بازدید 73179

تأمین اجتماعی ورشکسته می‌شود؟

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: اشتغال کار و تولید بدون پشتوانه نظام مالیاتی و تأمین اجتماعی، کاذب ‏است.
کد خبر: ۹۵۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 21 January 2020

 

به گزارش تابناک، علی جهانی در گفت‎و‎گو با ایسنا اظهار کرد: اشتغال کار و اقتصاد تولید بدون پشتوانه نظام مالیاتی و تأمین اجتماعی اشتغالی کاذب ‏است.

وی ادامه داد: اگر بازنشستگی و بیمه و ... وجود نداشته باشد، اشتغال و عمر شغلی افراد معنایی ندارد.‏

جهانی یادآور شد: قانون کار نیاز به اصلاحاتی دارد چراکه برخی از قوانین آن مناسب شرایط حال نیست و باید بنیادی این قوانین به‌روزرسانی شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: ماهانه در استان 140 میلیارد تومان حقوق مستمری و درمان پرداخت می‎کنیم درحالی‌که درآمد لرستان ‏بین 50 تا 60 میلیارد تومان است.‏

وی افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند، تأمین اجتماعی ورشکسته می‌شود.

جهانی افزود: بسیاری از قوانین تأمین اجتماعی نیز برای کمک به تولید نیاز به اصلاح بنیادی دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۴۸
عزیزدل مگر پیش بینی مالی نداشتی وقتی ماهانه پول می گرفتی؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
تازه خود کارمندان و مدیران تامین اجتماعی حقوق های کلان می گیرند ولی وقتی اسم مستمری بازنشستگان می آید دم از ورشکستکی می زنند.اینها حتی مستمری معلولین و جانبازان را هم طبق قانون ماده واحده نمی دهند و علاوه برآن ۲٪ حق بیمه هم کم می کنند
تمام اختلاس های زمان اقای مرتضوی داره کم کم اثرشون رو نشون می ده
روزی که حق بیمه میگرفتید حال میکردید حالا همین چندرغاز مستمری و هزینه درمانی که اصلا نمیدید شده عامل ورشکستگی؟
تامین اجتماعی همین الان هم ورشکسته هست مثل بانکها مثل خودروسازی ها و غیره صداشو درنمیاران !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
و مثل بورس
چه آمار وحشتناکی!!!!!!!!
وقتی که 100میلیارد دریافتی داشتید و 2میلیارد پرداختی داشتید ودولت با انتصاب مدیر عامل بر خلاف قانون سازمان تامین اجتماعی که مدیر عامل باید توسط هییت امناء منصوب میشدو درصدد غارت اموال کارگران بودباید بفکر این روزها بودید
حتما مي‌شود چون ما دهه پنجاهي ها در شرف بازنشستكي هستيم . هرچي سنگ بوده تاحالا سر راه ماه گذاشتن اين هم روش
پاسخ ها
محمد مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
منحرف کردن امر به معروف از مدیران بی تعهد و فاسد رانتی و باندی ، به موی سر مردم نتیجه اش همینه که ، خشک و تر با هم بسوزند.
درآیات کتاب خدا شک نکنید.

فَلَمَّا نَسُوا مَا ذُكِّرُوا بِهِ أَنْجَيْنَا الَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَأَخَذْنَا الَّذِينَ ظَلَمُوا بِعَذَابٍ بَئِيسٍ بِمَا كَانُوا يَفْسُقُونَ ﴿١٦٥﴾

پس چون پندی را که به آنان داده شد، فراموش کردند [در لحظه نزول عذاب] پند دهندگانی که مردم را از بدی ها بازمی داشتند، نجات دادیم و آنان را که ستم کردند به کیفر آنکه همواره نافرمانی می کردند، به عذابی سخت گرفتیم. (۱۶۵)
ایجاد امادگی برای پذیرش۳۵سال کار کردن
خیلی کلیشه ایه داداش
یکی باید بیاد ببینه درون تامین اجتماعی چه خبره . این دروغ ها را برای چی تحویل مردم میدند. پول مردم کجا داره می ره .....
فکر نمی کنید ، اون موقع که شرکت های ورشکسته دولتی رو به عنوان بدهی به تامین اجتماعی می دادید، یا زمانی که پول کم میارید از منبابع بازنشستگان بر میدارید ، ورشکسته اش می کنید ؟
راهش خیلی سادست. گاز و نفت و طلا و نقره و مس و آهن و ذغال سنگ و هیچ منابع و ثروتی در کشور نداریم، اگرم داشته باشیم واسه مردم ایران حرامه! فقط یک راه داره حق بیمه رو دو یا سه برابر کنین، هرجا پول کم اومد بزور از مردم بگیرین، مثل بنزین، مثل خودرو و هزاران چیز دیگه، از مردم بگیرین، هرکی هم ناراحته بره، اگرم خارج نمیتونه بره، بره اون دنیا!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
میتونه هم بره اون جاهایی که اون رفاه ها و اونجور چیزا هست
ورشکسته میشود؟
ورشکسته شده است
کجای کاری
توان پرداخت 500 خورده ای در ماه رو نداشتم برای همین بیمه درمان رو حذف کردم الان ماهی 300 از بابت بیمه بازنشستگی و فوت و کار افتادگی پرداخت میکنم...خدا رو خوش نمیاد مردم رو اذیت کنید..حقوقهای گلانی که دریافت میکنید و در قبالش مفت میخورید..و تا حرفی میشه دم از ورشگستگی میزنید.اسمون مال خداست زمین واسه تامین اجتمایی بازم ناله میکنید...
حقوقهای بازنشستگی بالای 8 میلیون رو با ضرایب خاص کاهش دهید تا ورشکسته نشود و از طرفی عده ای که بدون پرداخت حق بیمه همینجوری از تامین اجتماعی بخاطر دستور از بالا حقوق میگیرن رو حذف کنید و حقوق مدیران و کارمندان این سازمان را متعادل کنید.چه معنی داره یه کارمند معمولی این اداره با مدرک دیپلم 5 میلیون حقوق بدین یا به مدیرانش بالای ده میلیون بدین؟مثل معلمین و کارگران به انها هم حقوق دو سه میلیونی پرداخت کنید.مگر از معلم و کارگر بیشتر زحمت می کشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
سالها در پست مدیریت یک شرکت خصوصی خدمت کرده ام و محض اطلاع جنابعالی هم اکنون ماهی سه میلیون و هفتصد هزار تومان حق بیمه و مالیات من
است که به تامین اجتماعی پرداخت میشود و رو چه حسابی با این مبلغ بالای پرداختی حق بیمه باید از حقوق بازنشستگی من و امثال من کسر بشه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
از حقوق خودشان کم کنند بخصوص مدیرانشان،چرا از بازنشسته هایی که دستشان جایی بند نیست کم کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
من معلم با مدرک فوق لیسانس حقوقم یک میلیون و هفتصده !
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
اين حقوق هاي بالاي بازنشستكي مال كساني كه بيشترين حق بيمه رو پرداخت كردن تورو به خدا ديگه به اونها گير ندين
وای خدا بدبخت تر شدیم.
تامین اجتماعی فقط حقوق بزرگ به کارمندان ضعیف خود میدهد. یک نیروی ناشی و بیسواد من با پارتی به تامین اجتماعی رفت حدود ۱۰ برابر حقوق میگیرد. این سازمان زورگو به کارمند و کارفرما باید ورشکسته و جمع بشه. هیچ خاصیتی ندارد
فکر نکنم سازمانی به پولداری تامین اجتماعی باشد.
1- اگر پولدار نیست چرا ایتقدر حقوق و مزایای کارمندانش بالاست. یک آدم معمولی ببینید چقدر حقوق میگیرد. وامهای آنچنانی که جای خود دارد.
2- این همه حق بیمه میگیرند. 30% حقوق. خیلی ها هم چند سالی کار میکنند و بعد بی خیال کار کردن میشوند. پول بازنشستگی که نمیگیرند اینها. یعنی فقط سود بوده. این دفترچه بیمه که تقریبا به درد کسی نمیخوره.
3- روی قراردادها بین 5 تا 16.67 پول زور میگیرند.
4- این همه شرکت دارند(شصتا). کارخونه های سیمان و ...
5- مجموعه جرایم بیمه که میگیرند هم حساب کنید.
با این همه درآمد که خیلی هم راحت بدست میآورند چرا بایستی ورشکست بشوند!
و اما کلام آخر : کمتر بخور بخور بکنند. اگر هم عرضه ندارید بگذارید خودمان حق بیمه مان را پس انداز کنیم خیلی بهتر از شما بلدیم به فکر پیری و بازنشستگی باشیم.
تولید رونق بگیره هیچ مشکلی به وجود نمیاد. زوم کنید روی تولید..........
همتون دستتون توجیب کارگر بدبخته....
از بین رفتن ارزش پول همه جا را ورشکسته کرده .!!! متأسفانه کسی بفکر کشور نیست . بفکر جوانان ,بفکر دختران مجرد , بفکر آینده ......به جوانان ازدواج میگوئی از بیکاری و نداشتن حتی پول ساندویچ شکایت دارند . در کمپهای خارج گشنه اند .آیا مسئولین اینها را نمیبینند .؟؟؟ لیاقت جوانان ما این است ؟؟؟
سالها مديريت دست شماست و مردم فقط عملگي مي كنند حالا با افتخار ميگيد حاصل مديريتتان باعث ورشكستگي شده ؟!!!!
تقصير ما مردم هم هست حتما ؟!!!
ميخواي حق بيمه مان را 10 برابر بگير و دستمزد بازنشستگي رو بكن يك دهم و حق درماني رو هم حذف كن !!!!
بیمه چرا سراغ کسانی که سوابق بیمه ای دارند ولی در جایی شاغل نیستند نمیرود؟ آیا جزو شرح وظایف کارمندان بیمه نیست؟ یا با دید غنیمتی که از کارگری در مدت بیمه بودن از او اخذ کرده مینگرد؟ ظواهر امر نشان میدهد که فرض دوم من به حقیقت نزدیکتر است. اگر به بیمه مردم با دید منبع درآمد نگاه کرده باشند تا کنون از محل آن چه چیز باقی مانده است؟
وقتي در خيلي از شركتها و ارگانها افراد با 40 تا 50 سال هم مشغول كار هستند و هم حقوق بازنشستگي ميگيرند اين مسائل بروز مي كند.
چرا از دویست هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان حرفی نمی زنید ؟ اگر دولت بدهی چندین ساله اش را به سازمان پرداخت کند اوضاع بیمه شدگان به شدت عالی می شود
جالبه مرتضوی شده بود مدیر این سازمان و چه بذل و بخشش هایی هم که نمی کرد
جالبه که هیچ کس هم ذکر نمیکنه که شاغل که کم بشه حق بیمه دهنده هم کم میشه پس مسلمه که تامین اجتماعی بدون کمک دولت ورشکست میشه در صورتی که اگه شغل ایجاد بشه و مردم حق بیمه بدن این مشکل برطرف میشه!!!
راستی مگر عمر مفید در کشور عزیز ما چند سال است
شفاف سازى کنين که دخل و خرج رو مردم ببينن مردم حق دارن که ببينن و بدانن حق دارن که بپرسن که پولدارها از تامين اجتماعى چى ميخوان طرف ميليونره بازهم بيمه شده ميگه مال دولت حلاله هى بخورين صوابه.
حقوق های چندین میلیونی رو کم کنن هچی درست میشه.نمیخوان به خودشون ذره ای کسادی بدن فقط از جیب مردم مایه میزارن.مدیری که ماهیانه بالای ده میلیون دریافتی داره چه لزومی داره دوباره حقوقش افزایش پیدا کنه.اون کارگر بدبخت دور میدون که از هیج جا حمایت نمیشه تکلیفش چیه اون مادر بی پناه که شوهر از دست داده تکلیفش چیه پدری که چنتا بجه محصل و بیکار داره تکلیفش چیه...حقوق و اضافه پرداختی ها کم بشه همچی درست میشه.
کمتر اختلاس و دزدی کنیدمشکل‌حل میشه
بنده بيمه اختياري واريز ميكنم نسبت به سال گذشته50 درصد حق بيمه را گران كرده اند انوقت طلبكار هم هستند از ريخت پاشها وحقوق هاي نجومي مديرانتان كم كنيد
وقتی با بابک ها معامله می کنید نتیجه از این بهتر نمی شه.
چرابه فکررییس روسای تامین اجتماعی وبانک رفاه کارگران نیستی درحالیکه همشون نجومی بگیرن ولی واس یه بازنشسته اونم حق خودشه داری ورشکست میشی
خجالت نمیکشید؟!
برای عینک هر 3 سال 1 بار اون هم 40 هزار تومان پرداخت میکنید!
دست گرفتن حق بیمه تون خیلی درازه اما برای پرداخت چندرغاز به مردم همیشه ناله میکنید!
این همه از مردم پول میگیرید دقیقا خرج چی میشه؟! هربار هم به سازمان وزین! شما مراجعه میکنیم برای 1 امضاء باید 200 بار از طبقات بالا و پائین بریم شاید کارمند محترم بعد از خوردن چائی و کشیدن خمیازه و 1 ساعت حرف زدن با موبایل و تلفن ثابت و ....... لطف بفرمائند امضاء کنند!
باسلام ، سازمان تامبن اجتماعی یکی از بزرگترین دستگاههایی است وام دهنده به دولت است که هزاران میلیارتومان مطالبات اوست یعنی دارایی حق وحقوق بیمه دهندگان که تحت قیومت بعضی ازنامحرمان ونا امینهاست وعدم مدیریت صحیح وهزینه های بیهوده مشکلات وناشایستگی خودتان را اینگونه تجزیه وتحلیل نکیند...، حقوقهای نجومی مدیران زحمتکش ¡¡¡¡¡¡¡ ‌رااصلاح کنید‌، بگذارید این قشر ضعیف که بعداز سالیان حق بیمه پرداخت کرده اند، که بعداز کارافتادگی وپیری ازاندوخته ای که نزدشما به امانت گذاشته اند قطره از دریا یشان ماهانه به آنها تزیق میکنید اینگونه شروع به اشگ انداختن آنان نکنیدکه خداوندحاظروناظر براعمال شماکه امیدوارم آنانیکه کم اعتقادند هوشیارشوند.
راهش کاهش حقوق ها یه بالایه پنج شش ملیون است
اگه این اداره مملکته ننه منم میتونه مملکتو اداره کنه
وقتی اون ریخت وپاشها رو داشتین وحقوقهای نجومی قطعا"موجب ورشکستگی میشه
بزنید حقوق این بازنشستگان جهان خوار را قطع کنید.
تامین اجتماعی به هرکس رسیده حقوق ماهیانه داده آقا هر فرد باید ۳۰ سال کارکرد داشته باشد بعد بازنشسته شود این چه قانونی است بیمه پدر به دختر میرسد مگر ارثیه است با این همه افراد بدون کارکرد باید ورشکسته شود درضمن تامین اجتماعی باید تمام قوانین که وضع کرده بازبینی کند والا درچند سال آینده نابود میشود
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی