بازدید 5320
۲

شاخص کل بورس در کانال ۳۶۲ هزار واحد جای گرفت

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با رشد ۲۸۹۳ واحدی در ارتفاع ۳۶۲ هزار واحدی قرار گرفت تا تداوم روند صعودی خود را بار دیگر تحکیم کند.
کد خبر: ۹۴۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 24 December 2019

شاخص کل بورس در کانال ۳۶۲ هزار واحد جای گرفت

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از نبض بورس، شاخص کل بورس تهران امروز با رشد 2893 واحدی در حالی ارتفاع 362 هزار واحدی قرار گرفت که خریداران عجول دیروز بار دیگر ثابت کرد که سود شیرین بورسی زمانی به کام می آید که با صبر و خرید و فروش های منطقی همراه باشد.

شاخص قیمت وزنی ارزشی با رشد 774 واحدی در ارتفاع 96 هزار و 926 واحدی قرار گرفت، شاخص کل هم وزن با تقویت 976 واحدی در کانال 113 هزار و 581 قرار گرفت، شاخص قیمت هم وزن با رشد 652 واحدی رقم 75 هزار و 855 واحدی را به نمایش گذاشت و شاخص آزاد شناور با رشد 2335 واحدی در ارتفاع 428 هزار و 704 واحدی و شاخص بازار اول با رشد 1062 واحدی رقم 258 هزار و 526 واحدی و شاخص بازار دوم با جهش 10563 واحدی رقم 758 هزار و 130 واحدی را نمایش داد.

نگاهی به ارزش معاملات

ارزش معاملات امروز بورس تهران از 2273.6 میلیارد تومان فراتر رفت که ناشی از داد و ستد بیش از 3 میلیارد و 717 میلیون برگه سهم طی 519 هزار و 581 نوبت معاملاتی بود. بیشترین گردش نقدینگی امروز در نمادهای شیمایی با 241.6 میلیارد تومان ارزش معاملات رقم خورد و پس از آن نمادهای خودرویی با 206.3 میلیارد تومان دیگر گروهی بودند که بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ترین ها

نماد هلدینگ پتروشیمی فارس(فارس) با 835 واحد، سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) با 366 واحد، پالایش نفت بندرعباس(شبندر) با 359 واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان(پارسان) با 191 واحد، چادر ملو(کچاد) با 182 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و در مقابل نماد فولاد مبارکه اصفهان(فولاد) با 167 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص ثبت کرد.

رفت و آمدها

در داد و ستدهای امروز ، نماد معاملاتی شركت سرمایه گذاری توسعه صنعت وتجارت (وصنعت1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، غلتك سازان سپاهان(فسازان)جهت برگزاری مجامع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه- عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضا هیئت مدیره،پتروشیمی خارگ(شخارك)جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضا هیئت مدیره متوقف شدند.

،نماد معاملاتی حق تقدم شركت ارتباطات سیار ایران(همراه)،داروسازی فارابی(دفاراح) و بیمه پارسیان(پارسیانح)جهت عرضه حق تقدم های استفاده نشده، سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی(وپترو)، صنایع كاغذسازی كاوه(چكاوه)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، پالایش نفت بندرعباس(شبندر)پس از برگزاری مجامع عمومی فوق العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه_عمومی عادی به طور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیئت مدیره ، لامیران(فلامی)، شكر(قشكر)با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام واطلاعیه منتشر شده در سایت كدال بازگشایی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بورسیا FATAتصویب میشه همزمان گام پنجم کاهش تعهدات برجامی هم اجرا میشه
تیتربسیار مهم و البته قابل پیش بینی یک روزنامه مطلع :
مجمع CFT را تصویب نمیکند !
باید دید از حالا به بعد بورس نورچشمی و موردحمایت همچنان رکورد روزانه ۶-۷ هزار واحدی خواهد زد یا نه ؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر