بازدید 14156
۲

ترامپ در توییتر: ایران پیمانکار آمریکایی را کشت!

کد خبر: ۹۴۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ 31 December 2019

رئیس جمهور آمریکا به تظاهرات گسترده مردم عراق در مقابل سفارت این کشور در بغداد واکنش نشان داد.


به گزارش تابناک به نقل از فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به تظاهرات گسترده مردم عراق در روز سه شنبه در مثابل سافتر این کشور در بغداد در حساب توئیتری خود نوشت: «ایران پیمانکار آمریکایی در عراق را کشت و چندین نفر را مجروح کرد. ما قویا پاسخ دادیم و همیشه خواهیم داد. اکنون ایران یک حمله به سفارت واشنگتن در عراق را هماهنگ کرده است. آن‌ها کاملا مسئول آن هستند. علاوه بر آن، ما انتظار داریم عراق از نیروی نظامی خود برای محافظت از سفارتمان در بغداد استفاده کند و همینطور هم به آن‌ها گفته شده است.»

هزاران عراقی صبح امروز پیکر‌های شهدای الحشد الشعبی که در حمله تجاوزکارانه ارتش آمریکا به مواضع حشد الشعبی در الانبار به شهادت رسیده بودند را تشییع و مقابل سفارت آمریکا در بغداد تجمع و اعتراض کردند.

به گزارش شبکه «المیادین»، مردم معترض ضمن اعلام برپایی تحصنِ باز برابر سفارت آمریکا خواهان بسته شدن آن و اخراج نیرو‌های آمریکایی از این کشور شدند.

ساعتی قبل رسانه‌ها از خروج شماری از کارمندان اصلی سفارت خبر داده و اعلام کردند که مقامات آمریکا حدود هشتاد کارمند را به اربیل در کردستان عراق منتقل کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
نوبت تو هم میرسه اق ترامپ
باید سفارتش با خاک یکسان بشه و گورش رو برای همیشه از عراق گم کنه .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان