بازدید 3467
با مجوز سازمان بورس عرضه شد

عرضه ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق صکوک در فرابورس

اوراق صکوک ۳۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری و توسعه کیش در فرابورس عرضه و در کمتر از ۳۰ دقیقه خریداری شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ 13 November 2019

اوراق صکوک ۳۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری و توسعه کیش در فرابورس عرضه و در کمتر از ۳۰ دقیقه خریداری شد.

به گزارش بورس تابناک، گفت: غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از فروش ۳۰ دقیقه ای ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق صکوک اجاره سرمایه گذاری و توسعه کیش در فرابورس خبر داد و گفت: امید می رود این رویداد نقطه آغازی باشد تا بتوانیم از ابزار مالی مناسب برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به ویژه زیرساختی در تمامی مناطق آزاد استفاده کنیم.

با مجوز سازمان بورس صکوک اجاره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش (سهامی خاص) به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان ازطریق فرابورس با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در تالار بورس کیش عرضه شد.

دارایی مبنای انتشار این اوراق یک باب ملک ویلایی با کاربری مسکونی است که توسط شرکت واسط مالی دی سوم از شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به آن شرکت واگذار می شود.این اوراق ۴ ساله و با نرخ اجاره بهای ۱۸ درصد است که این اجاره بها هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب دارندگان اوراق واریز می شود.

ناشر این اوراق شرکت واسط مالی دی سوم (با مسئولیت محدود)، ضامن این اوراق بانک مسکن، بازارگردان و متعهد پذیره نویس تامین سرمایه بانک مسکن و عامل فروش این اوراق کارگزاری بانک مسکن است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر