بازدید 30175
هزار و هفتصد و نود و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

اعتراض عجیب میلیاردر‌های خسیس به حذف یارانه شان!/طعنه صادق خرازی به اصلاح‌طلبان/کنایه توئیتری عطاءالله مهاجرانی به ترامپ//اقدام وزیر احمدی نژاد خبرساز شد/کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات مجلس از مشهد قطعی شد؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:لیست ۱۰۰ نفره آقازاده‌های بورسی در دست آقای نماینده/رو شدن حساب‌های اجاره‌ای در اعتراض یارانه‌بگیران/به بهزاد نبوی می‌گفتند کپونیسم /باهنر: شبانه‌روز ۵.۵ میلیون بشکه نفت و گاز آتش می‌زنیم و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 08 October 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
اعتراض عجیب میلیاردر‌های خسیس به حذف یارانه شان!

سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ قانون بودجه جزئیات جالبی از پس‌لرزه‌های حذف یارانه ثروتمندان تشریح کرد. فردی در یکی از پاساژ‌های تهران بالای ۲۰ میلیارد تومان تراکنش سالیانه و حدود ماهی ۲۰۰ میلیون تومان تراکنش داشت که نسبت به حذف یارانه خود اعتراض کرده بود.مدیر دولتی که حقوق بالای ۱۵ میلیون تومان داشت و ۳ خودرو و ۲ خانه به نامش ثبت شده بود. خود ایشان اذعان کرد سال گذشته یک میلیارد تومان گردش مالی داشته و ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون خرید کرده است. اعلام کردیم که در صورت اعتراض هم شما حذف خواهید شد؛ اما باز هم مطرح کردند که من اعتراض خواهم کرد! اگر خانواده‌ای درمناطق شمالی تهران، مستأجر باشد و مثلاً ماهانه چند میلیون تومان اجاره بدهد، چون دال بر توان مالی بالای این خانوار است، یارانه آن خانواده حذف می‌شود. در بررسی وسع مالی خانوار، وضعیت تمامی اعضای خانوار بررسی خواهد شد. فردی وجود داشت خودش ۷ میلیون و خانمش ۴ میلیون و بچه‌ها هر یک ۴ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. از نظر سیستم مجموع درآمد این خانوار بالاتر از میزان استحقاق برای دریافت یارانه است./ جام جم
 
زندگی بیش از ۴ هزار کودک زباله گرد در تهران

آمار غیررسمی از حضور چهار هزار و ۷۰۰ کودک زباله گرد خبر می‌دهد که ۴۰ درصد آنان تنها نان آور خانه هستند و بین ۱۰ تا ۱۵ سال دارند. در بررسی‌های غیررسمی سال ۹۷ گردش مالی پسماند خشک شهر تهران ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود که سهم شهرداری ۳۰ درصد و سهم جمع آوری غیررسمی ۷۰ درصد را شامل می‌شد. / تسنیم
 
طعنه صادق خرازی به اصلاح‌طلبان

صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در نشست این حزب ندای ایرانیان گفت: جریاناتی در اصلاحات هستند که نمی‌خواهند بپذیرند دنیا عوض شده و اصلاحات خودش نیاز به اصلاحات دارد؛ اصلاحاتی که اصلاحات برای خود قائل نباشد، بحران هویتی خواهد داشت. به گفته دبیرکل حزب ندا، اگر واقع بینانه در بستر نگاه اصلاح طلبانه خود عمل می‌کردیم، امروز مالامال از تناقض نبودیم. وی معتقد است: بحران اصلی که در سال ۸۴ داشتیم شکست اصلی از جانب خودمان بود، مگر می‌توان در یک هفته ۷۰ درصد مردم ایران به یک جریان فکری رأی بدهند و هفته بعد به یک جریان دیگری رأی بدهند؟ خرازی به انتخابات سال ۹۲ نیز اشاره و با بیان اینکه آقای روحانی در سیاست همیشه وسط لحاف بود، تصریح کرد: آقای روحانی حاضر نبودند کوچکترین وقعی برای اصلاحات بگذارند.
 
کنایه توئیتری عطاءالله مهاجرانی به ترامپ

عطاءالله مهاجرانی در توییتی نسبت به اظهارات اخیر ترامپ درباره " عقلانیت عظیم و دست نیافتنی خود" واکنش نشان داد. سید عطاءالله مهاجرانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ترامپ از " عقلانیت عظیم و دست نیافتنی خود" تقدیر کرد! انصافا گزارش روان شناسان و پزشکان دانشگاه جان هاپکینز مبنی بر روان‌پریشی ترامپ درست است. احوالش خوب نیست.
 
باهنر: شبانه‌روز ۵.۵ میلیون بشکه نفت و گاز آتش می‌زنیم

باهنر با تأکید بر اینکه شبانه‌روز ۵.۵ میلیون بشکه نفت و گاز آتش می‌زنیم، گفت: چطور مسئولین از این شرایط دلواپس نمی‌شود و از غصه خوابشان نمی‌برد. کاش این ۵.۵ میلیون بشکه که آتش زده می‌شود، تبدیل به رفاه، توسعه و تولید کالا‌های مورد نیاز می‌شد. مشاور رئیس مجلس با اشاره به افزایش هزینه‌های تولید نفت گفت: زمانی که چاه‌های نفتی‌مان جوان بودند برای تولید هر بشکه نفت به دلار خرج می‌شد امروز با بالا رفتن سن چاه‌های نفت این رقم به هشت دلار در هر بشکه رسیده و پیش بینی می‌کنیم با برداشت هیدروکربنی متداول، هزینه هر بشکه به ۲۰ دلار برسد و ناچاریم برای تولید هر بشکه ۱۲ دلار بیشتر خرج کنیم. وی اظهار داشت: چرا برای تولید نفت و انجام این هزینه‌ها از نیرو‌های جوان استفاده نکنیم تا به پیشرانی سایر بخش‌ها کمک کند، به طور قطع این ارقام می‌تواند در آمد سرانه کشور و سطح علم و تکنولوژی را متحول سازد. باهنر با بیان اینکه ذخائر نفتی امروز به ۷۵۰ میلیارد بشکه می‌رسد، گفت: اگر استحصال یک درصد از این میزان ذخایر نفتی را افزایش دهیم به ۷.۵ میلیارد بشکه نفت بیشتر دسترسی پیدا می‌کنیم و این اقدام می‌تواند اقتصاد ایران را متحول کند.
 
اقدام وزیر احمدی نژاد خبرساز شد

به تازگی حضور وزیر اسبق امور خارجه در همایش فصلی خانه احزاب، گمانی‌زنی‌ها درباره بازگشت او به سیاست را قوت بخشیده است. چند روز پیش همایش فصلی خانه احزاب ایران با محوریت نقش احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور شخصیت‌های سیاسی و سران احزاب مختلف کشور، در محل وزارت کشور برگزار شد. در این مراسم که در دو پنل برگزار شد، دبیرکل‌های احزاب و شخصیت‌های مطرح سیاسی کشور، به بیان نظرات خود درخصوص نقش احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداختند. شخصیت‌های زیادی از جناح‌های سیاسی مختلف کشور در این برنامه حضور داشتند که هر کدام برای حمایت از حزب خود در این حزب حضور پیدا کرده بودند؛ اما چیزی که در میان مهمانان برنامه بیشتر به چشم می‌خورد، حضور منوچهر متکی، وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در این همایش بود.
 
لیست ۱۰۰ نفره آقازاده‌های بورسی در دست آقای نماینده

محمود صادقی گفت: سؤال ما این است چرا وزارت علوم اعلام نمی‌کند چه تعداد از بورسیه‌ها از مقامات و منتسبان به مقامات بوده و چرا این وزارتخانه جسارت و شجاعت لازم برای پاسخ به این سؤال را ندارد. بنده لیست ۱۰۰ نفره‌ای از آقازاده‌ها و آقا‌ها را دارم که با رانت بورسیه گرفتند، این لیست شامل نماینده مجلس و فرزندان نمایندگان مجلس، امام جمعه، فرمانده انتظامی و وزیر است. کمیته منتخب رسیدگی به پرونده بورسیه‌ها در وزارت علوم با این افراد چطور رفتار کرده است؟ کسی که می‌خواهد از این طریق استاد دانشگاه شود مگر صلاحیت علمی دارد که دانشجو را پرورش دهد؟ این افراد روال غیر شفاف و تبعیض آمیز داشته و می‌خواهند در ادامه در محیط علمی فعالیت کنند؛ بعضا ملاک انتخاب این افراد برای دادن بورسیه داشتن انگیزه انقلابی و اعتقاد به نظام و ارزش‌ها بوده است.

رو شدن حساب‌های اجاره‌ای در اعتراض یارانه‌بگیران

میرزایی، سخنگوی ستاد اجرای تبصره (۱۴) قانون بودجه ۱۳۹۸- گفت:️ برخی معترضان بعد از اعلام نتیجه تراکنش بانکی می‌گویند تراکنش انجام شده در حساب بانکی متعلق به شخص دیگری است که کارت و حساب خود را در اختیار وی قرار داده‌اند! حساب‌های اجاره‌ای مدت‌هاست مطرح شده و در دست بررسی قرار دارد، این در حالی است که برخی افراد حساب‌های بانکی خود را در مقابل پرداخت مبلغی ماهانه و یا هر نوع قرارداد دیگری به فرد یا گروهی اجاره می‌دهند. /ایسنا

کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات مجلس از مشهد قطعی شد؟

حسین امینی، فعالیت سیاسی اصلاح طلب درباره تصمیم جلیلی برای نامزدی در انتخابات مجلس از مشهد گفت: صحبت هایش مطرح است. شاید چاره‌ای غیر از این تصمیم ندارد، چون آقای جلیلی در تهران فاقد جایگاه است و در مشهد بیشتر از شهر‌های دیگر جایگاه دارد. البته فضای عمومی را از الان نمی‌توان پیش بینی کرد، اما قدر مسلم جبهه پایداری از ایشان حمایت خواهد کرد. /نامه نیوز

به بهزاد نبوی می‌گفتند کپونیسم

محمد سلامتی، دبیر کل سازمان مجاهدین انقلاب گفت: اجرای کوپنی کردن کالا‌های اساسی بر دوش آقای بهزاد نبوی بود؛ که آن را هم عده‌ای خلاف شرع می‌دانستند و معتقد بودند؛ کپونیسم، یعنی کمونیسم. سر و صدای این مسائل عمدتا متوجه ما بود. اما در واقع، این فقط ما نبودیم که چنین دیدگاهی داشتیم، بلکه طیف وسیعی از روحانیون، مسئولین و دست اندرکاران همین دیدگاه را داشتند. بعد از این که من در مجلس سوم رأی آوردم، آقای خزعلی بالای منبر رفت و گفت: یک نفر مثل آقای سلامتی که کمونیست است، رأی آورده که وارد مجلس شود و معلوم نیست که در مجلس می‌خواهد چه کار کند.

اینجا مجلس است یا میتینگ انتخاباتی؟

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در یادداشتی نوشت: کافی است به حواشی اخیر درباره مجلس نگاهی بیندازیم تا ببینیم تخریب و تخطئه مجلس یکی از اتفاقاتی بوده که این روز‌ها بسیار مشاهده شد که نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن عبور کرد. در این راستا باید گفت: بخشی از هجمه‌هایی که صورت می‌گیرد ناشی از عملکرد خود نمایندگان مجلس است. آن‌ها می‌توانند راحت‌تر با هم صحبت کنند همانطور که در دو سال و نیم اول مجلس این اتفاق افتاد و نمایندگان به خوبی با یکدیگر صحبت کردند. برخی افراد که از این ادبیات تند در مجلس استفاده می‌کنند، رفتارشان به گونه‌ای است که گویا دقایقی پیش، از یک میتینگ انتخاباتی آمده‌اند و بعد همان نظرات را وارد مجلس می‌کنند.
 

آیت الله یزدی: رهبر معظم انقلاب از هدایای الهی بوده و هستند


آیت‌الله محمد یزدی در دیدار جمعی از مسئولان مرکز علمی، تربیتی امام خمینی(ره) شهرک مهدیه حوزه علمیه قم در خصوص نقش بی‌بدیل ولی‌فقیه و رهبری در نظام اسلامی تصریح کرد: تقریبا از نظر ما این بحث جای هیچ تردیدی ندارد که مسلمانان نیازمند به یک رهبر آگاه، مطلع، مدیر، مدبر و آشنا به مسائل جهانی هستند و خوشبختانه امام راحل و در حال حاضر رهبر معظم انقلاب از هدایای الهی بوده و هستند که در چهل سال اخیر، این نظام مقدس را رهبری کردند و از مخاطرات و فراز و نشیب‌های مختلف به‌ راحتی گذراندند. وی با تأکید بر اینکه ولایت‌فقیه امری مقید و در چارچوب مرزهای کشور نیست افزود: ولی‌فقیه، ولی‌ای هست که مرز جغرافیایی محدودش نمی‌کند؛ یعنی فقط ولی و رهبر مسلمانان داخل کشور محسوب نمی‌شود بلکه او شرعا حاکم بر مسلمانان جهان است. به‌ عبارت‌ دیگر هر کجا که مسلمانان هستند حاکمیت فقیه هم هست.

پلیس: با کشف حجاب در مجتمع‌های آپارتمانی مقابله می کنیم


سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد: مقابله با کشف حجاب در مجتمع‌های آپارتمانی این استان در دستور کار است. او افزود: در این بخش از ساکنان خود مجتمع‌ها می خواهیم که خودشان در جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و هم در جایگاه قانونی همکاری کنند. وی با اشاره به طرح پلیس برای برخورد با کشف حجاب در خودروها اظهار داشت: ریشه برخوردها در مورد مقابله با کشف حجاب قانونی است و نیروی انتظامی نیز باید به این وظایف قانونی عمل کند.

عذرخواهی ظریف و همسرش از بانوان تهرانی


سخنگوی وزارت خارجه در پی تعطیلی یکی از پارک‌های تهران به خاطر حضور همسران دیپلمات‌ها گفت: دکتر ظریف از این اقدام بی‌خبر بوده و پس از اطلاع به شدت با آن مخالف کرده و دستور داده است که از این به بعد چنین اقدامات ناموجهی که حقوق شهروندان را خدشه دار می‌کند، تکرار نشود. سید عباس موسوی با اشاره به خبر منتشره درباره بستن یکی از پارک‌های تهران برای حضور همسر وزیر امور خارجه اظهار کرد: موضوع را پیگیری کردم. همسر آقای دکتر ظریف، رئیس انجمن زنان دیپلمات است که مراسمی را با حضور همسران ۳۸ سفیر و دیپلمات خارجی در بوستان مذکور برنامه‌ریزی کرده و شهرداری منطقه از روی محبت پارک را در طول برگزاری آن برنامه تعطیل کرد. وی افزود: دکتر ظریف از این اقدام بی‌خبر بوده و پس از اطلاع به شدت با آن مخالف کرده است و دستور داده که از این به بعد چنین اقدامات ناموجهی که حقوق شهروندان را خدشه دار می‌کند تکرار نشود. سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین گفت: «دکتر ظریف و همسرشان از تمامی شهروندان و بانوان محترم تهرانی پوزش می‌خواهند.» یکی از خبرگزاری ها در خبری اعلام کرده بود که بوستان بهشت مادران به دلیل حضور همسر آقای ظریف و به دستور شهردار منطقه ۳ تعطیل شده است.

صادقی: ۱۰۰ آقازاده‌ و آقا بورسیه تحصیلی گرفته اند


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که ۱۰۰ آقازاده و آقا با رانت از بورس تحصیلی برخوردار شده‌اند، گفت: رئیس قوه قضاییه با فساد علمی در دانشگاه‌ها برخورد کند که زمینه ساز فسادهای دیگر است. محمود صادقی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه در توضیح سؤالش از وزیر علوم درباره صدور احکام بورسیه تحصیلی گفت: بیش از سه سال از طرح این سؤال می گذرد اما هنوز تبعات آثار زیان بار مربوط به استفاده از بورسیه‌ها گریبانگیر آموزش عالی و دانشگاه‌های کشور است. این که امروز نمایندگان در لایحه مالیات بر ارزش افزوده ماده ۲۴ را درباره ایجاد زمینه جهت استخدام‌های خارج از روال عادی و قانونی حذف کردند بدان معناست که مجلس با تبعیض و رانت مخالف است. وی با اشاره به مصوبه سال ۶۴ درباره اعزام دانشجو به خارج از کشور گفت: طبق این مصوبه اعزام دانشجو به خارج از کشور برای ادامه تحصیل منوط به شرکت در آزمون سراسری اعزام بود که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شد با این روال هر کسی حق برابر برای شرکت در رقابت علمی را داشت تا از امتیاز بورسیه برخوردار شود درباره مربیان هم باید حداقل سه سال سابقه خدمت داشته و حدنصاب امتیاز جدول ارتقا را کسب کرده و شرایط فعلی هم وجود داشت. صادقی یادآور شد: متاأسفانه در دولت گذشته در سال ۸۵ روال قانونی اعزام به هم خورد، مطابق تصمیم شورای مرکزی بورس تصمیم به عدم برگزاری آزمون گرفته شد و داوطلبان را خودشان انتخاب می‌کردند روال این بود که از بین دانشجویان نمونه در رشته‌های خاص افراد انتخاب شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۳۷
مردم عراق تا یه کم رنگ امنیت رو دیدن و چشم داعش رو دور دیدن، دوباره ریختن تو خیابونا!!!
امان از بی تدبیری یک ملت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
بسته ویژه خبری تابناک ساعت 19 منتشر شده و خان محمد علی اقا که کسی نیست که تابناک رو بشناسه و اونو نشناسه دو دقیقه بعدش کامنت نوشته اولا که چطور از بیست و چهار ساعت شبانه روز از زمان دقیق انتشار باخبره ثانیا این همه اخبار رو چطور تو چاردقیقه خونده و در کمال تعجب بلافاصله چند خط کامنت هم نوشته بنابراین جز اینه که ایشون کارمند خود تابناکه؟ این برای چندمین باره که من این موردو میگم و کسی خیالش نیست سابق درمورد زینال بندری هم این شائبه وجود داشت حالا شاید هم خان محمد علی اقا همون زینال بندری باشه درکل یه کاسه ای زیر نیم کاسه ست زما گفتن بود زشما نشنیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
درک شما از مسائل افتضاح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
خطاب به فیلتر شکن آلمان
خان محمدعلی اقا اخبار رو نمیحونه بلکه فقط نطرش رو چه بیربط یا باربط مینویسه! تازه از فبل کپیشون میکنه به احتمال زیاد و بعد اینجا می پِی سه!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
اگر این سخن شما درست باشه برای رسانه ها خصوصا سایت ها یک فاجعه هست .
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
در خور تابناک نیست ای حرفا
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
تابی چرا نطرات کاربران را در باره اتفاقات عراق پخش نمیکنی . همان روز های اول اتفاقات عراق یک تحلبل اجمالی انجام دهدی و قضیه به این مهمی را رو خوانی کردید و تمام شد . واقعا چرا اینطوری هست بعد انتطار دارید مردم کنجکاو ماهواره نگاه نکنند . نگاه سیاسی کسانیکه که به سایت ها و روزنامه ها و تلویزیون دستور جهت بایکوت اخبار عراق میدهند چیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
واقعا که ما قدر امنیتمونو نمیدونم و بمحض اینکه کابل برق محله مونو درد میرنه شوخی میکنیمو میگیم که عوضش امنیت داریم درصورتیکه هیچوقت یه ذره بخودمون زحمت نمیدیم بببنیم که تو ترکمنستان و تاجیکستان و افغانستان و پاکستان و عراق و سوریه چه خبره دورتادورمونو تروریست فرا گرفته اونوقت .......!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
درود بر حاج دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و مرد عمل و یاور رهبر و حامی مستضعفین جهان
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
اقا من خان محمد علی آقا بودن رو تکذیب میکنم خخ
ناشناس ۲۲:۴۱
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
جناب آقای خان محمدعلی اقا انها به خاطر به ستوه امدن از فساد امدن و فریاد میزنن وگرنه از من و شما بهتر قدر امنیت رو میفهمند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
عطا مهاجرانی مارو سر کار گذاشته یا اینکه واقعا از راه رفته ش پشیمونه؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
ناشناس عزیز 21:43
کامنت خان محمد اصلا ربطی به این بسته خبری ندارد.نگاه کن بین خبرها. راجع مردم عراق چیزی نمی بینی و این یعنی این آقا گوش بزنگ بوده به محض اینکه بسته رونمایی شد،بدون خواندن آن اولین کامنت را بگذارد که البته با توجه به سابقه اش که زیر کامنت اول همیشه پیام غیرمرتبط می گذارد،چندان عجیب نیست واینهمه یعنی عاشق دیده شدن و خودنمایی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
درود بر دکتر خلبان خان محمدعلی اقا چه باورتون بشه چه نشه من بحاطر کامنتهای باحالش میام اینجا کامنتارو میخونم
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
احمدی نژاد در باره یارانه گفتند که این‌پول را خرج‌نکنید و تبرک هست . این‌مول را پس انداز کنید بعد از چند سال صد میلیون‌میشود و با این پول میتوانید چند تا فرزندان را به خانه بخت ببرید . بعد ۵۰ تا از اقتصاد دانان با ایشان طی چهار ساعت بحث کردند که شدنی نیست . بعد از جلسه خبرنگاران از احمدی نزاد پرسیدند که نتیجه جلسه چی شد ایشان گفتند من از سخنان این اساتید و کارشناسان اقتصادی که در دانشگاه دروس کلاسیک میدهند هیچ سر در نمیارم‌که دادن یارانه باعث تورم و رکود میشود ‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
ناشناس ۲۲:۴۳ ببین این حرفی که زدی بحث خیلی زیادی رو میطلبه دقیقا شبیه داستان سلبریتی های اینستاگرامیه که بخاطر توجه بسیار بسیار بسیار زیاد خود ما مردمه که کی مشهور بشه یا نشه به عنوان مثال کامنت های بالا رو نگاه کن ببین که چند بار اسم خان محمد علی اقا تکرار شده( الان خود من هم الان تکرارش کردم!) پس از ماست که بر ماست و ماییم که به افراد برای بیشتر دیده شدن و معروف شدن پروبال میدیم و قص علی هذا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
یه سوال: چرا انیس توی ستایش که بخوبی با دستش ویلچرش رو کنترل میکنه ، خواسته ها و حرفاش رو روی کاغذ نمینویسه؟! یا اینکه چرا آقای یعقوبی قهوه خانه دار به پلیس نگفت که آخرین بار غلومی بهم گفت که خودِخود خریدار باهام تماس گرفته خوب بدین ترتیب می‌دیدند اخرین بار چه کسی با غلامی تماس گرفته و میرسیدن به قاتل معلومه که اینهایی رو که گفتم نویسنده یادش نبوده و البته خیلی از مسایل دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
قبلا یادمه که تابناک نظرهای تا قبل از ساعت دوازده شب رو ذر سری اول منتشر میکرد اما حالا مثل اینکه هردمبیل شده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
مگه نمیگین که سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذور است پس چرا نسبتهایی که به دکتر احمدی نژاد میدن رو بدون هیچ مدرکی منتشر می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
بنظر شما کشوری که پنج ملیون بشکه در روز تولید می‌کند ودر آمد سالیانه صد میلیارد دلار دارد مردم وجوانان بیکار که از کوچکترین امکان رفاحی معیشتی وبهداشتی محروم هستند چه باید بکنند غیر از اینکه مجبورا به خیابان بیایند تا کوش شنوائی پیدا کنند
حسین پستچی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
امروز 17 مهر 10 اکتبر روز جهانی پست نامگذاری شده .ضرورت دیدم آنرا به همکاران شبکه پستی پست جمهوری اسلامی ایران تبریک بگویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
باید مشخص کنند یارانه هایی که حذف می شود کجا هزینه می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
امان از بی تدبیری یک ملت
سعید جلیلی از هیچکس بهتر نیست
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
کریمی قدوسی نماینده فعلی مشهد
دکتر جلیلی نماینده بعدی مشهد !!!!!!؟؟؟؟؟؟
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
ایول مشهد. چ نماینده های خوبی رو میکنه
مشهدی
| Australia |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
باور کنین اینها نماینده های مشهد نیستند و توسط مردم انتخاب نمیشن
یارانه ها از اول به ضرر مردم و به نفع دولت بوده

محمود و همه دولتمردان از آینده ی این طرح آگاهی کامل داشتند و به مردم واقعیت ها را نگفتند .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
این تز اقتصادی مزخرف از بلوک شرق را هر چه زودتر بردارند تا دولت ها به بهانه یارانه اینقدر با دلار و طلا و ارز و کالاها باعث گران شدن میشود چون وقتی سالانه ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی میدهند برای جلوگیری از رشد نقدینگی مجبور به گران کردن و رشد تورم خود دولت باعثش میشود . جمع کنید مردم مثل ۵۰ سال پیش بهتر زندگی میکردند با انگه ده تا فرزند هم داشتند .
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
اخه از اول محمود میگفت این را ب همه میدیم. بشرط انکه در. مصرف. صرفه جویی کنین. و یارانه را فعلا خرج نکنین و انرا مدیریت بکنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
اشتباه مثبت دادم چون اگه احمدی نژاد الآن رئیس جمهور بود مسلما یارانه چهل تومن باقی نمی موند و درعوضش پراید هم نمیشد صد میلیون و یه خونه معمولی ده میلیارد
یارانه بگیر سابق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
من سه سال پیش ال 90 داشتم بخاطر مشکل مالی فروختم و پراید گرفتم . یارانه ام قطع شد و گفتند چون ماشین نو خربدی !!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
من باور نمی کنم اینقبیل افراد هنوز یارانه میگیرند.چون من که بازنشسته با حقوق سه ملیون هستم همان ابتدا یارانه ام حذف شد وبه دلیل اینکه یکبار سفر خارجی داشته واوتومبیل خارجی با قیمت زیر
صد.ملیون دارم
از خاندان لاریجانی ها به خاندان خرازی ها رسیدیم

مردم همچنان در صف انتظار .
هر که بیش گشته سیم و زرش / زر نباریده از آسمان به سرش .
از کجا جمع کرده ثروت و مال؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
زر نباریده زاسمان بسرش
یا خودش دزد بوده یا پدرش
غیر اینکه شما کنایه مهاجرانی رو اینجا بازنشر بدین و الا کسی ازش خبردار هم نمیشد.
مسئولان در قول و قرارشان با ملت همیشه غش دارند .موضوع بر سر ۴۵۵۰۰۰ ریال نیست .
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
اخه دولت. رسالت و وظایف. مهمتری دارن. تا ملت؟
جلیلی و قالیباف هیچ فرقی با روحانی و خاتمی و میرحسین و ..... ندارند .
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
من همیشه رای دادم. ولی. ایندفعه اینبار ... باشم تا. رای بدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
احسنت.
البته دادن یارانه ها بصورت کوپنی کار هر کی بوده از بسیاری لحاظ درست بوده
هم از نقدینگی الکی جلوگیری میکنه
هم یارانه رو به سمت تولید هدایت میکنه
هم توی کنترل قیمتا موثره
من تعجب میکنم چرا الآن به همین راحتی گذاشتنش کنار. الآن با کارتای اعتباری میشه راحت مدیریتش کرد. این پولی که الکی دست مردم بدن مردمو گداصفت میکنه حتی اگه ثروتمند باشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
شما یادت نمیاد که چه اجناسی کوپنی می دادن ، برنج تایلندی ، گوشت برزیلی ، ....
تولید کلا برای کشورهای دوست و دشمن بود نه مردم
یعنی چهل و پنج هزار تومن کجای زندگیشونو میگیره که بخودشون زحمت اعتراض کردن میدن؟! سنگ پا قزوینم دیگه جلوی روی اینا کم میاره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
روح باید غنی باشه که نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
هیچکس خوشش نمیاد مورد ظلم واقع بشه. منم مطمئنم فقط به خاطر تراکنش مالیم یارانه ام قطع میشه و مطمئنا اعتراض میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
واقعا که احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
گرفتن یارانه حق طبیعی همه مردم است .چه ثروتنمند چه ندار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
چرا نگیره ؟؟؟؟؟ بذاره آقازاده ها و.. ببرن ؟؟؟!!!!
جلال
| Australia |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
مساله ریالیش نیست موضوع محروم کردن اقشاری از جامعه از بیت الماله
حالا که در ریاست جمهوری شکست خوردند از طریق شهرستانها وارد مجلس میشوند . تازه شنیدها از این هست که کسانی کاندید نماینده مجلس در قم و مشهد و شیراز و اصفهان و تبریز خواهند شد که اصلا در ان شهرستان بدنیا نیامدند و زندگی نکردند
امروز کل یه پارک رو بخاطر حضور زن وزیر خارجه به روی مردم بستن درسته که وزیر خارجه عذرخواهی کرد ولی متأسفانه تفکر نگاه از بالا به پائین به مردم همچنان به قوت خود پابرجاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
اولا همسر ظریف بوده با 38 نفر از همسران دیپلماتها وبی خبر از تصمیم شهردار منطقه
دوما دکتر ظریف بشدت اعتراض کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
عذرخواهی به خاطر برجام نکرد و تازه گفته افتخار هم می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
ناشناس ۲۱:۵۲ اگه نمیدونی بدون که کل هم اجمعین شورای شهر و شهرداری ها و شهردار های تهران اصلاح طلب ان
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
برا دستور دهنده. شهردار. متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
اقا مسئله امنیت بوده وگرنه هیچوقت مسئولین ما چنین نگاهی به مردمشون ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
چه میشه کرد این نیز بگذرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
ناشناس 22:18 . برجام مایع افتخار بود ولی افرادی که زندگی راحت مردم را بر نمی تابیدند به این قضیه (برجام ) اعتراض داشتند . فقط کمی زندگی راحت کردیم وبعدآ تاوانش را هم دادیم ......
چه مملکت شیر تو شیری شده بخاطر فرار مالیاتی و دریافت یارانه نقدی حساب اجاره ای در بانک ها راه افتاده است . این دیگر چه جور اوصاع اقتصادی هست ؟
. رانتخواران محتکر بايد جواب پس بدهند يارانه قرار بود به همه بدهند و با افزايش قيمت حاملهاي انرژي افزايش يابد اگر جنگي درگيرد فقط رانتخواران و مسئولان مملکت و يارانه بگيران بايد حاضر شوند.
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
گل گفتی. اول اینطوری گفتن. ولی فک کنم الان یادشون رفت
دادش با یارانه شوخی نکن فامیلیتمون بهم میخوره.
ابن چه ادبیاتی هست که سیاسیون بالای منبر رفته و گفته بهزاد نبوی با تز کپونیسم یعنی کمونیست هست . در شرایط اضطراری مثل جنگ مجبور بودند کالا ها را با کوپن عرضه کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
آن موقع لابد مردم چیزی برای خوردن داشتند حالا که چیزی برای خوردن ندارن و آنهایی که میخورن عالی میخورن .
مهاجرانی میداند حرف هایش را نه ترامپ می خواند و نه برای مردم مهم است فقط برای مصادره نکردن اموالش در ایران و آزادی رقت و آمد این توییت ها را می نویسد
صادقی ...صد نفر اقا و آقازاده بورسیه تحصیلی گرفتند ..‌. جایگاه افرادی که با زحمت درس میخوانند . جایگاه نخبگان کجاست . به جای نخبه ها چه کسانی وارد سیستم تصمیم‌گیری و اموزشی و اقتصادی و تحصیلی میشوند . جایگاه کسانیکه در رقابت سخت کنکور و دانشگاه زحمت میکشند چی میشود .
با کشف حجاب در مجتمع های اپارتمانی مقابله میکنبم و مردم خودشان بنام امر بمعروف اول اقدام کنند . منطور این هست که وقتی من در اپارتمتن زندگی میکنم خودم چند تا اشکال اخلاقی دارم ولی با گرز و چماق به جان همسایه بیفتم .
واقعا اگر انقلاب نمیشد ما 100 شاهزاده داشتیم که دنبال بورسیه دانشگاه و عضو هیئت علمی باشند؟ نه نداشتیم اصلا 100 شاهزاده نداشتیم زیرا خاندان پهلوی هم دنبال خوشی های خودشان بودند حالا اگر از آقاها و آقازاده ها انتقاد کنی می گویند ببینید ما چقدر عالم و دانشمند تحویل داده ایم نمی گویند اینها نشانه فساد و تباهی است نه علم پروری فساد است تا مغز استخوان .... راستی مردم برای تحصیل آقازاده ها 500 هزار شهید هم داده اند
این میلیاردرها ی تازه بدوران رسیده واقعا گدازاده اند ما الان داریم گداهای میلیاردر ،وسرمایه داران فقیر ،انسانهایی که فهم وکمالات وصاحب علم هستند ولی درفقر زندگی میکنند،روزگار غریبی ست .
آقای مهاجرانی. تو که از دولت حقوق می گیری خواهشا افاضات نفرمایید
اقاي باهنر شماها به همه امكانات آتش زديد نفت وگاز كه جاي خوددارد
این میلیاردر‌های خسیس که به حذف یارانه شان اعتراض دارند چطوری می خواهند جان به عزارئیل بدهند؟ تمام اموال را باید بگذارند و بروند و عجب زجری بکشند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
یارانه اعانه نیست. سهم هر فرد از منابع کشور خودشه، دولت اگر نده و احیانا به نیازمندان بده اون پول حرام خواهد بود. طرف دوست نداره سهم خودشون رو بده، حق الناس کم و زیاد نداره!
جالبه که هیچ مرجع تقلیدی اظهار نظر نمی کنه، چون خودشون می دونن این کار حرامه!
اگر جلیلی بیاید ملت ایران بدبخت تر خواهند شد
بادرود،تنهاراه جلوگیری ازمفت خوری واختلاس واحتکارورانتخواری استفاده اطلاعاتی شهروندان هرکشورازکدملی توسط دولت الکترونیک برای هرشخص وهم
لیست ۱۰۰ نفره آقا‌ها و آقازاده‌های بورسی در دست آقای نماینده
این لیست شامل نماینده مجلس و فرزندان نمایندگان مجلس، امام جمعه، فرمانده انتظامی و وزیر است.
بابت این حماسه از مسئولین محترم و خدمتگذار کمال تشکر و قدردانی را داریم.
اگر این اتفاق در کشوری مثل کره جنوبی اتفاق افتاده بود مردم کل دستگاه ها را بر می چیدند.
اینکه صادق خرازی، عطاءالله مهاجرانی، محمدرضا باهنر، منوچهر متکی، سعید جلیلی، محمد سلامتی، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، محمد یزدی،
منم سالانه 10 میلیون در امد دارم .ولی معتقدم نباید یارانه هیچ کس قطع بشه باید منبع در امد همه مشخص بشه و پول رصد بشه.دارند سرمون کلا میذارن
آقای فرمانده بی حجاب ها را با آرپی.جی هدف قرار دهید .من الله توفیق
در دهه اول انقلاب شعار مسئولان عدالت اجتماعی بود عدالت اجتماعی یعنی رفاه عمومی یعنی آموزش وپرورش رایگان یعنی امنیت وبهداشت رایگان ووو اما پس از دهه نخست انقلاب تعدیل اقتصادی جای عدالت اجتماعی را گرفت در تعدیل اقتصادی رفاه شخصی میشود وعامه مردم نمیتوانند به آن برسند در تعدیل اقتصادی افراد مرفه زیاد میشوند اما جامعه رفاه را کمتر احساس میکند خلاصه آنکه آنچه انقلاب را از هدف اصلیش دور کرد جایگزینی تعدیل اقتصادی بجای عدالت اجتماعی بود و اقتصاد خصوصی بجای اقتصاد دولتی " اقتصاد عمومی "
پاسخ ها
کوروش
| Netherlands |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
محمو جان اگر یادت باشه در اول انقلاب چنین رویکرد و سیاستی که گفتید دنبال میشد اما اما به دلایلی که قابل بیان نیست افرادی با شعارهای انقلابی به مسولین وقت مانند خاتمی و موسوی و هاشمی فشار سیاسی و با مکانیزم مجلس اصولگرا رویه سیاست گداری از داخل به خارج از کشور متمرکز کردند . یعنی وسعت کشور را به چند برابر رساندند که برای امنیت کشور با این شعارهای انقلابی باید در سرزمین های دیگر هزینه سازی کنیم ........ بنابراین ان افرادی که مخالفت کردند الان یا از دنیا رفتند یا در حصر هستند .
اين كه همش طعنه و كنايه بود .
این همه بی قانونی همدیگر را اعلام می کنید فقط برای ناراحت کردن مردم است و خندیدن به ریش مردم است.
چون مردم برای شما پشیزی ارزش ندارند وگرنه چرا این ها را می گویید ولی عملی در جلوگیری از این زشت کاریها نیست
بنده یک میلیاردر زحمت کش هستم. متاسفانه یارانه منو قطع کردن و بنده با تمام ارگانها و سازمانها مکاتبه کردم ولی گفتند شما 6 خودرو خارجی بنامتون ثبته و یک سندتجاری پاساژ 4800متری محقر در بازار البته سند پنت هاوسم را نمیدانستند. ولی ما میلیاردرها هم زندگی سختی داریم مگر واشر سرسیلندر مازراتی راحت گیر میاد؟
بعضی ها با خوردن سیر نمیشن ..با درآمدهای مفت از چندرغاز پول یارانه نمیگذرن
آقای مهاجرانی تو یکی دیگه افاضات نفرمایید که تو خودت یک مشکلی.!!! سکوت برای شما بهتر است
جلوی زورگیران را بگیرید نه بدحجابها را
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
به جای گیر دادن به کم حجابی چرا به عدالت و آزادی فکر نمیکنید و گیر نمیدهید . چرا به رای مردمی که با امید فروان ناامید شد گیر نمیدهید ؟
مردم عراق به خاطر ناکارامدی به خیابان ریختند ظاهرا پدیده فارغ التحصیلان بیکار در عراق هم دیده میشود و اینها اراذل و اوباش نیستند جوانان درس خوانده و بیکار هستند واقعا کشور داری را باید از دولت های جنوبی خلیج فارس یاد گرفت که مردمانشان در رفاه و آسایش زندگی می کنند
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
ولی امارات. بی عرضه ترین کشور منطقه هست
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
در چند کشور خلیج فارس اول عمل میکنند بعد افتتاح میکنند و بعد سخنرانی میکنند .
امیدواریم یک روز این رفتار قجری قرق کردم اماکن عموی برای یک وزیر یا وکیل یا شاه و اینها برداشته بشود واقعا برای جمهوری اسلامی این دور باشید و کور باشید که فلان خاتون می خواهد از اینجا عبور کند زشت است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
شام‌چی زدی . یک بار دیگر واضع تر بگو منطورت چی بود .
فلسفه اصلی یارانه این بود که سوبسیدی که رو سوخت داده میشه مستقیما به مردم داده بشه و قیمت سوخت آزاد شه.هر کسی هر طوری خواست سوبسیدشو خرج کنه.
حالا اومدین میگید پولدار و فقیر ... اصلا ربطی به این مسائل نداشت.
خرجتون زیاد شده دستتون توی جیب مردم رفته! حق به جانب هم حرف میزنید!

برای ما رو که سال 94 حذف کردین با اینکه جزء اقشار متوسط جامعه بودیم(البته خیلی وقته که زیر خط فقر رفتیم).
در هر آپارتمان یک گشت ارشاد مستقر کنید.
تابناک جان این تیتر آبکی کنایه کی بکی رو بی خیال شو یعنی فکر نان کن که خربزه آب است
این نوع حرکت غیر قانو نی است بجای افزایش یارانه دارند دنبال کم کردن 45 هزارتومان جیب می گردید برید تبعیض حقوق ها را بگردید برید سوال کنید اقا زاد از کجا اوردید
متاسف هستیم فکر نمی کردیم این کار زشت
سقف آرزوهای برخی ثروتمندان ایران مبتذل و حقیر است ؛ یعنی با گرفتن یارانه نقدی روزی هزار و پانصد تومان از دولت بی تدبیر ؛ عرش را سیر می کنند!
آیا سازمان هدفمندی یارانه ها ، یارانهٔ افرادی که در سال ۹۵ قطع نموده اند را اکنون که سه دهک بالا مشخص شده است بررسی میکنند ؟ آنهایی را که بدون مستندات سه دهک بالا قطع نموده اند بصورت خودکار برقرار میکنند ؟‌آیا یارانهٔ افرادی را که جزٔ سه دهک بالای جامعه نیستند ،و چند ساله قطع کرده اند ، از زمان قطع تا کنون به آنان پرداخت میکنند ؟ چرا مانند سال نود دو یک خود اظهاری برای دریافت یارانه اعلام نمیکنند ؟ ،،
شما تا به حال نون خشکی خوش صدا دیده اید یا نون خشکی ای که بخواهد با کلاس تر حصورش را به مردم کوچه و محله اعلام کند.!!! چرا اینطور نیست ؟ یعنی همه ی آنها بد صدا هستند و یا هیچکدام از آنها به فکرشان نرسیده لا اقل در کلام با کلاس تر باشند ؟
رازهایی پشت اینکارهاست.حتی بعضی از آنها الان در بازار آهن و آلومینیوم . . .جایگاهی دارند.
زباله گردی هم برای یک عده همینطور است.البته مسلما تعداد زیادی از آنها لای این زباله های کثیف دنبال روزی حلال میگردند.
فردی چند سال پیش به اشتباه 50 میلیون طلای همسرش که در کیسه مشکی بوده ،به خیال اینکه زباله داخل آن است توی کیسه اصلی زباله میگذارد و به مخزنهای بزرگ زباله که کنار خیابان است می اندازد.بعد از یک ساعت متوجه میشوند چه شده .لذا هم به مخزن سر میزنند و هم اعلامیه روی در و دیوار میچسبانند ولی هیچوقت کسی آن طلاها را به آنها پس نداد.!!!
یکنفر از مهاجرانی بپرسه تو چرا رفتی غیر از اینست که مشکل داشتی حالا هم طرفداری میکنی فکر نمیکنم چیزی بهش بماسه.
چرا یارانه بازنشسته فرهنگی را از سال 94 تاکنون قطع کرده اید ؟ این بی عدالتی است که ثروتمندان یارانه بگیرند ولی بازنشسته فرهنگی با حقوق زیر سه میلیون را قطع کنید ... دولت ثروتمندان
أمریکا در اعتراض به بدرفتاری حکومت کمونیستی چین با مسلمانان این کشور تعدادی از شرکتهای چینی را تحریک کرد . واکنش ام القری مسلمانان جهان چیست؟ سکوت..
طبق قول و قرار اولیه یارانه حق تک تک افراد جامعه است ، دولت در حق مردم خیانت میکند
مهاجرانی که احوالش خوب است ، چرا لندن زندگی می‌کند ، پاشو برو ایران ادا در نیار!
حذف یارانه کار غیر قانونی
بنده لیست ۱۰۰ نفره‌ای از آقازاده‌ها و آقا‌ها را دارم که با رانت بورسیه گرفتند این لیست شامل نماینده مجلس و فرزندان نمایندگان مجلس، و وزیر و...است.
چرا وضعیت بورسیه ها را شفاف نمی کنید؟ هر کجا منافع برخی از مجلسی ها و دولتی ها به هم گره می خوره چرا سکوت سنگین برقرار می شه و مسئولین به کما می روند؟!!!
اقا جان یارانه حق تک تک ایرانیان است حال اگر کسی زحمت کشیده و منمول شده باید یارانه اش قطع شود و کسی که گوشه خونه نشسته و مواد زده و کار نکرده باید دو برابر بگیرد این کجاش عدالت است؟
زندگی بیش از ۴ هزار کودک زباله گرد در تهران ، آیا برای کسی مهم نیست؟!!!!
اعتراض عجیب میلیاردر‌های خسیس به حذف یارانه شان!


"آنان که غنی ترند محتاج ترند!"
کنایه توئیتری عطاءالله مهاجرانی به ترامپ
فکر کنم این آقای مهاجرانی میخواد بیاد ایران دوباره وزیر بشه...............
1-لطفا از آقای مهاجرانی مطلب ننویسد.ایشان که در خارج در رفاه نشسته و از سیاستهای جمهوری اسلامی تعریف و تمجید میکنه،آیا این مهمه؟رفتارشون فرصت طلبی هست.2- امیدواریم بیش از این در مورد حفظ حجاب پیشروی نکرده و تفحص در خانه ها را در مرحله بعدی خود قرار ندهند.
حکومت چرا اینقدر در مورد حجاب بانوان حرف میزند؟الان بسیاری از بانوان حجاب مورد نظر حکومت را به سر نمیکنند.روسری هایی به سر میکنند که فقط 30 در صد موها را پنهان میکند،قسمت جلو موها و پشت موهای خانمها بیرون است.یعنی مسئولین بازی رو به خانمها باختن،میگن،اگه فقط یه تیکه پارچه کوچیک رو سرتون هم بذارین ما بعنوان حجاب قبول داریم،این حرفهایی هم که در مورد کنترل حجاب در اینجا و اونجا مطرح میکنن،برای تسلی خاطر خودشون هست.وگرنه بازی رو به خانومها باختن.
هر ایرانی چه میلیاردر چه فقیر یارانه جزو حقوق ملیشه. میخواد بگیره باید قانونا برایش پرداخت کرد. کار غیر قانونی غیر قانونیه و با تیتر زدن شما جاش عوض نمیشه.
آقای مهاجرانی خود جای بسیار طعنه دارد, از جمله کسی که از انگلیس توییت می کند و به سرزمین مادریش نمی آید بسی جای کنکاش دارد.
دولت با این یارانه در واقع به مردم چه پولدار و چه فقیرخیانت کرد و بیشتر با هدف سیاسی و عوام فریبی انجام شد چون 45 هزار تومان برای ثروتمند مبلغ قابل توجهی نیست ولی حجم یارانه اختصاص داده شده به آن می توانست مشکلات عمومی مردم ازقبیل ترافیک و آلودگی شهرها و ... را حل کند و اما برای قشر متوسط با وجود تورم و افزایش قیمت کالایی که بر اثر آن بوجود آمد عملاً بی فایده بود. اما برای قشر فقیر تا حدودی اثر داشت اما نه زیاد. ولی در کل چون مردم به دولت اعتماد ندارند و متاسفانه دولت به تعهدات خود عمل نمی کند علاقه ندارند حقشان در دست دولت باشد حتی اگر مبلغ آن برایشان توجیه اقتصادی نداشته باشد و این بدترین روش مسولیت است که مردم به دولت بی اعتماد و حالت تدافعی داشته باشند
بورسیه رانتی و تقلبی و سفارشی برای استادی دانشگاه یا تحصیل در رشته های خاص واقعا شرم آوره
در دنیا تمام قوانین مبتنی بر این اصول است که ثروت ثروتمندان در خدمت جامعه و مردم باشد ولی در ایران همیشه جامعه در خدمت ثروتمندان است چون در دیگر کشورها هر که درآمدش و ثروتش بیشتر باشد باید مالیات بیشتر بدهد تا جایی که مالیات آنها تا 90 درصد هم می رسد مگر آنکه ثروتش را در راستای تولید و اشتغال و توسعه قرار دهد اما در ایران هزاران راه وجود دارد که ثروتمندان بتوانند با حداقل مالیات و از روش های ضد اقتصادی و ضد فرهنگی و غیر شرعی ثروت خود را چندبرابر کنند کافی است آنها را تبدیل به زمین و مسکن و پاساژ کنند و یا مایحتاج مردم را در مدت زمان معین در انبار ذخیره و در فرصت مناسب عرضه کنند.
ثروتمندانی از آن قبیل که شما نوشته اید فقط به دنبال جمع اند و ذره ای از ثروت خود لذت نمی برند بلکه از جمع کردن آن لذت می برند. واقعا براشون متاسفم. آیا این ها صدقه می دهند؟ انفاق می کنند؟ مالیات می دهند؟ کسی که برای 45 تومان له له می کند فقط جمع می کند.
پرداخت یارانه ازمحل بیت المال کشور است ومربوط به تمام ابرانی ها می باشد پس بایستی از ابتدا فکر همه جا را می کردند نمیسودکه دائما یک عده بخورند وبقیه محروم باسند
آقا لطفا یارانه‌های آین میلیاردرهای معترض رو دو برابر کنید. اونها رو عضو کمیته امداد و بهزیستی هم بکنید و همچنین یه سر قفلی تو یکی چهار راههای پر درآمد تهران بهشون بدید. تابناک لطفا سانسور نکن و همه رو انعکاس بده.
توزيع نا عادلانه ثروت و قدرت در ايران روز به روز به خشم اجتماعي مي افزايد
درود بر محمود صادقی
پلیس: با کشف حجاب در مجتمع‌های آپارتمانی مقابله می کنیم
انشااله روزی برسد که پلیس با کشف حجاب در خانه ها نیز مقابله کند به اینصورت است که فساد کنترل می شود اگر کشف حجاب نشود اختلاس نیز صورت نمیگیرد.اگر پلیس کنترل نکند بی حجابی را سیل قحطی و بیکاری نیز از بین نمیرود
با با ما از اولش هم يارانه نميخواستيم
اينا رو با پولاي ديگه مملكت بديد آقازاده هاتون برن عشق و حال از اون ور هم بريزن توحساب كانادا و آمريكاييها اونا هم بلوكه كنن بخورن حالشون رو ببرن
من كه يارانه نميگيرم ولي قرا براين نبود كه يارانه كسي حذف بشه چون پول آب و برق و گاز رو دريك مثطعي از زمان 6 برابر كردن قرار بود اون پول رو از اين ور بدن به مردم كه جبران شه يعني من يادمه 6 برابر پول يارانه رو از ما گرفتن كه اين 45 تومان رو دادن ولي خب اينجا ايرانه و گويا ايران مال ايراني نيست
هیچی به ادازه این سهمیه بورسیها که اقازادها گزفتند موجب خشمم نشد ..خواهش ازتابناک و اون نماینده داریم تا قطع دست این اجانب از مملکت و فسادهاشون کوتاه نیایند خواهر زاه بنده نخبه هست اما پارتی و سهمیه نداره و سهمش نصیب این ها میشه .
همسر آقای ظریف با خبر بوده ولی خود آقای ظریف خبر داشته است ؟! سخنگوها هم گوینده خبر هستند و بدون خواندن خبر ، اعلام کرده است !
اینها که بصورت غیر قانونی بورسیه شده اند حق دیگران را ضایع کرده اند آبا فکر نمی کنند حقوقی که از این راه بدست می آورند غیر مشروع و حرام است
من پیشنهادمیکنم میلیاردرهایی که جهت حذف یارانه اعتراض میکنند، پرداختیهای یارانه های قبلی راازآن درخواست کرده وبگیریدتابیش ازاین پررونشوند!!به حرف من خواهیدرسیدکه خیلی هستندکه دراین ادارات غیرمنصفانه حقوق میگیرندوبقول معروف دوقرتو نیمشان هم باقیه!!!!.....
واقعا همسر ظریف توی این مملکت چه کاره است که یک پارک رو واسش قرق میکنند . به راحتی اب خوردن حقوق شهروندی را لگد مال میکنند اگه اروپا بود کم وکمش وزیر را استیضا میکردند
متاسفانه مسئولان کشور ما یه سی چهل نفر مشخص هستن که مرتبا نقش ها و سمت هاشون جابه جا میشه درست مثل قانون بقای انرژی مسئولین از صورتبی به صورت دیگر تبدیل می شوند ولی بازنشست نمی شوند!!!جلیلی میره مجلس کریمی قدوسی میره جای جلیلی و الی اخر. مبادا مردم یه چهره جدید و خوش فکر و دانا و با علم به تخصص مربوط به نقش خودش رو ببینن انگار محکوم شدن به پذیرفتن همین عده مشخص بدون ذره ای انعطاف و شایستگی و یا خلاقیت و پویایی.
مطالبي را كه در متن تيتر "اعتراض عجیب میلیاردر‌های خسیس به حذف یارانه شان" نوشته ايد خود بافته خودتان است.اگر حتي چنين مسيله اي باشد هيچ زشتي و قباحتي ندارد و كاملا محمود و بجا ميباشد. تقسيم بيت المال بايد علي گونه باشد. اوني كه بيشتر درامد داره بيشتر هم به دولت يارانه ميپردازد ولي مقدار كمتري را دولت مسترد مينمايد.فافهم
محمود صادقی گفت: سؤال ما این است چرا وزارت علوم اعلام نمی‌کند چه تعداد از بورسیه‌ها از مقامات و منتسبان به مقامات بوده و چرا این وزارتخانه جسارت و شجاعت لازم برای پاسخ به این سؤال را ندارد. بنده لیست ۱۰۰ نفره‌ای از آقازاده‌ها و آقا‌ها را دارم که با رانت بورسیه گرفتند،
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی