بازدید 21005
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت پایانی طلا و سکه امروز یکشنبه 1 دی 98/ نگاه سکه به دلار است!

بازار طلا و سکه پس روند صعودی در فصل پاییز، امروز نیز در شروع آخرین فصل سال، روند افزایشی خود را ادامه داد. این در حالی است در شرایط کنونی، نوسان قیمت دلار، تاثیر مستقیم بر قیمت گذاری طلا و سکه دارد.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 22 December 2019
قیمت پایانی طلا و سکه امروز یکشنبه 1 دی ماه98/ نگاه سکه به دلار است!
 
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه پس روند صعودی در فصل پاییز، امروز نیز در شروع آخرین فصل سال، روند افزایشی خود را ادامه داد. این در حالی است در شرایط کنونی، نوسان قیمت دلار، تاثیر مستقیم بر قیمت گذاری طلا و سکه دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در معاملات امروز یکشنبه یکم آذرماه ۹۸ بازار طلا و سکه شاهد ادامه نوسان سکه تمام در کانال ۴ میلیون تومانی بودیم.

بر این اساس، برای اطلاع از آخرین نرخ‌ها در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر ثبات نرخ جهانی اونس طلا در سطح ۱۴۷۹ دلار، افزود: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم در پایان معاملات امروز به رقم ۴ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسیده است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) امروز با رشد نرخ دلار به رقم ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید، اما در پایان فعالیت بازار، با توجه به افت نسبی نرخ دلار (۱۳۱۰۰ تومان) به قیمت ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رضایت داد.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم‌ی میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.

هر سکه یک گرمی نیز ۹۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، به رقم ۴۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به رقم یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای در پایان با تاکید بر عدم حباب قیمت سکه، اظهار داشت: در حال حاضر روند عرضه و تقاضا در شرایط معمول و نرمال قرار دارد و تنها عامل در جهت دهی نرخ طلا و انواع سکه، نوسان نرخ ارز به ویژه دلار آمریکا می‌باشد. به گونه‌ای که امروز با رشد قیمت دلار به رقم ۱۳۴۰۰ تومان شاهد افزایش قیمت سکه بودیم، ولی در پایان روز با کاهش نرخ دلار به رقم ۱۳۱۰۰ تومان، سکه نیز با افت قیمت همراه شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر