بازدید 21450

واکنش لاریجانی به رد صلاحیت گسترده نمایندگان

رییس مجلس شورای اسلامی در انتقاد از علت‌های بیان شده در مورد رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی از جانب شورای نگهبان گفت: مطلبی از جانب سخنگوی شورای نگهبان از سوی رسانه‌ها منتشر شد که علت رد صلاحیت را سوء‌استفاده اقتصادی بیان می‌کرد. این مطلب درست نیست.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 19 January 2020

رییس مجلس شورای اسلامی در انتقاد از علت‌های بیان شده در مورد رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی از جانب شورای نگهبان گفت: مطلبی از جانب سخنگوی شورای نگهبان از سوی رسانه‌ها منتشر شد که علت رد صلاحیت را سوء‌استفاده اقتصادی بیان می‌کرد. این مطلب درست نیست.

 علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: در رد صلاحیت بعضی نمایندگان فعلی و نمایندگان ادوار از جانب سخنگوی شورای نگهبان مطلبی در رسانه‌ها منتشر شد که علت رد صلاحیت‌ها را عمدتا مربوط به سوء‌استفاده‌های اقتصادی می‌دانست. این مطلب درست نیست، چرا که نامه‌های هیات نظارت به نمایندگان و علت‌های ذکر شده در این نامه‌ها به بندهایی اشاره دارد که مربوط به بحث اقتصادی نیست. البته بعضی اینگونه بوده است، چرا باید مطلب درست منعکس نشود که بیگانگان از آن سوء‌استفاده کرده و نظام متهم به فساد شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است!
پ نه پ. پس چیه؟!
تیترتون درست نیست
واکنش لاریجانی به علت اعلام شده از سوی شورای نگهبان برای رد صلاحیت اشاره دارد. نه چرایی رد صلاحیت گسترده
لابد این همه فساد مالی و اختلاس کار ننه قمر بوده است .
کسی که دغدغه ی مردم رو نداره برای چی باید نماینده بشه؟؟؟کسی که به فکر جیب خودشه چرا باید نماینده بشه؟؟؟کسی که دو زار بصیرت نداره که چی به صلاحه و چی نیست چرا باید نماینده بشه؟؟؟ کسی که صحن مجلس رو اشتباه گرفته چرا باید نماینده بشه؟؟؟؟ کسی که حتی بلد نیست چند قاونون بزارن که تورم اینجوری افسار گسیخته بالا نره کسی که بلد نیست قانون بر ملک و ساختمون بزارن که اینجوری مردم آلاخون والاخون نشن واسه چی باید نماینده بشه؟؟
نهادهای انتصابی هر اتهامی را بدون اینکه نگران پاسخگویی یا پیگرد قضایی باشند به نهادهای انتخابی وارد می کنند
باز روشنفکر بازی دم انتخابات شروع شد
90 از 280 ! یعنی 32 درصد از نمایندگان مردم ، آنهایی که انتخابی اند ، آنهایی که اختیارات زیادی ندارند ، مال و اختیاری در دستشان نیست و مثلا از بطن جامعه هستند چنان مفسد اقتصادی شده اند که صلاحیتشان تایید نگردیده است!
هر چند در اصل این خبر شک و تردید است ولی اگر واقعیت داشته باشد اینها که انتخابی اند و محدود اینگونه اند وای به حال انتصابیان با اختیارات به مراتب بالاتر
اتفاقا بسیار هم خوب است این رد صلاحیت ها چون قراره کسانی که مثل اون مجری تلویزیون فکر نمی کنند از ایران برند اگر هم نرفتن باید بفرسنشون مملکت یکپارچه میشه وبعد با خیال راحت حکومت میکنند
ببینید چه دعوایی میکنن برای خدمت به ملت همیشه در صحنه
خوشا به حال این ملت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل