بازدید 4530

با گذشت چندروز از وعده تاج؛ پولی به ویلموتس داده نشده؟!

کد خبر: ۹۳۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 28 October 2019

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد امروز در صحبت هایش تلویحا گفت که هنوز پولی به ویلموتس بلژیکی بابت هدایت تیم ملی به عنوان دستمزدش در چندماه اخیر پرداخت نشده است. این موضوع در حالی است که تاج هفته گذشته و پیش از بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی گفته بود که ظرف چند روز آتی بخشی از معوقات سرمربی تیم ملی پرداخت می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، فریدون اصفهانیان در گفتگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» در واکنش به اینکه مهدی تاج اعلام کرده بود مطالبات مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی پرداخت می‌شود، گفت: در این رابطه ما اطلاعات کافی نداریم و اگر رئیس فدراسیون گفته است، حتماً پرداخت خواهد شد. در این باره جلسه‌ای برگزار نشده است و صحبتی هم نداشته‌ایم. این موضوع در اختیار آقای تاج است.

وی در پاسخ به این پرسش که «برای پرداخت مطالبات ویلموتس نگرانی در فدراسیون فوتبال وجود دارد؟»، گفت: فدراسیون فوتبال با مسائل و مشکلات مختلفی دست به گریبان است. چون ما به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم پول‌مان را از فیفا بگیریم متأسفانه مطالبات سرمربی تیم ملی هم پرداخت نشده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه راه دیگری برای تأمین منابع جهت پرداخت مطالبات ویلموتس وجود دارد، تصریح کرد: قرار بود از طریق دیگری حق الزحمه ویلموتس پرداخت شود، ولی، چون جلسه‌ای برگزار نشده است ما اطلاع دقیقی از راه‌های دیگر تأمین منابع و پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل