بازدید 59525
هزار و نهصد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

قول قالیباف به مردم / معامله‌گران، مجلس را از رأس امور انداخته‌اند! / حاج قاسم چطور پوتین را برای آوردن نیرو به سوریه راضی کرد؟ / روایت «آیت‌الله یزدی» از نقشه دشمنان با ابزار‌های «پول، زن و مقام»

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند بایدن: رئیس جمهور شوم، به برجام بازمی‌گردم / پیش‌بینی فعال اصلاح‌طلب از ترکیب مجلس آینده / توئیت حاشیه ساز مشاور رئیس جمهور و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ 24 January 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
عکس‌های سردار سلیمانی را از اینستاگرام حذف کردند و به جایش، فیلم پاره کردن عکسش را گذاشتند

علم الهدی امام جمعه مشهد: استعداد‌های زیادی در عرصه فناوری در این کشور داریم. آیا در این کشور نمی‌توانیم یک شبکه اجتماعی داخلی قوی داشته باشیم؟ چرا از این‌ها حمایت نمی‌کنید؟ چون نگاه به دنیا دارید و نگاه به داخل ندارید فکر یک شبکه اجتماعی سریع داخلی ندارید. اگر برخی‌ هم بخواهند راه بیندازند پهنه باند نمی‌دهید و آن‌ها را یاری نمی‌کنید. نگاهتان به داخل نیست. این صحیح است و با فرمایش مقام معظم رهبری سازگار است؟ /تسنیم

بایدن: رئیس جمهور شوم، به برجام بازمی‌گردم
 
«جو بایدن» نامزد دمکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در یادداشتی در نشریه «فارین پالیسی» وعده داد اگر رئیس جمهوری شود، واشنگتن را به برجام بازمی‌گرداند. بایدن بامداد جمعه در این یادداشت مفصل به تبیین سیاست‌های کلی دولت خود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا و همچنین سیاست دولتش در قبال ایران، چین و تغییرات آب‌وهوایی پرداخت. او با تاکید بر اینکه دیپلماسی اولین اولویت دولتش در سیاست خارجی خواهد بود، نوشت: در موضوع عدم اشاعه و امنیت هسته‌ای، ایالات متحده نمی‌تواند هم از توافق‌هایی که خود آن را مذاکره کرده خارج شود و هم صدایی قابل اتکا باشد. معاون باراک اوباما رییس جمهوری پیشین آمریکا افزود: ترامپ در سیاست‌هایش در قبال ایران تا کره شمالی، روسیه و عربستان سعودی، چشم‌انداز عدم اشاعه را به یک رقابت تسلیحاتی جدید تبدیل و حتی استفاده از تسلیحات هسته‌ای را محتمل‌تر کرده است.
 
جلودارزاده: چاره‌ای جز ائتلاف نداریم
 
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از این که اعتراضات به رد صلاحیت نمایندگان و کاندیدا‌های انتخابات مجلس مورد توجه قرار گیرد، گفت: با توجه به وضعیت موجود چاره‌ای جز ائتلاف در انتخابات آینده نمی‌ماند. سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در پیش‌بینی از اضلاع رقابت‌ها در فضای انتخابات ۹۸ گفت: امیدواریم اعتراضات داده شده درباره بررسی صلاحیت‌ها مورد توجه قرار گیرد تا کسانی که حقشان حضور در رقابت‌هاست، بتوانند وارد عرصه شوند. وی افزود: ادای حق، برکت دارد و باعث تثبیت شرایط و نظام می‌شود. اگر حق ادا نشود و پایمال گردد، اثرات منفی را به دنبال خواهد داشت. همانطور که رئیس مجلس هم چندی پیش مطرح کرد، ما همه نمایندگان رد صلاحیت شده را می‌شناسیم و می‌دانیم که از باب دلسوزی برای نظام و مسلمانی مشکلی ندارند.
 
 
قول قالیباف به مردم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مشکلات اقتصادی قابل حل است، گفت: اکنون مشکل ما این است که افراد دخل و خرجشان با هم نمی‌خواند و قول می دهم در یک برنامه پنج ساله بتوان این اقتصاد را به ثبات رساند. یعنی دخل و خرج مردم با هم بخواند.
 
پیش‌بینی فعال اصلاح‌طلب از ترکیب مجلس آینده

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اقلیت بودن اصلاح‌طلبان در مجلس یازدهم، گفت: جریان‌های حامی جوانان اصولگرا اکثریت را در مجلس بعدی خواهند داشت. غلامرضا ظریفیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره ترکیب مجلس یازدهم، اظهار کرد: بر اساس نتایج تایید صلاحیت‌هایی که تاکنون انجام شده است، اکثریت مجلس یازدهم در اختیار جریان‌هایی غیر از اصلاح‌طلبان است، اصلاح‌طلبان در اقلیت خواهند بود و نیروهای شاخص اصلاح‌طلب ممکن است یا در مجلس یازدهم حضور نداشته باشند یا در اقلیت باشند، مگر اینکه بازبینی جدی در تایید صلاحیت‌ها انجام شود. وی ادامه داد: در میان اصولگرایان نیز جریان‌هایی که از نیروهای جوان‌تر حمایت می‌کنند، دست بالا را در مجلس خواهند داشت و جریان‌هایی که سابقه بیشتر دارند، اکثریت را نخواهند داشت. ممکن است این جریان‌هایی که از جوانان اصولگرایی حمایت می‌کنند، تابلوی حزبی هم نداشته باشند، اما به هر حال منتسب و مرتبط با اصولگرایی هستند. این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا منظور شما از جریان‌های حامی جوانان، جریان نواصولگرایی است، تصریح کرد: بحث من نواصولگرایی نیست چون هنوز از نواصولگرایی تعریف روشنی نشده است. معتقدم جریان‌های حامی جوانان نسبت به جریان‌های باسابقه اصولگرایی اکثریت را خواهند داشت.
 
سلیمی: برخی نمایندگان معامله‌گر، مجلس را از رأس امور انداخته‌اند

عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان درخصوص رد صلاحیت‌ها اظهاراتی را بیان کرد و گفت: برخی نمایندگان معامله‌گر، مجلس را از رأس امور انداخته‌اند. حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس در ردصلاحیت‌ها گفت: یکی از مشکلات فعلی مجلس آن است که متأسفانه به دلیل برخی بده‌بستان‌های ملی و منطقه‌ای، برخی نمایندگان سؤال، استیضاح و یا امضا‌های خود را پس می‌گیرند. وی افزود: برخی نمایندگان معامله‌گر، مجلس را از رأس امور انداخته‌اند و حتی علی لاریجانی رئیس مجلس هم اعلام کرده است که تعدادی از نمایندگان دارای پرونده فساد اقتصادی هستند. عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: چندین بار از برخی از وزرای دولت در مجلس سؤالاتی مطرح شده است، اما زد و بند و لابی برخی نمایندگان با برخی دولتمردان منجر به ایجاد ابهامات زیادی برای مردم شده است. این در حالی است که حتی برخی از وزرای دولت نظیر وزیر خارجه هر بار که در صحن علنی حاضر شد با گردن‌فرازی پارلمان را ترک کرد و حتی نمایندگان حاضر نشدند، به وی کارت زرد نشان دهند که البته دلیل آن به این موضوع بازمی‌گردد که برخی نمایندگان مجلس با شعار حمایت از برجام به پارلمان آمده بودند. به همین دلیل هیچ گاه در این باره موضع‌گیری نکرده‌اند.
 
حاج قاسم چطور پوتین را برای آوردن نیرو به سوریه راضی کرد؟

حسین شیخ الاسلام می‌گوید: خون ابومهدی المهندس و حاج قاسم این توطئه که ایرانی عراقی بکشد و عراقی ایرانی را خنثی کرد. تشییع این عزیزان روی دست مردم عراق از بغداد و کاظمین و کربلای معلی تا خوزستان و مشهد و تهران یکی از بارزترین ضربه‌ها به استکبار بود. وی گفت: حاج قاسم استعداد عجیبی در مذاکره داشت. خیلی نمی‌توانم درباره اش صحبت کنم، اما بدون شک یکی از یل‌های سیاست در دنیا پوتین است، ولی سردار سلیمانی توانست پوتین را قانع کند که تو باید در سوریه نیرو بیاوری کنار ما بجنگی. این خیلی کار است. گاهی پیامی می‌دهی به کسی، اما گاهی او را به خط خود می‌آوری. این یعنی دیپلماسی. اینکه اردوغان را قانع کنی، اردوغانی که می‌گویی من می‌خواهم در مسجد امویان نماز بخوانم و با این استدلال با امریکایی‌ها و جنایتکاران همراه شد، چون تمام تروریست‌ها و اسلحه هایشان از مرز ناتو رفتند. حالا تو اردوغان را قانع کنی که باید بیایی در راه حل سیاسی اش و جنایت‌ها را متوقف کنی. اگر نه همه چیز را از دست می‌دهی. یک وقتی اردوغان به حاج قاسم می‌گفت: تو روی اسب بازنده شرط بسته‌ای و بعد دید که عملا این طور نیست. خیلی مذاکره کننده قوی بود و کمبودش حتما احساس می‌شود.
 
روایت «آیت‌الله یزدی» از نقشه دشمنان با ابزار‌های «پول، زن و مقام»

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن امروز روی تخریب مساجد و روحانیون سرمایه گذاری کرده است، تاکید کرد: پول، زن و مقام ابزاری است که دشمنان برای تخریب افراد شاخص انقلاب از آن استفاده می‌کنند تا پایه‌های انقلاب را تضعیف کنند؛ نباید به این دام‌های دشمنان افتاد.
 
توئیت حاشیه ساز مشاور رئیس جمهور

مشاور رئیس‌جمهور نوشت: شما که خود را «جبهه انقلاب» نامیده‌اید. کمی فکر کنید؛ هر ائتلافی آبستن اختلافی است. حال که رقابت را محدود به «جبهه انقلاب» کرده‌اند، مشخص کنید بر سر چه چیز رقابت خواهید کرد؟ «حسام‌الدین آشنا» مشاور امور فرهنگی رئیس‌جمهور روز جمعه در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «توصیه برادرانه: شما که خود را «جبهه انقلاب» نامیده‌اید. کمی فکر کنید؛ هر ائتلافی آبستن اختلافی است.» وی ادامه داد: «حال که رقابت را محدود به «جبهه انقلاب» کرده‌اند؛ مشخص کنید بر سر چه چیز رقابت خواهید کرد؟ لطفا نه بر سر «کمتر انقلابی» و «بیشتر انقلابی» بلکه بر سر صورت مسأله‌ها و راه‌حل‌های تقنینی رقابت کنید.»
 
لیست انتخاباتی که جعلی از کار درآمد!

آذر منصوری، دبیر شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان در واکنش به لیست‌هایی که با عنوان شورای عالی در رسانه‌ها منتشر می‌شود در توییت خود نوشت: ‏این لیست و لیست‌هایی از این دست با این عنوان ⁧جعلی⁩ است. عده‌ای عِرض خود می‌برند و زحمت ما را زیاد می‌کنند. اصلاح طلبان طبق ⁧راهبرد مصوب⁩ ائتلافی خود، کاندیدایی برایشان نمانده که بخواهند لیست بدهند. ضمن اینکه اگر هم داشتند، طبق قانون انتخابات، تبلیغات زودهنگام تخلف محسوب می‌شود.
 
اتهام زنی های پسر پادشاه سعودی علیه ایران

«خالد بن سلمان» پسر پادشاه عربستان و معاون وزیر دفاع این کشور روز جمعه در یک مصاحبه تلویزیونی سخنانی را علیه ایران به زبان آورد. به گزارش شفقنا به نقل از الحدث، بن سلمان گفت: ایران می خواهد انقلابش را به کشورهای همسایه صادر کند و افکار توسعه طلبانه در سر دارد. ایران خواهان شراکت بین کشورهای منطقه نیست بلکه همه هدفش این است که آن کشورها جزو طرح توسعه طلبانه اش باشند. عربستان چشم انداز ۲۰۳۰ را دارد که باعث پپیشرفت کشور می گردد اما ایران از سال ۱۹۷۹ طرحی دارد که باعث پس رفت منطقه می شود. معاون وزیر دفاع سعودی در ادامه اتهام زنی هایش علیه ایران مدعی شد: بزرگترین تهدیدی که منطقه و جهان امروز با آن روبه رو هستند، ایران و شبه نظامیانش از یک طرف و سازمان های تروریستی نظیر داعش و القاعده از طرف دیگر هستند. هر دوی آنها دو روی یک سکه هستند؛ هرچند تفاوت ایدئولوژی داشته باشند.
 
هراس آمریکایی‌ها از نام «سلیمانی»

«بابک سلیمانی» یک راننده کامیون ایرانی ساکن کانادا گفت: به‌ خاطر شباهت نام خانوادگی‌اش با سردار «قاسم سلیمانی» اجازه ورود به آمریکا را ندارد. این راننده ایرانی با گلایه از مختل شدن فعالیت شغلی خود به شبکه «سی‌بی‌سی» گفت: «تلاش کردم به مأموران مرزی آمریکا توضیح دهم و اکنون می‌خواهم به شما توضیح دهم که نام خانوادگی سلیمانی در خاورمیانه بسیار متداول است». وی افزود: «من یک راننده کامیون هستم. من نه برای دولتی کار می‌کنم و نه عضوی از هیچ نظام سیاسی هستم». بابک سلیمانی گفت: چهار سال است که در یک شرکت حمل‌ونقل بین مرزی کار می‌کند و تا یک ماه پیش مشکلی برای عبور از مرز نداشت.
 
اصلاح‌طلبان با کمبود نامزد برای بستن لیست مواجه‌اند

رسولی رییس ستاد مرکزی انتخابات جبهه ائتلاف اصلاح طلبان گفت: جریان اصلاحات به طرز بی‌سابقه‌ای در تهران و سراسر کشور با نبود یا کمبود نامزد تاییدصلاحیت شده برای بستن لیست انتخاباتی مواجه است. براساس اعلام وزارت کشور در ۱۵۸ کرسی اساسا رقابتی وجود ندارد و در بسیاری از استان‌ها فاقد یک نامزد اصلاح‌طلب هستیم. / ایرنا

AFC تره هم برای ما خرد نمی‌کند

محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: جلسه ما در کنفدراسیون آسیا هیچ دستاوردی نداشت. من خودم هنوز عضو AFC هستم و در جریان اخبارش قرار می‌گیرم. شما با دبیرکل کنفدراسیون آسیا جلسه داشتید. مگر دبیر کل می‌تواند کاری کند؟ مگر شما به عنوان مدیر باشگاه‌های مطرح هنوز وظایف دبیر کل را نمی‌دانید؟ دبیرکل که نمی‌تواند به شما بگوید میزبانی می‌دهم یا نه. او باید حرف‌های شما را یادداشت کند و به مسئولان بالادست خود و کمیته مسابقات بگوید. پیروز چه شده‌اید؟ بازی‌های شما خارج از ایران است. وزارت ورزش هم مصاحبه می‌کند. پیروزِ چه؟ /مهر

واکنش وزیر امور خارجه به اظهارات وزیر مشاور در امور خارجه عربستان

محمد جواد ظریف در واکنش به اظهارات وزیر مشاور در امور خارجه عربستان گفت: کشور‌های عادی کشتارگاه‌هایشان را به جای کنسولگری جا نمی‌زنند. کشور‌های عادی به همسایگانشان حمله نمی‌کنند، باعث ایجاد بحران‌های بشردوستانه نمی‌شوند و از مذاکره سرباز نمی‌زنند. با تمام این اوصاف ما هیچ پیش شرطی برای مذاکره تعیین نمی‌کنیم. وزیر مشاور در امور خارجه عربستان در جلسه گفت‌وگویی در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس در اظهاراتی بی‌اساس گفت، زمانی که ایران مانند یک کشور عادی عمل کند، می‌توانیم با آن رابطه‌مان را احیا کنیم. /ایسنا

اجرای جنجالی ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران پنج‌شنبه شب به رهبری «منوچهر صهبایی» در تالار وحدت تهران اجرای جنجالی داشت. «منوچهر صهبایی» رهبر مهمان ارکستر قبل از آغاز برنامه اظهاراتی تندی علیه «شهرداد روحانی» رهبر دائم ارکستر انجام داد که این مساله در زمان استراحت موجب رنجش خاطر نوازندگان ارکستر از رهبر میهمان شد. در قسمت دوم اجرا و بعد از دقایقی طولانی «محمدرضا کریمی» یکی از اعضای گروه خطاب به تماشاگران نسبت به سخنان «منوچهر صهبایی» واکنش نشان داد و گفت: حرف‌هایی که آقای «صهبایی» به هیچ وجه مورد قبول ما نوازندگان ارکستر سمفونیک نیست و ما در حمایت از «شهرداد روحانی» و انتقاد به آقای «صهبایی» حاضر به حضور در صحنه نیستیم. بعد از این سخنان صدای اعتراضات از گوشه و کنار سالن بلند شد و تالار وحدت شاهد صحنه‌هایی از اعتراضات کلامی تند برخی و تشویق‌های حمایتی عده‌ای دیگر بود و به جرات می‌توان گفت: در تاریخ این نهاد فرهنگی بی‌سابقه بوده است. پس از این اتفاقات اعضای ارکستر به احترام حاضرین در سالن و بدون رهبر ارکستر قطعاتی را اجرا کردند. / ایرنا

برخورد ۸۰ خودرو با یکدیگر در تصادف‌های زنجیره‌ای شیراز

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: در پی بروز چندین فقره تصادف زنجیره‌ای در پی یخ زدگی معابر شهری شیراز حدود ۸۰ خودرو در نقاط مختلف این شهر با یکدیگر برخورد کردند. این تصادفات خسارتی بوده است و خوشبختانه مصدومیت کلی به دنبال نداشته و تعدادی از سرنشینان این خودرو‌ها نیز به دلیل برخورد زنجیره‌ای خودرو‌ها دچار کوفتگی و مصدومیت‌های جزیی شده که همه مصدومان نیز سرپایی در صحنه مداوا شده‌اند.

مالکان کدام خودرو‌ها و خانه‌ها معاف از مالیات هستند؟

اخذ مالیات از خانه و خودرو‌های لوکس می‌تواند برای دولت درآمدزایی چشمگیری داشته باشد که با تصویب این موضوع از سوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹، می‌توان تا حدودی به جبران کاهش درآمد‌های نفتی در لایحه بودجه سال ۹۹ امیدوار بود. برخی کارشناسان اقتصادی، منابع درآمدی جایگزین برای درآمدزایی دولت را اخذ مالیات از گرو‌های ثروتمند جامعه، ماشین‌ها و خانه‌های لوکس عنوان می‌کنند که در نتیجه این امر، رشد و عدالت اجتماعی در جامعه محقق خواهد شد. /ایسنا

رای مجمع به FATF منفی بود

سردار «وحیدی» گفت: پیوستن به FATF هیچ ربطی به مشکلات اقتصادی و تحریمی کشور ندارد، ما هفت سال در لیست سیاه آن بودیم و در همین شرایط بود که افرادی بدون داشتن هیچ گونه مجوزی مذاکراتی با آن‌ها انجام دادند و تخفیفی از آن‌ها گرفتند، ولی پس از آن هم هیچ تغییری در وضع کشور ایجاد نشد. مجمع تا یک سال فرصت نظر دادن راجع به مسائل را دارد و در غیر این‌صورت اگر نظری نداد، نظر شورای نگهبان حاکم می‌شود مگر اینکه مسیر دیگری را به میان آورند. حال اگر مجمع رأیی به این مساله می‌داد قطعا آن رأی منفی بود پس با خواست دولت که تعویق در رأی‌گیری بود موافقت کرد و رأی‌گیری را به تعویق انداخت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۴۵
انتشار یافته: ۷۴
قالیباف شاید نظامی خوبی باشد اما هرگز مدیر سیاسی و اقتصادی خوبی نیست.
ضمنا پرونده هاش هنوز نافرجام مانده .
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
1/در زمان حمله کمتر از 50 نفر از عراقیها به کنسولگری ایران، ترامپ و پمپئو با پخش ویدئوهای متعدد از این واقعه در توییتر، انزجار عراقیها از ایرانیان!!! را به شدت تبلیغ میکردند
حالا با تظاهرات چندمیلیونیِ امروزِ مردم عراق ضد استعمار، استکبار و استثمارِ آمریکا، آیا شایسته و بایسته نیست که محمدجواد ظریف و حسن روحانی در توییتر خودی نشان دهند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این روزها و در عصر ارتباطات، مهم ترین اَبزارِ اِبرازِ سیاست، شبکه های اجتماعیست

2/چقدر بروبچه های پدافندهوایی سپاه پاسداران انقلاب، گفتند که حداقل هشتاد نظامی آمریکایی به هلاکت رسیده اند و برخی باور نکردند و حتی مسخره هم کردند اما بنظرتون همین حالا عناوین اصلی آسوشیتدپرس، گاردین، الجزیره و راشاتودی چیست؟؟؟
《افزایش تعداد ضربه مغزی شده های آمریکایی به 34 تن در پی حمله موشکی جمهوری‌اسلامی ایران》
البته این را نیز گفته اند که دولت عراق بخاطر ترس از ترامپ، قبل از حمله ایران، اطلاعاتی را که از ایرانیان دریافت کرده بود، با نظامیان آمریکایی هم درمیان گذاشته تا بعداً از جانب ترامپ مورد بازخواست قرار نگیرند که چرا خبر داشته اند اما دم نزده اند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
75 درصد پزشکان با انواع و اقسام سهمیه ها وارد پزشکی شده اند که یکیش هم همین اعضای هیات علمی هاست. 25 درصد مابقی هم چند صد میلیون خرج کلاس های کنکور و معلم خصوصی کرده اند. در واقع این رشته انحصاری که تعداد بسیار کمی پذیرش دارد به نوعی طبقاتی است و افراد عادی بسیار سخت میتوانند به آن ورود کنند.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
حاجی جان . قربونت . نمیخواهی محض رضای دل جوانان باسواد که نه مقام نه پول و نه زن دارند . سمت ها و جایگاها را خالی کنید تا این جوانان هم سرو سامان بگیرند . آخه در سنین بالا هیچ خدمتی نمیشود کرد . بلکه همش هزینه هست هزینه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
قالیباف چیزی داره به نام عرضه یا همون مدیریت. بر خلاف بعضیها که فقط زبون دارن و به هیچ وعده ای از وعده های انتخابیشون عمل نمیکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
سازمان مالیات که خودش متولی مالیات ستانی در کشوره قرار شده که در بودجه امسال از مالیات معاف بشه. جل الخالق. هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
چرا بیخودی تعصب خونی و سیاسی و گروهی داری . مثل ایشان چقدر دکتر و مهندس و استاد دانشگاه داریم . چرا به انها اجازه ورود به قدرت و سیاست نمیدهند ؟ حزب حاکم از ایشان پشتیبانی کرده . دوباره رای نداره . نه یزدی رای میاره نه قالیباف . دلیلش را بعدا خواهی فهمید . قشر بی طرف سیاسی بشدت از اوضاع دو ماه اخیر عصبانی هستن ‌ . میفهمی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
تابناک یه بنده خدایی بدجوری از قالیباف شاکیه. حدود شونصدتا کامنت بر ضد این بنده خدا نوشته. همه کامنتاش هم با کلمه قالیباف شروع میشه. یعنی قالیباف رو نروش رفته اساسی.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
تو چرا ناراحتی . بنده خدا نظرش را داده . تو هم به طرفداریش نظر بده از کارهای کرده و نکرده اش دفاع کن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
چه بخواهید چه نخواهید قالیباف رییس مجلس آینده ست پس الکی از این موضوع نسوزید و خودتونو باهاش وفق بدین
دریغ از یک حرف راست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
فقط در ایران:
درآمد یک پزشک = 1000 برابر یک کارگر
مالیات یک پزشک = نصف یک کارگر.
از بابک زنجانی و بابک زنجانی ها چه خبر ؟؟؟؟

انتخابات و سقوط هواپیما و موشکباران عراق و بنزین و فوتبال و .......... عملا مبارزه با فساد را مسکوت کرده !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
نه به کاندیدای پزشک.
ساختمانهایی که مثل زگیل سر از غرب تهران درآورده اند همگی از دسته گل های قالیباف هستند

روی قالیباف هم نمیشه حساب کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
قالیباف بهترین شهردار دنیا شد. با این حرفات نمیتونی خرابش کنی. همون لوله هایی که گفتی بسه.
جناب قالیباف لطفا در مورد املاک نجومی روشنگری فرمایید که اصل قضیه چیست.اگر قانونی بوده توضیح بفرمایید و اگر عیر قانونی بوده چرا تاکنون مرجعی به ان نپرداخته؟این سوال در ذهن بسیاری از مردم هست و عدم روشنگری در مورد ان شائبه جناحی را پر رنگتر میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
داداش آب سرد بریز. چه بخوای چه نخوای قالیباف رییس مجلسه بعدیه. با این مسئله باید کنار بیای داداششششششش.
قالیباف خو پوششی هست ماکه خجالت میکشیم بگیم اصولگرا هستیم از دست قالیباف
در واقع سوریه باتلاقی شد برای ایران و روسیه

عربستان و امارات و اسراییل به کمک غرب با زیرکی تمام ایران و روسیه را به ویتنام خاورمیانه کشاندند و با این اوضاع تا ۱۵ سال بعد هم این دوتا کشور فریب خورده اگر بیان بیرون هنر کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
چرت نگو عمو جون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
چیکار میشه کرد با عوام؟
کار سوریه و عراق اگر تموم میشد نفر بعدی با تمام قوا ایران بود و احتمالا تو سری بر تن نداشتی که الان جیک جیک کنی.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
چرت نگفته
واقعیت رو گفته
اگه بهت فشار اومده به خودت مربوطه
یهدسوال کلیدی. شخصی کار می کند و مالیات بر درآمدش را هم می پردازد. از سود خود خودرو یا خانه ای خریده است. حالا چه مالیاتی باید بپردازد؟ این که معنی ندارد. با شرع و ... مغایر است.
لاریجانی
ما همه نمایندگان رد صلاحیت شده را می‌شناسیم و می‌دانیم که از باب دلسوزی برای نظام و مسلمانی مشکلی ندارند
ولی مثل اینکه شورای نگهبان آنها را بهتر می شناخته
فردوسی فرمود:

درفش تهمتن چو آمد پدید / به خورشید گرد سپه بردمید

خروش آمد و نالهٔ بوق و کوس / ز قلب سپه گیو و گودرز و طوس

به پیش گو پیلتن راندند / به شادی برو آفرین خواندند

گرفتند هر سه ورا در کنار / بپرسید شیراوژن از شهریار

ز رستم سوی زال سام آمدند / گشاده دل و شادکام آمدند

نهادند سوی فرامرز روی / گرفتند شادی به دیدار اوی

وزان جایگه سوی شاه آمدند / به دیدار فرخ کلاه آمدند

چو خسرو گو پیلتن را بدید / سرشکش ز مژگان به رخ بر چکید

فرود آمد از تخت و کرد آفرین / تهمتن ببوسید روی زمین

به رستم چنین گفت کای پهلوان / همیشه بدی شاد و روشن‌روان

به گیتی خردمند و خامش تویی / که پروردگار سیاوش تویی

سر زال زان پس به بر در گرفت / ز بهر پدر دست بر سر گرفت

گوان را به تخت مهی برنشاند / بریشان همی نام یزدان بخواند
این اصلاح طلبان هر دوره انتخابات همین بازی را در می آورند اول 4 سال تا می توانند حیف و میل می کنند بعد تا انتخابات شد و شورای نگهبان مچ آنها را گرفت شروع به داد و قال می کنند و مردم را به کمک می طلبند این بار فریب آنها را نخورید یک بار برای همیشه از مجلس بیرونشان کنید
بنده از زمانی که چپ و راست را تشخیص دادم سهیلا جلودارزاده را در مجلس می بینم !!!!

ایشان کی وقت کرده اند بچه بزرگ کنند ؟؟؟؟؟؟
ابزارهای حاکمان کشورهای دیگر شامل پول . زن و مقام ...... . همین الان در شهر خودم هر کی مول داره این سه شاخص را دارد . یعنی از طریق نقام به پول و سپس از طریق حکم شرعی به چند همسر میرسد البته در این باب سخنان زیادی داشتم و بخاطر مقدورات سایت ننوشتم
راستش دیگه خیلی وقته همچی تکراریه
خدا عمر طولانی به خودم بده که شاهد خیلی چیزها باشم که الان آرزو دارم زودتر محقق بشه. خدا میشنوی؟
در یک برنامه ۵ ساله یعنی اگر برای دوره دوم هم رای بیاورند آقای قالیباف وعده شان عملی خواهد شد خیلی قابل تامل است
ترکیب مجلس آینده :
یکدست
کسل کننده
بی رمق ، فاقد هیجان
نماینده های تکراری اصولگرا و اصلاحطلبانی که در واقع همان اصولگراها در لباس اصلاحات هستند
زیاد شعار دهنده
جنگ طلب
بی توجه به اکثریت مردم و تمرکز بر امور خودی ها
فاقد تخصص های واقعی و

در یک جمله تکرار همین مجلس بی کفایت فعلی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
از مجلس بله قربان گوی دولت و بی اثر فعلی بهتر خواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
شواهد نشون میده از مجلس الان به مراتب بهتر خواهد بود.
آقای قالیباف با رفقای شهرداری ات میخوای اقتصاد مردم رو سامان بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعله ؟؟؟ دوران طلایی شهرداری خیلی خوب بود برای مردم :) با خنده بلند همراهش کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
ترررررررررس از قالیباف بر عده ای بدجوری اثر گذاشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
قالیباف شکست خورده تو دو دوره
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
ترس از قالیباف برای ۹۰ درصد جامعه نیست . ترس از برای این هست که برای ایجاد رفاه و ارزانی و بیکاری شعار داده بشه ولی در عوض شادی و خوشی و دمکراسی و آزادیهای شهروندی در جامعه حمع بشه ‌ . بهرحال بخشی از جامعه دنبال ارزانی گوجه و بادمجان هستند که اتفاقا بیشترش مقصر تفکر گروه قالیباف هست اما ایا مطالبه مردم در مای صندوق فقط ارزانی ارزاق هست .شعور سیاسی چی میشود . کی گفته در جامعه وقتی همه چی ارزان هست و بیکاری نباشه دیگه مشکلی وجود نداره . کلا تفکر اصولگرایان همش مشکل ساز هست
علیرضا سلیمی داره فرار رو به جلو میکنه و بجا قبول کردن کم کاری و گندکاری دولت رو سیبل کرده و همه چی داره میندازه گردن دولت . قطعا دولت مشکل داره ولی شما مشکل نداشتی و مسئولیت تو مجلس نداشتی بعنوان ناظر که الان 80 نماینده پرونده فساد اقتصادی دارند ؟!
قالیباف کسی است که هشت خط مترو زد وهزاران کار به تهران کرد که شهردار فعلی در خواب هم نخواهد دید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
با کلی ریخت و پاش
من مرغ لاهوتی بُدم، دیدی که ناسوتی شدم دامَش ندیدم ناگهان، در وی گرفتار آمدم

من نور پاکم ای پسر، نه مشت خاکم مختصر آخر صدف من نیستم، من درّ شَهوار آمدم

ما را به چشم سَر مَبین، ما را به چشم سِر ببین آن جا بیا ما را ببین، کین جا سبکبار آمدم

از چار مادر برترم، وز هفت آبا نیز هم من گوهر کانی بُدَم، کاین جا به دیدار آمدم

یارم به بازار آمد‌ست، چالاک و هشیار آمد‌ست ور نه به بازارم چه کار، وی را طلبکار آمدم
اقتصادی که دخل و خرجش با هم نمی خونه قراره ۵ ساله توسط مدیر به اصطلاح جهادی قالیباف درست بشه اونوقت تو همین تابناک و رسانه میلی هر روز از رشد شاخص بورس تهران خبر میزارند !!!!

خدا وکیلی با هم هماهنگ نیستید
زیاد سوتی میدید
ارزش رای بنده بیش از قول قالیباف است

بنده رای نمی دهم.

حاضرم با همین سختی ها زندگی کنم اما اشتباه گذشته ام را تکرار نکنم .
قالیباف ؟ قول میدهم‌کاری کنم که دخل و خرج مردم با هم همخولنی داشته باشد . سوال . دخل و خرج شهرداری تهران اینقدر زیاد بود که هنوز هم بعد از چند سال شهرداری تهران بخاطر دیدن بانکی مشکلات زیادی پیدا کرده است . دوم اینکه مشکلات اقتصادی راه حل علمی دارد نه ایده پردازی .
جناب آقای قالیباف در چه مسندی هستند که قول اصلاح وضع اقتصادی می دهند؟ از رئیس مجلس شدن مطمئن هستند یا تبلیغات ریاست جمهوری را شروع کرده اند؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
اصلاح قوانین در کجاست پسر جان؟
همین قوانین مالیاتی و انواع یارانه های خانمانسوز حل بشه نیازی به بودجه ی نفت نخواهد بود و رشد اقتصادی شروع میشه.
جناب قالیباف قول شما هم مثل قولهای روحانی.. دست از سر مردم بردارید
جناب قالیباف قول شما هم مثل قولهای روحانی.. دست از سر مردم بردارید
جناب آقای قالیباف در چه مسندی هستند که قول اصلاح وضع اقتصادی می دهند؟ از رئیس مجلس شدن مطمئن هستند یا تبلیغات ریاست جمهوری را شروع کرده اند؟؟؟!!!
جناب قالیباف قول شما هم مثل قولهای روحانی.. دست از سر مردم بردارید
جناب يزدي ! خاك بر سر ان مسئولى كه انقدر شل باشه كه با پول و زن و مقام بشه گمراهش كرد .
قالیباف برنامه 5 ساله دارد که دودوره رییس مجلس شود
وعده های خوشگل می دی ولی الان کهتو مجمعتشخیص هستی کار انجام ندادی
آخی آخی آخی ! چقدر ما خوبیم . خیلی باحالیم . در گفتمان ماها اصلا پول و مقام و زن فایده نداره . ما ایرانیها اصلا مقام و ثروت را دوست نداریم . اگر خواستیم به مقام برسیم حتی با عصا البته از سر تکلیف و فشار سیاسی اطرافیان پیشواز میرویم .
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
آقای ظریف در پاسخ وزیر خارجه عربستان‌گفت . کشورهای عادی بجای مذاکره و گفتگو به همسایگان حمله نمیکند . کشور عادی بجای کشتارگاه جای دیپلماسی و گفتگو جا نمیزند . سوال ؟ چرا باید با عربستان اینقدر اختلاف سیاسی و راهبردی و ایدولوژیکی وجود دارد دوباره مذاکره شود . غیر از این هست در کشورهای اطراف بخاطر سیاست های اشتباه به مشکل برخوردیم و یا اینکه بتوانیم فشار اقتصادی و دور زدن تحریم ها و تصمیمات اوپیک تاثیر گذار باشیم . اما من خوشبین نیستم . چون اول باید اختلافات سیاسی را حل کنیم . مثل برجام به مشکل برمیخوریم . چون قرابتی در گفتمان سعودی و ایرانی وجود ندارد . اول حل اختلافات سیاسی در اولویت هست بعد همکاری های دیگر .
اگر اصلاح طلبان دنبال وزن کشی و حضور واقعی در انتخابات هستند چرا از جوانان که سابقه اتهام و یا بدی نداشتند استفاده نکردند؟!
یعنی اصلاح طلبان همین نیروهای پیر و از دید شورای نگهبان عدم احراز صلاحیت هستند.
اصولگرایان کمی جوان گرایی کرده اند و ژنرالهای پیرشان را کاندا نکرده اند. اما اصلاح طلبان برای انتخابات جدی نیامدند
این را ظریفیان خوب اشاره کرده است
یه نفر گفته: من بلدم کاری بکنم که (دخل و خرج مردم با هم بخونه.!!). خوب پس چرا نمی گویی به مردم!!!! البته این فرمول ساده ای داره: چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن!
1.دخل مردم بره بالا
2.خرج مردم بیاد پایین
3.دخل و خرج مساوی بشه
4. خرج بیشتر از دخل بشه(همینجور که الان هست بمونه!!)
5.دخل بیشتر از خرج بشه (بد تراز حالا بشه)!!
6. نه دخلی و نه خرجی همه چیز صلواتی بشه
7.آزاد بشه دخل هرچه و خرج نیز چه!!
8. هرچی دخله همش خرج
9. همه دخل و هیچی خرج، اَی خِدا!!! چی میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه!!!!!!
آقای قالیباف آقای روحانی هم همین حرف را زد که دخل و خرج مردم باهم نمی خواند . ولی این شعار
کلیشه شده و دردی از دردهای ملت را دوا نکرده به فکر حداقل شعار نو باش!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
بله باید شعارهای جدید بگویند.شعارهای نفر قبلی بیفایده است
من به عنوان یک پزشک از سازمان مالیات که برای نصب نکردن کارتخوان زیاد سخت گیری نکرد و جریمه دو درصدی را برای من و همکاران تعیین کرد بسیار تشکر میکنم و آرزوی طول عمر برای این عزیزان دارم. بنده هم جریمه 2 درصدی رو با کمال میل میپذیرم و از نصب کارتخوان انصراف میدهم. در ضمن دو درصد درآمد یک میلیون تومانی بنده در ماه میشود بیست هزار تومان که پرداخت خواهم کرد.
آقای آشنا حد اقلش این است که بر روی فروش ایران به بیگانگان رقابت صورت نمی گیرد.
سلام چجوری میشه کسانی که هیچ بازدهی ندارن را بر کنار و دادگاهی کرد؟چجوری میشه اختلاس کننده هارو سر جاشون نشوند تا کسی جرات اختلاس پیدا نکنه؟چجوری میشه با مسئولین کانادا وهر کشوری صحبت کرد و بهشون فهموند که دور از انسانیت و دموکراسی و هر عرفیه که شما راهزن و دزد مملکت مارا پناه دادین ؟چجوری میشه صداقت و تلاش را سر لوحه زندگیمون قرار بدیم ؟دست اخر یه خاهش از مسئولینی که کارایی ندارن .....خودتون برید کنار ما تلف شدیم میفهمین .جاستین ترودو اگه راست میگی اون خاوری را تحویل بده .من بی خیال نمیشم .خیلی احساسی صحبت میکنی ولی صداقت نداری
سردار وحیدی که می‌گویند پیوستن به FATF مهم نیست و به‌ درد نمی‌خورد، به این دقت کنند که آدم وقتی نگاهش به دوردست باشه، از سنگی که جلوی پاش افتاده غافل می‌مونه.دقیقاً مثل مسئولان که یک آرمان بزرگی برای خودشون ترسیم کرده‌اند و هر اتفاقی مثل تحریم، انزوا و تنش‌های سیاسی، قرار گرفتن در لیست سیاه FATF، تورم و مشکلات اقتصادی، کاهش شدید ارزش پول ملی و از این‌جور اتفاقات ناگوار می‌افتد که در واقع حکم همان سنگ را دارد، مسئولان می‌گویند مهم نیست و به خاطر آرمان بزرگتر، مشکلات اساسی کشور را نادیده گرفته و کوچک می‌شمارند.
نتیجه هم همین میشه که آن سنگ بعد از مدتی تبدیل به کوه بزرگی می‌شود و البته باز هم مسئولان که نگاهشان به دوردست است، آن را نمی‌بینند و مثلاً می‌گویند قرار گرفتن در لیست سیاه FATF که مهم نیست.
مگه زمان تبلیغات شروع شده که آقای قالیباف داره وعده میده؟
چرا اینقدر به قالیباف حمله می کنید؟ خدمات او را در تهران نمی بینید؟ من به این نتیجه رسیده ام که فشار رسانه روی هرکسی که بیشتر باشد آن فرد دارد یا می خواهد کار مثبت انجام دهد. مجلس جوان و غیر وابسته آینده با تصویب قوانین درست کشور را به سوی پیشرفت سوق می دهد. این اصلاحطلبان که می گویند ما اختیاری نداریم چرا حالا این قدر خود را به در و دیوار می زنند؟ و چرا این افراد با قانون شفافیت رای نمایندگان مخالفت کردند؟ منتظر اعتصاب غذای ساختگی برادران اصلاحطلب هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
شما و کاندیدای جناح فکری شما هنوز هیچ حقی و حقوق سیاسی برای مردم قایل نیستند . اول ثابت کنید که به عدالت . آزادی بیان و عقیده و حق اعتراض و نفی حجاب اجباری و رفتن زنان به ورزشگاه باور ندارید چگونه میخواهید از همین مردم رای اعتماد بگیرید ؟ ساختن‌چند تا پل و خیابان چه ربطی به مطالبه سیاسی و اجتماعی دارد . شما میگویید تهران . از بالاترین قسمت تهران دربند و سربند روی پشت بام ساختمان میشود جنوبی ترین نقطه تهران ورامین را دید ‌ . آیا مقیاس بزرگ ایران را با تهران مقایسه میکنید . کارکرد اصولگرایان در حوزه اقتصاد صفر هست چون‌مکانیزم و دستورات علمی را قبول ندارند حتی جدیدا علم‌پزشکی را به تمسخر گرفته اند
قول قالیباف به مردم!!! هه هه هه یا به تعبیری خخخخخخخ
یادمه یکبار توی برج میلاد دیدمش شهردار بود...حداقل 200 نفر دنبال خودش راه انداخته بود.... مردم!!!!
جناب یزدی شیطان با آدم کاری می کنند که دل از دنیا و پست و مقامش بر نمی دارد
آقای قالیباف قول های ژنهای خوب برای عوامی مثل ما قول نیستند.
کم وعده توخالی ندیدیم ونشنیدیم تویکی از انها یی مدیریت وکارامدی شمارادراداره شهرتهران وترافیک وحل دیگرمشکلات دیدیم وحالاوعده نمایندگی خدا به خیرکندفقط وعده توخالی وکوبیدن رقیب برای جمع کردن رای
به کسی رای میدهم که وعده های دروغین بزرگتری بمن بدهد.من یک ایرانیم و باز هم بسادگی فریب خواهم خورد.میتوانید وعده اقتصاد اول دنیا را بمن بدهید.چون خیلی خیلی خوشبینم خواهم پذیرفت
حب مقام است که ادم را حتی روی ویلچر(از شدت پیری) برای شرکت در انتخابات ترغیب میکند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی