بازدید 65971
هزار و هشتصد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش پدر روح الله زم به بازداشت پسرش/حاج علی اکبری: باید مقدمات ورود مردم به بهشت را فراهم کنیم/طلاق گرفتن برای زن‌ها، راحت‌تر و برای مرد‌ها سخت‌تر می‌شود/عملیات فریب سپاه برای دستگیری روح‌الله زم به روایت عضو هیأت رئیسه مجلس

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ناگفته‌های یونسی از دوران مسئولیت قضایی و امنیتی/طرح تشکیل وزارت بازرگانی دوباره به مجلس می‌آید/موافقت مجلس با اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 14 October 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

عملیات فریب سپاه برای دستگیری روح‌الله زم به روایت عضو هیأت رئیسه مجلس

اعتمادآنلاین نوشت: احمد امیرآبادی در قدردانی از اقدام سپاه در اجرای عملیات فریب و بازداشت روح‌الله زم گفت: این اقدام سپاه و اجرای عملیات فریب در بازداشت زم قابل تقدیر است. اطلاعات سپاه اقدامی پیچیده و فنی انجام داد تا توانست نفوذ لازم برای جلب اعتماد زم و بازداشت او انجام دهد. چرا که سرویس‌های جاسوسی دنیا از او حمایت می‌کردند. احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس درباره بازداشت روح‌الله زم گفت: آن طور که مطلع شدم روح‌الله زم بر اساس فریب اطلاعاتی بازداشت شده است. فریب یک نوع شگرد اطلاعاتی است و زم به این شیوه دستگیر شده است. عضو هیأت رئیسه مجلس توضیح داد: فریب اطلاعاتی یکی از پیچیده‌ترین شگرد‌های اطلاعاتی بین سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی و سرویس‌های دنیاست و در این زمینه، سازمان اطلاعات سپاه کار بسیار پیچیده و فنی انجام داده است تا نفوذ لازم صورت گیرد و فریب را در عملیات اطلاعاتی خودش برای بازداشت زم انجام دهد.

فراهانی در پاسخ به اینکه این عملیات در داخل یا خارج از کشور انجام شده است، اظهار کرد: اینکه زم در داخل یا خارج از کشور دستگیر شده است را درست نمی‌دانم، ولی معمولا در پروژه فریب اطلاعاتی، این کار در داخل سرزمین انجام می‌شود. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه «گفته می‌شود اخباری که روح الله زم در آمدنیوز منتشر می‌کرد از داخل کشور به او می‌رسید»، بیان کرد: این طور نیست و آقای احمد توکلی تعریف می‌کرد وقتی با آقای آملی در مجمع تشخیص مصلحت بحث کردیم، من خواستم بروم آقای قالیباف من را برگرداند و اجازه نمی‌داد بروم، ولی من رفتم و وقتی به منزل رسیدم پسرم گفت: با آقای آملی در مجمع درگیر شده‌اید؟ این خبر را آمدنیوز زده است. وقتی خبر را دیدم متوجه شدم بخش عمده آن صحبت‌هایی که به نقل از من و آقای آملی در کانال آمدنیوز منتشر شده است، دروغ بود.

امیرآبادی در ادامه تأکید کرد: ممکن است یک خبری همینطوری به او می‌رسیده، ولی او بیشتر بازی روانی می‌کرد و به آن موضوع شاخ و برگ می‌داد. نایب رئیس فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: زم در اتفاقات سال ۹۶ سهمی داشت و آمدنیوز مردم را در این اتفاقات تهیج می‌کرد و دخیل بود. مهم این است که او از طریق چند سرویس جاسوسی مختلف حمایت می‌شد. این امر نشان می‌دهد زم برای آن‌ها مهم بوده است که از او حمایت می‌کرده‌اند، چون سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی به همین سادگی از کسی حمایت نمی‌کنند. عضو هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد: موساد، انگلیس، سی‌آی‌ای و خود سازمان جاسوسی عربستان پشت زم بودند و اطلاعاتی به او می‌رساندند؛ بنابراین، اقدام سپاه در اجرای عملیات فریب و دستگیری زم قابل تقدیر است.

نوشین جعفری آزاد شد

نوشین جعفری که در مردادماه امسال بازداشت شده بود آزاد شد. او با تبدیل قرار بازداشت به وثیقه آزاد شده است.

درخواست شفر برای تحریم فوتبال ایران

وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال در گفت‌وگویی تفصیلی با سایت آلمانی t-online درباره موضوعوعات زیادی درباره فوتبال ایران سخن گفته است. او درباره زنانی که در بازی ایران و کامبوج به ورزشگاه آزادی رفتند گفت: این همان چیزی است که من از فیفا انتقاد دارم. یکسری منشی‌های فدراسیون و چند زن به صورت گزینشی انتخاب می‌شوند و به جایگاه VIP اسکورت می‌شوند. این دقیقا همان اتفاقاتی است که سال قبل رخ داد. این اتفاقات هیچ چیز را تغییر نمی‌دهد. وی در اظهارنظری گفت: ناامید می‌شوم که بعد از این همه هجمه در اینستاگرام و رسانه‌ها، تازه فیفا به خودش آمده است. فیفا باید یک اولتیماتوم جدی به ایران بدهد. لیگ ایران نباید شروع می‌شد. فیفا باید اعلام می‌کرد که قانون باید اجرایی شود، در غیر این صورت، باشگاه‌ها و تیم‌های ملی حق رقابت نخواهند داشت. بدون هیچ سازشی. شفر در ادامه صحبت‌های خود مدعی شد: فوتبال در ایران بسیار سیاسی است. بعضی از تیم‌ها یک حقوق اقلیتی و سیاسی خاصی دارند اگر در فوتبال درباره وزیر ورزش شعار دهید این یک اعتراض سیاسی است.

حسام‌الدین آشنا از صداوسیما شکایت کرد

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، در نامه‌ای به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، خواستار الزام صداوسیما به پخش جوابیه دولت توسط شورای نظارت شد. مقصر دانستن دولت در خودسوزی دخترآبی به دلیل عدم آماده‌سازی ورزشگاه‌ها و حضور نمایندگان قوه مقننه و قضاییه در برنامه پرونده ویژه و غیبت نماینده‌ای از قوه مجریه از موارد مورد اشکال دولت درباره برنامه پرونده ویژه است. این درحالی است که به گفته وزیر ورزش در همه استادیوم‌های بزرگ فوتبال مانند آزادی، نقش‌جهان اصفهان، یادگارامام تبریز، ثامن مشهد، غدیر اهواز، پارس شیراز و سایر استادیوم‌ها ۱۵ هزار نفری که در مراکز استان‌ها ساخته شده است، امکان پذیرایی از خانم‌ها فراهم است. بر اساس قوانین موجود، شورای نظارت نیز موظف است در اسرع وقت (حداکثر چهل و هشت ساعت) به مسأله رسیدگی و در صورتی که حق را به ذی نفع داد نظر خود را به سازمان صدا و سیما ابلاغ کند.

فتح‌الله‌زاده: تا زمانی که مازیار ناظمی در وزارت ورزش حضور دارد اجازه نمی‌دهد، من مدیرعامل استقلال شوم

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پاسخ به این که آیا با او صحبتی پیرامون مدیریت در استقلال شده یا خیر، گفت: با من صحبتی نشده است. تا زمانی که مازیار ناظمی در وزارتخانه حضور دارد او اجازه نمی‌دهد من مدیرعامل استقلال شوم. این آقا (ناظمی) من را خیلی دوست دارد و از طرفی خود وزیر هم به خاطر اینکه معاونانش ناراحت می‌شود من را انتخاب نخواهد کرد، ولی امیدوارم این بار انتخابی با وجدان داشته باشند و یک فرد قوی را مدیرعامل استقلال کنند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب اراک: معاون امور معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با دستور قضایی بازداشت موقت شده است وی به همراه یکی از معدن‌کاران استان بازداشت شده است. اتهام این افراد دریافت رشوه است. /ایرنا

موساد اظهارات رئیس خود درباره ترور سردار سلیمانی را تکذیب کرد

سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) اظهارات منتسب به رئیس خود درباره ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس را تکذیب کرد. به گفته مقامات موساد، یوسی کوهن هفته گذشته هیچ گونه مصاحبه‌ای در این رابطه نداشته و در مصاحبه‌ای که روزنامه "مشبحه" منتشر کرده، مشارکت نداشته است. روزنامه اسرائیلی "مشبحه" پنج‌شنبه گذشته مصاحبه‌ای را به نقل از رئیس موساد درباره توانایی رژیم صهیونیستی برای ترور سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله منتشر کرده بود. در این مصاحبه به نقل از کوهن آمده بود قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله خیلی خوب می‌دانند که ترور آن‌ها غیرممکن نیست.

طلاق گرفتن برای زن‌ها، راحت‌تر و برای مرد‌ها سخت‌تر می‌شود

طبق طرح جدیدی که معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دارد، اختیارات زنان برای جلوگیری از طلاق بیشتر خواهد شد. ️در این صورت مردان برای طلاق دادن همسر خود دچار مشکلات بیشتر می‌شوند. معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به دنبال این است که اراده زنان را برای تداوم زندگی مشترک و شرایط قطع آن، بیشتر اعمال کند. مدت هاست که بعضی حقوقدانان و جامعه شناسان می‌گویند حقوق و تکالیف مالی و غیرمالی زن و شوهر نسبت به یکدیگر، در قالب یک بسته باید دیده شود.

باید بین اصلاح‌طلبان و شورای ‌نگهبان اعتمادسازی صورت گیرد

محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی کارگزاران به خبرآنلاین گفت: ️مگر کسب قدرت امر غلطی است؟ یکی از رویکرد‌های مهم اصلاح طلبی این است که ما در فرایند پیشبرد اصلاحات باید نسبت به کسب قدرت حساسیت داشته باشیم تا با تکیه بر قدرت بتوانیم مطالبات مردم را پاسخ بدهیم. مگر ما می‌توانیم از قدرت فاصله بگیریم؟ ️ما هیچ فاصله‌ای از اصلاحات نگرفتیم. باید هشیار باشیم و نگذاریم به دلیل غیر واقع بینانه و فاصله‌گیری از واقعیت سیاسی یا رفتار‌های ایده آلیستی عرصه سیاست برای حضور ما تنگ شود. برای حضور حداکثری در انتخابات، اعتماد سازی بین جریان اصلاحات با نهاد‌های قدرت و نهاد‌های دیگری از جمله شورای نگهبان ضرورت دارد. این هم یک اقدام پذیرفته شده و پسندیده‌ای است که در دستور کار ماست و ما امیدواریم که ثمربخش باشد. در سال ۹۴ بر اساس شرایط و وضعیت موجود سیاسی تصمیم ما کاملا درست بود فقط عملکرد دوستان در پارلمان بوده که قابل انتقاد است.

آیت الله یزدی گفت: کرباسچی را بگیرید

حجت الاسلام یونسی وزیر اسبق اطلاعات گفت: ️آیت‌الله یزدی، رئیس وقت قوه قضائیه (زمانی که من دادستان تهران بودم) در مورد آقای کرباسچی که تازه از اصفهان آمده و شهردار تهران شده بود، می‌گفت: بروید جلوی آقای کرباسچی را بگیرید. من می‌گفتم همین‌طور که نمی‌شود رفت جلوی کسی را گرفت، باید شهردار خلافی انجام دهد تا با او برخورد شود، تازه آن هم قانونی. فکر می‌کرد شهردار تهران با کار‌هایی که انجام می‌دهد، عملاً به دنبال آن است تا رئیس جمهوری شود. /ایران

پس از حوادث سال ۹۶ ما اصلاح طلبان اختلاف نظر تحلیلی پیدا کردیم

مصطفی تاجزاده در نشست "نظم نوین موازنه منفی یا موازنه مثبت؟ گفت: شعار همیشگی ما این بوده که مشکل ما اقتصادی است و تنها راه حل برون رفت از این مشکل سیاسی است. در هیچ زمانی به اندازه امروز جامعه ما به نقش سیاست خارجی در مسائل داخلی و اقتصادی پی نبرده بود. بعد از حوادث سال ۹۶ ما اصلاح طلبان اختلاف نظر تحلیلی پیدا کردیم مبنی بر اینکه شرایط جامعه چگونه است؟ به دلیل این اختلاف نظر در راهبرد‌ها نیز تفاوت دیدگاه به وجود آمد. من هیچ وقت به یاد ندارم که دو ماه به انتخابات مانده باشد و کادر‌های اصلاح طلب تردید داشته باشند که در انتخابات شرکت بکنند یا نکنند. این تردید به صورت جدی وجود دارد. جوهره اصلاحات پاسخگو کردن حاکمیت است، یکی از علل مسائل کشور، شکاف بین پاسخگویی و مسئولیت است. کسانی که قدرت دارند پاسخگو نیستند و کسانی که پاسخگو هستند قدرت ندارند، تامین حقوق شهروندی، حق تعیین سرنوشت برای هر نسل، تأکید بر فعالیت‌های مسالمت‌آمیز، مخالفت با هر گونه دخالت قدرت‌های بیگانه در ایران، مخالفت با تقابل مردم و دوقطبی‌سازی در کشور که به سوریه‌ای شدن ایران منجر می‌شود، این‌ها وجوه مشترک بین اصلاح‌طلبان است. ملاک اصلاحات برای رأی دادن این است که افراد باید احساس کنند نماینده آن‌ها در انتخابات حضور دارد، نماینده‌ای که تأثیرگذار باشد؛ لذا معتقدم اقلیتی تأثیرگذار بسیار بهتر از اکثریتی خنثی است، بنابراین اصل بر شرکت در انتخابات است، اگر نامزد‌های با برنامه ما را رد کردند به مردم بگوییم که نخواستند ما در انتخابات باشیم.

موافقت مجلس با اصلاح قانون مبارزه با پولشویی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در رابطه با رد لایحه الحاق یک تبصره به ماده ۶ قانون مبارزه با پولشویی را بررسی و در نهایت با آن موافقت کردند. نمایندگان مجلس با لایحه دولت با ۱۳۷ رأی موافق، ۵۲ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع موافقت کرده و قرار شد مواد این لایحه برای بررسی به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع شود. نماینده دولت ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص تهیه این لایحه بیان کرد: این اصلاح به منظور ایجاد شفافیت بیشتر و رفع ابهام در قانون مبارزه با پولشویی ایجاد شده است. در خصوص نحوه اجرا و الزامات و ترتیبات انجام قانون با اصلاحات انجام شده دقت بیشتری صورت خواهد گرفت و این قانون از انحرافات عوامل اجرایی خودداری می‌کند.

جنجال در مجلس بر سر انتقال آب دریای خزر

گروهی از نمایندگان استان‌های شمالی با تجمع در جایگاه هیأت رئیسه لحظاتی دستور جلسه مجلس شورای اسلامی را متوقف و مخالفت خود را با انتقال آب دریای خزر اعلام کردند. در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی گروهی از نمایندگان استان‌های مازندران، گلستان و گیلان در جایگاه هیأت رئیسه تجمع کردند. این نمایندگان کاغذ‌هایی را در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود "نه به انتقال آب دریای خزر"، "تصمیم غیرکارشناسی برابر با نابودی دریای خزر است"، "ملت اجازه نابودی دریای خزر را نمی‌دهند"، "بلای زاینده‌رود و دریاچه ارومیه را بر سر دریاچه خزر نیاورید" و "انتقال آب دریای خزر برابر است با نابودی محیط زیست". این گروه از نمایندگان لحظاتی دستور جلسه مجلس شورای اسلامی را متوقف کرده و این پلاکارد‌ها را در جایگاه هیأت رئیسه بالا بردند. مسعود پزشکیان که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت، تکرار می‌کرد که این اقدام خلاف آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی است و از نمایندگان می‌خواست تا به جایگاه خود بازگردند.

حاج علی اکبری: باید مقدمات ورود مردم به بهشت را فراهم کنیم

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: وظیفه ما بردن مردم به بهشت نیست، اما باید مقدمات ورود مردم به بهشت را فراهم کنیم و با کسانی که می‌خواهند مردم را به زور به جهنم ببرند مقابله نماییم. حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان، اساتید، اندیشمندان و محققان در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، با بیان اینکه «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به نگاهی عمیق و راهبردی و آینده نگر و آینده ساز نیاز دارد» اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید مثل بارانی ملایم و حیات بخش دائم در ذهنیت جامعه ما ببارد؛ گام دوم سخن از تغییر مسیر تاریخ دارد و باید به آن در تراز خود نگاه کرد. وی افزود: بیانیه گام دوم اگرچه در ظاهر بسیار روان است، لایه‌های تودرتو و نکته‌های عمیق فراوانی دارد که نیازمند یک نگاه اجتهادی است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تأکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک سند و منشور فقه سیاسی در عصر حاضر محسوب می‌شود و ما باید قدر آن را بدانیم و زمینه را به گونه‌ای فراهم کنیم که مخاطبان اصلی که جوانان هستند درصدد فهم بیانیه و ایفای نقش خود برآیند. حاج علی‌اکبری در ادامه به بیان ویژگی‌های ساختار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: از آغاز بیانیه تا انجام، مسأله امید صادق جلوه‌ای ویژه دارد؛ از دل این امید، جمله کلیدی و دقیق «ما می‌توانیم» استخراج می‌شود. وی با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: آن‌هایی که از نزدیک رهبری را می‌شناسند، می‌دانند که ایشان یک بارنویس هستند و کمتر پیش می‌آید که در دست‌نوشته‌های ایشان خط خوردگی مشاهده شود، اما وقتی که من دست نوشته‌های ایشان برای گام دوم را دیدم، برخی از صفحات این بیانیه تا حدود بیست بار ویرایش شده بود که این کار نشان از اهمیت و انجام کار کارشناسی بسیار بزرگ در تدوین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

واکنش پدر روح الله زم به بازداشت پسرش

محمدعلی زم، پدر روح الله زم می‌گوید که در جریان آمدن فرزندش به ایران و بازداشت او نبوده است و موضوع را از زیرنویس تلویزیون متوجه شده است. حجت الاسلام زم در پاسخ به اینکه آیا در جریان آمدن فرزندش به ایران بوده است یا نه به انصاف نیوز، گفت: من اصلا در جریان جزییات نیستم و کلیت موضوع را هم از زیرنویس تلویزیون خبردار شدم. ما تقریبا با ایشان در این مدت‌ها حالت قهر داشتیم و تنها گهگاهی نصیحت و پیغامی برایش می‌فرستادیم. او در پاسخ به اینکه در فیلم مستند چند ماه پیش صداوسیما آنچه نشان داده شد این بود که با شما در ارتباط بوده است، گفت: در آن مستند به ما و خانواده‌ی ما ظلم شد، ولی ما، چون نظام را از خودمان می‌دانیم و دوست داریم نه اعتراض کردیم و نه چیزی گفتیم؛ معتقد بودیم که این را هم خدا خودش هم می‌بیند و هم می‌شنود. زم در پاسخ به این که «فرزندش پیش از آمدن به ایران آیا پیامی نداده و چیزی درباره‌ی دلیل آمدنش که عجیب هم هست نگفته است؟»، گفت: دنیا دار مکافات و مجازات است؛ این را خداوند متعال و همه‌ی بزرگان گفته‌اند. بالاخره این دنیا، دنیای امتحان آدم‌هایی است که در آن زندگی می‌کنند. خوب و بد باید امتحان دهند و آن‌ها که بد کردند مجازات شوند.

طرح تشکیل وزارت بازرگانی دوباره به مجلس می‌آید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از رفع ایرادات طرح تشکیل وزارت بازرگانی، در جلسه علنی مجلس طرح و مورد بررسی و رأی گیری قرار می‌گیرد. علی کریمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آیین‌نامه طرح تشکیل وزارت بازرگانی که از سوی شورای نگهبان رد شده باید دوباره در کمیسیون مربوطه در مجلس شورای اسلامی بررسی و ایردات وارده از سوی شورای نگهبان در این طرح رفع شود. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پس از رفع ایرادات طرح تشکیل وزارت بازرگانی این طرح برای تعیین تکلیف مجدد به صحن مجلس می‌رود و در آنجا طرح جدید رأی گیری شده و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنند. این نماینده مخالف طرح تشکیل وزارت بازرگانی بیان داشت: در شرایطی که دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع از هم جدا بودند همواره بین دو حوزه تولید و تجارت مناقشه و درگیری وجود داشت و وزارت بازرگانی عمدتاً به دنبال منفعت واردکنندگان بود، به طوری که تراز تجاری ما در سال‌های طولانی به نفع واردات منفی بود. کریمی بیان داشت: فعلا نمی‌توان در مورد تصمیم نمایندگان و رأی نمایندگان در رابطه با طرح تشکیل وزارت بازرگانی نظر داد، زیرا باید ایرادات تعیین شده در این طرح از سوی شورای نگهبان مورد بررسی و کار کارشناسی قرار گیرد.

ناگفته‌های یونسی از دوران مسئولیت قضایی و امنیتی

یونسی می‌گوید وقتی وزیر اطلاعات شده است، به‌ جز تعاونی وزارت اطلاعات که مربوط به بازنشستگان است، سایر امور اقتصادی تعطیل شد. امروز هم اگر می‌خواهیم اقتصاد کشور شکوفا شود باید دست حاکمیت را از بازار و کار اقتصادی قطع کنیم. بنده وقتی وزیر اطلاعات هم شدم به سهم خود در تعطیل کردن تمام کار‌های اقتصادی وزارت اطلاعات، شرکت‌های زیرمجموعه آن و بانک امین اقدام کردم. به‌ جز تعاونی وزارت اطلاعات که مربوط به بازنشستگان است، سایر امور اقتصادی تعطیل شد. امروز هم اگر می‌خواهیم اقتصاد کشور شکوفا شود، باید دست حاکمیت را از بازار و کار اقتصادی قطع کنیم.

نامه رؤسای کانون‌های وکلای استان‌ها به رئیس قوه قضاییه

رئیس کانون وکلای مرکز می‌گوید رئیس قوه قضاییه به سه نامه‌ای که رؤسای کانون‌های وکلای استان‌ها خطاب به او نوشته‌اند، پاسخی نداده است. به گزارش خبرآنلاین، عیسی امینی رئیس کانون وکلای مرکز با اشاره برگزاری آزمون وکالت توسط مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه گفت: کانون وکلا به این آزمون ایراد وارد کرده است و می‌گوید نمی‌توانید به نهاد موازی اجازه دهید پس از پانزده سال که قانون ماده ۱۸۷ نسخ شده است، بخواهد آزمون برگزار کند. ما که در کشور دو کانون وکلا نداریم. اعتقاد داریم برگزاری آزمون وکالت توسط مرکز مشاوران غیرقانونی است. ما تلاش داریم با گفت‌وگو این مشکلات را حل کنیم، ولی متأسفانه تا امروز سه نامه از طرف کانون وکلای مرکز و کانون‌های وکلای کشور به صورت جمعی خدمت رئیس قوه قضاییه ارسال کرده اند تا کنون هیچ پاسخی واصل نشده است. او در ادامه گفت: من ذاتا انسان امیدواری هستم و اعتقاد دارم رئیس قوه می‌خواهد حکومت قانون را برقرار کنند، حمل بر این می‌کنم ایشان در حال تأمل هستند و نتوانستم به این نتیجه برسم که قصد تضعیف قانون وکلا وجود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۲
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۲۲۱
وقتی خبر را دیدم که نوشته بود زم دستگیر شده اولش گیج شدم که مگر می شود این شخص که در فرانسه توسط نهادهای اطلاعاتی فرانسه مراقبت می شود دستگیر کرد ولی بعدش خبر را که خوندم دیدیم واقعی است
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
کجاشو دیدی!هنوز هیچی نشده صدا و سیما اعترافات تلویزیونی را آغاز کرده!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
باید با انحصار ایجاد شده توسط کانون وکلا و نظام پزشکی به شدت مقابله شود. درآمدهای هنگفت وکلا و پزشکان با زیاد شدن تعدادشان به خطر می افتد لذا هیچ گونه افزایشی را بر نمی تابند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
روح الله زم یک کنش گرسیاسی ویک جریان سیاسی است امیدوارم که توتلویزیون ایران نبینمش
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
اولین واکنش من بمحض اینکه اولین بار خبر دستگیری زم رو از تابناک خوندم، خنده ای توأم با تعجب بخاطر میزان بالای توانایی ها و ذکاوت بچه های قهار سپاه بود
ایول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
مرتضی جان از کانالش لفت دادید دیگه بسلامتی؟ هههخخخ
بطلیموس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
اونایی که رفتن تجربی لااقل با پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و پرستاری و غیره به یه نون و نوایی رسیدن اونایی که رفتن انسانی با وکالت و قضاوت و سردفترداری و غیره باز به یه نون و نوایی رسیدن اما حیف از مُخ هایی که رفتن ریاضی فیزیک و به این فکر نکردند که کشوری مثل ایران که خام فروشی محض محسوب می شود به مهندس نخبه برق و یا ریاضیدان و فیزیکدان هیچ احتیاجی ندارد و دانشمندان علوم هسته ای نیز در این هشت سال اخیر مشغول مگس پرانیدن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
دم بروبچ اطلاعات سپاه گرم که بازم گل کاشتن
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
پاسخ به۲۲:۹ نمی‌دونم شرافت نزد شما چگونه معنا میشود ! ولی شرافتامن نه تلگرام دارم و نه اینستاگرام ونه هیچ چیز دیگر! اگرهم درباره زم چیزی بگم تابناک درج نمیکنه! همانطور که درج نکرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
خطاب به مرتضی
اولا صدا و سیما خودش فیلم نمی سازد
بعدش هم اینکه این دستگیری برای امروز نیست
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
همین روح الله زم سال ۸۸ بازداشت شده بود چرا آزاد شد؟ نوشین جعفری و امثالهم رو آزاد میکنین تا اخرش باز دوباره بخوایم بگیریمشون امثال اینها مثل جاسوسان محیط زیستی رو نباید به سادگی ازشون گذشت
یک نفر تو یه اداره اختلاس میکنه ضررش به کل ملت نمیرسه اما ضرر جاسوس ها و حتاکان به اعتقادات مردم، به همه ملت میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
بیصبرانه بیصبرانه بیصبرانه منتظر دیدن چهره خنده دار نیما زم از تلویزیونیم بابا کشتید مارو پس کی پخشش میکنید آخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
مرتضی جون همون معلومه که تلگرام نداری و ندیده و نشناخته در مورد زم نظر گذاشتی وگرنه میدونستی که کنش سیاسی و جریان سیاسی کوچکترین ربطی به زم ندارد با اون کارهای خنده دارش تو مستند ایستگاه آخر دروغ
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
سخن از زبان ما میگویی! ۲۲:۲۲
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
البته منظورم هتاک بود!
ای کاش تابناک همانطوری که نظرات رو سانسور میکنه غلط املائی هاشونم یه ویرایش بکنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
من هنوز تو این موندم که باباش چرا میگه که ما باهم قهریم;-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
فکر کن تا قبل از این ،عضو این کانال بودن و فکر دستگیری نبودن و متن را که دیدن بدو
بدو لغو زدن و فکر کردن الان می ایند انها را هم دستگیر می کنند
خخخخه
ناشناس ۲۲:۳۹
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
خان محمدعلی اقا یجوری میگه ایولا که انگار قاتل بروسلی یا مرجان شیخ الاسلامی پیدا شده یه لمپن بی سروپا که این حرفها رو نداره داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
درود بر حاج دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و یاور رهبر و حامی مستضعفین جهان و شکارچی عبدالمالک ریگیِ تروریست در در دولت او به درک اسفل السافلین واصل شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
اگه یه جا با خان محمد علی اقا موافق باشم اون در مورد مسئله محیط زیسته که جدا از سفرها و گردش های مختلف و فسق و فجور هایی که انجام گرفت چرا زن کاووس سید امامی فرار کرد رفت خارج مگر غیر از این هست که آن را که حساب پاک است از محاسب چه باک است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
یکی فتح الله زاده هیچ وقت بیخیال استقلال نمیشه و دیگری زنگنه بیخیال وزارت نفت
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
پاسخ به ۲۲:۳۰ قصد توهین ندارم! ولی اینستاگرام و تلگرام آدم را سطحی می‌کنه واصلا محل مناسبی برای رشد اندیشه نیست! من کتاب میخونم؛روزنامه میخونم؛مقاله میخونم؛و...همین باعث میشه مثل شما زم را ساده و خنده دار تصور نکنم!اگرهمون مستند ایستگاه پایانی را میدیدی متوجه خیلی مسائل می‌شدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
وکلا که باید مشکل مردمو حل کنن برخی تو حل کردن مشکل خودشون بین خودشون موندن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
۲۲۴۲ فکرکنم خود دُکتره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
خان محمد علی اقا این جاسوسان محیط زیستی رو دیگه از کجا اوردی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
اونایی که میگن زم رو اینترپل دستگیر کرده یا نمی فهمن که چی میگن یا خودشونو به نفهمی میزنن آخه اینترپل که اگه قرار بود کاری بکنه خاوری رو تحویل ایران میداد نه کسی رو که واسه دیدارش با بنی صدر سوار ماشین آژیردار شده بود با کلی مسلسل و اسکورت همه جانبه پلیس فرانسه! خواهشا دروغ هم میگید یجور بگید که جور دربیاد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
کسی نمیدونه زم در تلگرام چی میگفته . راست میگفته دروغ میگفته . یکی از دروغ هاش را کسی تعریف کنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
تابناک جان مصاحبه و اعتراف زم بعداز بازداشت همه جا هست چرا منتشرش نکردید؟!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
خاوری را نمیشه دستگیر کرد یا پلیس انترپل دستگیر کنه چون روابط ایران با کانادا قطع هست . سفارت دو کشور هم تعطیل هست . یعنی کانادا به شهروندان در جه دو خودش هم ارزش قایل هست . جان انسان در کانادا ارزش داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
حرفهائی رو که رئیس جمهور امروز تو نشست خبریش زد انقدر تکراری و قابل پیش بینی و ساده انگارانه بود که ربیعی نوبخت جهانگیری یا حتی خود من هم میتونستیم بیایم جاش بزنیم
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
افراد با گناه کمتر از زم اعدام شدن. ایشون که هم جاسوسی کرده هم دعوت به اغتشاش، فریب مردم و فساد فی‌العرض ببینیم چه سرنوشتی خواهد داشت!
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
وکلا وپزشکان عموما تجارت را بخوبی فرا گرفته اند ا
درجذب نقدینه گی که از مشکلات جامعه ی امروز ماست دوسا دوش دولت در حال ازخودگذشتگی هستن
آقای حاج علی اکبری پیامبر فرمود من که فرستاده خداوندم جای خود را در آخرت نمیدانم. شما چطور حتی طرز ورود به بهشت رو هم میدونی؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
تیتر نامناسب تابناک رو نخون
اصل مطلب رو بخون تا بفهمی تابناک چه موجودیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
میگم به خدا رسیدن بهتره یا به بهشت رسیدن ؟ کدام راه نزدیکتره؟ برجسته کردن بهشت بهتره یا خدا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
حتما قبلا رفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
حاج آقا اکبری کاشکی روشن می فرمودند که مقدمات ورود به بهشت این است ک زندگی ملت رو جهنم کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
همون متن و گفته های ایشون هم مشکل داره . ایشون بهتره بیشتر مراقب بهشت رفتن خودش باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
میخولستم همینو بنویسم که دیدم شما نوشتید
اکنون ما باید جناب حاج علی اکبری را نماینده تام الاخیار حدا روی زمین حساب کنیم؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
از منطق شما متعجبم. و از این همه مثبت زدن متعجب تر که نشان دهنده این است که حقیقتا کثرت افراد نشان دهنده حقیقت بودن فکر نیست.
این که پیامبر فرمودند که جای خود را در آخرت نمی دانم معناش این هست که ایشون تآکید دارند راه ما باید با دین مطالبقت داشته باشه نه این که راه بهشت رفتن رو نمی دونن> اصلا دین آمده که راه بهشت رفتن رو به ما نشون بده وگرنه دین دیگه معنایی نداره>
بعله دیگر وقتی زن سالاری و بچه سالاری اوج بگیرد بهتر از این نمی شود ولی در تعجبم که چرا اقایان که وظیفه اصلی اداره جامعه و خانواده را دارند ساکت هستند و خیلی وقت ها همراهی می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
هم مهریه بدن هم حق طلاق هم نفقه هم حضانت هم نتونن طلاق بدن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
در راستاي نابودي كانون خانواده است
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
وطیفه ی اصلی اداره ی جامعه با آقایون بوده که اوضاعمون اینه
ولی وظیفه ی اصلی اداره ی منزل و تربیت بچه ها با خانم هاست
لطفا از سوء تفاهم خارج شوید
سیدحسنی3نیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
زن اگر زن باشد مرد به معراج میرود
دزد نمیشه دست اینا داد چه برسه حق طلاق
1ایمان بخدا و ترس از او
اصالت خانوادگی
اخلاق پسندیده
امروزی ها کدام را دارند ؟
با برگزاری ازمون مرکز مشاوران حقوقی (ماده 187) انحصار طلبی کانون وکلا برداشته می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
پزشکی - وکالت - سردفترداری
سه رشته انحصاری و پر پول در ایران که در مجموع نزدیک به 14000 میلیارد تومان در سال فرار مالیاتی دارند.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
طلافروش ها را فراموش نکن
حاج کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
خطاب به 22:06
دوست عزیز دیگه از اصناف چیزی باقی نمونده از جمله بقول شما طلافروش
یه زمانی که خرید و فروش میشد و رونق بازار بود
الان که رکود کامل و مطلق هست طلا فروش نداریم
بلکه طلانفروش داریم
این مربی المانی وقتی در ایران بود می رفت در المان و از ایران تمجید می کرد ولی وقتی پولش را ندادن از بام افتاده و دارد ناسزا می گوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
پزشکان و وکلا درآمدهای بین 20 میلیون تومان الی 2 میلیارد تومان در سال دارند. آنوقت دولت رفاهیات کارمندان را کاهش و مالیاتشان را افزایش داده است و توان نصب کارتخوان در مطب پزشکان و گرفتن حتی مالیات ده درصدی ناچیز از ایشان را ندارد.
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
باز این سانسورچی ضد پزشک شیفت کاریش شد. بابا به شغل اصلیت برس
تابی . امشب خبرهای داغی تیتر کردی .داغترش کن .خصوصا خبر دستگیری کرباسچی که شهردار تهران بود و که یونسی گفتند که وقتی یزدی رییس قوه قضاییه بود گفت کرباسچی را بگیرید شاید رییس جمهور شد من‌گفتم اخه خلافی کرده باشد که من ایشان را دستگیر کنم .... سوال این هست مگر رییس قوه چقدر استقلال دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
کانون وکلا = نظام پزشکی
انحصار = انحصار
حاجی فتح الله! بابا دست از سر استقلال بردار، 20 سال فرصت مدیریت بسه دیگه، افتخاراتت چی بود؟ بذار یه آدم با انگیزه بیاد
روح الله زم توسط اینترپل دستگیر شد و تحویل ایران داده شد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
اینترپل تحویل سازمان اطلاعات سپاه میده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
اینترپلل با پلیس همکاری دارد
در ضمن شما برو با همون عضو موتلفه خوش باش!!!!
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
معلومه یکی از همون هستی که مشتری پر و پا فرص دروغهای آمد نیوز هستن
بهنام د
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
احساسم اينه كه تو مدتي كه خارج از كشور بوده كسي اصلا اين آقارو به آدم حساب نمي كرد
اگر می خواهید تمامیت ارضی کشور حفظ شود باید بی امان با پارتی بازی.اختلاس .احتکار..زمین خواری.رشوه.تبعیض و بی عدالتی و...مبارزه کنید.دستگیری یک جوانک دیپلمه کم سواد با آی کیو پایین اصلا گفتن ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
اگر امثال شماها از کانادا وآمریکا و اروپا بیان کمک کنن خوب میشه اما بیرون گود نشستن و گفتن اینکه لنگش کن هنر نمیخاد
وظیفه ما بردن مردم به بهشت نیست . بلکه مقدمات رفتن به بهشت را باید مهیا کنیم . اولا مقدمات کدام هست . دوما این افراد سیاسی و سیاستمدار که من هر روز سخنان انها را میخوانم با این افراد میخواهم به بهشت بروم .؟ واقعا با این چند صد نفری که مسولیت دارند ؟ مقدمات رفتن به بهشت پندار و رفتار و کردار و دروی از دروغ هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
من با این مسئولان حتی به بهشت هم نمی روم و حاضرم برم
جهنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
ایجاد مقدمات ورود به بهشت از راه جهنم کردن زندگی
بسيار پيچيده و فني ؟ عجب !
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
طرف نمیدونه زم تو ایران دستگیر شده یا خارج، بعد طوری صحیت میکنه انگار در متن
داستان بوده.کاش بجای این کارهای پیچیده کار ساده‌ای مثل یادگیری املای «عظمت» و «عظیم» رو اول یاد می‌گرفتن.
مقدمات کاملا فراهم شده تشریف ببرید شهرک باستی ببینید کیا رو فرستادید بهشت
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
دمت گرم عالی گفتی
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
بهشت جهنم همین دنیاست
حالاقضاوت با خودتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
و همچنین خاوری ها و آقازاده ها و اختلاسگران را نیز فرستاده اید بهشت کانادا و آمریکا !!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
آفرین
منظور از بهشتی که می گن دقیقا همینه
و خواص قراره برن اونجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
لازم نیست تشریف ببره خودش اونجا مقیمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
این حس طنز پردازی فقط در ایرانیان است. دست مریزاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
ایول

یکی نیست بهش بگه بابا نمیخواییم بهشت شمارو
دست از سر بدبختمون بردارید دنیارابرامون جهنم کردید
همين الانش هم داريم تو بهشت زندگي مي كنيم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
من عاشق حوریان بهشتم . عاشق . کی میشه بمیرم به حوری ها برسم .کی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
خب دوست نداری برو به جهنم !!!
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
فکر بریم بهشت ببینیم امام جمعه تهرانم هست
اینجانب با اختیار خودم جهنمو انتخاب میکنم
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
آرررررره خیر سرمون !
ولی نور چشمی ها و آقازاده ها از حالا تمرین بهشت رفتن را آغاز کردن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
اگه بهشتی که اینا میگن مثل اینجاست نریم بهتره
دولت با طلاق زنان چیکار داره؟ رئیس قوه خودش پیگیر امور بانوان هست، لازم نکرده کاسه ی داغ تر از اش بشن
سخنان شفر سرمربی سابق استقلال راست گفت یا دروغ گفت که هم تیم ها و هم باشگاها و هم رفتن یا نرفتن زنان به ورزشگاه ....سیاسی کاری میکنند . آیا کاربران موافق سخنان شفر هستند یا مخالف
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
موافق
مطلب زیاد هست ولی این چند مورد جلب نظر کرد:این طور فکر میکنم که اگر عوامل ورود به جهنم را از بین ببریم موانع ورود به بهشت تاحد زیادی حداقل برداشته میشود!خیلی جالب است صدا و سیما به شورای نظارت بر خود پاسخگو نیست ! چطور به مردم پاسخگو میشود! یونسی به عنوان وزیر اسبق اطلاعات بی گناهی کرباسچی و سیاسی بازی در محاکمه او را فاش میکند!این بیان تاج‌زاده صحیح است که مردم به نقش سیاست خارجی در مسائل داخلی واقتصادی پی برده اند. حرف زیاد است به این مقدار بسنده میکنم. والسلام
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
حرفه‌ای سانسور می‌کنی! جوری درو می‌کنی که هیچی نمونه!
حاجی اول مسئولان تشریف ببرند بهشت بعد برای مردم نسخه بپیچید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
کار دولت ها بردن مردم به بهشت نیست . بلکه وطیفه دولت ها ساخت زیر ساخت ها و عدالت دنیوی و مبارزه با بی عدالتی ها هست
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
من میخوام برم جهنم پیش مایکل جکسون و الویس و هایده
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
مسئولان در بهشت هستند
هم خودشون هم خانواده و فک و فامیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
مسئولان فعلا در شهرک باستی و لواسان دارن به بهشت رفتن مردم فکر میکنن
اقا خوبه که خزر فقط به ایران تعلق ندارد وبا بردن کمی اب از دریای خزر که شاید سایر کشور های خزر هم این استفاده را بی سر صدا وبکنند زیاد چیزی عوض نمیشه وچرا نمایندگان استان شمالی اینقدر مخالفت بی جای می کنند والگی می گند محیط زیست خزر به خطر میافتد پس مردم دریای جنوبی هم مخالفت کنند که چرا زا خلیج فارس اب می برید پس مردم خوزستان با گرما طاقت فرسا ابش از سرچشمه ها ان ار کارون گرفته تا دز تا کرخه که میلونها هکتار در زمینهای خوب خورستان را ابیاری می کند ببرند وباعث شده اکثر ابگیرها وطالبها را خشک کند انها چه کنند توی این کشور هرکه زورش بیشتر بوده امکانات سایر شهرها را به خودشون اختصاص بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
آنها چه کنند؟ آنها کاری نکردند الان دارند کل سال گرد و خاک می‌خورند. قراره مردم استانهای شمالی هم به همین مصیبت گرفتار بشن؟ خیلی نگران صنایع هستند از کویر سمنان منتقلشان کنند به استانهای جنوبی در کنار دریا. اینطور مردم سیستان و هرمزگان و خوزستان هم کمی وضعیتشان بهتر می‌شود. سمنانیهای عزیز هم با خیال راحت صرفا به شغل شریف ریاست جمهوری بپردازند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
مخالفند ، برای اینکه نیروی کار خودشان را به همراه خانواده هاشان به سمنان فرستاده اند .50درصد مردم سمنان را از همین دست مهاجرین تشکیل میدهند.شاید میخواهند همشهری های خودشان را تشنگی بدهند.!!!
مهاجرین و افغانها را از سمنان کوچ دهند ،انتقال آب هم مال خودشان.نماینده های گلستان و مازندران اگر واقعا راست میگویند اول دنبال تهیه آب برای همشهریان خود در سمنان باشند و یا آنها را با یک طرحی برگردانند،بعد تا دلشان خواست مخالفت کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
متخصص !خزر دریاچه است ازش آب ورداری وبا تبخیر میشه نمک زار، اونوقت شمال هم میشه ریزگرد،اون موقع امثال شما برای صفا سیتی میری شوره زار،؟عقل کل الان چرا نمیری دریاچه نمک قم ؟شنا وصفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
خزر دریای بسته است با دریای عمان و حتی خلیج فارس خیلی فرق دارد. وانگهی اگر ما برداریم قزاقزستان و ترکمنستان هم صد درصد برداشت خواهند کرد و اصلا بعید نبست روسها آب ولگا را که 70 درصد آبهای ورودی به خزر است به کارهای دیگر اختصاص دهند.
شمالی های عزیز نباید بزارید اینکار انجام شود بدبخت میشیم هیچ جوره نمیشه جمعش کرد دریاچه را از دست میدیم کنارش جنگل و اکوسیستم شمال برباد میره
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
همه مردم ایران باید کمک کنند.
روح الاه زم که دستگیر شد دیگه اختلاس و رانت و پارتی بازی نخواهد شد . چون تمام این مشکلات کشور حتی بیکاری و گرانی مربوط به این نمک نشناس هست . امسال بارانی خوبی میبارد و زنان و دختران حجاب را رعایت میکنند . ایشان باعث شده بود زن ها روسری بر سر نکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
داری می سوزی نه ؟
پس حقت است که بسوزی
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
متن نظرم را خوب متوجه نشدی بعد متن و اعلامیه دستگیری ایشان را هم مطابقت بده بعد سخنرانی کن . اگر همه مشکلاتی که در اعلامیه آمده از ایشان بوده پس تمام‌مشکلات کشور پس باید با دستگیری ایشان حل شده باشد گرفتی داداش
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
معلومه بد جور معتاد آمد نیوز بودی و حسابی خماری !! برو کمپ خودتو نجات بده !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
حالا اکه اوضاع درست نشد یقه چه کسی را بگیریم؟
م
| Germany |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
عزیزمن یکی یه نظری داده دیگه جوابش داری می سوزی نه نیست.
اینقدر که دراین خصوص بزرگنمایی می کنن که اینگار تمام مشکلات حل شده .
و باز هم پای یک آقا زاده در میان بود!!! آقا زاده ی این شکلی ندیده بودیم که چشممان به جمال «زم » روشن شد.
....

«طبق طرح جدیدی که معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دارد، اختیارات زنان برای جلوگیری از طلاق بیشتر خواهد شد. ️در این صورت مردان برای طلاق دادن همسر خود دچار مشکلات بیشتر می‌شوند.»
احتمالا در سایه حمایت مجلس از خانواده و کیان آن ، فوج ،فوج دختر و پسر اقدام به ازدواج خواهند کرد تا از مواهب این قوانین بهرمند شوند
در واقع در طرح جدید مردان به زندان زنان خواهند رفت .یعنی خواسته زنان به بند کشین مردان است ؟
مگر آنچه تا به حال تصویب شده باعث استحکام زندگی زنان و مردان شده ؟ جز به زندان رفتن مردان و معلق ماندن زندگی زنان پی آمد دیگری هم داشته ؟ اساسا چرا همیشه باید یکی از کفه های زندگی دو نفر سنگین تر باشد؟
تا به حال بعضی زنان با مرد دیگری همدست میشدند تا شوهرانشان را بکشند و از دستش راحت شوند احتمالا از این به بعد و با قوانین جدید این موضوع بر عکس خواهد شد.
جناب آقای علی اکبری ، چرا فکر میکنید که راه بهشت را فقط شما میدانید ؟
و چرا و چطور خودتان و دوستانتان را در راه خطا نمی دانید و راه درست را گم نکرده اید ؟
با این عملکرد شما و اکثر همفکرانتان ، اکثرا مدیرانی بر سر کار آمده اند ، که برخی پر از خطا و اشتباه و دشمن تراشی و تنش آفرینی بوده اند .
و در نتیجه اکثریت مردم را در فقر و فشار نگهداشته
و تعداد زیادی را از سر ناچاری تامین مخارج روزانه خانواده به فساد و قاچاق و فحشاء و فروش اعضاء بدن کشانده اند .
و میلیونها نفر را به جلای وطن وادار کرده و اسیر کوه و دریا و بیابان در ولایت غربت کرده اند
و روزی نیست که اکثر مردم در نگرانی تحریم های بیشتر و محاصره و بمباران نظامیان و دشمنان پرتعداد که ما را محاصره کرده اند بسر نکرده باشند .
حال بفرمائید که چطور میخواهید و میتوانید ادعا کنید که اکثریت مردم هنوز به شما اعتماد داشته و مجددا بازهم برای بارها میتوانند به دنبال شما بیایند ؟
ایکاش راه پیشرفت و توسعه برای کشور و رفاه و آسایش و امنیت برای مردم را فراهم نمایید .
قطعا چنانکه مولای همه ما حضرت امیر ع میفرمایند از دری که فقر وارد گردد ، ایمان از همان درب خارج خواهد شد .
"حاج علی اکبری: باید مقدمات ورود مردم به بهشت را فراهم کنیم"
مسئولان جیب ما رو نزنن ...........مقدمات بهشت ارزونی شون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
بهتر است بگوییم مسئولین مقدمات ورود مردم به جهنم را فراهم نکنند نمی خواهد مقدمات ورود به بهشت را فراهم کنند یعنی گناه نکردن بهتر از ثواب کردن است
اتفاقا''یکی از جاهاییک باید ریس قوه قضاییه ورد کند رسیدگی به کانون وکلا است که با انحصار طلبی برای هر کدام از وکلا درآمد نجومی فرام کرده وحتی در نامه اخیر نیز رییس قوه ی قضاییه مورد تهدید قرار داده است از محظر جناب ریبسی تقاضا دارم همانند نظام مهندس ها که کسورمان وجود داردکسانیکه دارای مدرک تحصلی حقوق وبالاتر هستند
پذیرفته شودند تا انحصار شکسته سود
خوشبختانه بنده به عنوان جوانی رشید و 38 ساله ازدواج نکرده ام که نگران طلاق باشم. بخدا در مجردی یک خوشبختی هست که در متاهل بودن و دغدغه این و آنرا داشتن نیست. میخوای بری سفر، مجبور نیستی با کسی هماهنگ باشی. میخوای غذا بخوری یا نخوری ، میخوای فیلم ببینی یا مطالعه کنی با شخص دیگری تنظیم نمیکنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
به روان شناس مراجعه کن
سه نامه به رییس قوه قضاییه نوشتیم ولی بی پاسخ مانده است که هدف از ازمون توسط هیت وکلا و کارشناسان قضایی صورت گیرد که خود کانون وکلا یک نهاد موازی هست . سوال من کاربر این هست چرا باید وقتی کسی سی سال پیش تا حالا وکیل بوده و پروندهای سیاسی و مدنی و حقوقی را وکالت کرده دوباره در ازمون دیگر شرکت کند . آیا قانون در طی چهل سال عوض شده . رویه قصایی تغییر کرده ؟ مگر وکالت و وکلا استقلال ندارند ؟ مگر مستقل نیستند . اگر این استقلال از انها گرفته شود چگونه میتواند از متهم در برابر حاکمیت دفاع کند ؟
در بعضی سایت های داخل و حارج از کشور گفته شده است که روح الاه زم در مراسم اربعین در عراق دستگیر شده است و توسط دولت عراق و حشدالشعبی به ایران‌منتقل شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
آره آمده بود وسط مجالس عزاداری شور بگیره بخاطر ثوابش
چقدر شماها ساده آید
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
بهتر نبود میگفتی ایران بهش گفته بخاطر مسائل انسان دوستانه میتونی بیائی دست بوس بابا بعد که اومده ناجوانمردانه گرفتنش !!!! این آمد نیوزی تره !
کوهن رئیس سازمان جاسوسی موساد با تمام غرور کاذب خود می گوید حسن نصرالله و سردار قاسم سلیمانی خوب می دانند که ترور آنها غیر ممکن نیست. شتر در خواب بیند پنبه دانه. تا اسراییل مستقیم از ایران گوشمالی نشود شعار های بزرگتر از عقلشان می دهند
با وجود همه اخلاف نظرها و انتقادها در داخل خانواده ایرانی:
یاشاسین سپاه
اول همین زمین را بهشت کنید، آن دنیا رو لازم نیست کاری کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
اعمال نیکی هم‌به ندرت انجام‌میشود از ترس عاقبت هست
کاش چپاولگران و غارتگران فراری مثل خاوری و... را هم فریب میدادند و دستگیر میکردند. مثل اینکه برای برگردوندن اونا و پس دادن اموال بیت المال اراده ای نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
خاوری یکبار به اندازه چند نسل دزدی کرد و در رفت ولی ایشون کارهاش را تکرار می کرد
آفرین بر سربازان گمنام.
درود خدا و ملت رشید ایران به دلاور مردان عرصه اطلاعات که یکی از خائنترین و کثیف ترین جاسوسها و مزدوران خود فروخته بیگانگان را به دام انداختند تا بسزای اعمال ننگین خود برسد .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
هر وقت اعدام‌ شد میفهمیم اینهایی که گفتی بوده
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
باشه بابا همچین شعار میدی انگار تو جنگ صفینیم
شمارا بخدا بخدا برای بهشت رفتن ما به خودتان زحمت ندین ما هم به لقمه ای نان وپنیر دراین دنیا وجهنم در آن دنیا راضی هستیم پولهای میلیادی درایندنیا ارزانی مسئولان لطفنا مردم بشازاین عذاب ندین
کلا روح الله زم از اولش معلوم بود برای کی و برای چی رفته خارج از کشور

بیخودی گندش نکنید
در این فشار فعلا مردم ةرزوی جهنم را دارند
حاج اقا علی اکبری بعضی از همکارانتون مارو دین زده نکنن مقدمات ورود پیشکش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
آب معدنی بزرگ 4 تومان امروز خریدم تخ کنم
سپاه این فریب را برای برگرداندن خاوری هم می تواند بکند
حجه الاسلام زم درباره مستند ایستگاه پایانی درسمت نمی گوید در این مستند به آنها ظلم شده و بعضی نسبت های دروغ داده شده است ولی ایشان چون نظام را دوست داشته اند چیزی نگفته اند. ... تا جایی که من به یاد می آورم در مدرسه به ما گفته بودند کسی نظام را دوست دارد که اگر جایی اشتباهی دید تذکر بدهد. اگر جایی فساد و جرمی دید گزارش دهد. ولی ظاهرا در مدرسه آقای زم، آموزشها کاملا متفاوت هستند.
به نظر بنده که سالهای سال باید بگویم مردم را باید با زورِ چک و لگد وارد بهشت کرد
در عوض آن دنیا از ما ممنون میشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
مسولینی که مردم را به زور میخواهند به بهشت بفرستند خودشان بهشتی هستند . ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
این همین کاری است که الان دارد می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
حمید معصومی نجاد رم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
طلاق گرفتن برای زنان آسانتر و برای مردان سخت تر شده است . ...واقعا بیشتر وقت ها مردانی را در سطح شهر یا در ادرات یا در قهوه خانه یا در مغازه میبینم که حتی به نطافت شخصی خود شامل اصلاح سر . صورت . ناخن . استحمام . لباس پاکیزه . طرز بیان . ......واقعا خودم که مرد هستم وقتی چنین افرادی را با چنین شمایلی و با بوی سیگار و قلیان با دهن مسواک نزده و دندان سیاه میگویم این زن و بچه اش چگونه این انسان را تحمل میکند . زنان چگونه در کنار انها زندگی میکند وقتی پای خود را از کفش خارج‌میکند بوی مشمیز کننده ای فصای اداره را میگیرد . کجا باید فرهنگ سازی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
آقا نعمت و حاج اقا علی اکبری بعضی از همکارانتون مارو دین زده نکنن مقدمات ورود پیشکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
اقای حاج اکبری اگر مسر به این کار هستید امکانات زندگی را برای مردم فراهم کنید تا مردم از فساد وفحشا ودزدی وخود فروشی دست بردارند که عامل همه فقر است
حاج علی اکبری: باید مقدمات ورود مردم به بهشت را فراهم کنیم.
جناب حاج علی اکبری اگه من نخوام برم بهشت باید کی رو ببینم؟؟؟؟ من اصلا دوست دارم برم جهنم
طلاق گرفتن برای زنان آسانتر و برای مردان سخت تر شده است . ...واقعا بیشتر وقت ها مردانی را در سطح شهر یا در ادرات یا در قهوه خانه یا در مغازه میبینم که حتی به نطافت شخصی خود شامل اصلاح سر . صورت . ناخن . استحمام . لباس پاکیزه . طرز بیان . ......واقعا خودم که مرد هستم وقتی چنین افرادی را با چنین شمایلی و با بوی سیگار و قلیان با دهن مسواک نزده و دندان سیاه میگویم این زن و بچه اش چگونه این انسان را تحمل میکند . زنان چگونه در کنار انها زندگی میکند وقتی پای خود را از کفش خارج‌میکند بوی مشمیز کننده ای فصای اداره را میگیرد . کجا باید فرهنگ سازی شود
حاج علی اکبری !مسولان به بهانه بهشت این دنیا را به جهنم مردم ایران تبدیل کردند. اگر راه بهشت را میدونستید قطعا به کسی نشون نمیدادید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
من حدود 1ساعته دارم نظرها رو از بالا تا پایین میخونم ولی این نظر چه عالیه گل گفتن ایشون
آقای روحانی ...چهل درصد ارزش پول ملی افزایش پیدا کرده است . افزایش ارزش پول ملی و محاسبات ارزش پول کشور یک فرمولی در علم اقتصاد دارد . این درست نیست که قیمت ارز به ۱۵ هزار تومان برسد سپس به ۱۲ هزار تومان کاهش داده شود و انوقت ارزش پول ریال را بر همین مبنا محاسبه کنیم . روش دیگر این هست که قیمت ها را کاهش دهیم و روش سوم این هست که اگر دلار که ارز قوی در مبادلات اقتصادی جهان دارد دولت به حقوق و مزایای کارگران و کارمندان به حدی افزایش دهد که فاصله بین کارگری که در خارج از کشور با داخل کشور تا حدودی برابری کند . ایا این اتفاق افتاده است ؟ هم دلار سه برابر افزایش پیدا کرد و هم کالاها سه برابر گران شدند . چگونه امکان دارد ؟
یعنی یک ژورنالیست که اخبار رو انتشار می داده گرفتین ؟. مثل خیلی از افراد و ژورنالیست ها . نمی دونم تابناک چرا؟ اونوقت می گید قاشخچی رو چرا کشتن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
محاکمه ایشان علنی برگزار میشه یا نه . چون محاکمه کرباسچی علنی در تلویزیون پخش میشد . با تِییر ریاست قوه فکر کنم با وکیل مدافع و جسله علنی باشه .
یاشاسین سپاه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
فلسطینیه ترک ندیده بودیم که دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
دستم خورد اشتباهي مثبت دادم
مسئولان دنیای مردم را جهنم کرده اید که مقدمات رفتنشون به بهشت را فراهم کنید.با چه تضمینی شما این اقدامات ورود را انجام میدهید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
چرا امام جمعه راجع به بهشت رفتن مردم حرف میزنند لبخند ملیحی دارن؟
اقای حاج اکبری اگر مسر به این کار هستید امکانات زندگی را برای مردم فراهم کنید تا مردم از فساد وفحشا ودزدی وخود فروشی دست بردارند که عامل همه فقر است
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
مصر صحیحه نه مسر! هم خانواده اصرار به معنای پافشاری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
مصر
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
جفتش درسته
زم که مسخره است اگر میخواهید مردم را شاد کند امثال خاوری را دستگیر کند. انصافا از روی غرض نمی گویم ولی بنظرم دستگیری خاوری که بدون محافظ است خیلی راحت باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
زم خودش یه فیلم است
طلاق گرفتن برای زنان اسانتر میشود . چه خوب ! اینجوری نسل جمعیت ایرانی به تعادل میرسد . چه خبر هست ؟ طرف توان خرید شلوار و جورابش را ندارد هوس زن گرفتن میکند . مهریه عندالمطالبه را با تبصره به عندالاستطاهه شد . ولی تا حق و حقوق زنان جدیدا پرداخت نشود و رصایت زن گرفته نشود طلاق جاری نخواهد شد . با این شروط ضمن عقد کم کم همان راه اروپا را داریم تجربه میکنیم . یعنی ازدواج نکنید چون واقعا دادن مهریه حتی ۱۱۰ سکه واقعا سخت هست .
تبریک به سپاه پاسداران عزیز و سربازان گمنام وطنم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
تولده؟
كرباسچى تهران به جايگاه واقعى پايتختى ايران عزيز ارتقاء داد و حقش بود رييس جمهور شود ولى با يك اتهام ٢٠ ميليون تومانى كه بعنوان پاداش بين مديران ارشد شهردارى توزيع كرده بود از ادامه خدمت بازماند و راهى زندان شد !
الگوى توشعه شهرى در پايتخت مورد اقبال ساير شهرهاى ديگر قرار گرفت كه مورد تحسين عموم شهروندان كشور قرار گرفت .
حالا متوجه ميشويم كه آيت الله يزدى چقدر احساس مسئوليت كرده و دستور بازداشت كرباسچى را صادر كرده است !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
از ایشان قاصی پرسیده بود برای چی به بعضی ها حقوق بیشتر میدادی در جواب گفت وقتی سرپرستی تا چهار صبح در مناطق تهران سرکشی میکند تا زباله ریخته نشده باشد یا شهر تمیز بماند مستحق حقوق برابر با کسانی دیگر نیست که در اداره لم داده و خوابیده است . . هدف از این محاکمه برای مصارف سیاسی و شکست سخت اصولگرایان در انوقت از جناح مقابل بود
هر چند انتقال آب بدون مطالعه و در نظر گرفتن شرایط زیست محیطی و اقتصادی آن برای مناطق انتقال دهنده و انتقال گیرنده باید مورد برسی قرار گیرد ولی متاسفانه این امر بیشتر تابع قدرت سیاسی افرادی است که در حکومت پست و یا مسیولیتی دارند و از این قدرت جهت منافع شخصی , جناحی و یا منطقه متبوع خود سوئ استفاده کرده بدون اینکه تبعات آن را برای کشور و مردم و محیط زیست در نظر گرفته باشند و بسیار جالب است نمایندگان محترم در رابطه با انتقال آب دریای خزر انتقاد شدیدی داشتند ولی در رابطه با انتقال اب کارون به استانهای دیگر هیچ واکنشی از خود نشان ندادند گویی که استان خوزستان و نابودی آن چندان برای نمایندگان اهمیتی نداشته هر چند این نوع نگاه هم بسیار خطرتاک و مخرب بوده و تبعات آن در حال ظهور است که لازم است در این رابطه نیز اقدام عاجلی شود
آقای علی اکبری خودش میره بهشت ؟
چطور می خواد بقیه را ببره
اجازه بدید برم جهنم
با این حساب خیلی ها در داخل که راپورتچی بودند دستگیر میشوند
جناب علی اکبری مسئولان که در این دنیا که برای خود بهشت درست کردن ، ولی دنیا و اخرت ملت رو تبدیل به جهنم کردید ؟؟ البته ایران بهشت پزشکان هم شده و در کنار هم خوب از این خان نعمت الهی استفاده کنید و شاکر باشید .
.یه قل دوقل بازی کن کلات رو بگیر قاضی کن!!
راستش ما هرچی برات مینویسیم تابی جان تو برام مینویسی"غیرغابل انتشار است" ایندفعه گفتیم یه نظر کاملا مرتبط و قابل قبول بدم شاید تاییدش کردی!!
ایام اربعین رو خدمت ملت تسلیت عرص میکنم ،
متاسفانه دنیا پر از یزید شده ولی دریع از یک حسینی واقعی ؟؟؟ اردوغان ، سلمان ، ترامپ ، پوتین یزیدیان زمانه هستند .
فعلا که با ایجاد مقدمات وتمهیدات لازم رندگی برای ملت 96%جهنم شده نیازی به تلاش برای رفتن به بهشت ضرورت ندارد بفکر آقازاده ها در امریکا باشید شب بخیر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
قصدشون بهشت بوده ببین اگه میخواستن بریم جهنم چی میشد
تکلیف اون پدرایی که برای سیرکردن زن و بچشون میرن دزدی چیه؟
به نظر آدم بدبخت و ساده و فریب خورده و ترحم برانگیزی می آید تا این که خطرناک باشد؛ دستگیری یک چنین فردی چه اهمیتی دارد؟ این رو باز کنید لطفا!
بابا این خاوری عجب جانوری هست که نمیشه دستگیرش کرد؟؟ زم خودش دستگاه شد ؟؟؟؟
مسیح علی نژاد و جوانمردی رو داشته باشید ؟! از امشب از خواب و خوراک افتادند ؟! درود بر حافظان امنیت کشور
بعد از روح الله زم نوبت پزشکانی است که از امکانات کشور پزشک شدند ولی حاضر نیستتد یک مریض بی پول رو درمان کنند و کارت خوان هم نصب نمیکنند ؟؟!!یکی که ماهی ۲۶ میلیون فقط ماهیانه تو فیش حقوقی میگیره و ۱۲۵ میلیون ماهیانه پاداش میگیره بخاطر احتلاف ۶ ساعتی با کلنیک درمانی رفته شخصا سازمان بازرسی شاکی شده ؟؟ بابا تو کشور با چنین هیو لاهایی سر کار داریم
بیشتر اختلاس گران از دستگیری زم خوشحال هستند
من شک دارم که ایشان اپوزیسیون باشند
اسمش روح الله هست یا نیما؟ چرا خبر بیست و سی این فرد را نیما زم معرفی می کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
تو تاحالا ادم دو اسمه ندیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
خودت میگی اخبار ۲۰۳۰ !!؟؟؟
اسمش و رسمش مشخصه !؟
ناشناس
| Czechia |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
این یک گزارش رسمی است و بهره گیری از اسم دوم فرد به جای نام اصلیش جای سوال است. حتی در مدارس هم چنین چیزی مرسوم نیست که نام رسمی فرد را با نام دومش جایگیزین کنند تا چه برسد به تلویزیون و گزارشهای رسمی.
بهتر است یک کمی هم با پدر روح الله زم وسابقه درخشان او قبل و بعد از انقلاب در محله خزانه صحبت شود.
وزیران اموزش و پرورش و درمان رو بازخواست میکردن بد نبود ؟
ما که در جهنم ساخت مسئولان زندگی می کنیم. چطوری راه را رفته اید که نتوانسته اید مقدمات بهشت را در ایران فراهم کنید و در عوض مقدمات جهنم را به نحو عالی به اجرا در آورده اید؟البته برای ملت بیچاره.
زم دستگیر شد خوبه این. اما زم زم های داخلی چی؟!اصلا نمیشه؟!اخ داد بیداد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
زم در امریکا بود دستگیر میشد ؟در اروپا چی ؟
کم‌مردان را به استثمار می کنی کم حقوق مردان پایمال می شد در زندان بنام زندگی مشترک حالا طرح تازه تری برای چپاول بیشتر مرد ها داده شده
طلاق باید کاملا ساده باشد نه اینکه ده سال وقت دو نفر رو بگیریذ و هر دو نفر رو از زندگی بیزار کنید
به بچه هاي اطلاعات شير بگم كم گفتم شير مادر حلالتون
حضرت جناب شیخ ، راه جهنم از مسیر فقر عبور میکند ؟ اما شاید راه بهشت از مسیر کرامت انسانی عبور بکند ، کرامت انسانی بر پایهٔ‌ عدالت ،و رفاه اجتماعی بنا میگردد ؟ اکنون اگر ممکن است راه ورود به جهنم را سد نمایید که برای مسدود نمودن راه جهنم فقط یک راه وجود دارد ،و آنهم رفع بی عدالتی ،و تامین معیشت امت مسلمان ایران است ،،، یشهٔ همهٔ مفاسذ در فقر میباشد ،و فقر هم از بی عدالتی ناشی میگردد ؟، خدایا ملت و کشور ایران را از شر دشمن ،و ، فقر ،، دروغگویی محافظت فرما ،آمین یا رب العالمین ،،،،
ما تو این مملکت چقدر کلید دار بهشت داریم خودمون خبر نداریم!!!! نمیدونم پس چرا اوضاع این جوریه????
ما ایرانیان نگران طرح دولت برای انتقال آب دریای مازندران هستیم. بگذارید همه کارشناسان نظر بدهند. من شخصا وقتی که نام عیسی کلانتری در یک طرحی می آید به شدت نگران می شوم. لطفا نظر مرا سانسور نکنید.
حالا اين روح الله زم كى هست؟ چيكار كرده؟ سلطان چى بوده؟؟؟؟ بابا اين آداماى دوزارى را چرا اينقدر بزرگ ميكنيد؟؟
درودبر دلاورمردان سپاه که بااین اقدام بزرگ سرویس های جاسوسی ترازاول دنیا انگشت بدهانند هنوز مات ومتحیرند کیش وماتن درودتان باد
دستگیری روح اله زم به حول وقوه الهی با استفاده از پزستو انجام شد!
به خبری که در مورد صحبت آقای آیت اله یزدی در مورد آقای کرباسچی گفته است و در همین بالا آنرا میبینید دقت کنید : در عنوان خبر آمده است که آقای یزدی گقته اند که : "اقای کرباسچی را بگیرید " و در متن خبر نوشته اید که ایشان گفته اند " جلوی آقای کرباسچی را بگیرید .... ایشان میخواهند رئیس جمهور شوند .... . خوب جناب مستطاب تابناک آیا تفاوت "بگیرید" و " جلوی او را بگیرید " را متوجه نیستید جای تاسف است که شما هم برای جلب مخاطب به تحریف خبر مخصوصا در عنوان آنها میپردازید
خدایا من را به درک واصل بگردان
مردم از بی پولی و الافی
حیف این کشور نیست که بخاطر مسائل اقتصادی و دزدی بعضی نابود بشه/
بهشت ؟؟؟؟؟این جهنم که براملت ساختید کفایت میکنه
نمیخوایم بریم بهشت! ولمون کن آقا. شما خودت برو
باید عاغازاده هایی را هم که پول مردم را دزدیده و به امریکا فرار کرده اند را هم دستگیر کرد و پولهای مملکت را برگرداند...
درود بر آقای یونسی از اقدام بجا در دوران وزارت. سایر وزراء یاد بگیرند.
آقای حاج علی اکبری خیلی اعتماد به نفس دارد که خیال میکند راه بهشت را میشناسد!... خدایا عاقبت همه ما را ختم به خیر کن!
ما از سربازان گمنام امام زمان (عج) خواستاریم که مسئولین اختلاس گر و بی کفایت را هم دستگیر کنند.
خداوندا به من زندگی کردن را بیاموز، چگونه مردن را خواهم آموخت، این آقایان با سند دوم که هیچ با سند چهارم هم با همین فرمون برن، راهی به بهشت باز نمی کنند، هیچ! به جهنم نفرستن ما را صلوات.
تمام مشکلات و دشواری ها حل شد با دستگیری زم
همانطور که با گرفتن ریگی مشکلات سیستان حل شد
آینه چون نقش تو بنمود راست
خودشکن آیینه شکستن خطاست

کار زم یا ریگی و امثالهم غلط است شک نیست اما در آیینه به خود نگریسته ایم ؟
اول خودت برو بهشت ببین اگه خوب بود بگو منم بیام فعلا که ایران رو جهنم کردین
آقاي حاج علی‌اکبری ، اگر شما اجازه بدهيد ، مردم خودشان راه بهشت را پيدا مي كنند ، البته نه ان بهشتي كه آقازاده ها رفته اند ، برويد آنها را به بهشت خداوند راهنمايي كنيد . مردمي كه صبح تا شب جان مي كنند تا حداقل زندگي را براي خود و خانواده شان فراهم كنند ولي باز هم شرمنده زن و بچه هايشان هستند ، راه بهشت را پيدا كرده اند .
حالااین روح الله کیه مگه؟بابااین همه کانالهای مخالف نظام هستن که همش دارن بدوبیراه میگن..این چرااینقدربزرگ شدودرموردش حرف وحدیث شنیده میشه؟طبق معمول ازکاه کوهی میسازید
بهشت با این اقایون عین جهنم است. این دنیای آنها را دیدیم وای به حال آن دنیا. ما نخواهیم بهشت برویم کی را ببینیم؟؟؟
آفرین به بچه های سپاه . . . ایول
منم میخام برم بهشت چیکار کنم ...البته بهشتی که عاغازاده ها رفتن نه بهشتی که مرده ها میرن...
آقای حاج اکبری خدا عمر باعزت به شما عطا نماید باکوشش شما ها ما در این دنیا وکشور در بهشت زندگی می‌کنیم از این که تلاش می کنید در آن دنیا هم به بهشت برویم از شما وامثال شما تشکر می‌کنیم
همین جهنمی که برای مردم ساختید درست کنید بهشت پیشکشتون
آقای حاج علی اکبری، شما اول مقدمات ورود خودتون و خانوادتون رو فراهم کنید. بعید میدونیم وقت کنید که به دیگران برسید.
چند روز دیگه میارندش پشت تلوزیون مثل یه بچه خوب از کلیه فعالیتهای رسانه ایش ابراز انزجار میکنه و میگه من فریب خورده بودم و حالا چشمم به حقیقت باز شد و از برادران بازجو! و کلیه دست اندرکاران نظام تقدیر و تشکر میکند و درخواست صدور و اجرای حکم اشد مجازات برای خود میکند تا بلکه ذره ای از بار گناهان او کم شود
اگر زندگی را برایمان جهنم کرده اند برای اینست که راه بهشت از جهنم میگذرد
" طلاق گرفتن برای زن‌ها، راحت‌تر و برای مرد‌ها سخت‌تر می‌شود " یعنی فمینیسم یک گام دیگر برداشت و سنگر به سنگر تمامی این تمدن را فتح میکند. زمانی مردم بیدار میشوند که چیزی از خانه و خانواده باقی نمانده باشد. وا اسفا
اینهمه مانور دادن رو یه نفری که نهایت اقداماتش اومدن رو صفحه تلوزیون و فحش دادن بوده نهایتا نتیجه عکس میده بزرگترین ضربات را غارتگران به سرمایه های کشور وارد میکنند چه از روی عمد یا غیر عمد بدلیل بی کفایتی
ما اگر بخواهیم کفر نگوییم ظلم نکنیم مال مردم نخوریم شر برای مردم درست نکنیم مردم را فریب ندهیم قول سر خرمن به مردم ندهیم مردم را دچار فقر وفلاکت نکنیم ولی نخواهیم به بهشت برویم به کی باید بگیم
آقاي علي اكبري عملكرد شما مسئولان كشور نشان مي دهد شما در اين چهل سال مقدمات پرتاب شدن مردم به جهنم را فراهم كرده ايد.
(باید مقدمات ورود مردم به بهشت را فراهم کنیم) مگر این بزرگواران کلیدار و یا پلیس راهنمائی مسیر منتهی به بهشت هستند؟
مگر اصلا خودشان یقین دارند در مسیر بهشت قرار دارند که چنین قصدی دارند؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی