بازدید 3883
۳

کرجی‌ها عامل ۲۰ درصد ترافیک تهران

کد خبر: ۹۲۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶ 14 October 2019

نژاد بهرام گفت: مشکلات شهر تهران جدا از شهرستان‌های اقماری آن نیست و تشکیل شورای هماهنگی می‌تواند راهکار حل مشکلات پایتخت باشد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیس شورای شهر تهران درباره آمار مهاجرت به پایتخت و برنامه‌های مدیریت شهری برای کنترل و کاهش آن گفت: ما در مدیریت شهری طرح مجموعه شهری تهران را ارائه کردیم که در آن راهکار‌هایی برای مدیریت پایتخت پیشنهاد شده و اجرای این طرح تنها نیازمند تفاهم در سطوح بالای مدیریتی است.

عضو هیئت رئیس شورای شهر تهران افزود: در طرح مجموعه شهری تهران آمده که وقتی ما صحبت از پایتخت می‌کنیم باید تهران را در کنار شهرستان‌های اقماری آن ببینیم، زیرا نمی‌توان موضوعاتی چون جمعیت، ترافیک و حمل و نقل و محیط زیست را بدون در نظر گرفتن شرایط شهرستان‌های اطراف تهران برطرف کرد.

نژاد بهرام افزود: ما در تهران آلودگی نداریم، زیرا مدیریت شهری در پایتخت در حال کنترل آن است، اما وقتی به آمار‌های آلودگی در شهرستان‌های اطراف تهران نگاه می‌کنیم مشاهده می‌کنیم برخی شاخص‌ها در آن‌جا در حال آلودگی محیط زیست است که در نهایت این آلودگی از طریق مواردی، چون آب به پایتخت انتقال می‌یابد.

او با اشاره به کنترل مهاجرت در پایتخت گفت: اگر ما صحبت از کنترل مهاجرت در پایتخت می‌کنیم به دلیل آن است که باید به مجموعه تهران نگاه کنیم و مدیریت شهری نمی‌تواند شهرستان‌های اطراف تهران را از تهران جدا ببیند و در ادامه نیز حل مشکلات شهرستان‌های اطراف تهران با تهران جدا از هم نیست.

عضو هیئت رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلاتی که در حوزه فرمانداری‌ها وجود دارد گفت: تهران به شدت با فرمانداری‌ها بر سر تقسیمات مشکل دارد، زیرا برخی به دنبال حفظ فرمانداری‌ها هستند و صحبت ما این است اگر قرار است فرمانداری‌ها حفظ شوند باید در کنار آن نیز به اختیارات شهرداری‌ها لطمه وارد نشود.

نژاد بهرام تأکید کرد: پیشنهاد من این است که امروز وقتی نمی‌توانیم تغییراتی در تقسیمات کشوری ایجاد کنیم برای ایجاد شورای هماهنگی تلاش و در این شورا مشکلات را مطرح کنیم.

او تصریح کرد: با تشکیل شورا‌های هماهنگی بودجه تقسیم می‌شود و در این مسیر برای استاندار و شهردار نامه نوشتم و اعلام کردم که می‌توانیم شورای هماهنگی با موضوعاتی، چون اجتماعی، محیط زیست و ترافیک داشته باشیم.

عضو هیئت رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: به طور حتم با تشکیل نهادی، چون شورای هماهنگی می‌توان برای حل مشکلات پایتخت چاره‌جویی کرد.

نژاد بهرام تصریح کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد در حوزه حمل و نقل، ۲۰ درصد جمعیت تهران از کرج وارد می‌شود که اگر بودجه کافی در شورای هماهنگی به موضوع ترافیک برای کرج و تهران اختصاص داده شود به طور حتم می‌توان آن‌را کاهش داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
والا هر ماشینی که تو تهران میبینی دارای پلاک ایران 38،21،78،68 هستش.
در شهر کرج اصلا دوربین کنترل سرعت وجود ندارد ,‌حتی روی پل های اصلی کرج مثل پل آزادگان -روحانی-شورا و ... دوربین کنترل سرعت وجود ندارد و در حقیقت کرجی ها با کنترل سرعت آشنا نیستند . سرعت در کرج روی 100 کیلومتر است و باید یک فکری رای این مورد بکنند .
خانم نژاد بهرامی شما برای رفع ترافیک تهران چیکار کردید خودتان حتما بامشین شخصی سرکار تشریف میبرید چون بدون استثنا مجوز رایگان طرح ترافیک دارید سوار مترو نمیشید که تمام استخواهاتونبه علت فشار بیش از حد جمعیت خرد و خمیر بشه و یا با تاخیر بی جهت در بعضی ایستگاهها مترو دیر سرکار نمی رسید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار