بازدید 4902

فرد بیمار گرفتار در ارتفاعات وزنه نجات یافت

فرد بیماری که در ارتفاعات کوه وزنه گم شده بود پس از چهار ساعت تلاش و جستجو با همکاری نجات گران جمعیت هلال احمر، نیروهای راهداری و حمل نجات یافت.
کد خبر: ۹۴۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸ 30 December 2019

رییس جمعیت هلال احمر بانه گفت: فرد بیماری که در ارتفاعات کوه وزنه گم شده بود پس از چهار ساعت تلاش و جستجو با همکاری نجات گران جمعیت هلال احمر، نیروهای راهداری و حمل نجات یافت و توسط عوامل اوژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش «تابناک»، اسماعیل رحیمی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر امروز یکی از نیروهای شاغل در فرستنده رادیویی مستقر در کوه وزنه با افت شدید فشار خون مواجه و در شرایط نامناسب جسمی از این پایگاه خارج می‌شود.

وی تاکید کرد: بعد از ۲ ساعت بی خبری از وضعیت این فرد، گم شدن او را به پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر در گردنه خان اطلاع دادند.

رحیمی ادامه داد: با هماهنگی مرکز کنترل عملیات هلال احمر کردستان مبنی بر گرفتار شدن یک نفر در کوهستان وزنه که دچار افت فشار خون شده، عملیات جستجو و امداد و نجات از سوی امدادگران آغاز شد.

وی افزود: بلافاصله نجاتگران جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه گردنه خان با همکاری نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای جستجو برای یافتن این فرد را در کوهستان برفگیر و صعب العبور وزنه آغاز و پس از ۴ ساعت فرد گرفتار در برف را یافته و به پایین منتقل کردند.

رحیمی یادآور شد: پس از یافتن این فرد عملیات اولیه درمانی در محل توسط نیروهای اوژانس ۱۱۵ و نجاتگران جمعیت هلال احمر بر روی او انجام شد سپس با آمبولانس به بیمارستان صلاح الدین ایوبی منتقل گردید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر