بازدید 10461

۱۰ شغل عجیب و پردرآمد

کد خبر: ۹۳۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 19 November 2019
شاید گمان کنید شغل سخت و منحصر به فردی دارید، ولی ما در اینجا به معرفی شغل‌هایی می‌پردازیم که تاکنون نامشان به گوشتان نخورده است.

به گزارش تسنیم، در سراسر دنیا شهروندان هر کشور شغل‌های تعریف شده‌ای دارند که برای همگان آشنا هستند و هر روزه همه ما با آن‌ها سر و کار داریم مثل پزشکان، وکلا و خبرنگاران و...، ولی در این بین برخی از افراد هستند که به واسطه خلاقیت و توانایی‌های خود و نیاز‌هایی که در گذشته وجود نداشته است و در حال حاضر به وجود آمده دست اقدام به ایجاد شغل جدیدی می‌کنند و در تعجب این شغل‌های نوین از جمله پردرآمدترین‌ها نیز هستند.

شاید گمان کنید شغل سخت و منحصر به فردی دارید، ولی ما در اینجا به معرفی شغل‌هایی می‌پردازیم که تاکنون نامشان به گوشتان نخورده است.

۱-حرکت دهندگان کوه یخ

متوسط حقوق سالانه این کار ۲۰ هزار دلار است؛ این افراد در گشت ساحلی مشغول به کار هستند و با این کار مانع برخورد کشتی‌ها با کوه‌های یخ خواهند شد و در اثر این اقدام درصد تصادفات در سواحل امریکا به شدت کاهش پیدا کرده است.

۲-موج سواری برای سگ‌ها

درآمد این کار ساعتی ۱۴ تا ۲۱ دلار است؛ این تفریح برای حیوانات خانگی از زمانی به شهرت رسید که ویدئو‌های آن در یوتیوب دست به دست شد و اکنون خیلی از افراد در این کار مشغول به کار هستند.

۳-برنامه‌ریز حرفه‌ای عروسی

درآمد این کار ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار به ازای هر مراسم عروسی است؛ در حال حاضر نه تنها ثروتمندان بلکه بسیاری از افراد و شهروندان معمولی به دنبال برگزاری مراسم عروسی خود به نحوه احسن هستند و در این راستا از افراد حرفه‌ای استفاده می‌کنند که در این کار تخصص دارند و همین اتفاق باعث گسترش این شغل شده است.

۴-سوگواری حرفه‌ای

میانگین درآمد این کار ۷۰ دلار به ازای هر دو ساعت است؛ به گزارش بیزینس اینسایدر شرکت‌هایی وجود دارند که برای افرادی که فردی در خانواده شان در گذشته است عزاداران حرفه‌ای می‌فرستند تا به اصطلاح مراسمشان با شکوه برگزار شود.

۵-پرستار بچه پاندا؛ درآمد سالیانه ۳۲.۵۰۰ دلار

چه کسی نمی‌خواهد از یک بچه پاندای پشمالو مراقبت کند؟ اما این کار بسیار جدی‌ای است و قبول شدن در مصاحبه برای گرفتن این شغل بسیار زمان بر است چراکه پرستار بچه پاندا باید ۳۶۵ روز از سال را به شغلش اختصاص دهد.

۶-تماشاگر تلویزیون

درآمد این کار ساعتی ۲۰ دلار است؛ به کسانی که در این کار شاغل هستند یک سری از برنامه‌های مشخص رتبه بندی شده می‌دهند و آن افراد مجاز به تماشای این برنامه‌ها هستند و پس از آن باید یک تحلیل از برنامه‌ها به کارفرما ارائه دهند.

۷- پری دریایی حرفه‌ای

درآمد این پری‌های دریایی حتی به ساعتی بیشتر از ۳۰۰ دلار نیز می‌رسد و وظیفه آن‌ها آموزش شنا کردن مانند پری دریایی به افراد مشتاق است.

۸- تست کننده غذای سگ‌ها

درآمد شاغلان در این کار یعنی تست کردن غذای سگ، سالیانه ۳۴ تا ۱۱۷ هزار دلار است؛ سگ‌هایی که در این شغل فعالیت می‌کنند به استخدام شرکت‌های تولید غذای سگ در می‌آیند و این کار را برای این می‌کنند تا غذا‌هایی که تولید می‌کنند مورد پسند حیوانات خانگی واقع شوند.

۹- نویسنده متن کلوچه‌ها

درآمد شخصی که در این حوزه فعالیت می‌کند ۴۰ تا ۸۰ هزار دلار است؛ وظیفه وی نوشتن متن‌هایی است که در داخل کلوچه‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود و معمولا کارخانه‌های تولید این کلوچه‌ها عده‌ای از این دسته از کارمندان را به استخدام درمی آورند.

۱۰-ایستادن در صف

درآمد کسی که در این حوزه فعالیت می‌کند هفته‌ای هزار دلار است؛ در دنیای امروز که خیلی از افراد آنقدر پر مشغله هستند که وقت کافی برای ایستادن در صف را ندارند و یا حوصله این کار‌ها را ندارند به ازای ایستادن در صف به اشخاصی که این کار را می‌کنند پول می‌دهند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی