بازدید 3679

ناآرامی‌های مازندران بازداشتی نداشت

کد خبر: ۹۳۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 18 November 2019
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به شرایط و اوضاع آرام و عادی در استان گفت: کسی در ماجرا و ناآرامی‌های اخیر در استان بازداشت نشده است.

حسین حسن نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه کسی تا کنون در استان در پی ناآرامی‌های پس از اصلاح قیمت بنزین بازداشت نشده است گفت: به تعداد محدودی تذکر و راهنمایی‌های لازم ارائه شده است.

وی درباره اقدامات برای پیشگیری از گرانی‌های اجناس با اظهار اینکه بازرسی‌های سازمان‌های تعزیرات و سازمان صمت شبانه روزی در حال بررسی است، افزود: هیچ گونه کمی و کاستی نیز در اقلام و مایحتاج ضروری مردم وجود ندارد و همه اقلام تامین شده است.

حسین نژاد یادآور شد: از دستگاه‌های عمومی خواسته شده اقدامات خودکنترلی را انجام دهند تا شاهد گرانی در استان نباشیم و بتوانیم جلوی فضای روانی ناشی از گرانی احتمالی را بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: با تلاش همه اعضای شورای تامین و هوشیاری جدی مردم که متوجه شدند باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند شاهد فضای آرامی در استان هستیم.

وی با تاکید براینکه باید مکانیزم‌های قانونی برای اعتراض مدنظر قرار گیرد عنوان کرد: در روز‌های اخیر مردم با کلیات طرح اصلاح قیمت بنزین و عواید حاصل از آن بیشتر آشنا شدند و بنظر می‌رسد هرچه جلوتر رویم و با توجه به حمایت‌های دولت از اقشاد جامعه، حمایت از طرح بیشتر خواهد شد.

حسن نژاد در پاسخ به اینکه آیا رد پای نفوذ درناآرامی‌های اخیر در استان شناسایی شده است افزود: طبیعی است که نظام اسلامی دشمنان جدی دارد که قصد نفوذ دارند، ولی اینکه آیا دامنه اثرگذاری آن به حوادث در استان رسیده باشد جای بررسی بیشتر دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل