بازدید 3990
۲

هشدار وقوع سیلاب در سه استان شمالی

شرکت مدیریت منابع آب ایران به مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای سه استان شمالی کشور اعلام کرد که ضمن مراقبت حداکثری و انجام همه امور مربوط به پیش بینی و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی اقدام لازم به‌عمل آورند.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 13 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، در حالی که روز گذشته جلسه ستاد ملی فرماندهی سیلاب در شرکت مدیریت منابع آب ایران در خصوص احتمال وقوع سیلاب در استان‌های شمالی کشور برگزار شد، شرکت مدیریت منابع آب ایران با استناد به نتایج این نشست، در خصوص وقوع سیلاب در استان‌های شمالی کشور هشدار داد.

طبق اعلام این شرکت، مطابق اخطاریه شماره ۴۵ و ۴۶ سازمان هواشناسی مورخ ۱۹ و ۲۰ مهر ماه و اعلام دفتر مطالعات پایه شرکت مدیریت منابع آب ایران و بارندگی‌هایی که در استان گیلان، مازندران و گلستان در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ مهر ماه رخ داده و پیش‌بینی شده است که طی امروز ادامه یابد، برآورد‌ها حاکی از این است که بارش‌ها به‌ویژه در بخش‌های شرق و جنوب استان گیلان و غرب و مرکز استان مازندران و به میزان ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلی متر خواهد بود.

بیشترین شدت بارندگی مربوط به حد فاصل کاظم رود تا شلمان رود و سرشاخه‌های رودخانه‌های منتهی به تالاب انزلی است.

شرکت مدیریت منابع اب ایران به مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای استان‌های یادشده اعلام کرد که ضمن مراقبت حداکثری و انجام همه امور مربوط به پیش بینی و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی اقدام لازم به‌عمل آورند.

صبح امروز، بارش شدید باران در چند شهرستان استان گیلان موجب طغیان رودخانه، آسیب دیدن زیرساخت‌ها و تخریب چند پل شد و طغیان رودخانه‌ها در پی بارش‌های اخیر در شمال کشور از استان گیلان آغاز شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پس سازمان هواشناسی باید بره غاز بچرونه؟!
ساعت خواب سیل اومد و رفت تازه خبر میزارین ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر