بازدید 72179
هزار و هشتصد و نود و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

هدیه جالب سفیر یمن در ایران به فرزند حاج قاسم / محور گفت‌وگوی بن‌علوی و ظریف در تهران / تعداد ردصلاحیت‌شدگان کاهش می‌یابد؟ / تصمیم عجیب کمیسیون تلفیق به نفع نجومی بگیران

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: روایت آخوندی از بزرگترین یادگار آیت‌الله هاشمی / چه گروه‌هایی از پرداخت عوارض خروج از کشور مستثنا شدند؟ / برخی داوطلبان قصد طرح دعوا علیه کدخدایی را دارند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 21 January 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
هدیه جالب سفیر یمن در ایران به فرزند حاج قاسم

سفیر یمن در ایران به منزل سردار سلیمانی رفت. ابراهیم الدیلمی در این دیدار شهادت حاج قاسم سلیمانی را به خانواده او تبریک و تسلیت گفت و پیام تسلیت و همدردی «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله و «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن را ابلاغ کرد. سفیر یمن همچنین یک خنجر یمنی به فرزند سردار سلیمانی اهدا کرد.
 
روایت آخوندی از بزرگترین یادگار آیت‌الله هاشمی

وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: مرحوم آیت الله هاشمی، علاقه زیادی به آبادانی کشور داشت، به همین خاطر خیلی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی و آبادانی در زمان ایشان اتفاق افتاد. عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شخصیت این مرحوم گفت: به نظر من بزرگ‌ترین اثری که از آیت الله هاشمی رفسنجانی به یادگار مانده است، آبادانی است. او افزود: مرحوم آیت الله هاشمی، علاقه زیادی به آبادانی کشور داشت، به همین خاطر خیلی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی و آبادانی در زمان ایشان اتفاق افتاد.
 
اصولگرایان همین الان ۱۵۸ بر صفر از اصلاح طلبان جلو هستند

روزنامه اعتماد نوشت: «اما همین دلایل نوظهور که متقن بودن آن مشخص نیست امکان رقابت را به کمترین حد ممکن رسانده است. فیض‌الله عرب‌سرخی از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به استناد آمار گفته است که رد صلاحیت‌ها باعث شده در برخی حوزه‌های انتخابیه اساسا رقابتی شکل نگیرد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب مستند به آمار وزارت کشور مدعی شده با نظارت استصوابی در ۱۵۸ حوزه انتخابیه رقابتی وجود ندارد و نماینده بدون رقیب نیز اصولگراست که از هم‌اکنون و پیش از برگزاری انتخابات هم باید او را راه یافته به مجلس تلقی کرد. همین آمار اولیه نشان می‌دهد، تقریبا تکلیف اکثریت مجلس شورای اسلامی دور یازدهم روشن است. مجلسی با اکثریت قدرتمند اصولگرا.»
 
مرتضی طلایی: «پایداری» سرمایه اجتماعی ندارد

مرتضی طلایی گفت: بر خلاف آنچه ادعا می‌شود، جبهه پایداری موقعیت و سرمایه اجتماعی زیادی ندارد و به تنهایی دارای وزن خاصی نیستند، اما شورای ائتلاف به‌ نوعی نمایندگی اکثر تشکل‌های اصولگرایی را دارد و مردمی که به سمت نیرو‌های اصولگرا گرایش دارند، بی‌تردید در انتخابات اسفندماه مجلس به لیست شورای ائتلاف رأی خواهند داد.
 
آیت‌الله جوادی آملی: ترور در هیچ مکتبی قابل قبول نیست

مرجع تقلید شیعیان گفت: در قرآن آمده که با رهبران کفر مبارزه کنید، چراکه این‌ها به هیچ امضا و میثاقی پایبند نیستند و این مبارزه نه به‌خاطر کفر آن‌ها بلکه به‌خاطر پایبند نبودنشان به میثاقشان است. آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در پیام تصویری به «دومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت» که صبح امروز (سه‌شنبه اول بهمن‌ماه) در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، اظهار داشت: موضوع حقوق بشر در قرآن کریم هم آمده و انسان باید جهانی فکر کند و قرآن حیات طیبه را به انسان آموخته است. وی با بیان اینکه در سوره «مدثّر» سه بار کلمه بشر آمده است، گفت: قرآن مدعی دو رسالت است؛ سفیری از آسمان به نام جبرئیل به زمین آمد و وحی آورد و یک سفیر به نام پیامبر اکرم (ص) آمد و وحی را گرفت و به بشریت مطالب ارزشمندی آموختند.
 
این مرجع تقلید تصریح کرد: در قرآن به مباحث مختلف ملی و بین‌المللی اشاره‌هایی شده و وجود مبارک پیامبر، ستم‌های فراوانی از مشرکان دید، اما نسبت به هیچ کافری شبانه حمله نکرد و در مکتب اسلام چنین چیزی وجود ندارد؛ اما ترامپ کافر، شبانه حاج قاسم سلیمانی را ترور کرد و این مسئله در هیچ مکتبی قابل قبول نیست. آیت‌الله جوادی آملی ادامه داد: در قرآن آمده که با رهبران کفر مبارزه کنید چراکه این‌ها به هیچ امضا و میثاقی پایبند نیستند و این مبارزه نه بخاطر کفر آن‌ها بلکه بخاطر پایبند نبودنشان به میثاقشان است.
 
لیست ۱۵۹ نفره نامزد‌های شورای ائتلاف مشخص شد

لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزد‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.  قرار است، لیست نهایی سی نفره تهران از میان این ۱۵۹ نفر انتخاب شود.
 
درخواست کواکبیان از شورای نگهبان

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تاکید بر لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات از شورای نگهبان خواست تا صلاحیت کاندیدا‌های رد صلاحیت شده فاقد محکومیت مالی و اخلاقی را تایید کند. مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس درباره اقدامات اخیر اروپایی‌ها در موضوع برجام گفت: قطعا شما‌ها با تمام سر و صدای خود نمی‌توانید هیچ اقدامی در موضوع مکانیزم ماشه داشته باشید؛ پس پادویی آمریکا بی فایده است. این عضو فراکسیون امید مجلس افزود: حضور در انتخابات کشور را بیمه می‌کند، به همین دلیل لازم است اقدامات لازم برای حضور پرشور مردم در نظر داشته باشیم. تاکنون توانسته‌ایم ۶۰ تن در سراسر کشور را برای حزب خود در لیست قرار دهیم؛ لذا اگر به فلسفه احزاب برای افزایش مشارکت در انتخابات توجه می‌کنیم شورای نگهبان باید نسبت به تایید صلاحیت کاندیدا‌های رد صلاحیت شده‌ای که موضوع مالی و اخلاقی ندارند اقدام لازم را انجام دهد.
 
پرویز اسماعیلی سفیر شد

معاون سابق ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور سفیر جدید کشورمان در کرواسی شد.۲۱ مهرماه سال جاری بود که پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با انتشار پستی در فضای مجازی از این مسئولیت خداحافظی کرد. علیرضا معزی نیز با حکم محمود واعظی رئیس‌دفتر روحانی جایگزین اسماعیلی در این معاونت شد. صبح امروز ۱۳ تن از سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های جهان پیش از عزیمت به محل مأموریت خود با رئیس‌جمهور دیدار و گفتگو کردند که نام پرویز اسماعیلی به‌عنوان سفیر جدید ایران در کشور کرواسی به چشم می‌خورد.
 
واکنش آمریکا به احتمال خروج ایران از «ان‌پی‌تی»

یک مقام ارشد دولت آمریکا در امور خلع سلاح احتمال خروج ایران از «ان‌پی‌تی» را پیامی منفی توصیف کرد و گفت: ایران باید نه تنها در مساله هسته‌ای، بلکه در ارتباط با برنامه موشکی خود هم با آمریکا مذاکره کند. دولت آمریکا روز سه‌شنبه به احتمال خروج ایران از پیمان منع گسترش هسته‌ای (ان‌پی‌تی) واکنش نشان داده و این امر را «پیامی بسیار بسیار منفی» توصیف کرد. به نوشته «رویترز»، «رابرت وود» نماینده آمریکا در امور خلع سلاح در این مورد گفته است که تهدید ایران به خروج از این پیمان «مساله‌ای بسیار بسیار ناخوشایند است و پیامی بسیار بسیار منفی به جامعه بین‌الملل می‌فرستد.»
 
گرامی‌مقدم: رد صلاحیت‌ها را قبول نداریم

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: انتخابات دوم اسفند می‌تواند قدرت جمهوری اسلامی و وحدت ملی را به جهانیان نشان دهد. اسماعیل گرامی مقدم عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روشن است که انتخابات دوم اسفند می‌تواند قدرت جمهوری اسلامی و وحدت ملی را به جهانیان نشان دهد. او ادامه داد: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند: انتخابات باشکوه و پرمشارکت باعث قوی شدن کشور می‌شود. منافع ملی هم ایجاب می‌کند که انتخابات با مشارکت بالایی را داشته باشیم. گرامی‌مقدم افزود: اگر احزاب را قبول داریم باید حضور اعضای احزاب در انتخابات فراهم شود. رد صلاحیت‌ها را قبول نداریم و آن‌ها را از مبانی قانونی پیگیری می‌کنیم و انتظار داریم تجدید نظر شود.
 
محور گفت‌وگوی بن‌علوی و ظریف در تهران

وزیران امور خارجه ایران و عمان بر روابط برادرانه، ممتاز و راهبردی دو کشور تاکید و در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای گفت وگو و تبادل نظر کردند. به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان که برای دیداری کوتاه و در چهارچوب رایزنی‌های مستمر سیاسی دو کشور به ایران سفر کرده است بعد از ظهر امروز - سه شنبه - با محمد جواد ظریف دیدار و گفت وگو کرد. دو طرف در این دیدار ضمن تاکید بر روابط برادرانه، ممتاز و راهبردی دو کشور در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای گفت وگو و تبادل نظر کردند. سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه روز گذشته از سفر مهم یکی از مقامات کشور‌های منطقه خبر داده بود. این دیدار در حالی انجام می‌شود که وزیر امور خارجه روز جمعه در بازگشت از سفر هند در توقف کوتاهی که در مسقط داشت، با همتای عمانی خود دیدار کرده بود.
 
رئیس جمهور آمریکا امروز در سنا استیضاح می‌شود

در پی به تصویب رسیدن بند‌های مربوط به استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا، سنا امروز جلسه محاکمه‌ای را به این منظور برگزار خواهد کرد. پس از اندرو جانسون و بیل کلینتون، ترامپ سومین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست که رسوایی استیضاح را در کارنامه خود خواهد داشت. /باشگاه خبرنگاران

تعداد ردصلاحیت‌شدگان کاهش می‌یابد؟

فرهاد تجری، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: قاعدتا کسانی که تخلفات مستندی دارند جایگاهی در مجلس آینده نخواهند داشت، اما در مورد برخی از افرادی که مباحث غیر مستندی علیه آن‌ها مطرح شده، انتظار این است که شورای نگهبان این اشکالات را برطرف کند و قطعا در روز‌های آینده تعداد رد صلاحیت‌ها کاهش خواهد یافت. /ایسنا

میزان جریمه عدم استفاده «پزشکان» از کارتخوان اعلام شد

معاون نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: استفاده از کارتخوان توسط پزشکان یک الزام است. تاکنون بیش از ۵۰ درصد پزشکان برای دریافت کارتخوان ثبت‌نام کرده‌اند. در قانون و سامانه مودیان مالیاتی جرائمی در نظر گرفته شده و ۲ درصد از درآمد کل پزشک در صورت عدم استفاده از کارتخوان به عنوان جریمه دریافت می‌شود که این موضوع را به جامعه پزشکی انتقال داده‌ایم. /فارس

نامه خصوصی هاشمی به فتاح درباره پدرش

محسن هاشمی در واکنش به سخنان پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در مورد آیت‌الله هاشمی و دفتر وی در کاخ مرمر گفت: نامه‌ای خصوصی برای فتاح نوشتم و گله کردم. چرا که متاسفانه ناخواسته سخنانی مطرح شد که از صحبت‌های وی سوء استفاده شد. امروز نیز تلفنی با وی صحبت می‌کنم و می‌خواهم صحبت کند تا سوءاستفاده‌ها رفع شود؛ در غیر این صورت از آنجایی که باید از جایگاه آیت‌الله دفاع کنم قطعا صحبت خواهم کرد. /ایسنا

تصمیم عجیب کمیسیون تلفیق به نفع نجومی بگیران

کمیسیون تلفیق در اقدامی تعجب برانگیز، به کاهش نرخ و تعداد پلکان‌های مالیات حقوق در لایحه بودجه ۹۹ رأی داد. این اقدام علاوه بر تبعات زیانبار اقتصادی ـ اجتماعی، موجب افزایش نارضایتی مردم و کاهش ۵ هزار میلیارد تومانی منابع درآمدی دولت می‌شود. بر این اساس از سال ۹۹، کسی که ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، به جای پرداخت ۱.۱ میلیون تومان مالیات، تنها ۷۰۰ هزار تومان مالیات پرداخت خواهد کرد که معادل کاهش ۴۰ درصدی مالیات پرداختی قشر پردرآمد خواهد بود. /مهر

چه گروه‌هایی از پرداخت عوارض خروج از کشور مستثنا شدند؟

دارندگان گذرنامه‌های سیاسی و خدمت، خدمه وسایل نقلیه عمومی زمینی و دریایی و خطوط پروازی، دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور (دارندگان اجازه خروج دانشجویی)، بیمارانی که با مجوز شورای پزشکی جهت درمان به خارج از کشور اعزام می‌گردند، دارندگان پروانه گذر مرزی و مرزنشینان، جانبازان انقلاب اسلامی که برای معالجه به کشور‌های دیگر اعزام می‌شوند، زائران ایرانی که در ایام اربعین حسینی (ع) به مقصد عراق از کشور خارج می‌شوند و ایرانیان مقیم خارج از کشور که دارای کارنامه شغلی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند از پرداخت مالیات موضوع این ماده، مستثنا هستند.

برخی داوطلبان قصد طرح دعوا علیه کدخدایی را دارند

محمود صادقی گفت: کجای قانون انتخابات این اجازه را به شورای نگهبان داده که وقتی نمی‌تواند جزئیات را بگوید، همه را متهم کند. آقای کدخدایی به عنوان سخنگو حق ندارد این حرف‌ها را بزند، اما او وارد مسائلی می‌شود که در حیطه کار سخنگویی نیست. اظهارات آقای کدخدایی در متهم ساختن نمایندگان رد صلاحیت شده قابل تعقیب است. برخی داوطلبان قصد طرح دعوا علیه آقای کدخدایی را دارند. وقتی درباره انتشار جزئیات پرونده نامزد‌ها صحبت شود نمی‌توان قانون انتخابات را مقصر دانست. اگر نمایندگان بگویند که نظارت استصوابی نباشد یا در صدد تغییر آن باشند شورای نگهبان باید آن را تأیید کند، اما خودش جلویش را می‌گیرد. نحوه عملکرد شورای نگهبان در اجرای قانون فعلی هم بر اساس تفسیر سلیقه‌ای است. ما که قانون انتخابات را اصلاح کردیم، اما شورای نگهبان رد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۴۶
وقتی رأی میدی و بعد از رأی دادن خودت پشیمون میشی خیلی خوبه.
چون این شکست ها هستن که پله های موفقیتو میسازن. پس همگی ما رأی می‌دهیم
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Germany |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
اولاً که به جناب عباس آخوندی باید گفت که بجای خاطره تعریف کردن و از بزرگترین یادگاریهای رفسنجانی حرف زدن، بهتر است فقط یک مورد از کوچکترین یادگاریهای دوران وزارت خودت برای این مردم بیچاره چیزی بیان مینمودی!

ثانیاً نماینده هایی که اینک در دوران مسوولیتشان ردصلاحیت شده اند بسیار خطرناکند و ممکن است دست به هر عمل انتحاری ای چون تصویب قوانین عجیب و نگران کننده بنفع خودشان یا بستگانشان یا هم صنفی هایشان بزنند که اکثراً به بحث های مالی و حقوق ها و مزایای نجومیِ مادام العمر و... مربوط میشود و به همین دلیل از شورای محترم نگهبان قانون اساسی، نهایت هوشیاری و دقت عمل را خواستاریم
ناشناس
| France |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
پنیر رو با گردو بوخور
رای دادن معنایی نداره
7
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
سلام در مورد سیستم پدافند اگر چیزی نمیدانیم نظر ندیم سبستم پدافند یکی از باز دارنده های دفاعی کشورمان است التماس تفکر
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
خان محمدعلی ...خداییش من شما را باسواد سیاسی فرض میدانستم . ولی با نظر آبکی که امشب نوشتی از شما قطع امید کردم . رد صلاحیت اصلاح طلبان بخاطر همین‌مواردی که گفتی باید خیلی متاسف برای دمکراسی ایران باید بود . اصلاح طلبان در تصویب بودجه های که چندین هزار میلیارد تومان که تا پارسال شفاف نبود و دولت روحانی اعلام کرد همین نمایندگان تصویب میکردند و حتی نباید در مورد این مصوبلت بودجه های نهادها نباید پرسش میکردند . دوم در همین ماه بودجه ۲۰۰ میلیون یورو با اکثریت آرای نمایندگان اصلاح طلب تصویب شد . مگر دیروز مجلس طرح مالیات بر سفرهای خارجی را اصلاح طلبان همراهی نکردند ؟ .....اگر خواستی مبحث را کارشناسی تر بحث کنی این مسایل سیاسی را ساده سازی نکن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
در اخبارهای غیر رسمی آمده است که چون آن بخش از اقتصاد غیر دولتی و غیر پاسخگو و خصولتی های اقتصادی که به دلایلی قرار هست در بورس عرضه شوند . سوالی که با مبانی اقتصادی قابل طرح هست این هست که شرکت ها باید از نظر حقوقی و شفافیت مالی و مالکیت مشخص باشند . یعنی ورودی و خروجی و شفافیت مالی یکی از رکن های اصلی شرکت ها در عرضه بورس هست . منطورم این هست که هر شرکتی که در یک رقابت سالم و بدون حمایت دولت و پشتوانه حاکمیتی نداشته باشد باید در رقابت و سهام مشارکت کند . در عیر اینصورت چون به صورت متوازن از امکانات استفاده نمیکنند در اینده اشکال بوجود خواهد آورد . دستاورد مکانیزم بورس فقط برای ممالکی هست که اقتصاد انها خصوصی واقعی هست . نه دولتی . خصوصی . تعاونی و یا نهادی یا شبه دولتی . .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
باید بررسی شود که آیا اعضای کمیسون تلفیق جزء رد صلاحیت شدگان هستند یا نه؟
چون با این حرکتشون معلومه دارن برای خودشون کار می کنند
خدا رو شکر که مجلس در راس امور نیست
بزرگترین یادگار ان مرحوم کارگران هستند که از قرداد رسمی به موقتی تبدیل شد و هر روز کارفرمایان که تو سر ان ها میزنند و امنیت شغلی ندارن و با حقوق ان کارگران می روند ساختمان و کارخانه جدید می زنند و دستمزد ان ها را به عقب می اندازن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
خدا پدر و مادرت رو بیامرزه که حرف دل مردم عادی رو زدی

دوست عزیز دقیقن همینطور هست

ایشان بنیانگذار اشرافی گردی و استثمار کارگران و طبقات محروم جامعه بودند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
به شتر گفتن چرا گردنت کجه گفت کجام راسته که گردنم هم راست باشه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
ترکیه نه نفت نه گازداره چون اختلاسگر نداره بهترین ماشینهای روزدنیا ریر پاشونه
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
درود بر شما.
سینه سوخته ها میفهمن چی میگی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
ایشان همچنین ابداع کننده کلمه "قشر آسیب پذیر" بودند ..و در نماز جمعه فرمودند " مناز این کلمه مستضعف خوشم نمی آید!!! بهتر است بگوییم " قشر آسیب پذیر!!"
اقای تاجگردون خجالت بکش که مالیات را مساوی گذاشتی در حالی که هر کسی که درامد بیشتری دارد باید مالیات بیشتری بپردازد و خود شما چند جا حقوق داری و این روش را در اخرین روزهای این مجلس ایجاد کردین ان وقت می گوین چرا به مجلس ایراد می گیریم
کت و شلوار نمونه بارز فرهنگ غربی است باید پوشیدن آن ممنوع و مردم عزتمند ایران این لباس ها را در میدان های اصلی شهر به آتش بکشند و دوباره لباسهای ایرانی اسلامی دویست سال پیش خودمان که حجابی کامل هم داشتند بپوشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
قرصات رو به موقع بخور ، جیگر جان
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
منظورت لباس عربی بود . الان خود عرب ها هم ان لباس را نمیپوشند . دوم اگر خواستید خودتان توی تن خودتان و خانواده تان کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
قرصات دیر نشده
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
موافقم . ولی الان یعنی شلوارک که می پوشن بخصوص این تهرانی ها با اونا مشکل نداری؟ واقعا که! مرد حسابی دنیا شده یک دهکده . خوبه نا رو راه نمی دت و ادعای کدخدایی داریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
چین در دوران ماثو لباس یکدست میپوشیدن اما امروز که اوضاع اقتصادی خوب شده دیگه آن لباس را حتی در روستاها کسی نمی پوشد. هند هم به آرامی در حال کنارگذاشتن لباس بومی خود است. امروز تنها کره شمالی است که لباسهای متحدالشکل خاص میپوشند. احمقانه است که به عقب برگردیم. که اگر برگردیم یک نفر دیگر مانند شما پیدا میشود که بگوید: گآری و کجاوه وسیله طی راه بومی خودمان بوده. پس اتونبیل و اتوبوس را کنار بگذاریم و الخ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
لباسهاي ايراني إسلامي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
...از دست دادی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
درود بر تو بچه چيز فهم البته من بهت منفي دادم..
محمد شریفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
غرب زده خود ناباور!
نه تنها کت و شلوار که حتی کروات هم ریشه ایرانی داره و غربیها از لباسهای ما کپی کردن!

وقتی قرصات رو خوردی یه خورده کتاب هم بوخون
عباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
تو خود خود داعشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
مطمئنی حالت خوبه ؟؟ احتمالا نیاز به روان درمانگر داری هرچه سریعتر بخاطر پیشگیری از روان پریشی به روان شناس مراجعه کن
اصول گرها با اینکه خیلی از افرادشان تایید نشدن بچه بازی در نمی اورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
تابناک واقعا نشون دادی اصلاح طلب شدی وقتی بند اول ان را که در مورد اصلاح طلب ها بود را حذف کردی
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
با بچه بازیهایشان سر خیلی ها را شکستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
بچه بازی ؟!در پوست خود نمیگنجند
چرا عجیب؟ یکعده نجومی بگیر قانون را بنفع نجومی بگیران تعویض کردند.این کجایش عجیب است؟عجیب انست که نمایندگان نجومی بگیران درد خرد شدن استخوان طبقه ضعیف و متوسط را زیر بار فشارها درک کنند و قوانین را بنفع انها تنظیم نمایند!!! هر زمان شنیدید که اقایان بگویند تحریمها زحمت است و نه نعمت انوقت انتظار تصمیمگیری مناسب از انها را داشته باشید
مالیات فرودگاهی رو دیگه از کجاتون دراوردید؟؟؟
تو رو خدا جمع کنید این مجلس غیر مردمی رو.
در ضمن بگم من به این نماینده ها رای ندادم دوباره یک سری جواب ندندکه لیستی رای دادید نتیجه همین میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
نه نشد شماها میخواهید مانند کشورهای دیگر دل و خرج ایجاد شود ولی مالیات نباشد؟
هنوز خیلی از مالیات ها باید بگیرند که در بودجه نیاورده اند اما در سال های اینده قطعا خواهد امد
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
برای برون رفت از این مالیات ها مردم راه گریز را پیدا میکنند . یعنی همانطور نمیشد جلوی واردات و صادرات را گرفت این طرح هم به شکست مینجامد . یعنی کسی خواست به ترکیه مسافرت کند قاچاقی میرود . به المان برود مسیر را دور میزند . مگر در دهه ۶۰ نگفته بودند دختر مجرد حق خارج رفتن ندارد . آنزمان یادم هست بابت مبلغی پسران با دختران ازدواج موقت یا دایم میکردند و پس از گرفتن مبلغ پول طلاق میگرفتند . مالیات باید معقول باشد . اینجوری که معلوم هست دو دلیل دارد یا کف گیر به ته دیگ خورده یا میخواهند خروج ارز جلوگیری کنند . ولی طولی نمیکشد مردم ارز را از جای دیگر تهیه میکنند
اگر ۱۵۸ بر صفر را به یاد ۳۰ بر صفر مطرح میکنید باید گفت در رقابت دوتیم ۱۱ نفره که داور هم از انها بود ۳۰ بر صفر برنده شدند ولی این ۱۵۸ بر صفر؛ گل زدن یک تیم به دروازه خالیست که بیشتر از اینکه افتخار امیز باشد مهوع است.
برام مهم نیست شما چی فکر میکنید.
من غرب رو میشناسم و تشخیصم این هست که ما بمب هسته ای لازم داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
منم میترسم اشتباهی بزنید تو سر خودمون
چرا اتفاقات دو هفته اخیر توسط مسعود مولوی پیشبینی شده بود؟
مالیات برای سفر مگه سفر سود مالی داره که مالیات پرداخت کنیم!؟ آسایش و رفاه تو ایران سفره برای رفتن ازشم باید باج داد واقعا ما 80 ملیون اسیریم
این نماینده کهنوج پول دارد و برای ترور ترامپ میخواهد جایزه بدهد من از ایشان خواهشمندم این پول را صرف امور خیریه و اوضاع بی سر وسامان منطقه وحوزه که از انجا رای اورده کند هم خدا رو خوش میاد هم خلق خدا رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
من یک ساله ازدواج کردم تو خونمم اما هنوز نتونستم تلویزیون بخرم...چند تا مث من هست...به داد اونا برسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
تازه قراره این پولو از مردم بگیره
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
دادش من حاظرم بابت خرید تلویزیون ۵۰۰تومن بعنوان پیش قسط بهت کمک کنم بقیشم خدا کریمه
منم بودم کارتخوان نصب نمیکردم وقتی با ۲ درصد همه چی حله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
اگه حقوق یک پزشک مثلا 100 میلیون باشه 2 میلیون میده جریمه میشه مالیات هم نداره صدقه سر بچه هاش. خیلی تصویب خوبی بود خدا خیرتون بده بهشون فشار هم نمیاد.
دی ماه سال 1392 به اتفاقی تعدادی از دوستان و جناب آقای نوبخت معاون ریس جمهور کنونی برای سفری سیاحتی و خرید ملک از تهران عازم کیش بودیم.

پس از رسیدن به کیش به یک هتل 6 ستاره رفتیم و استراحت کردیم. سپس برای خودمان تعدادی ملک ویلایی کوچک 10000 متری خریدیم. پس از آن به مراکز خرید کیش رفتیم و تعادای گوشی، لپتاپ و عطر به عنوان سوقاتی خریداری کردیم.

در نهایت پس از یک هفته تفریح و سیاحت برای عزیمت به تهران سوار هواپیما شدیم. به محدوده اصفهان رسیدیم که ناگهان بدنه هواپیما به دلیل برخورد شی ای ناشناس سوراخ شد. وحشت تمام مسافران را گرفته بود. همه ما گفتیم که دیگر کارمان تمام هست. در همین حین نوبخت انگشت خود را در سوراخ ایجاد شده در بدنه هواپیما فرو کرد و خوشبختانه جان همه ما را نجات داد و هواپیما را از سقوط حتمی حفظ کرد.

من آن زمان در ریاست جمهوری، معاون ریس جمهور بودم و این موضوع را برای ریس جمهور وقت تعریف کردم و گفتم حیف است فردی مثل آقای نوبخت با این شجاعت بیکار باشد و به ایشان پیشنهاد دادم که از ایشان در سازمان برنامه و بودجه استفاده شود.

خوشبختانه ریس جمهور وقت پیشنهاد بنده را پذیرفت و آقای نوبخت هم انصافن در برنامه و بدجه شاهاکار کرد و باعث شد تا تنها در عرض 6 سال، ریال ایران تبدیل به قدرتمند ترین ارز در منطقه خاورمیانه شود و تلاشهای ایشان منجر به رفع فقر مطلق و بیکاری از کشور شد و بسیاری از کارخانجات که زمانی در معرض خطر ورشکستگی بودند رو نجات داد.

ما اگر فقط 10 نفر مثل آقای نوبخت در کشور داشتیم اکنون قدرت اول اقتصادی دنیا بودیم. من خبر دارم که آلمان، آمریکا و ژاپن از ایشان برای همکاری دعوت نموده اند اما خوشان میگویند که اولیت بنده وطن مادریم هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
فدایی داری

خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
برادر اينجا تابناكه گل اقا كه نيست!
کاهش میابد یا افزایش میابد.بما چه؟انصاف نیست در این اوضاع بیپولی مملکت کلی بودجه صرف انتخابات هدر دهید.وقت مردم را نگیرید و هزینه نتراشید
آقای کواکبیان 60 نفر هم برای جناح شما زیاده بخدا !! همین مجلس اکثریت از همفکران شما هستن که ضعیف ترین مجلس بعد از انقلاب نام گرفنه ! غیر کار سیاسی و تصمیمات جناحی چکار دیگری انجام شده از محلس که بگذریم نزدیک 8 ساله کشور دست رفقای شماست و این است وضع کشور که داریم میبینیم هنوز از رو نرفته اید ! مردم از این جناح و آن جناح خسته شدن و کشور افراد مخلصی میخواهد که جهادی و انقلابی باشند و کسانی میخواهد که الگوشان حاج قاسم باشد دلسوزانه و مطیع رهبر و دلسوز کشور و مرمی باشد و وام دار هیچ جناحی نباشد ! انقلابی بودن هم مهم است که نگاهش به آمریکا و غرب نباشد و شخصیت و وقارش در طراز یک خدمتگذار راستین جمهوری اسلامی باشد نه از آن تیپ که چشمشان به آن مسئول غربی بیفتد دنبال سلفی گرفتن باشد اینها شخصین و منش و بتون طرف را نشان میدهد !
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
معلومه از دنبای سیاست هیچ سر در نمیاری . مجلس فعلا در راس امور نیست . مجلس باید بتونه نهادها را در پشت تریبون مجلس پاسخگو کند . آیا مجلس چنین قدرتی را دارد ؟ آیا مجلس سیاست گذار هست ؟
انتصابات تمام شد دیگه انتخابات معنی ندارد
هر خونه ای اگر بتونه یک گاو شیرده و تعدادی مرغ و خروس تهیه کنه این بسیار برای سلامت آن خانواده مفید خواهد بود. با توجه به آلودگی مواد غذایی در ایران تنها راه پیش روی مردم به نظر من برای سالم ماندن از سرطان و بیماری های قلبی و عروقی همین کار هست.
پیمان منع گسترش هسته‌ای باید پیمان منع گسترش هسته‌ای باشد. پیمان منع گسترش هسته‌ای که پیمان منع گسترش هسته‌ای نباشد، پیمان منع گسترش هسته‌ای نیست.

بنابراین با توجه به این جمله زیبا ما باید ازاین پیمان خارج شویم. اگر این پیمان خوب است چرا اسرایی و آمریکا عضو آن نیستند.
رد صلاحیت سسب خیر شود ، اگر خدا خواهد.
عزیزان من

تحقیقات جدید نشان داده که روغن سویا که از آن به طور گسترده در ایران برای تهیه مارگارین، کره گیاهی، روغن جامد، کیک، شیرنی، محصولات غذایی بسته بندی شده مثل تن ها، و فست فودها و ...استفاده میشود علاوه بر اینکه باعث چاقی و دیابت میشود میتواند با بروز بیماری هایی نظیر اتیسم، آلزایمر، افسردگی و ... هم مرتبط باشد. این نتیجه تحقیقات گروهی از محققان در سال 2015 در دانشگاه کالیفرنیا هست.

بنابر این سعی کنید تا حد امکان از روغن سویا و محصولاتی آن کمتر استفاده کنید.

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید
ظاهرأ نمایندگان خودشان جزء نجومی بگیران هستند چون تو مجلس هر چی تصویب میشه حول منافع خود و خانواده هایشان می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
شورای نگهبان‌مگر مصوبات را رد یا تایید نمیکنه ؟ اگر حقوق بالا مصوب کردند رد کنه ؟ مگر نمیگویید قدرتش بالاتر از مجلس هست
آقای صادقی پس استعفا چه شد؟ درود بر شورای نگهبان. من این درود را در قالب یک فرد ملیگرا برای شورای نگهبان می فرستم تا به من القاب خاصی ندهید. درود بر شجاعت شورای نگهبان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
تو تمام نمایندگان فقط صادقی مردمی بود نسبتا
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
تو ملی گرا نیستی . تفکر شما اصلا به ملی گرای فکر نمیکند . از نظر دادنت معلومه .
من پزشک هستم و ترجیح میدم کارتخوان نصب نکنم و جریمه 2 درصدی اداره مالیاتو بدم. خخخخخخخخخخخخ.
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
تو کشورهای دیگه 10-15 سال زندان داره بعد این =مجلسی امروز خودشون مسخره کردن با این قانون
ناشناس
| - |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
مردم دنبال یک تن گوشت هستند که از گرسنگی نمیرن
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
اون رو هم بعدا از بيمار بدبخت ميگيري
زندگی در ایران بسیار زیباست.
کاش یک درخت در کوهپایه های ریبای سویس بودم اما یک ایرانی نبودم.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
کاش من برگت بودم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
واقعا که ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
لیاقتش رو نداری
سنت زیبای فرزندآوری باعث افزایش برکت و روزی برای شما میشود و علاوه بر این ثوابت اخروی زیادی هم نصیب شما خواهد شد.

تا میتوانید تعداد فرزندان خود را افزایش دهید.

هر ایرانی = 5 فرزند برای خانواده های شهری

هر ایرانی = 14 فرزند برای خانواده های ساکن روستا ها
مسئولین عزیز سعی کنن وقتی که از ماله استفاده میکنن زیاد از ماست همراهش استفاده نکنن چون به هم نمیسازه و بوش بلند میشه.
من میدونم منشا بوی گند تهران از کجاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
از خانه ملت که تنها چیزی که نیست خانه ملت
امیر عباس هویدا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
رحمت خدا بروحش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
روحش شاد
شیخ حسن روحانی
دونالد ترامپ
اگه تکنولوژی خواندن جعبه سیاه نداریم از کجا فهمیدیم هواپیمای یاسوج چرا خورده به کوه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
خ خ خ

اونجا چون مسافرا همه ایرانی بودن تکنولوژی رو در اختیار داشتیم

بعد هم گفتن طبق معمول خلبان مقصره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
فرستادن فرانسه فکر کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
جعبه سیاه درب و داغون با جعبه سیاه سالم کنی فرق داره مجید دلبندم!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
تنها راه تشخیص سقوط که جعبه سیاه نیست، عزیزم!
۲ درصد از درآمد کل پزشک در صورت عدم استفاده از کارتخوان به عنوان جریمه دریافت می‌شود/ یک پزشک روزی حداقل 30 تا 40 مراجعه کننده داره و فقط هزینه ویزیت 30 تومانی هم حساب کنیم با احتساب تعطیلات برای 26 روز میشه ماهی 31 میلیون.برای 12 ماه حساب کنیم میشه 372 میلیون. این فقط هزینه ویزیت بود. بماند درآمد ناشی از عمل جراحی. خوب حالا حساب کنین 2 درصد 372 میلیون چقدر میشه؟ 7 میلیون. بله، جریمه این بزرگواران برای 1 سال 7 میلیون میشه که کمر هر پزشکی رو میتونه خم کنه و بالطبع هر پزشکی رو ترغیب به نصب کارتخوان کنه :| حالا حساب کنین یک پزشک متخصص در سال چند عمل داره و هزینه هر عمل رو هم همه میدونیم چقدر هست. من کارمند با مدرک کارشناسی ارشد دارم میگیرم ماهی 4 میلیون و سالی 48 تومان و قبل از دریافت حقوق هم مالیات بصورت خودکار از حقوقم کم میشه، اونوقت معاون نظارت سازمان نظام پزشکی لطف فرمودن برای این قشر مرفه جامعه با ترس و لرز 7 میلیون بریدن. یعنی اگر بنده و هم کارانم در بدنه دولت به مرحله انهدام هم برسیم نهایتا این 48 میلیون میشه 50 میلیون، و یک پزشک متخصص معمولی در این مملکت براحتی درآمدش سر به میلیارد خواهد کشید. 50 میلیون در مقابل یک میلیارد. فقط باید تاسف خورد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
متاسفانه ما در کشورمان نه خومان کاری می کنیم و نه دیگران را قبول داریم در حالی که یک انسان عاقل از تجربه دیگران در کنار تجربیات خودش استفاده
می کند . حداقل مدیران ما در مقابل این همه تبعیض و بی عدالتی نگاه کنند ببیند که در کشورهایی از قبیل کره و سنگاپور و مالزی و ... چکار می کنند و به جای سفرهای خارجی بیهوده مشاوره بگیرند؟ چون در این چند ساله اخیر تبعیض بسیار افزایش و در حد هشدار رسیده است و یکی از عوامل ناآرمی ها همین تبعیض ها و عدم برنامه .برای اشتغالزایی بخصوص قشر تحصیل کرده است
ما سه خاور در دنیا داریم.خاور(شرق) نزدیک که میشود اروپا و انجا که خواهی نخواهی هستیم و دوستانی مثل ملکه داریم.میماند خاور میانه و خاور دور.که انجاها هستیم به کمک ترساندن کشورهای ان مناطق از کشور های الف....و ب.....پس دلخوش به نابود کردن انها توسط ما نباشید.
جواب به آن مقام ارشد آمریکای شما هم بسیار بسیار غلط کردید از برجام خارج شدیدبسیار بسیار غلط کردید ایران را غیر قانونی تحریم کردید اعمال شما غیر انسانی ومنفی منفی است که تمام آزادگان دنیا از اعمال شما متنفر هستند
قبلا از صحبتهای حاج حسن عباسی ناراحت میشدم.مخصوصا انجایی که میگفت تکه تکه میکنیم و فلان...ولی از وقتی ایشان فرموده در جشنواره فیلم فجر دستی داشته و پی به فیلمسازی و فیلمبازی ایشان برده ام ازش ناراحت نمیشوم.
کجای دنیا شما دیدید کسی که حتی نمیتونه با کامپیوتر و اینترنت کار کنه، با زبان بین المللی یعنی انگلیسی هیچ آشنایی نداره و حتی نمیتونه یک کلمه انگلیسی رو به درستی تلفظ کنه وزیر یا نماینده مجلس کنن

تازه اینها ضروریات مدیریت در دنیای امروز هم نیستند بلکه پیش نیاز هستند و متاسفانه در ایران افرادی مسئول میشن که هیچ آشنایی با علم مدیریت ندارند و هیچ تحصیلات مرتبطی هم ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
و چقدر سخت است کارکردن با برخی از این افراد یعنی باید به اندازه یک آپلو ساختن انرژی بگزاری ! یعنی نباید تعجب کرد که چرا ما دچار چنین اوضاع آشفته ای هستیم.
فقط نقدینگی ، تمام بارارها در اوج هستند ، مواظب سرمایه خود باشیدد
مسله حل نشده ای در گفتمان اصولگرایان وجود دارد که باید بازگشایی شود . یعنی اصولگرایان از یک طرف حاکمیت مردم در سرنوشت خود در هر انتخابات را قبول ندارند ولی از طرف دیگر به مردم‌میگویند شما وطیفه شرعی و اخلاقی دارید که در انتخابات بما رای دهیید . یعنی یک‌گونه پارادوکس و تضاد در گفتمان انها در حوزه دمکراسی ایجاد کرده که بدون رقیب حزبی میخواهند با هم رقابت کنند . بدون تفاوت دیدگاه ..... مثل این هست که در یک خانواده پدر و پسر و دختر و مادر و پدر بزرگ و مادر بزرگ با هم رقابت کنند .....آیا واقعا رقابتی وجود دارد .؟ اصلا انگیزه ای وجود دارد ؟
میزان افزایش حقوق بازنشستگان با حقوق پائین در مقایسه با میزان افزایش حقوق سایر بازنشستگان و شاغلین و با توجه به نرخ تورم، ناچیز و ناعادلانه است. بعلاوه مجموع پاداش و مزایا و اضافه کاریهای(غیرواقعی!) و استفاده از امکانات مختلف،و نیز نابرابری مالیاتی! و ... تقریبا در بهترین وضعیت،اقدامات معمول یا خنثی و یا کم اثر می شوند و در نتیجه فاصله از مابهتران باقی و بقیه به سخره گرفته می شوند!!
چون در مملکت نجومی بگیر است و عدالت نیست در انتخابات شرکت نمی کنم.
رای بی رای
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
!به نجومی بگیر ها توهین کردی

!بی ادب
طوفانی که شورای نگهبان در مجلس به پا کرد را به فال نیک می گیریم حالا باید مراقب افزایش سو استفاده های پایان خئمت بود زیرا اینها وقت کم آورده اند و می خواهند تا می توانند بار خود را ببندند
باور کنید 90 نفر متخلف در یک محموعه 290 نفری یعنی آن مجموعه به شدت مشکل دارد در این شرایط باید آژیرهای هشدار به سرعت به صدا در بیاید و تمام اقدامات احتیاطی برای برخورد با آنها اعمال بشود
به پرداخت های نابرابر پایان دهید یک دولت و صد نوع حقوق مگر دوران قاجار است؟
میشه من هم 1 هفته در کاخ مرمر زندگی کنم.
آخوندی با عملکرد افتضاح و عجب وجهه ایی ندارد ونظرش در مورد هاشمی رفسنجانی، خلاف واقع و فاقد ارزش است. اما این جانب مسئول پیگیری بسیاری از طرحهای سفرهای دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی بودم و بسیاری نیز مثل بنده شاهد طرحهای نیمه تمام برخلاف نظرات کارشناسی یا کارشناسیهای غلط بودیم! بقول مطلعین شیوه هاشمی و طیف وابسته به او « جا بنداز و راه بنداز» بود! تجمل گرایی، فامیل بازی، ریخت و پاش و بذل و بخششهای نابجا،علاوه بر بینش اقتصادی لیبرالیستی سرمایه داری ایشان،که پایه و اساس سیاستها و عملکرد اقتصادی دولتهای بعدی بویژه روحانی است؛ چگونه نادیده گرفته میشود؟!!
دوستان به چند نکته توجه کنید: عوارض خروج از کشور نسبت به پارسال در حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است. بجز عوارض مالیات هم قراره گرفته بشه. البته معلوم نیست مالیات چی باید گرفته بشه. مالیات برای پروازها و مسافرتهای زمینی و دریایی موقع خرید بلیط گرفته می شود و در موقع تهیه تور هم گزفته میشه و عوارص هم موقع خروج گرفته میشه. این مالیاتی که وضع شده اصلا معلوم نیست چیه. بعضی ها در مجلس میگن این مالیات بر ارزش افزوده است. ماندم که ارزش افزوده برای چی؟ حالا اگر کسی بره خارج بچه دار بشه، خوب ارزش افزوده داشته و باید پرداخت کنه. اگر بره آنتالیا، خوب خوش گذرونده ک بایت مالیات بر افزایش خوشی را باید پرداخت کنه. احتمالا مد نظر نماینده های مجلس هم همین بوده است. اخبار رسانه میلی هم خیلی ظریف از کنار مساله به دروغ گذشت. بجای اشاره به اخذ مالیات، در اخبار ۲۱ گفته شدهدکه مجلس گروههای خاصی را از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف کرد. در حالیکه اخذ مالیات تصویب و برخی گروهها از پرداخت آن معاف شدند. بازی با کلمات "عوارض" و "مالیات" و استفاده از کلمه عوارض به جای مالیات و طرز خبر رسانی دروغ را ببینید. عرضی ندارم و فقط کمی تامل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
در خصوص مالیات بر ارزش افزوده قبض های سالیانه جمع آوری پسماندها هم چنین موضوعی وجود دارد
رد صلاحیت 90 نفر نماینده همان آیه یدالله فوق ایدیهم بود آنها مشغول غارت بیت المال بودند غافل از اینکه دست خدا بالاتر از دست آنهاست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
ای شیطون املاک نجومی بهت ساخته.باز بوی کباب شنیدی
اقای وزیر اسبق وزارت اقای اخوندی که اومده شاهدت میده وهمه ابادانی را مربوط می کنه به مرحوم رفسنجانی اخه از خودت بگو !!!!!!!!
هاشمی یک معمای عجیب طرح کرد که سی سال است هیچ کس نمی تواند به آن پاسخ بدهد اینکه ده سال بعد از یک انقلاب چطور ممکن است دوباره اشرافیت حاکم بشود پارادوکس اشرافیت انقلابی
تابی چرا صدا و سیمای میلی نقشه ایرانو عوض کرده و دریای خزر را باد برده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
فکر کنید خشک شده تمومش کنید بره
خیلی جالبه مثلا؟؟؟؟؟!!!!!!
به زور دارن میبرنمون جهنم , قرار بود به زور ببرنمون بهشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
بهشت و جهنم در دست خود فرد است هم بهشت دنیوی و هم بهشت اخروی و اولین قدمش این است که باور کنی که . بهشت و جهنم بودن را خودم تعیین می کنم
وقتی ما حداقل بگیران بنزین ۳۰۰۰ تومنی میزنیم چه نیازی هست نجومی بگیران مالیات بدن?? هان روحانی هااان
زیربنای تورم و بی ارزش کردن پول ملی یادگار این آیت الله مرحوم بود. در زمان ایشان ارزش های اقتصادی و فرهنگی که شامل با ارزش کردن پول ملی و ثبات اقتصادی بود به بهانه توسعه از بین رفت و تا امروز ادامه دارد. توسعه ای که بدون هدف و برنامه و استراتژی باشد نه تنها توسعه بلکه ضد توسعه و از بین برنده بودجه و عامل بی ارزش کردن پول ملی است
روایت آخوندی از بزرگترین یادگار آیت‌الله هاشمی!

بزرگترین یادگاری عباس آخوندی برای مردم ، 4 سال متوقف کردن روند ساخت خانه های مردم چرا که برای سرمایه

داران مملکت خوب نبود مردم خانه های ارزان قیمت بدست آورند
آخوندی حالا تحلیل هم میدی
پاسخ ها
هدایت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
آقای آخوندی در دوره وزاتت همه چیز رو معلق نگه داشتی و امروز در اثر کم کاری تو باید چندین برابر برای خرید یک خانه هزینه کرد .
برادر من گیرم که آقای هاشمی مرد فاضلی بود (که انصافا بود و مورد احترام ما هم هست ) ولی این به شما آدم کم کار چه ربطی داره . نباید امثال شما از هاشمی دفاع کنه
مصباحی مقدم . .....مردم وطیفه دارند امروز برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق رای حضور پیدا کنند و اگر حضور پرشور نداشته باشند دیگران سرنوشت آنان را رقم‌خواهند زد ....‌ داداش . دیگه منو از رای ندادن نترسان ؟ این رای حتی نتونست محصورین را از حصر بیرون کنه . این رای حتی نتونست جلوی آرزوهای مرا براورده کنه فقط تنها حسنی که داشت ارزوهای مسولین را راضی کرد که بتوانند روی رای ما مردم مانور سیاسی انجام دهند در صورتی من و ما و ماها رای داده بودیم که سیاست گذاریهای سیاسی و قانونی از طریق آرا مردم‌تعیین و تکلیف شود . ... واقعا ارزش رای دمکراسی در جوامعی هست که میزان رای مردم هست . یعنی میزان رای مردم قدرت سیاسی و سیاست گذاری هست نه برای انتخاب فرد یا افراد .
حالا که عباس آخوندی خودش سر صحبت و باز کرد یه سوال به ذهنم رسید

چرا برای کشته شدن 36 نفر در حادثه تهران - تبریز در زمان وزارت عباس آخوندی شبکه های اجتماعی ، سلبریتی ها

به خصوص رخشان بنی اعتماد به میدان نیامدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
الان که برای جشنواره فجر سلبریتی ها را تو منگنه قرار دادید . در انتخابات شرکت میکنند یه جور مشکل دارن . در جشنواره شرکت نمیکنند یه جور مشکل دارن . طاهرا گروه فکری شما دمکراسی و مردم سالاری و دمکراتیک و سالاری مردم ....را تعریف وارونه میکنید . واقعا در عصر جدید بیایید یکبار دیگر وضعیت خودتان را با مردم بروشنی تعریف کنید . در صورتی در مردم سالاری اشتباه وجود دارد و راه حل هم برای جبرانش وجود دارد
عباس آخوندی بعد 10 سال مسکن مهر مون رو داریم میگیریم

هرکاری کردی که ساخته نشه
رای بی رای، والسلام
۹۸/۱۱/۲۷ : سخنگوی محترم شورای نگهبان اعلان کرد که صلاحیت ۸۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس تایید و چند نفر باقیمانده در حال بررسی است.
۹۹/۱/۷: مشارکت ۶۸.۹ درصدی مردم در انتخابات مجلس جهان را به شگفتی وا داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
برای خبر اولی امشب بالشت زیر سرت را جابجا کن تا کمتر خواب ببینی
ده میلیون کجاش نجومی است وقتی خط فقر هشت میلیون است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
این اصطلاح نجومی رو اونایی مطرج کردند که خودشون بی
حساب و کتاب هرکار خواستند کردند و مردم بیچاره رو انداختند به جون هم. وگرنه ده میلیون برای یک کارشناس باسابقه این مملکت زیاده؟
هیچ کجای دنیا یک کارگر با یک دکتر و مهندس حقوق برابر نمی گیرند. و این عدالته و البته نه مساوات.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
بالای ده ملیون، نه دقیقا ده ملیون!!!
پس حقوق زیر دو ملیون ما نجومی است؟؟؟
پایداری اصلا اجتماع را قبول ندارد که سرمایه کند.
نه به انتصابات
تصمیم گیران منفعت خودشان اولویت است. کاهش نرخ مالیات حقوق بگیران نجومی در همین راستا است.
آقای اخوندی مثل اینکه یادش رفته که پروژه های نیمه کاره رو هم افتتاح کردن تا لقب سردار سازندگی تکمیل بشه نمونه این پروژه ، پروژه سد سلیمان تنکه ساری که در زمان آقای هاشمی که وزیر وقت نیرو هم آقای زنگه بوده بطوریکه در زمان خاتمی نمایندگان مجلس برای تائید صلاحیت ایشون در وزارت نفت همین موضوع یعنی اقتتاح پروژه نیمه تمام رو مطرح کردن. آقای آخوندی عملکرد شما که جای خود داره .............
سمی شدن اخیر شیر و لبنیات در ایران نتیجه واردات ذرت سمی بوده که قرار بود جلوی وارداتش رو بگیرند اما نگرفتند و وارد غذای دامها شد و به آلودگی شدید شیر و لبنیات منجر شده.
چرا هديه اين يمني جالب بوده ؟ خنجر و قمه و اسلحه و... جالب است؟
عبدالملک الحوثی
سفیر یمن !!!!!
رای بی رای
از وضعیت و جو اجتماعی ما همین بس درباب یک موضوع به دلیل عدم وجود شفافیت در امور جاری و اخبار مملکتی ، تا این حد نظرات متناقض مردمی داده میشود . برای پیشرفت و توسعه شفافیت عملکرد و خبر رسانی و کنترل و نظارت دائمی بدون هیچ استثنایی ضرورت دارد ، که درحال حاضر ایران از این امور بی بهره است .
مگر می شود نماینده نما هایی که در آزمونهای حداقلی مردود شده اند را بدون نظارت رها کرد.-- این خواسته جز از زبان ناکارامدان قابل بیان نیست
اتفاقا تنها ایراد شورای نگهبان این است که این مستندات را اعلان عمومی نمی کند تا ولی نعمتان عرصه حیات را بر آن آنان تنگ شود
پیشنهاد می کنم بن علوی خانه و زندگی اش را بیاورد ایران و برای کارهای دیگرش برود عمان
تصمیم عجیب کمیسیون تلفیق به نفع نجومی بگیران ؛ تا بوده همین بوده ...
شورای نگهبان باید نگهبان حقوق همه مردم باشد بنابراین حداقل هیچ دلیلی بر رد آقای مطهری و صادقی ندارد و باید تایید شوند. اینها از فعالترین نمایندگان مجلس و مردم کشور هستند چرا هر کس دنبال شفافیت و احقاق حقوق مظلوم است باید رد صلاحیت شود.
۲ درصد از درآمد کل پزشک در صورت عدم استفاده از کارتخوان به عنوان جریمه دریافت می‌شود
جریمه باید سنگین تر از وظیفه و چند برابری باشد وگرنه میشود ارفاق
همه میدانند که عدم استفاده از کارتخوان توسط پزشکان برای فرار از مالیات است، عملا با 2 درصد جریمه مجوز ارزانی برای این فرار صادر شده است!!!!!!!
اگر بناست امثال علی مطهری ی رد صلاحیت شوند همان بهتر که مجلسی وجود نداشته باشد جرم او چیست؟ چرا نمیگویید تا منی که در همه انتخابات ها بنا به توصیه امام راحل بلا استثنا شرکت کردم تکلیف خود را بدانم مطهری نه وکیل حوزه انتخابیه من است نه هر گز او را دیده یا هم صحبت شده باشم اما آنچه او میگوید را میخوانم و میشنوم مطالب و اذکرعای مطهری بر اساس اموزه های دینی پدرش است
همه ی چیزهای خوب برای ژن خوب ها است حتا یک خنجر یمنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
کوچولو مشقاتو بنویس توهم به جایی برسی
ان شاءالله خون پاک سردار آسمانی وعلمدار سپاه اسلام و مجاهد شهید ابومهدی المهندس وهمرزمان شهیدش دامان ناپاک ترامپ وتمامی کسانی که در این ترور نقش داشتند را خواهد گرفت
منتظر رای باش
منتظر رای باش
چه مملکتی! یارو پزشکه مالیات بیست درصدیشو پرداخت نمیکنه، بعد بعنوان جریمه 2 درصد درآمدش رو باید پرداخت کنه.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی