بازدید 64632
هزار و هشتصد و پنجاه و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مشاور احمدی‌نژاد از زندان کاندیدای مجلس شد! / حمله کیهان به بازیگرانی که صداوسیما را تحریم کردند / تماس تلفنی رئیس دولت اصلاحات با اصلاح‌طلبان برای کاندیداتوری / پشت پرده افزایش عجیب و غریب قیمت خودرو

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند زریبافان: برای کاندیداتوری با احمدی‌نژاد هماهنگ نکردم / زاکانی کاندیدای قم نتوانست حتی یک محله از این شهر را نام ببرد / عارف: مردم اصرار داشتند، اما کاندیدا نمی‌شوم / و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 07 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
پشت پرده افزایش عجیب و غریب قیمت خودرو

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد، در حال‌حاضر هر فروشنده‌ای قیمتی جداگانه برچسب محصول خود می‌کند و همین موضوع باعث شده که حداقل در سه هفته اخیر، قیمت خودرو‌های داخلی ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان گران شود. بسیاری از فعالان خودرو، عرضه نامناسب به بازار از سوی خودروسازان را تنها دلیل صعودی شدن قیمت‌ها عنوان می‌کردند؛ هر چند این دلیل، از سوی تولیدکنندگان مورد انتقاد قرار گرفت. در هر صورت آمار‌های منتشره از سوی خودروسازان در سایت کدال نیز حکایت از افت تولید طی ماه‌های گذشته از پاییز دارد و مشخص است با نزول تولید، خودروسازان نیز نمی‌توانند عرضه مناسبی به بازار داشته باشند.

همه دلسوزان نظام فراخوان ثبت‌نام بدهند

علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات به خبرآنلاین گفت: فراخوان آقای خاتمی برای کاندیداتوری چهره‌های اصلاح طلب را شنیده ام. مطمئنم ایشان از لیست اصلاح طلبان هم حمایت خواهند کرد. الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتماد ملی نیز گفت: در شرایط فعلی کشور هم آقای خاتمی هم بقیه شخصیت‌های دلسوز باید فراخوان بدهند تا کاندیدا‌های صالح، باتجربه و علاقه مند به نظام در صحنه حضور یابند. ثبت‌نام صورت بگیرد و واجدان شرایط مشخص شوند، سپس برای سرلیست فکر می‌کنیم، کار سختی نیست. اگر لیستی در نهایت شکل گیرد، حتما مورد حمایت رئیس دولت اصلاحات قرار خواهد گرفت.

در مشارکت پایین باز هم ریزش رأی اصولگرایان بالاست

علی شکوری راد، دبیر کل حزب اتحاد ملت گفت: برای ما مهم نیست پیروز انتخابات شویم یا شکست بخوریم، ما وظیفه داشتیم به عنوان یک حزب به صحنه بیاییم. اگر دولت بتواند کار‌های مثبت انجام دهد و حاکمیت چند قدم در جهت خواسته‌های مردم بردارد، مشارکت بالا خواهد رفت. حتی اگر مشارکت پایین هم باشد، به دلیل اینکه ریزش رای از اصولگرایان خیلی بالاست، ما همچنان امیدواریم اصلاح‌طلبان بتوانند از این انتخابات نتیجه خوبی بگیرند. اصلاح طلبان یک لیست اصلی خواهند داشت. تحریم انتخابات نه، اما ممکن است از دادن لیست در انتخابات انصراف می‌دهیم. اینکه آقای خاتمی بخواهد وارد میدان بشود و حمایت کنند تصمیم خودشان است، اما ایشان همچنان بین مردم اعتبار دارد. کسی که ما اصلاح طلبان را متهم به خیانت می‌کند، خودش خیانتکار است.

تماس تلفنی خاتمی با اصلاح‌طلبان برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس

با بالا گرفتن تب ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات مجلس یازدهم در آخرین روز ثبت نام ها، یک خبر گوش به گوش می‌چرخد «خاتمی در تماس با اصلاح طلبان خواستار کاندیداتوری و حضور پررنگ شده است.» قاسم میرزایی نکو، نماینده اصلاح طلب مجلس دهم بعد از اعلام کاندیداتوری به خبرآنلاین گفت: بله آقای خاتمی به همه سفارش کردند. در جلسات مختلفی که برگزار شد، سفارش جدی کردند که حتما اصلاح طلبان کاندیدا شوند. در جلسه‌ای که دوستان با ایشان داشتند پیشنهاد کردند که حتما ثبت نام کنند. وی در پاسخ به این سوال که با وزرایشان تماس گرفته و تاکید به کاندیداتوری کرده اند گفت: از این موضوع مطلع نیستم.

بعد از افشاگری تاج، نوبت به کفاشیان رسید

رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه ورزش و مردم تلویحا تایید کرد قرارداد ویلموتس و دستیارانش در سال سه میلیون یوروست. او البته برای آنکه ثابت کند رقم رقم مناسبی است، گفت: قرارداد کارلوس و کل دستیارانش هم همین بوده است. خود تاج در همان برنامه اعتراف کرد، درخواست مالی کی روش در آخرین قرارداد ۱.۸ میلیون دلار بود. وقتی از کفاشیان هم در این باره سوال کردیم، پاسخ داد: ببینید تا زمانی که من رئیس فدراسیون بودم، بالاترین قراردادی که با کی روش و کل دستیارانش بستیم دو میلیون دلار بود.

این شیوه پرداخت یارانه گسترش گداپروری است

حجت الاسلام غرویان با بیان اینکه اگر پرداخت یارانه‌ها را با نگاهی ایده‌آلیستی بررسی کنیم متوجه خیلی از مسائل می‌شویم، یادآورشد: این شیوه به گونه‌ای گسترش گداپروری است، زیرا پرداخت نقدی یارانه‌ها در نهایت احساس فقر و کمرنگ شدن شوق زندگی را در جامعه گسترش می‌دهد. غرویان عدم انصراف برخی دریافت‌کنندگان یارانه را شکل‌گیری این تفکر در ذهن مردم عنوان کرد و می‌گوید: دریافت یارانه یک حق بالقوه است که به هیچ عنوان نباید از آن گذشت. ضمیر ناخودآگاه جامعه به سمتی حرکت کرده که از هیچ پولی نباید گذشت. حال آنکه این تفکر خطرآفرین و البته نادرست است. وی یکی دیگر از دلایلی که موجب نارضایتی اجتماعی در مقابل حذف یارانه‌ها شده است را گسترش فساد‌های مالی مطرح کرد و گفت: مردم هر روز با خبر‌های متعددی پیرامون دادگاه مفسدان اقتصادی و اخلالگران مواجه می‌شوند. علاوه بر این، خبر‌هایی مبنی بر گسترش حقوق‌های نجومی خود موجب گسترش بی‌اعتمادی جامعه نسبت به دولت می‌شود. /ایلنا

فرار مالیاتی پزشکان و وکلا معادل نیمی از یارانه نقدی

به طور کلی مالیات‌های درآمدی به سه دسته مالیات از شرکت‌ها، مالیات از مشاغل و افراد و مالیات از حقوق و دستمزد تقسیم می‌شود. مجموع مالیات پرداختی گروه مشاغل حتی از مالیات کارمندان دولت که ذیل دسته حقوق و دستمزدی‌ها قرار می‌گیرند نیز کمتر است و برآورد‌ها حاکی از آن است که مجموع فرار مالیاتی پزشکان و وکلا به حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان می‌رسد. این در حالی است که مجموع یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی که سالانه به حدود ۷۸ میلیون تن از مردم پرداخت می‌شود، حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان بوده است./ فارس
 
در شبکه‌های اجتماعی مدل اعتراض چین و هنگ‌کنگ را آموزش می‌دادند

سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی به تشریح حوادث بنزینی اخیر در کشور پرداخت و گفت: حوادثی در لبنان و عراق داشتیم و نگرانی ما بر این بود که شاید این حوادث به داخل کشور تسری پیدا کند، البته معاندان مرتباً در شبکه‌های اجتماعی مردم را تحریک می‌کردند حتی می‌گفتند چگونه اعتراض کنند، به طور مثال مدل چین و هنگ‌کنک مبنی بر رها کردن خودرو‌ها یا خالی کردن شن و ماسه را در معابر مطرح کردند. فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس در شب جمعه در تمام پمپ‌بنزین‌ها مستقر شد، گفت: تا روز جمعه بعدازظهر مشکلی نداشتیم، اما بعد از آن در خرمشهر حرکت مسلحانه شکل گرفت که با عکس‌العمل سریع نیرو‌های نظامی روبه‌رو شدند همچنین در سیرجان نخستین حمله به پمپ‌بنزین صورت گرفت، در این شهر یک انبار سوخت نزدیک پمپ‌بنزین بود که البته آن محل از دست افراد شرور خارج شد، اگر آن محل آتش می‌گرفت خسارات زیادی به بار می‌آمد.

حمله کیهان به بازیگرانی که صداوسیما را تحریم کردند

کیهان نوشت: تعدادی از بازیگران درجه سه سینما که برخی از آن‌ها اصلا در حد بازیگری در تلویزیون نیستند، اعلام کردند که به خاطر انتقادات صداوسیما از سلبریتی‌ها دیگر در سریال‌های تلویزیونی نقش‌آفرینی نخواهند کرد. اظهارنظر‌های غیرحرفه‌ای و دور از تخصص برخی از چهره‌های مشهور هنری و ورزشی طی سال‌های اخیر آن‌ها را آماج انتقادات فراوانی قرار داده است. تأثیرگذاری منفی بسیاری از به اصطلاح سلبریتی‌ها در منحرف‌سازی افکار عمومی در بزنگاه‌های سیاسی، باعث شده تا بسیاری از کارشناسان سیاسی و رسانه‌ای، این جماعت اغلب شکم‌سیر و پرادعا را خطری برای افکار عمومی قلمداد کنند. به همین دلیل هم اخیرا در برنامه‌های صداوسیما انتقاداتی به این افراد وارد شده است. اما بعضی از بازیگران درجه سه سینما که کمتر در تلویزیون نیز دیده شده‌اند، اخیرا با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خودشان ابراز داشته‌اند که به خاطر توهین رسانه ملی به هنرمندان، دیگر در هیچ یک از سریال‌های تلویزیونی حاضر به همکاری نخواهند شد.

دادستان کل کشور: آمار دقیقی از کشته‌شدگان وقایع آبان ماه ندارم

محمد جعفر منتظری در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: تلاش دادستانی تسریع در روند این اقدامات است و امیدواریم با همکاری صورت گرفته با نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی افرادی که باید به دادگاه معرفی شوند، معرفی شوند. وی در ارتباط با چرایی عدم اعلام تعداد دقیق بازداشت شدگان گفت: دلیل این مساله آن است که تعداد بازداشتی‌ها متغیر است؛ بنابراین، اگر امروز عددی اعلام کنم ممکن است منطبق با واقعیت نباشد. وی همچنین گفت: لذا ما به دو تا سه اصل مهم اشاره می‌کنیم. تلاش ما بر این است که کسانی که دارای تقصیر جزئی بودند آزاد شوند هرچند که بسیاری از آن‌ها آزاد شدند و افرادی که همچنان در بازداشت هستند کسانی هستند که تحقیقات درباره آن‌ها هنوز تمام نشده است.

عارف: مردم اصرار داشتند، اما کاندیدا نمی‌شوم

محمدرضا عارف در گفت‌وگویی ضمن تشریح دلایلش برای عدم کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم گفت که از تمامی نخبگان، جوانان و خانم‌ها درخواست می‌کنم که در مجلس ثبت نام کنند تا شاهد مجلس پویاتر و کیفی‌تر باشیم. بنده هم در بیرون از مجلس در حد وسع کمک خواهم کرد.

زاکانی کاندیدای قم نتوانست حتی یک محله از این شهر را نام ببرد

علیرضا زاکانی از چهره‌های سیاسی تهران که پیش از ظهر امروز به فرمانداری قم مراجعه و در انتخابات مجلس از قم ثبت‌نام کرد، در اولین مواجهه با خبرنگاران قم نتوانست پاسخ درستی در‌باره شناخت خود از قم بدهد. وی ضمن طرح انتقاداتی از دولت و مجلس تاکید کرد: قم یک گوهر ناشناخته و یک استان جهانی است. زاکانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مهمترین مشکلات شهری قم را چه می‌دانید، گفت: بحث کلی همین مترو و زیرساخت‌های حمل و نقل و همچنین عدم استفاده از امکانات چاپ و نشر در این استان و شهرک‌های صنعتی است. وی در پاسخ به این که مهم‌ترین پروژه‌های معطل ماندن درون‌شهری قم را کدام پروژه‌ها می‌دانید و آیا این پروژه‌ها را می‌شناسید، گفت: عجله نکن؛ بعدا. زاکانی در ادامه در پاسخ به این که اگر شما می‌خواهید نماینده مردم شهر قم باشید، آیا نباید قم را به درستی بشناسید، گفت: قطعا ظرفیت‌هایی در قم هست و ما باید بافت‌های فرسوده را احیا کنیم. وی در پاسخ به این که دو، سه نقطه بافت فرسوده قم را که نیاز به توجه دارند را نام ببرید، گفت: التماس دعا. /ایلنا

دایی پیشنهاد تراکتور را رد کرد

بعد از برکناری مصطفی دنیزلی از سرمربی تراکتور خبر‌های مبنی بر مذاکره این باشگاه با علی دایی به گوش رسید. در همین رابطه حتی یکی از رسانه‌ها صحبت از حضور دایی در شهر تبریز برای مذاکره با تراکتوری‌ها کرد. اما سرمربی پیشین تیم ملی اعلام کرد در تهران به سر می‌برد و پیشنهاد باشگاه تراکتور را رد کرده است. علی دایی در گفتگو با ایسنا، درباره پیشنهاد مربی‌گری باشگاه تراکتور گفت: ده روز قبل با من برای قبول هدایت تراکتور صحبت کردند، اما با توجه به مشکلات شخصی نتوانستم پیشنهاد آن‌ها را قبول کنم. من از آقای زنوزی و همین‌طور مدیران باشگاه تراکتور تشکر می‌کنم، اما متاسفم که نتوانستم پیشنهاد آن‌ها را بپذیریم. دایی همچنین عنوان کرد: نمی‌دانم برخی چطور خبر از حضور من در تبریز مطرح کردند در حالی که من الان در تهران به سر می‌برم.
 
زریبافان: برای کاندیداتوری با احمدی‌نژاد هماهنگ نکردم

معاون رئیس جمهوری در دولت دهم پس از ثبت نام در انتخابات مجلس در پاسخ به این که آیا با احمدی نژاد جلساتی داشته و اصولا وی را ملاقات می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر، جلساتی با ایشان ندارم. مسعود زریبافان معاون رئیس جمهوری در دولت دهم و رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران، پس از حضور در محل ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران و ثبت نام در این دوره از انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: مسئولان باید به جای حرف زدن کار کنند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا هماهنگی گسترده‌ای انجام شده تا نزدیکان آقای احمدی نژاد در انتخابات مجلس ثبت نام کنند، اظهار داشت: بنده برای ثبت نام در انتخابات با کسی نه مشورت و نه هماهنگ کرده‌ام. رئیس پیشین بنیاد شهید با بیان اینکه هر مجلسی محاسن و معایب خود را دارد، در ارزیابی از عملکرد مجلس دهم، تصریح کرد: توقع مردم و نظام از مجلس دهم بیشتر از آن چیزی بود که در این مجلس مشاهده می‌کنید.
 
مشاور احمدی‌نژاد از زندان کاندیدای مجلس شد!

مشاور رئیس‌جمهور پیشین که در زندان به سر می‌برد، وکیل خود را برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران فرستاد. عبدالرضا داوری که به گفته سخنگوی قوه قضائیه به اتهامات متعددی از جمله ارتباط با کانال «آمدنیوز» در بازداشت به سر می‌برد، توسط وکیل خود، وحید هروآبادی برای شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
 
میرسلیم: اصولگرایان به لیست واحد می‌رسند

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه وحدت اصولگرایان روند مثبتی را طی می‌کند و به فهرست واحد منتهی خواهد شد، گفت: از طرف حزب موتلفه اسلامی کاندیدا شدم. سید مصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با مهر در پاسخ به سوالی درخصوص لیست انتخاباتی اصولگرایان اظهار کرد: فهرست ائتلاف هنوز تهیه نشده است، ولی از شخصیت‌های مؤثر ائتلاف به من پیشنهاد شد ثبت‌نام کنم. وی افزود: وحدت اصولگرایان روند مناسب و مثبتی را طی می‌کند و انشاءالله به فهرست واحد منتهی خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۶۱
صدا و سیما ملک شخصی نیست و مال حاکمیت است و از بودجه عمومی استفاده می کند پس اینکه یک برنامه و یا یک شخصی یک حرفی بزند دلیل بر این نیست که باید کل ان را حذف کرد
در ضمن اگر شما ها دلسوز هستید اول بروید سینمای ضد اخلاق را تحریم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
ملاک پوشش کامل بانوان باید در اصل باشد . . در دیگر امور تغییراتی حاصل نشده . اگر جاده و پلی ساخته شده یا در دست مردم موبایلی هست یا کوچه ای اسفالت شده این‌موارد از پول مردم خود شهرها بوده نه درامد و سرانه کشور
حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
جوانان شریف و مستعد تری در کشور وجود دارد که جای اینها را بگیرند .. بهتر همان که تحریم کنند
اینم از قالیباف قالیباف که میگفتین.کسی که به حق مردم توی صف احترام نگذاره بعدا قراره دنبال حقوق مردم باشه؟احترام به قانون از همین چیزای کوچیک شروع میشه و التزام افراد به قانون رو میشه از روی این نشانه ها فهمید.مردم دیگه مردم ۱۰ سال قبل نیستن.همینکار در یک کشور اروپایی باعث میشد سیاستمدار برای همیشه از دنیای سیاست کناره گیری کنه.انشالله اینجا هم به همون درجه پیشرفت خواهیم رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
مثلا با این ثبت نام در مجلس قانون برای مردم بنویسن . مبارک هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
عجب ...کدم صف کدوم بی نوبتی...این شگردو شما ها برای تخریب چند نفر تا حالا بکار بردین...
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
دیگه چیزی پیدا نکردین برای تخریب؟ نماینده قانونی ایشون چند ساعت قبل در وزارت کشور حضور داشته و تمام کارهای مقدماتی رو انجام دادند و ایشون فقط به عنوان حضور فیزیکی آمدند و ثبت نام رو انجام دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
قالیباف هوادار چندانی ندارد و نمایند همان ۴ درصدی خواهدبود که در انتخابات ریاست جمهوری می گفت
تابناک
تو این مملکت و این اشفته حالی وبخور بحور شما دست از سر احمدی نزاد بر نخواهی داشت یهنی اگه تو اون دوره احمدبی نزاد اگه یه پاسبان محله خطای کرد شما نوشتین پای احمدی نزاد به کل حودتو زدی به کوچه علی چپ و این اوضاع امروز را نمبینی که کیا دارن برا انتخابات اماده میشن هر چند میخوان تنور داغ باشه و مردوم بکشونن پای صندوق رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
هر چی میکشیم از دست تفکرات احمدی نژاد و میانه رو و تند رو و کند رو و اصلاح طلبان هست . هیچ‌کدام بدرد مردم نمیخورند . چون اصلا قرار نیست چیزی اصلاح شود
ناشناس
| Philippines |
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
اصولگرا اصلاح طلب یا احمدی نژادی ها هیچ کدوم درد و غم ملت را نداره و فقط میخوان خودشون و حزبشون در راس امور بشه مثل دوره های گذشته تا کی میخوان با حرفها و شعارهای قشنگ گولمون بزنند و رای جمع کنند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
ما در بین مسئولین فقط یک کارامد رو دیدیم که انم فقط احمدی نژاده . اون آقایی که میگه هیچکدام بدرد مردم نخوردند ، این یک ناشکری و بستن چشم بر حقایقه . مردی که همراه مردم و انقلابی هست فقط احمدی نزاده
حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
احمدی نژاد مسئولیت اشتباهاتشو گردن بگیره .. بقیه پیش کش
ظاهرا این اقایی که در زندان است و ادم فرستاده که ثبت نام کند مورد قبول نشده
خدا رو شکر یک افراطی کمتر شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
افراطی؟! داداش پیشنهاد میکنم در مورد جناحهای سیاسی کشور یک مطالعه ای بفرمایید... بعد خبر بخونید
سر تیترهارو بخونید...از اینهمه دروغ و بی عدالتی خسته شدیم ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
کلا باید در سیاست ۹۰ درصد دروغ هم باشد . چرا افرادی که روز و شب روی لباشان دکر خدا هست وارد سیاست شدند
عسل شیرین است لاکن فلفل بسیار تند است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
فوق العاده بود . احسنت
پشت پرده وجلوپرده ندارد.اقتصاد مانند فیزیک وشیمی وریاضیات قوانین خود را دارد و با دستور نمی شود اقتصاد را اداره کرد.عرضه خودرو خیلی کمتر از میزان تقاضا است وهمچنان قیمت ها بالا می رود.مانند گوجه فرنگی 1500 دوماه پیش که حالا 10000 است.
کیهان دیگر نگو درجه ۳ و ۲ و هر چی که باشند بازیگر هستند
ولی باید دید ان بیانیه که بیرون دادن و ظاهرا اقای اصغر فرهادی منتشر کرده باید بررسی شود که شخصا و با کمک دیگر هنرمندان نوشته شده یا مشاورانی خاص برای اهدافی خاص بوده چون ان بیانیه بیشتر از اینکه نقد بوده باشد ضد امنیتی و خوش رقصی برای خارجی ها است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
بازیگرها که درس انسانیت و کرامت و عزت و وفاداری وووو نمیدهند . درس معرفت هر روزه کیهان ما روشنفکران را اذیت میکنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
کیهان مثل نیش عقرب است
که از سر اقتضای طبیعت اش است
ولش کنید تا کارش را بکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
عزیز یه نگاه به منفی هات بنداز
چنین گفت فردوسی پاکزاد
که رحمت بر ان تربت پاک باد
چنین است کیهان ناپایدار
برو تخم نفرت تا توانی مکار
با تشکر از جناب باقی
سلبیریتی درجه ۳ شکم پر نمیشود اقای عزیز.چون دستمزد بالایی نمیگیرد.پس یا درجه ۳ نیست یا شکم پر!!!
من راه حل همه مشکلات را در اختیار دارم. من میتوانم همه مشکلات کشور را در کمتر از 24 ساعت حل کنم. فقط کافیست به من رای بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
داداش دمت گرم شیر آب چکه میکنه راحلش چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
خوردن گل گاو زبان به مقدار زیاد باعث فشار خون بالا و بدتر از ان ان باعث هزیان‌گویی میشه . در مصرف ان دقت کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
ماست چگونه درست میشه . کشک چگونه میگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
شما ول معطلید! آقازاده ها از آب هم کره میگیرند
میگم کسی خبر داره قیمت تویاتا هایلوکس دو کابین چنده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
کابینی دو هزار و پونصد تومن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
با تیربار یا بدون تیربار؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
برای چه کاری باشه
آقای خاتمی مردم حمایت شما از آقای روحانی را فراموش نمی کنند. فعلا گلی را که کاشته اید آبیاری کنید تا بعد. شما که فرمودید ما تدارکاتچی بودیم. حالا چه شده که از یک جریان شکستخورده حمایت می کنید. دوران شما تمام شده. از زندگی لذت برده مردم را بیشتر گمراه نکنید تشکر.
پاسخ ها
امیر حمایت در نطراتم از خاتمی در سایت تابناک از کاربران طلب بخشش میکنم . چون نمیدانستم که نباید دمکراسی را به تمسخر گرفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
بابت چند سال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
خیانت به رای مردم و خیانت در امانت و اعتماد مردم
بیایید برای یکبار هم شده به شعور سیاسی و مطالبات مردم بی احترامی نکنید . چوب خدا صدا نداره ها کشیدن مردم پای صندوق رای اسمش زرنگ بازی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
داداش آقای خاتمی کاری کرد مردم و کشور ایرانم تو دنیا حساب کنند. فکر نکنم خاتمی هم حمایت نمی کرد از روحانی مردم به تندروها رای نمیدادند
اقای تاج نگفت چطور ۷ روز بعد از اتمام مهلت پرداخت توانسته پول را بدست ویلموتس برساند و تا انزمان نمیتوانسته؟۳ میلیون یورو برای یک مربی پروازی مبلغ مناسبی است؟چنین قرار دادی با چنین مبلغی ایا واسطه هم داشته؟چرا مذاکرات با اقای ویلموتس هنگام بستن یا فسخ قرار داد در ایران انجام نمیشده و در کشور خارجی دور از چشم خبرنگاران انجام میشده؟مخفی کردن قرار داد از نگاه تیزبین خبرنگاران نفعی برای کسی داشته؟ و چندین سوال دیگر که وظیفه رسانه هاست تا در غیاب فردوسی پور از ایشان بپرسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
متاسفانه اقاي تاج به هيچ عنوان قابل اعتماد نيست نظير اقاي كفاشيان بدنيست يه مدت افراد غير متعهد عهده دار اين پست باشند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
تاج و کفاشیان در واقع مشت های نمونه خروارهای اکثر یت مسولان کشور هستند !؟!؟
معلومه چقدر ائتلاف دارید !! پس از اینکه شنیدن قالیباف میخواهد بیاید بعضی از روحانیون را مکلف کردن ثبت نام کنند .!!
ربیس جمهور در مدت اخیر چند بار گفتند در این سالها به سختی مقابل فشارهای داخلی توانستند از ادامه برجام حمایت کنند، این یعنی در این سالها از عوام که برای پایان برجام بی تابی میکردند بگذریم در بین مسولان هم بوده اند کسانی که بهم ریخته گی اقتصادی سال۹۷ را مثلا برای سال ۹۵ میخواسته اند البته از روی نا اگاهی. با وجود این عزیزان دیگر نیازی به دشمن نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
کسانی این مدعی این حرف ها هستند در سال 88 به اوباما نامه نوشتن که ایران رو تحریم کنه و فکر میکنن دیگران هم مثل خودشون هستن
این بازیگرا با این تحریم قیمتشان را بالا می برند، اینا می دانند چیکار کنند.
چند سال قبل یک جراح معروف چشم بابت عمل آب مروارید از بیماری تهیدست و
عیالوار تقاضای 3 میلیون تومان دستمزد کرد و حاضر نشد یک ریال تخفیف بدهد اما
آه آن بیمار بینوا باعث شد دختر جوان و تحصیلکرده دکتر در تصادف رانندگی خارج از
کشور جان به جان آفرین تسلیم کند . ( لا یرحم الناس ؛ لا یرحم الله )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
بهتر بود اسمتو به جای حمیدخان میزاشتی حمید چاخان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
رحم خدا فقط برای آن بیمار مستمند جاری است؟ 80 میلیون انسانی که هر روز نیازمند تر و بی نوا تر می شوند نزد خدا اهمیتی ندارد؟
تولید خودرو کاهش چشمگیری داشته ، حالا انهایی که از روی تنگ نظری چشم دیدن خودروساز فرانسوی را نداشتند و گاه و بی گاه در رسانه ملی خورده گیری میکردند پاسخگو باشند. لااقل در ان سالها جایگزینی تاکسیهای فرسوده به خوبی پیش میرفت و مردم عادی هم برای تبدیل به احسن کردن خودروی خود امید داشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
وقتی بنزین گران‌میشه . چرا خودرو گرانتر میشه . غیر از این هست که تولید و اقتصاد و سیاست و قدرت در یک جا جمع شدند
مجلسی که نماینده ش با سوء پیشینه داره کاندید میشهوای به حال این مملکت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
بازداشت به تنهایی سوپیشینه محسوب نمیشود. متهم ممکن است در دادگاه تبرئه شود
اآقای داوری هنوز دادگاهی نشده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
سوء پیشینه سیاسی و امنیتی فرق میکنه با جرم اجتماعی
خب اقای زاکانی الان تقوا دارد یا ندارد؟ چجوریاس؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
بهر حال اصل کاری را دارد
و خودی است و حتما بالا می برندش
فردوسی فرمود:

سر مردمی بردباری بود / سبک سر همیشه بخواری بود

ستون خرد داد و بخشایشست / در بخشش او را چو آرایشست

زبان چرب و گویندگی فر اوست / دلیری و مردانگی پر اوست

هران نامور کو ندارد خرد / ز تخت بزرگی کجا برخورد

خردمند هم نیز جاوید نیست / فری برتر از فر جمشید نیست

چو تاجش به ماه اندر آمد بمرد / نشست کیی دیگری را سپرد

نماند برین خاک جاوید کس / ز هر بد به یزدان پناهید و بس
من که دیگه به حرف خاتمی گوش نخواهم کرد
مجلس در ایران معنی ندارد فقط یه 300 نفر با نزدیکانشان دستشان به سفره باز میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
نه جون من بیا گوش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
تا حالا امثال تو گوش کرده اند که بدبخت و بیچاره شده ایم .
جالبه حتی حاضر نیستید اسم خاتمی را ببرید اما حرفی از او که به نفعتان باشد را انتشار می‌دهید این خیلی معنی داره
مردم اصرار داشتند، اما کاندیدا نمی‌شوم!!! چرا عارف بدون تو مجلس صفا نداره
از حق نگذریم تو این چهار سال یه نطق داشتی انقدر تو مجلس ساکت بودی که حتما نمره انضباطت بیست خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
ایول داداش
اصلاح طلبان به بیماری خودنخبه پنداری دچار شدن و اصول گرایان هم به بیماری خودمعصوم پنداری
خدا ما ملت بدبخت را از دست هر دو گروه نجات بده
سالانه بیش از 500 نفر در کشور به ایدز مبتلا میشوند. ایدز درمان ندارد. اما راه های پیشگیری از آن بسیار آسان هستند.

برخی از راه های پیشگیری از ابتلا به ایدز:

خودداری از روابط جنسی پر خطر

خودداری از استفاده از سرنگ های مشترک (به خصوص در محل های تزریقات در مطب های خصوصی که هیچ نظارتی بر انها نیست ) ، تیغ مشترک، مسواک مشترک، حوله مشترک و ....

خودداری از خوردن مواد غذایی نامطمئن که شما از منبع اون مطمئن نیست و فاقد بسته بندی بهداشتی هست مثل شیر

خودداری از رفتن به آرایشگاه

خودداری از رفتن به دندانپزشکی تا حد امکان (مگر اینکه از وسایل یکبار مصرف استفاده کند و یا اینکه وسایل خود را به خوبی ضد عفونی کند اطمینان داشته باشید)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
خود داری از خوردن و آشامیدن
خود داری از نفس کشیدن


مرد حسابی چجوری دندانپزشکی و آرایشگاه نرن
در ثانی ایدز از راه دهان منتقل نمیشود پس ربطی به خوراکی ندارد
چرا کیهان از کنار رفتن این ها ناراحته؟ بذار همه برن ، بعد بر و بچ کیهان رو بریزن تو صدا و سیما ، همه چی حله ، همه برنامه ها میشن بیست و سی
کیهان بازیگرها درجه اول را معرفی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
سلحشور، چرخنده و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
محمد رضا شریفی نیا و دخترانش
سید هاشمی
مهران رجبی
بازیگران اخراجی ها و یوزار سیف و امثالهم
صابون رئیس دولت اصلاحات چند ساله به تن مردم خورده چه در مجلس چه در ریاست قوه مجریه از ایشان خواهشمندیم مرحمت نموده مارا مس کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
آقای خاتمی . . دو بار بهت رای دادم . چند بار هم‌پیشنهاد رای و اصلاح ساختار اقتصادی و سیاسی .... دیگر با این انتخابا ها باعث هزینه مالی و جانی برای مردم شده است . اصلاحات دیگر کاربرد نمایشی دارد . بس هست بس هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
فهمیدن سخنان شیخ اصلاحات شم بالای سیاسی و تفکر عمیق فلسفی می خواهد که دلیلش برای دعوت چیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
درود بر نا شناس 22:50
حرف شما کاملا درست است
خاتمی لطفا هیسسسس
رییس دستگاه قضا هفته پیش بر جبران خسارتهای وارده به فروشگاهها و خودروهای مردم دراعتراضات اخیر تاکید کردند، این درست که دولت باید هزینه جبران این صدمات را بدهد اما همین که ایشان به یاد این افراد هستند نشانه مهربانی ایشان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
ایشان برسد بهدحساب دزدان گردن کلفت ؛ تمام این خسارات خودبخود جبران میشوند. آنچه مملکت را فلج کرده و موجب اعتراضات گسترده مردم شده یده باسطه جمعی قلیل در تاراج ثروت ملی و سرمایه های مردمی است.
طبق گزارشات سازمانهای بین المللی سال بعد ۵۵ میلیارد خسارت بابت تحریم نفتی به ایران وارد میشه، چه کسی پاسخگوی این همه ضرر به مردم بیچاره است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
اشکال نداره.رفاه میخوای چیکار.فقط مردم مقاومت کنند تا مسئولین به اهدافشون برسند.حسن روحانی
تعدادی از هنر مندان چرا صدا و سیما را تحریم کردند ؟ دلیلش را کسی میداند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
چرا گفتند مالیات بدهند
البته در ظاهر می گویند به خاطر توهین است که به نیم لیرتی ها داشتند!!!!!!
اقای خاتمی فقط میتونم بگم که برات واقعا متاسفم مردم را چی فرض کردی؟به روحانی رای دادم دارم شب و روز خودما نفرین میکنم.بزار همون اصولگرا ها رای بیارن حداقل تکلیفمون از اول مشخصه باهاشون.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
سلام بزگوار ، آیا می دانستی در دوران آقای خاتمی کمترین نرخ تورم را داشتیم . تورم یک رقمی! ایا می دانستی در دوران آقای خاتمی بودجه دفاعی ما بیشترین بودجه بود . آیا می دانستی اگر اکنون دشمن جرات نگاه کردن به کشور ما را ندارد شروعش از دوران آقای خاتمی بود . آیا می دانستی کمترین اختلاس ها در دروان آقای خاتمی صورت گرفت و هنوز نتوانسه اند مشکل اقتصادی از دولت او پیدا کنند و ....
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
سلام بزگوار ، آیا می دانستی در دوران آقای خاتمی کمترین نرخ تورم را داشتیم . تورم یک رقمی! ایا می دانستی در دوران آقای خاتمی بودجه دفاعی ما بیشترین بودجه بود . آیا می دانستی اگر اکنون دشمن جرات نگاه کردن به کشور ما را ندارد شروعش از دوران آقای خاتمی بود . آیا می دانستی کمترین اختلاس ها در دروان آقای خاتمی صورت گرفت و هنوز نتوانسه اند مشکل اقتصادی از دولت او پیدا کنند وو در پایان آیا مدانستی در زمان آقای خاتمی بهترین روابط را با کشورهای جهان داشتیم . نه تنها آقای خاتمی بلکه تمام روسای جمهوری از گذشته تا الان رئیس جموهر 100 مردم ایران بوده اند نه اصلاحاطلب یا اصول گرا
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
علی اقا نه تنها اینطوری بود که خیلی بیشتر هم بود و روابط با همسایگان هم خیلی خوب بود‌ ولی ایشون حالا خودش توی حصر هست و قدرتی نداره و دولت پنهان از اون سال قدرتش بیشتر شده و رفسنجانی مرد روزهای سخت هم دیگه نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
شهرام جزایری و استات اویل و پتروپارس و کرسنت و خرید دو میلیارد اوراق دولت امریکا در چه دوره ای بوده؟
شکوری راد .....اگر کسی ما اصلاح طلبان را به خیانت متهم کند خودش خیانت کار هست
هرکسی از صدا سیما انتقاد کنه میشه درجه سه
خود روزنامه کیهان درجه چند مطبوعات حساب میشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
روزنامه کیهان چقدر طرفدار داره . در ردیف چندم قرار داره . کسی کیهان بخومه صبح روز بعد باید در گوش هموطنانش را با سیلسگی و کتک کاری باید نوازش کنه . هیچ‌هنرمندی به مردم اموزش نمیدهد که سر صبح در اداره یا خیابان یا در کوچه مردم را کتک کاری کنید .
برخی می پرسند با وجود این همه مشکل چرا دولت را کنار نمیگذارند؛ باور کنید اگر احتمال ضعیفی وجود داشت که با رفتن این دولت وضعیت بهتر میشه تا حالا ده بار روحانی عزل شده بود، مخالفان دولت در این زمینه سخن از لزوم احترام به رای ملت میزنند اما کی باور میکنه ، ملت در چهار سال اول دولت در قضیه برجام احترام مخالفان به رای مردم را دیده اند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
کلا تندروها برنامه دارند که کشور بصورت پادرمیانی و ریش سفیدی و مثل دوره قجری بهتر جواب میدهد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
نمایندگان که جرات طرح سهرفوریتی اصلاحرقیمت بنزین را پس گرفتن چگونه نیتوانند دولت را ساقط کنند؟!
جالب است! آقای دادستان هم جواب دیپلماتیک می دهد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
صرف نمیکنه از پشت نیزارها کسی خبر نداره
مجبوری راجع به چیزی که اطلاع نداری خبر بنویسی. وکلا که قبل از ارائه وکالت نامه به دادگاه 5% مالیات را پرداخت می کنند و در پرونده مالیاتی شان ثبت می شود تا آخر سال 95% باقی مانده را بپردازند و هر سال برای تمدید پروانه وکالت باید مفاصا حساب مالیاتی ارائه دهند چطور می توانند فرار مالیاتی داشته باشند. سوراخ دعا را گم کرده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
خود من با وکیل قرارداد بستم حدود ۳ میلیون
توی پرونده مبلغ حدود ۶۰۰ ثبت شده
این فرار مالیاتی نیست آقا یا خانم وکیل ناشناس؟
مجبوری راجع به چیزی که اطلاع نداری خبر بنویسی. وکلا که قبل از ارائه وکالت نامه به دادگاه 5% مالیات را پرداخت می کنند و در پرونده مالیاتی شان ثبت می شود تا آخر سال 95% باقی مانده را بپردازند و هر سال برای تمدید پروانه وکالت باید مفاصا حساب مالیاتی ارائه دهند چطور می توانند فرار مالیاتی داشته باشند. سوراخ دعا را گم کرده اید.
.....گفتند اگر ما امار کشته شدگان را اعلام کنیم‌ممکن هست که تغییر کند . ولی امار کسانیکه هنوز دستگیر نشدند سعی میکنیم‌که هر چه زودتر دستگیر کنیم .....
چقدر جایی تاسف داردکه فردی خودش را سیاستمدار و محبوبیت سیاسی برای مردم شهر خودش ندارد ولی برای رسیدن به کرسی قدرت در شهر دیگر کاندید میشود. مگر رسیدن به قدرت برای کسب خدمت نبود ؟ این جابجا شدن از شهری به شهر دیگر یعنی چی
کاش یک دستگاه دروغ سنج در فرمانداری و استانداریها می گذاشتن تا موقع مصاحبه کاندیداها حرفهای سراسر دروغ افراد ثبت نام کننده ها بر ملا میشد باید از ژاپن از دستگاههای دروغ سنج وارد کنیم وگرنه اینها از رو نمیرن
اصلاح طلب اصول گرا
ديگه تمامه ماجرا
فایده مجلس و دولت در ایران فایده اش چیست . جز این هست که در هر انتخابات جوانان تحصیلکرده را به هیجان وا میدارند که برای سرنوشت خود رای دهیید در صورتی مردم در روند دمکراسی تاثیر گذار نیستند . مجلس و دولت در پیشبرد اهداف سیاسی نگاه به دستگاهای مافوق دارند نه مردم . دوم اینکه کلا در ایران چه رییس جمهور و چه نماینده گان‌مجلس وقتی در رقابت فردی با هم وقتی قدرت حزبی ندارد . برنده انتخابات میشوند میگویند این هم یک نوع زرنگ بازی سیاسی هست که توانستیم از شعارهای خوشکل و زیلای دمکراسی بقدرت برسیم . من از شما کاربران‌میپرسم آیا در انتخابات مقوله بنام زرنگ بازی سیاسی داریم . اعتماد مردم‌چی میشود چه کسی جواب دل و شعور سیاسی مردم را پاسخگو هست ؟
جوانا فکر میهن باش
رها از هر تو و من باش
در این فصل گًل و شادی
بهاری گًل به دامن باش
تو شور و شوق دلهایی
طلوع صبح فردایی
برای مادر میهن
گًل باغ اهورایی
تابناك ! لطفاً از كلمه حمله استفاده نكن ! ادم ياد چبزاي بدي مي افته .
به خدا من اصلا اسراری ندارم به هیچ کس اسرار نکردم من نبودم به خدا بی تقصیرم یه وقت کسی به خاطر من ثبت نام نکنه مادر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
منظورتان از اسرار، اصرار بود دیگه آقا معلم!
خیلی خوشحالم که یکبار و فقط یکبار رسانه ها توانستند به مردم نشان بدهند
که قادر هستند تا یک نفر از سیاستمدارانی که ادعای یاری رساندن به مردم یک شهر ، و بعنوان نامزد مجلس را دارد
را با طرح تنها چند سوال ساده و معمولی مشت او را باز کنند !؟
واقعا چنانچه دست رسانه ها و احزاب مردمی واقعی ، بعنوان چشم و گوش و نمایندگان امانتدار مردم باز باشند ،
قطعا کشور و مردم زودتر از سد مشکلات عبور خواهند کرد
اصلاح طلبان چه کار ناتمامی دارند که در مجلس می خواهند تمام کنند؟؟ تقدیم دودستی سرزمینم به نا محرمان!!! یا....
اگر اعتراضات تا امروز ادامه میافت چی میشد . حتی اعتراض سکوت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
خاکستر میشد . البته نه از طرف مردم .چون رصایت ملت ملاک نیست
آقای عارف نفرمودند کدام مردم به شما اصرار کردند که در انتخابات شرکت کنید
این جناب شریعتمداری کیهان دقیقا چه کاره است که این‌همه مصونیت دارد
تبادل زندانیان ایران و امریکا را به فال نیک میگیرم و امیدوارم با بولد کردن این خبر جلوی افزایش بیرویه قیمت دلار در این روزها گرفته شود و این موضوع فتح بابی برای مذاکره مجدد باشد.
البته به کسانی که مخالف مذاکره هستند نیز پیشنهاد میکنم بستن تنگه هرمز که نه، با قایق موتوریهای خود جلوی یک ناو امریکایی را برای یکروز هم نه ؛ فقط بمدت یکساعت در تنگه هرمز بگیرند و اجازه عبور ندهند.حداقل اینرا بدانیم که انهایی که مخالف مذاکره هستند قدرتی برای مقابله دارند.
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
خود روحانی میگه تازه خبر شده چه کلاهی تو مذاکرات سرش رفته حالا شما از مذاکره مجدد میگی.(((
یعنی اسنقدز کشته زیاد هست که امارش را ندارید
خاتمی یا رییسان جناح ها بله باید دعوت کنند .منافع وسودشان در انتخابات ست نه درد مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
تکرار خاتمی دیگر با وقایع اخیر به تاریخ پیوست .
میر سلیم در کل ایران ۵۰۰ هزار نفر به مولفه هم رای نداده بودند که شما نماینده اش بودید. از جون ایم ملت چه می خواهی در مدت ۴۰ سال!
میر سلیم در کل ایران ۵۰۰ هزار نفر به مولفه هم رای نداده بودند که شما نماینده اش بودید. از جون ایم ملت چه می خواهی در مدت ۴۰ سال!
گرانی بنزین تاثیری در قیمت کالا ندارد ؟؟
طلا گرمی ۷۰ هزار
دلار ۳ هزار
مصالح ساختمانی و اهن الات ۲۵ درصد
پکیج و رادیاتور ۳۵ دزصد
و....
ببینید بخاطر ۵۵ هزار تومان که میخواهید به یه عده بدین مملکت رو به چه روزی انداختید ؟؟! به خدا قسم روحانی هر روز ریاست جمهوری شما برای ملت جز بدبختی حاصلی نداره بیا و مردانگی کن و استعفا بده ؟!
طرف با دکتری رانتی میخواهد مشکلات ملت رو حل کنه ، یه پیشتهاد به شورای نگهبان ، تعدا کاندیداهای قم ۲۸۰ نفر کنید و برای تمام کشور یه نماینده کافیست؟؟ با این شرایط و کمکهای غیبی تمام مجلس اصولگرا خواهد شد ؟؟؟
من فکر نکنم تو کشور شکم سیر تر از کیهان و دوستانش با لپ تاپ امریکایی باشتد که همیشه توصیه به استکبار ستیزی میکنند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
کجای دنیا به سفسطه گرایی سیاستمدار تعریف میکنند .
مظنه ۲۰۰۰۰۰۰تومان
طلا گرم۴۶۴ هزار
دلار ۱۳۳۰۰ تومان
سکه ۴۶۰۰۰۰۰ تومان
۹۰ میلیون سود طی ۱۰ روز ؟؟! روحانی و همتی جون دمت گرم دوستت دارم خیلی زباد یه ۴ یه هفته دیگه بخواب بیدار بشی دلار شده ۲۰ تومان ؟!!به جهنم بنزین بشه ۳۰۰۰ تومان ؟!
غرویان .. این شیوه دادن یارانه نقدی به مردم گدا پروری هست و با روش های ایده آلیستی مطابقتی ندارد . مردم بخاطر این ناراحت و ناراضی شدند که حقوق نجومی گرفتند . دادگاهای برای مفاسد تشکیل شد و مردم ناراحت هستند ..... پرسش اولا چرا در مورد املاک واگذاری چیزی نگفتند . بودجه نهادهای عیر ضروری نگفتند دوما مردم نارحت هستند چرا به شعور سیاسی ما توهیین شده است چرا در انتخابات وعده های سیاسی مانند حق انتقاد . حق ازادی و عدالت اجتماعی و رفع فاصله طبقاتی حقوق شهروندی . ازادیهای سیاسی و مدنی و ...... ولی بعد از انتخابات مردم فراموش میشوند .مردم نارحت هستند که قدرت سیاسی و اجرایی کشور در پای صندوق انتخابات هست نه درهای و اتاق های بسته .
عارف دمت گرم خدا وکیلی خیلی وقت بود اینقدر نخندیده بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
اینها واقعا نماینده ملت هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خبرنگار ناقلا سر بزنگاه مشت زاکانی را باز کرد .

( حداقل شرط نماینده گی اطلاع وشناخت از مشکلات ونیازهای حوزه انتخابیه است ) .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
طرف به شهر دیگر رفته که فقط به مجلس راه پیدا کنه چون چراغ سبز داده شده . اگر عیر از این بود مگر در قم اینقدر تحصیل کرده نداره که کاندید مجلس کنه
تابناک عزیز این آگهی ها داره می‌ره توی حلق ما دیگه صفحه گوشی را دارن پر می‌کنند، دقت کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
وقتی میخوام نطری را بنویسم فقط همان قسپت دو سانتی نطرات دیده میشه . اینقدر حجم تبلیغات تابناک زیاد شده واقعا کلافه کننده هست و متاسفانه مرورگرهای داخلی ایران برای محدود سازی تبلیعاتی سایت ها نمیشود اجرا کرد چون چنین گزینه ای را ندارند و اگر داشته باشن متاسفانه تبلیعات خود نرم افزارها روی مخ هست .
دادستاندمحترم کشور از امار کشته شدگان اظهار بی اطلاعی کردن ولی اگه امار کشته شدگان پاریس رو ازشون سوال کنید دقیق با زمان و مکان کشته شدن رو میگن ؟؟ جناب شما خبر نداشته باشید کی خبر داشته باشه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
معترضین پاریس مردم هستند ولی معترصین عراقی و ایرانی اعتشاشگر هستند
مسئولان محترم ، ترامپ یک کاسب و معامله گر است ؟! چرا دارید لجاجت مبکنید راحت میشه با او معامله کرد ، بهتره کمی واقع بین باشیم
معامله بزرگی در راه است ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
ایران و امریکا در صدد گفتگو و مداکره جدید هستند . البته اول باید اختلافات سیاسی را حل کنند .
مسولین محترم کشوری و لشگری آیااطلاع دارین با یه بارندگی کوچیک تموم اهواز رو آب میگیره و ما هرروز دعا میکنیم بارون نباره و از طرفی بارون که نمیباره تابستون و حتی زمستون گرددوغبار امانمون روومیبره
آیا اطلاع دارین
تابناک تو را بخدا اینقدر از کیهان تیتر نزن .اگر ما بخواهیم میریم کیهان میگیریم و میخوانیم .هر بار تابناک را باز کردیم یک تیتر می بینم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
چون کیهان را کسی نمیخونه تابی ماموریت داره سر تیتر اخبار این روزنامه را در سایت یک کمی کاربران چکش کاری کنند
به امید ازادی مردم از فقر و بیکاری و تورم و فساد ، و لجاجت مسیولین ، اقای روحانی به خدا وقتشه بخاطر ملت ایران از خود گذشتگی کنی و شخصا با ترامپ وارد مذاکره بشی ؟؟
دلالان عزیز هوا پس غبار الود است طمع نکنید که اوضاع به سرعت قایل برگشت است تا دو روز دیگه دلار ۱۲تومان
رئیس دولت اصلاحات! خود نیاز به حمایت دارند. دیگه با کارت ایشون نمیشه بازی کرد.
جناب حجه الاسلام غرویان توجه بفرمایید . سیاست هایی در کشور اجرا شد که گدا ایجاد شد
به تعداد زیاد گدا تولید کردند .
اکنون با یارانه و پرداخت نقدی به آن گدا ها کمک می کنند.
این (‌گدا پرودی ) نیست . ( رسیدگی به گداها) یی است که قبلا ایجاد شده و پرورش یافته اند !
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی

درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
والا افزایش قیمت خودرو عجیب غریب نیست دیگه. عادت کردیم هر دو ماه 5 میلیون بره روی قیمت پراید. به خصوص حالا که بنزین هم گرون شده و از شیر مرغ تا جون آدمیزاد باید گرون بشه .
نفر اول انتخابات با بالاترین رای زیر دویست هزار رای وارد مجلس میشود ؟ اخذ رای در شهرستانهای زیر پنجاه هزار نفر و روستاها بهتر است چونکه دو یارانه میگیرند ،؟،،،
تا پارسال میگفتید فرار مالیاتی پزشکان ۷هزار میلیارد.الان شد ۱۹۹.تعرفه ها که همونه.فکر کنم با باد و بارون رشد کرده درامدها که مالیات رشد کرده
کیهان. :)
رای بی رای
رای بی رای.....نه مجلس میخواهیم .نه رئس جمهور میخواهیم .....ما مردم قادریم خودمان را ادراه کنیم
جناب آقاي زريبافان ، شماكه جلوي چشم خودم در زمان رياستتون در بنياد شهيد جواب يك جانباز محترم و ارزشي رو نتونستيد بديد چطور به خودتون اجازه ميديد كانديداي مجلس بشيد ؟؟؟؟؟؟يعني اين نمايندگي چه مسايل پنهاني يا چه قدرت و منسبي است كه همه بدون اينكه فكر كنند چه مسيوليتي سنگيني به دوش خواهند داشت ميرند ثبت نام ميكنند .يادمون باشه جواب امام و شهدا را چگونه خواهيم داد ؟؟؟
جناب دادستان عزیز
اتفاقاً بنده هم بی اطلاعم!!!
جناب دادستان عزیز
اتفاقاً بنده هم بی اطلاعم!!!
هر کی میخواد کاندید بشه به من چه
مجلس در قعر امور است
فک کنم ایندفعه تعداد کاندیداهای مجلس از تعداد رای دهند گان بیشتر باشه....واقعا کدوم ...رای میده ؟؟؟؟؟
لیست بدهید یا ندهید. در انتخابات شرکت نمی کنیم. رای بی رای
عارف: مردم اصرار داشتند، اما کاندیدا نمی‌شوم.... منظورت از مردم ژن هاي خوبه!!!!
از روسای حزب اتحاد ...و اعتماد .....و سایر احزاب دیگر با اسمای قشنگ دیگر یک سوال دارم. فقط یک مورد نشان دهند که در دهه های گذشته "رفتار حزبی" داشتند!!؟؟ فقط یک سند عینی نشان دهند؟
کدام تجمع ( غیر از خاکسپاری استاد شرف الدوله و استاد گنجینه منورالفکر ....اینا) , کدام همایش, کدام همدلی اجرایی, کدام .... را با مردم داشتند ؟ بسیاری که خود را حزب می خوانند رفتار هیاتی و رفاقتی دارند. بعضا البته هیات هایی هم هستند که دوستان دانش دوست و مردم دار عضو هستند. اما اینها شاخص های رفتار یک حزب برای ممیزی نیست! این هیات ها یک دایره به شعاع 100 متر هستند. بعنی خودشان , فامیل, مامانم اینا و آرش جون و صغرا خانم اینا. تمام. پس بعضی نباید اسم حزب بگذارند. زود است. راه دراز است. برگردید . به گذشته چراغ بیندازید. چراغ پر نور.
من نمیدونم چه مافیایی وجود داره که وقتی خودروسازها توان تامین نیاز کشور رو ندارن اجازه واردات خودرو برای تنظیم بازار و شکست قیمت ها داده نمیشه؟
نمی دونم این دنیای غربی که آقایان اینقدر بهش می تازند ؛ چرا اینقدر ملت هاشون خوشبختن ؟؟؟

چرا تورم ندارن ؟

چرا گرانی ندارن ؟

چرا تبعیضات مذهبی و زبانی نیست ؟

چرا ؟؟؟؟؟
کیهان شریعمتداری بیچاره دچار بیماری دیگر دشمن بینی شده است. برای این است که به همه حمله می کند. آیا بهتر نیست؛ دست از سردبیری بردارید و بروید برای استراحت. باور اگر شما استراحت کنید؛ مردم هم به آرامش خواهند رسید.
وای بر کسی که در انتخابات شرکت کنه
رزق حرام فرد و جامعه را نابود می کند
اين اقاي صمت كجاست هي ميگفت هيچ افزايش قابل پذيرش نيست.
شما تو موضعتون باشين و نپذيرين .
چرا بايد يك وزير حرف غير منطقي بزنه؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی