بازدید 8244

موبایل قاپی برای مخارج عیاشی

با وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در شامگاه های چند روز اخیر در محدوده کلانتری ۱۱۷ جوادیه مشخص شد که سارقان ۲ موتورسوار جوان بوده و با استفاده از تاریکی هوا سرقت هایشان انجام می دهند.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 05 January 2020

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری ۲ موبایل قاپ جوان با ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، سرهنگ دوست علی جلیلیان گفت: با وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در شامگاه های چند روز اخیر در محدوده کلانتری ۱۱۷ جوادیه مشخص شد که سارقان ۲ موتورسوار جوان بوده و با استفاده از تاریکی هوا سرقت هایشان انجام می دهند.

وی عنوان داشت: برای شناسایی سارقان، تعداد گشت زنی های هدفمند در محدوده کلانتری جوادیه افزایش یافت تا اینکه ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز ماموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده میدان شوش به ۲ موتور سوار جوان برخورد کردند که پلاک انتظامی موتورسیکلشان ناخوانا بود.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز شد و مأموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند هر ۲ موتورسوار را دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان ۵ دستگاه گوشی سرقتی و یک گردنبند طلا و تعدادی کارت عابر بانک مربوط به سایر اشخاص کشف کنند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری جوادیه به ۲۱ فقره سرقت تلفن همراه با همکاری یکدیگر اعتراف و انگیزه خود را از سرقت ها تامین هزینه خوشگذرانی اعلام کردند. شناسایی مال باختگان و کشف سایر جرائم مشابه در دستور کار قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر