بازدید 28859
هزار و هشتصد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

روایت رهبری از نگاه یک دکتر عراقی به سردار سلیمانی/واکنش رئیس پلیس تهران به بادیگاردهای فضای مجازی /مطهری یک جا حرف احمدی‌نژاد را تأیید کرد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند بعیدی‌نژاد: امید زیادی به اینستکس در ایران وجود ندارد/ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل وزرات بازرگانی قابل رفع و رجوع است/فغانی: خانواده‌ام زندگی‌شان را فدای من کردند و حالا نوبت من بود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 19 October 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
آیا یارانه نقدی ۴۰۰ هزار نفر قطع شده است؟

خبرگزاری مهر نوشت: یارانه نقدی ۴۰۰ هزار نفر از «یارانه‌بگیران غیرنیازمند» از بامداد جمعه و همزمان با واریز یارانه نقدی مهرماه قطع شد و مجموع کسانی که یارانه نقدی شان قطع شده به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسید. یکصد و چهارمین مرحله یارانه نقدی بامداد جمعه شب به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که در ادامه حذف غیرنیازمندان از لیست یارانه‌بیگران، یارانه نقدی ۱۰۰ هزار خانوار که حدود ۴۰۰ هزار نفر را شامل می‌شود از مهرماه قطع شد. فرایند قطع یارانه نقدی اقشار غیرنیازمند جامعه همزمان با واریز یارانه شهریورماه کلید خورد و در ماه قبل یارانه ۱۶۲ هزار خانوار معادل حدود ۷۰۰ هزار نفر قطع شد تا در مجموع طی ماه‌های شهریور و مهرماه یک میلیون و ۱۰۰ هزار غیرنیازمند، از فهرست یارانه بگیران حذف شوند.

مطهری یک جا حرف احمدی‌نژاد را تایید کرد

علی مطهری اضافه کرد: «قانون تعیین حدود اختیارات، وظایف و مسئولیت‌های ریاست جمهوری که به تأیید شورای نگهبان رسیده است، خود م‍ؤید اختیار رئیس‌جمهور در نظارت بر اجرای قانون اساسی است. تفسیر شورای نگهبان باید به گونه‌ای باشد که لااقل مورد قبول اکثر حقوقدانان باشد، نه تفسیری که اکثر قریب به اتفاق حقوق‌دانان قبول ندارند. در دوره ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد هم این مشکل وجود داشت و او مدام به درستی می‌گفت که مسئول اجرای قانون اساسی است اما آن زمان هم شورای نگهبان زیر بار نرفت. نظارت رئیس‌جمهور بر اجرای قانون اساسی باعث می‌شود که تمام قوا و نهادهای حکومتی حواسشان را جمع کنند تا از حقوق مردم عدول نکنند. این نظارت به نظر من شامل نهادهای زیرمجموعه رهبری نیز می‌شود». او در پایان در پاسخ به این پرسش که چه قدر می‌توان این احتمال را مطرح کرد که روحانی برای توجیه برخی ناکارآمدی‌ها در اواخر دوران ریاست‌جمهوری‌اش این گونه مسائل را مطرح می‌کند، اظهار کرد: «نمی‌توانیم نیت‌خوانی کنیم اما به هر حال فردی که سخنی را مطرح می‌کند باید به آن پایبند باشد و در مقام عمل نیز اقدام کند. لذا رئیس‌جمهور باید در جایی که تخلف از قانون اساسی می‌بیند اخطار قانون اساسی بدهد و به این وسیله مردم را در جریان قرار بدهد. نظر مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری‌شان نیز حق نظارت رئیس‌جمهور بر اجرای قانون اساسی بوده و درصدد تشکیل یک واحد بازرسی بوده‌اند».

واکنش رئیس پلیس تهران به بادیگاردهای فضای مجازی

سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تبلیغات غیر مجاز محافظ شخصیت‌ها در فضای مجازی: کسانی که تحت عنوان استخدام محافظ شخصیت‌ها و به اصطلاح «بادیگارد» اقدام به تبلیغات در فضای مجازی می‌کنند، فعالیتشان غیر قانونی است و افرادی هم که نسبت به جذب این محافظ ‌های جعلی اقدام می‌کنند هم متخلف هستند. این افراد برای فعالیت به عنوان بادیگارد و محافظ شخصیت‌ها دارای مجوز قانونی نیستند و از نظر پلیس مجرم شناخته می‌شوند. قطعا در صورت شناسایی برخورد‌های لازم در چهارچوب قانون صورت خواهد گرفت.

دومین شطرنج‌باز ایرانی هم مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی حاضر نشد

محمد امین طباطبایی نماینده شطرنج ایران در دور ششم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی حاضر نشد. این درحالی است که آرین غلامی در دور چهارم مقابل حریف صهیونیستی حاضر به رقابت نشده بود و از ادامه رقابت ها انصراف داد.

فغانی: خانواده‌ام زندگی‌شان را فدای من کردند و حالا نوبت من بود

علیرضا فعانی: خانواده ام زندگی‌شان را فدای من کردند و حالا من زندگی‌ام را برای آنها فدا کردم. گفته بودم اگر حرفه خود را ادامه دهم، داوری در لیگ استرالیا بهترین اتفاق خواهد بود اما اگر این اتفاق رخ نمی داد برای من کافی بود و دست از قضاوت بر می داشتم تا به استرالیا برویم. این اتفاق رخ داد و به من اجازه داده شد تا در اینجا قضاوت کنم و داوری خود را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز ادامه دهم.

روایت رهبری از نگاه یک دکتر عراقی به سردار سلیمانی

کانال تلگرامی منتسب به سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس نماهنگ «در مسیر کربلا» را منتشر کرده است. در بخش هایی از این نماهنگ اظهارات رهبری پخش می‌شود که می‌فرمایند: «اگر چنانچه این فرزندان عزیز شما، شهدای عزیز شما نبودند این کسانی که رفتند مجاهدت کردند، دشمن تا نزدیکی قبر مطهر حضرت اباعبدالله(ع) تا نزدیکی کربلا جلو آمده بود. با خمپاره کوتاه برد کربلا را می زدند آنقدر که نزدیک آمده بودند.» در بخش دیگری از این فیلم صحبت های سردار سلیمانی آمده که در سخنرانی می‌گوید: «هجوم اولیه که به عراق صورت گرفت اگر آنها می‌توانستند به مقدسات ما برسند، مقدسات ما را تماما ویران می‌کردند.» در انتهای نماهنگ صحبت های رهبری در توصیف سردار سلیمانی آمده که می فرمایند «یک خانم دکتر عراقی به این دوست ما گفته بود من به هر ایرانی که می‌رسیدم فکر می‌کردم دو برادر من که در جنگ کشته شده است را او کشته تا اینکه سلیمانی را دیدم و وقتی دیدم سلیمانی آمده است و اینطور فداکاری می‌کند قضیه برعکس شد.»
 
ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل وزرات بازرگانی قابل رفع و رجوع است

حسینعلی امیری: تشکیل وزارت بازرگانی طرح نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بود که در مجلس رأی آورد و به شورای نگهبان ارسال شد. شورای نگهبان طرح تشکیل وزارت بازرگانی را رد نکرده بلکه در تبصره یک آن، ایراد گرفته است. در تبصره یک آمده که وظایف بازرگانی مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی به وزارت‌خانه‌های ذیربط منتقل می‌شود، شورای نگهبان ایراد گرفته است که به کدام یک از وزارت‌خانه‌ها منتقل می‌شود؟ بنابراین این ابهام قابل رفع و رجوع است. بقیه تذکراتی که شورای نگهبان داده بود خیلی قابل ایراد نبود بلکه توصیه‌های ویرایشی است که انجام می‌دهیم./برنا
 
بعیدی‌نژاد: امید زیادی به اینستکس در ایران وجود ندارد

حمید بعیدی‌نژاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس گفت: هیأتی که از انگلیس برای مدرن سازی رآکتور اراک به ایران رفت، نخستین هیأت فنی تخصصی هسته‌ای انگلیسی در تاریخ روابط ایران و انگلیس به شمار می‌رود. او تصریح کرد: ما مرتب به شرکت‌ها و وزارت تجارت انگلیس می‌گوییم که باید به ایران به عنوان یک مقصد جدید همکاری‌های برابر فکر کنند و نه محلی برای واردات کالا‌های انگلیسی. بعیدی‌نژاد ادامه داد: ما انتظار داشتیم اینستکس کارش را در آن مقطعی که لازم بود انجام دهد، متأسفانه با تأخیر زیادی مواجه شد؛ دیگر انتظار و امید زیادی در ایران در این زمینه وجود ندارد. سفیر ایران در انگلیس گفت: اما خود آن‌ها فارغ از آن که می‌دانند ایران با یأس دارد تحولات اینستکس را دنبال می‌کند، با علاقه مندی به دنبال این هستند که این ساز وکار را بیشتر فعال کنند تا ظرفیتی برای تبادلات ایران و کشور‌های اروپایی و حتی غیر اروپایی فراهم شود.
 
کنایه توئیتری آذری جهرمی به صداوسیما

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در پیامی ضمن تشکر از اپراتور‌های عراقی، کنایه‌ای هم به صدا و سیما زد و نوشت: «امسال با تلاش زیاد شرکت‌های عراقی-که از آن‌ها تشکر میکنم-علاوه بر شهر‌های نجف و کربلا، کل مسیر هم سرویس نسل۳ برقرار بود. البته به دلیل شرایط این روز‌های عراق، همه شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده‌اند؛ شده همان مطلوب همیشگی صداوسیمای خودمان. الحسین یجمعنا باید فرای مرز‌های ایران و عراق برود.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۱۳
همه می دانند که در ایران بعضی نهادها انتخابی و بعضی انتصابی هستند. مشکل مردم فعلا با نهادهای انتصابی نیست. الان مردم بیچاره گرفتار شده اند که دو نهاد انتخابی دولت و مجلس چرا اینقدر ناتوانند. چرا آقایان لاریجانی و روحانی اینطور با مردم رفتار می کنند. لاریجانی و روحانی مردم را از این دو نهاد انتحابی هم بیرون کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
جمله آخر شما بس ناجوانمردانه و غیرواقعی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
از طزف حودت حرف بزن
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
منفیها خلاف نظر شما را خواهند گفت.برخی نهادهای انتصابی اگر بمردم پاسخگو باشند ناچارند بهتر عمل کنند و بیشتر به منافع ملی بیاندیشند تا تایید مردم را بدست اورند و این یک اصل بدیهی در دموکراسی یا مردمسالاری دینی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
مشکل مردم ایران همین بس که یه عده مث تو بدون داشتن نمایندگی از مردم از طرفشون حرف میزنن و براشون تصمیم میگیرن ولی اینجا یه رفراندوم کوچیک مثبت منفی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
همه می دانند یا شما میدانی؟ دانا
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
من نعمت هستم نظر خاسی ندارم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
ناشناس ۲۱:۴۸
روزای گذشته به من اثبات شده بیشتر منفیا از طرف سعودی هاست. روی این نمیشه حساب کرد.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
پاسخ به همه کاربران این قسمت .......در ایران دو نهاد مجلس و ریاست جمهوری سیاست گذار نیستند . بلکه هر دو برای شور و مشورت به دیگر ارگانها همکاری میکنند . این دو نهاد مردمی از مردم رای میگیرند . به مردم پاسخگو نیستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
23
در توهمت بمان
ناشناس
| Germany |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
نظر ۲۳ حرف ندارد!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
با این و ضعیت که از نظر سیاسی و اقتصادی به بن بست رسیده ... خطر برگشت احمدی نژاد بسیار جدی است بخصوص آنکه در روستاها و جنوب شهر طرفداران زیادی دارد.
ضعف روحانی و تیمش در رفع مشکلات سیاسی دلیل اصلی این وضعیت است
دانیال
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
به نظر میاد نهادهای انتخابی قدرت ندارند.قدرت در دست انتسابی هاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
عین واقعیت هست در ایران نهادها که پاسخگوی اعمال خود نیستند بسیار زیاد است وکاری هم تاکنون از دست نهادهای انتخابی ورییس جمهور (اصل13) برای کنترل اعمال انهاوارائه گزارش به ملت برنیامده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
۰۶:۵۹
خطر تفکرات شماست
چه اصراری بر تشکیل مجدد وزارت بازرگانی هست؟ مگر همین وزارت فعلی برایِ عده ای کافی نیست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
اخه می دونی چی هست؟
با تاسیس وزارت بازرگانی واردات رونق پیدا می کند حالا هم اینکه عضو اورسیا شدیم باید واردات در حد لالیگا انجام گیرد
اره اینجوریا هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
بخاطر اینکه برای تو اشتقال بیافرینند نیای اینجا همش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
اشتغال برای مردم یا آقازاده ها؟ ، آقازاده ها که تخصص تولید شغل ندارند فقط واردات بلدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
وزارت فعلي تناقض ذاتي در اجراي وظايف دارد
بازرگاني برپايه صادرا ت و واردات هستش و صنعت و معدن بايست بر پايه توليد داخل باشد كه با قسمت واردات در تناقض است
علم الهدی . زم را خدا دستگیر کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
زمزم را که آزاد کرد؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
در کارهای سیاسی و سخنان سیاسی اینقدر از خالق بزرگ و آفریدگار بزرگ خرج‌نکنید . چون خسارتش به خود سیاسیون برمیگردد . مگر رفتن زم بدست خدا بود که دوباره بدست خدا برگردد
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
عراق دستگیر کرد
در بسته خبری تابی امشب نه مطلبی در مورد حجاب بود نه اعتراضات لبنان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
در بسته خبری شبها خبرهای داخلی می آید...سخنان سیدحسن را اگر در بسته خبری مجزایی که آمده،خوانده بودی راجع وضع لبنان صحبت کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
الان میگم بروبچ یه بسته خبری ارسال کنن درب منزل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
سایت های داخل کشور در مورد عراق و لبنان خود سانسوری شدند .
در مورد ان خانم دکتر عراقی اتفاقا حقیر نیز پیش از انکه به عراق برم فکر میکردم عراقیها نژاد پرست و قاتل ایرانیها هستند. تا وقتی که خدمت بی الایش و جانفشانی شیعیان عراقی برای زوار ایرانی را به چشمان خودم دیدم.از غذایی که خودشان نداشتند اما جلوی ما میگذاشتند.از ماساژ پاها و شستن جورابها. انجا بود که بر مظلومیت دو ملت بزرگ و شریف ایران و عراق که جبر زمانه در ۸ سال جنگ و برادر کشی بین انها قرار گرفته بود اشک ریختم. باید هوشیار باشیم تا دوباره در دام تفرقه تفرقه اندازان نیفتیم. دو ملت بزرگی مثل ایران و عراق با اینهمه وجوه اشتراکی که بزرگترین درصد شیعیان در جهان را در کشورهای خود داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
اتحادی مثل اتحاد شیعیان وجود نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
ماساژوری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
عراقیها تا صد سال مدیدن ملت ما هستند
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
دقیقا باید به ان خانم عراقی و هر ایرانی که اینطور فکر می کند گفت که قاتل برادران ما این غربیها و این صهیونیستها هستند که با اختلاف افکنی و تطمیع دولتمردان دست نشانده و فریب ملتها این جنگها را بین مسلمین به پا می کنند و اگر نگاه هم کنی اسمشان هم در بین نیست در واقع قاتل برادران ما جهل ما و عدم اتحاد ما است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
والا من شيعه هستم و يه سوال دارم
الان اونها مي گويند كشته هايشان شهيد شده اند ما هم كه مي گوييم شهيد شده اند
لطفا تكليف را روشن بفرمائيد
خانم دکتر عراقی
شما بودید که به ایران حمله کردید و بهترین جوانان ما را شهید کردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
صدای انگلیس مکار را از این ناشناس بشنوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
رژیم صدام بسیاری از مردم خود عراق رو هم از بین برد انقدر باعث تفرقه بین همسایه ها نشید بهتره تاریخ رو بیشتر ورق بزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
نه بلکه فریب و توطئه انگلیس و امریکا بود و مستشاری اسرائیل به دست حزب بعث عراق و خودفروخته های استخبارات که بر علیه دولت ایران و عراق توطئه میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
چرا صداي انگليس؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
الحق که زیبا گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
خیر این خانم حمله نکرد بشما بلکه رژیم بعث که حاکم برعراق بود الان هم مجال پیدا کنه برمی گرده چون دیکتانورهایی مانند صدام همه جا هستند
بله کاشکی جنگی که رژیم منحوص صدام آغار کرده بود زود تمام می شد وهشت سال طول نمی کشید که جوانهای دو ملت از بین نروند و
امشب رسانه ملی در پخش اخبار شبانگاهی تحلیلی از سالروز اعتراصات فرانسه داشت و در این تحلیل به این نتیجه رسید که حاکمیت سرمایه دخری و لیبرال دمکراسی در حوزه سیاسی و اقتصادی و اجتماعی به سر رسیده ولی در تحلیل اتفاقات لبنان و عراق و سوریه میگوید این موارد مربوط به مسایل اقتصادی هست ولی رویکرد سیاسی نیست . یعنی مردم خواستار تحول سیاسی نیستند بلکه فقط اقتصاد انها خوب شود دیگر مشلی ندارند . ایا واقعا اینطور هست . کاربران در بحث مشارکت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
باشه من میگم کاربران مشارکت کنن.
آقا بدو مشارکت مشارکت کن
مشارکت دونفر دونفر مشارکت. سرنوری-مشارکت سه راه آذری
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
سلام.به ضعفهای خبررسانی و حتی دروغ پراکنی رسانه میلی کارندارم! ولی واقعیت این است که تفکر حاکم بر غرب و یا لیبرال دموکراسی دچاردانحطاطات و بن بست هایی شده ! ولی با این اوصاف هنوز بهترین سبک مدیریت دنیا می‌باشد چرا که هنوز بدیل و جایگزین مناسبی برای آن وجود ندارد!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
۲۲،۴۱ پاسخت به کاربر اصلی خیلی بی معنی بود . اگر سواد سیاسی نداشتی حداقل بهش پاسخ نمیدادی . گاهی سکوت هم خوب هست . یاد بگیر کجا سکوت کنی . فکر کنم شما در اکثر موارد پرازیت در میکنی . یعنی اگر طرف حرف سیاسی خوبی به کاربران میدهد سریع در بخش پاسخ ها یا به پزشک حمله میکنی یا به دولت یا مینوسیی درود بر فلانی . فکر کنم زیاد معلومات سیاسی نداری . تعجبم چگونه تو سایتی وارد شدی که ۹۰ درصد تیترهای ان سیاسی هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
سواد سیاسی خوب هست منتها همیشه داشتن سواد شعور سیاسی را بالا نمیبره . یعنی برای اینکه بعهممیم هر کسی که سواد داره چقدر از معرفت سیاسی برخوردار هست باید دید که نظرش در باره عدالت و ازادی و حقوق شهروندان چگونه فکر میکند . .
ناشناس
| Germany |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
مسلما اینطور نیست ولی حاکمیت اگر بتواند مشکل اقتصادی را حل کند برایش بهتره!
روحانی در سال ۹۵ بر سر مشکل تراشان برجام، فریاد میزد نا شکری نکنید اگر نه خدا نعمت را از شما میگیرد . ان موقع اگر رییس جمهور به اندازه یک مسول اجرای قانون اساسی اختیارات داشت نیازی به فریا زدن نبود و میتوانست جلوی کژی ها را بگیرد و این دو سال پر از مشکلات اخیر پیش نمی امد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
روحانی و لاریجانی از پس بعضی‌ها نیامدند پس هیچکس نمیاد یعنی انتخابات دیگه معنا نداره و امیدی به انتخابیون نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
اعتماد بیش از حد به اونا و هدف اصلیشون برای از کار انداختن توان نظامی کار رو به اینجا رسوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
خووووب!!! دیگر چی؟
:((
برجام برای چی هست؟ اول این را بگو ببینم چند چندی تا ببینم ارزش پاسخ دادن به شما دارد یا نه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
خوب شما شکر نکردی دیگه برادرمن
بگیرید دستگیرش کنید. شکر نکرده
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
برخی آقایان هیچوقت حرف گوش نمیدهند . علتش چیست . آیا احساسات انها و شور و شوق انها بر علم میچربد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
اقای روحانی با این نیمچه اختیار به قول خودتان دلار ۴۲۰۰ را دادید و همه را بدبخت کردید. تز دادن ارز به مسافران خارجی که دو میلیارد دلار را از دست کشور خارج کرد کار کی بود ؟ شما یک تیم اقتصادی درست و حسابی برای جنگ اقتصادی که همه ان را محتمل میدانستند نداشتید ، . امروز چطور انتظار دارید که بقیه زندگیمان را به شما بسپاریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
تازه همه دارن میفهمند که محمود معجزه قرن پربیراهه کار نمیکرد،کارت سوخت،مسکن مهر،برچسب طرح شبنم،وحالا قانون اساسی.و داستان ادامه دارد.
در خصوص بادیگاردهای سلبریتی‌ها، بارها دیده شده با سد راه دیگر عابران و جلوگیری از تردد مردم عادی، راهی برای آن سلبریتی باز می‌کنند. تو تلویزیون و شبکه‌های مجازی فخر فروختنشان کم بود حالا باعث آزار و اذیت شهروندان در سطح شهر هم می‌شوند این سلبریتی‌های پر مدعای همیشه ناراضی.
این سایت دوتا مرتضی داره. من بهترم. نظراتم کاربردی و بهتره. به اون یکی توجه نکنید. بهش منفی بدین.
موهای من طلاییه ولی اون یکی داغونه
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
دست ازاین بچه بازیهات بردار الان 80 سالته قطعا من از تو بهترم. مردم بهش منفی بدین
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
اگر نظرات شما کاربردی هست در کجا ها دقیقا کاربرد دارد؟سبک نگارش و نوع تفکر من توسط کاربرها قابل شناسایی هست! و کاملا قابل تشخیص! برو پسر موطلایی! مواظب باش به جرم احتکار طلا توی موهات بازداشت نشی!
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
تابناک داری باهام بازی میکنی؟! این خل و چل کیه؟
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
خودش کامنت اولی را می‌ذاره وبعددر ۲۲:۴۳ میاد خودش پاسخ میده!!! اللهم اشف کل مریض!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
مرتضی 23:10
خیلی از جاها از فعل " هست" به اشتباه استفاده می کنی
مثل همین کامنتی که گذاردی...در هر دو مورد باید از فعل " است" استفاده می کردی
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
آقای مرتضی 23:23
گذاشتی نه گذاردی
!!!!!!
از رییس جمهور و وزرای قبلی وفعلی ارتباطات بابت حفاظت در حد توان از ازادی شبکه های اطلاع رسانی ومبارزه با انحصار خبری در این شش سال ممنونم
علی مطهری= محمود احمدی‌نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
بابا احمدی نژاد مرد دلیر وزحمت کشی بود وبرای ایران خیلی کارکرد مطهری که فقط می خواهد. دیده شود وآخرین دوره ایت که آب مجلس را بخورد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
احمدی نژاد مرد جنجالها و بست نشینیها و حذف شاخه های اصلی درخت انقلاب و مرد نگران کم کاری شهرداری منطقه ۹ شیکاگو را با فرد حق گویی که حق را بگوید ولو بضررش باشد و با اجر پاره از او پذیرایی بشود یکی نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
کسی که کف گرگی می زنه از آجر پاره نباید بترسه در مورد احمدی نژاد هم در همین حد بدون که مفید بودن اقداماتش از اون شاخه های مورد نظرت اگه نگیم بیشتر کمتر هم نبود اون شاخه هام تو یه چیز مشترک بودن نبودن این آدم به هر نحو ممکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
محمود با کارت سوخت نشان داد که خیلی میفهمه والان تازه بعضیهای ،لقمه را چپکی میدهن تو دهان مردم تا یادی از محمود نباشه،...
بودحه برخی نهادهای کشور در این ددو سال اخیر معادل بودجه ۱۳ سال اموزش و پرورش ؟! ۲۰ سال بهداشت و درمان کشور ؟؟ ای کاش این پول خرج رفع بیکاری مپیشد
تا‌ دولت مجبور ‌نبود نیروی با ۳۵ سال خدمت رو نگه داره و جوان مملکت حسرت کار بخوره ؟ و جالبتر اینکه این ااتفاق
در دولت‌ اعتدال و مورد حمایت تکرار صورت گرقت ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
فکر کن بودجه این ها را ندهد و این ها بیکار شوند و بخش دیگر با کار شوند از اظهار نظرات پر گوار و پر مغز این جناب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
ای کاش معنی سال و بودجه رو میدونستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
جایی که☆۳۰ میلیاد ژلار بودجه گرفته .اشتغالزایی نکررده
دوستی پرسیده بود چرا نهادهای انتخابی اینقدر ضعیف اند. جواب: نظارت استصوابی
یعنی همچین کاسبی می کنن همراه اول و ایرانسل که نگو
سکوت روحانی بعد از زندانی شدن برادرش واقعا ُستودنی است ؟؟ اگه محمود بود که میرفت حرم امام بست نشینی ،؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
از آن نترس که های و هو دارد از آن بترس که سر به تو دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
باید دید این سکوت تا آخر ادامه داره یا نه زود نباید قضاوت کرد البته حرفت ربطی به این بسته نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
چون روحانی می داند که برادرش چه کارکرده ودبگر حرفی ندارد ولی احمدی نژاد دیدی که امواس را هم فوری اعلام کرد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
فعلا با پیش کشیدن همپرسی سکوت را دوباره شکسته . روزه سکوت شکست .
همین شبکه های اجتماعی بود که دلار را به سرعت بالا میبرد وفقیر را فقیر تر میکرد برای انتخابات آقای جهرمی این مملکت را بازیچه دست خودتان وهمفکری هاقرار ندهیدفرداباید جوابشهدا وامام را بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
اینقدر لطفا برای نظرات سطحیتان اسم شهدا را وسط نکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
می دانی فقط نوک بینی را دیدن یعنی چه؟؟!!! یکی از مصادیقش خود شما هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
آقای جهرمی به جای کنایه زدن به این و آن بهتره عملکرد خودشو بررسی کنه عجیبه یه مسئولانی مثل ایشون از همه طلبکارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
خوب احمدي نژاد فعلا جواب بده
وقتی پدران وپدر بزرگان ما سالها پیش حدود اختیارات رییس جمهور را اینچنین تعیین کرده اند چرا ما مخالفت کنییم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
آفرین چرا مخالفت کنیم. همینی که هست. آش کشک خالته نخوری پاته بخوری پاته
ببخشیدا،این فغانی بین این همه موضوع مهم مملکتی، چیکاره ست، یامثلا موندن خانواده ی ایشون درایران چه ایثار ازخودگذشتگی بوده که مادرجریانش نیستیم.... یعنی ماهاکه ازایران نرفتیم وقصدمهاجرت نداریم، علی رغم توانایی، ماایثارگریم؟!!!!! خجالت بکش تابی، این فغانی هم چاروزدیگه برمیگرده، میگیدنه، بنشینیدنگاه کنید، اونجا برای ازخودراضیهاجایی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
خدا به داد خانواده ات برسد با این سطح از درک وفهمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
الکی همین رسانه ها این افراد رو بزرگ می کنن این آدما ارزش غیر واقعی برای خودشون قائلن
وارد بورس شوید بدون کوچکترین زحمتی سود میلیاردی کنید، طرف تو ۴ ماه ۳ میلیارد سود به جیب زد ؟؟؟ میگه تا روزی ۵۰ میلیون بوده که رو سود بودم ؟؟ فعلا سیاست دولت سرگرم کردن مردم تو بورسه ۴۷۰ هزار نفر اماتور تو دو ماه وارد شدند ؟؟ برید با عدد سازیهای بورسی حالش رو ببرید و از همتی و روحانی تشکر کنید ؟؟؟ که کشور رو وارد دوره جدیدی از رکود تورمی کردند ؟؟ از ۸ سال دولت ۶سال کاملش دوره روکود و یک سال و نیم طوفان تورمی ؟؟! علی برکت الله ؟؟!! فعلا که برای کمبود نقدینگی دست به دامان ارواق قرضه کردند ؟! اخه کسی که روزی ۱۸ درصد تو بورس سود به جیب میرده میاد اوراق با سود سالیانه ۱۸ درصد بخره ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
علت رشد مقطعی بورس بخاطر این هست که سود بانکی که تکانی نخورده یعنی تورم سه برابر یعنی سیصد درصد هم برسد سود ۱۵ درصد یکساله محاسبه میشود . دوم بازار طلا و زمین و مسکن و دلار که هم‌ چندان تعریف ندارد . پس خرید و فروش بورس و هجوم به بورس بصورت تصنعی که اکثر شرکت ها دولتی و خصولتی هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
داداچ شمام بیاااا
ببین چه خبره ماکه پولدار شویم رفت پی کارش
می پرسند برجام برای چی ؟ : برای درامد ملی ۴۰٪ بیشتر . برای رشد اقتصادی +۵٪ . برای تفاوت بین دو سال ۹۵ ، ۹۶ با سال ۹۷ ، ۹۸
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
كساني كه خودشان را به خواب نزنند مي دانند مزاياي برجام را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
و برای تعویض خودروهای فرسوده و بنزین پاکتر و رشد ورزش وجلوگیری از پناهندگی ورزشکارها و برای افزایش سه برابری دریافتی بهزیسی و امداد طی یک شب و ترمیم هواپیمایی و امدن توتال و زیمنس و غنی سازی قانونی وبیمه کشتیرانی و و و و و و و و و و
دولتی به این ضعیفی از لحاظ کارکرد در طول انقلاب اسلامی ندیدم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
منظورت اگر به گرانی و بیکاری هست از اول انقلاب بوده منتها انموقع یا سن شما قد نمیدهد یا در انموقع اطلاع رسانی بسرعت برق نبود و حق انتقاد حتی همین انتقادی که الان شما از دولت کردید وجود نداشت این دستاورد داشتن اینترنت و سایت و مبادلات الکترونیکی حمایت و فشار اصلاح طلبان بوده . مگر نمیدانی از اول قرار بود فصای مجازی از ریشه قطع بشه . این مشکلات حاصل تفکر اصولگرایان هست . مجلس و دولت سیاست های اصولگرایان را پیاده میکنند . اگر گرانی هست باید روزه بگیری . اگر بیکاری هست یک جوری خودت را سرگرم کن . مگر احمدی نزاد گزارش نداد هر کسی در هفته چهار ساعت کتر کند بیکار محسوب نمیشه . با این حساب همه مردم ایران سر کار هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
ناشناس ٢٢:٤٩
شما خوبي؟
مثل اينكه حالت خوب نيست
هنوز تو اصولگرايي و اصلاح طلبي
حالم از اين شعارهاي اصلاح طلبي مثل زنان و اينترنت و ... بهم ميخوره
همين شماهايين با راي دادن به اينا بدبختمون كرديد
همه چي شده سه برابر
هنوز مشكل تو زنانه كه ميخان برن ورزشگاه
الحمدالله بزرگترين مشكلمون حل شد...!
مگه چند درصدمردا ورزشگاه ميرن با اين اوضاع، حالا زنان مشتاقن برن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
!!!!محمودي پس چي بودش؟؟؟؟
اقای فغانی خیلی برای خانواده ات نوشابه باز میکنی تو اگه جای افرادی بودی که دولت آنها را بعنوان طرح به مناطق محروم میفرسته و نه تنها از زن و زندگی که از ابتدایی ترین امکانات شهری محروم هستند چی میگفتی؟ .داوری تو دردی از مردم دوا نکرده درد خودتو درمان کرده.
تاسیس وزارت بازرگانی به دلائل زیادی ضروری نیست وباید حتی با حکم حکومتی جلوی این کار گرفته شود اهم انها1-بی برنامگی ونداشتن کارنامه دولت 2-فرار از پاسخگویی 3- از بین بردن اسناد و مدارک4-ناکارایی وبیکاری مسولین5-عدم تخصص ومسئولیت مدیران6-حدود نود سال است بارها این سه وزارت ادغام و تفکیک شده اند 7-سرکار گذاشتن وسرگرم کردنکارکنان و مردم 8-اتلاف منابع و وقت تا پایان دوره9-حاکم کردن دلالی و رانت10-لاپوشانی بی عرضگی وزارتخانها.... راستی چرا کشور های مثل ما باید حدودا25 تا 40 وزارتخانه داشته باشند اما امریکا و اروپا و....حدودا ده تا 15
تابناک پیگیر دشمن شماره یک پزشکان باشید مدتی است غیب شده است آیا غیب شدن او با دستگیری روح الله زم در ارتباط است؟
با رشد و توسعه ارتباطات در عصر جدید و همینطور رشد فکری و سیاسی مردم عصر جدید و با اختراع اینترنت و نفوذ توسعه دمکراسی و اینترنت در کشورهای مثل ایران و پاکستان و عراق و لبنان و سوریه و افعانستان .... ..در این کشورهای خاورمیانه باید دادگاهی جداگانه تشکیل شود تا به مواردی مثل بادیگارد داشتن و یا نطری یا سخنی در فصای مجازی گفتن یا جرم سیاسی مرتکب شدن دادگاهی و زندانی شود در صورتی در جوامعی که به مردم سالاری و گردش ازاد اطلاعات باور دارند یا مجرم سیاسی ندارند براحتی از کنار چنین مواردی عبور میکنند و کل کشور را بخاطر تعاریف سخت شهروند خوب بودن تلف نمیکنند . واقعا بومی سازی دمکراسی . فصای مجازی . سیاست . حقوق شهروندی و ازادی بیان و عقیده در ممالک خاورمیانه سخت نیست ؟
داد و بیداد کردن احمدی نزاد و سکوت طولانی روحانی چه معنی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
آن چه عیان است چه حاجت به بیان است
ناشناس
| Germany |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
معنی اش اینست که احمدی نژاد مقعیت بهتری دارد!!!
درود بر سردار سلیمانی
دوباره اسرائیل و دوباره مقابل ان کشور بازی نکردن
چه حریف خوبی داره اسرائیل
شماره همراه من16***0912 هست، در ایام اربعین و در مسیر پیاده روی فقط دو دقیق با همسفرم تلفنی مکالمه داشتم ولی قبض موبایلم 899400 ریال اومد به کذبهای آذری جهرمی توجه نکنید!
من نمیدانم آقای جهرمی عزیز این دو جمله اش چه ربطی بهم داره :
شده همان مطلوب همیشگی صداوسیمای خودمان. الحسین یجمعنا باید فرای مرز‌های ایران و عراق برود.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی