بازدید 5928

آدام شیف: ترامپ فردی کینه توز است

رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا رئیس جمهور این کشور را فردی «کینه توز» خواند و افزود که هدف ترامپ از توئیت صبح یکشنبه، ارعاب و تهدید او بوده است.
کد خبر: ۹۵۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۸ 27 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از سی ان ان، «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و رهبر پروسه استیضاح ترامپ در این مجلس روز یکشنبه «دونالد ترامپ» را فردی «کینه توز» خواند و افزود که به تصور وی، توئیت صبح یکشنبه دونالد ترامپ با هدف ارعاب و تهدید او منتشر شده است.

آدام شیف در برنامه‌ای در شبکه ان بی سی در پاسخ به این پرسش که وی توئیت ترامپ علیه خود را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: «من فکر می‌کنم که این توئیت یک تهدید بود».

حمله توئیتری ترامپ به آدام شیف یکی از حمله‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا به دموکرات‌های کنگره و روند استیضاح خود در مجلس سنای آمریکا است.

در مقابل، دموکرات‌ها و از جمله آدام شیف ترامپ را متهم می‌کنند که در جریان بررسی روند استیضاح در مجلس نمایندگان، «شاهدان را تهدید و مرعوب کرده است».

در همین ارتباط، «استفانی گریشام» سخنگوی کاخ سفید در توجیه اظهارات توهین آمیز ترامپ علیه آدام شیف گفت: به نظر می‌رسد که «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا «مشکل روحی» دارد.

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: «شیف نسبت به این رئیس‌جمهور عقده شخصی دارد و می‌کوشد که وی را به پایین بکشد».

گفتنی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه در تلاش برای فرار از استیضاح خود در پیامی توئیتری نوشت: «آدام شیف فریبکار و بی ثبات، سیاستمداری فاسد و احتمالاً مردی بسیار بیمار است. او هنوز برای آنچه با کشورمان کرده است، هزینه‌ای نداده است!»

گفتنی است، استیضاح ترامپ در مجلس سنای این کشور با دو عنوان اتهام- یکی سوء استفاده از قدرت و اختیارات خود در منصب ریاست جمهوری آمریکا و دیگری مانع تراشی در مسیر تحقیقات مجلس نمایندگان این کشور در خصوص موضوع تماس تلفنی وی با همتای اوکراینی اش- در روز‌های اخیر در جریان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل