بازدید 6150

آدام شیف: ترامپ فردی کینه توز است

رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا رئیس جمهور این کشور را فردی «کینه توز» خواند و افزود که هدف ترامپ از توئیت صبح یکشنبه، ارعاب و تهدید او بوده است.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵ 27 January 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از سی ان ان، «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و رهبر پروسه استیضاح ترامپ در این مجلس روز یکشنبه «دونالد ترامپ» را فردی «کینه توز» خواند و افزود که به تصور وی، توئیت صبح یکشنبه دونالد ترامپ با هدف ارعاب و تهدید او منتشر شده است.

آدام شیف در برنامه ای در شبکه ان بی سی در پاسخ به این پرسش که وی توئیت ترامپ علیه خود را چگونه ارزیابی می کند، گفت: «من فکر می کنم که این توئیت یک تهدید بود».

حمله توئیتری ترامپ به آدام شیف یکی از حمله های اخیر رئیس جمهور آمریکا به دموکراتهای کنگره و روند استیضاح خود در مجلس سنای آمریکا است.

در مقابل، دموکراتها و از جمله آدام شیف ترامپ را متهم می کنند که در جریان بررسی روند استیضاح در مجلس نمایندگان، «شاهدان را تهدید و مرعوب کرده است».

در همین ارتباط، «استفانی گریشام» سخنگوی کاخ سفید در توجیه اظهارات توهین آمیز ترامپ علیه آدام شیف گفت به نظر می‌رسد که «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا «مشکل روحی» دارد.

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: «شیف نسبت به این رئیس‌جمهور عقده شخصی دارد و می کوشد که وی را به پایین بکشد».

گفتنی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه در تلاش برای فرار از استیضاح خود در پیامی توئیتری نوشت: «آدام شیف فریبکار و بی ثبات، سیاستمداری فاسد و احتمالاً مردی بسیار بیمار است. او هنوز برای آنچه با کشورمان کرده است، هزینه‌ای نداده است!»

گفتنی است، استیضاح ترامپ در مجلس سنای این کشور با دو عنوان اتهام- یکی سوء استفاده از قدرت و اختیارات خود در منصب ریاست جمهوری آمریکا و دیگری مانع تراشی در مسیر تحقیقات مجلس نمایندگان این کشور در خصوص موضوع تماس تلفنی وی با همتای اوکراینی اش- در روزهای اخیر در جریان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار