بازدید 49187
هزار و هشتصد و شصت و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

روایتی از بی‌اعتنایی اصلاح‌طلبان به درخواست رئیس دولت اصلاحات / درخواست محاکمه «زنگنه» در نماز جمعه تهران / رونمایی پناهیان از یک دستور کار مهم مجلس یازدهم

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند کنعانی مقدم: اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند پاسخگو باشند / سوال آشنا درباره احراز صلاحیت سخنرانان تلویزیون / اصول‌گرایان برنده دولت مجلس و شورای شهر آینده هستند / امام جمعه شیراز: اگر از کسی که انتخاب کردید، گلایه دارید، باید دفعه بعد بهتر انتخاب کنید ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ 13 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
کنایه توئیتری محسن رضایی به عملکرد نمایندگان مجلس

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با کنایه به مجلس دهم با هشتگ مجلس و خانه ملت در توئیترش نوشت: ‏صدای مردم باید از درون مجلس شنیده شود، نه اینکه به دلیل عمل نکردن ‎مجلس به وظایف قانونی خود، این تصور ایجاد شود که مجلس، ‎خانه ملت نیست!
 
ناپدید شدگان سانچی زنده نیستند

هادی حق‌شناس، معاون سابق دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ️برخی خانواده‌ها پول خود را دریافت نکرده‌اند، اما تمامی این مبالغ در حساب وجود دارد و خانواده‌ها می‌توانند هر زمان برای دریافت این مبالغ مراجعه کنند. برخی سعی دارند با روح و روان خانواده‌های حادثه‌دیدگان بازی کنند که همین موضوع باعث شده وکیل این خانواده‌ها شکایاتی را در دادگاه فدرال ارائه دهد. /باشگاه خبرنگاران

آقای تاجر برای چه ۱۰۰ میلیون به حساب یک نماینده می‌ریزد؟

علم‌الهدی امام جمعه مشهد مقدس گفت: ۵۳۶ نفر برای انتخابات مجلس از خراسان رضوی اسم نوشتند، مشهد ۵ کرسی دارد، یعنی برای هر کرسی ۱۰۰ نفر آمدند، این‌ها واقعا آمدند تکلیف شرعی مشهد و کلات را به نمایندگی انجام بدهند؟ حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد علم‌الهدی در ادامه تاکید کرد: در درجه اول از دستگاه‌های نظارتی انتخابات و بعد از دستگاه‌های امنیتی خواهش می‌کنم که به این قضیه ورود پیدا کنند و هزینه‌های کاندیدا‌ها شفاف بشود، یک آقای تاجر یا شرکت اقتصادی به چه صورتی ۱۰۰ میلیون به حساب ستاد انتخابات یک نماینده می‌ریزند؟ /تسنیم

رونمایی پناهیان از دستور کار پس از فتح مجلس یازدهم

علیرضا پناهیان که چندی پیش سخنان جنجالی‌اش درباره مجلس حاشیه‌هایی به همراه داشت، در توییت جدید خود دستور کار اصولگرایان تندرو در مجلس بعدی را اعلام کرد. حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با انتشار توییتی نوشت: ‏استیضاح رئیس جمهور کار مجلسی که اکثرا طرف‌دار دولت‌اند نیست. این مجلس نه می‌تواند بر دولت نظارت کند و نه جلوی عملکرد غلط دولت را بگیرد. برای استیضاح به یک مجلس مستقل و قدرتمند نیاز است. آن‌گاه دیگر لازم نیست دو سال دیگر شاهد رنج مردم و بحران‌های آمریکایی ـ سعودی در کشور باشیم.

تحریم‌ها، محصول کار تندرو‌های داخلی با مشارکت ترامپ است

بهزاد نبوی گفت: منتقدان و مخالفان روحانی معتقدند او با وجود شعار‌های تنش‌زدایی در عرصه سیاست خارجی، دستاوردی جز تحمیل تحریم‌های سنگین به کشور نداشت. از این روی، فرقی بین دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد و دوره ریاست جمهوری حسن روحانی قائل نیستند. بهزاد نبوی فعال سیاسی اصلاح طلب چنین اعتقادی ندارد و تحریم‌های تحمیلی به کشور را حاصل همکاری تندرو‌های داخلی و ترامپ می‌داند. بهزاد نبوی فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر نظام اعتقاد دارد باید به گونه‌ای با دیپلماسی مشکل را حل کند، نه با قدرت نظامی، به نظر من خوب است که از حالا اقدام کند. حتی می‌توان برای آنکه به دولت و طیف‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب همسو با وی، امتیازی داده نشود، از نهاد‌های دیگر استفاده شود. /نامه نیوز

کارگران کشاورزی چقدر دستمزد می‎گیرند؟

بررسی نتایج آمار‌ها در زمستان ۱۳۹۷ در خصوص مزد کارگران مشاغل منتخب کشاورزی نشان می دهد، بیشترین متوسط مزد روزانه در میان مردان با رقم ۷۷۰۴۳۵ ریال به کارگر "بیل زن باغ" و کمترین متوسط مزد روزانه به کارگر "میوه چین" با رقم ۵۷۳۳۳۰ ریال، اختصاص داشته است. همچنین در بین زنان، بیشترین و کمترین مزد روزانه به ترتیب به کارگر "میوه چین" با رقم ۴۱۹۸۸۶ ریال و کارگر " نشاکار" با رقم ۳۹۹۱۱۲ ریال، اختصاص دارد. / خبرآنلاین
 
دیدار اصلاح‌طلبان با اعضای حقوق‌دان شورای نگهبان

«هادی طحان نظیف»، عضو حقوقدان شورای نگهبان در یادداشت اینستاگرامی از دیدار محمدرضا عارف، مجید انصاری و صادق خرازی در روز‌های اخیر با اعضای حقوقدان شورای نگهبان خبر داد و نوشت: این ایام به لطف خدا توفیق داشتم به مناسبت روز قانون اساسی و روز دانشجو در دانشگاه‌های خوزستان، مشهد، قم و تهران جلساتی با دانشجویان عزیز داشته باشم. حرف‌ها و دغدغه‌هایشان را بشنوم و البته برایشان از قانون اساسی و نظارت شورای نگهبان بر مصوبات مجلس و انتخابات بگویم که گزارش‌های آن را در همین صفحه حتما دیده‌اید. طحان نظیف در ادامه به حضور عارف در شورای نگهبان پرداخت و افزود: چند روز قبل نیز دکتر عارف رئیس محترم فراکسیون امید به شورا آمدند و ناهار را با حقوقدانان شورا صرف کردند. دکتر صادقی مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی شورا هم حق میزبانی را ادا کرد و به خاطر کسالت آقای عارف که ناشی از سرماخوردگی بود، برایشان آبلیمو و عسل آورد. جلسه خوبی بود، صمیمی و صریح. در مورد مسائل مجلس و انتخابات گفت وگو‌هایی شد. تاکید حقوقدانان شورا بر سه مولفه مهم در بررسی صلاحیت‌ها یعنی دوری کاندیدا‌ها از فساد اخلاقی، فساد اقتصادی و ضدیت با حاکمیت بود که ایشان را در این موارد کاملا همراه دیدم که نشان از سلامت نفس و توجه ایشان به قانون دارد. وی خاطرنشان کرد: ما در شورای نگهبان همواره سعی بر اجرای مُرّ قانون داریم و جریان‌های سیاسی مختلف نیز در تردد، تعامل و گفت‌وگو با این شورا هستند و البته شورای نگهبان هم گوشی شنوا برای شنیدن نظرات و دیدگاه‌ها دارد. چند روز قبل نیز آقای مجید انصاری و افراد دیگری آمده بودند.

امام جمعه اصفهان درباره حوادث ۸۸ و آبان ۹۸: آمدن به خیابان برای اعتراض، غلط و غیرقانونی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اعتراض حق هر انسان مسلمان و غیر مسلمانی است، ولی باید از راه قانونی و با شیوه‌های مختلف از جمله نمایندگان صورت گیرد. آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلای بزرگ برگزار شد، افزود: آمدن در خیابان برای اعتراض، غلط و غیرقانونی است، زیرا باعث فرصت‌طلبی اراذل و اوباش و به بارآمدن فاجعه می‌شود. وی اظهار داشت: حتی هیات‌های عزاداری نیز برای حضور در خیابان و انجام برنامه‌های مختلف از جمله تعزیه نیازمند مجوز از فرمانداری و وزات کشور هستند و مردم باید اعتراض خود را را مجاری دیگر مانند نمایندگان مجلس که خود آن‌ها را انتخاب کرده‌اند به گوش مسئولان برسانند. امام جمعه اصفهان با اشاره به اتفاقات سال ۸۸ گفت: اگر از ابتدا مانع حضور مردم برای اعتراض در خیابان‌ها شده بودند آن فجایع به بار نمی‌آمد. وی افزود: قانون می‌گوید هرگونه تجمع، راهپیمایی و تظاهرات باید با کسب مجوز قانونی صورت گیرد، برخی حرف‌ها که راجع به علما و دانشگاهیان در کانال‌ها و سایت‌های خارجی و داخلی زده می‌شود تحریف شده است و باید برای کسب اطلاع با خود آن‌ها تماس بگیرید.

فدراسیون فوتبال: برای دستمزد ویلموتس، قرض گرفته ایم

روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره قرارداد مارک ویلموتس ارائه کرد. فدراسیون فوتبال اعلام کرد: کل دستمزد کادر مربیان خارجی تیم ملی چه در زمان آقای کی روش و چه آقای ویلموتس از محل عواید فیفا که جهت توسعه فوتبال پرداخت می‌شود، پرداخت شده و ارتباطی با منابع داخلی نداشته و ندارد. در موضوع قرارداد اخیر هم همان طور که بار‌ها اعلام شد با توجه به تحریم‌های ظالمانه و مشکل انتقال پول از حساب فیفا با تایید ستاد محترم تحریم استقراض انجام گرفته است.

امام جمعه شیراز: اگر از کسی که انتخاب کردید، گلایه دارید، باید دفعه بعد بهتر انتخاب کنید

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز با بیان اینکه یک وظیفه هم گردن همه ماست که در انتخابات دقت لازم را داشته باشیم، افزود: برای به سرانجام رسیدن این برنامه هنوز شش سال دیگر زمان است، در این شش سال چند انتخابات دیگر داریم حسن انتخاب شما مردم است که به اجرای خوب کمک می‌کند. دژکام خطاب به مردم و با بیان اینکه اگر از کسی که انتخاب کردید، گلایه دارید باید در دفعه بعد بهتر انتخاب کنید، گفت: هر ساعت نمی‌توان دولت عوض کرد، وگرنه شبیه به عراق می‌شویم؛ باید به این‌ها دقت شود. این گونه نیست که نمی‌توانیم تند صحبت کنیم، اما باید ابعاد قضیه را برادرانه و عالمانه و عاقلانه در نظر گرفت. امام جمعه شیراز با بیان اینکه مساله ما با شعار و اینکه این گروه جلوی فلان گروه دیگر را بگیرد، حل نمی‌شود افزود: باید از این قالب خشک و قدیمی بیرون آییم و متناسب با زمان تغییر کنیم وبدانیم انتخاب خودمان در این امر تاثیر می‌گذارد.

درخواست محاکمه «زنگنه» در نمازجمعه تهران

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در حاشیه نمازجمعه امروز (۲۲ آذر) تهران با تجمع و سر دادن شعار، به عملکرد دولت تدبیر و امید و بیژن زنگنه، وزیر نفت اعتراض کردند و خواستار محاکمه وی شدند. دانشجویان معترض با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی، شعار‌هایی از این قبیل را سر دادند: «وزیر پیر و خسته؛ دولت به گِل نشسته»، «ننگ ما ننگ ما، مسئول بی‌درد ما». همچنین در برخی از دست‌نوشته‌های دانشجویان آمده بود: «صنعت نفت را ملّی کنید؛ استیضاح زنگنه»، «خسارت صدهزار میلیاردی حذف کارت سوخت؛ زنگنه پاسخگو باش»، «محاکمه زنگنه، خواسته دانشجویان».

انتقاد صادق خرازی از تصمیم بنزینی دولت

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: چرا دولت آنقدر ساده‌اندیش است. مگر نه اینکه قانون به دولت اجازه داده که سالی ۲۰ درصد بر حامل‌های انرژی افزوده شود؟ چرا اعمال نکردند و یک‌باره بنزین را بدون توجه مردم سه برابر کردند.
 
اصول‌گرایان برنده دولت مجلس و شورای شهر آینده هستند

آیتی با بیان اینکه این دفعه اصول‌گرایان کرسی‌های این سه نهاد (مجلس، دولت و شورای‌شهر) را برنده خواهند شد، گفت: اما اینکه با یک اتفاق مهم و خاص در کشور مردم تشویق و با یک انگیزه وارد انتخابات شده و موج بزرگی برای شرکت آنها اتفاق بیفتد، نیازمند یک کار هنرمندانه است که آن کار هنرمندانه در جریان و جبهه اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی قابل انجام نیست.
وی اضافه‌کرد: آن چیزی که معمولا در جریانات سیاسی به صورت پدیده اتفاق افتاده و باعث ایجاد موج جدید می‌شود، حرف‌های تازه، چهره‌های جدید و جبهه‌های جدیدی است که متولد شده و اعلام حضور و موضع‌گیری می‌کنند از طرفی چون مردم متوجه یک جریان و پیام جدید می‌شوند اقبال می‌آورند، امید می‌بندند و دوباره وارد صحنه‌ سیاسی و اجتماعی می‌شوند.
 
سوال آشنا درباره احراز صلاحیت سخنرانان تلویزیون

حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور درباره صلاحیت سخنرانان منصوب تلویزیون اظهارنظر کرد.

او نوشت؛

«۱. شورای نگهبان صلاحیت رؤسای جمهور و نمایندگان مجلس را احراز می‌کند.

۲. مردم آنان را انتخاب می‌کنند.

۳. نمایندگان ملت می‌توانند مطابق قانون، رؤسای جمهور و وزیران را استیضاح نمایند.

چه‌کسانی و چگونه می‌توانند سخنرانان منصوب تلویزیونی را احراز صلاحیت و انتخاب و استیضاح کنند؟»

روایتی از بی‌اعتنایی اصلاح‌طلبان به درخواست رئیس دولت اصلاحات

میرلوحی در ادامه به اهمیت جایگاه مجلس و احاطه آن بر بستر سیاسی ـ اجتماعی اشاره کرد و گفت: هرچه افراد معتبرتر و دارای سرمایه اجتماعی بیشتری حضور پیدا کنند آن مجلس کارآمدتر خواهد بود. این عضو حزب اتحاد ملت گفت: تا جایی که می دانم حتی وقتی آقای خاتمی به عده‌ای گفتند تا در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند هم آنان حاضر نشدند ثبت‌نام کنند. نه فقط اصلاح‌طلبان که حضور اصولگرایان هم سرد بود، لاریجانی و امثال او نیامدند. میرلوحی در ارتباط با این موضوع که کدام یک از جناح های سیاسی می‌توانند کرسی‌های بیش‌تری در مجلس به دست آوردند، گفت: این موضوع خیلی مبهم است. اصل صلاحیت‌ها که هنوز معلوم نیست. امیدواریم شورای‌نگهبان تغییری در رویکردهایش بدهد.
 
کنعانی مقدم: اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند پاسخگو باشند

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: بسیاری از کسانی که مسئولیت اقتصادی دارند، از کسانی هستند که از سهمیه احزاب اصلاح‌طلب آمدند، اما احزابشان به هیچ وجه پاسخگوی عملکرد آن‌ها نیستند. حسین کنعانی‌مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در گفت‌وگویی، در رابطه با اینکه دولت چه اندازه اقتصاد را درگیر جناح بازی سیاسی کرده است، اظهار کرد: دوران اداره کشور توسط یک جناح به پایان رسیده است. مسائل و مشکلات کشور به گونه‌ای است که همه جناح‌ها باید درگیر مسائل اجرایی کشور باشند. اینکه کشور یک جناحی یا تک جناحی اداره شود کار اشتباهی است. وی عنوان کرد: وقتی دولت مستقر می‌شود، دولت همه احزاب و گروه‌های سیاسی و جناح‌ها خواهد بود و دولت ملت است نه دولتِ یک جناح. مسائل اجرایی و اقتصادی کشور به دلیل وسعت و پیچیدگی‌هایی که دارد نمی‌تواند بدون هماهنگی جناح‌های مختلف کشور حل و فصل شود مخصوصا اینکه بخواهند با هم رقابت سیاسی داشته باشند و یکدیگر را تخریب کنند که اصلا جایی برای مشکلات مردم باقی نمی‌ماند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۴۴
تا اسم محاکمه میاد ملت چون هم حزبی هستن هم احساساتی و سریع با یک مظلوم نمایی می تونی در ایران از همه چیز فرار کنی زنگنه بالا دویست هزار میلارد به ایران خسارت زد باید جوابگو باشه نکشیدن لوله نفت هند فقط یکیش است کار سوخت دومی
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
وزیر نعوذ بالله ! خدا نیست ! که همه تصمیمات را خودش بگیره و خودش اجرا کنه؛ ده ها شورا و کمیته و... وجود داره تا تصمیم گرفته شده اجرا بشه .آقایان فعلا دنبال یک قربانی و معرفی به مردم هستند!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
اخه ادم.....لوله نفت به هند میکشید و هزاران میلیارد دلار خرج میکرد و حالا بخاطر تحریم هند از ما نفت نمیخرید....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
چرا یک مهدس مکانیک با دو سال سابقه در پتروشیمی عسلویه ماهی 12 میلیون حقوق میگیره ولی یک مهندس کارمند دولت با بیست سال سابقه 3 تومن هم نمیگیره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
جلسه تاریخی کمیسیون بهداشت مجلس با ریاست علی نوبخت پزشک و نماینده مردم تهران و رییس کمیسیون بهداشت مجلس و سایر پزشکانی که نماینده مجلس و عضو کمیسیون بهداشت مجلس بودن و روسای بیمارستانها و دانشگاه های علوم پزشکی جهت برداشتن مالیات کارانه پزشکان بسیار جالب بود. نکته بسیار غمگینانه اش حضور مدیران ارشد سازمان مالیات و همنوایی آنها با پزشکان و توضیح یکی از مسئولان مالیاتی مبنی بر مشکل پرانتز در قانون که موجب گرفته شدن مالیات از پزشکان میشه اوج این جلسه بود. جاییکه نماینده سازمان مالیات به میان پزشکان میره و تمام حرفاشونو تایید میکنه و از پرانتز نابجا در قانون میگه. همچین افرادی در سازمان مالیات هستن که پزشکان مالیات نمیدن و کارگر و کارمند زحمتکش و کم حقوق تمام بار مالیاتی کشور رو به دوش میکشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
آیا میدانستید مدیران سازمان مالیات با نظام پزشکی تفاهم نامه امضا کردن که 70 درصد درآمد پزشکان رو به عنوان هزینه فرض کرده و به کلی از مالیات معاف کنند؟ پزشکی که پشت میز نسخه مینویسه تنها هزینش جوهر خودکار و ماهی 500 هزار تومن حقوق منشیه. ماهی 300 میلیون هم درآمدشه.مدعی العموم باید مدیران امضا ککنده این تفاهم نامه از سازمان مالیات رو دادگاهی کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
در شرایطی که 120 تا 130 هزار میلیارد فرار مالیاتی در کشور وجود دارد و پزشکان و وکلا به راحتی با درآمدهای کلان مالیات نمیدهند هیچکس کشاورزانی که چندین هکتار زمین دارند و سالی چند میلیارد درآمد را نمیبیند. چرا از مالیات کشاورزان زمین دار و باغداران سوپر میلیاردر چیزی گفته نمیشود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
درسته وزیر خدا نیست ولی وزرای کشور و نفت میتونستن با استفاده از عقلای همان کارگروهها نقطه نظرات و هشدارها رو بدن البته اگه به ذهنشون رسیده باشه و حتی اینو مکتوب کنن
ناشناس
| Spain |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
بیسکویت ویفر مینو با طعم موز850تومان به اضافه 150 تومان مالیات .قیمت مصرف کننده 1000 تومان
ناشناس
| Spain |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
آیا می دانستید یک کارمند جز دریک سال بیش از 4000000تومان مالیات می پردازد ولی آستان قدس رضوی حتی 1 ریال هم مالیات نمی دهد.
ناشناس
| Spain |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
آیا می دانستید دولت به صندوق بازنشستگی 250 هزار میلیارد تومان بدهی دارد
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
آیا می دانستید بیش از 23000شعبه بانک در کشور داریم که اگر حداقل تعداد کارمندان هر شعبه به طور متوسط 10 نفر باشد 230000کارمند بانکی داریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
خطاب به ناشناس ۲۲:۴۸
حقوق منشی ۵۰۰ تومن؟
اجاره مطب چی؟
کل جوانی اش رو گذاشته درس خونده چی؟
با این اوصاف تمام مشاوران، معلمان، وکلا، قضات، ... باید رایگان کار کنن چون فقط دارن حرف میزنند یا مینویسن
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
هیچ کارگری در شهر ما کمتر از ۱۲۰ هزارتومان کار نمیکند . چطور میگویید کارگری روزی ۵۶ هزار تومان
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
سوال میپرسی ! خب معلومه یه کارمند که پشت میز نشسته و با یه قل دو قل بازی میکنه با کسی که در شزایط سخت داره کار میکنه فرق داره ! یه روز تابستون برو عسلویه تا بفهمی تفاوت بخاطر چیه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
، برخلاف بقیه اعضای کابینه مثل حجتی که استعفا کرد ، آذری جهرمی و غیره
زنگنه شخص لایقی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
اکثر پزشکان فقط دنبال پول هستند و اصلا وجدان ندارند

مثل همون دندانپزشکی که در اصفهان زد دندان مرا خراب کرد

خدا ازشان نگذرد امیدوارم خودشان و تمان خانواده شان مریضی لاعلاج بگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
اون دوست ناشناسی که میگه توی عسلویه حقوق مهندس مکانیک با دو سال سابقه کار دوازده تومنه بدونه آواز دهل شنیدن از دور خوش است، الان چند سال توی پروژه ها از این خبرها نیست، خود من با مدرک فوق لیسانس مکانیک و هشت سال سابقه کار حقوقم به هفت تومن نمیرسه، ۲۴ روز تو گرمای ۶۰ درجه و شرجی و آلودگی باید روزی ۱۶ ساعت کار کنی، آخرشم میبیی هیچی از زندگیت نفهمیدی جز صد تا مریضی ریوی و گوارشی و روانی که تا آخر عمرت باهاته، تا چیزی رو با گوشت و استخونت لمس نکردی در موردش قضاوت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
مرد حسابی مردم برای رجوع به نماینده هم باید تجمع کنن جلوی دفترش دیگه! بعدش هم شما مث اینکه تو این مملکن نیستی تا حالا کی دیدی تو این چهل سال به تجمع اعتراضی مردم مجوز بدن؟ مجوز فقط برای روز قدس ، 22 بهمن و ... ایناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
جالب است وقتی صحبت از پرداخت حقوق قانونی توسط
پزشکان میشود بلافاصله جوری میگویند ما درس خوانده ایم که انگار دیگران درس نخوانده اند والله بخدا دیگران هم کمتر از شما درس نخوانده اند و مالیات هم میدهند با همان کتاب معروف تعرفه کالیفرنیایتان که دستمزد دریافت می کنید مطابق همان کتاب هم بایستی مالیات بدید یک نفر دکترای مهندسی دقیقا برابر مدت زمان یک پزشک متخصص درس میخواند ودروسش هم بسیار سخت تر است اما مالیات میدهد.این انحصار بایستی شکسته شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
در خواست مردم این است که چهره هایی مثل لاریجانی و خاتمی و برخی از این باصطلاح مشاهیر که به زور خود را مشور کرده اند برای انتخابات مجلس نیایند باز عده ای می گویند مجلس بدون این مشاهیر اعتبار ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
عزیزم برو عسلویه تا چراییش رو بدونی
دربدترین شرایط آب و هوایی و بی امکاناتی
داریو
| Germany |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
ناشناس ۲۲:۲۱ با پرچم ایران اونی که عسلویه داره کار میکنه داره پول خونشو میگیره فقط یه آزمایش نشون داد بنزن تو خون کارکنان اونجا چهار برابر حالت طبیعیه، هوای طاقتفرسا و آلایندگی زیاد سختی و خطر کار دلایل کافی برای افزایش حقوق اونجاست اگر کارمند دولتی انتقالی بگیر بیا سختی تحمل کن و حقوق بگیر به راحتی هم با درخواستت موافقت میکنن
ثبت نام‌برای خدمت بمردم با ویلچر ؟ کجای دنیا دیدی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
خدمت در مجلس را با کار سر ساختمان یکی میدونی؟ سسسطح فکر جناح چپ.
"علیرضا پناهیان که چندی پیش سخنان جنجالی‌اش درباره مجلس حاشیه‌هایی به همراه داشت، در توییت جدید خود دستور کار اصولگرایان تندرو در مجلس بعدی را اعلام کرد. حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با انتشار توییتی نوشت: ‏استیضاح رئیس جمهور کار مجلسی که اکثرا طرف‌دار دولت‌اند نیست. این مجلس نه می‌تواند بر دولت نظارت کند و نه جلوی عملکرد غلط دولت را بگیرد. برای استیضاح به یک مجلس مستقل و قدرتمند نیاز است. آن‌گاه دیگر لازم نیست دو سال دیگر شاهد رنج مردم و بحران‌های آمریکایی-سعودی در کشور باشیم."
چه روزگار خوشی داریم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
امامان جمعه شیراز و اصفهان دلایل فلاکتهای فعلی کشور و مردم را ناشی از انتخاب بد مردم در مجلس دهم و دولت روحانی نشان داده اند !!!!؟؟؟
این دیگر از هزار فحش و ناسزا و توهین به شعور مردم بد تر است !؟
یعنی این حضرات،
نمی دانند که اصلا ما چیزی به اسم انتخابات آزاد نداریم ؟
به همین دلایل منبعد این شما و این انتخابات
رای بی رای
مجلس به کدام وظیفه خودش عمل نکرده . که حالا باید چپ و راست بزنن تو سرش . نمایندگان شجاع مجلس اگر صدای از انها درامده اشتباهی تایید صلاحیت شدند و از فیلتر شورای نگهبان بسختی عبور کردند . یعنی یک جورای سخنان پادوکس هست . اجازه نماینده شجاع را از طریق رای مستقیم بمردم نمیدهند بعد انتطارات براورده کررن مطالبات مردم را دارند . مطالبات سه انتخاب گذشته مردم چی بود . ؟ چه کسی عمل کرد ؟ امروز مردم انگلیس به انتخابات به نخست وزیر رای دادند و نخست وزیر ساعتی پیش گفت من نگاه به مردم میکنم چی میگویند
بنده یک نصیحط پدرانه دارم که اگر ملت شریف عمل کند همه مشکلاتها بسرعت نور حل میشود. بنده الان چهل سال است که هر روز تمام کیهان را میخوانم و باید بگویم امروز ما در شرایت بحرانی و پیچ سرنوشت قرار داریم که اگر ملت صبر کند و قر نزند و پیچ سرنوشت را بگذرد همه چیز خوب میشود و دلار 1326 تومن میشود. البته این پیچ هم مثل کلید روحانی زنگ زده که نتیجه میگیریم نتیجه ای نمیگیریم
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
اهسنت . باریکلا . دقیقن راه هل شما رو انجام می دیم . حطمن موفق می شیم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
نعمت این سخن را جدی و کارشناسی نوشتی یا مزاح کردی . قیمت دلار تابع شرایط علمی هست نه نطریه پردازی . قیمت دلار بالاتر میرود اما پایین تر از قیمت وافعی اصلا امکان ندارد . دلیلش این هست که ایا میشود قیمت دلار را به ۷ تومان برگرداند ؟ قیمت ارز بستگی به قیمت کالاها و مزد و حقوق های بین المللی بستگی دارد . بستگی به تولید داخلی و صادرات و واردات دارد . یعنی دلار ۱۲۶۰ تومان بود وقتی حقوق ها در طی شش سال ۶۰ افزایش داشته نمیشود دلار را با همان قیمت محاسبه کرد . در صورتی اگر بدانید بنزین کماکان جهش قیمت برای رسیدن به قیمت جهانی هست . پس تمام حقوق ها و صادرات و وردات باید تابع ارز جهانی باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
!!!یه وقت با بچت دیکته کار نکنی نابغه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
کلید روحانی که جنسش امریکایی بود زنگ زده خدا بخیر کنه اینایی که با کلید روسیه و چینی اومدن.خداوند بیامرزه ما رو
:)
نفتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
من وقتی میام کامنتهای هموطنان عزیز رو می خونم خیلی متاسف میشم
پر از غلط املایی
بابا حداقل auto correction گوشی تون رو فعال کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
خیلی بامزه ای تو. ترشی نخوری یه چیزی میشی تو
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
نسیحط ط؟ پدارنه؟ چهل سال؟ طنز جالبی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
تو كه چهل ساله! كيهان ميخونى هنوز املاى "غر" و " شرايط " رو بلد نيستى؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
نعمت خدا نکشت کلی خندیدم آخر شبی با این بیان شیوایت و ما را به فیض رساندی
کاش به جای کیهان خوندن میرفتی مجله دانشمند رو میخوندی که اینقدر غلط غولوط ننویسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
یاد مجلسی ها افتادم که میگفتن روح ا.. زم کیه ، بابا تابلو داره مسخره می کنه بعضی ها جدی گرفتن
دوستان از اتاق فرمان صبر ایوب درخواست کردن....
خشمگین اسبانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
آهای نعمت
بازم سروکلت پدا شد

اینقدر منواسبانی نکن

میزنم همه چیزو خورد و خاکشیر میکنما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
هموطنان عزیز

آقا نعمت یه مقدار مشکل الفبایی دیکته گرامری املایی انشایی داره

زیاد به دل نگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
مشکلاتها!!!! جمع اندر جمع؟؟؟
اینهمه تبلیغ همه جای صفحه را میگیره چجوری باید خوند شورشو در اوردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
زندگی خرج داره البته
اقای نبوی تحریم ها و اشوب حاصل تفکرات طیف شما است و فرار رو به جلو نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
اصلا اینطور نیست طیف شما بود که به ترامپ نامه نوشت تا از برجام در بیاد تا دولت رو بزنن زمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
آخه تند رو دیگه چه صیغه ایه شما درست کردین؟ تا میخوان حرف عامه پسند بزنن میگن تند رو. این ترامپ تا جلوش واینسن، هیچی سیرش نمیکنه. آقای نبوی! خوبه مث سلمان سعودی تسلیمش بشیم؟ دست از این پوپولیسم بردارین خواهشا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
پرچم امریکا کارایی که دوستانتون میکنن رو به بقیه نسبت نده هم به اوباما برای تحریم نامه نوشتن و هم به ترامپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
ان نامه را زمان اوباما نوشتند و طیف ان اقا نوشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
۲۳.۲۷
یعنی خودشون به ترامپ نامه نوشتن تا دولت خودشون رو بزنن زمین؟واقعا نابغه اید.یحتمل شاگرد استاد نعمت نیستین؟نه داداش زمان اوباما اونا نامه نوشتن زمان ترامپ دوستان شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
چون نامه به اوباما مفتضحانه بود حالا یه نامه به اسم منتقدان برجام خطاب به ترامپ درست می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
اینبار طیف شما میان ببینیم اونا چه گلی به سرمون میزنن. هرچند جای گلهای قبلیشون بدجور درد میکنه هنوز
صدای مردم از داخل مجلس توسط خانم سلحشوری بوضوح شنیده شد . اگر صد تا نماینده شجاع مثل خانم سلحشوری بود مجلس قدرتمند بود و براحتی میتوانست بودجه های اختصاصی بی هدف را برنامه ریزی و هدایت میکرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
عزیزم سوپاپ اطنینان را شنیدی
این نطق ها همه فیلمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
چقد تو قوه تشخیصت بالاست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
خخخخخخ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
این خانم اول برود نذر وزارت ورزش بکند تا بعدا!!!!!
در ضمن می شود کارهای این خانم را در محلس بگویی به چه درد مردم خورد؟
به غیر از کودک همسری خخخه
حتی حاضر نیست شفافیت ارا را قبول کند و رد می کند
یک چیز دیگر این ها در ظاهر حرف های قشنگی می زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
حتی خود اصلاح طلب ها هم حرف های این خانم را قبول ندارن ولی چون باید برای جریان رقیب بهانه داشته باشند ان را قبول می کنند
ناشناس
| Czechia |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
سلحشوری؟؟؟؟؟ نطق طوفانی آیا این کافی نیست ایشون رو ببین تا بفهمی به کل از دنیای سیاست هم تو خارجی هم اون نمایندت باور کن ننه بزرگ من میرفت مجلس بیشتر از این کارایی داشت
به خاطر این سالی ۲۰ درصد افزایش ندادن که به خاطر سیاست و دور انتخابات است البته به کمک مشاوران.... و صندوق بین المللی پول که شوک وارد کنند و فشار و بدبیتی در کشور ایجاد شود
پناهیان گفت . مجلس فعلی نه دولت را استیصاح میکند و نه برنامه ای برای رفع مشکل مردم‌دارد . انشالاه مجلس بعدی نمیگذترد مردم در گرفتاری و مشکلات دو سال اینده سپری کنند . سوال . پرسش . مطالبه . درخواست دارم . مرد و حرفش ؟ آیا مجلس بنزین را گران کرد ؟ سران قوا با دستور فرای مجلس عمل کردند . ایا مجلس اصکلگرای بعدی بنزین را به قیمت ۱۰۰۰ تومان برمیگرداند ؟ نوچ . نوچ داداش ان بمیریها دیگه ان بیمری ها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
پناهیان برنامه داره دیگه برنامش هم اقتصاد مقاومتی هست.اقتصاد مقاومتی هم یعنی بنزین بشه یک دلار معادل ۱۳هزار تومن.بزار رفقاش بیان معلوم میشه.اگر برنامه پناهیان برای اداره کشور بغیر از این بود من اسمم رو عوض میکنم
:)
ناشناس
| Czechia |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
شما همون زمان که فکر میکردی برجام قراره دلار رو برگردونه به هزارتومن ولی شد نوزده هزار تومن باید اسمت و عوض میکردید امثال شماها اگر پیشگویی سیاسی بلد بودید و بینش سیاسی داشتید الان وضع مملکت این نبود
اجاره پشت بام 150 متر با یک اتاق ودستشویی وبدون آشپزخانه وحمام 5000000 پیش وماهی200000 تومان
منویات جبهه پایداریها از مجلس در سخنان آقای پناهیان حفظ قدرت که نه تمامیت خواهی
خواسته دانشجویان در استیضاح زنگنه یا خط و نشان حامیان ب ز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
کسی که از وزیر نفت توضیح بخواد حامی زنجانیه این حرفا رو هرچقدر میخواید تکرار کنید ولی موضوع اصلی رو تغییر نمی ده
......اصفهان . امدن مردم به خیابان برای اعتراض غیر قانونی هست حتی برای هیت های عزاداری باید اجازه گرفت . مردم باید اعتراض خود را از طریق نمایندگان‌مجلس پیگیری کنند . ......واقعا قضاوت کردن در سیاست خیلی سخت هست . واقعا سیاست با مردم و ایمه جمعه چه کرده که ابنچنین برای مردم سخنرانی میکنند وبه کسی هم پاسخگو نیستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
اگر نمایندگان جات وجسارت داشتند که وضع مردم این نبود نمایندگان فقط حافظ منافع خود هستند و برای انتخاب شدن هزینه میکنند پیشنهاد میکنم دهان مردمی که ممکن است اعتراضی داشته باشند بدوزند چون همه نظر میدهند من هم نظرم را گفتم
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
اینا را گذاشتند که نظرات واقعی را بیان کنن
این روزها مجلس به لیاخوف نیاز دارد.چپ و راست شبی کنار هم، کمر بستند به خواری ملت.
با سلام خسته نباشید خدمت دست اندرکاران سایت وزین تابناک
نمیدانم شکواییه به کجا ببریم به خدا کسی رو نداریم فریاد ما رو به گوش یک مسول دلسوز برسانید مقام معظم رهبری این همه تاکید و فریاد و دلسوزانی برای تولید و حمایت از تولید داخل ولی افسوس
هفته قبل آقای ح با یک مصاحبه واهی از چند شرکت نام میبرد که گروهی تلگرامی در مورد این سهام دارند تبلیغ میکنند
خوب که چی؟؟بروید جلویشان را بگیرید چرا شرکت را مورد هدف قرار دادید؟اعلام کردید حباب و سفته بازی
ولی آیا شرکت ک که در طول یک سال نسبت به رقبا هیچ رشدی نکرده با توجه به توسعه شرکت و بنیادی خوب و سود ساز این مصاحبه شبهه دار انجام و به مدت یک هفته تا الان میلیاردها تومن به کسانی که سرمایه اندک خود را در این شرکت سرمایه گذاری کردند ضرر وارد کرد اسناد موجود است که چرا این آقا سهامی مثل خودرو سازیها با این زبان بزرگ و دیگر رقبا اعلام نشد و روی این سهم که همه کارشناسان معتقدند سالم است نام برده و ایشان چرا پاسخگو نیست به همه جا شکایت کردیم مگر میشود شکایت را به خودشان ببریم ؟؟؟خدایا ظلم از این بیشتر؟؟؟خواهش میکنم تحقیق کنید با این مصاحبه هزاران سهامدار میایاردها تومن ضرر کردند شکایت ما را رسانه ای کنید به خدا جز شما کسی نداریم ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
حسین . بهت منفی دادم . دلیلم این هست که چرا باید شرکت ها خصوصی نباشند اختلاس شود . رانت ایجاد شود . رشوه داده شود . پارتی بازی شود . دلار و ارز تخصیص یابد . بیت امال حیف و میل شود . استخدام فرمایشی و نمایشی در کارخانجات انجام شود . ایا هیچوقت از خودت پرسش کردی که چرا بحث دولت و حاکمیت جدا هست و هم نیست ؟ چرا دولت از اقتصاد خارج نمیشود . ؟ دستاورد و تجربه علمی میگوید باید کارخانه نجات و صنایع حتی صنعت نفت خصوصی باشد و دولت فقط حق دریافت مالیات را دارد . شما چرا تحقیق نکردی که چرا در مقابل خصوصی سازی واقعی مقاومت میشود . یعنی اگر هم‌خصوصی سازی کردند کاری انجام میدهند که بگویند اینکار در ایران جواب نمیدهد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
سایت وزین رو خوب اومدی
دو تا حزب ....ندای ملت . جبهه ایستادگی . چه اسمهای روی احزاب هست . اولین بار هست که شنیدم . چقدر طرفدار دارند . اهداف و برنامه های انها چیست ؟ ایستادگی در مقابل چی و کی . ندای ملت ....واقعا صدا و ندای ملت الان چند روز احزاب شنیدند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
رسیدن به منابع کمیاب ثروت و قدرت
مگر مجلس از خودش اراده ای داره که بتونه کاری هم انجام بده .تو قضیه بنزین .معلوم شد .هیچ کارست
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
واقعا تعطیلید
آیتی . یقینه اصولگرایان برنده انتخابات مجلس و شورای شهرها هستند . .... گزینه بد و بدتر . لو لو خور خوره .....امیدوارم با همین حداقل رای اصولگرایان به قدرت برسند . خدا را شکر میکنم که با دست خالی و بدون برنامه علمی نمیدانم چه مشکلی را میخواهند حل کنند .
از ب ز چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
ادم هاش رو فرستاده نماز جمعه
سالها اعتراض کردند . نامه نوشتند . در انتخابات شرکت کردند . همه طور مردم در باره نارضایتی خود از وضع موجود گله کردند ولی کو گوش شنوا . کی گوش کرد ؟ کی جواب داد ؟ کی مردم ایران را دید ؟
مجلس مستقلي كه از پناهيان دستور مي گيرد ؟ معني مستقل رو فهميديم .
دست از سر مردم بردارید . وگرنه تو فضای مجازی به همه مردم خودمون می گیم کمپین رای ب زنها راه بندازیم فقط زنها رو بفرستیم مجلس .
اقای خرازی که همیشه دم انتخابات پیدایت میشود اگر بنزین سالی بیست درصد هم گران میشد بدلیل گرانی های بسیار و رسیدن مردم به اخر خط هر سال با همان بیست درصد گرانی اتفاقات ۹۸را داشتیم. میگید نه امتحان کنید
مسولیت گرانی بنزین را کسی قبول کرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
بله .مردم
با نام خدا
در عملکرد وزیر نفت بسیار اشتباهات فاحش وجود دارد.قراردادهای بی مربوط و بی نیاز .بی تدبیری در روند عملکرد نیز بچشم میخورد .
چرا امور قضایی ورورد نمیکند؟
ملت یا میدانند آنچه باید بدانند و یا نمیدانند اگر نمیدانند که هیچ واگر میدانند باز هم هیچ .....
روابط عمومی فدراسیون فوتبال.ان پول برای توسعه فوتبال بوده و خیلی هم به بقیه مردم ارتباط دارد . نه برای اینکه با کمک یک مربی که کلا زندگی شخصی خودش را در کشورش داشته و با زن و بچه اش رستوران و پارک و بازار میرفته و ظرف این مدت چند ماه مربیگری فقط یکماه بیشتر ایران نبوده بنشینیم و دورهمی پول را هاپولی کنیم.
احزاب فرمایشی که اعضاشون همون افرادی هستند که 40 سال در مقام و منصب های مختلف ایران را ویران کردن
پناهیان محصول رسانه ملی است ، فقط میتونه بره رو اعصاب ، مثل بقیه
دولت رو هم استیضاح کنید ، وضع مردم بهتر نمیشه
وضع مردم شاید بدون امثال شما کمی بهتر بشه
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
امثال این آقا و این ادبیات مخصوص این ایام قبل از انتخابات است تا مردم نا امید از شرایط سیاسی را پای صندوق رای بیاورندو برایشان مهم نیست به کی رای بدهند. البته فرقی هم نمی کند
« .......................را............شده است » لذا ...............................................................است !!!؟؟؟؟
اگر .......................................غیر قانونی.........(.......................................................) ...............را...............باشد.
ضمنا ...................................... : ...........................................................................خواهد شد.!!!
امام جمعه اصفهان قانون اساسی را مطالعه بکند بعد در مورد حق اعتراض مردم اظهار فضل بفرمایند تا بداند که اینکار طبق قانون اساسی هست یا خیر !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
ماده ۲۶ و ۲۷ قانون اساسی را اجرا کنید
که حق اعتراَقضات مردم در آن کامل صریح و مشروح قید شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
مردم کیلویی چند؟فقط ایشون حق اعتراض و نظر دارند
برخی بر طبل ادامه بی‌تفاوتی مردم می کوبند، مجلس را "بی خاصیت" و انتخابات را "نمایش" می خوانند. معلوم نیست اگر چنین است چرا برخی خود را برای تسخیر این مجلس بی خاصیت و پیروزی در این نمایش به آب و آتش می زنند؟ چرا نمی خواهند اجازه دهند که دیگران و طرفداران اصلاحات و تحولات هم در این نمایش شرکت کنند یا کرسی‌های نمایندگی مجلس "بی خاصیت" را بدست آورند؟ همین رد صلاحیت‌هایی که می شود یا تهدید می کنند خود نشان می دهد که مجلس و حضور در آن تا چه‌اندازه در ساختار قدرت در جمهوری اسلامی اهمیت دارد، چه رسد به کسب اکثریت در آن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
داداش انگار تو باغ نیستی مجلس جایی است برای رسیدن به ارزوها طرف نون شب نداشته اومده مجلس بعد چهارسال وقتی داشته میرفته حداقل 8 تا خونه تو تهران داشته بیخود نیست یک عده خودشونو میکشن بیان مجلس
ناشناس
| Czechia |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
والله الان اصلاحاتی ها دارن میگن کاره ای نیستن و تصمیم گیرنده نیستن ولی هر چهار سال زمین و زمان را به هم می بافند که اکثریت آرا رو کسب کنن فکر کنم کلا اشتباه متوجه شدی
اگه من مورینیو بودم و یکی بمن میگفت یه قرار داد باهات میبندیم یکساله که فقط یکماه لازمه سر کار بیای و بقیه اوقات در حالی که داری با همسرت تو سینما فیلم نگاه میکنی یا زمانی که سگت رو برای هواخوری بردی پارک، از روی کرنومتر ثانیه شمار دستمزدت رو محاسبه میکنه و تقدیمت میکنیم،در اونزمان نه تنها قبول میکردم که به طرف میگفتم اگر همچین جای بی در و پیکر و بیصاحب و بی نظارتی باشه که همچین قرار دادی بتونی برام جور کنی حتما یک شتیل حسابی هم بهت میدم
:)
خاک بر سر من که پناهیان و ضرغامی شدن نسخه پیچ ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
بعضیها فقط بدرد همان هول دادن ماشین در برف بدرد میخورن نه در کار و مسولیت سیاسیر. کار سیاست باید سیاستمدار انجام دهد .
مجلس بعدی همه کپی پناهیان ریاست جمهوری بعدی پناهیان همه وزرا پناهیان و همه چیز عالی میشه آسمون ابی میشه بلبل ها میخونن هوا تمیز میشه ترافیک از بین میره اقتصاد عالی میشه چون همه اصول گران. این قصه را چند بار شنوفتینم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
حاصل کار مجلسی که تمام منتخبین تهران و اغلب نمایندگان و دولتی که تمام انتخاب شما بود رادیدیم. آقای روحانی که مردم را ...فرض میکند و آقای عارف نیز... را دیدیم
ناشناس
| Czechia |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
آره خب آخه الان همه چی گل و بلبله چون دولت اصلاحاتیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
زودتر تکلیف روشن میشود
رای بی رای
برای نجات کشور
دولت دو ساله درخواست افزایش ۲۰ درصدی حاملهای انرژی رو میداد ولی متاسفانه همین اصولگرهای مجلس با ان مخالفت کردن و فقط مطهری موافق بود ؟ اگه همون سیاست افزایش ۲۰ درصدی اعمال میشد مردم بدون محدودیت بنزین ۱۶۰۰ تومانی میزدند و کشور هم با این مصایب دچار نمیشد ؟ وقتی سالیاته پایه پولی کشور ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش مییابد یعنی ارزش پول ملی ۳۰ درصد کاهش مییاید : دقیقا همین کاری که با ارز میکنتد و هر چند سال دچار یک شوک خود ساخته ارزی میشویم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
در برنامه ششم افزایش 20 درصدی تکلیف دولته و ربطی به دیگران نداره آدرس غلط دادن و دیگران رو مقصر دونستن فقط برای رفع مسئولیته
الان بدترین چیزی که بلای کشور شده اینه که همه به جان هم پریدن مسولان هریک دیگری را متهم می کند و هیچ کس مسولیت پذیر نیست از همه بدتر آن اسن که اگه کار بدست یک جناح است جناج دیگه با تمام توان خرابکاری می کند تا جلوی موفقیت را بگیرد عاقبت این لج و لج بازی کشور را به پرتگاه می برد مثل آن کسانی نباشید که می گویند دیگی که برای ما نجوشد سر سگ در آن بجوشد!
اصولگرا=اصلاح طلب
امامان جمعه شهرها اینقدر سرگرم اعتراص ها بودند و اینقدر در این دو هفته فکر میکردند اصلا به مقوله حجاب نپرداختند . واقعا چرا به این امر پردتزش نکردند خصوصا در خراسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
بالاخره دولت مد نظر شما کاری کرده که همه چی به حاشیه بره
امثال پناهیان با طرح این موضوع می خوان استیضاح ترامپ را تحت الشعاع قرار بدن... اینها عمدا و یا از روی ناآگاهی در زمین آمریکا بازی می کنند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
استیضاح ترامپ با مجلسی که شش ماه دیگه تشکیل میشه چه نزدیکی زمانی داره این حرفا رو چطور می زنید
جا دارد در اینجا از سانسورچی فعال تابناک یک تشکر ویژه داشته باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
دست تابناک درد نکنه نطرها را تا حد محدود و مقدور پخش کرده . بهتر از دیگر سایت ها هست . یعنی بی طرف عمل کرده .
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
خسته نباشی دوست عزیز البته این شامل سانسورچی قیچی بدست تابناک هم میشه.
تندرو؟ کلمات بی بی سی رو به کار میبرید.
خریدارن دلار ۱۴۵۰۰ تومان نگران نباشند ژانویه اوج نیاز کشور به دلار است
زیاد رو اعصاب مردم نباش
خداییش راس گفته پناهیان
جناب پناهیان
با درود
شک نکنید مجلس در دست دوستان اصولگرا و پایداری و تندروهای هم مسلک شما خواهد بود
دلیل آن هم این است که متاسفانه خیلی ها دلزده و ناامید هستند
پرسش من این است :
با کدام پول میخواهید کشور را بسازید؟؟
چطوری میخواهد برای این همه آدم بیکار اشتغال ایجاد کنید ؟؟؟
راهبردهای شما و دوستانتان برای سیاست خارجی ایران چیست؟؟
این همه تبعیض و اختلاس را چطور جمع می کنید؟؟

جناب پناهیان با ملت ایران بزرگ صادق باشید روراست باشید به خدا این مردم گناه دارند......
سیاستها مردم را بیچاره کرده،
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
دانشجوهای سهمیه ای منظورتون دیگه ؟ معمولا اونها همیشه پلاکارد دستشونه !
فکرش رو بکنید در دوره بعدی : پناهیان رئیس جمهور،حسین شریعتمداری کیهان سخنگوی دولت، حسن عباسی مشاور رئیس جمهور، قالیباف رئیس مجلس. کوچک زاده و رسایی و کریمی قدوسی و قاضی پور اعضاء هیئت رئیسه. چه شود.
اقا ول کنید این حرفهها را ................................................رای بی رای
اعتراض حق قانونی مردم هستش وشما نمی تونید برای مردم نسخه بپیچید
امام علی با وجود امام و معصوم بودنش به خاطر خواست مردم 20 سال خانه نشین شد
پوست زنگنه کلفتر از این حرفهاست!!باید قبل از تیر اخرش به ملت که همان گرانی یهو بنزین بود محاکمه میشد!!تا کرسنت و غیره معلوم میشد ...!!!الان دیگه فایده ندارد نوش دارو بعد از مرگ سهراب.
بخشی از ناکامی‌های دولت محصول تندروی‌های افرادی چون پناهیان است.
دانشجوی عزیز با درک علمی حرف بزن نه سیاسی بازی . نفت ما تحریمه زنگنه چه کار کنه . خوب همه می گفتید تحریم خوبه این هم عوارض شه
زنگنه چیکارس؟ دستور گرانی بنزین را کس دیگری داده است.
تابناک ساده لوح و سطحی نگر
ان شا الله این بار مردم نه به اصلاح طلبان رای خواهند داد نه اصولگرایان ... دست هر دو تاشون از پشت تو دست همه
لطفا به شیخ اصفهان بفرمایید که قاتون اساسی را در خصوص تجمعات و راه پیمای ها خوب بخوانند و از خودشان قانون تولید نکنند ا
این دوره از انتخابات و کلن انتخابات های بعد از این، به طور قطع شرکت مردم به شدت کم خواهد بود. چرا که ملت کاملن از عملکرد دولتها ناامید هستند. درواقع آنچه درسطح جامعه دیده میشود، خط سیر مردم از دولت جدا شده و ملت دیگر امیدی به بهبود ندارند. حال چه قدرت دردست اصلاح طلبان باشد و چه در دست اصول گرایان‌
اقای خرازی قانون در بند ۱ هدفمندی دولت رامکلف به افزایش سالیانه قیمت انرژی کرده بود ولی همان قانونگزار در بودجه ۹۷ مانع افزایش گردید ضمنا ۲۰ در صد افزایش منظور عدد ۲۰ ایت در کجای قانون نوشته؟
رئیس جمهور معصوم نیست واشتباهاتی داره ولی دولت روحانی اشباهات اظهر من الشمس داره متاسفانه انتقاد وپرسش از ایشون شده تابو کسی حق نداره بپرسه اگه هم بپرسه با جوابهای سربالا روبرو میشه
واقعا شرکت نفت ملی است؟؟؟؟؟؟
با متعلق به کارکنان شرکت نفت؟
چرا کارکنان شرکت نفت از انواع و اقسام مزایا بهره می برند ولی دیگر کارکنان دولت باید نگاه به دست کارکنان شرکت نفت بکنند.
آره بهتره شرکت نفت ملی بشه بصورت واقعی؟
آقای پناهیان چند ماهی صبر کن هنوز انگار متوجه نیستی در بطن جامعه چه خبر است
آقای امام جمعه اصفهان بخشید از این به بعد مردم مثل همیشه مردم توی دلشون اعتراض می کنند که مبادا شما ناراحت شوید اما یک سوال از کجا می فهمید که مردم راضی هستند یا ناراضی
افا پناهیان. مگر مجلس میتواند مستقل باشد اصلا جراتش را دارد. حالا چه این دوره چه دوره شما.
پاسخ مهران به نعمت. خخخخ ای ول مهران جان.
آیا بهتر نیست که دوستان روی املا کمی بیشتر کار کنند؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی