بازدید 85405
سنجش وسع مالی مجموع اعضای خانوار

سبد حمایت معیشتی دولت به چه کسانی تعلق گرفت؟

یارانه بگیران به شرطی که جزو سه دهک بالای درآمدی نباشند، بسته حمایتی می‌گیرند / حذف شدگان از فهرست یارانه‌بگیران بسته معیشتی نمی‌گیرند
کد خبر: ۹۳۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 24 November 2019

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه به بیان آخرین وضعیت شناسایی مشمولان و واریز بسته کمک معیشتی پرداخت و درباره مشمولان طرح حمایت معیشتی اظهار کرد: دو دسته افراد داریم‌؛ نخست اشخاصی که یارانه می گیرند و دوم افرادی که یارانه نمی‌گیرند. افرادی که یارانه می‌گیرند به شرط آنکه جزو سه دهک بالای درآمدی نباشند، می توانند مشمول طرح باشند.

به گزارش «تابناک»، حسین میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: اما افرادی که یارانه نمی‌گیرند چند دسته هستند. نخست کسانی که جامانده‌اند و نتوانسته‌اند ثبت نام کنند. گروه دوم انصرافی‌هایی هستند که در برهه‌های مختلف از دریافت یارانه انصراف داده‌اند. گروه سوم افرادی هستند که تا سال ۹۵ بنا به بررسی پایگاه اطلاعات ایرانیان نامشان در بانک اطلاعاتی صنوفی چون صرافی‌ها، طلافروشان، پزشکان، اعضای هیئت علمی، وکلا و ... بوده و حذف شده‌اند. اگر افراد محذوف باشند و ما از فهرست یارانه بگیران حذفشان کرده باشیم ابدا بسته معیشتی هم نمی‌گیرند.

ثبت درخواست ۸۰ هزار سرپرست خانوار برای دریافت بسته تا این لحظه

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه در پاسخ به اینکه جاماندگان چه باید کنند؟ گفت: در گام اول سامانه#۶۳۶۹* برای این منظور طراحی و اعلام شده است و سرپرست خانوار باید با شماره تلفن همراهی که متعلق به خودش است وارد شده و باید کدملی اش را در سامانه#۶۳۶۹* ثبت کند. ۸۰ هزار نفر تا این لحظه کدملی خود را ثبت کرده‌اند یعنی این افراد خودشان را ذی حق می دانسته اند و بسته معیشتی نگرفته‌اند که ما درخواستشان را بررسی می‌کنیم.

میرزایی ادامه داد: البته از ابتدای صبح امروز یکی از اپراتورها دچار اختلالی شده بود که وزارت ارتباطات در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که تا ساعت ۱۵ امروز مسئله حل خواهد شد. مشکل فنی در سامانه نداشتیم و همه تست‌های سرعت و .. انجام شده و مشکل به وجود آمده به علت اختلال در یکی از اپراتورها بوده است.

مهلت ۱۰ روزه سرپرستان خانوار برای ثبت درخواست‌ها

جزییات نحوه پیگیری‌ها

وی با بیان اینکه ۱۰ روز مهلت برای ثبت کدملی در سامانه پیامکی تعیین شده است گفت: بنابراین جای نگرانی وجود ندارد. بعد از ثبت درخواست، ظرف ۲۴ ساعت از زمان ثبت درخواست یک پیامک برای سرپرست ارسال میشود. اگر افراد مشمول باشند پیامکی مبنی بر مشمول بودن دریافت می‌کنند. به عنوان مثال گاهی اوقات مبلغ واریز شده اما ممکن است پیامک از سوی بانک ارسال نشده باشد، اما اگر مشمول نباشند یک کدرهگیری برایشان ارسال می‌شود و فرد ۴۸ ساعت بعد از دریافت کدرهگیری باید وارد سامانه‌ای که اعلام خواهیم کرد بشوند. سامانه آماده است و اطلاع رسانی درباره سامانه متعاقبا صورت خواهد گرفت.

پاسخگویی حضوری نداریم

وسع مالی مجموع اعضای خانوار سنجیده می‌شود

وی درباره مراجعه حضوری مردم به وزارت رفاه گفت: به خوبی و با شفافیت توضیحات لازم را ارائه می کنیم. جهت تسهیل امر و رفاه حال مردم مکانیزم پاسخگویی حضوری در نظر نگرفتیم. همانطور که اعلام شد اختلال در سامانه تا ساعت ۱۵ حل خواهد شد.

واریز سبد حمایتی برای ۶۰ میلیون ایرانی

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه درباره آزمون وسع اظهار کرد: داده‌های مختلف از مردم بر حسب کدملی در بانک‌ اطلاعاتی رفاه ایرانیان ثبت شده است و وسع مالی مجموع اعضای خانوار سنجیده می‌شود. برمبنای اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان کل جمعیت ایران از نظر وسع مالی رتبه بندی و منظم شده‌اند. سه خانواده داریم که ۳۵ خودرو و وسیله نقلیه به نامشان بوده است. از پایین به بالا بر حسب وسع مالی ۶۰ میلیون نفر جدا بسته حمایتی برایشان واریز شده است.

بیشترین و کمترین مشمولان در کدام استانها زندگی می‌کنند؟

میرزایی ادامه داد: تهران پایین‌ترین رتبه مشمولان دریافت بسته را داراست به طوریکه حدود ۵۷.۲ درصد مشمول طرح شده‌اند و سپس استان البرز با ۶۳.۶ درصد و یزد با ۶۴.۹ درصد کمترین مشمولان بسته حمایتی هستند.

به گفته وی به ترتیب استانهای سیستان و بلوچستان با ۸۲.۱ درصد، خراسان شمالی ۷۹.۲ و خراسان جنوبی ۷۸.۴ درصد، گلستان ۷۸ و لرستان با ۷۷.۹ درصد بیشترین میزان مشمولان بسته معیشتی هستند. در وسع مالی ترکیبی از شاخص‌هایی چون میانگین سن خانوار، شهری و روستایی بودن، میزان توان خانوار و... سنجیده می‌شود.

میرزایی در پایان یادآور شد که شاخص‌های آزمون وسع در روزهای آتی منتشر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۶۲
با سلام
بنده خانوار 6 نفره هستم و یارانه قدیمی را گرفته ام. هنوز یارانه حمایتی واریز نشده است. آخرین بار گفتند تا ساعت 15 برطرف میشه، ولی الان ساعت 15:25 است و هنوز کد *6369# خطا می گیره و جواب نمی ده.
توی اداره ما که کارمند هستیم، تقریبا از هر 10 نفر، برای یک نفر واریز شده و خیلی ها نگرانند که چرا الان که مثلا برای 60 میلیون نفر واریز شده، برای آنها واریز نشده. ما جزو سه دهک درآمدی بالای جامعه هم نیستیم، ولی هنوز سر در گم هستیم و نگران...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
من نه دکترم نه وکیل نه هیچ کس دیگه . انصراف هم ندادم . ۴ سال پیش یارانه ام قطع شد
من هیچ کس نیستم
اول باید بررسی کنن من چرا یارانم قطع شده بعد نوبت شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
به 50 درصد از تهرانی ها تعلق نگرفته ؟ یعنی 50 درصد از تهرانی ها پولدارهستند؟
مسعود بلغانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
خانم بنده ممکنه ۳ یا ۴ بار در سال به خارج کشور هم
سفر کنه
اگر واقعا راست میگید به 60/000/000 نفر حمایت معیشتی شده اسامی این افراد را با کد ملی در یک سایت معتبر اعلام کنید.
پاسخ ها
metycpu
| Canada |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
عزیزم! و اونن ده‌ها نفری که لایک کردن شما رو...
با اعلام نام افراد و کد ملی می‌دونید زمینه‌ی چه کلابرداریِ عظیمی فراهم میشه؟
علی رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
هستم ایزدطلب هستم کارگر تامین اجتماعی قراردای
از سامانه کد رهگیری دریافت نکرده ام اما یارانه معیشتی دریافت نکردم
با سلام. من یک کارگر هستم که بیمه تامین اجتماعی دارم و در منطقه جنوب شهر تهران زندگی می کنم. یارانه ما واریز نشده است. خیلی از دوستان وهمکاران نیز برایشان واریز نشده . ظاهرا ما جز 60 میلیونی نیستم.
برادر برو بانک اطلاعاتی خود رو اصلاح کن اشتباهه
همش دروغ میگویند برای بسیاری از مردم پول واریز نشده .۶۰ میلیون که میگویند دروغی بیش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
شصت میلیون سوری وعراقی ولبنانی وفلسطینی مد نظر بوده ظاهرا
آخه چرا با ذهن مردم بازی می کنید این خبرا کجا بود . اگر خانم کسی ماشین داشته باشه و اون رو هم پدرش بهش داده باشه آیا جزء میزان دارایی مرد خانواده محاسبه میشه
هیچ سیستم درست و درمونی برا اینکه چه کسی استحقاق داره یا نداره وجود نداره . تو فامیل ما بازنشسته داریم که حقوق 2 میلیونی میگیره و یارانه هم بهش تعلق میگیره در کنارش 3 تا خونه اجاره داده و کلی مال و یملک داره . اونوقت من نوعی کارمند با حقوق 3 تومن یه مسافرت خارجی رفتم اونم با پس انداز دو ساله خودم از دریافت یارانه محرومم.
وقتی میگن ۶۰ میلیون نفر یارانه معیشتی میگیرن ینی تقریبا ۷۵ درصد مردم کشور یارانه میگیرن
این درحالیه که بالاترین آمار برای سیستان و بلوچستانه که ۸۲ درصد هستش و تهران که خیلی جمعیت داره ۵۷ درصد
حالا چجوری میگن به ۶۰ میلیون دادیم الله و اعلم
برای 60 میلیون نفر واریز نشده و دروغ میگن ، من کارگر هستم نه خونه دارم نه ماشین اما برای من هم واریز نشده لازم بدونید کد ملی خودمو اینجا میزارم !
حدود 4 سال پيش به من زنگ زدند گفتند سالم هستي و بيماري صعب العلاج نداري گفتم خير ندارم بعدش در ماه بعد يارانه ام را قطع كردند به اون خدايي كه مي پرستيد راست مي گويم چون تالن اين 50 هزار تومن ارزش دروغ گفتن نداره اينه بانك اطلاعاتي كه ادعا دارند !!!
اقا من نه ماسفرت رفتم نه خونه دارم نه ماشین دارم چرا چیزی بحسابم واریز نشده چرا دارید مردمو عاصی میکنید ؟ چی میخواید از جون مردم اخه ؟
سرپرست خانوادم ی ما سیم کارت نداره. یعنی حق اعتراض هم نداریم !
والا ما کلی کارگر داریم که فقط برای دو نفرشون واریز شده.نمیدونم این شصت میلیون نفر واقعا مشمول ایرانیا میشه یا !!!
یکی نیست بگه آخه ........ مادر من 60 سالشه سیمکارت به نامش نداره،الان باید چیکار کنه؟؟؟؟؟؟
، ۶۰ میلیون نفر یارانه معیشتی گرفتند ؟
بازنشسته تامین اجتماعی با حقوق یکمیلیون وششصد و 3فرزند بیکار و همسر خانه دار،چرا یارانه حمایتی به من نریختند،کی باید جواب منو بده
اداره ما اکثر کامنداش زیر سه تومن حقوق میگرفتن یارانه بگیر بودن واسه هیچکدوم واریز نشده چرا دروغ میگن بیست میلیون آخر دروغی بیش نبود
حقوق من بالای 5 میلیون تومنه و خونه و ماشین دارم و نیازی به این پول ندارم . اما برای من واریز شد ولی برای پدرم که 1800 حقوق بازنشستگی داره و مستاجر نیز هست واریز نشد
«میرزایی در پایان یادآور شد که شاخص‌های آزمون وسع در روزهای آتی منتشر می‌شود.»
اگه واقعا شاخصی وجود داره، چرا الان منتشر نمیکنن و گذاشتن برای «روزهای آتی»؟
احتمالا قبا رو دوختن، بعدا «در روزهای آتی» الگوشو درست میکنن!
آقا من کارمند یه لا قبا سال 94 از یارانه حذف شدم و بعد از اون هم هیچگونه حمایت و معیشتی دریافت نکردم. من نمیدونم اون همه یارانه یگیر رو حذف کردند و باز هم آمار دادند که 78 میلیون یارانه میگیرند.. الان هم که 60 میلیون معیشت بگیر شدند اما به هرکی میرسیم میگند که ما معیشتی دریافت نکردیم..
به نام خدا
همان روزهای ابتدایی ریاست جمهوری آقای روحانی، بنا به درخواست دولت که هر کس نیاز ندارد انصراف بدهد، بنده فریب خوردم و انصراف دادم. الان که چند ماهی است بیکار هستم، به شدت نیازمند این یارانه ام.
برای افرادی مانند من، دولت تدبیر و امید چه راهکاری دارد؟
متشکرم

(لطفا زمینه حضور مجدد مردم در خیابانها را فراهم نکنید)
من با 53 سال سن تا الان نه ماشین داشته ام و نه تحت هیچ نوع بیمه ای چه درمانی و نه بازنشستگی هستم به من تعلق نگرفته و خانوار تک نفره هستم و در بیست سال گذشته نه ملکی خریداری کردم تازه خانه مشاع و شریک دارم. در حالیکه 24 ساعت این معاونین رییس جمهور می گویند به خاطر عدالت قراره کسی که بنزین مصرف نمی کند به انها یارانه بدهیم. اگرقرار بود ماشین و سابقه بیمه بازنسستگی برای خود مهیا کنم بایست از سپرده بانکی می گذشتم و به بهزیستی مراجعه می کردم
این یارانه باید به همه پرداخت شود چون بنزین برای همه گران شده است و مثل یارانه باید به همه پرداخت شود.
بازنشسته نیرو های مسلح و 3 میلیون حقوق در تهران مستاجر هستم. در عین ناباوری یارانه منو واریز نکرده اند فردا میرم جلوی وزارت رفاه خودمو آتش بزنم
این یارانه ی 60 میلیون نفری دروغی بیش نبود.
معلم منطقه 4 تهران با حقوق 3/3 میلیونی چرا برام یارانه تعلق نگرفته؟ مسئولین دروغگو توضیح بدهند!
والا ما که از هرکس از کارمند های اطرافمون و کارگرهای قراردادی هم که می پرسیم یک عده کمی گرفتند موندم این 60 میلیون توی ایرانند یا نه . در ضمن نتیجه گرفتم یا دور بری هام همه درغگو هستند یا اینکه ....
فقط ماشین ملاك نیست. خانه ها را بنام همسر كرده اند و همچنان بسته حمایتی را گرفته اند. بانك اطلاعاتی دقیق و عادلانه نیست. یا به همه بدهید یا همه را حذف كنید.
حالا تا مدتي مردم را با اين سبد آن سبد مشغول كنيد تا ببينيد چه مي شود . خجالت نمي كشيد . دويست هزار تومان دستمال مستراح نمي شود .
من یک کارمندم که گفته بودند یارانه حمایتی به ما تعلق میگیره.پرسیدم از 12 نفر از همکارام دو نفر واریزی داشتند.
من خودم کارمند وزارت کارم. از اکثر همکارانم در سراسر کشور سوال کردم. از هر 20 نفر به یک نفر داده اند. کدام 60 میلیون نفر. اینم مثل دروغ است. اگر واقعا به 60 میلیون داده اند خواهشم میکنم اقای رئیسی ار بازرسی کل کشور درخواست کند تا اسامی سرپرستان 60 میلیون نفر را با واریزی آنها از دولت درخواست کند و دروغ دولتمردان را رو کند.
اینطور که شما آمار دادید به زحمت به 40 ملیون نفر داده شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
کاش 40 میلیون بود عزیز. من از هر کسی میپرسم واریز نشده براش .. به نظر روحانی یه صفر اضافه گفته به جای 6 میلیون گفته 60 میلیون!
با سلام
والله نظرسنجي بين همكاران و اعضاي فاميل نشان ميدهد خيلي كمتر از 60 ميليون نفر كمك هزينه دريافت كرده اند . بازهم عدم صداقت مشهود است
کجا 60 میلیون نفر یارانه حمایتی گرفتند ؟
ما از یک خانواده کارگر بازنشسته هستیم که مشمول یارانه هم هستیم. اما تا حالا پولی نگرفتیم. دوست و آشنا و همکار و همسایه و بقیه بازنشسته ها ، از هر کس که میپرسم نگرفته .
بازنشسته اجاره نشین هستم ولی خبری از حمایت دولت نیست.
شرم بر شما با آمارهاي كذايي 60 ميليون نفر بسته حمايتي ريختيم ، از كجا باوركنيم آمار الكي ميدين
امروز رفته بودم دفترکانون بازنشستگان البته من ساکن شهرستان هستم.. حدود 15 نفر از همکاران بازنشسته (همه ی افراد حاضر) کمک معیشت رو دریافت نکرده بودند!!!! برای همه سوال بود که این عدد 60 میلیون نفر رو آقایون از کجا اوردند؟!!!! و مبنای محاسبه آنها چه اشخاص و یا خانواده هایی هستند.... متاسفانه از همان ابتدا شفافیت صفر و اطلاع رسانی هم غلط است... شایدهم همه چیز درست است و این ما هستیم که غلط اضافی میکنیم و نظر میدم تابناک جون...خخخخخ
احتمالا برای 23 میلیون نفر ریختن برای 60 میلیون نفر نه ..
پاسخگو که نیستن؟؟!! سامانه که راه انداختن چرته ، تازه داره میگه حتما خط باید بنام سرپرست باشه خب شاید خط بنام اعضای خانواده باشه چه ربطی داره ؟؟!!!
از هر 10 نفر به یک نفر یا حداکثر 2 نفر دادن و بس....
من با یه بچه مدرسه ای و مستاجری اونم با حقوق یک و نیم میلیون، هیچی واریز نشده. احتمالا از دهک های بالای جامعه هستیم و خبر نداریم!
پاسخ ها
نازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
احسنت به شما قشر مرفه نشین
ملتی که هیچ وقت درس نمیگیرد
تماما دروغه من یارانه میگیرم کارگر هم هستم ولی به من ندادن .از تمام همکارام هم پرسیدم به هیچ کس ندادن.
برای مادرم که مستاجره واریز نشده
60 میلیون . محل کار ما از 50 نفر به دو نفر دادن . 60 میلیون....!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
اون دو نفر رو هم از خودشون هستن
به ما ٦٠ ميليون بدبخت كمك كنين به من گدا كمك كنين خواهش مى كنم. خدا اجرتون بده. به من گدا كمك كنين.
اینطور که اینا میگن هفتاد میلیون نفر ایران جزو اون بیست میلیون هستند!!!!!!!
امروز تو صف نونوایی همه میگفتن هیچ مبلغی واریز نکردن فقط یه آقایی با سانتافه اومده بود میگفت خدا خیرشون بده همون مرحله اول برای خانواده چهار نفره اش واریز زده بودن.
بنده معلول هستم.با4فرزندبه ترتیب دبستانی.راهنمایی.دبیرستانی.دانشگاهی..ومستاجرهستم.ولی چیزی به حسابم واریزنشده.وهرچقدرهم دراین سامانه سعی کردم ثبت نام کنم همش رد کرد.60میلیون کیا هستند؟!
سلام وقتتون بخیر
مطمئنم حداکثر برای ۳۰ میلیون واریز کردن که اون هم قریب ۲۵ میلیون مربوط به مشمولین بهزیستی و کمیته امداد و افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی بوده.
بنده بازنشسته هستم .ماشین هم ندارم .یارانه ام راقطع کردن ویارانه معیشتی هم نداده اند .اعلام کنند به چه کسانی پرداخت کردند .مملکت را با وعده الکی نمی شود اداره کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
احسنت
من امروز شنبه ازحدود ۵۰ نفر همکاران اداره مون پرسیدم فقط برای یک نفر واریز شده بود . این یک نمونه کوچک آماریه. قشر کارمند هم همگی متوسط به پایین هستند . شک ندارم آمار ۶۰ ملیون از اون حرفاست. بخاطر این که حرفی زده باشن عدد رو بزرگ گرفتن ! کیه بره بشماره ! یکی ادعا می کرد اینجا مرکز زمینه باور نداری برو متر کن !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
تو اداراه ما هم از ۴۰ نفر فقط برای ۴ نفر ریختن .
بنده خانوار5نفره و روستایی ‌و کارمند هستم برای من یارانه معیشتی واریز نشد. در صورتیکه گفته بودند روستائیان و کارمندان مشمول این طرح میشوند.
من یک بازنشسته هستم وبجز حقوق بازنشستگی درآمد دیگری ندارم ولی بااین حال پول کمک معیشت برایم واریز نشد و امروز هم وقتی کد ملی خود را به سامانه مقرر اعلام کردم وبا اینکه موبایل بنام خودم هست ولی درمقابل اعلام کرد موبایل بنام من نیست ومن فکر کنم با این طرفند دولت تصمیم داره این کمک رو به مردم نکنه وفکر نکنم به شصت میلیون نفر پول واریز کرده باشه چون تعدادافراد نگرفته بسیار بیشتراز افرادی که پول به حسابشون واریز شده
احتمالا 60 میلیون تومن برای 60 نفر واریز کردن.
دولت اگر توان پرداخت سبد معیشتی به 60 میلیون نفررا داشت این وضعش نبود بنزین گران شد و این سبد معشیت نیز بلاشک مانند یارانه ها آرام ارام قطع میشه ، در محل کار ما که کارگریم از هر 10 نفر یکنفر گرفته یعنی عمرا شما به 60 میلیون نفر یارانه داده باشید ، بنزین برای مردم گران شد و اما گرانتر از آن عدم اعتماد مرد به دولت و مجلس است که هیچ وقت از حق مردمی که با رای ایشان بالا آمدند دفاع نکردن
جواب ساده است و نیازی به نظر کارشناسان نیست ، چون اصلا کارشناس نداریم . به صاحبخانه من بدبخت که ۵ طبقه دارد و یکی از آنها را به من مادر مرده اجاره داده و خودش و خانمش بازنشسته بانک و آموزش و پرورش هستند تعلق میگیرد اما به من که مقداری پول در بانک پس انداز کردم تا بعد شصت سال سر پناهی برای خانواده ام به ارث بگذارم تعلق نمیگیرد . دست مریزاد دولت تدبیر و امید .
احتمالاً به فک و فامیلای خورزو خان تعلق گرفته.
اینجانب بازنشسته سازمان زیرمجموعه خود ریاست جمهوری هستم با دوفرزند فارغ التحصیل دانشگاهی بی کار وبادریافت دومیلیون و 800هزار تومان پس ازسی سال خدملت صادقانه در پست کارشناسی وفاقد ماشین شخصی که متاسفانه ازنظر حضرات واجد شرایط گرفتن کمک معیشتی نشدم در حالیکه زیرفشار تورم اقتصادی کمرشکن شرمنده خانواده هستم دولت روحانی حتی دراین زمینه هم وعده دروغ داد وماهیت خودش رابرملا نمود
اینجانب بازنشسته سازمان زیرمجموعه خود ریاست جمهوری هستم با دوفرزند فارغ التحصیل دانشگاهی بی کار وبادریافت دومیلیون و 800هزار تومان پس ازسی سال خدملت صادقانه در پست کارشناسی وفاقد ماشین شخصی که متاسفانه ازنظر حضرات واجد شرایط گرفتن کمک معیشتی نشدم در حالیکه زیرفشار تورم اقتصادی کمرشکن شرمنده خانواده هستم دولت روحانی حتی دراین زمینه هم وعده دروغ داد وماهیت خودش رابرملا نمود
این عدد ۶۰ میلیون با نمونه گیری آماری از اقوام و همسایگان و دوستان ، صد در صد دروغه. ضمناً وقتی پس از دهها بار موفق شدم کد دستوری را یکبار با شماره دائمی و یکبار با شماره اعتباری بگیرم میگه این کد ملی مربوط به این شماره نیست در حالیکه هردو شماره به نام خودم هست و با کارت ملی آنها را مستقیماً از مخابرات و پیشخوان دولت گرفته ام. چرا مردم را سرکار گذاشته اند؟
سلام.بنده یک معلم حق التدریس هستم با ماهی 800تومان سه فرزنددارم به خداتوریشان شرمنده ا م حالا چطورحساب کردین بنده جزء سه دهک بالای جامعه هستم خودم نمی دونم.دروغ میگویید خیلی زیاد.
سلام.بنده یک معلم حق التدریس هستم با ماهی 800تومان سه فرزنددارم به خداتوریشان شرمنده ا م حالا چطورحساب کردین بنده جزء سه دهک بالای جامعه هستم خودم نمی دونم.دروغ میگویید خیلی زیاد.
روحانی حقوقدان مچکریم


واقعا توقع داشتین واسه 60 میلیون ایرانی واریز کنن؟!

چه کاری بود آخه بنزین رو گرون کنن

دولت کسری بودجه ش رو جبران کرد والسلام

از خواب بیدار شید خیلی وقته رسیدیم
خخخخ
لطفا لینکی در سایت قرار دهید و از کسانیکه سبد دریافت نکرده اند بخواهید نام و کد ملی خود را بدهند میبینید که بیش از سی-چهل میلیون نفر سبد دریافت نکرده اند
از 23 خانوار شرکت ما که همگی حقوق کارگزی میگیریم فقط به یک خانوتر تعلق گرفته !!!!!!!!! از گل خانواده من هم فقط به یک خواهرم تعلق گرفته !!!!! یعنی از حدود 100 نفری که مطمعنم فقط 5 نفر گرفته اند ....
ما چهار نفر هستیم ولی برامون ۱صدهزار ریختن آخه انصافه
فکر کنم برعکسه . 60 میلیون چیزی نگرفته اند. من که تو فامیل و همکارهای خودمو و همسرم کسی رو پیدا نکردم که دریافت کرده باشه
سلام مامستاجریم شوهرم بایه وانت کار میکنه یه پسر دانشجو یه دختر دانش اموز دارم یارانه میگیرم ولی بسته حمایتی تعلق نگرفته همه تعجب کردیم خدا به دادمون برسه
60 ملیون کجا بود 6 ملیونم ندادن همش تبلیق دروغه
یک خانواده ی سرشار مصیبت
بدون هیچ دریافتی ای از هیچ نهاد و اداره ی دولتی هستم
در روستا زندگی می کنم و
این روستا نیز کمترین امکان رفاهی را دارد
حتی اتوبوس واحد ندارد و یک حمل و نقل بی نظم ...
سلام ..من باصرف وقت زیاد کد ملی خود را ارسال کردم پیام امد که این شماره تلفن مربوط به این کد ملی نیست در حالیکه حدود ۱۵ ساله که من این شماره همراه را دارم والان نمیدانم باید چه کار انجام دهم بنظر میرسد اجرای طرح خیلی عجولانه وبا ایرادات فراوان انجام شده وفکر میکنم خیلی ها را سردرگم کرده کاش وزارت رفاه با شفافیت شرایط استحقاق را تعریف واعلام میکرد
به شما نشان می دهم ک دوستم در تهران همسرش حقوق میگیرد منزلش بیش از یک میلیارد است اتومبیل بالای 100میلیون دارد هر دو یارانه را دریافت می کند
من یک‌ خانم سرپرست خانوار هستم با حداقل حقوق این پول به حساب من سرپرست ریخته نشده و صد درصد دروغ بزرگی بود که به ما ملت گفتند
این یارانه به همه تعلق نمیگیره مخصوص بچه های یتیمی که بنز ضد گلوله سوار میشن . بقیه مردم انتظار دریافت نداشته باشن
ما هم دريافت نكرديم؟؟!!!
چرا به همون حسابی که یارانه واریز می کردند واریز نمیشه ؟
اتفاقی که در تهران افتاده ، جالبه ، بیشنر افرادی که پول بنزین گرفته اند ، کارت ملی آنها در شهرستان یا روستا ثبت شده ( صرفنظر از اینکه وضع مالی کنونی آنها چیست) ، ای کاش معیارهای پرداخت را هم مشخص میگفتند
تا امروز اطلاع دارم کسانی بسته حمایتی دریافت کرده اند که وضعشان از کسایی دریافت نکرده اند بهتر است
واریز یارانه در دولت احمدی نژاد براساس مدیریت مصرف سوخت وانرژی( برق گاز اب) ونان توسط خود مردم وسپس ازاد سازی نرخ اقلا. مربوطه بود حقوق کارمندان هم سالانه وکمتر از نرخ تورم همیشه افزایش یافته در صو رتیکه نرخ حاملهای انرژی ونان (بجز سوخت) همیشه بیشتر از نرخ تورم. در سالهای گذشته بوده است....حال چگونه است که یارانه اکثر کارمنیارانذف شده است؟ واقعا چه اتفاقی افتاده؟
واقعا شرم باد بر دولت مردم فریب و دروغگو ،از صد نفر ،مابازنشستگان تنها به یک نفر این طرح را شامل شده آدم نمی داند این 60میلیون کی ها هستند ؟ چرا دولت در این مورد اطلاع رسانی نمی کند و جواب ما را هم نمی دهد؟
نمیدونم این دورغی که اینها گفتن راس بوده یا نه ولی به ما که ندادن
من یه کارمند هستم تو شرکت ما که جمعا 18نفر هستیم به هیچ کس تعلق نگرفته و حتی خانواده های ما در شهرستان شیراز هم به هیچ کس تعلق نگرفته
من مدرک ارشد دارم و بی کار و شوهرم مدرک دکترا دارند ولی متاسفانه کار پیدا نکردن و به صورت کارشناس تو یه شرکت خصوصی کار میکنن با حقوق حداقلی و شامل طرح معیشتی نشدیم. اما خیلی از اطرافیان با حقوق بالا و صاحب خونه و ماشین شامل این طرح شدند. نمیدونم ملاک دولت چی بود؟ و چطور ما شامل سه دهک بالای کشور شدیم در صورتی که نه حقوق درست و حسابی داریم و نه ملک و املاکی. این عدالته؟؟؟؟؟
پول چی کشکه چی
تو بیمارستان ما برای من که خونه ندارم و یک ماشین پژو مدل ۸۸ دارم و مقداری پول تو بانک سپرده کردم تا یه خونه ای بخرم نریختن اما اون همکارمون که زن و شوهر کار می کنند و دارای یک آپارتمان دو طبقه با یه سمند مدل جدید و.... واریز کردند.
چرااز همون اول به حساب بانکی مردم نگاه نمیکنن من شوهرم راننده هس کرایه بارهایی رو که میزنه به حساب شوهرم واریز میشه بعد شوهرم واریز میکنه به حساب صاب ماشین لابد حساب مارو چک کنن میگن اینا پولدارن وکمک معیشتی نمیکنن خیته نباشید دلسوزان
من راننده مردم هستم بیمه هم خودم میریزم خونه ی پدری میشینم چرا برا ما واریز نکردن
از هر که مپررسیم میگن ما نگرفتیم امار بهتر است بررسی شود
بازنشسته تامین اجتماعی هستم ماهی دو ملیون حقوق میگیرم قبلا یارانه میگرفتم اما یارانه معشیتی بحسابم ریخته نشده . توی محلمون یک صندوق وام توسط آشنایان و همسایگان و اقوام به تعداد حدودا 30 نفر عضو درست کردیم که مسولشم خانم بنده میباشد که هر ماه از اول ماه تا دهم ماه حدودا مبلغ 62 ملیون بحساب خانومم ریخته میشود و تا پانزدهم همان ماه این مبلغ بحساب برندگان توسط خانومم ریخته میشود . حالا بخاطر این احتمالا یارانه معشیتی به من تعلق نگرفته . آیا این درسته
برای ما و اطرافیان ما هم واریز نشده به سامانه هم پیام میدیم خطا میده
برای ما و اطرافیان ما هم واریز نشده به سامانه هم پیام میدیم خطا میده
به يك خانواده كه سه واحد آپارتمان داره و ماشين نداره، بسته حمايتي تعلق مي‌گيره ولي براي كسي مثل من كه زن و شوهر حقوقمون به زحمت به 5 تمون مي‌رسه و مستاجريم و يك ماشين تيبا داريم تعلق نمي‌گيره، عدالت چقدر برقراره!!!
سلام خوش به حال اونایی که بدون دغدغه شامل حالشون شد شوهر من یه بازنشسته تامین اجتماعی با حقوق یک ملیون وهفتصد مستا جرم که هستیم دوتا دانشجوهم دارم یارانه بگیرم که هستیم تو سایت هم که میری جواب درستی دریافت نمی کنی ام باز منتظر می مونیم ببینیم چی میشه
ما امروز تو شرکت 100نفری نظر سنجی کردیم فقط 5نفر گرفتن
اگرمی خواهید مردم حرفی می زنید باور کنند اسامی کلیه افرادی که یارانه معیشتی گرفته اند منتشر کنید تا مردم ببینند
برا ما که اصلا ثبت نمیشه تو پیامک ما هم نگرفتیم حالا ی سوال اگه سرپرست خانوار هیچ خطی به نامش نبا‌شه چکار باید بکنه یا اگر خطش ایرانسل هم هست جوابگو نیست
من این کدی که میگین زدم چراجواب نیومد؟؟؟
من کد دستوری دادم ولی هیچ پیامی نیومد فقط پیام اومد که از این پس اطلاعات دولت به این شماره ارسال میشود
یعنی چی
من الان باید چیکار کنم؟
تا دیروز دغدغمون گرون شدن بنزین بود
سلام.اینجا گفته شده بعد از اعلام شماره ملی در سامانه ،تا ۴۸ ساهت وضعیت رو مشخص میکنه اما الان ۴ روز گذشته هنوز خبری نشده...!!!
سلام من تازه ازدواج کردم ولی بسته معیشتی رو نگرفتم هرکاریم میکنم ثبت نام نمیشه میشه راهنمایی کنید
ما از‌هر‌کی پرسیدیم گفتن چیزی واریز نشده نمیدونم به چه افرادی پس تعلق گرفته ؟!
طبقه بالا هم نیستیم
دقیقا
من یک نفرم نه خونه دارم نه ماشین دارم نه شغل ثابت دارم چهلو هشت سالم سنمه نه سهام عدالت بهم دادن نه بسته حمایتی من نمیدونم اینا که از سیر تا پیاز زندگی همه رو میدونن چرا گزینشی پول میدن همسایه ما سرگرد نیروی انتظامی همه چیزام داره ولی از تمام جنایت های دولت که تا الان دادن برخورداره یعنی من از اون وضعم بهتره یا پارتی ندارم
واقعا مسخره هست
مادرم تحت پوشش است ولی کمک معیشتی دریافت نکرده
من به همون کد که اعلام کرده بودین مراجعه کردیم ولی به جای جواب فقط گفتن دوباره به سایت مراجعه کنیم
خانمی که کارمند است ولی یک ریال آن راهم در زندگی خرج نمیکند. ایااین رامیشود جزو درآمد خانوار محسسوب کرد
چه طرحی ؟ اگه طرحی هست پس چرا به بدبخت بیچاره ها تعلق نگرفته ؟
سلام به حساب خودش صاحب نفت ایران است...
سلام
فکر کردی خیال کردی
آیه 41 سوره الرحمن.‌
من یک بازنشسته کشوری هستم لطفا مسایدت فرماید
سلام بنده 4دختردارم خودم شغلم ازادهست.من نمیدونم به چه کسانی بسته معیشتی دادند.والامن دخترم الان عقدکرده مردم هست.یکیشون هم دانشجوست.من چیکارکنم.
سلام من یک کارگرهستم به من یارانه معیشتی تعلق نگرفته مستاجر هم هستم
سلام من یک کارگرهستم به من یارانه معیشتی تعلق نگرفته مستاجر هم هستم
باسلام

حقوقم یک میلیون وهفتصد هزارتومن هست برام واریز نشد
دولت همیشه دروغگو بود امادر زمینه طرح معیشتی دروغگوتر هستش.
مگه خودتان نمیگویید حقیقت به مردم بگوییید
چرا نبا ید سبد میسعتی برای من کارمند تعلق نگیرد
دروغ دروغ دروغ تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سبد معیشتی و یارانه مانند کمیته امداد شده که حضرت امام برای نیازمند تاسیس کرد ولی الان افرادی که خونه دو طبقه و خودرو دارند عضو کمیته هستند و فرزندشان کار نمی کنه چون پول مفت مزه داده یا گاهی افرادی عضو هستند که دقیقا ۶۰راس گوسفند داره و افرادی که بعد فوت دویست میلیون از بانک پول در میاد حداقل کمیته امداد برای پرداخت بیت المال از بانک هم استعلام نگرفته الان در پاکدشت کسی را می شناسم که خودرو و خونه و دو جوان که پدرشان عضو کمیته هست یا در روستاهها فراوان دیده میشه که طرف ملک کشاورزی و اجاره سی میلیونی و دو راس گاو و بیست راس گوسفند ولی عضو کمیته امداد هست سبد معیشتی هم به ثروتمند داده شده افرادی که سوله و چند واحد خونه دارند
اعضای محترم وزارت رفا سلام من به عنوان سرپرست پخانواده خدمتتان عرض کنم. یک مترزمین ندارم . خانه .حقوق بگیر.بیمه. حدود15سال اجاره نشین یکی ازدکه های شهرداری مشغول به کارم که دو تا سه سال قبل .چون دکه از ورق‌ها و نبشی آهن بود بدلیل زنگزدگی و چسبیده بودن به سرویس بهداشتی شهر تصمیم به گسترش دستشویی و جدا کردن قسمت مردانه با توالت زنانه همراه دکه ای که جهت امرار معاش استفاده میکردم تخریب کردند تا مدتها بیکار بودم.که ساخت و ساز سرویس بهداشتی بغل سرویس چسبیده بهش جهت امرار معاش بهم کرایه دادند البته تا اجاره کردن، مجدد چه کشیدم بماند درکل با این همه نداری بدبختی دو فرزند دارم، که هر دو لیسانس دارند و بیکارند حساب بانکی خوبی هم ندارم میتوانید بررسی کنید با همه این وجود ماه قبل یارانه بهم تعلق نگرفت و کمک هزینه ام همینطور بانک ملت رفتم گفتن اشتباه شده این ماه یارانه دادن ولی کمک هزینه ندادند یارانه قبلی هم دریافت نکردم بقیه بدبختی هام بماند زمانی که نوجوان بودم به عنوان بسیجی در جبهه‌های جنگ از15سالگی 20سالگی هم متاهل همیشه فشار زندگی جنگ زندگی وزنده ماندن مسئولین عزیز کمکم کنید قربان شما زحمت کشان ملت و دولت!!!!!!
//..کککمننن
سلام من بیکارم درآمدم سفز هست سبدحمایتی نمیکرم
من از طرف معشیتی پوزش میطلبم منظور ما از ۶۰ میلیون نفر فقط ۶میلیون نفر بوده صفر اون ۶۰ میلیون حبابی هستش که دولت تمهیدات لازم را برای از بین بردن این حباب در دستور کار قرار خواهد داد!!!
سلام من یک مغازه ۱۷متری دارم سوپرمارکت پراید مدل90 دستگاه پزمغازه دارم همشهری ماکشاورزن بعضی موقعها کارت میکشند به مبلغ پنج میلیون حالا حساب کردند تراکنش من بالا است حالا من چکارکنم من 30میلیون وام گرفتم به حساب خانمم من دوتادختردارم جهزیه اینهاراچطوردرست کنم مغازه فقط بازورخودمان رامیچرخانم من چکارکنم من دیگه خسته شدم خودم رابکشم دینم راعوض کنم قاچاق فروشی کنم بعد که حرف می زنی یارانه قطع می‌شود من مگرتوایران زندگی نمی کنم حقم رابدهند بنزین آزاد میزننم لیتری ۳۰۰۰هزارتومان پس پول خودم رابدهند به خودم مگرحرف زورمیزنم
حق مردم بهشون بدین حق خودشون شماچکاردارن کی داره کی نداره
ما یه خانواده ۴نفره هستیم نه دوره اول معیشتی دریافت کردیم نه دور دوم ۲۷ سال مستاجر مردم هستیم پسرم هم نامزد داره شما چطوری متوجه شدید که ما غیر مشمول هستیم این عدالت شما هست شوهر من یه کارگر بیسواد خودم هم کارگر مردم هستیم نه خونه ای نه زمینی نه املاکی نه ماشینی .افرادی می شناسم هم خونه، هم ماشین هم املاک دارن واقعا متاسفم
خوبه که اسممون و گذاشتیم مسلمون عدالت و از کی یاد گرفتین تو را خدا با عدالت رفتار کنین ما یه ماشین داریم خونه هم نداریم اونوقت به ما تعلق نگرفته تو فامیل ما یکی از ثروتمندان که به اون تعلق گرفته
ما شش نفر هستیم حقوق زیر شش ملیون ولی یارانه معیشتی نریختن ماشین سواری پیکان ویک خانه
من کارمندم حقوقم سه تومنه سه تا بچه دارم با کلی خرج نتراشیده ،واسه من که واریز نشده داخل محل کار هم پرسیدم از هر ده نفرفقط یکی دو نفر گرفتن از اقوام هم همینطور
احتمالا این عدد شصت ملیون،شش ملیون بوده یه صفر ناقابل بهش اضافه کردن ،صفره دیگه چیز مهمی نیست که
من کارمندم حقوقم سه تومنه سه تا بچه دارم با کلی خرج نتراشیده ،واسه من که واریز نشده داخل محل کار هم پرسیدم از هر ده نفرفقط یکی دو نفر گرفتن از اقوام هم همینطور
احتمالا این عدد شصت ملیون،شش ملیون بوده یه صفر ناقابل بهش اضافه کردن ،صفره دیگه چیز مهمی نیست که
سبدمعیشتی را به ما ندادند
سلام من یه خانواده 5نفره ام یه ماشین فروختیم 50میلیون که سرمایه 17 سال زندگیه الان میگن توی نه ماه 48 میلیون تو حسابتون جابه جا شده مشمول نیستین چرا تمام برا فک وفامیل خودشون واریز کردن
سلام برا خواهرمنم که یتیم داره معیشتی ندادن تاالان
سلام برا خواهرمنم که یتیم داره معیشتی ندادن تاالان
سلام برا خواهرمنم که یتیم داره معیشتی ندادن تاالان
من سرپرست خانوادم خیاطی انجام میدم در واقع بد سرپرستم شوهرم ما را ول کرده رفته وکارت یارانه نیز پیششه وهیچ کمک دولتی نیز ندارم حتی بیمه هم ندارم و۶ ماه بدلیل کرونا هم مشتری نیست مستاجرم هستم باید برا دریافت یارانه جدید ویا حق معیشت چکار کنم
این یارانه ها رو کسایی میگیرن که همه چیز دارن.اصلا معیار شون برای دادن یارانه درست نیست.
چرا همه چیز گرون گردند تو کرونا به جای که ارزون کنن گرون گردن از کجا بیاریم تواین بی پولی باید به مادر شوهرم بدیم خودمون نداریم یکی دیگرم باید نون بدیم
ماخانواده ۵ نفری ومستاجرهستیم ماهی۱۳۵۰۰۰۰ تومن اجاره خونه میدیم وحقوقمون۲۱۰۰۰۰۰ هستش،پول آب ویرق وگاز هم بکنار،باچی شکم بچهامون روسیر کنیم،بخداسوتغذیه گرفتن،اونوقت جزؤ یارانه بگیران کمک معیشتی نیستیم
اینبار معلومه چشم بسته معیشتی رو بجای قشر کم درامد به قشر پردرامد وکارمندان و حقوق بگیران دادن
خواهش میکنم لطفا دقت کنید به فقیرا معیشتی نریخنتن به کارمندان ونظامیها ریختن درسته ما بیمه تامین اجتمایی هستیم ولی کارگر هستیم چنان درامدی هم نداریم توروخدا دقت بکنید اونی که توکرونا اسیب دیده ماییم نه حقوق بگیرا تورو خدا حرفای مارو به گوش آقای روحانی برسوند
با سلام من معلول شدید جسمی حرکتی هستم از بهزیستی بهم نه کمک یارانه نه کنک معیشتی نمی‌دن هر سه ماه هم چند قاضی می زنند عونم قط کردن بی انسانها بسته‌ای حمایتی رو کی داده کی گرفته است ای بابا همش بهمون دروغ میکنند سر مونو شیره می‌مالند تو بهزیستی میکنم ۸انم تلفزیون همش دروغ میگه ما چیکا ر کنیم پس ما آقای ریسی دردمون روبه کی بگیم
برای ماهم که کارگرم واریزنشده
برای ماهم که کارگرم واریزنشده دولت نباید فرق بزاره
بنده کارگر هستم دوتا بچه گوچک دارم واسم واربز نکردن پس اون ۶۰میلیون کیا هستن خداوکیلی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی