بازدید 38954
هزار و هشتصد و شصت و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

تذکر انتخاباتیِ میرسلیم به دولت / واکنش سلیمی‌نمین به اظهارات سردار جعفری درباره شورای نگهبان / آمار عجیب و بالای دیوان محاسبات از شرکت‌های زیان‌ده / شوق کواکبیان برای استیضاح وزیر کشور

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند دستور جهانگیری درباره بودجه: همه دفاع کنند / اظهارات نامزد احتمالی نخست وزیری عراق در مورد حمایت ایران از وی / صلاح کشور از نگاه علی مطهری / کریمی اصفهانی: ممکن است اصولگرایان چند لیست بدهند و.. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 17 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
بوی بد تهران قطعا از «آرادکوه» است

«به گفته سیاوشی نماینده مردم تهران، این بو قطعا از آرادکوه است. من و دیگر نمایندگان تهران هم که دوبار برای بازدید به سایت آرادکوه رفته بودیم، دقیقا همین بو را استشمام کردیم؛ بویی که در مسیر فرودگاه بین‌المللی می‌آید هم دقیقا همین بو است. یکی از مسئولان سازمان محیط زیست به من گفت که هرگاه باد تهران از شرق به غرب می‌وزد، بو را از سمت آرادکوه می‌آورد.» /شهروند

ادعای تن فروشی زن بی خانمان در قبر برای یک لقمه نان

رکنا مدعی شد زن بی خانمانی که گرسنگی شدید داشت در ازای یک ساندویچ فلافل داخل قبر تاریک رفت و خود را تسلیم سه مرد کرد. ثریا یک زن در میان زنان بی خانمان زیادی است که سرنوشت‌های مشابهی دارند. او می‌گوید از کودکی از قبر می‌ترسید، اما دیگر همه جا‌هایی که در سرما و باران جان پناه آن‌ها است تفاوتی با داخل قبر ندارند. او می‌گوید از آن شب به بعد کابوس می‌بیند و گریه می‌کند، اما می‌داند اگر بازهم در آن شرایط وحشتناک گرفتار شود شاید بدون تردید باز داخل قبر برود و خودش را در اختیار مردانی قرار بدهد که از بدبختی او برای امیال خود سوءاستفاده کنند.

آقایان نماینده خبر دارید پراید شش میلیونی، ۶۰ میلیون تومان شده است؟

در جلسه علنی امروز مجلس، بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در تذکری گفت: آیا خبر دارید که پراید شش میلیونی ۶۰ میلیون تومان شده است؟ آیا می‌دانید خودرویی که هشت میلیارد جمعیت جهان می‌توانند آن را با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان و به صورت قسطی بخرند در ایران ۵۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود و مردم به یوغ گرفته شده‌اند؟ همان کارگری که از او دم می‌زنید نمی‌تواند یک پراید بخرد و حقوق کارگران ما حتی یک دهم حقوق کارگران خودروسازی دنیا هم نمی‌شود.

اعتماد از دست رفته مردم را نمی‌توانیم یک شبه بازگردانیم

سیدعبدالواحد موسوی لاری، نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: اعتماد مردم امری نیست که یک‌شبه از دست رفته باشد و حالا بتوانیم یک‌شبه آن را برگردانیم. برای برگرداندن اعتماد ازدست‌رفته و مخدوش‌شده مردم به مسئولان باید تغییراتی در رفتارها، رویکرد‌ها و نگاه‌های حاکمیت دیده شود تا مردم فکر کنند تغییرات جدی در حال شکل‌گیری است. استقبال اصلاح‌طلبان در ثبت‌نام‌ها در مناطق مختلف خوب بوده است. بعد ازت صمیم شورای نگهبان می‌توان گفت: انتخابات چه مسیری در پیش خواهد داشت. /اعتمادآنلاین

برخی شهرت را ولو با نفرت به جان می‌خرند

امیر محبیان درباره ادبیات رحیم‌پور ازغدی در پاسخ به مخالفان نظام، به خبرآنلاین گفت:مبادا کلام ما به شبهه تکبر، آلوده شود، زیرا کلام ناحق است که می‌کوشد خود را به دروغ از موضع تکبر در اوج نشان دهد. هم معترضان و هم مردمی که در اعتراض به آشوب‌ها به خیابان آمدند، از بی‌کفایتی‌ها و فساد و تبعیض در رنجند. سخنان نسنجیده، هزینه‌های مادی و معنوی به نظام تحمیل می‌کند. این گونه سخنان گاه تا حد مهمل‌گویی پیش می‌رود. بعضی شهرت را ولو همراه با نفرت به جان می‌خرند در حالی که شعار «بدنامی بهتر از گمنامی است»؛ شعار انسان‌های فرهیخته و صاحب اندیشه نیست. چاپلوسی و ادعا‌های وهم آلود در شأن نیرو‌های آزاده انقلابی نیست. سران نظام باید در برابر مهمل‌گویی‌ها و زشت‌سخنی‌ها با هر نیتی که باشد، سکوت نکنند.
 
کریمی اصفهانی: ممکن است اصولگرایان چند لیست بدهند

کریمی اصفهانی گفت: بی‌تردید وحدت مطلق میان اصولگرایان رخ نمی‌دهد، اما اگر طیف‌های مختلف اصولگرا قدری از خواسته‌های خود پایین بیایند به لیست مشترک دست می‌یابند، اما اگر هر طیفی بر خواسته‌های خود پافشاری کند، شاهد چندلیستی می‌شوم و به یک فراکسیون اصولگرایی مؤثر دست نمی‌یابیم.
 
شوق کواکبیان برای استیضاح وزیر کشور

مصطفی کواکبیان در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس خطاب به عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت، گفت: دستور آقای لاریجانی برای اعلام وصول استیضاح وزیر کشور را اجرا کنید. وی افزود: طرح استیضاح آقای رحمانی فضلی نصاب لازم را دارد و اگر امروز بگذرد فرصت این هفته را از دست می‌دهیم. این نماینده اصلاح طلب مجلس در واکنش به عدم اظهار نظر رئیس جلسه گفت: اگر نمی‌خواهید نظر بدهید اشکال ندارد، اما غیر از شهدای امنیت چند ده نفر از مردم نیز مظلومانه در حوادث آبان‌ماه جان باختند و ما در قبال آن‌ها مسئولیت داریم.
 
آمار عجیب و بالای دیوان محاسبات از شرکت‌های زیان‌ده

رئیس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه شرکت‌های دولتی زیان ده بوده و از دارایی‌های جاری خرج می‌کنند، گفت: در سال ۹۸ میزان زیان شرکت‌ها در قانون، ۳ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که در عمل ۵۳ هزار و ۷۴۶ میلیارد تومان زیان واقعی داشته‌ایم.
 
میرتاج‌الدینی: دولت دهم بنزین را چهار برابر کرد، اما مردم پذیرفتند

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی دولت محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره نحوه اجرای افزایش نرخ بنزین از سوی دولت اظهار داشت: متأسفانه دولت از تجربیات گذشتگان استفاده نکرد و دیدیم که چه اتفاقاتی نیز برای کشور رقم زدند. وی افزود: ما افزایش قیمت‌ها را در سطح همه حامل‌های انرژی در دولت دهم صورت دادیم زمان احمدی‌نژاد بنزین نه سه برابر بلکه چهار برابر شد، اما مردم آن زمان پذیرفتند و اعتراضی هم نکردند. معاون پارلمانی دولت محمود احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: نباید به خاطر اینکه آقای روحانی مخالف دولت احمدی‌نژاد است تجربیات مفید دولت نهم و دهم را هم کنار بگذارد؛ زمان احمدی‌نژاد چند کالا از کالا‌های حامل‌های انرژی تغییر پیدا کرد، اما حداقل یک سال برای مردم حرف زدند و آن‌ها را توجیه کردند. میرتاج‌الدینی تأکید کرد: ما آشوب‌ها و اخلال‌ها را به حساب مردم نمی‌گذاریم، بلکه آشوب‌گران و اشرار به دنبال بهانه بودند و بنزین نیز بهانه شد. البته مردم عادی هم درباره گرانی بنزین ناراضی بودند، چرا که دولت روحانی اولاً شش سال هدفمندی را اجرا نکرد، چون اگر اجرا می‌کردند، همه چیز گام‌به‌گام می‌شد و این فشار‌ها به مردم وارد نمی‌آمد.
 
واکنش سلیمی‌نمین به اظهارات سردار جعفری درباره شورای نگهبان

سلیمی‌نمین به اظهارات سردار جعفری درباره ردصلاحیت کاندیدا‌ها واکنش نشان داد. عباس سلیمی‌نمین با اشاره به اظهارنظر سردار جعفری، فرمانده سابق سپاه مبنی بر اینکه شورای نگهبان در تعیین صلاحیت‌ها باید مبانی فکری کاندیدا‌ها را لحاظ کند اظهار داشت: شورای محترم نگهبان در تعیین صلاحیت‌ها اعتقاد و باور به قانون اساسی را لحاظ می‌کند. قانون اساسی برای راهیابی افراد به مراکز تصمیم‌سازی، قانون‌گذاری یا اجرا قطعاً کفایت می‌کند و فراتر از این نمی‌توانیم از شورای نگهبان مطالبه‌ای داشته باشیم.
 
صلاح کشور از نگاه علی مطهری

علی مطهری می‌گوید: هیچ اصل و قاعده‌ای نیست که اگر مشارکت کاهش پیدا کند، حتما یک جریان پیروز خواهد شد. علی مطهری در پاسخ به این که چرا چهره‌های شاخص به میدان انتخابات نیامدند و این مساله ممکن است منتهی به لیست‌های رای گریز شود، به خبرآنلاین گفت: «ما نمی‌توانیم برای حضور کسی تکلیف تعیین کنیم یا در مورد لیست‌ها قاعده‌ای کلی در نظر بگیریم. از سوی دیگر این هیچ اصل و قاعده‌ای نیست که اگر مشارکت کاهش پیدا کند حتما یک جریان پیروز خواهد شد حال فارغ از اینکه کدام گروه پیروز می‌شود اساسا صلاح کشور در مشارکت بالاست.» او درباره احتمال بازگشت افراطیون به مجلس نیز می‌گوید: «مسلم است مردم از میان افرادی که امتحانشان را در مجالس گذشته پس داده‌اند و در آن موفق نبوده‌اند دست به انتخاب نمی‌زنند، اما به هر صورت تصمیم گیری با مردم است.»
 
تذکر انتخاباتیِ میرسلیم به دولت

عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با انتقاد از برخی مواضع انتخاباتی، گفت: دولت مجری انتخابات است؛ نباید «له یا علیه» نامزد‌ها صحبت کند. سید مصطفی میرسلیم عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص نیاز به تغییر و تحول در عملکرد و کارکرد مجلس دهم اظهار داشت: قطعا در انجام وظایف اصلی که بر عهده مجلس شورای اسلامی است باید تحولی اساسی رخ دهد، یکی از این وظایف که مجلس بر انجام آن اهتمام لازم را نداشته، موضوع قانونگذاری است که امیدوارم در دوره بعد با استفاده از سیاست گذاری درست این رویه اصلاح شود.
 
وی ادامه داد: ما با انبوهی از قوانین مواجه هستیم که متاسفانه در تضاد با سیاست‌های کلی قانونگذاری است و به نوعی برای مردم گرفتاری ایجاد می‌کند و راه را برای انجام امور خلاف باز می‌کند؛ این قوانین باید شناسایی و حتما اصلاح شوند. میرسلیم با تاکید بر نقش مجلس برای کسب اعتماد برای دولت خاطر نشان کرد: متاسفانه ما در بحث کسب اعتماد وزرا، شاهد عملکرد مستقل و تمام عیار از سمت مجلس نبودیم؛ مجلس باید موضع خودش را مشخص کند و مستقل از قوه مجریه عمل کند تا بتواند در نهایت قاطعیت تصمیم‌گیری کند.
 
اظهارات نامزد احتمالی نخست وزیری عراق در مورد حمایت ایران از وی

برجسته‌ترین نامزد احتمالی نخست وزیری عراق می‌گوید، سخن گفتن در رابطه با هرگونه حمایت ایران از او دقیق نیست. محمد شیاع السودانی، برجسته‌ترین نامزد احتمالی نخست وزیری عراق در گفت وگو با العربی الجدید گفت: به جز ائتلاف سائرون که رهبری آن را مقتدا صدر بر عهده دارد تمام احزاب سیاسی عراق از جمله حزب حیدر العبادی با نخست وزیری من موافق هستند. وی در بخشی از این گفت وگوی خود در پاسخ به این که آیا ایران نیز از نامزد شدن شما برای تصدی منصب نخست وزیری حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: سخن گفتن در رابطه با هرگونه حمایت ایران از السودانی غیردقیق است و نامزدی من یک تصمیم کاملا عراقی است. السودانی ادامه داد: این اتهامی است که تمام کاندیدا‌ها با آن مواجه هستند و دلیل آن هم وضع موجود در عراق است. به گزارش ایسنا، پیش از این محافل سیاسی عراق از توافق فراکسیون‌های سیاسی برای نامزدی السودانی در پُست نخست وزیری خبر داده بودند و استعفای وی از حزب اسلامی الدعوه و فراکسیون ائتلاف دولت قانون گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال معرفی وی برای تصدی پست نخست وزیری عراق را بیشتر کرده است. مخالفان کاندیداتوری السودانی معتقداند که السودانی پیش از این در مناصب مختلف دولتی حضور داشته و به همین دلیل نمی‌تواند نخست‌وزیری مستقل برای کشورشان باشد. او در میان مردم عراق هم مخالفانی دارد و تاکنون چند بار علیه‌اش تظاهرات برگزار شده است.
 
آمار لاریجانی از کشته‌های حوادث آبان ۹۸

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: یک تحرک سیاسی علیه ایران شکل گرفت که جمهوری اسلامی ایران افراد زیادی را کشته است در حالی که ۸۵ درصد کشته‌ها مربوط به نیرو‌های امنیتی یا افرادی بوده است که در حال دفاع از منازل خود در برابر تهاجم آشوب‌گران بوده‌اند و ۱۵ درصد کشته‌ها مربوط به نیرو‌های تروریستی است.
 
دستور جهانگیری درباره بودجه: همه دفاع کنند

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌ها تاکید کرده است که هیچ یک از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حق مخالفت با هیچ بخشی از لایحه بودجه ۹۹ و یا درخواست تغییر هیچ بخشی از آن در مجلس را ندارند. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌ها تاکید کرده است که هیچ یک از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حق مخالفت با هیچ بخشی از لایحه بودجه ۹۹ و یا درخواست تغییر هیچ بخشی از آن در مجلس را ندارند. در ابلاغیه جهانگیری تاکید شده است که نمایندگان دولت حتی حق موافقت با پیشنهاد‌های نمایندگان مجلس درباره بند‌های لایحه بودجه را نیز ندارند.

سرلشکر جعفری: مشکلات اقتصادی حاصل انحرافات برخی انقلابی‌نماهای غرب‌گرا و لیبرال است
سرلشکر جعفری با تأکید بر اینکه انقلاب و نظام اسلامی ما با باورهایمان گره خوده است، گفت: ملت مسلمان و انقلابی ایران، قرن‌ها در انتظار چنین حادثه‌ای بودند، در مکتب عاشورایی ما، سال‌ها انتظار مردم ایران به سر آمد و نظام جمهوری اسلامی برپا شد. وی افزود: مشکلاتی هم که امروز در اقتصاد ما وجود دارد، بر اثر ایجاد انحرافاتی است که برخی انقلابی‌نماهای غرب‌گرا و لیبرال ایجاد کردند و اقتصاد ما را با مبانی غربی پایه گذاشتند که این روند سال‌ها ادامه داشت، اما تغییر آن مبانی گرچه سخت است، آغاز شده و نوید تغییر این شرایط را با روندی که آغاز شده به زودی خواهیم دید؛ مشکلات اقتصادی حاصل عملکرد لیبرال‌ها است.

بازدید ۱.۸ میلیونی برنامه عادل در ۲۴ ساعت


با ثبت آمار تماشا از سوی سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و بازار که تنها پخش‌کنندگان "کلاسیکو" هستند، یک میلیون و ۸۲۰هزار کاربر در طول ۲۴ ساعت اولیه پخش این برنامه را تماشا کرده‌اند. همچنین با توجه به این نکته که برای هر دستگاه تماشا می‌توان بیشتر از یک تماشاگر را در نظر گرفت، باید توجه داشت که عدد اعلام شده برآوردی از حداقل تعداد تماشاگر در ۲۴ ساعت اولیه انتشار است و تعداد واقعی تماشاگران “کلاسیکو” در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار عددی فراتر از یک میلیون و ۸۲۰هزار نفر تخمین زده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه: ولایت‌مداری یعنی اگر پذیرفتیم این ولی خداست، باور کنیم که از خود حکمی نمی‌دهد

حجت الا‌سلام و‌المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه: به عبارتی باید اثبات کنند وقتی شعار می‌دهند آیا هزینه آن را هم می‌دهند یا نه. سخت‌ترین فتنه‌ها هم در طول تاریخ اسلام و هم در نسل ما فتنه و امتحان بر سر «ولایت‌مداری» است. این خیلی فتنه سنگینی است و خیلی‌ها را می‌لرزاند و خیلی از خواص اینجا سقوط می‌کنند. در این فتنه‌های سنگین باید معلوم شود چه کسانی بر ولایت‌مداری صادقند، چرا؟ چون ولایت تجلی توحید ربوبی است؛ دستیابی به حقیقت توحید در روی زمین از راه ولایت است؛ تجسم و زمینی شدن توحید، ولایت است؛ فرمانروایی خدا در روی زمین با ولایت است و ولایت تجلی توحید ربوبی است و اینجا اگر کسی لرزید پس در اصل دین هم لرزیده است. ولایت‌مداری یعنی چه؟ ولایت‌مداری یعنی اگر پذیرفتیم این ولی خداست، باور کنیم که از خود حکمی نمی‌دهد و ولی خدا، مجری حکم الله است‌ـ در اسلام به تعبیر امام خمینی فقط قانون خدا حکم می‌کند‌ـ اگر باور کردیم، دیگر توقف و چون و چرا معنا ندارد. اگر جایی حتی حکمت این بیان حکم الله را نفهمیدیم، نباید متوقف شویم. اگر حتی در اندیشه هم شک کردیم (که آیا این بحثی که ولی امر و امام معصوم و ولی فقیه امر کرده درست است یا نه) این صدق در ایمان نیست.

سردار ایزدی: اردوغان غیر مستقیم تلاش دشمنان برای اغتشاشات آبان ماه را خبر داد


سردار ایزدی، فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: رئیس جمهور ترکیه و سیستم اطلاعاتی این کشور غیرمستقیم به جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند دشمنان در ایران برنامه دارند و حتی رئیس جمهور ترکیه این موضوع را در سخنرانی‌های خود اعلام کرد و روسیه، حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق هم این موضوع را تذکر دادند. وی گفت: دشمن از فضای مجازی و رسانه‌ها استفاده حداکثری کرده و فعالیت‌های خود را به‌صورت جهانی اداره می‌کند و در این راستا در آمریکا کمیته‌ای نیز تشکیل داده‌اند که در آن کشورهای مرتجع عرب، رژیم صهیونیستی و انگلیس در این راستا تلاش می‌کنند و ضد انقلاب نیز در متن کار حضور دارد.

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به بیانیه ۷۷ نفر


سخنگوی قوه قضاییه درباره بیانیه صادره از سوی ۷۷ نفر از اصلاح طلبان و بازداشت ۱۷ نفر از آنها گفت: گروه های مختلف امضا کنندگان این بیانیه هستند. سخنگوی قوه قضاییه گفت: تحقیقات آغاز شده و بررسی قضایی برای ما مهم است که هنوز تصمیمی گرفته نشده و نمی توانیم بگوییم چندنفر مجرم هستند. اسماعیلی گفت: باید در فرآیند رسیدگی و تحقیقات قاضی پرونده به این علم برسد که چه کسانی در این فرآیند مجرم بوده اند و چه کسانی بی گناه. اسماعیلی بار دیگر در پاسخ به سوالی در مورد بیانیه اصلاح طلبان که از وی پرسیده شد آیا سخت گیری شده است گفت: ای کاش به بیانیه این ۷۷ نفر توجه می شد. چه شده که با این بیانیه در مواقع بحران بحران آفرینی می کنند مگر کسی به اعتراض و انتقاد اشکال میگیرد؟ در بیانیه ۷۷ نفری هم اعتراص هست اما اعتراض با حمایت از اشوبگران تفاوت دارد.

علی فروغی یک سمت دیگر گرفت


علی عسکری، در حکمی، علی فروغی را به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار دارد در راستای تحقق وظایف محوله ضمن مطالعه و توجه به سیاست‌های کلان کشور و رسانه ملی، در عرصه ورزش و جوانان نسبت به برنامه ریزی و سامان دهی و نظارت بر برنامه ورزشی رادیو و تلویزیون اهتمام جدی نمایید.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۷۳
انتشار یافته: ۱۰۷
لطفا یک نفر بر کار سازمان مالیات نظارت کند. چرا اینقدر با پزشکان مدارا و همراهی می کنند. یک پزشک عمومی ده برابر و یک پزشک متخصص بیش از صد برابر یک کارمند عادی درآمد دارند ولی کمتر از او مالیات میدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
۸۰۰۰میلیارد را چطور ندیدی که کجا هزینه میشه ؟
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
اون کارمنده باید بیشتر تلاش می‌کرد تا کارمند نشه ! قرار نیست هرکس درآمدش بیشتره بیشتر هم مالیات بده.
خان محمدعلی اقا
| United States of America |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
خوشا بحال دختر اتریش نشین روحانی ...
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
علت آتیش زدن موکب های عراق چرا و توسط چه کسانی و با چه نیتی انجام شد
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
از پزشکان محترم کشور در خواست دارم طی یک فراخوان عمومی اعلام کنند آدمهای بیماری را که مبتلا به کوری هیستریک هستند وتمام مشکلات را رها کرده وهر جا که مجال می یابند از درآمد پزشکان شکوه می‌کنند را رایگان درمان میکنیم به این امید که مثل پارازیت توی هر بحثی در تابناک مینوت آماده خود را که نالیدن از پزشکان است در صدر کامنتها قرار ندهند به امید شفای کلیه بیماران اعم از روحی و جسمی
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
تا کجا و تا کی میشود دروغ گفت . آیا در این دنیا و ان دنیا برای دروغ گفتن و دروغ نسبت دادن جزا هم قرار دادند ؟
هکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
من با استفاده از یکسری پراکسی و یه مقدار دانش برنامه نویسی و بمقدار لازم ترفندهای متداول هکری به این نکته رسیدم که وقتیکه ای پی های کاربران بسته های ویژه خبری تابناک رو چک میکنی به این نتیجه میرسی که قریب به اتفاق کاربران ربات اند
1 ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
تن فروشی به خاطر یه لقمه نان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مسئله حصر سران فتنه خیلی مهمتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کجایند امثال خانم سلحشوری و دیگر وکلای ملت؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
خدا را شکر پس از یکماه تعداد قربانیان اخیر توسط جواد لاریجانی مسول حقوق بشر!؟
مشخص نشد !؟
و فقط انتصابشان معلوم شد !؟
طبق فرموده ایشان ۸۵درصد از شهدای امنیت بودند
و ۱۵ درصد مابقی از شهدای حفاظت از خانه هاشان در مقابل اشوبگران بوده اند !؟
لذا ، هیچ کدام از مردم معترض
و افراد عبوری که قصدی نداشتند شهید نشدند !؟
و حتی هیچ کدام از آشوبگران کشته نشده اند !!!!!!!!!؟
حالا متوجه شدید و مفهوم بود ؟
بفرمائید و تجمع و سوال نکنید بفرمائید!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
اینترنت بین الملل ازاد شد باز کامنت نویسان تابناک کوچ کردن خارج کشور و همه پرچمها خارجی شد خخ
مهبانگ خورشیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
پزشکان و خودروسازان و اهالی وزارت نفت را در این کشور هیچکس حریفشون نیست و خرشون بدجور برو داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
احسنت به خان محمد علی اقا و یک ایرانی که به طور مستیقیم و غیر مستقیم به مهم ترین خبر بسته خبری امشب پرداختند و بیراهه نزدن
ناشناس
| Mexico |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
یه سوال:چرا قبل از برجام و درهنگام امضای برجام وچند ماه بعد از برجام ما موشک آزمایش می کردیم ولی مدتی است که موشک پرتاب نمی کنیم؟
سعدی فرمود:

من از بینوایی نیم روی زرد /غم بینوایان رخم زرد کرد

نخواهد که بیند خردمند، ریش /نه بر عضو مردم، نه بر عضو خویش
یکی اول از تندرستان منم /که ریشی ببینم بلرزد تنم

منغص بود عیش آن تندرست /که باشد به پهلوی بیمار سست

چو بینم که درویش مسکین نخورد /به کام اندرم لقمه زهر است و درد

یکی را به زندان درش دوستان / کجا ماندش عیش در بوستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
از کارت خوشم میاد ولی از اینکه اینقدر دوست داری کامنتت اول منتشر بشه نه
لازم است به اطلاع عزیزان شورای نگهبان.عوامل ناظر وعوامل اجرایی انتخابات برسانیم بیخود پول بیت المال راخرج انتخاباتی که از دو سال قبل نتیجه آن معلوم بود نکنید واین پول را تبدیل به غذای گرم کنید وبین محرومان تقسیم کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Mexico |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
یه سوال:چرا ما نجات بخش مستضعفان جهان از چنگال استکبار جهانی هستیم؟
اگر پراید و خودرو در ایران گران است به خاطر این است که مواد اولیه ان گران است و اینقدر هم عوام فریبانه حرف نزنید و بگویید هفت میلیارد با این قیمت می خرند چیزی که اصلا درست نیست و کشورها با هم فرق دارند در ضمن بروید پای واسطه ها و دلالان در بازار اعم از مواد اولیه و در نهایت خودرو موجود در بازار ازاد را مدیریت کنید و حرف زدن شما به درد نمیخورد چون در مجلس نشستید که قانون گذاری کنید برای دولت که این بازارها را مدیریت کند و به مسیر درست برساند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
خخخ.باشه بابا تو راس میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
واردات خودرو رو آزاد کنن، وقتی سواذ و توانایی تولید خودرو با این همه حمایت رو ندارن جمع کنن بذارن ملت سوار ماشین مناسب بشن
ناشناس
| Mexico |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
یه سوال:چرا ثبت نام برای خرید یک خودرو از شرکت سایپا و ایرانخودرو بیشتر شبیه بازی درگیم نت وکشتن غول های بازی است؟
یک عدد داروی نظافت سنتی تهیه شده در عطاری سنتی 7000تومان که نسبت به سال قبل همین موقع 60 درصد افزایش قیمت داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Mexico |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
یه سوال:لاریجانی ها چند برادر هستند وکجا توفیق خدمت رسانی به مردم را یافته اند؟
چرا نسبت پزشک به جمعیت ایران کمتر از سوریه و تاجیکستان و فلسطین است؟ چرا میزان پذیرش روزانه پزشک در سال 97 کمتر از سال 66 بود؟ چرا صف پشت مطب پزشکان شلوغ و نوبت دهی ماهانه است؟ همه و همه به دلیل تضمین منافع پزشکان است و این انحصار باید پایان یابد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
اینقدر به مردم در خانه و خیابان گیر دادید از بس در این ایدوِوژی سخت گیرانه هر روز بیکاری و معیشت مردم دچار تنش ایجاد گردید مردم بیشترشان افسرده کردید . علت افسردگی و مراجعه مردم بخاطر این هست که شادی کردن بشکل سازمان یافته و خوشحالی کردن بشکل دولتی برای من خیلی سخت هست . مراجعه به مطب پزشکان بخاطر اینها هست . تو را خدا بس کن . تو دیگه بس کن . کم تو این جامعه مشکلات فکری داریم .
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
باشه تو راست میگی
علی نوبخت در مجلس به دنبال معاف کردن پزشکان هم صنف خود از مالیات کارانه است. محمد باقر نوبخت هم که برادرش است در سازمان برنامه به دنبال معاف کردن سلبریتی ها از مالیات است. چرا باید در شرایطی که دولت نیاز شدیدی به مالیات دارد از این دو قشر ثروتمند مالیات گرفته نشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Mexico |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
یه سوال:عراقچی ها چند نفر هستند و کجا توفیق خدمت رسانی یافته اند؟
کسی که تن فروشی کند حداقل چند ده هزار تا چنددصد هزار تومان درامد دارد برای یک روز ان وقت این چجوری برای ساندویچ این کار کرده؟!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
بنده خدا معتاد بوده

شما که جاش نبودی پس لطفن قضاوتش نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
چون این خانم روسپی نبوده که برای کسب درآمد تن فروشی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
خیلی تو باغ نیستی بی خیال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
آنکه نقدر درآمد دارد حتما جوان است وخوش بر وپیکر واینکه محتاج ساندویچ است مسن ولاغر وبیمار وووبعضی چیزها پرسیدن ندارد جناب
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
خیلی حرف اشتباهی زدی ! اون شغلش این کار نبود! به خاطر همین اجازه داد برای رفع گرسنگی شدیدش ازش سو استفاده بشه!!! خیلی خبر ناراحت کننده ای بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
خطاب به مرتضی
یک نفر بی خانمان اگر مقدار کمی ضایعات جمع کند می تواند پول همین ساندویچ هم به دست بیاورد
من فکر کنم این خبر یکجوری است یا کامل نیست و یا تناقض دارد
هزار پا حدود 30 جفت پا دارد لاکن عقاب تنها 1 جفت پا دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
تابناک با تایید نظرات بی ربط روی اعصاب خوانندگان نرو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
کل روز را میشینی فکر می کنی که شب چی بگی
((::
با سلام ....دولت میخواهد بودجه آتی را از مالیات همین شرکتها تامین کند؟؟؟؟؟؟
زاد و ولد نکنید. حتی 1 فرزند هم در این شرایط اسفناک زیادی هست و زندگی آن تباه خواهد شد. اگر به خودتان رحم نمیکنید به آن طفل معصوم رحم کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
درود بر شما
کاااملا باهات موافقم
ماست سیاه است ومی شود با آن کفش را واکس زد وزغال سفید است و از قدیم الایام در سفید کاری دیوارها از آن استفاده می شده
دیروز رفتم تو صف مطب یک پزشک عمومی نشستم. بعد از یک ساعت و نیم نوبتم شد. تو این مدت حدود 30 نفر ویزیت شدن و هر کدوم 30 هزار تومان پرداخت کردند. یعنی تو یک ساعت و نیم حدود یک میلیون تومان درامد کسب کرد. جالبیش اینه که کمتر از یک کارمند مالیات میدن یعنی 2 میلیون در سال . ایجاد انحصار در پزشکی به همین دلیله. خوب اگه ده تا پزشک عمومی تو همون منطقه باشن این صف بیماران بخش بر سه میشود و درآمد پزشکان و اتلاف وقت مردم هم یک دهم میشود. ولی دستهایی در کار است تا مانع شود. باید آموزش پزشکی مثل کل کشورهای دنیا به آموزش پزشکی برگرده تا انحصار تموم بشه.
میگن حافظه ایرانیها خوب نیست.شامل مسئولین هم میشه.در دوره احمدی نژاد یکی از انتقاداتی که به اجرای بنزین میشد اینبود که چرا یکدفعه قیمت بنزین بالا نمیره و اول هر سال با ده درصد افزایش قیمت باعث میشن سی تا چهل درصد قیمت سایر چیزها بالا بره.کافیه روزنامه و مجلات اون دوره رو مرور کنین جناب تاج الدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
هر کی گفته یا ناآگاه بوده یا بازی سیاسی برای اهداف خودش بوده
من در زمینه پرورش دام وطیور سر رشته ای ندارم ولی به نظرم پرورش شتر کوهان دار از پرورش شتر مرغ آفریقایی بهتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
من هم با نظر شما موافقم و از اون حمایت میکنم

چون شتر بر خلاف شتر مرغ زنده زا هست اما شتر مرغ برای تبدیل تخم های آن به جوجه شما نیاز به گرمخانه و مصرف برق دارید که خود این یک هزینه اضافی برای شما هست و علاوه بر این نیازمند واکسیناسیونو مراقبت های خاص هم
کسی میدونه هزینه راه اندازی یک آکواریوم 500 لیتری با شیشه ضخامت 2 سانت چند میشه؟
آهویی که گرفتار چنگال ببری تیز دندان شده بود فریاد زد کمک کمک.دسته گرگی که در آن نزدیکی بودند فریاد زدند نگران نباش الان کمکت می کنیم.!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
انتخابات مجلس !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
حکایت های بند تمبانی
اگر در انتخابات به من رای دهید صنعت تولید ساندیس در کشور متحول خواهم نمود و کاری خواهم کرد که دیگر برای خوردن ساندیس نیازی به نی داشته باشید.
140 هزار میلیارد تومان رقم فرار مالیاتی کشور. در چنین شرایطی نوبخت سلبریتی های سوپر میلیاردر را از مالیات معاف میکند و نماینده سازمان مالیات در کمیسیون بهداشت مجلس که شامل اکثریت پزشک هست حاضر و در دفاع از معافیت مالیاتی پزشکان میلیاردر داد سخن میراند. آیا دولت نباید اول از همه خودش ببیند با خودش چند چند است؟
کشور داری با عمل به علم تجربه شده ممکن است
دیشب حدود ساعت 3 شب هوا خیلی سرد بود و برف میبارید. از خونه بیرون اومدم و پیاده در مسیر چراغ های برق داخل خیابون حرکت کردم. از دور یک نور چراغ قوه توجهم به خودش جلب کرد. به طرف اون حرکت کردم. کمی که نزدیک تر شدم دیدم 2 نفر هستن که کافشن نورث فیس و کفش کلمبیا بوشیدن و هر کدومشن یک کیسه بزرگ را با خودشون حمل میکنن.

خیلی کنجکاو شدم که این دو نفر تو این وقت اینجا چیکار میکنن. دنبالشون رفتم. اونقدر تعقیبشون کردم تا بالاخره وارد یک منطقه فقیر نشین در حاشی شهر شدم. با تعجب دیدم که اون دو نفر در هر خونه 1 بسته 100 تایی تراول 50 تومنی پرت میکنن. داشتم دیونه میشدم. یعنی اینا دیگه کی میتونن باشن.

وقتی کیسه های پول خالی شدن به اون دو نفر نزدیکتر شدم تا ببینم این دو تا انسان پاک و خیر کی هستن. با کمال تعجب دیدم شیخ حسن و جهانگیری هستند.

همینجا بود که فهمیدم چقدر در مورد این دو بزرگوار اشتباه فکر میکردم.
یالالعجب یاد مردم افتادین نکنه انتخابات نزدیکه . مردم رای نمیدن به امید خدا .
کسی این بین ادرسی یا خبری دارد که در این میان برادران لاریجانی کاری برا این مملکت برای ابادی این سرزمین قدمی گرفتن من که ندیدم
خصوصی سازی در ایران کار اشتباهی بود و این کار رو اولین بار رفسنجانی پایه ریزی کرد و از طریق همین فرایند مسئولان تعداد زیادی از شرکت های دولتی سود ده رو به فرزندان و اقوام خود به صورت مفت و با وام بانکی واگذار کردند.

متاسفانه روسای جمهوری بعدی هم همین کار رو ادامه دادن.
در ایران با هر مسئول باید یک توضیح المسائل یا مفسر هم ارائه شود تا بتوان از صحبت های ایشان تفسیر درست را به دست آورد.
مجلس هیچ نقشی در امور ندارد که بتواند در مسأله استیضاح وزرا تصمیم گیری باشد آن چیزی که برای ملت عیان است این است که عملکرد آقای وزیر کشور در طی مدت وزارت زیانبار ترین مدیریت را بر کشور تحمیل نموده ،ولی از آنجا که این شخص در مجموعه و حمایت خواص خاص قرار دارد وبقول معروف ماست مالی کردن امور را خوب بلد است ،پایدار وماندگار است .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
از وزرایی تحمیلی انتظاری بیشتر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
وزرای تحمیلی ؟ ببین موقع رای اعتماد آقای روحانی چطور ازش تعریف میکرد
من در بحث جمعیت تخصصی ندارم اما از برنامه های افزایش جمعیت کشور حمایت نمیکنم چون برای همین جمعیتی هم که داریم ما در حال حاضر توانایی تامین یک زندگی آبرو مندانه که شامل یک شغل با درآمد خوب، یک خانه ویلایی مناسب و یک خودرو ایمن، کم مصرف و به روز باشد را نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
من هم اقتصاد دان نیستم . اما میگویم برای اینکه اقتصاد کشور خوب شود به روش علمی اقتصاد برنامه ریزی شود . اما من هنوز نمیدانم چرا دوباره امشب گفته شد که مشکلات اقتصاد کشور از ایده اقتصادی لیبرالی هست .
شمارش معکوس...
خداپدرتو بیامرزه میگه پراید شده ۶۰میلیون!!!من دردمو به کی بگم؟به خدا.‌‌.‌‌.خدا خبر داری خانوادگی افسردگی گرفتیم!خداشاهدی نمیتونم یه کاپشن بخرم!خداشاهدی پسرم هرچی ازم میخواد بیشترشونو نمیتونم فراهم کنم ازهمین کودکی افسرده شده!خداشاهدی چندماهه ماهی نخریدم!خدا شاهدی آرزو خرید یه گوشی را دارم!خدا شاهدی بریدم...‌
شب گذشته، سیمای جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشت و شایعه ای که فرماندهان صدا و سیما ساخته و برخی امام جمعه ها به آن پر و بال داده بودند را با یک ترفند مضحک پخش کرد. شایعه استعفای روحانی!

این باصطلاح اطلاع رسانی سیمای جمهوری اسلامی ساعت 20 اینگونه منتشر شد:

«پیشنهاد استعفای روحانی و سرپرستی جهانگیری از طرف اصلاح طلبان ارائه شده است.»

آن که این خبر را دراختیار سیما گذاشت تا پخش کند، هدفش تضعیف موقعیت روحانی در آستانه سفر به ژاپن است. این سفر قرار است 29 آذر (3 روز دیگر) انجام شود و گفته می شود "حل مشکلات با امریکا" در مرکز هدف از این سفر قرار دارد. همین خبر را بصورت زیر نویس شبکه خبر در چند نوبت تکرار کرد

حتی اگر هیچ نشانه ای از هدف سفر روحانی به ژاپن در دست نبود، همین شتاب و عجله سیما و دولت سایه برای تضعیف روحانی در سفر به ژاپن کافی بود تا حدس زده شود، پشت صحنه چه جنجالی برپاست. آنها که می خواهند آجر از زیرپای روحانی بکشند، می دانند که مذاکره با امریکا قطعی است، اما نباید بدست روحانی این گره باز شود و تحریم ها نیز متوقف شود و گشایش اقتصادی در جامعه بوجود آمده و از خشم و ناامیدی کنونی مردم کاسته شود. بویژه که گفته می شود در بدنه سپاه و بخشی از فرماندهان پس از جنگ سپاه موقعیت روحانی در حال تقویت است.
۸۵ درصد کشته‌ها مربوط به نیرو‌های امنیتی یا افرادی بوده است که در حال دفاع از منازل خود در برابر تهاجم آشوب‌گران بوده‌اند و ۱۵ درصد کشته‌ها مربوط به نیرو‌های تروریستی

این ها سخنان یکی از لاریجانی ها است

حرف دیگه ای می مونه؟
علی فروغی پسرِ باجناقِ حدادعادل حکم نگرفت در واقع ابوالمشاغل حدادعادل پستِ دیگری گرفت
علی فروغی کیه که اینقدر مهمه ؟؟
پس عملا به فروغی بابت ناراحت کردن مردم جایزه دادند!!
چرا اکثر پناهندگان کشورهای اسلامی به جای اینکه به عربستان، ایران یا یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج پناهنده شوند به کشورهای غیر مسلمان مثل کشورهای اروپایی یا آمریکای شمالی مهاجرت میکنند و برای گرفتن پناهندگی حتی حاضر میشوند جان خود را از دست بدهند.

جالب تر از همه این هست که مسئولین این کشورها هم همگی تابعیت اروپایی یا آمریکایی دارند و خانواده خود را به بلاد کفر میفرستند

به نظر شما چرا؟
جناب آقای نمین با توجه به حرف جنابعالی که ملاک قانون اساسی باشد وباتوجه به اوضاع فعلی کشور باید گفت نه شورای نگهبان آنچه را گفتید عمل کرده است ونهافرادی که به مجلس راه یافته اند به قانون اساسی عمل کرده اند مهمترین وجه قوانین ما عدالت نام گرفت کدام دولت ومجلس در راستای حدااقلی آن عمل کرده اند ؟
ظاهرا این جناب پارسایی دچار سندرم خودرو هراسی شده که در هر محفلی کاری به جز بدو بیراه گفتن بیهوده به صنعت خودرو سازی ندارد .اخوی مشگل اول مملکت ما نان است نه خودرو و مطمئن باش اگر ۸۰ درصد خودروسوران فعلی هم خودرو نداشتند نه تنها مشگلی پیش نمی آمد بلکه زندگی راحت تر و زیبا تر بود
میرتاج‌الدینی: دولت دهم بنزین را ۴ برابر کرد، اما مردم پذیرفتند . واقعا مردم پذیرفتند ؟ یا پذیرفتنشون ؟
جناب آقای لاری از اعتماد از دست رفته مردم گفتید. اما از نقش و وظیفه خود و همفکرانتان از جمله آقای تاجزاده معاونتان در زمان تصدی پست وزارت کشور چیزی نگفتید!!!؟
این بوی بد دو علت دارد . یکی بخاطر فعالیت اتش فشان دماوند از اعماق زمین هست دوم اتفاقات وحشتناکی که در جامعه افتاده خداوند غضب میکند . بصورت ناخودآگاه میخوا۶د به سیاسیون و مسولین کشور توجیه کند که دیگر بس هست . ملت را خسته کردید . بهرحال یک بخشی از زندگی شادی و رفاه و خوشحالی هم هست . چرا همه قصا و قدرهای بد شامل ملت شده .؟خوب هاش مال دیگر کشورها هست ؟
پارسایی ؟ آیا خبر دارید پراید به ۶۰ میلیون رسیده است ........( دوباره و شاید هم چندمین بار هست که فقیر فقیرتر شده است . اگر قرار بود فقیری با پس انداز خود وعده یک خودرو برای زن و بچه اش داده بود دیگر نتواند هرگز بخرد . دوباره تفریحات و خوش گدرانی مال پولدارها شده است در شهر ما قبلا هنه جور مسافر بود اما الان پولدارها از شهرهای دیگر مسافرت میکنند . در قدیم میگفتند پول پول میاره .
شیخی صاحب کرامات فراوان به شهری زیبا وارد گردید. شیخ به مردم شهر گفت من گرسنه هستم برایم مقداری شیره بیاورید. مردم به شیخ شیره دادند. شیخ از شیره تناول نمود و گفت شیرین است.

مردم که چنین بدیدند بسیار از هوش شیخ ابراز شگفتی نمودند و از آن پس برای انجام تمام امور مهم زندگی خود از شیخ استمداد میجستند.

1 سال بیش تر نگذشت که آن شهر زیبا تبدیل به ویرانه ای گردید. مردم که چنین بدیدند........................

ادامه دارد...............
ینی همه مسوولا دست به دست هم میدادند برنامه ریزی میکردن و میخواستن مملکت رو اینجور به مرز نابودی بکشن شدنی نبود ... اصلا چیز عجیبیه به جاهای عجیب رسیدیم
بانوی مسلمان داخل قبر
خدایا کمک کن این مردم رو خدایا تنهامون نذار
۸۵ درصد کشته شده گان نیروهای امنیتی هستند و ۱۵ درصد هم توروریست ها بودند ۸۵ +۱۵=۱۰۰ . این آمار دیگه خیلی خیلی خیلی کارشناسی هست . خیلی هم دقیق .
اردوغان و حشدلشعبی و لبنانیها هم بما تدکر داده بودند که اغتشاشی در ایران در حال انجام هست ....یعنی لبنانیها و اردوغان‌ از قبل میدانستند که بنزین قرار هست ساعت ۱۲ شب گران شود ولی رییس جمهور ایران خبر نداشت ..... هر چی بیشتر گل را لگد کنیم بدتر میشود . یعنی لجن تر میشود . هر چی در گل بیشتر اب بریزی و لگد کنی چی میشه . اینقدر لگد نکنید ؟
همینطوری که معنی مستضعف به آسیب پذیر عوض شده معنی معترض هم به آشوبگر عوض شده
چرابجای صداوسیما ازلفظ رادیووتلوزیون استفاده شده؟آقای حدادعادل ناراحت مبشه ها
به گزارش ایسنا، علی مطهری در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با انتقاد از تصمیم قوا در چگونگی اصلاح قیمت بنزین و حوادث پس از آن اظهار کرد: ما نباید تحلیل غلط بکنیم و اتفاقات را به گردن سلطنت طلبان و منافقان بیندازیم هر چند که آن‌ها هم به موضوع ورود کردند اما طبق گفته نهادهای اطلاعاتی خودمان، این توده فقیر جامعه بود که به میدان آمد باید فکری به حال این قشر شود.
درآمدهای ارزی و مالیاتی کشور هیچ سودی برای مردم عادی نداره. شما این چند دهه گذشته رو ببینید اوضاع مردم عادی سال به سال بدتر شده
کار به جایی رسیده است که لاریجانی ملت ایران تروریست می داند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اعتماد ملت ایران را صدساله هم نمی توانید برگردانید چه برسد به یک شب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
مثل اینکه دبیری حقوق بشر کشور رو براش مادام
العمر سند زدن ؟ این معاوتین قوه قضاییه اهل بازنشستگی نیستند ؟؟ دل کندن از پست و مقام سخته؟؟ به زوزی فکر کنید که باید از دنیا دل بکنید ‌
.....مشکلاتی که امروز در جامعه میبینیم مربوط به افرادی از انقلابی نماها و غرب گرها و لیبرال ها هست که مبانی اقتصاد کشور ما را بر مبنای اقتصاد غربی پایه گداری کرده اند و مشکلات فعلی حاصل عملکرد لیبرال ها هست ....سوال با اینکه به اندیشه لیبرالی انتقاداتی در باب دمکراسی و اقتصاد وارد هست ولی یادمان‌نرود که کره جنوبی و ژاپن و المان و سوییس .....بر همین مبانی اقتصادی پیشرفت داشتند و عدالت نسبی را تا حد امکان و محدود و مقبول ایجاد کردند . ولی نمیدانم چه داستانی هست که نه اقتصاد بر مبنای علمی و نه دمکراسی در ایران جواب نمیدهد . چرا ؟
این شرکتهای زیان ده دقیقا اسمشون چیه؟
چرا تو سایت شفاف به مردم اعلام نمیکنید؟
آیا برای دروغ هم حد و اندازه ای قرار دادند یا نه حد و مرز اصلا ندارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
جواد لاریجانی رئیس ستاد حقوق بشر در قوه قضائیه!؟
دیروز به بیمارستان برای بیماری مراجعه کردم قبل از آن خودروی خودم را بخاطر نبود پارکینگ‌مناسب در یک کوچه ای خلوت به فاصله یک کیلومتر پارک کردم و مدت سه ساعت در نوبت پزشک و رادیولوژی منتظر ماندم و بعد از بازگشت ساعت ۸ شب هیچ اتفاقی برای خودرو من یعنی شکستن شیشه و پتجره و لاستیک نیافته است . نمیدونم چرا مردم در تاریکی شب به خودرو م معآزه مردم سنگ نمیزنند اما در روزی دیگر در جای دیگر صدها مغازه و خودرو اسیب میبیند . کمی مشکوک نیست ؟
اقای جهانگیری :
پیامبر هم در زمان خودش از دیگران مشورت می گرفت شما که...............!
تن فروشی به خاطر یه لقمه نان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوریه مهمتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
نه چرا راه دور می ری؟!! واردات دسته بیل با دلار 4200 مهمتر است یا حراج های الکی که تابلویی در آن 70 میلیارد تومن فروحته می شود یا چند میلیاردی که بره محمدزاده داده می شود تا بازی نکنند یا ... مهمتر هست حالیت شد یا نه؟
........................................................................................................
...................................................
نمانده عمری و صدها سخن به دل مانده
صدا که مرحم فریاد بود زخم مرا
به پیش درد عظیم دلم خجل مانده
من یکی مگه احمقم که تو انتخابات شرکت کنم بعد امثال پسر باجناق حداد بیاد رییس شبکه ۳ بشه و با احساسات میلیونها جوان ایرانی بازی کنه و انرا به سخره بگیره ؟؟!! وقتی تمام قدرت کشور دست نهادهای انتصابی هست چرا باید ملت این همه هزینه برای انتخابات بدن ؟؟ قالیباف که نور چشم شماست رو انتخاب کنید خلاص شاید ارزو به دل نماند ؟؟
ویران باد مجلسی که نماینده هاش دم انتخابات میفهمند پراید شده ۶۰ میلیون واقعا نباید این مجلس رو به توپ بست????????در ضمن نماینده ی بی کفایت سزاوار خودته نه مردم
یکی شرح بده در این بسته خبری چرا اینقدر تناقضات و موضع گیری سیاسی اینقدر زیاد وجود داره . مثلا اقتصاد در کشورهای دیگر با روش تجربه جواب میدهد ولی در ایران جواب نمیدهد . دمکراسی در کشورهای دیگر جواب میدهد اینجا نه . عدالت در حد تعریفی که بخش سلامت و بهداشت و اموزش جامعه اسیب نبیند در دگر جا های دنیا جواب میدهد اما در ایران جواب نمیدهد هم بهداشت و درمان و هم اموزش در تمام سطوح در حال پولی شدن هست . محیط زیست در تمام دنیا الویت سوم دولت ها هست اما در ایران خوزستان غرق در فاضلاب هست . شهر خودم با رشد جمعیت و عدم زه کشی خیابان و کوچه ها پر فاضلاب شده است چون زمین های مسکونی دیگر از آب فاضلاب که آغشته به مواد سمی . مواد شوینده و سفید کننده و چنته صابون شده است و زمین های کشاورزی در حال مسموم شدن هستند واقعا طرح جامع در کشور برای این بخش ها چیست
ولله قسم امروز از سر ناچاری ۱۵ لیتر بنزین ازاد به مبلغ ۴۵ هزار تومان زدم ؟ لعن و نفرینی نبود که مسیولان بی کفایت رو نکردم ، بزرگترین ذخایر نفتی جهان رو داشته باشی و به چنین فلاکتی بیفتی ؟؟!! دو سال پیاپی که بودجه نظامی کشور دو برابر شد؟؟ بابا یه کم به فکر جوانان بیکار کشور و بهداشت و درمان مردمی که به سرعت در حال پیر شدن هستند باشید تا ۸ سال اینده ۳۳ میلیون سالخورده و میانسال داریم ؟ افلا تعقلون ؟ این تذهیون ؟؟
من نظر خاصی ندارم دوستان لتفا اصرار نفرماعید
کشوری که بتوان طی ۸ ماه تو بورس سرمایه رو تا ۴ برابر افزیش داد باید طرف خیلی احمق باشه بره تو کار تولید ؟؟!! سال اینده حداقل تورم ۷۰ درصدی در انتظار مردم است ؛؟ شاخص ۸۵ هزار واحدی شده ۳۴۰ هزار ، این هم به برکت جناب همتی عزیز؟؟! با دلار ۲۰ هزار تومان هم حساب کنید اینقدر حباب نمیکیره بورس ؟؟ فکر کنم ارقام کاملا ساختگی هستند
کمیته امداد، بهزیستی،خیریه، بنیاد مستضعفان و....
مسیولین برخاسته از متن جامعه، نهادهای فرهنگی و ...
کجایید. چکار می کنید.
سخنگویی دولت ...استعفای روحانی در ایران طرفداری ندارد .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی