بازدید 30471
هزار و نهصد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

رحیمی اظهارات خود درباره شورای نگهبان را پس گرفت / جمنا هزینه سیاسی زیادی به اصولگرایان وارد کرد / صف‌های طویل برای کمبود کپسول گاز در خوزستان

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: جلسه انتخاباتی روحانی با اصلاح طلبان تکذیب شد / احتمال رسیدگی مجدد به پرونده «محمدعلی نجفی» در دادگاه / واکنش موسوی به تهدید برایان هوک به ترور سردار قاآنی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ 23 January 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دل‌پُرخون مولاوردی از ردصلاحیت‌ها

مولاوردی با انتقادی از رد صلاحیت‌ها گفت: پیش بینی می‌شود در این دوره درصد منتخبان زن کاهش معناداری پیدا کند. شهیندخت مولاوردی، معاون اسبق رئیس‌جمهوری، در صفحه اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد:در یک هفته اخیر پیام‌های زیادی از خانم‌هایی که به استناد بند۱ماده ۲۸قانون انتخابات (عدم اعتقاد و التزام عملی به اسلام)، رد صلاحیت شده‌اند دریافت کرده و یا تماس و مراجعه حضوری داشته اند، بویژه خانم‌های جوان که از حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌ها و محیط‌های کوچک دل به دریا زده و پا به عرصه رقابت گذاشته‌اند.آنچه که نگران کننده است، تغییر نگاه و فکر دیگران، از جمله فامیل و همسایه و همشهریان و دوستان و حتی خانواده از این به بعد نسبت به آنهاست که چنین انتساب و اتهامی را مساوی با بی دینی و بی اخلاقی و بی آبرویی می‌پندارند!
 
جلسه انتخاباتی روحانی با اصلاح طلبان تکذیب شد

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در توئیتی ضمن تاکید بر تلاش رییس جمهوری برای متقاعد ساختن همه ارکان برای شرکت در انتخاباتی پرشور؛ برگزاری جلسه انتخاباتی روحانی با اصلاح طلبان را تکذیب کرد."علیرضا معزی" روز پنجشنبه در حساب توییتری خود برگزاری جلسه انتخاباتی توسط حسن روحانی رییس جمهوری را تکذیب کرد.در توییت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری آمده است: تنور انتخابات را از جای دیگر و به طریق دیگر باید گرم کرد؛ از توسل به شایعه و فیک نیوز، آبی گرم نخوهد شد. رییس جمهور نه امروز صبح و نه هیچ زمان دیگری، جلسه انتخاباتی نداشته و نخواهد داشت. گرچه روحانی وظیفه خود می‌داند که همه ارکان را برای انتخاباتی رقابتی و پرشور متقاعد سازد.به گزارش ایرنا، روز گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر جلسه انتخاباتی روحانی با اصلاح طلبان منتشر شد؛ بنا به ادعای منتشر کنندگان این خبر؛ این جلسه با هدف هماهنگی نحوه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار بود که صبح پنج شنبه در مجموعه سعدآباد برگزار شود.
 
احتمال رسیدگی مجدد به پرونده «محمدعلی نجفی» در دادگاه
 
حمیدرضا گودرزی وکیل مدافع محمد علی نجفی درباره آخرین وضعیت پرونده «محمدعلی نجفی» اظهار کرد: ما به حکم شعبه ۹ دادگاه کیفری به دیوان عالی کشور اعتراض کردیم. اگر حکم در دیوان عالی نقض شود، پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم عرض ارسال می‌شود.حمیدرضا گودرزی وکیل مدافع محمد علی نجفی درباره آخرین وضعیت پرونده «محمدعلی نجفی» اظهار کرد: ما به حکم شعبه ۹ دادگاه کیفری به دیوان عالی کشور اعتراض کردیم.وی افزود: در حال حاضر پرونده موکلم در شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور در دست رسیدگی است.وکیل مدافع نجفی بیان کرد: اگر حکم در دیوان عالی نقض شود، پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم عرض ارسال می‌شود.گودرزی با بیان اینکه ما به نقض حکم در دیوان عالی کشور امید زیادی داریم، گفت: فکر می‌کنیم شانس بالایی برای نقض حکم داریم، البته این موضوع به دیدگاه قضات دیوان عالی کشور هم بستگی دارد.وی بیان کرد: به احتمال زیاد حکم پرونده در یک تا دو هفته آینده از سوی دیوان عالی کشور اعلام شود
 
واکنش کدخدایی به ادعای جنجالی واعظی در مورد ردصلاحیت‌ها
 
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به ادعای رئیس دفتر رئیس جمهور مبنی بر اینکه برخی افراد به دلیل حمایت از دولت یا برجام رد صلاحیت شده‌اند، خاطرنشان کرد که اگر این ادعا درست بود، آن‌ها دور قبل رد صلاحیت می‌شدند.عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به برخی اظهار نظر‌ها درباره اینکه شورای نگهبان برخی نمایندگان را به دلیل حمایت از برجام و یا دولت رد صلاحیت کرده است، در توییتر خود نوشت:«اگر ادعای رد صلاحیت یکی از نمایندگان به دلیل حمایت از دولت یا برجام درست بود، او در همان دور قبل که برجام به تصویب مجلس رسید، رد صلاحیت می‌شد!شاید همین اطلاعات غلط مبنای اظهارات برخی مقامات محترم در روز‌های گذشته قرار گرفته است».
 
رحیمی اظهارات خود درباره شورای نگهبان را پس گرفت
 
عضو فراکسیون امید مجلس اظهارات خود درباره شورای نگهبان را پس گرفت.علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توییتی که ساعاتی پیش منتشر کرده بود، مطالب خلاف واقع به شورای نگهبان نسبت داده و مدعی شده بود که از برخی داوطلبان تایید صلاحیت نشده درخواست رسید پرداخت وجوهات شرعی می‌شود!اما این نماینده مجلس با اصلاح اظهارات قبلی خود در توییتی جدید نوشته است: «توییت قبلی با موضوع مطالبه رسید پرداخت خمس، توسط یکی از نمایندگان ردصلاحیت ⁩شده به بنده منتقل شد. با پیگیری مشخص شد در ⁧شورای نگهبان ⁩چنین موضوعی وجود نداشته است.»
 
واکنش موسوی به تهدید برایان هوک به ترور سردار قاآنی

سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن تهدید به ترور سردار قاآنی از سوی برایان هوک، این اظهارات را پرده برداری آشکار از تروریسم هدفمند و دولتی آمریکا خواند.سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان برایان هوک و تهدید به ترور سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سخنان این مقام وزارت امور خارجه علنی سازی رسمی و پرده برداری آشکار از تروریسم هدفمند و دولتی ایالات متحده آمریکا است.سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اینک، پس از رژیم صهیونیستی آمریکا دومین رژیمی است که رسما اعلام می‌کند امکانات دولت و نیرو‌های مسلح خود را برای اقدامات تروریستی بکار گرفته و در آینده نیز ادامه خواهد داد.موسوی روی آوری رژیم آمریکا به اقدامات تروریستی را نشانه ضعف، استیصال و سردرگمی مقامات این رژیم خواند و با محکوم کردن اظهارات وقیحانه و اقدامات تروریستی سردمداران این رژیم، از اعضای جامعه بین المللی خواست این اقدامات و تشویق به تروریسم دولتی را محکوم کنند؛ چرا که تداوم این روند دیر یا زود گریبانگیر همگان خواهد شد.
 
چند کاندیدای حزب سازندگی تایید صلاحیت شدند؟

رئیس کمیته انتخابات حزب کارگزاران سازندگی گفت: با توجه به نتیجه بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان، در بیش از ۱۵۰ حوزه انتخابیه، رقابتی میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان شکل نمی‌گیرد. یدالله طاهرنژاد با اشاره به تایید صلاحیت ۵-۴ نفر از اعضای حزب کارگزاران توسط شورای نگهبان، اظهار کرد: البته وضعیت حزب بهتر از انتخابات ۹۴ است؛ زیرا در آن انتخابات از میان ۱۴۰ داوطلب حزب فقط ۲ نفر تایید شدند. وی درباره احتمال موفقیت آمیز بودن رایزنی‌ها با شورای نگهبان، تصریح کرد: من خیلی به نتیجه بخش بودن لابی‌های غیررسمی خوش‌بین نیستم و بعید است جهانگیری و امثال وی بتوانند موفقیتی کسب کنند و نظر شورای نگهبان را تغییر دهند.
 
شورایعالی اصلاح‌طلبان: نتیجه انتخابات مجلس از حالا معلوم است

جلسه شورایعالی سیاستگذاری جبهه اصلاح‌طلبان درباره انتخابات با حضور دبیران کل احزاب اصلاح طلب برگزار شد و اصلاح‌طلبان اعلام کردند که با ادامه شرایط فعلی تقریبا نتیجه انتخابات از هم‌اکنون قابل پیش‌بینی است.اعضای این نشست ضمن انتقاد به نحوه اعلام مواضع سخنگوی شورای نگهبان در مواجهه با اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده ، این نوع رویارویی را در شرایط ویژه کشور، نقض بی‌طرفی این شورا و نقض الزامات یک انتخابات پرشور و نیز عاملی برای بی‌اعتمادی به نهاد انتخابات و جایگاه مجلس شورای اسلامی قلمداد کردند از همین رو به شورای نگهبان توصیه شد در چارچوب قانون و عمل به مر قانون زمینه مشارکت فعال مردم در انتخابات را فراهم کنند.

ناجا: خواننده لس‌آنجلسی در تهران دستگیر شد

سرهنگ خسروی رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا با اشاره به دستگیری خواننده لس‌آنجلسی به نام «سامان» در تهران گفت: «سامان» خواننده لس‌آنجلسی که بعد از ورودش به کشور سال‌ها در تهران زندگی می‌کرد، شب گذشته در یکی از کافه‌های شمال تهران در حال اجرای آوازخوانی دستگیر شد./باشگاه خبرنگاران

مهدی حاجتی آزاد شد

مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز دقایقی پیش از زندان آزاد شد. مهدی حاجتی که از 12 خرداد سال جاری با اتهام فعالیت‌ تبلیغی علیه نظام به زندان رفته بود، امروز(5شنبه) از زندان آزاد شد. مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز در پی شکایت مدعی‌العموم به یک سال حبس و دو سال تبعید محکوم شده بود که این حکم در دادگاه تجدیدنظر نیز تایید شده بود. به گفته زهره رستگاری،‌ همسر مهدی حاجتی با قبول اعاده دادرسی از سوی دیوان عالی کشور ، اجرای حکم وی تا رسیدگی مجدد متوقف شده است./ایسنا

واعظی: حمایت از برجام یکی از علل رد صلاحیت نامزدهاست

محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری گفت: گزارش‌هایی که ما درباره ردصلاحیت‌ها چه درباره افرادی که اکنون در مجلس حضور دارند و چه کسانی که حضور ندارند، دریافت می‌کنیم، این است که به آنها گفته شده که به‌طور مثال شما از برجام حمایت کردید، یا از دولت طرفداری کرده‌اید و مسائلی را در پرونده آنها قرار داده‌اند که مسائل تفکر و اندیشه است.

هواشناسی ادعای کارشناس جنجالی را رد کرد

چند روزی که در سایت های خبری مختلف هشدارهایی مشاهده می شود نسبت به بروز سرمای وحشتناک قطبی در ایران و اینکه دمای هوا در بعضی از مناطق و استان های کشور ۱۵ تا ۲۰ درجه سردتر خواهد شد. همچنین در این خبرها آمده است که در مناطق کوهستانی ۱۰۰ درصد یخ زدگی گسترده رخ می دهد و خطر یخ زدگی و قطع گاز در خطوط بسیار بالا است؛ بر همین اساس آن دسته از هموطنان که در مناطق کوهستانی و سردسیر کشور سکونت دارند از قبل وسایل گرمایشی غیر از بخاری های گازی را آماده داشته باشند که در مواجهه با قطع گاز دچار مشکل و زحمت نشوند. مجید آزادی، معاون توسعه و پیش بینی سازمان هواشناسی روز پنجشنبه در این باره برای خبرنگار علمی ایرنا توضیح داد که تا یکشنبه دمای کشور در برخی مناطق کشور به ویژه در بخش های کوهستانی سردتر از دمای کنونی می شود اما نه تا ۲۰ درجه سردتر بلکه در نهایت تا هفت درجه سردتر از دمای فعلی را شاهد خواهیم بود.
 
سرانه مصرف شیر در کشور کاهش یافت

ادعای بالا بودن میزان افلاتوکسین در شیر پاستوریزه کشور در یک برنامه تلویزیونی مطرح شد ، ادعایی که بلافاصله در جامعه گسترش یافت و تکذیب مراجع رسمی از جمله وزارت بهداشت را در پی داشت . دکتر محمدرضا شانه ساز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : سرانه مصرف شیر تا پیش از این هم در کشور اندک و یک پنجم سرانه جهانی بود و اکنون به میزان بیشتری کاهش یافته است. وی توضیح داد : اطلاعات غلط در باره شیر پاستوریزه و صنعت لبنیات کشور در حالی از طریق یک رسانه رسمی مانند تلویزیون به جامعه داده شد که استانداردهای رایج برای تولید شیر سالم در جمهوری اسلامی ایران از استانداردهای رایج در اروپا و حتی آمریکا نیز سختگیرانه تر است. شانه ساز گفت : متاسفانه این اطلاعات غلط حتی برای صادرات برخی از برندهای لبنیاتی ما که از جایگاه خوبی در منطقه و جهان برخوردار بودند ، مشکل ایجاد کرد.
 
کسی به خاطر سر درد به آلمان نمی‌رود!

یک سناتور آمریکایی می‏‌گوید ترامپ با انکار وخامت حال نظامیانی که در حمله عین‎الاسد زخمی شده‌اند؛ افکار عمومی آمریکا را فریب می‌دهد. «کریس مورفی» در مصاحبه با سی بی اس نیوز، دونالد ترامپ رئیس‎جمهوری آمریکا را به فریب افکار عمومی این کشور در قبال حمله به پایگاه عین‎الاسد متهم کرد. /مهر

اگر قالیباف رئیس مجلس شود، سکوی پرتاب خوبی برایش در ۱۴۰۰ می‌شود

محمدرضا باهنر در باره موضوع انتخابات و کاندیدا نشدن علی لاریجانی گفت: زمزمه ثبت‌نام نکردن اقای لاریجانی از ۴-۳ ماه پیش در محافل خصوصی عنوان شده بود. لاریجانی در سه دوره قبلی از قم رأی آورده بود و الآن هم تغییر حوزه انتخابیه برایش مصلحت نبود و نمی‌خواست به تهران بیاید و از نظر اخلاقی هم خوب نبود. چند دفعه با آقای لاریجانی صحبت کرده و سعی کردم ایشان را ترغیب کنم مجدداً ثبت‌نام کنند؛ اما ایشان قانع نشد و ثبت‌نام نکرد. روز‌های آخر ایشان به کاندیداتوری من اصرار داشتند و می‌گفتند: به چه دلیل ثبت‌نام نمی‌کنید؟ من هم گفتم: به همان دلیل که شما ثبت‌نام نمی‌کنید. انتخابات ۱۴۰۰ را پیش‌رو داریم و ممکن است قالیباف بخواهد در انتخابات ریاست جمهوری مجدداً نامزد شود. اگر قالیباف به مجلس برود و رئیس شود، سکوی پرتابی خواهد بود تا در ۱۴۰۰ نامزد شود و رأی بیاورد؛ ولی اگر در تهران رأی نیاورد یا رأی بیاورد و در مجلس رئیس نشود، شرایط برای ایشان خوب نیست. قالیباف می‌تواند به عنوان یک گزینه قوی برای ریاست مجلس مطرح شود. /روزنامه ایران

جمنا هزینه سیاسی زیادی به اصولگرایان وارد کرد

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا به خبرآنلاین گفت: احتمال کمی وجود دارد تا جبهه پایداری با اصولگرایان یک لیست واحد ارائه کنند. لیست جداگانه جبهه پایداری، مطمئنا با لیست اصولگرایان همپوشانی دارد و گمان می‌کنم که خوب است این اتفاق بیفتد. اصولگرایان در شکل گیری جمنا هزینه‌های سیاسی زیادی، پرداخت کردند تا بتوانند همه طیف‌های مختلف اصولگرایی متحد شوند و یک لیست بدهند، اما آخرش هم این اتفاق نیفتاد. اصولگرایان نباید بخاطر پایداری بیش از این هزینه بدهند. در مواردی که اصولگرایان اختلاف نظر جدی داشته باشند با مشورت روحانیت مبارز موضوع را تمام می‌کنند. بسیاری از چهره‌های سرشناس اصولگرا ردصلاحیت شدند. حتی میزان ردصلاحیت چهره‌های سرشناس اصولگرا با اصلاح‌طلب تقریبا برابر است. چهره‌هایی که بطور قطعی برای لیست تهران مطرح بودند و یا اینکه احتمالش خیلی بالا بود که در لیست باشند، ردصلاحیت شدند.

ترامپ رکورد توییت‌های خود را شکست

همزمان با برگزاری دادگاه استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا در مجلس سنا، «دونالد ترامپ» رکورد تعداد توییت‌های خود در یک روز را که ۱۲۳ توییت در ماه دسامبر گذشته بود، شکست. توییت‌های ترامپ عمدتاً به انتقاد از دموکرات‌ها و دفاع از خودش اختصاص دارند. /فارس
 
لژیونر فوتسال ایران در قرنطینه

«مسعود سعادتی» لژیونر فوتسال ایران که در تیم «ووهانگ» چین عضویت دارد اکنون به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا در شهر ۱۱ میلیون نفری ووهانگ در قرنطینه به سر می‌برد و به هیچ عنوان نمی‌تواند از این شهر خارج شود. /باشگاه خبرنگاران
 
صف‌های طویل برای کمبود کپسول گاز در خوزستان

این روز‌ها کپسول گاز در خوزستان کم‌یاب شده و در روز‌هایی که گازمایع موجود شود، صف‌های طویلی که یادآور روز‌های جنگ است، برای پر کردن یک کپسول در فصل سرد سال کشیده می‌شود. بیش از نیمی از جمعیت برخی از شهر‌های استان خوزستان از گاز لوله‌کشی محرومند! /عصرجنوب
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۹۳
باهنر : اگر قالیباف رئیس مجلس شود، سکوی پرتاب خوبی برایش در ۱۴۰۰ می‌شود
آقای باهنر ترا بخدا ترا به روح شهید باهنر کمتر صحبت بفرمائید
والله حرف زدن بی خودی و بی دلیل نه واجب است نه مستحب .
قدری و ذره ای به آرامش مردم فکر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
مدیریت و فکر قالیباف را هیچکس ندارد. کارنامه حضورش در نیروی انتظامی و متحول کردن این نیرو و همچنین دوران شهرداریش در تهران و انتخابش به عنوان شهردار برتر دنیا موید این کارنامه است.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
جالبه که پیر و جوان و زن و مرد میدانند که سردار قالیباف علی رغم نظامی بودنش شایستگی و بایستگی بالقوه ای در رییس جمهور شدن دارد انشاالله که در سال ۱۴۰۰ این استعداد استفاده نشده، به بالفعل تبدیل شود
007
| Germany |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
اقا ول کنید اینارو .....دو تابعیتها یکیش لغو بشه.. از جاستین شروع کنیم هر کی پول برده اونور بگیم گیر بدیم برگرده...کمک کنیم مدیر لایق بشه وزیر بشه وکیل روابط خارجیمونو درست کنیم کسی با پولمون نپیچه بره عشق و حال.....صداقت و پشتکارو هممون سر لوحه زندگی کنیم....ما ایرانیها اریایی هستیم و نخبه اینو باور کنیم
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
همین باهنرها باعث وخامت فعلی کشور هستند نه از قدرت کنار میروند . نه از طریق رای مردم کنار میروند . نه اجازه میدهند ان کسانی که مردم دوست دارند به صدارت کشور راه پیدا کنند . کلا با شعور سیاسی مردم را به بازی گرفته اند . نه به احزاب و جناح های دیگر اجازه رقابت نمیدهند . برای اینکه هم برای مردم و هم برای افراد روشنفکر جامعه خط و نشان‌میکشند که خطوط قرمز ما این هست و خطوط سبز ما ان هست و خطوط زرد ما چنان هست . فقط خط کشی میکنند که کسی وارد حریم کارها و سیاست ها انها نشود . تا اینجور افراد هستند مشکلات ما نه اینکه حل نمیشود بلکه بدتر میشود ‌ .
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
تابناک چرا میترسی ما درباره آش مطلب بنویسیم
مدیریت و فکر آش رشته مگه هنر نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
چه اشکالی دارد که علت رد صلاحیت نامزدها را با رضایت کتبی در ابتدای ثبت ناماز ایشان،علنی و شفاف به مردم هم بیان کنند. تا مردم خودشان قضاوت کنند حق با کیست
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
اقا بجای اینکه انقده به ردصلاحیتها بپردازین از صلاحیت گرفته ها بگید
ناشناس
| Canada |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
تایید صلاحیت قالیباف با صدها پرونده از مدیریتش در شهردرای تهران یعنی کل فرانید تایید صلاحیت ها فقط جناحی و باندی است
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
کجا قالیباف بهترین شهردار تهران شده بود چرا الکی وبدون دلیل حرف می‌زنید
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
آقای ناشناس 238باهنر که خیلی وقته از قدرت کنار رفته عزیزم
من به عنوان یک پزشک از سازمان مالیات که برای نصب نکردن کارتخوان زیاد سخت گیری نکرد و جریمه دو درصدی را برای من و همکاران تعیین کرد بسیار تشکر میکنم و آرزوی طول عمر برای این عزیزان دارم. بنده هم جریمه 2 درصدی رو با کمال میل میپذیرم. دو درصد درآمد یک میلیون تومانی بنده در ماه میشود بیست هزار تومان که پرداخت خواهم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
پزشک چی هستی 1 تومن کارمیکنی. من یه نیرو میخام 1800 میدم .بیا!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
آره جان خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
خدایا شکرت واسه داشتن همچین هموطنای با نمکی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
چقدر بده آدمایی که فرق جریمه ۲ درصدی رو با مالیات ۲ درصدی نمیفهمن میتونن همه جا بچرخن و مزه پرونی کنن.یکم بیشتر از قوه تعقلت کمک بگسر.
با توجه به احتمال بالای ریاست مجلس و جمهوری برای اقای قالیباف و اینکه دیگر افراد مهم سیاسی نظامی مملکت و همچنین مهمترین تریبون نماز جمعه از مشهد میباشد پیشنهاد میشود پایتخت سیاسی نیز به این شهر منتقل شود تا از این تقابل قوا و خودمختاری استانها نیز رها شویم و زین پس به وحدت بیشتری برسیم
خواننده لس انجلس بودن جرم است؟اقای بازیگر شهاب حسینی انجاست پس یعنی ایشان مجرم است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
و خیلی از فرزندان دختر و پسر مسولان کشور در آمریکا و کانادا و انگلیس دارند کار و زندگی می کنند
آیا آنها مجوز دارند ؟
بسیاری از کشاورزان سالانه چند میلیارد درآمد دارند ولی هیچ ضحبتی از مالیات ایشان نمیشود. کشاورز بیسوادی دیدم که با قسمتی از فروش گوجه هایش یک پرادو برای خود خرید. بدبختترین قشر کارمندان هستند که مالیاتشان قبل از پرداخت کسر میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
کشاورزی که امسال گوجه کاشته بود بیشترش خوراک دام شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
عده ای از تند روهای خاص!؟ عملا با در اختیار داشتن سیمای
میلی و تریبون های پرقدرت
با هدف ضربه زدن به تولیدات کارخانه های لبنی و بسته بندی و جدیدا وصله زدن به کشاورزان پردرآمد که مالیات نمی دهند ، در کار دولت سنگ اندازی و مشکل تراشی می کنند
یکروز ، عده ای مشکوک داخل کیک و بیسکویت های تولید داخلی قرص می گذارند
و یکروز ، از وجود سم کشنده در شیر های پاستوریزه میگویند
واقعا چه خبر است ؟
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
عزیزم چی میزنی ساقیت کیه خدمت شما عرضکنم که اگر شما کارمندی وچند درصدی حقوقت رفته بالا در سرما کنار سیستم گرمایشی ودر تابستان زیر کولر گازی هستی ولی کشاورز با اینکه زمستان در سرما وتابستان در گرمای سوزان در مزرعه کار می‌کند نه تنها قیمت محصولاتش بالا نرفته که قیمت اکثر محصولات کشاورزی از زعفران وجو بگیر تا میوه ها نسبت به دوسال قبل کمتر شده جو دوسال قبل 2200 تومان قیمت داشت الان 1800 است البته میدانم که بدست مصرف کننده با قیمتی بسیار بالاتر می‌رسد که این وسط گیر دلال ها می آید من یک شبانه روز آب کشاورزی و15 هکتار زمین دارم شما لطف کن ماهیانه دو میلیون به من بده وبقیه درآمد کشاورزی من ازشما وبرو برای
خودت پرادو بخر جالب قضیه اینجاست که همه چیز ازجمله کود بذر وسم و... قیمتشان دو وسه برابر وحتی بیشتر شده بجای افزایش قیمت محصولات کشاورزی قیمت کمتر هم شده
در سال 1388 به اتفاق تعدادی از دوستان و عباس آخوندی برای گرفتن مدرک دکترا عازم شهر لیورپول در انگلستان شدیم.

خوشبختانه مذاکراتمان با مسئولین دانشگاه به خوبی طی شد و توانستیم در عرض یک هفته هر یک، یک مدرک دکترا با پرداخت 900000 دلار خریداری کنیم. وقتی دکترای خود را گرفتیم در پوست خود نمیگنجیدیم از فرط شادی.

هدف اولیه ما از گرفتن مدرک دکترا افزایش حقوق و هدف ثانویه مان عضویت در هیات علمی دانشگاه های دولتی و خدمت به کشور بود.

سپس به خاطر اینکه خستگی گرفتن مدرک دکترا و یک هفته مذاکرات از تنمان در بیاید تصمیم گرفتیم به ایتالیا برویم و از آنجا با کشتی به نیویرک برویم.

در میانه اقیانوس اطلس بودیم که کوسه به کشتی حمله نمود و جدار آن را سوراخ نمود. آب به داخل کشتی وارد شد. وحشت همه مسافرین را فرا گرفت.

در همین حال بودیم که آخوندی انگشت خود را در سوراخ ایجاد شده در بدنه کشتی فرو کرد و جان همه را نجات داد.

من آن زمان در وزارت راه معاون وزیر بودم و پس از آنکه به تهران برگشتم موضوع را برای وزیر تعریف نمودم. وزیر بسیار از شجاعت آخوندی خوشش آمد و گفت ما در وزارت راه به فردی با شجاعت و ابتکار ایشان نیاز داریم و از همانجا بود که آخوندی وارد وزارت راه و تاسیس شرکت های پیمانکاری شد.

بعد ها آخوندی پله های ترقی را طی نمود و خوشبختانه باعث شکوفایی کشور در سیستم حمل و نقل و از بین رفتن حوادث جاده ای شد و یکی از بهترین دستاوردهای ایشان صاحب خانه نمودن همه ایرانی ها بود.

من خودم خبر موثق دارم که آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی برای حل مشکلات مسکن و جاده های خود از ایشان دعوت به همکاری نموده اند اما آخوندی همه دعوت ها را رد نموده.

آخوندی در تمام دوره وزارتش نماد پاک دستی برای همه ما بود.
گازهای خوزستان را به همه شهرهای ایران زساندند انوقت خود مردم خوزستان از کپسول گاز استفاه بکنند . چند وقت پیش نشان میداد برای روستاهای چند خانوار در دهات کردستان با صعب العبور بودن جاده برایشان گاز کشی شده
پاسخ ها
ویراف مقدس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
میشه بفرمایید منابع گاز خوزستان کجاست؟؟؟پالایشگاه بید بلند خوراکش از پارس جنوبیه ، نود درصد میادین گاز تو بوشهر و هرمزگان هست خوزستان نفت داره و مخازن گازش محدودن حتی برای تزریق به چاههای نفت هم از پارس جنوبی گاز میگیرن خوهشا بدون آگاهی اظهار نظر نفرمایید ضمنا مظلومتر از کردستان محروم پیدا نکردین ؟؟ حداقل شما تو خوزستان چهار تا شرکت دارین مناطق ویژه اقتصادی دارین ، منطقه آزاد دارید پتروشیمی دارید پالایشگاه دارید دهها سد دارید چرا این همه ناشکر هستید ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
تابی جون بفهم پیامهای تفرقه انداز روباید فیلتر کنی.میفهمی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
ننگت باد پا ن فارسسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
در خراسان رضوي هم كپسول گاز كمياب شده
خانه باغ ها و مزارع و خانوارهاي ساكن آنها كه از روستاها و مناطق گازكشي شده دور هستن هنوز از كپسول گاز استفاده ميكنند كه چند ماهه كمياب شده
علت بايد بررسي بشه داره كوتاهي از سوي مسئولان مربوطه ميشه ، داره قاچاق ميشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
کاش ما توی کردستان گاز نداشتیم ولی لااقل چندتا کارخانه و شرکت داشتیم که مجبور نشیم با کولبری و بدبختی امرار معاش کنیم .

متأسفانه با سرازیر شدن تمام ثروت کشور (البته اونایی که از دست اختلاس گرها در میرن) به شهرهایی مانند تهران و اصفهان و مشهد و غیره ؛ بقیه استانها از جمله کردستان و سیستان و بلوچستان و خوزستان در فقر مطلق هستند .
شیر باید شیر باشد. شیری که شیر نباشد شیر نیست.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
دیگه کم کم داری لوس و بی معنی میشی.
ناشناس
| Slovakia |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
به نظرم لوس نیست بعضیهاش بامزه از آب در میاد مثل لیگ قهرمانان آسیا که چند شب پیش نوشت.
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
یک بار مزه داشت
دیروز در یک مغازه عطر فروشی در وزرا بودم که دیدم شخصی که خودش را پزشک معرفی میکرد تعدادی ادکلن خریداری کرد و 33 میلیون تومان یکجا بابت ادکلن ها پرداخت کرد. پزشکان مگر چقدر درآمد دارند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
کمتر چاخان کن.پزشکان اینجوری خرج نمیکنند.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
در شهر خودم کمتر از ۲۰ پزشک هستند که به دلایلی به مطب هر کدام در طی این ۵ سال مراجعه میکردم چه صبح و چه بعداز ظهر پر از بیمار بود . خصوصا دندانپزشکی . رادیو لوژی و ام ار آی و سی تی اسکن . فیزیوتراپی . سونوگرافی . اکثرا کارت خوان نداشتند . آلان هم ندارند . اگر هم کارت خوان داشته باشند مثلا برای تست ورزش و تست اکو و ویزیت ۵۰۰ هزار تومان گرفته بود فقط حاضر شد ۲۵۰۰۰۰ تومان را از کارت خوان حساب کند و بقیه را نقدی گرفته بود .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
خب 34 میلیون دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
دارندگی و برازندگی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
به پزشكان بر نخوره ولي از قديم معروف بود كه پزشكان همانطور كه در ميارن چندين چند بار خسيس تشريف دارن
الان 9 ماه که کارانه ها مون رو ندادن. من کرایه نشین هستم و در حسابم بیشتر از 400 هزار تومن پول ندارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
کارانه چیه و چرا فقط به وزارت بهداشتی ها میدن؟ مگه وزارت بهداشت از قانون خدمات کشوری تبعیت نمیکنه؟ پس چرا به اونا میدن به بقیه کارمندان دولت نمیدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
رمز دوم بده کارت به کارت کنم برات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
آخه میدونی اگه بخوان برحسب میزان عملکرد به کارمندای دولت حقوق بدن احتمالا با توجه به اینکه کار مفیدی انجام نمیدن حقوقشون از اینی که هست کمتر میشه،پس به نظرم به همین حقوق ثابت اکتفا کنن به نفعشونه.
با توجه به شیوع بیماری ویروسی و کشنده در چین امیدوارم وزارت بهداشت و مسئولین تا اطلاع ثانوی کلیه پرواز به چین رو لغو کنن و از ورود مسافرین ایراین یا چینی از مبدا چین خودداری کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
اتفاقا برای پزشکان سود خوبی خواهد داشت .
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
تمام‌کالاها و پوشاک و کفش و چرم چینی که در حال ورود از گمرکات کشور هست قرنطینه کنند تا بررسی لازم انجام گیرد . در این کشور کم گرفتاری داریم ....علت بخاطر این هست که در ان ایالت چین گوشت سگ و گربه زیاد ذبح و طبخ میکنند
زندگی مردم عادی در ایران، شبیه زندانی حبس ابد یا زندانی منتظر اعدام هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
خب خودت دوست نداری آزاد باشی.میتونی اقامت بگیری بری
وای بر مملکتی که استان تولید کننده نفت و گازش مردمش گاز ندارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
گاز را مجانی کنید . مشکل کمتر میشه
دوستان عزیزم سنت زیبای فرزند آوری رو بین دوستان خود توصیه کنید.

هر ایرانی باید حداقل 5 فرزند داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
باید هدف درست باشه ...اینطوری نیست ؟
خدا رو شکر آمریکا امروز، تحریم های جدیدی برای نفت و پتروشیمی وضع کرد.
زندگی در ایران واقعن لذت بخش است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
در کشوری که نواختن سنتور و الات موسیقی حتی نگاه کردن بهش حرام هست ؟
ناامید
| Sweden |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
یه مغازه سراغ دارم تو ویترینش پر ساز و گیتار و دنبکه آدرس میدم از صبح برو وایسا نگاه کن
اقای کدخدایی دم خروس یا قسم حضرت عباس؟ از کجا فهمیدید که ان نماینده ای که میگویند به ان دلیل رد صلاحیت شده دوره قبلی هم نماینده بوده؟!!!!! شاید همین ۴ سال قبل برای اولین بار وارد مجلس شده؟پس شما خوب میدانید که اقای واعظی چه کسانی را گفته !!! بنابراین مصداق حرف رو بنداز وسط صاحبش خودش بر میداره بد جوری سوتی دادید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
ربطی نداره
مطمئن باشید اینها قبلا حرفهاشونو با هم زدن
معلومه که میدونه منظورش کدوم نماینده هاست
فکر کردید دولت بخاط همه رد صلاحیت شده ها اینجور ناراحته!!!
نه جناب، اونها سنگ خودشونو اطرافیانشونو به سینه زده و برای اونها رایزنی می کنند
محمود واعضی
جاستین ترودو (نخست وزیر کانادا)
برادران لاریجانی
باید تهدید به ترور سردار قاآنی با تهدید مشابه مانند تهدید به هلاکت فرمانده سنتکام یا رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا پاسخ داده شود. در صورت سکوت دشمن گستاخ میشود. به آمریکاییها باید فهماند که غرب آسیا حیاط خلوت ایران است و آمریکاییها فقط زبان زور را میفهمند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
چه زوری هم داریم ما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دولت هاشمی (نابود کننده طبقه کارگر و اشاعه دهنده اشرافیگیری و کاخ نشینی)
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
خیلی به دلت صابون نزن . از مداح و وزیر و استاندار و شهردار تا دیگرمسئولان دیگر توی کپر زندگی نخواهند کرد . ..... مگر شماها نمیگویید که ما میخواهیم‌مثل فقرا زندگی کنیم . ؟ چرا مثل فقرا غذا نمیخورید . ؟ چرا مثل فقرا ماشین ندارید . چرا مثل فقرا در صف نانوایی تو صف نیستید ؟ چرا مثل فقرا حقوق ۲ میلیونی نمیگیرید . بحث جدی من با تفکر شماها که تو فضای ابرها زندگی میکنید این هست که چرا وقتی به آرمانهای که گفتید نمتوانیید حتی بین خودتان اجرا کنید چرا در سطح وسیعی به اندازه یک کشور هر روز دم از عدالت میزنید .آیا واقعا هاشمی دنبال اشرافی گری بود ؟ انهای که دنبال اشرافی گری بودند و هستند اللن تایید صلاحیت شدند . چرا جلوگیری نکردید ؟
غنی سازی 100 درصدی موجب ترس دشمنان و عدم جراتشان به دست درازی به خاک و شهروندان ایران خواهد شد. خروج از ان پی تی باید به سرعت آغاز شود. هرگز تحریم سنگینتر از این نخواهد شد. آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
تنها ایرادی که افکار عمومی و مردم امریکا به دولت بوش برای حمله به عراق گرفتند این بود که چرا اسناد و اثار سلاح هسته ای در ان کشور یافت نشد و چرا امریکا در باره خطر عراق اتمی اغراق کرده بود.شما اما گویا در نظر دارید این ایراد این بار وجود نداشته باشد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
ناشناس 22:39
ما نمیتوانیم کشور را در مضیغه بگذاریم تا افکار عمومی آمریکا را اقناع کنیم. مردم آمریکا متاسفانه بسیار کم دانش و دارای خوی وحشی هستند. دولت ترامپ قمارباز از همین مردم رای گرفت و رییس جمهور شد. شخصی که در قرن 21 علنا نقاط فرهنگی یک کشور را تهدید به بمباران میکند (اقدامی که طالبان در افغانستان انجام میداد) یعنی دارای خوی حیوانی است و به قانون جنگل اعتقاد دارد. این دولت آمریکا عصاره مردم آمریکاست. و در چنین جهانی فقط باید قدرتمند شد. ما برای خوشایند مردم آمریکا زنذگی نمیکنیم. ما کشوری با 7000 سال تمدن هستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
پرچم آمریکا،ایران در هیچ زمینه ای با عراق قابل مقایسه نیست.اگر غیر از این بود آمریکا در نابودی ایران تردید نمی کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
مردم آمريكا هماني هستن كه به ترامپ رأي دادن كسي كه رسما يك قاچاقچي دختران كوچك باهاش رفيق جينگ بود و از رياست جمهوريش حمايت كرد
بعدا گفتن طرف در زندان خودش رو كشته
همين يك مورد بايد كار يك كانديدا رو بسازه در مهد آزادي ها
پس چرا يك روان پريش و تاجر كلاش سر كاره؟
مردمي كه جنگهاي كشورشان براشون مهمه و نشانه ابرقدرتي شونه پس چرا فقط آمار ( بعضا ساختگي ) اقتصاد داخلي رئيس جمهور ديوانه شون براشون مهمه و دستاوردهاي خارجي تقريبا صفرش ذره اي اهميت براشون نداره
آمريكا گريت اگن براي عرض اندام در داخل ؟! و در بيرون فقط دست به اسلحه براي هم دشمن و هم دوست
شاید سال‌های گذشته مردم در انتخابات شرکت نمی‌کردند ولی این عدم مشارکت به علت ناآگاهی بود.اما امسال و این طور که داره پیش می‌ره در سال‌های آینده، عدم مشارکت مردم در انتخابات دچار تفاوت اساسی شده و این بار بسیاری از مردم آگاهانه در انتخابات شرکت نمی‌کنند.یعنی مردم ایران کم‌کم و به صورت کاملاً تدریجی دارند به حق و حقوق شهروندی و انسانی خودشون آگاهی پیدا می‌کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
اگه قراره مردم رای بدند و برن و از نماینده خود مطالبه نکنند رای ندند بهتره
در زمستان سال ۱۳۶۸ دمای هوا در شهر کرمانشاه به منفی چهل درجه رسیده بود ،و مدت ده روز و بیشتر گاز شهر قطع گردید ؟ مردم برای گرمایش به بخاری نفتی ،و بخاری برقی روی آوردند ؟ عده ای هم با چهارپایه کرسی زغالی ، درست نمودند ؟ لوله ،و شیر آلات بیرون ساختمان همگی یخ زدند ، و اکثر لوله های ناودانها یخ زده بودند ، در نیمهٔ دوم اسفند که هوا گرمتر شده ،و یخها ذوب شدند اکثر شیرآلات ،، لوله ها ترکیده بودند ؟
شکل تعریف جدیدی از انتخابات در ایران با رد صلاحیت نمایندگانی که در حوزه اقتصاد و سیاست و فرهنگ و بین الملل با جناح تندرو کشور که اکثرا در مناصب قدرت انتصابی قرار دارند اینبار دوباره میخواهند هم ارگان های انتصابی را داشته باشند هم نهادهای انتخابی شامل . شوراهای شهر . مجلس . دولت ... بنابراین مشگلات فعلی کشور شامل تنش های سیاسی با اراده ملتی که رای داده بودند . تنش های خارجی . اقتصاد خصولتی .حجاب اجباری . همه این‌موارد حاصل سیاست گذاری جناح تندرو بوده . چطور انها دوباره میخواهند با همان گفتمان قدیمی مشکلات فعلی را حل کنند . این سیاست گذاریها و تیوری پردازی تکراری انها ملت را خسته کرده . البته بخشی از جامعه را سیاست تندرو ها قانع میکند . اما ان بخشی که میخواهد متفاوت زندگی کند . کشور در رفاه و شادی باشد را قانع نمیکند . اصولگرایان قافیه باخته چند انتخابات گذشته را میخواهند به روش غیر دمکراتیک حل کنند . یعنی لوازم و تعهدات مردم سالاری نمیتوانند رای بالای داشته باشند مجبور هستد شکل اجرا را در دست بگیرند . یعنی آش خاله هست . آیا تا دیدید که رای گرفتن و رقابت فقط بین یک نفر در یک استان باشد . جز این هست که روشنفکران و تاریخ نوسیان باید در تاریخ ثبت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
به شما منفی ندادم با انکه در بسته دیشب بخاطر سوالی که از شخص دیگری پرسیده بودید بمن منفی دادید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
دوست عزیز به قانون اساسی بایستی احترام گذاشت
واعظی گفت . حمایت از برجام و طرح های دولت در مجلس باعث رد صلاحیت نمایندگان مجلس شد . ...... ولی من میگویم یکی از طرح های اصولگرایان این بود که رای نمایندگان باید شفاف باشد . دوم قضیه فیش خمس و زکات نمایندگان در اینده ثابت میکند که این سخنان شایعه نبوده است . فعلا وانمود کردند که چنین نبوده است . من ۵ درصد گرانی فعلی کالاها و خدمات را دلایلش معلوم هست چون مسولین نمبتواند براحتی از مردم و تولید کنند مطالبه خمس و زکات کند با گران‌گردن کالاها و خدمات و ارز و طلا مد نظر خود میرسد .
این همه تحریم!!!آقا امریکا به ژاپن بمب هستی زد .ویتنام .افغانستان.عراق الان ببینید چه وضعی دارن .زندگی مردم هیچ ارزشی نداره .فقط به دنبال افکار خودشون هستن .
همین!!! رحیمی به شورای نگهبان تهمت زد و فقط تکذیب کرد. تمام شد؟؟؟ اصل این اتهامات در ادامه پروژه هدفمند تخریب ارکان نظام از سوی برخی اصلاح طلبان با دروغ پراکنی است که یا شورای نگهبان باید بخاطر این اتهام طرح شکایت کند یا دادستان و مدعی العموم باید بخاطر این دروغها و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به موضوع ورود کند تا با مجازات امثال رحیمی، بقیه دروغپردازان هم وادار به اعتراف شوند. مانند آن مسئولی که بدروغ گفت برخی بخاطر حمایت از برجام رد صلاحیت شدند!! دروغی که مادر فرزنده مرده را به خنده و تمسخر وادار می کند.
بی فایده است پول داری خوش باش پول نداری حرف نزن اینجا ایران است
اختلاف طبقاتی به مرز فاجعه باری رسیده در برابر هر میلیاردر صدها نفر گرسنه وجود دارد فقر و فحشا بیداد می کند مجلس که باید کانون اصلاح و قانون گذاری باشد اکنون بعد از چهار سال توسط بالاترین مرجع نظارت مشخص شده 90 نماینده دارد که دستشان به فساد آلوده شده و ده ها نماینده ترجیح داده اند به آرامی بار را بسته و بروند دنبال کارشان سوال این است 90 نماینده مفسد داریم؟ آیا بقیه متوجه اعمال مفسدانه اینها نمیشدند؟ اگر خیر چطور می توانستند برای مملکت تصمیم بگیرند اگر بله چرا آنها را معرفی نکردند؟
دنبال گاز و برق و نفت مجانی بودید؟؟!!
وقتی در خوزستان نفت و گاز کم می اید یعنی توهین به مردم. مردمی که هر نقطه زیر پایشان یا نفت هست یا گاز.
مشگل گاز در استان خوزستان نشانگر بى عدالتى مطلق در برنامه ريزى توسعه مناطق ايران است ، خوزستان نفت خيز و مشگل گاز و نبود گاز لوله كشى ؟ بى انصافى تا اين اتدازه !!
نه به انتخاب پزشکانی که کاندید مجلس شده اند
در حالیکه تمام روستاها و قصبات در اردبیل و آذربایجان غربی و شرقی لوله کشی گاز شده مردم خوزستان از کپسول گاز استفاده می کنند؟!؟ ای وای بر ما
خانم ملاوردی،شما و آن خانمها بیخود نگران هستید.در این کشور هر کی از طرف شورای نگهبان به هر دلیلی رد صلاحیت بشه اتفاقا در بین مردم بیشتر مورد توجه و احترام قرار میگیره.
- آمریکا سردار قاآنی را تهدید کرد
- خواننده لس آنجلسی در تهران دستگیر شد
- مهدی حاجتی آزاد شد

سه خبر فوق را در کنار هم بگذارید تا متوجه شوید در چه کشوری زندگی می کنیم.
گنه کرد در بلخ آهنگری، ز شوشتر زدن گردن مسگری حالا حکایت قالیباف و نجفی شده، آقای متخلف و دارند با سلام و صلوات از پله‌های ترقی بالا می برند تا به ریاست جمهوری برسونند بجاش آقای نجفی رو به خاطر عیان کردن تخلف به خاک سیاه نشوند. این یعنی عین عدالت
قالیباف بهترین گزینه است با هفتصد پرونده فساد در شهرداری و خانه و ویلا در استرالیا و ساختمان تجاری
تومملکت ما خواننده لس انجلسی اصلا آدم هم نیست ازنظر مسئولین!امااگر مثلا گلزار بره لس آنجلس کنسرت بذاره حلاله اون حسینی هم اگر اصلا بره اونجا زندگی هم بکنه اونم حلاله!
سرانه مصرف شیر در کشور کاهش یافت!؟
این یک نمونه از جنگ اقتصادی سیاسی اینترنتی برای نابودی زیرساخت های کشورمان هست که از ریاض و تل آویو و دوحه و آلبانی و ....هدایت و حمایت میشه... دیگه دوران جنگ با ژ3 و نارنجک و بمباران گذشته..
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی