و قند شكن را هم ميخواي تاثير بدي ؟ بابا نه داس نه بيل تا آدم دستش نگيره دور ميدونا بنايي بهش نميدن.
حلیم از آش سالمتر است.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اگر حليم گوشت خر قاطي نداشته باشد.
جناب پژمانفر مزاح میفرمایید؟؟تریبون برای سخنان انتقادی دلسوزانه امثال مطهری صادقی و سلحشوری باز بوده و تند ترین انتقادات مطرح شده.حال شما اگر طرف ملت بودید میتوانستید مثل عزیزان فوق پیِ رد صلاحیت و کنار گذاشته شدن از قدرت و بعضا احضار به دادگاه را به تن مالیده و سخن حق را بگویید وگرنه برای تعریف و تمجید که تریبون بقدر کافی در کشور وجود دارد.مهم ان است که همچون حر ازاده باشید و همواره حق را بگویید.
کسی که سنت حسنه فرزنداوری را سبک بشمارد به عذابی سخت گرفتار خواهد شد.
پاسخ ها
علی جعفرپناه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
چینی ها که این سنت رو حفظ کردن و یک نیم میلیارد شدن چرا کرونا ؟ چرا عذاب سخت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
ديدي مردم گيج شدن؟همينجوري رد ميشن راي ميدنانگاري راي اونا نباشه زمين دنبال ماه گيج ميخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
فراموش نفرمایید در زندگی اگر طالب چیزی هستی باید شرایط ان را فراهم کنی کسی که در تهیه نان خودش واینده خودش مشکل دارد چطوری اینده دیگران را هم بدنبال وضع نا معلوم خود بدنبال بکشد احتمالا شما این دغدغه ها را ندارید شکر خود شما وظیفه فرزند اوری را به عهده بگیرید وهر نه ماه یک فرزند تحویل دهید واگر مشکل بود با اختیار کردن چندین همسر سالانه چند فرزند بدنیا تحویل دهید وثوابش را ببرید
ناصری یک سیاست زده است مثل خیلی سیاست زده های اصلاح طلب و اصول گرا .... که جز به قدرت فکر نمی کنند
داماد روحانی میتونه الگوی خوبی از شفافیت برای همه مسئولین باشه.

عموی داماد روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
البته قالیباف الگوی بهتریست ؟؟
بسیار گرسنه و خسته ام
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
ساندیس بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
چندروز دیگه تحمل کن وبعد از شروع مبارزات انتخاباتی هر وعده منزل یکی از نامزدها شکمی از عزا در بیاور شکر خدا چیزی هم زیاد داریم کاندید نمایندگی میبین یهویی 2000نفر تایید صلاحیت شدند خدا زیادشان کنه اگر فرصت میدادند همه مردم میرفتند ثبت نام میکردند خیلی بهتر بود چه شیر توشیری میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
به حمدالله همه الگو هستند
یکی پیدا بشه تکلیف من رو مشخص کنه . رای من تاثیری در انتخابات داره یا نه ؟؟؟؟؟

اگه نداره سهم من از ساندیس و کیک را به فرد دیگری بدهید .

در هر صورت بهتره به تعداد آرای موثر ساندیس پخش بشه و خدای ناکرده اسراف نشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
سهم ساندیست محفوظه
محسن پهلوان با حکم حبس ابد و هزاران میلیارد بالا کشیده شده در کیش رویت شده عدالت علی رو به نحو احسن اجرا کردید وااااااقعا معرکست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
باور کردی ؟! کدوم حبس؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
بمولا همون سر کار یم
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اقای رئیسی تحویل بگیر !!!! دست مریزاد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
این مسئله ما را به یاد مرتضی رفیق دوست می ندازه که به حبس ابد محکوم شد و با روی کار امدن مجلس ششم رفتن از مسئول اوین پرسیدند رفیق دوست کجاست . بنده خدا گفت ما اصلا چنین زندانی نداریم . و بعدا معلوم شد که جناب ایشان مسول خرید مایحتاج زندانها بوده و بعد هم معلوم نشد که به حکم چه کسی از زندان ازاد شد . خدا بیامزه فاضل خداداد را که جور کشید . اگر چه همه می دونیم که دولت اینجا مقصر نیست بلکه این وظیفه قوه محترم قضائیه است که پی گیری کند .
اسم وزارت بهداشت رو باید بزارن وزارت گسترش مریضی
یعنی پهلوان وکیل ندارد که خودش باید برای انجام کارهایش به کیش برود؟ اینطور که زندان بی معنی میشود؟
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
خودشم زمستون ! اخه اگه تابستون بود ! میگفتی زیاد خوش نمیگذره برای جشنواره تابستونی رفته ! ولی تو زمستون کیش خیلی میچسبه خدا وکیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
وکیلش بجای او در زندان است قول داده که برگرده حالا اینهمه ادم در ایران به اسم اینکه در زندان هستند ازادند شما همین یک نفر را دیدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
برطرف کردن مشکل بیماری در ایران فقط یه راه داره اینکه از پزشکی کردن همه پزشکان این کشور ممانعت بشه.
اینا اگه یه نفر و نجات موقت بدن صد نفر و مادام العمر گرفتار میکنن. از خیر اون چند درصد خوباشون هم گذشتیم
زندان ابد در کیش؟ ای ول داری پهلوون
چطور است که سهامداران در مشهدند و پهلوان به کیش رفته؟ واقعا زندان آدم ها را عوض می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
چرا مثل آن دزد مشهدی دستش را نبریدند . چرا همیشه دست فقرا بریده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
خوب الان هوای مطبوع توی کیش هس.مشهدسردشون میشه.تابستون میاند اونجاکه هوا خنک و بهریه
خبرهای غیر رسمی در ایران حکایت از این دارد که خانم پروانه سلحشوری بابت اظهار نظر در مقام نمایندگی و نطق هایش بازجویی و بازخواست شده است . اگر منابع خبری راست گفته باشند باید سیاسیون و تندروهایی که بر طبل بی کفایتی مجلس میگوبند و میگویند نمایندگان شجاعت ندارند . باید ان افراد تندرو منتقد مجلس را نه اینکه انتقاد کرد بلکه باید با مشت تو صورتشان کوبید که یک نماینده مجلس بجز ابزار زبان برای ملت چی دارد که اینقدر نمایندگان هزینه تهدید را میپردازند . رای دهم‌که چی بشه ؟
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
در ایران همیشه زنان در امر ازادی بیان از مردان جامعه جلوتر بودند این در سطح جامعه و در مجلس بسیار دیده شده مجلس ایران یک مرد داره اونم خانم سلحشوری ! زمان خاتمی هم توی مجلس یک مرد بود اونم خانم الهه راستگو! زمان مرحوم ایت اله هاشمی عراق یک مدرسه را بمباران کرد اون زمان در جلسه 5 کشور فقط خانم مارگارت تاچر این اقدام عراق را نکوهش کرد ! اقای هاشمی تو نماز جمعه گفت این اجلاس کشورهای صنعتی فقط یک مرد داشت اونم خانم مارگارت تاچر بود !
بنازم به این دقت نظر 2 هزار رد صلاحیت شده یعنی 50 درصد تایید صلاحیت شدند ظرف یک هفته و بدون اینکه اتفاق خاصی افتاده بشود بدون شک در 2 هزار نفر باقی مانده هم بسیاری هستند ک می توانند تایید بشوند
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
سخن منطقی و لاجیک شما کاملا از نظر علم ریاضی قابل تایید و تصدیق است !
حکم حقوقی باید چنان محکم صادر بشود که به این راحتی شکسته نشود چطور است که هزاران حکم شورای نگهبان ناگهان نقض میشود؟
اصلاح طلبان با اکثریت آرا نتوانستند حتی کوچکترین مسایل سیاسی و اقتصادی را اصلاح کنند . چون در مقابل فیلتر شورای نگهبان چه در تایید صلاحیت خود با مشکل مواجه شدند و چه قانون‌مصوب انها رد شد حالا با حداقل تاییدشده چکاری میتوانید انجام دهیید ؟ از شما نمایندگان اصلاحات خواهش میکنم بخاطر رای ۲۴ میلیون از افراد جامعه دست از حصور در مجلس بکشید و بگذترید ایده ها و اندیشه های اصولگرایان و اقشار تندرو برای مردم برای همیشه روشن شود . تا شماها در قدرت و تصمیمات و مشاورات اصولگرایان رایزنی میکنید تمام‌مشکلات به حساب شماها و ملتی که بشنا رای دادند نوشته خواهد شد . بگدترید مردم درک کنند که اصولگرایان در اداره کشور چی در چنته دارند . من خوشبین‌نیستم . انها چه در سیاست و چه در اقتصاد و چه روابط داحپخلی خارجی از ابزار زور و فشارو چماق استفاده میکنند و برای توجیه چماق و زور از احکام‌شرعی سود میبرند . هر زودتر کنار بروید . من رای نمیدهم
اصول گراها رد صلاحیت شدند؟! بله یه چند نفرو که میدونن مردم بهشون رای نمیدن رد صلاحیت میکنن, تا مثلا بگن که ما خیلی بی طرف هستیم ! واز اون طرف بهشون یه پست نون واب دار تر بهشون میدن!جمع کنید این بساط انتخابات رو!
اینهایی که میگن رای نمیدیم به خاطر گرانی و فساد و ... نیست. چون فهمیدند رویای مذاکره و برقراری ارتباط با آمریکا از سوی خود آمریکا رنگ باخته. روزهایی که ظریف با جان کری قدم می زد ذوق مرگ شده بودند ولی حالا زورشان می آید که اعتراف کنند که چیزی که سالها دنبالش بودند سرابی بیش نبوده.
اون هایی که به شورای نگهبان ایراد می گیرند، بفرمایند که 30 نفر لیست امید که توسط شخص محمد خاتمی تایید شده بودند چه کردند با این ملت؟
اونهایی که مدعی رابطه بازی در شورای نگهبان هستند بفرمایند چرا در انتخابات قبلی به پسر هاشمی رفسنجانی، نوه آیت الله مطهری، دختر صفدر حسینی رای داده بودند؟ روی چه سابقه ای و با چه کارنامه ای؟!

اگر یک نفر جواب منطقی داشته باشه خوشحال میشم بدونم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
سفسطه گری ممتوع ؟ مردم از توهینی که به رای انها در این سه انتخابات اخیر شد سر خورده شدن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
مغالطه و فرافکنی ممنوع . روحانی در اوایل داشت مطالبات مردم را جلو میبرد . منتها چون شماها اداره کشور را میخواهید با روش دوره قجری و حجری اداره کنید فعلا با همان روش خود شما با شما برخورد کرده است و از مواضع ملت عقب نشینی کرده . یعنی شما میگویید مردم چرا باید در رفاه باشند . روحانی هم‌میگوید راست میگویید . شماها میگویید با امریکا باید مبارزه کنیم‌. روحانی میگوید شما راست میگویید . شماها میگویید مردم‌حق اعتراض ندارند و مردم‌کاره ای نیستد و مردم باید یک وعده غذا بخورند روحانی میگویید شما راست میگویید . پس تحمل کنید اینقدر هم غر نزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
22:23 روحانی برای دور دوم با اسم آوردن از کنسرت و جلو انداختن جهانگیری رای آورد. میشه چند مورد از اقدامات ایشون رو نام ببری ذهن ما هم مثل خودت روشن بشه لطفا؟!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
جواب منطقی؟میخوای بگی سایبری نیستی و عمدا خودتو به خواب نزدی؟باشه قبول کردم.پس جواب میدم؛رویای من مذاکره با امریکا نیست دوست عزیز.رویای من یه زندگی ارام و بی دغدغه و روابط خوب مثل نزدیک به ۲۰۰ کشور دیگه با بقیه دنیاست.رویای من اینه که اسم ایران در کنار کره شمالی هر روز صدر اخبار دنیا نباشه. رویای من اینه که فرزندان خودم و بقیه هموطنانم بتونن شغل ابرومند و زندگی معمولی داشته باشن.رویای من اینه که مثل مردم ترکیه امارات قطر کویت بحرین و بقیه کشورهای موفق در خاور میانه شاد زندگی کنم تا لحظه مرگ.چیز بیشتری نمیخوام.حالا برای رسیدن به این نقطه اگه لازم باشه نماینده من در دولت ،مثل ترکیه صبح با چین صبحانه بخوره و ظهر با روسیه نهار و شام شب رو با امریکا،هیچ مشکلی نمیبینم.
شما که میگی امریکا نخواست مذاکره کنه بنظرت میشه هر روز پرچمش رو اتیش بزنی و دنبال هواپیما و دارو و علمش باشی؟اگر یک جو انصاف ته دلت مونده فقط بگو میشه با سیستم مک امریکایی هر روز بهش مرگ بفرستی؟هر روز نمک یکی رو خوردن و بعد نمکدان شکستن رسم ایرانی اینه؟در هر حال منی که با مذاکره موافقم ولی نیگم اگر واقعا توانش رو دارین و میخواین بجنگین چرا اینقدر معطل میکنین؟چرا ناو امریکا رو نمیزنین.بلاخره یا زنگی زنگ یا رومی روم.نمیشه نه جنگ و نه صلح برای همیشه ادامه پیدا کنه.مگر اینکه پوششی باشه برای ناکارامدی و ناتوانی اقایون در اداره کشور و به بن بست خوردن اداره کشور با ایدیولوژی که اونوقت نیاز به یک دشمن ابدی قوی هست تا ناکارامدیها رو حاصل کارشکنی اون دشمن معرفی کنن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
چندین هزار پروژه نیم کاره و کلنگ خورده دولت قبلی را دولت فعلی دارد انجام میده . پروزه های جدیدی را مجلس به دولت اجازه نداده که کلنگ زنی کنند به دولت تا پایان ریاست جمهوری تکلیف شده که فقط پروزه های ده ها سال پیش و نیمه تمام سراسر کشور را تمام کنه پول و بودجه و خرج و خوراک چند صد هزار نفر در خارج‌مرزها با دولت هست . چند میلیون نفر در چند کشور از دولت ایرلن بودجه میگیرند . تحریم اقتصادی هستی فراموش کردی ‌ .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
مجلس و شورای سیاست گذاری به دولت روحانی تکلیف کرده که پروژه های متروک و به جا مانده دولت احمدی نژاد و دولت های قبل که چند دهه از انها گذشته را تمام کند . در ضمن به چند میلیون نفر در خارج کشور هزینه میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
تو اتوبوس حوصله ات سر رفته؟ منم....سر رفته
پژمانفر گفت . لاریجانی اجازه نمیداد مجلس زبان ملت باشد ......... منطور این اقا این هست که نمایندگان فقط به پرو بال دولت بچسبد و انتقاد هم‌مربوط به دولت باشد . دعوا را با دولت انجام دهند . داد و بیداد و فریاد را بر سر دولت بزنند . ولی ولی دیگر ارگانها حتی که بالغ بر ۲۰ ارگان هستند هیچی گفته نشود
بعد از ان اشتباه وزدن هواپیمای خودی فکر میکررم فضای امنیتی رو از سر مردم کمرنگ میکنن ولی امروز دیدم در منکرات تهران چه خیال باطلی بود وخانواده ها وجوانان رو به خاطر بدحجابی چندروز چندروز بازداشت وخانواده هایشان رو رو دچار صدمات روحی ومالی فراوان کردن .
نه ظلم و نه زنجیری . در اوج خدا هستیم
همه دنیا چند مورد ویروس کرونا مشاهده کرده اند در اطراف ایران همه کشورها امارات عراق ترکیه عربستان حتی انگلیس و سوئد هم بیمار مبتلا به کرونا داشت اند اما ایران همچنان مقاوم در برابر ویروس کم مانده اعلام کنند کرونا جرات ندارد به مرزهای ما نزدیک بشود
همه دنیا چند مورد ویروس کرونا مشاهده کرده اند در اطراف ایران همه کشورها امارات عراق ترکیه عربستان حتی انگلیس و سوئد هم بیمار مبتلا به کرونا داشت اند اما ایران همچنان مقاوم در برابر ویروس کم مانده اعلام کنند کرونا جرات ندارد به مرزهای ما نزدیک بشود
"......عبدالله ناصری در ارزیابی اظهارات اخیر آیت‌الله مصباح می‌گوید، از همان ابتدای دولت آیت‌الله هاشمی، او تلاش داشت که شاگردان خود را برای تحصیلات تکمیلی به کشور‌های خارجی بفرستد. علاوه بر این بسیاری از اعضای هیات علمی موسسه آیت‌الله مصباح کسانی هستند که تحصیلات خود را در کشور‌های اروپا، کانادا و آمریکا سپری کرده‌اند........"
تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
که برای ادامه تحصیل رشته های دینی واسلامی و ... که دربطن ومتن نظام مقدس جمهوری اسلامی است واین کشورسرشاراز مدارس دینی است برای ادامه تحصیل مسائل دینی به آمریکا واروپا میروند، آنوقت دیگران را آمریکائی خطاب میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
چه فرقی هست که نطافت را همه مردم پیشرفته دوست دارند .
جایی که پرچم آتش میزنند و سند پاره می کنند زبان ملت نیست والسلام
روحانی یکی از بد شانس ترین رییس جمهورها در دوره دوم بود
۱_ وقوق زلزله ها
۲_ وقوع سیل های ویرانگر
۳_ اانتخاب ترامپ در امریکا
۴_ فشارهای افراطیون داخل و همنوایی انها با دشمنان خارج
۵_ وجود مخالف در شواری انقلاب ، مجمع تشخیص و شورای امنیت ، و مخالفت با برنامه های رییس جمهور
۶_ نداشتن تریبون مناسب برای ارتباط با مردم به طوری که صدا و سیما هم سخنان وی را سانسور میکند
۷_ وجود حداقل ۴۰۰ تریبون هفتگی جهت تخریب دولت
۸_ وجود معاونین و وزیران بی کفایت در دولت به طوری که حاضر نیستند کوچکترین هزینه ای بدهند به طوری که فقط خانم مولاوردی یک تنه جلوی افراطیون ایستاده بود و متاسفاته
هزینه ان را با رد صلاحیت شدن داد
۹_ تخریب وزیران و معاونین اصلاح طلب توسط دولت سایه و مجبور کردن انها به استعفا
۱۰_ ولی این را بدانید که اگه روحانی نبود ایران تبدیل به سوریه دوم شده بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
بیشتر شبیه متن سخنرانی که برای داماد رئیس جمهور برای انتخابات مجلس آماده شده بود. گفتند حالا که رد صلاحیت شده تو تابناک بنویسیم. خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
این 10 مورد رو یا خود روحانی نوشته یا جهانگیری.
دولت روحانی بی کفایت ترین بود. در زمینه ایجاد اشتغال، عدالت اجتماعی، رونق صنعت و کشاورزی، مبارزه با رانتخواری، انجام دادن وعده ها و ... بسیار بد عمل کرد. البته قبلیا هم چندان علیه سلام نبودند. جالب اینکه همه پس از دوره دوم ممنوع التصویر و ممنوع المصاحبه شدند، چون نتونستند کار مفیدی انجام بدن، نقش اپوزیسیون رو بازی کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
طرفداران روحانی از بی برکتی برجام حالا به بد شانسی رو اوردن.کیلی کیلی بد شانس بود این پرزیدنت
در طول چهار دهه بالاترین رای متعلق به فایزهٔ هاشمی رفسنجانی بوده ؟،،که بیش از دو میلیون رای مردم تهران را بخود اختصاص داد ؟،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
کسانی به این افراد (دختر فلانی و پسر فلانی در شورای شهر و ...) رای میدن که مدعی مبارزه با رانت خواری، شفافیت، کارآمدی، روشنفکری و مبارزه با فساد هستند. شبکه های اجتماعی احساسات افراد رو مدیریت می کنه.
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
کاملا درست هست حتی یادم هست در یک دوره از پدرش بیشتر رای اورد ولی جون رسم بود نفر اول تهران رئیس مجلس بشه رای ایشونو از پدرش کمتر اعلام کردند
تابی جون اگر برای مشکلات کشور نمیتونید راهکاری بدید لااقل اینقدر غلط املایی نداشته باشید.
حداکثر تعداد رای نفر اول تهران کمتر از ۵۰۰ هزار نفر خواهد بود و حدود ۱۵ دزصد مشارکت مردمی خواهد یود ، وقتی حضور مردم در پای صندوق رای جواب عکس میده و همه چیز دست دولت سایه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
خلاصه تصمیم جناح اصلاح طلب: اعتراف کردن به ناکارامدی خیلی سخته. اعتراف کردن به بر باد رفتن رویای ارتباط با آمریکا به دست رئیس جمهور آمریکا سخت تره. پس نتیجه میگیریم با رای ندادن مثلا کاری کنیم که وجهه قانونی جناح مقابل کمرنگ بشه. چون نتیجه از قبل مشخصه. این کامنت هم همین موضوع رو تایید می کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
این 15 درصد رو با نظرسنجی چشمی حساب کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نا کارامدی دوات هم کاملا سناریوی نوشته شده توسط شماهاست برای زمینگیر کردن دولت ولی باز هم شک نکن ان الله خیر الماکرین است .
عجب زمانه اي شده است هر كسي در تلاش است ديگري را از صحنه بدر كند عامل بدر رفتن إصلاح طلبان عملكرد و ضعف دولت نااميدي است با شعار فريبنده و در قالب اصلاح طلب رأي اورد ولي كارنامه خوبي نداشت فقط لبخند خوبي ميزند ضمنا گروه لاريجاني ها حسابي استفاده كردند و الان ديگه زمان استراحتشون هست؟ اقاي يزدي خوب داشت حساب كشي ميكرد ولي نشد ديگه؟؟!!يك ضرب المثل هست كه ميگه ماه هيچوقت پشت إبر نميماند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
ما در طی دو انتخابات به قالیباف رای ندادیم . چون فرقی بین احمدی نژاد و قالیباف و شریعتمداری و ازغدی ....... نیست . برای اینکه سخنگویی شورای نگهبان امروز به صراحت گفت که التزام عملی باید داشته باشند . وقتی التزام عملی داری یعنی سیاست بازی و سیاست مداری را و هر انچه از دهن و مغزت تراوش داره کنار بذاری ببینی من‌چی میگم . همان اجرا کن . برای اینکه اصولگرایان میگویند اخلاف سیاسی را ما قبول نداریم کف بسته و دست بسته و زبان بسته ببین‌منویات چی هست اجرا کن .
تابی جون حالا نظرات مردم رو سانسور میکنی چرا مثبت و منفی رو کم و زیاد میکنی ؟؟ نکنه از طرف بچه های بالا تحت فشارید ؟؟
رای نمی دهیم والسلام
در بسیاری از استاتها حتی یک اصلاح طلب وجود نداره در خراسان جنوبی تمام کاندیدهای تایید شده از خودیهای جناب جنتی هستتد از همین حالا تبریک به همه ؟؟ ۱۶ سال یکه تازی و نبود رقیب مناسب انتخابات ررو به کام انها کزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
حالا بشین ببین اونجاهایی که اصلاح طلبان هستند رای میارن یا نه؟ من که فکر نکنم حتی یک نفر هم اگه رسما بگه من اصلاح طلب هستم در هیچ شهری رای بیاره.
با توجه به اینکه ۸۰ درصد مردم کشور درگیر دیابت هستند دولت باید واردات شکر رو ممنوع کند ؟ و کارخانه های تولید قند و شکر داخل رو مجددا احیا کند ‌مردم هم خرید شیرینی رو تحریم کنند ،؟ بع اندازه کافی مسیولین کام ملت رد شیرین دارن .
چهار نفر مانتد الهه راستگو تو اصلاح طلبان باشه کمر این جریان شکسته میشه ؟؟ طرف با لیست اصلاخ طلبان چهره شد؟؟ نگو نفوذی جریان مقابل بود ؟؟ انان از امثال ال اغا ها؟؟؟؟
کنایه کرباسچی به روحانی ....در مورد اینکه از اصولگرایان بخاطر انتخابات جدا شدی و به اصلاح طلبان چسبیدی و نتیجه را هم دیدی ..... روزی زنی از مرد ثروتمندی جدا و شد و با مرد جوان فقیری ازدواج کرد . لدا بعد از مدتی برای مقداری شیر مراجعه کرد . مرد پیر گفت وقتی داشتی طلاق میگرفتی شیر را هم با خودت بردی . آقای کرباسچی ؟ اصولگرایان اینقدر دستشان در اداره کشور خالی هست که حتی همان شیر را هم از اول نداشتند بلکه با همین ترفندهای فعلی طی چندین دهه به این کاسه سیری که گفتی رسیدند . همان کاسه شیر هم که دارند مال ملت هست مال جناح اصولگرا نیست این قدرت و ثروتی که کرباسچی ادعای انرا را برای اصولگرا متصور هست مال مردم هست باید به ملت برگردد . اصلاح طلبان حرف مردم را میزدند . اگر اصلاحات شکست بخورد یعنی حزب حاکم مردم را شکست داده منتها نه ارز طریق رقابت سالم . بلکه با نطارت استصوابی . خوابی بیدار شو ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
قدرت وثروت نه اعتبار
ناکارامدی نمی کردید تارد صلاحیت نمی شدید
سلفی نمی گرفتید
فقط حرف نمی زدید
لطفا تصحیح کنید ، در مجلس اول ، نماینده اول تهران مرحوم فخرالدین حجازی بود که به عنوان سنخگو در حضور مرحوم امام سخنرانی کرد وگفت:« بأبی انت وامّی» که امام عکس العمل نشان داد.
جناب کدخدایی داری از حول حلیم داری تو دیگ می افتید ؟؟ لطفا ملت رو ..... فرض نکنید ؟؟؟ عارف عجب کاری کرد که شما رو روانه شورای نگهبان کرد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اتفاقا خیلی وقته ملت رو همون سه نقطه فرض کردن
ترامپ قمار باز . در کازینوهایش معامله قرن را ترتیب داد . .........یعنی ترامپ اگر سیاست گذاریها و برنامه ها اقتصادی و سیاسی و نطامی امریکا را اگر در کازینوها انجام دهد برای امریکا فاجعه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
کسی که در مورد ترامپ چنین ادعایی می کند فقط سطح درک و دانش پایین خود را جار می زند رییس جمهور در آمریکا عوض می شود اما نهادهای مشاورتی همچنان کارشان را ادامه می دهند ترامپ از بین پیشنهادهای مطالعه شده فقط انتخاب می کند ترامپ برای هر تصمیمش باید به رسانه ها و مردم آمریکا پاسخگو باشد.
لاریجانی ضعیف ترین مسئول کشوراست!صداوسیماراورشکسته کردمجلس راهم بی اختیاروسردرگم!چراکسی به کارنامه ضعیف وزیانبارش رسیدگی نمیکند؟!
برای مصباح یزدی و شاگردانش بی نهایت متاسفم در سال 1399 و 2020
اقای پهلوان خوب فصلی هم انتخاب کردن برای کیش رفتن
رای نمیدهیم
رای بی رای
خانم پروانه سلحشوری ...واقعا که شجاع و سلحشور هستید . پس از پایان دوره نمایندگی مجلس اسم شما در دل مردم و در تاریخ معاصر ثبت خواهد شد . که از موضع سیاسی و مطالبه سیاسی مردم عقب نشینی نکردید . قضاوت واقعی را تاریخ انجام خواهد داد
از اول هم مشخص بود مجلس مال ملت نیست
خسته شدم تابناك شايد بايد آهنگ همه چي آرومه رو بخونيم والا همه چي تكراريه
واقعا شما دو گروه اصلاح طلب و اصولگر فقط به فکر منافع ملی هستید و به جز مردم به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنید و مردم ایران در این چند ده ساله کاملا به این موضوع رسیده اند باور کنید
پس معلوم شد مواردی که آقای صادقی گفتند درست بوده یعنی صندلی مجلس سرقفلی چند صد میلیونی تا چند میلیاردی دارد که کاندیداها باید پرداخت کنند!!!!!
این نتیجه پست و مقام مادام العمر است که تحت اراده و نظارت مردم نیست
مجلسی که بخواد 290 تامثل رسایی و کریمی قدوسی توش باشه همون بهتره اصلا رای ندیم
آقای رییسی چرا پاسخگو نیستید چطور یک متهم مفسد اقتصادی که به حبس ابد محکوم شده است به راحتی در حال مسافرت و خوش گذرانی است؟؟؟؟ مگر قوه قضاییه و سازمان زندان ها زیر نظر شما نیست؟؟؟؟؟
بر طبق نظر آقای صادقی سخنگوی شورای نگهبان دروغ گفته است
پاسخ آقای مصباح یزدی را مردم تهران در انتخابات دوره قبل خبرگان دادند به همین دلیل حتی با وجود اینکه امسال مردم قصدی برای شرکت در این نمایش ندارند و ایشان و آقای یزدی در یک رقابت بدون رقیب و بدون رای دهنده به راحتی وارد مجلس خبرگان خواهند شد اما ایشان و آقای یزدی حاضر نشدند از تهران کاندیدا شوند!!!!!
تابناک دمت گرم کامنتها که درد ودل مردم هست را انتشار میدی
اقای پژمانفر و عزیزان پایداری کمی صبر
صبح دولت تان وظفرتان نزدیک هست
4سال دندان روی میکرفون مخالفان گذاشتید این چند ماه هم صبر کنید
غرض از مجلس و انتخاب نمایندگان این است که مردم بتوانند نقش اول را در تغییر مسولان و اتخاذ قوانین داشته باشند. کدام مجلس در ایران چنین نقشی داشه است؟ خانم سلحشوری درست میفرمایند که اگر همه مجلس هم که اصلاح طلبان باشند کاری ازشان بر نمیاید، پس نتیجه میگیریم که نباید بیخودی زیاد جوش زد.
روحانی مظلومترین رئیس جمهور تاریخ است کشور را زمانی تحویل گرفت که احمدی نژاد روزش را می شمرد که تمام بشه وفرار کنه ازان به بعد هم 90 درصد قوای دولت را همین مشکلات به تحلیل برد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی