بازدید 45712
هزار و هشتصد و هفتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

صفایی فراهانی: آقای جنتی از کوزه همان تراود که در اوست / هشدار یک فرمانده سپاه به کاندیدا‌های انتخابات / مهاجری: رئیسی کاندیدای ۱۴۰۰ است/ماجرای پیغام خصوصی رهبر انقلاب به میرحسین موسوی بعد از انتخابات ۸۸

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: شرط کواکبیان برای ارائه لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان/جریان کم شدن بنزین از کارت‌های سوخت چیست؟ /ادعایی درباره برکناری جواد لاریجانی از قوه قضائیه/نامزد ردصلاحیت شده علیه فراکسیون امید بیانیه داد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 29 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
خسارت میلیاردی آلودگی هوا بر گیشه سینماها!
فروش سینما‌ها در هفته اول زمستان درست زمانی که می‌رفت تا با اکران فیلم‌های جدید و اضافه شدن یک فیلم کمدی دیگر به فیلم‌های روی پرده رونق بیشتری بگیرد، با کاهشی حدودا یک میلیاردی روبه‌رو شد. جدول فروش سینمای ایران، اما در هفته اول زمستان حدود ۵میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان فروش کل و ۵۶۴هزار و ۸۵۹مخاطب داشت. اتفاقی که می‌توان آن را با آلودگی هوا در بسیاری از شهر‌ها و تعطیلی یک هفته‌ای مراکز آموزشی در بعضی از کلان‌شهر‌ها مرتبط دانست. / خبرآنلاین

زیر سوال بردن کلیت نظام انتخابات کشور جز سیاه‌نمایی نتیجه‌ای ندارد
حمید ملانوری مدیرکل سیاسی وزارت کشورگفت: طبق قانون کسانی که تایید صلاحیت نشده اند مهلت داشتند اعتراض خود را به هیئت‌های نظارت تسلیم نمایند تا رسیدگی شود. چنانچه هر یک از اعضای نظام انتخاباتی کشور مرتکب تقصیر یا عدول از وظایف قانونی خود شوند، راه‌های قانونی برای رسیدگی به آن در قانون پیش بینی شده است. زیر سوال بردن کلیت نظام انتخابات کشور نتیجه‌ای جز سیاه نمایی، بی اعتبار کردن نظام مردمسالار دینی و نهایتا کاهش مشارکت در انتخابات نخواهد داشت. /ایرنا

آقای جنتی از کوزه همان تراود که در اوست
صفایی فراهانی گفت: امروز می‌بینیم که دبیر شورای نگهبان پس از این همه فیلتر و ناتوان کردن مجلس به نمایندگان انتقاد دارد! ولی توجه ندارد که «از کوزه همان برون تراود که در اوست» وقتی کسی نان شبش را ندارد، می‌خواهید از چه کسی طرفداری کند؟ بزرگ‌ترین دلجویی تغییر رفتار حاکمیت است. وی گفت: مسئولان و مدیران کشور می‌دانند که متوسط رشد اقتصادی یک دهه نزدیک صفر است، تورم به بالای ۴۰ درصد رسیده است؛ باید بدانند و لمس کنند که بر سر مردم فقیر چه می‌آید! باید بدانند که در تظاهرات خیابانی چگونه با حوصله با آن‌ها برخورد کنند، نه با خشونت! چون جنس آن‌ها از جنس خشونت نیست، جنس آن‌ها فقر است. نمی‌شود با صحبت‌درمانی، کسانی را که این همه صدمه دیده‌اند، درمان کرد! باید در عمل نشان داده شود که مشکل مردم درک شده است. اولین گام همین مجلس آینده است. باید از هر گونه دخالتی برای مدیریت کردن انتخابات ممانعت شود. در گام دوم هم همین قانون اساسی موجود فصل‌الخطاب است. اما آیا ارکان حاکمیت رویکرد واقعی به اجرای قانون اساسی را می‌پذیرند؟ جایگاهی که سران سه قوه برای خودشان و برای قانونگذاری قائل شده‌اند، کجای قانون اساسی است؟ /اعتماد

شرط کواکبیان برای ارائه لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اصل اول مشارکت جدی و قهر نکردن با صندوق‌های رأی و این است که ما اهل تحریم انتخابات نیستیم. علاوه بر اینکه مردم را تشویق به حضور می‌کنیم لیست انتخاباتی نیز خواهیم داشت البته مشروط بر اینکه در سراسر کشور حداقل ۲۰۰ نفر داوطلبان واجد شرایط و تایید شده از سوی نهاد‌های اجرایی و نظارتی داشته باشیم. لیست ما با هماهنگی و انسجام درون جبهه اصلاحات و بر مبنای وحدت با سایر احزاب اصلاح‌طلب خواهد بود. ما در شورای هماهنگی سی حزب داریم که با هماهنگی همین شورا لیست نهایی بیرون خواهد آمد. در برخی پلاکارد‌ها دیدید که برخی می‌گفتند "لیاخوف کجایی" و این عده معتقدند رأی مردم نمایشی است و برای مردم تعیین حق سرنوشت قائل نیستند. /تسنیم

هشدار یک فرمانده سپاه به کاندیدا‌های انتخابات
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به برخی کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی در این استان به دنبال آن نباشند که با پول رای بخرند، زیرا دست آن‌ها را رو خواهیم کرد؛ حال وابسته به هر کجا باشند، اما سپاه دست آن‌ها را رو خواهد کرد. متاسفانه شاهد حضور افرادی هستیم که دست چپ و راست خود را نمی‌شناسند. این افراد مرده متحرک هستند و مردم باید جلوی حضور این افراد در مجلس را بگیرند. /ایسنا

حمله تندرو‌های اصولگرا به بودجه با کد ۰۹۱۵
چهره‌های اصلاح طلب در مورد بودجه سکوت اختیار کردند و در خاموشی آنها، نمایندگان اصولگرای مجلس به نقد دائمی لایحه بودجه پرداختند. ابوالحسن ابتهاج، رئیس سازمان برنامه در دهه ۳۰ جمله‌ای درخشان در وصف حال ایرانیان و رابطه شان با اقتصاد گفته بود: «مردم ایران معنای صفر را نمی‌فهمند.» بخش مهمی از منتقدان بودجه را کسانی تشکیل می‌دهند که نگاهی به این حجم از اعداد نمی‌اندازند. منتقدان سیاسی دولت خلاصه در نمایندگان جبهه پایداری می‌شوند. آن‌ها در مورد محتوای بودجه ۹۹ اظهارنظر مشخصی انجام نداده اند و ادعا‌های آن‌ها بیش از متن بودجه مربوط به حواشی آن می‌شود. برخی نمایندگان مجلس مانند میرزایی نکو مدعی شده اند که پیام‌هایی تهدیدآمیز در مورد رد کلیات بودجه دریافت کرده اند. پیش شماره ارسال این پیامک‌ها کد ۰۹۱۵ و مربوط به مشهد است. /روزنامه سازندگی

جریان کم شدن بنزین از کارت‌های سوخت چیست؟
از زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین در آبان ماه، سوخت‌گیری با کارت سوخت اجباری شد، اما برخی مردم می‌گویند در هر بار سوخت‌گیری، بین دو تا چهار لیتر از سهمیه بنزین آن‌ها کم شده است. با توجه به اظهارات متصدیان جایگاه‌های سوخت، در صورت عدم انجام پروسه کامل خروج کارت سوخت، مقداری از کارت کسر می‌شود، اما با توجه به انجام صحیح این عملیات، برخی مردم معتقدند از کارت سوخت آن‌ها کسر می‌شود. /ایسنا

مهاجری: رئیسی کاندیدای ۱۴۰۰ است
محمدمهاجری روزنامه نگار و فعال سیاسی اصولگرا گفت: مجلس بعدی مجلس کوتوله‌های سیاسی است. البته من نمی‌گویم همه کسانی که وارد مجلس بعدی می‌شوند، نیرو‌های با وزن کم سیاسی هستند؛ اما شاکله اصلی‌اش و فضای افراطی‌ که ایجاد می‌کنند، دست همان نیرو‌های کم وزن و شناخته نشده سیاسی است. آقای قالیباف را اصلاً چهره‌ای که دارای شخصیت سیاسی باشد نمی‌دانم. ایشان یک تکنوکرات و مدیر اجرایی خوب است. به جد معتقدم آقای رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ مجدداً کاندیدا خواهد شد. نشانه‌هایش هم از همین الان مشخص است. بعضی کار‌هایی که آقای رئیسی می‌کند اصلاً کار رئیس قوه قضائیه نیست؛ مثلاً بازدید از کارخانه یا مرکز UCF اصفهان و... /روزنامه ایران

ماشاءالله همه «أنا رجل» شده‌اند
با وجود آنکه شورای ائتلاف بخاطر نقد‌های طیف‌های مختلف اصولگرا در نهایت جایگاه داوری را به جامعه روحانیت مبارز داد، اما گلایه‌های اخیر اعضای این تشکل روحانی حکایت از آن دارد که جایگاه تعریف شده مبهم بوده و احتمال دور زدن روحانیتِ اصولگرا از سوی شورای ائتلاف وجود دارد. انتقادات تلویحی مطرح از سوی دبیرکل و دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز حکایت از آن دارد که شورای ائتلاف بدش نمی‌آید همانند جمنا مسیر دور زدن این تشکل روحانی را در پیش بگیرد و تصمیمات نهایی را بدون محوریت جامعه روحانیت دنبال کند. مصباحی‌مقدم که یکی از سه چهره‌ای است که به نمایندگی از جامعه روحانیت در جلسات شورای ائتلاف حضور داشت، در گفتگو با خبرآنلاین می‌گوید که دیگر در شورای ائتلاف حضور ندارد و از مکانیزم‌های شورای ائتلاف برای داوری هم اطلاعی ندارد. سید رضا اکرمی نیز از دیگر اعضای جامعه روحانیت مبارز هم می‌گوید؛ «ماشاءالله همه «انا رجل» شده اند، وقتی همه «انا رجل» بخوانند همین می‌شود.
 
روایت تازه باهنر از پیشنهاد به میرحسین موسوی در انتخابات ۸۸

باهنر ضمن اشاره به دیدار خود با میرحسین موسوی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ گفت: موسوی گلایه می‌کرد که رئیس و اعضای ستاد را گرفته‌اند! با توجه به سابقه‌ای که از مهندس موسوی و خدماتشان خوبشان در دوران دفاع مقدس می‌شناختم، به ایشان گفتم شما از بعد از سال ۶۷ به بعد به مدت ۲۰ سال از عالم سیاست دور بوده‌اید و اکنون ۱۳ میلیون رای آورده‌است و اگر مدبرانه کار کنید می‌توانید دور بعد رئیس جمهور بشوید و حتی اپوزسیون دولت و مجلس بشوید من هم کمک می‌کنم که صدا و سیما کرسی برای شما در نظر بگیرد و حرفتان را بزنید. به او گفتم همه این‌ها به شرطی است که اپوزسیون دولت و مجلس باشید اگر اپوزسیون نظام بشوید و اسلامیت و جمهوریت نظام را زیر سوال ببرید ممکن نیست؛ اگر اپوزیسیون نظام بشوید نظام کوتاه نمی‌آید و در بهترین حالت به سرنوشت نهضت آزادی دچار می‌شوید. وی با بیان اینکه به موسوی گفتیم اگر انتخابات دوباره برگزار شود و شما رای نیاوردید چه، گفت: دوباره باید برگزار شود، اظهار داشت: هرچه راه پیش پای موسوی گذاشتیم قبول نکرد و حتی پیشنهاد دادیم که ۱۰ درصد آرا را بررسی کنیم، اما او گفت: باید انتخابات دوباره برگزار شود و من هم برنده آن باشم؛ او گفت: من شورای نگهبان و داوری انتخابات را قبول ندارم که به او گفتم این موضوع را باید پیش از انتخابات اعلام می‌کردید؛ بیانیه‌های ایشان وجود دارد و تنها و تنها بر ابطال انتخابات تاکید دارد.
 
 
ادعایی درباره برکناری جواد لاریجانی از قوه قضائیه
فرید مدرسی روزنامه نگار در توئیتی مدعی شد: جواد لاریجانی برکنار و علی باقری‌کنی، رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه شد. علی باقری‌کنی، رئیس ستاد انتخاباتی ‎سعید جلیلی در سال ۹۲ و معاون او در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی در دوره محمود احمدی‌نژاد بود.
 
هشدار بادامچیان درباره نماینده‌ای که با ریخت و پاش به مجلس بیاید
بادامچیان تأکید کرد: نماینده‌ای که با پول قطب‌های ثروت و ریخت و پاش و هزینه‌های میلیاردی به مجلس بیاید، قطعاً برای جبران هزینه‌ها به طور میلیاردی کار می‌کند و دچار زد و بند‌های مفسده‌ای می‌شود. او از شورای نگهبان خواست در این مورد بیش از گذشته به هزینه‌های غیرطبیعی نامزد‌ها توجه و از آن جلوگیری نماید.
 

فیروزجا تغییر تابعیت را تایید کرد

علیرضا فیروزجا با درخشش در روز پایانی پس از ماگنوس کارلسن از نروژ در رده دوم مسابقات سریع شطرنج قهرمانی جهان ایستاد. ۵۰ هزار دلار، جایزه نقدی نایب قهرمان این بخش از رقابت‌هاست. او در این مسابقات سرگئی کاریاکین، سوپر استاد بزرگ روسیه، و نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۶ که قهرمان سابق شطرنح برق‌آسای دنیاست را شکست داد. دیگر پیروزی ارزشمند او در دور پایانی مقابل شهریار ممدیاروف از جمهوری آذربایجان (نفر هفتم حال حاضر جهان) رقم خورد. فیروزجا پس از پایان این رقابت‌ها درباره احساسش از اینکه دیگر با پرچم ایران بازی نخواهد کرد، گفت: مشکلاتی بر سر راهم قرار داشت اما قدردان زحماتی هستم که در ایران برایم کشیده شد. اولین سوپر استاد بزرگ ایران در پاسخ به اینکه کدام کشور را برای ادامه فعالیت‌های شطرنج خود انتخاب کرده است؟ گفت: احتمالاً برای فرانسه بازی خواهم کرد زیرا اکنون آنجا زندگی می‌کنم.


زیباکلام: با رأی دادن می‌توانیم از بحران‌ها عبور کنیم، اما من در انتخابات شرکت نمی‌کنم

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در پاسخ این سوال می‌گوید: در بین اصلاح‌طلبان هیچ‌کس به اندازه من رأی را لازم نمی‌داند و کمتر کسی به اندازه صادق زیباکلام اصرار می‌کند که برای خروج از بحران‌های سیاسی، اقصادی و... راهی جز توجه نشان دادن به صندوق رأی نداریم. او افزود: بعضی‌ها ایراد می‌گیرند که با رأی ندادن به تشکیل مجلسی ضعیف کمک می‌‌‌کنیم. ما هر کاری بکنیم مجلس یازدهم از آنِ اصولگرایان تندرو، اعضای جبهه پایداری و اطرافیان احمدی‌نژاد خواهد بود. در واقع اصلاح‌طلبان حتی در تشکیل چیزی شبیه فراکسیون امید هم موفق نخواهند شد. همچنین شورای نگهبان رد صلاحیت‌های گسترده‌ای خواهد داشت. به همین خاطر مصرانه بر سر تصمیم رأی ندادن می‌مانم و قطعاً رأی نمی‌دهم. با این حال هنوز هم معتقدم با رأی دادن می‌توانیم از بحران‌ها عبور کنیم.


علی مطهری: چرا نباید لابی قوی با کنگره آمریکا داشته باشیم؟

علی مطهری: مشکلات کشور ما صرفا راه حل اقتصادی ندارد، بلکه راه حل اقتصادی توأم با راه حل سیاسی دارد. تکیه بر توان داخلی کشور منافاتی با بهبود روابط ما با عربستان و امارات و حتی آمریکا ندارد. اگر نگران آرمانهای انقلاب هستیم باید بگویم که مثلا آرمان آزادی فلسطین با برقراری رابطه با عربستان و بهبود روابط با سایر کشورهای اسلامی و به طور کلی با اتحاد اسلامی بهتر تأمین می شود تا وضع فعلی. چرا ما نباید با استفاده از توان خود و ایرانیان خارج از کشور لابی قوی با کنگره آمریکا داشته باشیم و تلاشهای اسرائیل و عربستان را خنثی کنیم؟ ما نباید ریاضتهای غیرضروری اقتصادی بر مردم تحمیل کنیم. زمانی دشمن خاک ما را اشغال کرده است، در این صورت هر مقدار خسارت و تلفات برای آزادی سرزمین خود بدهیم جا دارد، ولی در شرایط فعلی وقتی راههایی برای عبور از بحران فعلی وجود دارد چرا استفاده نکنیم و ریاضتهای اقتصادی غیرضروری بر مردم تحمیل نماییم؟ متأسفانه ما راهی را می رویم که نتیجه آن قربانی شدن انقلاب اسلامی به خاطر ژست انقلابی گری است. انقلابی گری به معنی کارهای احساسی و خام نیست. اساس، اسلام است نه انقلاب. به تعبیر آیت الله مطهری ما باید انقلاب را اسلامی کنیم نه اسلام را انقلابی. بعضی حرفهایی که این روزها می شنویم و عده ای در آستانه انتخابات سخن از جبهه نیروهای انقلاب به میان می آورند و مردم را به انقلابی و غیرانقلابی تقسیم می کنند، مرا به یاد تعبیرهای گروه فرقان و مجاهدین خلق در جزوه های تبلیغاتی شان می اندازد که اساس را انقلابی گری و مبارزه را اصل می دانستند نه یک وسیله برای تحقق اسلام، و شهید مطهری به شدت با آنها درآویخت و سرانجام نیز به شهادت رسید و آنها در برگه ای که در محل شهادت ایشان انداختند نوشته بودند: «اعدام انقلابی مرتضی مطهری انجام شد».


سردار نجات: فضای بازی در اختیار رسانه‌هاست که درباره بسیاری از مسائل اظهارنظر و گاه مخالفت می‌کنند

سردار نجات، معاون فرهنگی سپاه پاسداران در پایان اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز همه اسباب اعلام نظر و مشارکت مردم را فراهم کرده است و هر گاه به موضوعی معترض یا مخالف باشند، می‌توانند این مخالفت و اعتراض را با رعایت قوانین انجام دهند. در حال حاضر فضای بازی در اختیار رسانه‌هاست که درباره بسیاری از مسائل اظهارنظر و گاه مخالفت و انتقاد می‌کنند و مردم هم در فضای مجازی بسیاری از مسائل مهم را رصد می‌کنند و درباره مسائل مهم کشور نظر می‌دهند.


مهدی چمران: قالیباف روی نکات تخریبی و ادعایی اصلاح‌طلبان در حال برنامه‌ریزی و کار است

مهدی چمران در گفت‌وگویی درباره برنامه اصولگرایان برای انتخابات مجلس و در پاسخ به این سوال که « رسانه های اصلاح طلب و برخی چهره های اصلاح طلب مثل آقای مرعشی اخیرا درباره دوران شهرداری آقای قالیباف صحبت هایی کردند، به نظر می آید که اصلاح طلبان زمان تبلیغات انتخابات شروع به یکسری افشاگری هایی علیه آقای قالیباف و لیست متبوعش کنند، آیا تمهدیدات لازم را درباره این موضوع اندیشیده اید؟» گفت: روی این موضوع آقای دکتر قالیباف برنامه ریزی و کار کرده و کار می کنند. اگر آنها چیزی دارند به صرف مطرح کردن در رسانه های چیزی اثبات نمی شود. متأسفانه این روش غیرمنصفانه وجود دارد. اگر مسئله ای دارند به دادگاه بدهند تا دادگاه برود بررسی کند. اگر بخواهند به همین شکل تبلیغات کنند مثل همان ادعای دیوار کشیدن وسط خیابان است که اینجا دیگر بصیرت و بینش مردم است که باید تشخیص دهند، وقتی می خواهند رقیب را از میدان به در کنند با بستن یکسری تحریفی و نظایر آن بخواهند او را خراب کنند.


ماجرای پیغام خصوصی رهبر انقلاب به میرحسین موسوی بعد از انتخابات ۸۸

رهبر انقلاب در زمان وقوع حوادث سال ۸۸، مجموعه‌ اقدامات متعددی انجام داده‌اند که بسیاری از آنها در رسانه‌ها منعکس نشده است. به همین علت، نشریه‌ خط حزب‌الله به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه‌ی نهم دی برخی از این رویدادها را مرور کرده است که در ادامه به دو مورد از آن اشاره شده است:


۱- به گفته برخی از مسئولین دفتر و نزدیکان رهبر انقلاب، ایشان بارها برای گردانندگان حوادث پس از انتخابات پیغام صریح دادند که مرزتان را با بیگانگان مشخص کنید. علاوه براین، رهبر انقلاب پیش از انتخابات از آقای موسوی خواسته بودند مراقب گفتار و رفتارش باشــد که دشمنان ملت از آن سوءاستفاده نکنند. در همان ســاعات اول پایان انتخابات نیز به او پیغام خصوصی دادند که «این را شــما دارید شروع می کنید، اما نمی توانید تا آخر کنترل کنید؛ می آیند دیگران سوءاستفاده می‌کنند.» همچنین در ملاقات روز یکشنبه ۲۴ خرداد با یادآوری هشــدار فوق، از او می پرسند چرا در برابر سوءاستفاده دشمن موضع نمی‌گیرید؟


۲- در جلسه ای که رهبر انقلاب با اعضای ستادهای انتخاباتی چهار نامــزد انتخابــات ۸۸ داشــتند از توافقی که با میرحسین موسوی داشته اند خبر دادند: «من به آقای مهندس موسوی هم گفتم؛ ایشان هم قبول کرد از من که راه، راه قانونی اســت؛ از همان طریق قانونی مشی کنند، من هم قرص و محکم پشتش می ایستم. شما بدانید من با آقایان شــورای نگهبان و با آقایان وزارت کشور رودربایستی ندارم؛ می ایستم پایش تا اینکه این قضیه حل بشــود.» البته مهندس موسوی هیچگاه به قولی که در این جلسه داده بود عمل نکرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۱۳۷
چه خوبست در این شرایط سخت برادران جهادی مدیریت کشور را خود در دست بگیرند وکابینه و رئیس جمهور را راهی خانه های خود کنند.بلاخره مدیریت جهادی برای همچین روز های است.
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
همیشه شنیده و دیده ایم که همه فرهنگیان حتماً در اداره ها و مدرسه ها باید با حجاب کامل و ترجیحاً با چادر حضور بعمل رسانند (که البته حجاب چیز بسیارخوب و ارزشمندیست اما مقصودم چیز دیگریست) و وزیر هم امروز در مصاحبه ای که نشان میداد، یقه اش تا ته بسته شده بود اما موضوع اینجاست که خانمی که کنار وزیر در هنگام مصاحبه قرار گرفته بود و بنظر می آمد که از معاونین یا مشاورین رده بالا هم باشد چرا آنقدر سرخاب سفیداب و بزک دوزک کرده بود
دم خروس رو ببینیم یا قسم حضرت عباس رو باور کنیم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
به نظرم بهتره کلا دولت رو بفرستیم فرانسه پیش فیروزجای شطرنجباز همونجا باهم شطرنجبازی کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
تفكر بسيجي جهادي !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به برخی کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی در این استان به دنبال آن نباشند که با پول رای بخرند، زیرا دست آن‌ها را رو خواهیم کرد؛ حال وابسته به هر کجا باشند، اما سپاه دست آن‌ها را رو خواهد کرد. متاسفانه شاهد حضور افرادی هستیم که دست چپ و راست خود را نمی‌شناسند. مردم باید جلوی حضور این افراد در مجلس را بگیرند.احسنت احسنت و احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
علی مطهری: چرا نباید لابی قوی با کنگره آمریکا داشته باشیم؟! عجب نظریه ای؟! ایشان مثل اینکه بتازگی رو آوردن به دیدن فیلمهای هالیوودی!
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بنده به عنوان تهلیل گر مساعل بین الملل و فرابین الملل باید به ارزتان برسانم که مذاکره با دشمن هیچ نتیجه ای ندارد و ما باید برای امریکا شرایط بگذاریم و بنده 3 شرط گذاشته ام که اگر ترامپ بپذیرد و انجام دهد من قول میدهم به مسولین دستور مذاکره بدهم
شرط اول: ترامپو خانواده اش مخصوصا ایوانیکا خود را تسلیم و به اشد مجازات اعدام برسند البته غیر از ایوانیکال
شرط دوم: کل ارتش امریکا خود را تسلیم کنند و تجهیزاتشان را در بندر عباس و چابهار تحویل بدهند و پرسنل ارتش امریکا همگی به زندان اوین برود
شرط چهارم: اینکه امریکا تمام محصولات کشاورزی خود را به مدت 40 سال به ما بدهد
شرط هفتم: اینکه همه مخازن نفت و گاز و طلای امریکا از تاریخ تسلیم تا 70سال متعلق به ما دارد.

اگر این سه شرایط را امریکایی بپذیرد ما هم شاید درباره مذاکراتجات فکر کنیم. ما ان شالله بر دشمن پیروز میشویم مثل همیشه به برکت ایمان و عمل صالح و به پشتوانه جوانان مومن و انقلابی کشور عزیزمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
به موسوی گفتیم اگر انتخابات دوباره برگزار شود و شما رای نیاوردید چه؟ گفت: دوباره باید برگزار شود، اظهار داشت: هرچه راه پیش پای موسوی گذاشتیم قبول نکرد و حتی پیشنهاد دادیم که ۱۰ درصد آرا را بررسی کنیم، اما او گفت: باید انتخابات دوباره برگزار شود و من هم برنده آن باشم؛ او گفت: من شورای نگهبان و داوری انتخابات را قبول ندارم که به او گفتم این موضوع را باید پیش از انتخابات اعلام می‌کردید؛ بیانیه‌های ایشان وجود دارد و تنها و تنها بر روی ابطال انتخابات تاکید دارد.

جاله! قبلا تا این اندازه دیگه خبر نداشتم باوجود گذشت ده سال از فتنه88بازهم سال به سال چیزهای بیشتری میفهمیم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بهترین راه حل ادراه و عمدان کشور از طریق متخصص هر کار در کار خودش هست . برای اجرای یک‌پل و جاده و بیمارستان و درمانگاه و مدرسه و دکل برق و کارخانه چه نیازی به این حرف های دهن پر کن دارد . همه جای دنیا کارها را به شرکت های متخصص واگذار میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
اینایی که ادعای مدیریت جهادی میکنن، موقع حقوق گرفتن هم میشه جهادی عمل میکنن؟
ارشیدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
شاید باورتون نشه ولی درمورد اون خانمی که خان محمد علی اقا گفت امروز نزدیک بود که در خانه ما دعوای بزرگی به راه انداخته بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
1/از مقایسه کامنت خان ممدعلی با خبر شطرنجباز پناهنده شده به فرانسه چیزای جالبی دستگیرم شد

2/عیضا از فیلتر و سانسور دوباره کامنت این کاربر پس از انتشار توسط تابناک بازهم چیزای جالبی دستگیرم شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
یکبار سال 88 جهادی اومدن بسه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
درود به خان محمدعلی احسنت بهت پسر
اقای صفایی فراهانی لطفا فرار رو به جلو کنید چون الان خیلی از دوستان شما تایید صلاحیت شدن
راه نجات همه مهندس موسوی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
هههههخخخخخخ جوک خوبی بود

درضمن سنش اجازه کاندید شدن رو بهش نمیده

اها اصن یادم نبود که به فتنه گران صلاحیت نمیدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
مثلا مهندس موسوی می آمد چه کابینه ای به غیر از این
کابینه که هست می آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
ناشناس21:48 زدی تو خال
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
خوب شما هم که نمیتونید ‌کابینه تشکیل دهید هر چی باشه مهندس موسوی تواناییهایی دارد که کابینه ای تشکیل دهد وشاید بتواند سکویی برای عبور از بحران کنونی شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
نه به اصلاح طلبا و اصولگراها
اقای مطهری شما اصلاح کنید مشکلات داخل ،خود به خود امریکا می اید طرف شما ولی چون درست کار نمی کنید در داخل انها هم موج سواری می کنند روی مشکلات ما
بگو چون اصلاح طلب ها رای زیادی ندارن من رای نمی دهم جناب زیبا کلام کوچه بازاری!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بله دوست عزیز اصولگراها در عوض خیلی رای دارن‌تقریبا ۳۰۰درصد واجدین شرایط
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بقول خود همین زیباکلام کل اصلاح طلبان هم صلاحیت بگیرند باز اصولگراها هستند که بخاطر وضع بغرنج کنونی پیروز انتخاباتند
فقط خائن ها که ژن وطن فروشی دارند تغییر تابعیت می دهند
البته تغییر تابعیت با زندگی کردن در خارج فرق دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
کلا اینکه ایشان تو ایران به دنیا می آمد دست ایشان نبود، لذا انگ خائن بودن توهم شماهاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
جالبه
بخوای بری فرانسه زندگی کنی کمه کم دومیلیارد مایشه و این شطرنجباز سوپرمیلیاردر هم دلش نیومد که با ما ایرانیها بمونه و نان و ماست بخوره و از جایزه های بزرگ مسابقات بگذره! و خوب توان نقل و مکان به فرانسه رو داشت و رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
اینقدر توهم است از نظر شما که انسان ها برای ان جان می دهند!!!
التماس تفکر ۲۱:۴۶
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
داداش! شطرنج بار حرفه ای میره که تو مسابقات شرکت کنه و جایزه بگیره. اگه میخواست ازجایزه بگذره میومد ور دل تو مینشست و شعار میداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
افرادی که امکان رفتن از این کشور را دارند و نمی روند ساده لوحی بیش نیستند
ترامپ.:الو پوتین عزیزم با تحریم ایران موافقی
پوتین:چی ش به من می رسه.
ترامپ:می تونی برای دور زدن تحریم ها کمسیون بگیری.حتی می تونی به ایران گندم صادر کنی.وضعت خیلی خوب می شه.
پوتین:خوب. ولی من در ظاهر مخالف تحریمم
ترامپ:اون دیگه برای ما فرقی نمی کنه.ما هم جای نفت ایران رو پر می کنیم و اسلحه می فروشیم
پوتین:باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
خودتون همیشه میگین که بین بدوبدتر باذ بد رو انتخاب کنیم
خخخ
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
الو میتونیم حشد الشعبی رو بزنیم؟
ولی ما الان داریم همراه با چین و ایران مانور میدیم
اشکالی نداره عزیزم این به اون چه
باشه
۵۵ میلیارد دلار خسارت دشمنی بیهوده با آمریکا، مردم بیچاره شدن رفراندوم برگزار کنید در این خصوص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بچه جون تویی که تازه یاد گرفتی و هی رفراندوم رفراندوم میگنی اولا که احدی از کشورهای دنیا تاحالا برای داشتن یا نداشتن رابطه با کشوری رفراندوم نگذاشتن دوما حاضری چیتو گرو بذاری که اگه نتیجه رفراندوم برخلاف چیزی شد که انتظار داری اونوقت دبه نکنید و زیرش نزنید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
نه بابا راست می گویی؟
دشمنی بیهوده را اول معنی کن ببینم چند چندی!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
حالا مثلا نتیجه دوستی مصر و لیبی و کشورهای عربی و آفریقایی یا آسیایی مثل پاکستان و تاجیکستان و ...با آمریکا چه سودی براشون داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
دشمنی بیهوده یعنی حمله کنی به سفارت، شعار بدی و هر روز بگی پایه های حکومت آمریکا در حال فروپاشیه. بعد هفته ای 5 درصد ارزش پول ملیت سقوط کنه. چپ و راست تحریم بشی
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
والت، ما خواهان مذاکره ایم آقا جون، رفراندوم برگزار کنین بالای80درصد خواهان توافقن و نه به...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
پس این دشمنی بیهوده نتیجه داده چون امریکا جانتان دیگر نمی تواند ابر قدرتی را در دنیا ثابت کند و کشورها کم و بیش ان را دور می زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
ان کسی که رفراندوم را سر زبان شما انداخته حتی حاضر نیست برای چیزهای ساده ان را برگزار کند ان وقت برای مورد مهم امنیت ملی رفراندوم برگزار شود؟
کلاس چندمی عزیزم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
همین دشمنی برای خیلی ها نون و آب هستش
در ایران شورایی نگهبان آنقدر قدرتمند شده است که به هیچ کس و هیچ نهادی پاسخگو نیست و هیچ کس جرات تو گفتن را هم ندارد حتی شما تابناک گه جرات پخش این پیام را هم ندارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
شماهام که تا موقع انتخابات میشه همین بازیتونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
احسنت این شیوه نظارتی شون شده مثل «دادگاه قانون اساسی» در ترکیه، «شورای قانون اساسی»، «دیوان عالی عدالت» در فرانسه، «دادگاه قانون اساسی» در آلمان،«مجلس نمایندگان» و «سنا» در آمریکا، «مجلس عوام» در انگلستان و «دادگاه قانون اساسی» در روسیه
به هیچ کس پاسخگو نیستند
ناشناس
| Ireland |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بنده 35 ساله هستم و با قد و وزن مناسب بعضی روزها هنوز نماز ظهر نشده ضعف می کنم و توانایی کاری من خیلی کم می شود.در ضمن بنده نه دودی هستم نه نه بیماری خاصی دارم.اما شنیده ام افرادی هستند با سن نزدیک به 1 قرن که روزانه می توانند تا 20 ساعت با دقت کارکنند.چطور چنین چیزی امکان پذیر است؟
اقای مطهری همین بودجه را که در مجلس است تصویب نکنید و مانند همان امریکا جونتون که بودجه را می نویسند بنویسید راه اقتصادی برای پیشرفت باز می شود و این قدر هم اقتصاد را سیاسی نکنید
سال 1396 به همراه تنی چند از دوستان و مرجان شیخ اسلام آل آغا به جنگل های زیبای هیرکانی در گیلان رفتیم. هوا بسیار خوب بود. همه امکانات مورد نیاز مثل چادر، ماشین، غذا و ... را برای یک اقامت چند روزه نیز با خود به همراه برده بودیم.


سفرمان به خوبی و خوشی میگذشت. در آخرین شب سفرمان زمانی که همه ما در کنار آتش نشسته بودیم و در حال خوردن غذا بودیم صدای خرس همه ما را ترساند. ناگهان خرس به ما حمله کرد و یکی از همراهنمان را با خود برد.

در همین جا بود که مرجان شیخ اسلامی آل آغا با شجاعتی باورنکردنی با استفاده از یک چوب دستی که بر سر آن یک چاقو بسته بود خرس را تعغیب و در لحظه مناسب از پای درآورد و آن دوستمان را از مرگ حتمی نجات داد.

من آن زمان در وزارت نفت مدیر کل بودم. با دیدن این صحنه به خود گفتم ما در وزارت خانه به یک نفر با شجاعت و شهامت ایشان نیاز داریم. وقتی به تهران برگشتیم با وزیر وقت موضوع را درمیان گذاشتم و به ایشان پیشنهاد دادم که باید به خانم شیخ اسلامی آل آغا یک پست مدیریتی خوب بدهیم و خوشبختانه ایشان هم استقبال نمودند و عملکرد جانانه ای در وزارت خانه از خود نشان دادند.

ادامه دارد.............
شرکت سایپا لنگ ساز را چه کسانی و چه افرادی دارن اداره میکنن شما که نمیتوانید خودرو تحویل مردم بدین واسه چی دارین پیش فروش میکنینن مگه کار شما با دزدی فرقی هم داره کخه بعد شانزده ما نمیتوانید پولی را که بابت پراید ثبت نام کردین گرفتین چرا خودرو رو تحویل نمیدهین من ایل وتبارم مازندرانی هست وغیرتم سرجاش
هزار پا شبیه قطار است لاکن مثل قطار نمیتواند مسافر و بار حمل نماید و درآمد زایی داشته باشد
هرگز دیگه یه یه روحانی تو انتخابات رای نمیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
دوسال پیش باید به این نتیجه میرسیدی چون تا شیش هفت سال دیگه که دوباره بخواد بیاد اون موقع دیگه80 ساله ست
بزرگترین اشتباه مردم خاورمیانه زاد و ولد هست. خاورمیانه هرگز روی آرامش به خود نخواهد دید.

خاورمیانه هزاران سال هست که به انحا مختلف گرفتار هست و در این شرایط اسفناک متاسفانه بالاترین آمار زاد و ولد در دنیا در کنار آفریقا به خود اختصاص داده است.

بیاید دست از خودخواهی و ساده لوحی بردارید و با خودداری از زاد و ولد حداقل چند انسان بیگناه رو از تباه شدن و نابودی در این منطقه نجات دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بچه جون هروقت زن گرفتی بهش بگو نزاد

افتاد؟!

هههخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
چقدر از اسراییل گرفتی؟
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
اونی که فک می کنه هر کی زاد و ولد رو کنترل می کنه ؟اسائیلی یه رو باش!
چرا برخی در مورد انتخابات مجلس دخالت می کند؟مگر برای انتخابات ناظر و شورای نگهبان وجود ندارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
مجلس مگه کاره ایه که انتخاباتش چی باشه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
مجلس در ایران هیچ کاره هست . فقط مشورت میدهد و جدل ها را در مجلس میکنند .
شترمرغ از شتر کوچکتر است.
از کوزه همان برون تراوش که در اوست.قابل توجه شما که اگر کسی از نا اگاهی چیزی را گفت شما در باز نشر دقت بفرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
قاطي كردي استاد ! از كوزه همان برون تراود كه در اوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
چرا کسی که نمی‌تواند بنا به دلیل سیاسی بازی کند با انگ وطن فروشی زده شود چرا ریشه یابی نمیکنید مگر یک ورزشکار در حال رشد باید سالها پشت خط بماند و تماشاگر شود و فقط بسنده به مسابقات کشوری کند چرا مشکل را اساسی حل نکنیم مگر تکواندو محروم نشد کی ضرر کرد مگر تا کی باید اینجوری باشد وقتی رهبری اعلام کرد ما با ملت یهود مشکل نداریم مگر ورزشکار اسرائیلی جز ملت اسراییل نیست چه ربطی به حکومت آنها دارد بلکه شاید اون ورزشکار اصلا سیاست کشورش یا دولتمردان خودشان را قبول نداشته باشد مگر ما با آمریکا مشکل نداریم اما در ورزش مسابقه میدهیم بیایید ورزش را مثل تمام دنیا از سیاست جدا کنیم بنظر شما امکان پذیر نیست؟تا کی باید ورزشکاران ما انصراف یا باخت عمدی داشته باشد ،چرا که شاید با پیروزی و قهرمانی نام ایران در تمام دنیا شناخته تر شود
وقتی تصمیمات مهم مثل گرانی بنزین و fatfدر جای دیگر گرفته می‌شود چه لزومی به وجود مجلس و رای به نمایندگان وجود دارد برای صرفه جویی لطفا این نمایش را تمام کنید ما رای نمی‌دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
اتفاقا مجلسیان خبر داشتند اما چون وقت انتخابات نزدیکه اظهار بیخبری کردن
هشدار یک فرمانده سپاه به کاندیدا‌های انتخابات؟!
عجبب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
منفی بافی و سیاهنمایی ممنوع
كد ٠٩١٥ اين دوستان مشهدي دنبال چي هستند ؟ ! بايد پاسخگوي اعمالتان باشيد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
خودت فهمیدی چی گفنی
من به یک دانش پیشرفته دست یافتم.

من به راحتی میتونم بیش از 3000 نفر رو در 3 روز غیب کنم.

با استفاده این تکنولوژی پیشرفته به راحتی میتونیم مشکلات کشور عزیزمون رو حل کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بهتره اول از زیباکلام و کواکبیان و مطهری و حجاریان و کرباسچی شروع کنی
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
احیانا عضو لباس شخصی ها نیستی؟
روزگار فسیل شدن
من یک فسیلم پس هستم
زندانی بودن در یک کشور اسکاندیناوی به خصوص نروژ یا سوئد هزاران مرتبه بهتر از زندگی در ایران هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
یکی از شریکام اونجا زندانی بود اتفاقا میگفت که خیلی خیلی سخته رستگاری در شاوشنگو دیدی؟
کاش یک درخت در کانادا یا آمریکا بودم
بیابان تاریکی سرما باد جمجمه های فریاد زن
مهدی چمران: قالیباف روی نکات تخریبی و ادعایی اصلاح‌طلبان در حال برنامه‌ریزی و کار است) بجای برنامه ریزی و کار بیایند در مورد املاک واگذار شده به مردم توضیح دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
دوره این اراجیف و اتهامات خیلی وقته که گذشته بچه جون قالی باف رییس اینده مجلسه احترام بگذارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بله دوره پاسخگویی گذشته
بیابان تاریکی سوت سوتک باد در جمجمه ها و قمقمه های خالی
فردوسی فرمود :

چنین گفت کز مرگ سام سوار / ندیدم روان را چنین سوگوار

چو خورشید بادا روان قباد / ترا زین جهان جاودان بهر باد

کزین رزم وز مرگمان چاره نیست / زمی را جز از گور گهواره نیست

چنین گفت قارن که تا زاده‌ام / تن پرهنر مرگ را داده‌ام

فریدون نهاد این کله بر سرم / که بر کین ایرج زمین بسپرم

هنوز آن کمربند نگشاده‌ام / همان تیغ پولاد ننهاده‌ام

برادر شد آن مرد سنگ و خرد / سرانجام من هم برین بگذرد
مجلس نمی خواهیم با چه زبانی بگوئیم . مجلس وکیل دوله و کارمند دولت است و عصاره شورای نگهبان . نمایندگان بی کفایت .
ایران موزه زنده سیاست
حالا ۸۸ که گذشته ولی خداییش بعد ۸۸ هم برخی اعضای شورای نگهبان در مصاحبه های گاه و بیگاه تمایل خودشون به یک جناح سیاسی در کشور رو اعلام کردند و قابل کتمان نیست و مصاحبه ها موجوده.از طرفی همین الان میبینیم که افراد همون جناح به شورای نگهبان امر و نهی میکنن که در تایید صلاحیتها باید چنین کند و چنان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
اگه شماها رو ول کنن میگید تو انتخابات 88 تقلب هم شده بود و 15 میلیون رای عوض شده بود
آقای جنتی از کوزه همان تراود که در اوست
صفایی فراهانی گفت: امروز می‌بینیم که دبیر شورای نگهبان پس از این همه فیلتر و ناتوان کردن مجلس به نمایندگان انتقاد دارد! ولی توجه ندارد که «از کوزه همان برون تراود که در اوست»________من تمام مشکلات کشور را ازجائی میبینم که عده ای برخلاف سیره مرحوم امام اعتقادی به رای مردم ندارن قطعا اگر مرحوم امام درحیات بودند با بدعت نظارت استصوابی مخالفت میکردند آنهم باتوبیخ وسرزنش این انقلاب حدود یک میلیون شهید وجانباز واسیر داده ولی برخی به خون شهیدان وجانبازان وجمهوریت نظام ضربه مهلکی وارد کردند الان همین سایتهای اصولگرای را که نگاه میکنیم همه اظهار عدم رضایت میکنن بخدا هرگز مردم را اینگونه نا امید ندیده بودم تادیرنشده صدای ملت را بفهمید بفهمید لایکهای مثبت ومنفی تابناک والف رو ببینید صدا وسیما یکچیزی میگوید ملت چیز دیگر ؟؟؟؟؟؟
کارانه ها باید حذف بشن و حقوق وزرا، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، نمایندگان مجلس، مدیران دولتی و کارکنان شرکت نفت باید بر اساس قانون وزارت کار یعنی همون حقوق 2 ملیون تومنی در ماه پرداخت بشه تا عدالت در این کشور اجرا بشه. چون اینها کارشون خیلی راحته و از اون طرف حقوق های بالای 50 ملیون تومن میگرن و هیچ بازدهی یرای کشور هم ندارن.

دو فرغون ساز باید تعطیل بشن، تعرفه گمرگی بر همه کالا های وارداتی باید حذف بشه چون ایرانی ثابت کرده که جز فریب کاری هیچ کاری نمیتونه انجام بده. شما ببینید کالای ایرانی چقدر بیکیفیته


اگر این شرایط اجرا بشه ببینم باز شیفتگان خدمت برای مردم صف میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
عالی بود مثل ایشان راه حل بدهید نه اینکه همش اعتراض
تابناک از مسئولین بپرس چرا اینقدر سرطان زیاد شده؟ میگویند سن مردم افزایش پیدا کرده الان که هر چی سرطانی هست جوان سی ساله است کی این همه جوان سرطانی داشتیم؟ بچه سرطانی داشتیم؟ بچه های معصوم مثل نقل و نبات سرطان می گیرند. تابناک از مسئولین بپرس با غذاهای ما چه می کنید؟ از کی تا حالا گوجه فرنگی سرطان زا شده است؟ در کدام سرزمین گوجه فرنگی سرطان زا است؟ تابناک از مسئولین بپرس اگر مسئولی پیدا کردی....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
چون خودم کشاورز هستم به بخشی از تجربه جهت سرطانی بودن‌میوه جان و بعضی از غذاها را یاداور میشوم .... تمام کیک و بیسکویت ها و نوشیدنی ها و لبنیات در ظرف و پوشش پلاستیکی به بازار عرضه میشوند در صورتی در دهه ۵۰ یادم هست حتی پنیر و نوشابه و ماست و شیر در ظرف شیشه ای بود . و طروف شیشه ای را ووباره به مغازه تحویل میدادند و طبیعت هم پر پلاستیک نمیشد . دوم کود مایع سمومی که به سبزیجات و میوجات هر ۱۵ روز شمپاشی میکنند و متاسفانه دوره ای باید طی کند تا بدست مصرف کننده برسد این فاصله زمانی کم هست . سوم گوشت مرغ هست . وقتی واکسنی که به مرغ ها تزریق میشود تا از بدن انها خارج شود باید سه ماه طول بکشد ولی بعد از کشتار ۴۵ روزه همان دارو ها و واکسن ها پشت سرهم وارد بدن انسان میشود
من همین حالا لیست مفسدین اقتصادی در جیبم هست و به راحتی اون ها رو افشا میکنم و اوووونچنان شرایط رو برای مفسدین اقتصادی سخت میکنم که خودشون به کانادا، انگلیس، آمریکا و استرالیا متواری بشن
اگر اشتباه نکنم آقای باهنر چند سال قبل هم همین فرمایشها را فرموده بودند
مهدی چمران یک بار کنارِ احمدی نژاد او را واردِ کاخِ رئیس جمهوری کردی حالا نوبتِ قالیباف شده که دستش را بگیری؟!!!
مردم چه گناهی کرده اند که میدان و تبلیغات و پول دستِ امثالِ تو هست؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
شش سال هم کرامات این دوت را داریم مبینیم! خخخ
پول یکی از تعیین کننده ترین پارامتر ها در انتخابات است
حضور نمایندگان در چند دوره متوالی در مجلس،سلامت انتخابات را با مشکل مواجه می کند و فسادزاست.
بعد از چند دوره پارامترهایی وجود دارد که بر مساله ی انتخاب غالب میشود.
ازادی میر حسین وعده دروغ روحانی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
برو دنبال نان خربزه آبه ببم جان
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
تحقق وعده های انتخاباتی و دمکراسی فقط در جوامع دمکراتیک جواب میدهد . اگر ۱۰۰درصد مردم هم به یک شعاری در انتخابات رای بدهند بی تاثیر هست . پس همانطور که قبلا سیاستمداران با شعور و اخلاقی تذکر دادند که بیایید به مردم قولی بدهید بشود در سیستم نطام عملی کرد . بیایید شعارهای خودتان را به بیکاری و گرانی تنزل دهیید و از شعارهای دمکراتیک و حقوق بشر و حقوق عقاید و آزادیهای شهروندی دیگر شعار ندهیید تا مردم خود قضاوت کنند . امیدوارم اصلاح طلبان این مقوله را فتیله گوش خود کنند که اصلاحات شکست خورده است .
کسانی که تغییر تابعیت می دهند خاک وطن را دوست دارند اما از دیدن نابرابری ها و تنگدستی مردم و فساد و سو مدیریت به سطوح آمده اند
زیبا کلام تازه حرفی را می زند که ملت می زند . شرکت نکردن در انتخابات!!
تابناک یا همان بازتاب متاسفانه همان رویه زاویه یکی به نعل ، یکی به میخ زدن گذشته را دنبال می کند ! خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند !!
قبل از انتخابات لزوم مذاکره با امریکا وبعد از انتخابات امریکاستیزی ومقاومت
چرخش پست و مقام فقط در ایران هست و بس
چرا بایستی برخی در موردهمه چیز اظهار نظر نمایند چرا کسی نمی تواند پاسخ اینان را بدهد؟
آقای کواکبیان شما کی هستید که شرط تعیین می کنید؟ چرا مردم باید به شماها رأی دهند؟ . جمع کنید این بساط اصلاحطلبی را؟ اصلاحطلبی چیز خوبیست اما این چیزی که در نظر امثال شماست یعنی نابودی کامل کشور.
اقای کواکبیان شما می خواید تحریم کنید؟ ما فرودستان کلا رای نمی دیم . حداقل فی رای خریدن میره بالا که؟ صدو پنجاه بده به فرودستان برای رای خریدن
غریب به 90درصد غرق در مشکلات اقتصادی و فقر هستند.

اگر اولویت مردم بودند الان شرایط کشور به این شکل نمیشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
فرق "غریب" و " قریب " را میدانی ؟
بودجه های هنگفت چندین هزار میلیارد تومان در بخش های فرهنگی و ارشادی ......برای تذکر به فلان دختر برای اینکه روسریت را سفت ببند هر تذکر ۵ میلیون تومان . تذکر که چرا به گرانی گوجه و کدو منتقد هستی هر تذکر ۳میلیون تومان . تذکر و رصد سایت های داخلی و خارجی برای هر زیر نویس کهبران برای نیروهای سایبری هر نظر ۲میلیون تومان ......بعد به دولت میگویند که چرا فلان شهر فاضلاب درست نشد چرا مدارس کپری هست . چرا سبستان پابرهنه هستند . چرا کشاورزی مکانیزه نیست . بماند که هنوز بودجه اختصاصی به چند کشور خاورمیانه هنوز علنی نشده و جز خطوط قرمز ها قرار دارد .
در مورد جدا کردن راه با دشمنان یادمان هست که آقایان موسوی و دیگران بار ها به اوباما هشدار دادند که ما نمیخواهیم که از ما دفاع نمایید.
من بعد از خواندن این بسته خبری اول کمی فکر کردم . بعد درنگ کردم . بعد هنک کردم . بعد افسرده شدم . دوباره تپش قلب گرفتم . حالا دیوونه شدم . خصوصا ان قسمت که گفت نمایندگان را اجازه نمیدهیم با پول به مجلس راه پیدا کنند .
صفایی فراهانی گفت: امروز می‌بینیم که دبیر شورای نگهبان پس از این همه فیلتر و ناتوان کردن مجلس به نمایندگان انتقاد دارد......
صفایی تا دیروز میگفتی رای ما لیست امید... حالا که دیگه همشون تو زرد از آب در اومدن مقصر شورای نگهبان شد!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
منظور صفابی این هست که از مجلسی که نماینده اش را خودتان از فیلتر صلاحیت رد میکنید و حالا هم از انها توقع چی موردی را دارید . اگر هر قانونی را وضع کنند یا رد میکنید یا تایید میکنید در صورتی منویات را اجرا کنند .‌یعنی دستورات را عمل کنند . علت اصلی این مسابل بخاطر این هست که لوازم و مکانیزم اداره کشور جابجا شده است . یعنی ساختار سیاسی که منتحب مردم هستند کشور فقط جنبه نمادین دارد ولی بعد از هر انتخابات باید وعده های که مردم دادند باید فراموش کنند و ببینند دستورات چی هست همان را اجرا کنند و گوش بفرمان باشند
متاسفانه به علت وجود افراد شایسته در انتخابات در وضعیت قهقهرایی قرار گرفتیم
فرمانده سپاه ؟ انتخابات ؟ هشدار ؟ عجب !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
اولا یکی از فرماندهان در ثانی سیاست عالمیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
شما سردارعزیز بفرمایید مردم به همون رای بدن که یه وقت مشکل سال 88 هم پیش نیاد
برای جلوگیری از هزینه های زاید تبلیغات انتخاباتی و هزینه های سنگین برگذاری انتخابات تعدادی نماینده از استان خراسان انتخاب کنند ومجلس را تشکیل دهند آقای قالی باق بعنوان ریس مجلس واقای جلیلی رانایب ریس مجلس رییش جمهور محترم نیز که کاملا شاخص ومشخص است ،ایران را تحویل دهید تا چهل سال دوم را با توان مضاعف از گذشته شروع کنند.
آقای صفایی فراهانی آیا روزی که ایست امید رو دادید به کوزه اعتقاد نداشتید؟ اصولا کی بدهی ملت به شما تموم می شه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
احسنت احسنت و احسنت
جنتی مثل آقای تاج نمیشود برود کنار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
وقتی که هست اوضاع اینه دیگه وقتیکه بره اوضاع چه قمر در عقربی بشه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
نمیشه نمیشه .چون در بخش انتصابی هستند .
من از ناآگاهی سیاسیونی چون مطهری در حیرتم. سیاسیون آمریکا 300 سال است با سیاست بازی می کنند و دنیا را بازی می دهند. آنها با سیاست نطفه شان بسته شده و با سیاست شیر خورده اند و گرگ شده اند. چگونه افرادی چون رفسنجانی، روحانی، ظریف و ... (حداکثر 30 سابقه سیاست دارند) می توانند در مقابل آنها بایستند و گول نخورند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بعضی فکر می کنن که فقط خودشان می دونن امریکا فقط بدنبال منافعش است اینو همون بن سلمان هم می دونه اصل مطلب اینه با امریکا یعنی قدرت اول اقتصاد جهان با هشتاد درصد و اول نظامی جهان با چه روشی باید برخورد کنیم
مرگ بر آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
فردا در راهپیمایی همدیگر را خواهیم دید
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
مانور دریایی سه کشور با دیدگاهای مختلف و ایدولوژی متفاوت ...‌تنها اشتراک مخالفت با سرمایه داری غرب و مخالفت با لیبرال دمکراسی . در صورتی دو کشور چین و روسیه را از دست فاشیسم و نازیزم همین لیبرال دمکراسی نجات داده است . حتی سیر تحولات از دهه ۳۰ که ایران بشدت نسبت به کشورهای همسایه رونق و شتاب گرفت برای این بود که ایدولوژی این دو کشور روس و چین را ر ایران روی توده فقیر جامعه تبلیغ میکردند دولت ها عقیم ساختند . ما هیچ قرابتی با چین و روسیه نداریم . اشتراکی نداریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
ولی بجاش با آمریکا داریم نه$$خخخ
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
منظورم را متوجه نشدی ؟ گفتم دو دولت روس و چین ارلن که کمی به پیشرفت نسبی رسیدند در حوزه سیاسی و اقتصادی از اندیشه کمونیستی فاصله گرفتند و در حوزه اقتصادی با همان گفتمان و اندیشه اندیشمندان غربی یعنی خصوصی سازی تا اندکی پیشرفت کردند .
_ کاش یکی هم میزان خسارت آلودگی هوا به سلامت مردم و آموزش کشور را هم مثل گیشه داران برآورد میکرد !
_ « بنزین گران شد » جمله سه کلمه ای که چند برابر تعداد کلماتش غلط داشت ! 1- مگر رئیس قوه قضائیه حق قانون گذاری هم دارد ؟ 2- مگر رئیس قوه مقننه از نمایندگان وکالت قانونگذاری دارد ؟اگر چنین است نمایندها به مرخصی دائمی بروند 3_ مگر رئیس جمهور در برابر وکلای ملت سوگند یاد نکرده است که پاسدار قانون اساسی باشد ؟چرا خودش قانون اساسی را عقیم و پر و بالش را میکند ؟ و .....
_ آقای اکرمی اینجا ایران است ،« انا رجل » دیگر چیست ؟باید به شماها هم که در رأس هستید مدام تذکر بدهیم که فارسی را پاس بدارید.واقعا چه لزومی دارد در کشوری که زبان رسمی اش فارسیست هر روز کلمه عربی جدید وارد کنید؟ کم کلمات عربی داریم ؟ میخواهید فارسی را تبدیل با « فَـــرَ بـــی » کنید ؟؟ مانند فینگیلیش که همه مخالف آن بودند و هستند !
فقط هر روز شاهد زیر پا گذاشتن قانون اساسی ای هستیم که موقع تصویب میگفتند از مترقی ترین قانون اساسی های جهان است ! پس چرا مسئولین به آن تن نمیدهند ؟
- من هم فکر میکنم رئیس جمهور شدن یکی از آرزوهای آقای رئیسیست ، همچنین قالیباف !!! البته دوره بعدی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری میدان بی رقیب برای آقایان مهیاست .
هنوز هم ظاهرا صدای مردم خسته را نشنیدند . مسولین انقلابی فکر میکنند که گودک شش ساله تا دختر و پسر ۲۰ ساله تا پیر مرد و پیرزن ۸۰ ساله باید این سیاست را درک کنند و اطاعت کنند که تنها راه خوشبختی این هست که با غرب دشمنی کنیم . راه سعادت مردم باید این باشد که هر چی گفتیم گوش کنند . یعنی اینجوری فکر میکنند که اگر فکری یا اندیشه ای را که طی ۵۰ سال با فکر و تحصیل و تحقیق بدست اوردیم جواندختر و پسر مردم یکجا بدون تحقیق و تفتیش قبول کنند . یعنی فرصت اندشیدن به انها هم داده نشود . سوال پس جایگاه سواد و سن و تجربه و عقل در کجای منطق و فلسفه زندگی قرار دارد . ایا انسانها همه مسایل را یکجادرک میکنند ؟
درود بر شما به هر حال صفحه ای باز کرده اید که فیلتر نیست.درد سر ندارد.تخلیه کننده خشم است. وممکن است خوانده شود.واقعیت این است تورم 40 درصد فقر وفلاکت در حال گسترش فساد اداری روز افزون وچه بخواهیم یا نخواهیم اکثر مردم ناراضی هستند راه حل پیدا کنید بجای اینکه تقصیر را گردن هم بیاندازید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل