بازدید 5676

احتمال پولی شدن عبور از بزرگراه‌های تهران

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در یک نشست خبری درباره اخذ عوارض عبور از بزرگراه‌های شهری توضیح داد و گفت: در حال حاضر هم در برخی مکان‌های عمومی تهران، مدل اخذ عوارض اجرا می‌شود، از جمله برای ورود برخی از بوستان‌های تهران مانند باغ پرندگان، عوارض ورود از مردم گرفته می‌شود و تصمیم گیری درباره موارد مشابه از جمله اخذ عوارض عبور از بزرگراه‌ها در صلاحیت شورای شهر است.
کد خبر: ۹۲۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱ 13 October 2019
معاون شهرداری تهران می‌گوید مدل اخذ عوارض برای عبور از بزرگراه‌های تهران در برخی از شهر‌ها و کشور‌ها انجام می‌شود و احتمال دارد با وجود پیشنهاد شهرداری تهران و تصویب شورای شهر، این مدل در تهران هم اجرایی شود.

به گزارش خبرآنلاین، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در یک نشست خبری درباره اخذ عوارض عبور از بزرگراه‌های شهری توضیح داد و گفت: در حال حاضر هم در برخی مکان‌های عمومی تهران، مدل اخذ عوارض اجرا می‌شود، از جمله برای ورود برخی از بوستان‌های تهران مانند باغ پرندگان، عوارض ورود از مردم گرفته می‌شود و تصمیم گیری درباره موارد مشابه از جمله اخذ عوارض عبور از بزرگراه‌ها در صلاحیت شورای شهر است.

صفا صبوری در ادامه گفت: اگر برای پروژه اتوبان شهید شوشتری، سرمایه گذار بخش خصوصی پیدا نکردیم، طرحی به شورای شهر می‌بریم که با اخذ عوارض از مردم، این پروژه را به اتمام برسانیم. باید بحث محیط زیستی این پروژه حل شود. این بزرگراه از محدوده پارک سرخه حصار رد می‌شود و سازمان محیط زیست گفته است بخشی از این پروژه باید در عمق زیاد از زیر زمین رد شود تا به فضای محیط زیست آسیب نرساند. هنوز درباره مسیر این پروژه تصمیم گیری نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۱
خنسی درست است یا خنصی یا خنثی؟ کدام را باید بنویسم به کسر خاء معجمه و کسر نون؟
اگر عوارض نوسازی که از شهروندان گرفته می شود بجای خیابان سازی و اتوبان سازی و بهبود فضای شهری به مصرف دیگری می رسد یا هاپولی می شود بفرمایید تا زین پس نپردازیم و در ورودی ها کارتخوان جهت عبور و مرور نصب شود تا عدالت به میزان تحرک شهروندان جاری گردد!
یعنی داریم کجا میریم ؟ سرنا رووارونه میزنیم که هیچ بماند . بماند از ندانم کاری ها و عدم ایجاد درآمد پایدار . اما یاد شعار های گذشته افتادم .
از بزرگراه نخواهم رفت. والسلام.
اخذ عوارض ... در برخی از کشور‌ها انجام می‌شود...
سایر امکانات رفاهی اون کشورها رو هم پیاده کنید؟
خخخخخ
براي نفس كشيدن مردم چه زماني عوارض ميبنديد ؟
با پول خودمون بزرگراه می سازند بعد حق عبور هم می گیرند.
واقعا سر گردنه هست خیابان فروشی با عناوین مختلف مثل اینکه می خوان واقعا اعتراض ها بیاد کف خیابون.اخره همه این مالیات و عوارض و جریمه غیره برای حقوق های یک مشت مفت خور هست نه بیشتر.
یکی از زشت ترین کارها در کشوری که کمترین بزرگ راه را دارد، گرفتن عوارض است. گرفتن عوارض نشان از عدم دلسوزی دولت به مردم است و اینکه وضع مالی کشور خوب نیست. تقریباً تمام بزرگ راه های آلمان در زمان هیتلر ساخته شده و در هیچ کجا کسی دستش را برای گرفتن عوارض دراز نمی کند در حالی که کشور آلمان هیچ گونه عایدی جز مالیات ندارد و نه نفت دارد و نه گاز و نه منابع زیر زمینی دیگر. واقعاً خجالت هم چیز خوبی است. دیگه از مردم پول حرکت در بزرگراه را نباید گرفت.
اولا با توجه به تعريف بزرگراه بايد گفت در تهران حتي يك بزرگراه نداريم ، و آنچه بعنوان بزرگراه گفته ميشود فقط در حد اسم هست ، در اصل بزرگراه هاي تهران منهول محسوب ميشوند.....
دوما عوارض براي چي ؟ مگر اين خيابانها كه به غلط بزرگراه ناميده ميشوند قبلا از عوارض و سرمايه ملي تامين بودجه نشده اند؟ قرار هست خساراتي كه مديريت غلط شهرداران فعلي و قبلي به مردم تحميل كردنند را چه كساني بپردازند؟
مالیات، خمس، زکات...چه خبره؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی