بازدید 4661

حمله به بانک مرکزی بغداد و زخمی شدن ۹نیروی امنیتی

در حمله امروز افراد ناشناس برای ورود به بانک مرکزی بغداد، دست‌کم ۹ نیروی امنیتی زخمی شدند.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 04 December 2019
به گزارش فارس، فرماندهی عملیات بغداد، از حمله برخی افراد ناشناس به ایست بازرسی  نزدیک به ساختمان «بانک مرکزی» در پایتخت و زخمی شدن نه نفر از نیروهای امنیتی طی این حمله خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری «روسیا الیوم»، در بیانیه فرماندهی عملیات بغداد آمده است: افراد ناشناس، امروز با نارنجک به بانک مرکزی بغداد در خیابان «الرشید» حمله کردند و طی این حمله دست‌کم نه نیروی  امنیتی زخمی شدند و حال چهار نفر از آنها وخیم است و به بیمارستانی در نزدیکی بانک انتقال یافته‌اند.

امروز نیز صدها نفر از معترضان عراقی، در میدان‌های «التحریر» و «الخلانی» در پایتخت تجمع کردند. امروز در مقایسه با روزهای پیش، آرامش در میدانهای تحصن بغداد برقرار بود و شب گذشته درگیری‌های پراکنده‌ای میان معترضان و نیروهای امنیتی به وجود آمده بود.

بغداد و چند استان مرکزی و جنوبی عراق از اول اکتبر گذشته شاهد تظاهرات‌های مردمی در اعتراض به وضعیت نابسامان کشور، بیکاری و فساد است. در برخی از این استانها، تظاهرات‌ها به آشوب و اغتشاش نیز کشیده شده و ده‌ها نفر جان خود را در این راه از دست داده‌اند. استعفای نخست‌وزیر این کشور نیز تاکنون نتوانسته موج اعتراض‌های مردمی در عراق را خاموش کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل