بازدید 12084

محسن هاشمی: شادی را به تهران و ایران برگردانیم

کد خبر: ۹۴۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 01 January 2020

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از همه مدیران و مسئولان کشور خواست بطور جدی تلاش کنند تا «خوشی و شادی» را به تهران و ایران برگردانند.

به گزارش تابناک،«محسن هاشمی» امروز چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: تهران در طول صد سالی که بلدیه شده، شادی ها، شکست ها، امید‌ها و ناامیدی‌های بسیاری داشته است، اما اکنون در شرایط ویژه‌ای هستیم که در طول چهل سال گذشته چنین وضعیتی دیده نشده است.

وی افزود: ناآرامی‌هایی که در آبان ماه رخ داد و منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان شد، نشان می‌دهد در شرایط بحران‌های همزاد نظیر تحریم، بیکاری، تورم و موارد مشابه قرار داریم و چنین شرایطی، ناهنجاری را در جامعه به اوج می‌رساند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امیدوارم در شرایطی که حال خوشی نداریم، مدیران، مسئولان و همه کسانی که از سوی مردم انتخاب شده اند، تلاش کنیم تا خوشی و شادی را به تهران و ایران برگردانیم.

وی گفت: برای ایجاد شرایط مطلوب نباید ناامید باشیم بلکه باید بیشتر تلاش کنیم.

هاشمی یادآور شد: مردم در صورتی آرامش می‌گیرند که وضع بازار، مدیریت، بهداشت، امنیت، دانشگاه و امور شهر مناسب باشد و سامان داده شود.

وی در این زمینه از شهرداران مناطق خواست در شرایط بحرانی بکوشند از افزایش مشکلات مردم جلوگیری کرده و در جهت حل مسائل موجود، گام‌های اساسی بردارند.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید این امیدواری را در مردم ایجاد کنیم که آینده مناسبی در پیش دارند، تصریح کرد: مردم اگر بدانند مشکلات دیرپا نیست، طاقت می‌آورند.

وی گفت: ما می‌دانیم که جامعه از شهرداران مناطق توقع شهری تمیز دارند و بعد از آن باید به اولویت‌های محله بپردازیم.

هاشمی در ادامه، مهمترین مسأله شهروندان تهرانی را آلودگی هوا و ترافیک دانست و گفت: شهرداران نباید این مسایل را فراموش کنند.

رییس شورای شهر تهران در ادامه سخنانش، لزوم توجه جدی به گسترش مترو در منطقه ۲ تهران را مورد تاکید قرار داد و گفت که باید طراحی خط ۱۰ را برای این منطقه آغاز کنیم.

هاشمی ادامه داد: در بعد خدمات عمومی، طرح جامع پسماند و جداسازی از مبدا نیز باید به صورت جدی کار‌هایی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه در زمینه اوقات فراغت و صیانت از فرهنگ دینی در منطقه ۲ تهران اقدامات خوبی انجام شده است، به موضوع نحوه استفاده از مراکز خدماتی و رفاهی منطقه هم اشاره کرد و گفت: باید برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که مردم بی بضاعت و محروم هم بتوانند از مراکزی نظیر همراه سرا‌های بیماران استفاده کنند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات صدور سند مالکیت در منطقه فرحزاد گفت که شهردار تهران و شهردار منطقه ۲ باید در این زمینه با نهاد‌های فرادستی مذاکره و برای رفع مشکلات منطقه فرحزاد و دریافت اسناد اراضی تلاش کنند.

۲۰ پروژه عمرانی، تفریحی، خدماتی و ورزشی صبح امروز چهارشنبه با حضور «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در منطقه ۲ شهرداری پایتخت به بهره برداری رسید.

منطقه دو با بیش از ٤٧ کیلومترمربع مساحت و نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر جمعیت، در محدوده میانی و شمالی شهر تهران قرار دارد. این منطقه از ٩ ناحیه و ٢١ محله تشکیل شده و با مناطق یک، ۳، ۵، ۶، ۹ و ۱۰ همجوار است. موقعیت جغرافیایی آن از شمال به ارتفاعات البرز، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به بزرگراه شهید چمران و از غرب به بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی محدود می‌شود.

منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۷
شادی از ایران رخت بسته
و قم وغصه وفقر وفلاکت واختلاس به برکت برخی ها مهمان ما شده
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
قم و غصه چیه ؟ خوبه نگفتی شاه عبدالعظیم و غصه
آقا محسن، جنابعالي خودت يکي از مدیران و مسئولان اين کشوري؛ بفرما چراغ اول رو روشن کن.
تابحال مسئولین شاد بودن....منبعد دیگه نوبت ماست!
کار شما نیست ! بیخود وقت مردم رو نگیرین.
ان شاالله یک سال دیگه وقتی یک نیروی جوان و انقلابی روی کار اومد شادی و اعتبار برباد رفته باز خواهد گشت
یعنی از این به بعد خواب نمی مونید؟ دیگه فاضلاب ها بوی گند نمی دهد؟ همه مدیران متعهدانه انجام وظیفه می کنند؟ فکری به حال آلودگی هوا کردین؟ ممنون حسن انجام همین وظایف از شماها می خواستیم.
ما را به خیر شما امیدی نیست، شر مرسانید
شما اقازاده ها بروید ما ملت شااااد می شویم
جناب مهندس ترمینال شرق را به محل جدید ببرید و مسافران ،اهالی محل و دست اندرکاران را خوشحال بفرمایید.خداوند مرحوم پدر را بیامرزد
جناب آقاي مهندس هاشمي رفسنجاني ، فقط شما محبت كنيد اين موضوع را از طريق شهرداران و زير مجموعه هاييشان به پيمانكاران و نيروهاي جمع آوري زباله در سطح شهر تهران و احيانا كل كشور بفهمانيد كه به ماشين هاي مردم غصه داركه در معابر بعلت نداشتن پاركينگ پارك كرده اند آسيب نرسانند!!!!!!!!!! فقط همين ، بقيه پيشكش
جناب هاشمی عزیز ایجاد شادی در مردم نه شعاری و نه دستوری نیست . تمهیداتی میخواهد . که با این سیاستگذاری فعلی ، استراتژی و خط مشی تعیین شده میسر نخواهد شد . شادی یعنی تامین شغل ومعیشت جوانان و خلق بستر مناسب برای تحقق رویاهای ایشان . شادی یعنی ایجاد اطمینان خاطر برای بازنشستگان و مستمری بگیران تا خیالی آسوده از تامین و پوشش نیاز های آنان بر اساس شان خود داشته باشند . شادی یعنی اینکه در سراسر دنیا از نام ایرانی به نیکی یاد کنند ، نه اینکه هر گندی و فسادی و هر خرابکاری صورت میگیرد درست و نادرست به نام ایرانی بسته شود . شادی یعنی داشتن سردمدارانی دلسوز برای سربلندی کشور ، حتی در صورتی که از عقاید و نظرات خود چشم پوشی کنند . خلاصه اینکه شادی امری ظاهری نیست .
شادی با شعار بر نمی گردد.
شب و روز غم و قصه می بارد
اخبار منفی هر روز و سالهاست که بر مردم بی دفاع ایران می بارد
فیلمهای منفی و سریالهای منفی هر روز بیشتر از دیروز فراگیر می شود.
به بهانه های بسیار زیادی عزاداری ی کنیم و دهه های عزاداری همه روزهای سال را پوشانده است.
این همه سزطان و سکته و کوفت و زهرمار فکر می کنید چرا فراگیر شده است.
رویکرد کلان مملکت غم و قصه و عزاداری است. مگر در چنین وضعیتی که سالها طول بکشد امیدی می ماند. وای به حال مردم عزیز این سرزمین.
حتما منظورش از شادی ؛ شادی خانمه که خودمونی بهش میگه شادی!!
جناب محسن خان ، اگر مسئولین بخواهند شادی را به مردم بر گردانند بهترین راه اینست که دست از سر مردم بردارند و جلوی چشم مردم نباشند، مردم دیگر از قول دادن ها و ایجاد مشکلات توسط مسئولین خسته اند و دیگر رمقی برلیشان نمانده ، به قول معروف از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید، شما را به خدا ما را زوری به بهشت نبرید ترجیح میدهیم جهنم برویم(مسئولین جایشان بهشت است) و دور از این مسئولین باشیم ولی با این مسئولین در بهشت نباشیم(جهنم دور از این مسئولین برای مردم بهشت، و بهشت در حضور این مسئولین جهنم است).
اگه مثل گرانی دلار، مثل گرانی بنزین به مردم شوک وارد کنید حتما شادی و نشاط به ایران برمیگرده. بنده خدا یه عمر در ناز و نعمت زندگی کردی خبر از حال مردم عادی نداری
الفباي اول شادي اقتصادي است كه در قدرت شما نيست
توی فیلم "فرش باد"آخونده وارد مجلس جشن سال نو می شه. ازش می خوان که بیاد و توی جلسه شرکت کنه و چند کلمه ای حرف بزنه. مخالفت می کنه و چیزی که می گه نزدیک به این معنی هست که "ما آخوندها در غم و غصه فوق دکترا داریم، اما برای مجالس جشن و شادی دیپلم هم نداریم"! و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!
خدا رحمت کند پدر شما را . ایشان و همفکرانش در اقتصاد ایران بنای کجی را گذاشتندکه صاف شدنی نیست و تا این بنای کج وجود دارد شادی بوجود نمی اید. مشکل اصلی مردم ایران اقتصاد ناسالم فساد اقتصادی و تبعیض است که شما اقازاده ها به ان دامن زده اید و می زنید. مردم اگر این مشکلات نباشد خودشان بلدند شادی کنند و نیاز نیست شما زحمت بکشید شما فقط لطف کنید دست در جیب مردم و بیت المال نکنید.
فعلا نقدا بوی گند تهران را حل کنید تا شادی و ...
دست از سر مردم بردارید،مردم شاد خواهند شد.
محسن می خواهد مردم را شاد کند خخ
9شنبه ایران شاد میشود
اصلا چرا باید مردم بی بضاعت و محروم داشته باشیم؟
شادی با گرانی، بیکاری، تورم ،فقر وبدبختی سنخیتی ندارد
مردم ایران بشدت افسرده و ناامید هستن
بنظرم برای اولین بار و بدون تعصب الکی حجاب رو بین خانمها اختیازی کنید بگذارید زنها خودشون تصمیم بگیرن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار