بازدید 3864

برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز حریم پایتخت

کد خبر: ۹۳۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 14 October 2019

معاون شهردار تهران: با هرگونه تسامح در مناطق دارای حریم برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ​معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با ابلاغ بخشنامه پایش حریم، از برخورد جدی با متخلفان ساخت وساز‌های غیر مجاز خبر داد.

عبدالرضا گلپایگانی گفت: شهرداری مکلف است از ساخت ابنیه و تأسیساتی که بدون پروانه ساختمان و رعایت مفاد این ماده در خارج از محدوده خدمات شهری فعلی تهران است، جلوگیری و در صورت ساخت، تخریب کند.

معاون شهردار تهران افزود : دستورالعمل اجرایی کمیته بررسی ساخت و ساز‌های غیرمجاز حریم شهر تهران تهیه و برای اجرا و کاهش تخلف ساختمانی به مناطق دارای حریم ابلاغ شده است.

معاون شهردار تهران گفت : افزایش نظارت دقیق بر فعالیت‌ها در حریم با افزایش گشت زنی ها، دقت و سرعت عمل در ارائه گزارش تخلف‌ها، پیگیری و به نتیجه رساندن گزارش‌ها و مستند سازی فعالیت‌های صورت گرفته با تشکیل کمیته تخلفات، اجرایی خواهد شد.

وی افزود : نشست کمیته بررسی تخلف‌های ساخت وساز حریم با حضور مدیرکل حریم و سایر اعضا به صورت منظم برگزار می‌شود و همه معاونان شهرسازی و معماری مناطق و شهرداران نواحی دارای حریم، مدیران مناطق ۱۱ گانه دارای حریم و عوامل اجرایی شرکت شهربان و حریم بان موظف به ارائه گزارش و اجرای مصوبه‌های این کمیته هستند.

گلپایگانی با اشاره به ارزیابی عملکردان شهرداران مناطق دارای حریم گفت: اقدامات شهرداران در صیانت از حریم و رعایت ضوابط و قوانین به صورت مستمر پیگیری و پایش و با هرگونه تسامح در مناطق دارای حریم برخورد جدی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار