بازدید 6195

اولین دوره تخصصی تحلیل پیشرفته کسب‌وکار و علم داده

کد خبر: ۹۳۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ 28 October 2019

نوآوری فناورانه سال های اخیر باعث شده است که قابلیت های تحلیلی ابزارهای نرم افزاری در حوزه کسب وکار در دسترس همگان بوده و تحلیل پیشرفته داده ها دیگر یک رشته تخصصی منحصر به متخصصین علم داده محسوب نشود.در حال حاضر، طیف گسترده تری از افراد مخصوصا حرفه ای های حوزه کسب وکار می توانند از قابلیت های ارزش آفرین تحلیل داده ها استفاده کنند.همچنین تقاضا برای مدیرانی که در تصمیم گیری های خود از تحلیل پیشرفته استفاده کرده و مایل به استفاده از این ابزارها برای ارتقای کیفیت تصمیمات خود هستند در سراسر جهان و به همان نسبت در ایران رشد چشمگیر داشته است.

لذا دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با تشخیص این نیاز در نظر دارد با همکاری اساتید متخصصی حوزه علم داده اولین دوره MBA یکساله تحلیل پیشرفته کسب وکار و علم داده (MBA in Business Analytics and Data Science) را برگزار نماید.

هدف اصلی این دوره ارائه مجموعه‌ای از مهارت‌های مناسب برای استفاده از ابزارهایی جهت تحلیل پیشرفته و درک حجم انبوهی از داده‌هایی (کلان داده‌) است که در اختیار بیشتر کسب‌و‌کارها یا سازمان‌ها می‌باشد. این دوره با هدف توسعه یک درک قوی از مفاهیم مقدماتی موجود در تجزیه و تحلیل داده‌ها، مدیریت داده و برنامه نویسی با زبان‌های مورد استفاده در علم داده برای رسیدن به سطح پیشرفته‌ای از قابلیت تحلیل در کسب‌و‌کار طراحی شده است. دانش آموختگان این دوره به درک عمیقی از مفاهیم پیشرفته این حوزه رسیده و قادر خواهند بود ابزارهای کاربردی علم داده را جهت پیش بینی و بهبود تصمیمات کسب و کار به کار گیرند.

علاقه مندان جهت پیش ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت مرکز تخصصی دوره های MBAوDBA دانشکده مدیریت به آدرس : www.postMBA.org مراجعه نمایید. و یا با شماره تلفن 02188220537 تماس حاصل فرمایید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار