بازدید 44764
مذاکره فدراسیون با مرد بلژیکی و همسرش برای پرداخت پول در استانبول تعیین کننده است؛

انتخاب فوری سرمربی جدید تیم ملی در صورت نیامدن ویلموتس/ دایی، یحیی و برانکو سه گزینه اصلی نیمکت ایران مقابل عراق

در حالی که زمان به سرعت می‌گذرد و تیم ملی طبق برنامه قبلی فیفا، پنج روز تا جدال حساس با عراق فرصت دارد، کادر فنی ایران از هم متلاشی شده و هیچ چیز سر جایش نیست. ویلموتس به خاطر مطالبات نجومی اش قهر کرده و فدراسیون در حال رایزنی با همسر او و پرداخت ارزی در استانبول برای بازگرداندن اوست! بهترین خبر برای ایران، تعویق زمان بازی از سوی فیفا به دلیل تغییر مکان مسابقه خواهد بود
کد خبر: ۹۳۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 08 November 2019

در حالی که طبق برنامه قبلی فیفا، تنها پنج روز تا برگزاری بازی حساس تیم ملی ایران با عراق در مقدماتی جام جهانی باقی مانده است، حواشی مختلف باعث نگرانی دو رقیب قدیمی شده .که البته به نظر می‌رسد، بحران در اردوی تیم ملی ایران جدی‌تر باشد!

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ در حالی که مقامات رسمی و رده بالای فدراسیون فوتبال ایران طی چند روز اخیر، روزه سکوت گرفته اند و در برابر تصمیمات واکنشی نشان نمی‌دهند، شنیده می‌شود که فیفا هنوز میزبانی شهر امان، پایتخت اردن به جای شهر متشنج بصره را نپذیرفته و نامه‌ای هم به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال نکرده و تدارکی برای سفر دیده نشده است.

تنها چیزی که مشخص و حتمی شده، انتقال میزبانی عراق از دو بازی با ایران و بحرین به بیرون خاک این کشور به دلیل ناآرامی‌های سراسری در کشور بحران زده خاورمیانه است. در میان سکوت ها، باید به مصاحبه عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال استناد کرد که گفته است: عراق درخواست داده بازی در اردن برگزار شود، اما فیفا هنوز پاسخی به ما نداده است.

انتخاب فوری سرمربی جدید تیم ملی درصورت نیامدن ویلموتس/ دایی، یحیی و برانکو سه گزینه اصلی نیمکت ایران مقابل عراق

آیا ویلموتس برمی‌گردد؟

با این حال قطعا مشکل اصلی تیم ملی ایران برای این مصاف تعیین کننده، زمین محل برگزاری مسابقه نیست، بلکه در حال حاضر، تیم ایران در کمال ناباوری فاقد سرمربی فعال است و گفته می‌شود، مارک ویلموتس بلژیکی قصد ندارد، برای هدایت تیم ملی به کشورمان برگردد! او که مدت هاست در مرخصی است، طبق آخرین اخبار منتشره در رسانه‌های بلژیک، تقاضای فسخ قرارداد را برای فدراسیون ایران فرستاده و منظر پاسخ است. دلیل این تمایل به جدایی هم برای همه واضح است؛ «عدم دریافت حقوق و دستمزد».

فدراسیون فوتبال ایران مدعی است، به دلیل مشکلات و موانع موجود در راه انتقال پول به حساب سرمربی خارجی اش ـ که از تحریم‌های بانکی آمریکا پس از خروج از برجام نشأت می‌گیرد ـ امکان پرداخت حق الزحمه ویلموتس را ندارد و حتی حالا جدایی یکی از دستیاران خارجی کادر فنی تیم ملی به همین دلیل، علنی شده است.

سکوت هاشمیان و تأیید تلویحی بحرانی که هر روز شدیدتر می‌شود

تیم ملی که طبق اصول بازی‌های رسمی فیفا باید تمریناتش را از فردا آغاز کند، هنوز هیچ لیستی برای بازی با عراق اعلام نکرده و وحید هاشمیان دستیار ایرانی ویلموتس هم که نزدیک‌ترین چهره ایرانی به مربی بلژیکی است، حاضر نشده در این باره اظهارنظر کند. او در آخرین مراجعه خبرنگاران حاضر به صحبت نشد و پاسخ را به فدراسیون فوتبال ارجاع داد تا مشخص شود اوضاع تا چه میزان بحرانی است.

در این میان سخنان تکراری علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم نیز نتوانست چیزی را مشخص کند و در آن اظهار نظر هم تأیید شد که مثل سابق، مشکل انتقال ارز و پرداخت بانکی در اروپا به جای خود پابرجاست و قرار است این مشکل حل شود!

در همین ارتباط، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از دربی دیروز خودروسازان مقابل سایپا درباره مسائل تیم ملی و ویلموتس به خبرنگاران نگران گفت: این مانع باید برطرف شود، اما باید دید که چقدر مسائل دست فدراسیون است. متاسفانه آمریکا بر سر مسائلی مانند برجام و محدودیت‌های مالی که ایجاد کرده، باعث این مشکلات شده و فدراسیون هم خسته شده است. به آقای تاج خسته نباشید می‌گویم، چون زحمت زیادی کشید تا این پول را از مراجع خودش تهیه کند.

این جمله عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد، فدراسیون تنها مشکل انتقال نداشته و در تهیه این بودجه نیز ضعف‌هایی وجود داشته و تاج و همکارانش با حساب خالی فدارسیون مواجه شده اند. حسابی که به دلیل عدم دریافت مطالبات از سوی فیفا به شدت کفگیرش ته دیگ خورده.

قهر ویلموتس و بحرانی به نام نیمکت خالی برای تیم اول آسیا!

رقمی که فدراسیون به ویلموتس بدهکار است هنوز مشخص نشده، اما این مبلغ آنقدر هست که مرد بلژیکی بر خلاف بار‌های گذشته ـ که به صراحت از صبر و تعامل با فدراسیون می‌گفت ـ حالا از کوره در برود و قید هدایت تیم ملی را بزند. در همین ارتباط صحبت‌هایی مبنی بر مذاکره او با تیم آنتورپ بلژیک هم به گوش می‌رسد تا به زودی روی نیمکت این تیم حضور یابد. اگر این خبر‌ها را جدی بگیریم، باید نیمکت تیم ملی در آستانه بازی با عراق را بدون سرمربی قلمداد کنیم.

شیعی در خصوص آخرین وضعیت مطالبات مارک ویلموتس گفته: مسأله را از آقای تاج بپرسید. چیزی که من می‌دانم، این است که مسائل مالی از داخل تأمین شده و به دنبال روشی هستیم که این پول به دست سرمربی برسد. چند راهکار در دستور کار است، اما پول آماده شده و تا دو، سه روز آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

انتقال اسکناس‌های ویلموتس؛ با چمدان یا حساب‌های فرعی؟

پاسخ بعدی شیعی روشن می‌کند که فدراسیون فوتبال قصد ندارد پول سرمربی اش را به صورت چمدان دلار یا یوروی نقد پرداخت نماید؛ «دادن پول نقد عرف نیست و دردسر دارد.» شیعی درباره میزان این رقم که از هفته‌ها پیش وعده اش به ویلموتس داده شده هم حرفی نزد تا ماجرا بغرنج‌تر شود؛ بنابراین، نکته بعدی، اما میزان پرداختی فدراسیون به ویلموتس است که باید دید آیا پولی که فدراسیون احتمالا برای وی مهیا کرده؛ همان رقم طلب اوست و یا تنها بخشی از آن تهیه شده تا رضایت مقطعی سرمربی بلژیکی جلب شود؟

«این مسائل حل شود، آقای ویلموتس برمی‌گردد، اما هنوز زمان بازگشت او مشخص نیست!»؛ این جمله شیعی به طوری علنی مشخص می‌کند که سرمربی تیم ملی قهر کرده و تا زمان دریافت پول هیچ امیدی به بازگشت وی وجود ندارد! زمان سه روزه برای پرداخت مبلغ معوقه دستمزد ویلموتس هم به این معناست که برای بازی با عراق، تیم ملی ایران با بحرانی بزرگ به نام نیمکت خالی دست به گریبان خواهد بود.

آخرین خبر‌هایی که در فدراسیون دست به دست می‌شود، پروسه مذاکره با همسر ویلموتس است که مسائل حقوقی شوهرش را بر عهده دارد. گویا فدراسیون فوتبال ایران انتقال پول از طریق حسابی ثانویه در استانبول به این زوج بلژیکی را مدنظر دارد، اما ویلموتس و همسرش هنوز موافقت خود برای حضور در ترکیه و دریافت پول از حسابی در یکی از بانک‌های این کشور را تأیید نکرده اند. برای همین منظور گفته می‌شود، مدیر مالی فدراسیون به استانبول پرواز کرده و در صدد جلب رضایت ویلموتس است، اما اگر این مربی همچنان بر جدایی و فعال کردن بند فسخ قرارداد طبق قوانین فیفا اصرار بورزد، باید بلافاصله سراغ گزینه جایگزین رفت، چون اصلا وقتی برای تغییرات نمانده و تیم ملی باید فردا صبح در کمپ کارش را برای جدال با عراق آغاز کند. یقینا در چنین شرایطی، همه چیز علیه تیم ملی ایران خواهد بود.

اگر ویلموتس نیاید، سرمربی تیم ملی ایران مقابل عراق، کیست؟

تصور کنید تیم ملی ایران برای یکی از مهمترین مصاف‌های رسمی چندسال اخیرش سرمربی ندارد و وحید هاشمیان نیز با توجه به روحیات حرفه‌ایش در شرایط فعلی حاضر نخواهد شد سرمربیگری تیم ملی را بپذیرد.

حمید استیلی و یحیی گل‌محمدی سرمربیان تیم فوتبال امید و شهرخودرو پیش از دیدار تدارکاتی دو تیم با مارک ویلموتس سرمربی تیم‌ملی ایران دیدار و گفت و گو کردند

به این ترتیب باید به سریع‌ترین گزینه‌های ممکن در دسترس فکر کرد و اگر گزینه داخلی باشد، شماره یک بدون تردید علی دایی است که در لیگ ایران تیمی ندارد و بعد از کارلوس کی روش نیز خبر‌هایی مبنی بر رد پیشنهاد فدراسیون از سوی او، منتشر شده بود؛ هرچند هیچ گاه رسما از دو طرف تأیید نشد. دایی یک بار و در اوج جوانی به عنوان یک مربی هدایت تیم ملی را در مقدماتی جام جهانی به دست گرفت که پیش از پایان رقابت‌های مرحله گروهی به دلیل شکست خانگی مقابل عربستان در ورزشگاه آزادی برکنار شد.

برای گزینه دوم داخلی نام خاصی به ذهن نمی‌رسد هرچند چهره‌هایی همچون یحیی گل محمدی، امیر قلعه نویی و حتی جواد نکونام در صف انتخاب‌ها قرار می‌گیرند که مورد نخست بدلیل درخشش در چند فصل اخیر لیگ داخلی، محتمل‌تر از سایرین است. یحیی که به نسل جدید و مدرن مربیان ایرانی تعلق دارد، سابقه کاپیتانی تیم ملی و گلزنی در جام جهانی را داراست و اگر فدراسیون برای انتصاب او به نتیجه برسد، قطعا دیگر موافقت مالکان تیم سهرخودرو همانند زمان انتخاب کادرفنی تیم امید، مطرح نخواهد بود چراکه پای حیثیت و منافع ملی در میان است.

اما در وضعیت موجود و بین گزینه‌های خارجی، بهترین و دم دست‌ترین گرینه کسی نیست جز برانکو ایوانکوویچ که همه فاکتور‌های لازم برای سپردن سکان هدایت تیم ملی ایران را به عنوان یک خارجی آشنا به فوتبال ایران البته در وضع موجود دارد.

او تیم ایران و حتی حریفان منطقه‌ای همچون عراق و بحرین و ... را بسیار بهتر از ویلموتس می‌شناسد، با گرفتاری‌های مالی و اقتصادی کار کردن در کشورمان آشناست و بعید است، مشکلی با نحوه پرداخت مخارج کادرفنی داشته باشد. مهمتر از همه اینکه برانکو اکنون بیکار است و برای بازگشت به رأس کادرفنی تیم ملی احتمالا مشکلی نخواهد داشت. انتخاب احتمالی او تلفاتی دربرنخواهد داشت و بعید است گزینه خارجی همچون او برای شرایط بحرانی و در صورت عدم بازگشت ویلموتس برای تیم ملی مناسب باشد.

Related image

تعویق زمان مسابقه، بهترین تصمیم برای تیم ملی ایران

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد، خبر خوشحال کننده برای ایران این خواهد بود که فیفا ـ که تا امروز طبق گفته شیعی، زمان و مکان جدید مسابقه را به فدراسیون ایران ابلاغ نکرده ـ تصمیم به تعویق زمان مسابقه بگیرد: «فیفا هنوز جوابی در این باره به ما نداده است. عراق درخواست داده تا بازی در اردن برگزار شود، اما فدراسیون جهانی هنوز جوابی نداده است. فیفا در این خصوص هنوز نامه‌ای به ما نداده و ما هم منتظریم.»

نویسنده: مجید کوهستانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳۹
میگن همش زیر سر زنوزی مالک تراکتورسازیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
اونها که خودشان جام فلزی نمیخواهند
جام فلزی از نوع جعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
کدوم احمقی میگه و کدوم احمقی اینو باور میکنه!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
زنوزی میتونست مثل ایلان ماسک سرمایه اش رو برای علم هزینه کنه و جاودانه بشه ولی او چند روز هیاهوی بی فایده و گذرای فوتبال رو انتخاب کرد و سرمایه اش رو به جیب فوتبایست های میلیاردر ریخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
چقدر کینه و دشمنی. عزیز من این ترکیه است که به اکراد سوریه حمله کرده است چه ربطی به ترک و کرد ایرانی دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
خیلی با نمکی مزدور
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
حسود هرگز نياسود
مایلی کهن را بیاورید. مطمئنم حاضر است رایگان کار کند.
حالا موجه میشیم که کیروش چه پوست کلفت و روحیه جنگنده ای داشت که 8سال دوام اورد و یک تیم بینظیر ساخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
بی نظیر در چهارم شدن
درگروه های جام جهانی
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اره اخه قبل از کیروش سه هفته مانده به پایان مسابقات انتخابی بدون استرس میرفتیم جام جهانی و بعد از همگروه شدن با آلمان و برزیل و ایتالیا به عنوان سرگروه میرفتیم بالا و در کل جام چهارم میشدیم
ولی با کیروش بعد پلی اف اسیا و بین قاره ای با گل دقیقه نود به فاصله هر دو سه دوره یه بار رفتیم جام جهانی و اونجا با تیمهای سید 5و6و7 همگروه شدیم و در نهایت چهارم میشدی و برمیگشتیم
حالا بعد از کیروش رو هم میبینیم که چطور میریم جام جهانی (اگه بریم) و تو گروه چندم میشیم البته با چه تیمهایی
این قضیه فقط یک آبروریزی بین‌المللی برای ایران است.
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
چه قایده ایی دارد که ما با اعتبار باشیم ؟ چ فایده ایی داره که پاسپورت ما با اعتبار باشد؟ چ فایده ایی دارد که اینعا بی ثباتی ما را نشان دهد؟
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
بعد از ۸ سال ابرومنداته وبا ارامش رفتن به جام جهانی تموم شد.ودوباره استرس ودعا و فغان ها شروع شد..یادش بخیر کی روش چه راحت تیم را میبرد حلم جهانی
واقعا خنده داره
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
ولی مسئولان میگن تحریم ها شکست خورده !! عجب وضعی است
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
چرا به ایشان معادل طلبش طلا نمیدهند؟
یا چند خودرو تا خودش برود بفروشد؟
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
عزیزم از نشونه های شکست خوردن تحریمها همین بس که دارین میبینید پول سرمربی رو نمیتونن واریز کنن
یعنی این مملکت امام زمان تا الان نگه داشته.
مربی به درد بخور نبود فقط بخاطر پول آمده ایران نیامده برای خدمت به ملت ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
خدمت به مردم ایران؟؟؟زیاد صدا وسیما نگاه نکن تا اینقدر داغون فکر نکنی...خدمت به ملت ایران دیگه چه حرف مسخده ایه اخه؟طرف اومده پول بگیره کار کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
لطفا بفرمایید دقیقا برای چی باید یه مربی خارجی بخواد بدون
دستمزد و با انگیزه خدمت به ملت ایران؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بیاد
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
مگه برای خدمت میان؟ مگه فوتبال خدمته؟ فوتبال حرفه است . مربی حرفه ایی و هنرمند. اومده پول بگیره و حرفه ش رو نمایش بده . د .
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
داداش چه خبره؟ نکنه فکر کردی نوکر گرفتی تا بهت خدمت کنه و یا فکر کردی طرف برده حلفه به گوش ما هستش. مشخصه که پول نگیره کار هم نمی کنه. تو یه کارگر بیار برات کار کنه، روز دوم که بهش پول ندی دست به سیاه و سفید نمی زنه و البته طبیعی هست. مربی تیم ملی هم نه برده هست و نه نوکر. اون و امثال اون ادم های حرفه ای هستن
ویلموتس که در پیته همون بهتر که بره
ببینید غربیها چطوری می خواهند به ایران فشار بیاورند . چرا اینهمه فدراسیون باید تعلل کند در مورد پرداختهای سرمربی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
ان وقت اقایان سیاسی رییس فیفا را می اورند برای کارهای کاذب و فشار بیشتر
برانکو واقعا گزینه خوبی است و با فوتبال ایران آشنایی کامل دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
اتفاقا مورد آخر آشناییش با فوتبال ایران هم این بود که پولش رو ندادن و اون هم رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
با افتضاح و رسوایی از لیگ عربستان عربها پرتش کردند بیرون.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
الان بهتره مربی داخلی داشته باشیم تا این مسخره بازیها و آبروریزیها پیش نیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
برانکو مربی نیست فقط میتونه دلال خوبی باشه که فعلا تیم ملی به دلال نیاز تداره
تحريم ها كه اثري نداره . براي چي نمي تونين پول جابجا كنين ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
به آقای روحانی بگو که همه تحریم ها را بالمره در روز اجرای توافق اغو کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
برادر نمی خوان پول جابجا کنن.چطور الان که قهر کرده وعده پرداخت سه روزه می دن.درسته که تحریم مشکلات زیادی ایجاد کرده ولی تاج و دار ودسته اش که هیچ آورده ای برای فوتبال ندارن از این وضعیت سوء استفاده می کنن.
خدا بخواد یحیی با یه تیم قرارداد داره ها ! همینجوری تقسیم میکنید برا خودتون
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
خيلي مسخره اس چون تيم ملي مربي نداره بايد تيم شهر خودرو رو سر بريد
خوب الان كه مربي استقلال هم خوب داره نتيجه ميگيره چرا از اون مايه نمي ذاريد
تازه صدر نشين ليگ سپاهانه بريد مربي اونو بياريد واسه تيم ملي
ایران کاملا منزوی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
کامنتی از آنسوی آبها
آرزوی دشمنان ایران
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
خیر امریکا منزوی شده . ما دیپلماسی فعالی داریم . واقعا خودمون می دونیم ...
اشتباه بزرگ مسئولین فدراسیون فوتبال انتخاب نکردن برانکو به جای کی روش بود.برانکو برای فوتبال ایران جواب می دهد و تیم ملی می تواند امیدوار به صعود باشد.دایی و یحیی و....قطعا بدترین نتایج را کسب می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
اشتباهی بهت مثبت دادم
برانکو مگه خارجی نیست؟ یا پارتی بازی بلده تیم جمع کنه اخراجیه ستون پنچم
بله وقتی تاج کیروش را که با دار و ندار فوتبال ساخت را رد می کند و ویلتموس را با آن تعریف و تمجید می آورد میشود حال و روز امروز ما
مربی ایرانی بیارید . فوتبال ایران فرقی در کل نمیکنه. افرادی که دنبال مربی خارجی هستن احتمالا این موضوع براشون درامد خوبی داره. با این وضع اقتصادی آخه چه اهمیتی داره مربی ایرانی یا خارجی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
کی تیم ملی با مربی ایران به جام جهانی رفته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
مثلا جام جهانی رفته چی شده
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
آفرین.کاملا موافقم.نتیجه نهاییش فرقی نداره.پس پولها رو به باد ندین.آخرش میریم میبازیم.
کی روش مرد بود .
نه علی دایی نه یحیی گل‌محمدی نه برانکو ایوانکویچ هیچ‌کدام در سطح تیم ملی ایران نیستند. با آوردن اسم اینگونه افراد سطح و شان تیم ملی ایران را پایین نیاورید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
شما یا نمی دانید یا خوادتان را زده اید به ... چه شانی کدام سابقه درخشانی؟ پول مفت رو بریزید کف دست یه مربی خارجی دو روز دیگه هم پا شه بره
نقدی بش پولش را چرا نمی دهند ؟
مربی جالبی نیست ویلموس.
تکتیک ندارد و هجومی محض که عاقلانه نبود جلو بحرین تیم را کوچ کرد.
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
از من بپرسی بهت می گم ادم ش پیدا نمی شه مطمئن باشه براش پول ببرن . نصف راه جیم می شه . اما کلا فکر کنم ضایع س که دولت کریمه جمهوری
اسلامی به صورت نقد پول جابجا کنه معمولا در گروگان گیری و اسلحه فروشی و مواد مخدر و کارهای تروریستی و البته فروش نفت توسط بعضی دولتها استفاده می شه ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
پول را بدن به اردوغان. اون تاجر و دزد قهاری هستش. کلی پول نفت سوریه را اینطوری جابجا کرده این قاتل.
ما جهان سومی هستیم
اقای همتی پست بگذارند و بگویند همه چیز عادی است و تمام بانکها با ما کار می کنند.
اقای همتی یادتان رفته پست اینستا در این مورد بگذارید.
در تجارت وضع هزار برابر بدتر از این است و این به چشم امده منتهی وضع صادرات و واددات با مشکلات وسیع تری روبرو شده.
دایی آدم سالمیه نمیارنش
فوتبال ایران خیلی حرف و حدیث داره.
ولی اگه دایی بیاد ازش تمام قد حمایت میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
دایی با یه عده درگیر شده نمیارنش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
بهترین گزینه دایی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دایی تو لیگ برتر نتونسته خوب کارکنه در رده ملی هم عملکرد خوبی نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
در سالم بودن دایی شکی نیست
چرا فدراسیون این همه تعلل کرد که کار به اینجا بکشه؟ خب قطعا ویلموتس هم حق داره چون هیچ کس مجانی کار نمیکنه و حقشو می خواد بگیره! قطعا مقصر اصلی فدراسیونه نه ویلموتس!
سلام.همش زیر سر رییس فدراسیون تاریخ فوتبال ایران یعنی تاج .مثل بلایی که سر کیروش آورد.
برانکو فوتبال ایران را خیلی خوب می شناسد. دایی هم مربی با دانشی است و هم وزنه مهمی در فوتبال ایران و جهان بشمار می رود. یحیی فعلا در حال ساخت یک تیم با پتانسیل تماشاگر زیاد است و اگر موفق شود بسود فوتبال ملی است و حیف است کارش ناتمام بماند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
داداش گلم برانکو اگر پارتی بازی نباشه هیچ قوئی نیست ازروی تعصب حرف نزن تولیگ عربستان دیدی انداختنش بیرون
برانکو وپولشم به ریال بدهند.
علی دایی امتحانش رو تو تیم ملی پس داده و اگه بیاد حتی نمی تونیم به مرحله پایانی برسیم و بحرین و عراق بالاتر از ایران سعود خواهند کرد

بدترین گذینه علی دایی هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
با ويلموث هم همينطوري ميشه . احتمال حذف ايران هست.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
باشه تو خودشو ناراحت نکن فعلا رو املات کار کن تا ببینیم چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
کینه شما از دایی هرگز تمام نمیشه.
نه دایی و نه گل محمدی و نه ایوانکویچ عددی نیستند که بتوانند سرمربی ایران باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
حتی اگر گل محمدی تیم را به جام جهانی نتواند ببرد ارزش امتحان کردن را دارد.
این آقایان که عرضه انجام کار را ندارند چرا رفتند سراغ مربی خارجی ؟ چرا مجوز بکارگیری مربی خارجی در لیگ را دادند؟ چرا هر روز برای کشور آبروریزی و هزینه و مشکل می سازند ؟ چه سودی پشت استخدام این مربیان خارجی است ؟ چرا اینهمه بازیکن بی‌کیفیت خارجی بکار می‌گیرند تا بعد دو سه برابر هزینه شکایت و ... پرداخت کنند ؟ وقتی توان و عرضه ندارند بهتر است از مربیان داخلی و بازیکنان داخلی استفاده کنند. هر چند که کیفیت مربیان درجه دو و سه خارجی را هم نداشته باشند
وزیر ورزش حالا برو مربی بیاورید.
بفرمایید تحریم کار ساز نیست
میگم الان فیفا که این همه دم از بی طرفی سیاسی میزنه کجاست فقط برا حضور بانوان تو ورزشگاه وقت داره وتوان ولی برا دادن حق ورزش لال شده حتی حاضر شده رئیس فیفا بیاد برا این موضوع اما برا مشکلات فوتبال ایران هیچ کمکی نکنه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
فیفا بیاد تحریم‌های ترامپ رو لغو کنه؟؟؟ همین تحریم‌هایی که میگن نعمته؟؟؟
کروش را بیاورید مجددا.
کروش با کلمبیا به مشکل خورده.
همان کروش بزرگ را مجددا بباورید و شناخت کامل از فوتبالمان دارد.
فقط یحیی خوبه از بین این گزینه ها که اونم تیم داره که برای رد گم کردن بین دوتا مربی بدرد نخور اوردن تا ی کسی شک نکنه اخه کدوم ادم عاقلی این دوتا مربی رو انتخاب می کنه. تیم ملی مربی داره الان و اونم وحید هاشمیان هست و برای سرمربی هم گزینه خوبی هست و نیازی نیست با اضافه کردن این گزینه های مسخره تیم ملی رو بهم بریزید.
یک مرد در فوتبال ایران هست اونم محمد مایلی‌کهن است. یحیی گل‌محمدی و علی دایی و برانکو ایوانکویچ فقط به فکر پول هستند و بس.
عجب شیر تو شیری !!!!!!!
چه لزومی داره با اسم بردن از برانکو و علی دایی که بدرد نمی خورن جون مردم رو بلرزونید لطفا این همه به مردم ایران بدی نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
علی دایی بهترین گزینه داخلی است
کاغذ پاره
‏مربی خارجی آوردن برا تیم ملی بعد مطالباتش رو ندادن و طلبکارن چرا تیم رو ول کرده و رفته
بابا مربی خارجیه کارگر ایرانی نیست که یک سال حقوقش رو ندین بعد بهش بگین اگر شکایت کنی قرارداد سال جدیدت رو تمدید نمیکنیم که
ایران اسلامی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
واقعا اوضاع به شکل دردآوری مسخره و مضحک شده.
دیگه هیچ دره ای باقی نمونده. اقتصاد سیاست فرهنگ اجتماع دیانت اخلاق،... همه چی نابود شده.
بهترين گزينه در حال حاضر برانكو هستش
البته قرداد رو سفت و سخت بگيريد تا مثل پرسپوليس دستمون رو توي پوست گردو نذاره...
اگه ويلموتس خودش مي خواد بذاريد بره
به نظر من به درد فوتبال ما نمي خوره
برانكو در حال حاضر بهترين گزينه هست تا ما رو از اين شرايط و با توجه به تحريم ها، عبور بده
انشاءالله براي جام جهاني بعدي يه فكر اساسي بكنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
ویلموتس مربی خوبی نیست ولی بسیار بهتر از برانکو است
بزرگترين اشتباه ما انتخاب تاج به عنوان رئيس فدراسيون بود
ايشون بدون شك ضعيف ترين رئيس فدراسيون در تاريخ فوتبال كشور هست
همش دنبال باند بازي و پيچوندن همه مون هست
فوتبال مديران حرفه اي از جنس خودش مي خواد
حالا فهمیدید کی روش چه مربی و مدیر بزرگی بوده که با این سیستم ناکارآمد 8 سال کار کرد و یکی از بهترین تیمهای تاریخ ایران را ساخت و نگهداری کرد
کسانی که جان ومالشان را کف دست گرفتند وانقلاب شد دنیال چه گونه جامعه ای بودند؟ سرمایه داری دارای مشخصاتی ست که اکنون در تارو پود ملت ودولت ها وموسسات ونهاد ها ودر کوه وبیانبان وکنار ساحل دریا دیده می شود.ماقعا این اوضاع اسمش چیست؟ اسلامی انسانی عادلانه عقلانی منطقی و...یا ما هم در تیزاب فرهنگ واقتصاد سرمایه داری یعنی سود به هر قیمتی واز هر راهی وبازی ولهو ....؟!! اولین کسانی که باید آن دنیا در برابر حضرت حق جل جلاله جواب بدهند مومنین ومسولان مسلمانند. یک جوان مهندس ودکتر ویا که بیکار طبق کدام حکم خدا باید فقیر زندگی کند ویک کسی چون افتاده دنبال یک توپ ویا از ژن برتر بوده و نجومی خوری پدر ومادرش به او رسیده باید دنیا به کامش باشد.؟متاسفانه این ملتی که برای توپ وفوتپال هورا می کشند اغلبشان از بخش فقیر ومتوسط جامعه اند.ولی نمی دانند ومتوجه نیستند که خودشان ماشین بی عدالتی وسرمایه داری بی هویت را به جلو می برند. تا بیداری وهوشیاری در ما رشد نکند ونفهمیم که زندگی صالح وانسانی یعنی چی مدام بازی یمان داده ومی دهند. فوتبال الوده به جادو وسحذ وخرافات وبی هویتی هیچ نسبتی با انساینت وعقلانیت ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
بله دوست عزیز.
فوتبال یک ابزار قدرتمند در دست کاپیتالیزم برای اغوای ملتهاست. فهمیدن آن اصلا" سخت نیست.فوتبال ورزس استعماریست.
ویلموتس از دسته مربیانی هست که پول مهمه براش فقط و نه پول و عشق به کار باهم نوع تفکرشم طوری بازیکنان با بیخیالی بازی میکنن نه با سرو دست مثله دوران کیروش ، گزینه هایی مثله برانکو جوابشونو پس دادن و در حد سرمربیگری تیم ملی نیست ، جام جهانی 2006 و وا رفتن تیم ایران بعد دقیقه هفتاد و فرار بعد نتایج ضعیف ، کاشکی به تعویق بیوفته و سر فرصت یه مربی با روحیه سر وقت پیدا کنن ،
کاش جای اینهمه هزینه برای سرمربی فوتبال از کارشناسان اقتصادی برای بهبود معیشت مردم استفاده میشد؟
با شنیدن اسامی برانکو و گل‌محمدی و دایی شرمم شد. آخه اینها با کارنامه‌ی ضعیفشان مربی هستند؟
مدیریت سایت تابناک این چه وضعی

الا بالای قسمت نظرات برای تبلیغ یه برنامه چت کردن چی نوشتید؟؟
نوشتید "" میخوای از تنهایی دربیاری؟ این نصب کن و آشنا شو و... "
دقیقا این 3 نقطه آخر یعنی چی نمیشد بنویسید" "آشنا شو" "و دیگه نقطه بعدش نزارید؟؟
اصلا یه بار به قسمت نصب این برنامه رفتی ببینید چی نوشته؟ چه عکس هایی گذاشته؟؟
این برنامه غیر از ترویج رابطه دوستی پسر ودختر از هیچ راه دیگه ای تبلیغ نکرده و خیلی واضح عکسهاش رو گذاشته چطور به تبلیغ چنین روش‌هایی براتون مشکل نیست
چه راحت برا خودت نوشتی جناب کوهستانی! یعنی که رضایت مالکان شهر خودرو مطرح نیست به دلیل فلان و بهمان!!! مدیر دولتی سه لتی خبط کرده مدیر خصوصی تاوان بده!؟ یحیی تیم و قرارداد داره. تاوان حیثیت ملی و خبط های تیم ملی رو باید خود مسببین بدن نه تنها تیم خصوصی ایران...
فيفا مي گويد در فوتبال سياست دخالت نكند وگرنه محروميت بدنبال دارد فدراسيون فوتبال ايران بايد به فيفا شكايت كند و از آمريكا بخاطر دخالت سياسي در ورزش فوتبال و ساير ورزشها (بلوكه كردن دلارهاي فدراسيون ايران ) توضيح بخواهد و علت محروم نشدن فوتبال آمريكا را جويا شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
مساله فیفا و تحریم و دخالت سیاست در فوتبال نیست. اینها که از همان روز قرارداد نوشتن با ویلموث وجود داشت و شاید از زمان گرفتن طلبش زمانی نسبتا طولانی گذشته باشد و اگر مشکل اینگونه مسایل بود قطعا ایران با فیفا مکاتبه کرده بود. (وقتی مکاتبه ای نشده یعنی مشکلی نبوده است) مساله این است که فدراسیون قراردادی را نوشته که منابع تأمین مالیش مشخص نیست و البته راهکار مناسبی برای دور زدن تحریم ها هم در آن دیده نشده است. حال با توجه به سوابق گذشته باید دید که چرا مدیران فدراسیون چنین کاری می کنند؟ آیا از سوی سیاسیون و سیستم بانکی برای حل مشکل به آنها قولی داده شده بود که عملی نشده (قول برای دور زدن تحریم ها در پرداخت دستمزد مربی) یا اینکه آنها از این پروسه منافع شخصی ای می برند که شامل سفرهای خارجی، حق مأموریت، مصاحبه های مکرر و مطرح شدن بیشتر در جامعه (شهرت مثبت یا منفی) و ... است. شاید هم استفاده از سیستم های معمول دور زدن تحریم ها برای ویلموث خطراتی را برای لو رفتن این سیستم ها در بر داشته باشد. به هر حال آمریکا و اروپایی ها می توانند با رفتن مسیر برعکس، مسیر انتقال پول به او را کشف کرده و این بانکها را جریمه کنند. به طور کلی استفاده از روش دور زدن تحریم ها برای معاملات غیر محرمانه چندان موثر نیست.
کالوس کی روش رو چیدن که این بازی رو پیاده کنند....
مهندسی شده و بظاهر خودشون ت.. اون مربی ایرانی که از اول قرار بود جای کارلوس کی روش بگذارند چقد قدرتمند بوده تو این مافیا دست داشت.... برانکو، علی دایی، الکساندر نوری ، مهدوکیا کدام گزینه؟ از دیدگاه شما جز باند طراحی چین کی روش و این بازی بوده؟؟؟
دیگه هیچکس مثل کیروش پیدا نمیشه که پای تعهدش وایسه حرص بخوره بسازه و بسوزه یه تیم با نظم با شخصیت و قابل احترام تحویل بده و خودش شکسته و مو سفید کرده از ایران بره. ویلتموس و برانکو هم به خاطر پول از ایران رفتن ولی کیروش مرد بود پای قولش ایستاد. الان هم فقط یه نفر میتونه فداکاری کنه و جلو بیاد البته اگر قبول کنه اونم علی داییه کسیکه برای تیم ملی جانفشانی هم کرده. غیرت و تعصب دایی مقابل عراق خیلی به تیم روحیه میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
اشتباه است که اگر دایی بیاید چون اوضاع جوری است که دنبال قربانی میگردند و حیف از دایی که قربانی شود.
قبلا میگفتن آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم...الان میگن آب در کوزه و ما گرد جهان میگردیم...پول داریم و نمیتونیم خرجش کنیم...واسه خرج کردن پولمون باید دست به دامن ترکیه بشیم...
پس چرا اینطوری شد
اقایان تا دیر نشده علی دایی بزرگ را بعنوان مربی تیم ملی انتخاب کنند .
ایران برای قراداد فوتبالی عذلیه، مربی و بازیکن خارجی میدونن این ، میان قرارداد میبندن ایران نمیتونه پول بده فوری میرن فیفا شکایت، بهترین درآمد همینه
به نظرم تیم ملی رو بدهند دست زنوزی . دیگه این آبروریزیها تکرار نشه ایران که خودش تحریم شده وقادر به جابه جایی پول بین بانک جهانی نداره و یا اینکه بابک زنجانی را آزاد کنند به کمک تیم ملی بیاد
برای اختلاس و پولشویی به مشکل بر نمیخورید ولی برای اینکار مشکل دارید
برای اختلاس و پولشویی به مشکل بر نمیخورید ولی برای اینکار مشکل دارید
فدراسیونی داریم بس فشل...بس تنبل..بس کارنابلد و بس بدرد نخور!
اینکاره نیستن... اگه پول ندارین اگه نمیتونین پول جور کنین یا نمیتونین پرداخت کنین واسه چه استخدام میکنین؟؟
فدراسیونی که نظم بلد نیست برنامه ریزی بلد نیست و چپ و راست هم آبروی مملکت رو داره میبره در محافل جهانی!!
چرا یکی جلوی بی آبرو سازی این آهن فروش و اعوان و انصارشو نمیگیره؟؟؟
عجب آشفته بازاریست
برانکو در لیگ عربستان گند زد و با اردنگی پرتش کردند بیرون. آخه این گزینه است برای سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران؟ کمی خجالت هم خوب است واقعاً.
سلام و وقت بخیر.از سایت محترم تابناک خواهشمندم لطفا راه تماسی رو با فدراسیون فوتبال اعلام بفرمایند من میتونم راهنمایی کنم چطوری از همین ایران هر نوع مبلغی رو بشه انتقال داد بدون مساله تحریمها.قابل نقد کردن در هر کشوری و بدون هزینه های اضافی.لطفا اگر امکان دسترسی دارین ایمیلم رو نوشتم بفرمایین تا اعلام کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
شما که اینقدر واردی که مشکل رو حل کنی چطور بلد نیستی که ادرس و تلفن فدراسیون رو تو اینترنت پیدا کنی؟
اینها نتیجه بی عرضه گی وبی لیاقتی مسئولین فدراسیون فوتبال است.
برانکو
خود وحید هاشمیان بهترین سرمربی هستند.
وقتی کیروش را به اون شکل کنار گذاشتن معلوم بود نتیجه مشخص بود نتیجه هوچی گری عده ای علیه کیروش
همونطور که پول به یمن و عراق و فلسطین و سوریه می دید پول این یارو هم پرداخت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
تو خوبی
آقاي دايي بنظرم بهتر است فوتبال ايران را خوب مي شناسد آن بازي با عربستان يك بد شانسي براي ايشان بود بهتر است به اسطوره ملي خود انشالله اعتماد كنيم.
فقط یحیی
بنظر من در اولویت اول دایی 100% بهترین گزینه است ، اگر بهر دلیلی نشد دوم قلعه نوعی آنهم نشد یحیی . البته بشرطی که حداقل اندازهء نصف اختیارات و پشتیبانی ویلموتس یا کیروش را داشته باشند . متاسفانه ما بخودی های ایران عزیز ، بهای خوبی قائل نیستیم .
سلام
دایی آدم بسیار باشرف و کار درست و مستقلی هستش. حیفه علی دایی با اون بزرگی بیاد و شخصیتش قربانی ندانم کاری های فدراسیون فوتبال و گاها بازی های سیاسی بشه. امیدوارم این بزرگوار اشتباه نکنه.
با اين تفكرات نخ نما و روش مديريت هيئتي نميشه مملكت رو مديريت كرد
اين فوتبال هم جزئي از اين مملكته و به اصطلاح معروف؛ همه چيزمون بايد به همه چيزمون بياد...
ما فكر مي كرديم با اين قانون بازنشستگي شاهد تغييرات اساسي در مديريت كشور باشم ولي آقايون مثل هميشه با شيوه هاي استادانه و با روش هزار فاميلي قانون رو دور زدند و به ريش تك تك ماها در ويلاهايشان مي خندند.
الان هم قرار نيست اتفاقي بيافته.
به اميد خدا پيش به سوي نابودي...
جا داره از زحمات ارزشمند و تدابير مدبرانه جناب آقاي سردار تاج عزيز در خصوص نابودي ريز ريز فوتبال اين مملكت تشكر و قدرداني كنيم.
خسته نباشي دلاور خدا قوت پهلوان
كلا سيستم زندگي و مديريت در كشور ما دقيقه نوديه
انشاءالله به حول و قوه الهي دقيقه نود پولشو ميديم و ايشون با كمال خونسردي تشريف ميارن و ما از رفتن مقتدرانه به جام جهاني و شايد كلا از رفتن به جام جهاني محروم مي شويم
خدا قوت سردار تاج
ما را به چه فلاكتي انداختي دست مريزاد
به اين ميگن احساس تكليف و عشق خدمت
خیلی جالبه 1. وقتی محدودیت پرداخت پول دارین شکر می خورین مربی خارجی میگیرین !!!!! 2. چرا بحث عوض کردن مربیه از تیم ای استقلال و پرسپولیسه مفت خور نمی گیرین ؟ 3. کاملا مشخصه با یک تیر دو نشون برنامه ریزی کردن میخوان یحیی رو از شهر خودرو بگیرن چون هم مربی خوبیه هم ایرانیه هم کلا موی دماغ استقلال پرسپولیسه.
به به!!!!! چ پیشنهادهایی شده! ۳ تا مربی با اصالت پرسپولیسی...خوبه والا. لطفا همین مربی حال حاضر رو برگردونید مسئولین مربوطه
اخ اخ پول واسطه ها هم رفتتتت
دایی دایی تورا خدا تیم ملی را به گند نکشید
به نظر من در شرایط تحریم فقط مجتبی محرمی جواب میده.
تحریم ها اثری ندارد
سخنان تمامی ائمه جمعه
واقعیت ها را باید دید
عادتمونه به گند زدن چیزایی که میسازیم!!!!همیشه دو پله میایم جلو 30تا پله میایم عقب
جمع کنید بساط حرومخوری و حیف ومیل رو . چندین میلیارد تومن به چندنفر بیگانه که از دانش فنیشون هم مطمِن نیستن از جیب مردم میدن ، که چی بشه ؟ یک دهم اینو به همین هاشمیان و گلمحمدی یا ابراهیم زاده بدید ، قول میدم از بحرین حداقل نمیبازیم . مگه کیروش 8 سال میلیاردها تومن گرفت توی آسیا مدالی چیزی گرفتین ؟ مگه مربی داخلی پرورش داد ؟ به دانش مربیای جوون داخلی چیزی اضافه شد ؟ اقلا این جوونا دوره دیدن و بذاریم تجربه کسب کنن راهی که ژاپن رفت و نتیجشم دید
پاسخ ها
اسد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دقیقا ، 8 سال کنار کیروش دو تا جوونو میذاشتن که اگر چیزی بلد باشه اونام یاد بگیرن . ژاپن اینجوری کار کرد . ما تازه پا گذاشتیم چا پای عربستان 20 سال پیش که فقط مربی پولکی بیاریم . همین
بهترین گزینه فرزند رشید ایران علی دایی فقید هس که در همه حال در کنار مردم بوده هس برایش فرقی نمیکند کجای ایران. پول بیت المال رو چرا بدیم دست این خارجی ها.
بهترین گزینه داش غلام است دیگ نه نیاز ب پول داره ن قهر میکنه و خدمت صادقانه میکنه ..
شما رو بخدا دایی رو نیارید
به نظرم من مجید جلالی بیا و تیم ملی
پول هارو بدین ویلمتوس چون بحرین وعراق جنگ زده رو بردیم آفرین آقایی تاج
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی