بازدید 6900

اظهارات زنگنه درباره مخزن نفتی جدید و قیمت بنزین

وزیر نفت با بیان این که در خصوص سهمیه بندی بنزین هیچ چیز مشخص نیست درباره مخزن نفتی جدید کشف شده گفت: این مخزن مشترک نیست.
کد خبر: ۹۳۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 12 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، وزیر نفت در واکنش به اخبار منتشر شده در خصوص سهمیه بندی بنزین گفت: در این باره هیچ چیز مشخص نیست، اما هر وقت دستوری به ما ابلاغ شد، آن را اجرا می‌کنیم.

بیژن زنگنه که برای پاسخگویی به سوال نمایندگان به کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی آمده بود پس از این نشست در پاسخ به پرسشی درباره زمان اجرایی شدن سهمیه بندی بنزین افزود: هنوز چیزی مشخص نیست باید صبر کنیم تا دستور العمل آن ابلاغ شود.

وی با انتقاد از برخی شایعه پراکنی‌های اخیر مبنی بر سهمیه بندی بنزین گفت: این شایعه پراکنی‌ها و توئیت زدن‌ها فقط مردم را نگران می‌کند.

زنگنه افزود: هنوز دستورالعملی صادر نشده است، اما هر وقت دستوری ابلاغ شود ما نیز آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم تا هر کاری که در این زمینه انجام می‌شود خیرش به طبقات ضعیف جامعه برسد.

وزیر نفت در خصوص نشست خود با اعضای کمیسیون انرژی مجلس هم گفت: در این نشست نمایندگان سوالی درباره تامین سوخت کم سولفور برای کشتی‌های اقیانوس پیما داشتند که درباره آن توضیح دادیم و برخی اطلاعات نیز با دوستان رد و بدل شد، زیرا در شرایطی که داریم کار‌های سنگینی بر عهده وزارت نفت است و امیدواریم با همکاری مجلس آن‌ها را پیش ببریم.

زنگنه درباره مخزن نفتی جدید کشف شده هم افزود: این مخزن مشترک نیست و ما در طرح‌های توسعه‌ای که برای میادین قبلی نظیر سپهر، آب تیمور، جفیر و منصوری داریم موضوع برداشت از این مخزن را هم در دستور کار قرار خواهیم داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر