بازدید 9242
۵

واکنش فدراسیون به بازی تیم ملی ایران با ترکیه

کد خبر: ۹۳۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 20 October 2019

امور بین الملل فدراسیون اطلاعیه‌ای را درباره حضور تیم ملی در تورنمنت قطر منتشر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شایعات درج شده در برخی از رسانه‌های خارج از کشور، دپارتمان امور بین الملل فدراسیون اعلام کرد؛ بدین وسیله دریافت هرگونه مکاتبه از قطر برای بازی مقابل ترکیه تا تیم‌های دیگر تکذیب می‌گردد. براین اساس، هیچ بازی دوستانه یا رسمی در این زمینه به فدراسیون فوتبال پینشهاد نشده است.

یکی از رسانه‌های عراقی از موافقت ایران و ترکیه برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جام خلیج فارس به جای عربستان و امارات پرده برداشت، رقابت‌هایی که قرار است زمستان سال جاری به میزبانی احتمالی قطر یا کویت برگزار شود. سایت ریاضه العراق در خصوص این اتفاق تاریخی نوشت: «فدراسیون فوتبال قطر با دعوت رسمی از ایران و ترکیه برای حضور در جام خلیج فارس توانست موافقت فدراسیون هر دو کشور را برای شرکت در جام پیش رو جلب کند».

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام خلیج فارس بنا براعلام فدراسیون قطر از روز ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (ششم آذرماه ۹۸) در دوحه آغاز می‌شود و آنطور که رسانه‌های عراقی نوشته اند قرار است تیم‌های ایران و ترکیه به جای عربستان و امارات در این بازی‌ها شرکت کنند که این خبر مورد تایید فدراسیون فوتبال ایران قرار نگرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تو ایران هرچی تکذیب بشه راست درمیاد!
ایران از ترکیه میترسه
حقیقتا جای کفاشیان و کی روش خالی قدرشان را ندانستیم
کاش بازی میکردن. اگه فداراسیون قبول نکنه از بی عرضگیشه.
تیم قحطیه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان