بازدید 9101

فولادگر: از خانواده قربانیان اشتباه پدافند دلجویی کنید

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: حقوق خانواده قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی باید ادا شود و این موضوع صرفا بصورت لفظی نیست، بلکه بایستی از خانواده‌ها دلجویی شود.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 13 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حمیدرضا فولادگر با اشاره به لزوم بررسی ابعاد حادثه‌ای که برای هواپیمای اوکراینی رخ داده است، اظهار داشت: بایستی ابعاد مختلف این حادثه را بطور دقیق بررسی کرد و از تکرار حوادث اینچنینی جلوگیری کنیم و اگر قصور یا تقصیری در این مسیر رخ داده، باید به آن رسیدگی شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید بر سیستم‌های دفاعی، امنیتی، سایبری و پدافندی خود کنترل و نظارت بیشتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم دلجویی از خانواده قربانیان حادثه‌ای که برای هواپیمای اوکراینی رخ داده است، افزود: حقوق این خانواده‌ها باید ادا شود و این موضوع صرفا بصورت لفظی انجام نمی‌شود بلکه بایستی از تک تک خانواده‌ها دلجویی شود.

فولادگر ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که خطای انسانی در حادثه هواپیمای اوکراینی موثر بوده است، اما تاخیر در اطلاع‌رسانی مشکلات بسیاری را بوجود آورد که در این زمینه می‌توانستند بهتر عمل کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان نظامی پس از وقوع این حادثه، ملاحظاتی داشتند و باید مراحل لازم را طی می‌کرد، گفت: در بین کشور‌های دنیا که چنین حادثه‌ای برای آن‌ها رخ داده، ایران زودتر از آن‌ها علت سقوط هواپیما را اعلام کرده است.

وی افزود: در بسیاری از کشور‌ها برای اعلام علت سقوط هواپیما زمان زیادی به طول می‌انجامد.

فولادگر اظهار داشت: اگر در همان ۲، ۳ روز اول، اطلاع‌رسانی دقیق‌تری انجام می‌شد یا حداقل سقوط هواپیما به دلیل برخورد موشک تکذیب نمی‌شد، شرایط بهتری را شاهد بودیم. /
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان