بازدید 7220
نماینده جم و عسلویه:

مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی جم برطرف شد

نماینده مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه در رابطه با وضعیت باشگاه پارس جنوبی جم بیان کرد: در هفته‌های اخیر خبر‌های منفی علیه باشگاه محبوب پارس جم هوادران را آزرده خاطر کرد، تمام تلاش مدیران محلی، استانی و ملی باید معطوف به بالابردن میزان رضایت مردم شود.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 23 December 2019
به گزارش «تابناک» ، الماسی در رابطه با شکل گیری ارکان مدیریت باشگاه گفت: این باشگاه متعلق به مردم است و هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پارس جم مطابق خواسته هوادران شکل میگیرد و حتما از ظرفیت پیشکسوتان و جوانان ورزشی منطقه در باشگاه مورد استفاده قرار میگیرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس افزود: قانون مسئولیت‌های اجتماعی (CSR) کمافی السابق وزرات نفت را موظف به پرداخت ریال به ریال هزینه‌های باشگاه میکند و یقینا به هیچ فردی در هیچ جایگاهی اجازه تضعیف وضعیت باشگاه و بازی با احساسات هوادران را نخواهیم داد.

الماسی در رابطه با وضعیت مالی باشگاه گفت: میزان بدهی باقی مانده باشگاه از فصول بالاست، اما ابتدای فصل کنونی مبلغ ٣ میلیارد تومان به باشگاه جهت پرداخت دستمزد بازیکنان واریز شد، در طول نیم فصل نیز مبالغی دیگر جهت هزینه‌های جاری در اختیار باشگاه قرار گرفت، امروز نیز پرداختی بازیکنان تیم به ٥٠ درصد قراردادشان رسید. علاوه بر موارد ذکر شده در روز‌های آتی مبلغ قابل توجهی جهت هزینه در ورزش جنوب استان، تیم‌های پایه و بزرگسالان باشگاه پارس جم به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر