بازدید 38703

بازتاب انتشار تصویر رهبر انقلاب در کنار سید حسن نصرالله و قاسم سلیمانی

چندی پیش، وب سایت رسمی رهبر انقلاب، تصویری از ایشان در کنار سیدحسن نصرالله ،رهبر حزب الله لبنان و قاسم سلیمانی، فرمانده نیرو‌های قدس سپاه پاسداران منتشر کرد؛ تصویری که اکنون بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های غربی و همچنین رسانه‌های عرب زبان و اسرائیلی داشته است.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 29 September 2019

چندی پیش، وب سایت رسمی رهبر انقلاب، تصویری از ایشان در کنار سیدحسن نصرالله ،رهبر حزب الله لبنان و قاسم سلیمانی، فرمانده نیرو‌های قدس سپاه پاسداران منتشر کرد؛ تصویری که اکنون بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های غربی و همچنین رسانه‌های سعودی و اسرائیلی داشته است.

به گزارش «تابناک»؛ امروز رسانه های عربی از جمله العربیه و همچنین رسانه های اسرائیلی همچون نشریه تایمز اسرائیل به موضوع انتشار تصویر چندی پیش در رسانه رسمی آنلاین رهبری انقلاب پرداختند. هر دو این نشریات با انتشار گزارشی از خبرگزاری فرانسه مربوط به این تصویر، سعی در رمزگشایی از این تصویر و پیام آن برای اسرائیل داشته اند.

بازتاب انتشار تصویر رهبر انقلاب در کنار سید حسن نصرالله و قاسم سلیمانی

خبرگزاری فرانسه در گزارش خود درباره این تصویر بیان کرده است: ایران عکسی که «هرگز قبلاً دیده نشده» از رهبر آیت الله علی خامنه ای در کنار حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان منتشر کرده است.

این خبرگزاری با اشاره به حضور قاسم سلیمانی در این تصویر نوشته: «این سه نفر در جلوی صحنه ای ایستاده اند که به نظر می رسد، دری پوشیده شده با پرده است و با قفسه های پر از کتاب احاطه شده؛ دکوراسیونی که ظاهرا مربوط به دفتر آیت الله خامنه ای در تهران است.»

به گفته خبرگزاری فرانسه، «قبل از جنگ سال 2006 بین اسرائیل و لبنان، نصرالله غالباً و علنی از پایتخت ایران بازدید می کرد، اما از آن زمان تا کنون حضور علنی وی در مکان های عمومی محدود شده است.»

این عکس که نخستین بار در روز چهارشنبه منتشر شده و هنوز هم بر روی وب سایت مذکور در دسترس است، در سایر رسانه های ایران بازتاب اندکی داشته است.

این عکس قرار است تصویر پشت جلد نخستین شماره از یک مجله جدید به نام «مسیر» باشد که به زودی توسط وب سایت مقام معظم رهبری منتشر خواهد شد و به گفته این وب سایت، این شماره شامل یک «مصاحبه پنج ساعته» با سید حسن نصرالله است.

توضیح تصویر بیان کرده که این عکس پیش از این هرگز منتشر و دیده نشده است؛ اما زمان و مکان دقیق تصویر را بیان نکرده. همچنین بیان شده که در مجله مسیر، قرار است تصاویر مربوط به این دیدار و ملاقات بین سید حسن نصرالله و رهبر انقلاب در نخستین شماره منتشر شود. نیز چندین تصویر مربوط به ملاقات نصرالله با مقامات و شخصیت های دفتر مقام معظم رهبری در وب سایت ایشان منتشر شده که هیچ یک زمان دقیق این تصاویر را بیان نکرده است.

این تصویر بازتاب تقریبا جدی در رسانه های خارجی داشته و صرف نظر از خبرگزاری فرانسه که امروز گزارشی در خصوص آن منتشر کرده است، رسانه های عربی و اسرائیلی نیز به آن پرداخته اند. همچنین دیلی استار چاپ لبنان، یاهو نیوز، المصدر، و برخی رسانه های ترک زبان نیز به بازتاب انتشار این تصویر در رسانه رسمی رهبر انقلاب پرداخته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
درود
خداوند آقا سید علی رهبر معظم انقلاب اسلامی و آقا سید حسن شاگرد حضر ت آقا و حاج قاسم سردار حضرت آقا را حفظ بفرماید که امید مظلوان جهان هستند هر سه آنها ان شاالله.
حفظهم الله
مرگ بر اسرائیل
خدا نگهدارشان باد. خدایا رهبر فرزانه ما را از بلایا حفظ کن. آمین
نمیدونم چرا کشورهای ابر قدرت با دین یه عکس خوف کردن.مثلن منم نمیدونم.
انشتار؟
نوشتید انشتار گزارشی از خبرگزاری فرانسه
رهبر که کنار سیدحسن نصراله و سردار سلیمانی قرار نگرفته ، سیدحسن نصراله و سردار سلیمانی در کنار رهبر قرار گرفته اند.
لطفا به جمله بندی ها توجه بیشتری شود.
خدا هر سه شان را حفظ نمايد كه خاري هستند در گلوي جبهه ظلم
لطفا عکس با کیفیت تری بگزارید
ماشالله
پس کربلا کربلا ما دوباره داریم می آییم
به امید ظهور حضرت حجت
انشالله سایه مولایمان سید علی تا سالها بر سرمان باشد
و خداوند حافظ و نگهدار هر سه شان
درود بر هر 3 شخص عزیز در این تصویر
سلام
من همیشه از خارج از کشور سایت شما رو می خونم. هر روز.. وقتهایی ناراحت می شوم که کلمات انگلیسی را وارد متن زیبای فارسی می کنید. مثلاً به آسانی به جای کپشن می توانید بنویسید زیر نویس..
لطفاً این مسئله را به سردبیر اطلاع دهید تا اصلاح کنند. انشالله از این به بعد، اگر کلمه ای چنین دیدم، برایتان می نویسم.. ممنونم اگر اصلاح کنید. با احترام.. از بلغارستان
جالبه که هیچ کامنتی وجود نداره!!
خدا حفظشون کنه .. ابهت و بی باکی در چهره هر سه تاشون موج میزنه موجی که خواب را برای سردمداران آمریکا و اسراییل و عربستان پریشان کرده ..
نمایش عینی ایمان و عمل و چقدر زیبا و تاثیرگذار خدایا وجود نورانی شان را از هر گزندی مصون بدار آمین
تصویری زیبا
احسنت
عالی
عالی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار