بازدید 7034
۳

جزئیات صدور پروانه شکار موقت در مازندران

مسؤول امور حیات‌وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شکارچیان پرندگان آبزی و خشک‌زی برای دریافت پروانه شکار موقت می‌توانند به اداره کل محیط زیست در شهرهای مازندران مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۴۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶ 22 December 2019

مسؤول امور حیات‌وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شکارچیان پرندگان آبزی و خشک‌زی برای دریافت پروانه شکار موقت می‌توانند به اداره کل محیط زیست در شهرهای مازندران مراجعه کنند.

به گزارش «تابناک»، کوروس ربیعی امروز درباره صدور پروانه شکار در مازندران در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: شکارچیان پرندگان آبزی و خشک‌زی برای دریافت پروانه شکار موقت می‌توانند به اداره کل محیط زیست در شهرهای مازندران مراجعه کنند.

وی افزود: شکارچیان با سلاح مجاز و در روزهای مجاز «پنج‌شنبه و جمعه» در مناطق آزاد استان می‌توانند اقدام به شکار کنند.

مسؤول امور حیات‌وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه مدت زمان این پروانه از 20 آذر به مدت 45 روز است، اضافه کرد: تعداد شکار مجاز برای هر شکارچی دارای پروانه نیز برای هر روز سه شکار پرنده آبزی یا خشک‌زی است.

ربیعی یادآور شد: پروانه شکار برای گونه‌های چنگر معمولی، اردک سر سبز، اردک ارده‌ای، خوتکای معمولی، فیلوش، اردک نوک پهن صادر می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اعلام شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از سوی سازمان‌های دامپزشکی و بهداشتی پروانه‌های صادر شده لغو شده و با شکارچیان براساس قانون برخورد می‌شود.

مسؤول امور حیات‌وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه این روزها اوج حضور پرندگان در طبیعت مازندران است، گفت:باتوجه به حضور پرندگان به‌ویژه در تالاب‌ها و آب‌بندان‌های مازندران هرگونه قرق‌شکنی ممنوع است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
نام همه جور شکار شنیده بودیم الا شکار موقت!!! مثل اینکه ماشین عبور موقته!!!
اقدام این اداره کل حفاظت از محیط زیست نیست، نابودی محیط زیست است. همین پرندگان با تغذیه بسیاری از حشرات و موذیجات به کشاورزی استان کمک می کردند که با نابودی آنها و استفاده از سم های شیمیایی الان شاهد شیوع وحشتناک انواع سرطان در استان هستیم. پرندگان مهاجر و بومی خدمات بسیاری به طبیعت استان می کنند که متاسفانه این خدمات قربانی درآمد برای اداره به اصطلاح محیط زیست و سود جویی و لذت جویی یک عده می شود که با بی رحمی تمام به کشتار و قتل عام این موجودات بیگناه اقدام می کنند.
کسی نیست به این مسؤولان سازمان محیط زیست حالی کنه دارید همه چیز رو نابود میکنید. مجوز برای شکار کدام پرنده؟ دارید همه چیز را منقرض میکنید. دیگر چیزی از حیات وحش این کشور نگذاشته اید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار