بازدید 34038
هزار و هفتصد و هشتاد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ادعایی درباره هشدار خصوصی اتحادیه اروپا به ایران!/زنان دائمی و موقت ناصرالدین شاه چقدر حقوق می‌گرفتند؟/ماجرای حضور شاخ اینستاگرام در پرونده شبنم نعمت‌زاده چه بود؟/حکم تخریب ویلای داماد مقام ارشد کشوری تایید شد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: خبری رسمی از وضعیت حال آیت الله مکارم شیرازی/آرزوی اینستاگرامیِ محمدرضا عارف/سردار فدوی: برنده‌ی دعوای حق و باطل هستیم/سرانجام رکورد رضازاده شکسته شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲ 27 September 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
سردار فدوی: برنده‌ی دعوای حق و باطل هستیم

سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه «امروز همه مستکبرین عالم در یک اتحاد علیه ما جمع شدند»، خاطرنشان کرد: در اثر عمل به تکالیفی که انجام دادیم، ما برنده این دعوای حق و باطل هستیم؛ اوضاعی که در این چند ماهه در منطقه می‌بینید به خاطر آن است که ما به تکلیف خود عمل کردیم و خداوند هم به ما کمک کرد. وی با بیان اینکه «امروز همه مستکبرین عالم در یک اتحاد علیه ما جمع شدند»، خاطرنشان کرد: اما در اثر عمل به تکالیفی که ما انجام دادیم، برنده این دعوای حق و باطل هستیم؛ اوضاعی که در این چند ماهه در منطقه می‌بینید به خاطر آن است که ما به تکلیف خود عمل کردیم و خداوند هم به ما کمک کرد.

سرانجام رکورد رضازاده شکسته شد

لاشا تالاخادزه، وزنه‌بردار گرجستانی موفق به شکستن رکورد حسین رضازاده شد. در روز آخر رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان در تایلند، لاشا تالاخازده گرجستانی ضمن رسیدن به مدال طلا موفق به ثبت رکورد جدید و تاریخی در رشته خودش شد. تالاخادزه با انتخاب وزنه ۲۶۴ کیلوگرم در حرکت دوضرب موفق به شکستن رکورد جهانی در یکضرب، دوضرب و البته مجموع شد. رکورد حرکت دوضرب پیش از این با ۲۶۳.۵ کیلوگرم در اختیار حسین رضازاده از ایران بود که امروز در روز آخر مسابقات جهانی توسط غول گرجستانی بالاخره شکسته شد.

کلانتری: هیچ رودخانه‌ای در شمال کشور موجود زنده ندارد

رئیس سازمان محیط زیست کشور خاطرنشان کرد: سختگیری ما برای این است که بچه‌های شما راحت زندگی کنند. همه زندگی که تولید ریال و دلار نیست، بخشی این بوده، اما بخشی نیز حفظ محیط زیست است. هیچ رودخانه‌ای در شمال کشور حتی سفید رود نداریم که موجود زنده داشته باشد، زیرا پسماند‌های زباله‌ها شیرابه‌هایی را وارد رودخانه‌ها کرده که موجود زنده را از بین برده است. پسماند را در بستر رودخانه نریزید. در کردستان جلوی ایجاد معدن طلا را گرفتیم، زیرا معدن طلا در بالای سد تامین‌کننده آب سقز و بانه است و سیانور به سد نفوذ می‌کند.

حکم تخریب ویلای داماد مقام ارشد کشوری تایید شد

دیوان عدالت اداری رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مبنی بر تخریب ویلای داماد یکی از مقامات ارشد کشوری در منطقه لواسان را تأیید کرد. محسن قائمی‌نسب مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا جلوگیری از تخریب ویلای داماد یکی از مسئولان کشور با حکم دیوان عدالت اداری صحت دارد یا خیر اظهار کرد: رسیدگی‌ها در محاکم قضایی و مراجع حقوقی به‌ویژه دیوان عدالت اداری فارغ از نام‌ها و نشان‌هاست و طبق قانون صورت می‌گیرد و اصولا وقتی کسی در دیوان عدالت اداری دادخواستی ثبت می‌کند بر اساس درج نام و نام خانوادگی و کد ملی و نام پدر این اقدام صورت می‌گیرد و نسبت‌های خانوادگی در این دادخواست مشخص نمی‌شود و در صورت مشخص شدن هم هیچگونه تاثیری در صدور رای ندارد. مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری ادامه داد: درباره پرونده اشخاص که جنبه خصوصی دارد به جهات مختلف اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم، اما در رابطه با پرونده مورد اشاره که فضاسازی زیادی صورت گرفته است باید گفت که یک شخصی که نام و نام خانوادگی و کد ملی مشخص دارد و در پرونده محفوظ است و نه به عنوان داماد یک مسئول، به دیوان مراجعه کرده و از رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری لواسان که حکم به تخریب ویلای نامبرده داده، شکایت کرده است. قائمی‌نسب افزود: دیوان طبق قانون مکلف به ثبت دادخواست بوده و دستور طی مراحل قانونی صادر و پس از طی تشریفات قانونی، رأی به رد درخواست شاکی یعنی صاحب ویلای معروف داده و رأی تخریب از سوی کمیسیون را تأیید کرده است.

صدیقی: بعد از حادثه کربلا، هیچ حادثه‌ای به اندازه دفاع مقدس در تاریخ اثرگذار نبوده

صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: مهمترین مسأله در این ایام بعد از مرحله محرم و صفر و گروهی که قرار بود به کربلا بیایند و شهدا را بگذارند و با پیام کربلا به شام برگردند و این قصر ننگین و آلوده به ظلم را پایگاه اعلام مظلومیت حسین (ع) کنند. این درس است که بعد از شهدا باید بازماندگان بلد باشند این خون را هدایت و مهندسی کنند و نتیجه آن بشود انقلاب ایران و نتیجه انقلاب بشود ظهور امام زمان (عج). صدیقی با اشاره به هفته دفاع مقدس تأکید کرد: هیچ اتفاقی به اندازه دفاع مقدس در این دوران تأثیرگذار نبوده است. اگر امروز یمن ۵ سال مقاومت می‌کند مولود دفاع مقدس است. وی افزود: دفاع مقدس هشت سال قدرت‌نمایی با اتکا به خداوند بود، بعد از حادثه کربلا هیچ حادثه‌ای به اندازه دفاع مقدس اثرگذارتر در تاریخ نبوده است. در زمان جنگ همه کشور‌های دنیا از دشمن حمایت می‌کردند و ارتش از هم پاشیده شده بود و سپاه تجربه جنگ نداشت، اما توانستیم با توکل به خدا با کمک ائمه اطهار و رهنمود‌های امام راحل هشت سال تمام با قدرت‌های جهان دست‌وپنجه نرم کنیم.
 
به همراه بردن چه دارو‌هایی برای زائران اربعین ممنوع است؟

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا درباره اقدامات نیروی انتظامی برای تسهیل بخشیدن سفر زوار اربعین توضیحاتی داد و گفت:️ طبق قوانین دولت عراق، حمل قرص‌های کودئین و مخدردار ممنوع است و با حاملان آن به شدت برخورد می‌کنند، لذا از همطونان درخواست داریم تا نکات لازمه را در دستور کار خود قرار دهند تا با آرامش خاطر بیشتر به راهپیمایی اربعین بروند. / برنا

روحانى ستاره مجمع عمومى شد

عبدالباری عطوان، تحلیلگر مسائل منطقه در روزنامه رأی الیوم نوشت: آقای روحانی ستاره مجمع عمومی شد و دیپلماسی تهران در سطح بین الملل پیروز میدان سازمان ملل متحد بود، به طوری که بیشتر رهبران غربی برای دیدار با رئیس جمهوری ایران صف کشیده بودند. دیپلماسی ایران پیروز میدان سازمان ملل بود و بیشتر رهبران غربی برای دیدار با روحانی، صف کشیده بودند، "امانوئل مکرون" بسیار تلاش کرد، به همراه همتای آمریکایی اش به جمع روحانی نفوذ کند. مکرون حتی از افراد زیادی برای میانجی گری برای این دیدار کمک خواست، ترامپ حتی به یک دست دادن سریع با روحانی در برابر دوربین‌های تلویزیونی نیز راضی بود، اما نه تنها اتفاقی نیفتاد بلکه حتی نتایجی که این اقدامات برای مکرون و اتحادیه اروپا دربرداشت، برخلاف چیزی بود که آن‌ها گمان می‌کردند. ایران به راحتی در دام اروپا نیفتاد، آن‌ها فریب تصاویر و دست دادن و لبخند‌های مصنوعی اروپایی‌ها را نخوردند و همانگونه که روحانی گفت، عکس را باید در مرحله پایانی مذاکرات و رسیدن به توافق و نه در ابتدای گفت‌وگو‌ها گرفت. / ایرنا

ماجرای حضور شاخ اینستاگرام در پرونده شبنم نعمت‌زاده چه بود؟

پس از برگزاری اولین جلسه دادگاه بود که صدرالساداتی روحانی معروف اینستاگرام با قراردادن پستی در صفحه خود از دختر شوهر شبنم نعمت زاده رونمایی کرد. دختر همسر شبنم نعمت‌زاده دارای یکی از صفحات پرطرفدار در اینستاگرام با ۴۶٣ هزار دنبال کننده است. پس از افشاگری صدرالساداتی و نشان دادن دختر همسر شبنم نعمت زاده، این خانم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام شدیدا به صدر الساداتی واکنش نشان داد و سریعا با قراردادن فیلمی در صفحه بیان کرد که هیچ ارتباط کاری میان او و شبنم نعمت زاده وجود ندارد. / باشگاه خبرنگاران

گستاخی هنر نیست حرمت مجلس را حفظ کنید

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از ادبیات نمایندگان پایداری علیه رئیس مجلس به خبرآنلاین گفت: کمترین انتظار ما از نمایندگان مجلس حفظ حرمت خانه ملت است. نباید به دلیل توهین و و تخریب دیگران به خود ببالیم. ️آقای لاریجانی را شخصیت ارزنده‌ای می‌دانم البته به ایشان نقد هم دارم، اما همین فرد توانسته مجلس را در ۱۲ سال بدون تنش اداره کند. این خود نوعی توانمندی است که فردی بتواند نمایندگان مجلس را بدون جنجال‌های مرسوم مدیریت کند. ما باید این نوع از توانایی‌ها را تقویت کنیم تا الگوی مناسبی برای جامعه باشیم. نباید این ظرفیت را با تعابیر گستاخانه و تند تخریب کنیم. این هنر نیست. تعاملات سیاسی بیمارگونه باید اصلاح شود. اکنون بین جریانات سیاسی به‌ جای اینکه منطق حاکم باشد، برخورد‌های تخریبی وجود دارد. این ناشی از کم تحملی برخی از سیاستمداران است که دارای ظرف وجودی کوچکی هستند.

زنان دائمی و موقت ناصرالدین شاه چقدر حقوق می‌گرفتند؟

نوه دختری ناصرالدین شاه در یادداشت‌هایی از زندگانی خصوصی ناصرالدین شاه، میزان دستمزد دریافتی زنان درباره ناصرالدین شاه را اعلام کرده است. دوست علی خان معیر الممالک در یادداشت‌های خود حقوق زنان درجه اول شاه را ماهانه ۷۵۰ تومان و زن‌های درجه دوم و سوم را بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان اعلام کرده است. حقوق ماهیانه زنان صیغه‌ای ناصرالدین شاه از یکصد تا ۱۵۰ تومان در ماه بود که رقمی بسیار هنگفت را نسبت به آن دوره تشکیل می‌دهد.

فهرست اسامی مقامات ایران که نمی‌توانند به آمریکا سفر کنند مدام به روز می‌شود

"برایان هوک" رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری از تصمیم دولت آمریکا برای منع ورود مقامات عالی ایران و فرزندان‌شان به ایالات متحده دفاع کرد. او درباره چگونگی تصمیم‌گیری درباره اسامی افرادی که بر این اساس از ورود خود و خانواده‌شان به آمریکا جلوگیری خواهد شد گفت: آمریکا "مدام این لیست را بازنگری و به روز می‌کند تا اطمینان حاصل کند که مقامات ارشد ایران و خانواده آن‌ها نتوانند به آمریکا سفر کنند. " او گفت: این خواسته "بسیاری از ایرانیان" است. هنوز ابهاماتی درباره این طرح وجود دارد. یکی از سؤالات این است که "مقامات ارشد" دقیقا چه کسانی را در ایران شامل می‌شود و همچنین اعضای درجه یک خانواده دقیقا چه کسانی هستند./ دویچه وله
 
آرزوی اینستاگرامیِ محمدرضا عارف

رئیس فراکسیون امید مجلس آرزو کرد که رسانه‌ها با وجود اختلاف نظر‌های طبیعی که با یکدیگر دارند در مسائل داخلی در راستای تقویت همگرایی و همبستگی ملی عمل کنند و دولت را در شرایط دشوار فعلی یاری دهند. محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وقتی تیتر روزنامه‌های کشور را نگاه می‌کردم که همگی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب با محوریت منافع ملی سخنرانی با صلابت و غرورآفرین رئیس جمهور محترم در مجمع عمومی سازمان ملل را پوشش دادند، آرزو کردم رسانه‌های ما علی‌رغم اختلاف نظر‌های طبیعی که با یکدیگر دارند در مسائل داخلی هم با چنین رویکردی یعنی تقویت همگرایی و همبستگی ملی عمل کنند و دولت را در شرایط دشوار فعلی یاری دهند، چون موفقیت دولت، باعث سرافرازی ایران عزیز است.

خبری رسمی از وضعیت حال آیت الله مکارم شیرازی

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی درپی انتشار اخباری مبنی بر کسالت شدید این مرجع تقلید بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است.

باسمه تعالی
متأسفانه خبری از جناب استاد هادوی در مورد کسالت حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی مدظله در سایت‌ها منتشر شده که در آن نقل بسیار غلو شده است.به اطلاع مردم شریف میرساند معظم‌له چند ماه پیش به سبب سرماخوردگی و تب ویروسی و عفونی مجبور به استفاده از چرک خشک کن‌های قوی شدند که بواسطه آن و همچنین کم اشتهایی که از عوارض این بیماری است به لحاظ جسمانی ضعیف شدند.اکنون بحمدالله پس از بهبودی در دوره نقاهت و به توصیه پزشکان برخی از فعالیت‌های خود را کم نموده و در حال تجدید قوای از دست رفته هستند اما همچنان در جلسات منظم استفتاء، ملاقات‌های ضروری و مباحثات علمی در آثار مکتوب، نظارت بر امور اجرایی و جلسات روضه دفتر کما فی‌السابق حضور دارند.
 
یک ادعا درباره تخت روانچی

در حالى که تخت روانچى در جریان سفر اخیر حسن روحانى به نیویورک در هیچ یک از برنامه ها حضور نداشت و دفتر نمایندگى ایران از کسالت وى و تجویز پزشک براى استراحت خبر داده بود، فرناز فصیحى خبرنگار وال استریت ژورنال مدعى شد: تخت روانچی، سفیر ایران در سازمان ملل، به سرطان مبتلاست و در بیمارستانی در نیویورک بستری شده. ظریف برای عیادت از او باید اجازه بگیرد تا بتواند از منطقه مشخص در نیویورک که در آن محدود هست خارج شود. دولت آمریکا می گوید اول یک زندانی آمریکایی در ایران را آزاد کنید تا اجازه سفر به بیمارستان بدهیم. هنوز هیچ منبع رسمى این خبر را تأیید نکرده است.
 
ادعایی درباره هشدار خصوصی اتحادیه اروپا به ایران!

یک روزنامه انگلیسی نوشته است اتحادیه اروپا به ایران به صورت خصوصی هشدار داده اگر تهران گام‌های جدید کاهش تعهدات برجامی را بردارد، مجبور خواهد بود از توافق هسته‌ای خارج شود. به گزارش تسنیم، گاردین امروز جمعه نوشت: اتحادیه اروپا به طور خصوصی به ایران هشدار داده اگر تهران تهدید خود در خصوص پیش رفتن در برداشتن گام‌های جدید کاهش تعهدات برجام ادامه دهد، مجبور خواهد بود خروج از توافق هسته‌ای را آغاز کند. بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا به ایران اعلام کرده اگر گام بعدی ایران در زمینه کاهش تعهدات برجامی چشمگیر باشد، عدم پایبندی ایران را در قالب سازوکار مناقشه رسمی توافق به پیش خواهد برد. خبر گاردین در حالی منتشر می‌شود که خبرگزاری فرانسه به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنج‌شنبه مدعی شد که به‌کارگیری سانتریفیوژ‌های پیشرفته در تأسیسات هسته‌ای ایران، نقض تعهدات ایران ذیل برجام محسوب می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۱۴
آقای روحانی گریه مردم رو درآورده به اونا میخنده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
یادت باشه . اجداد من و شما انقلاب برای اقتصاد و ارزانی کالا نبود . یاداکری کردم که شاید فراموش کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
کسانی گریه مردم را در اورده اند که قبلا با لجبازیهایشان با با سیاست خارجی دولت گریه خود روحانی را در اورده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
ایران باید با قدرت گامهای بعدی را در کاهش تعهدات بردارد .و از اصول خود یک قدم هم عقب
نشینی نکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
اتحادیه اروپاهشدار داد درصورت برداشتن گام چهارم ایران انها ازبرجام خارج خواهندشد و این یعنی پایان رسمی برجام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
بیچاره بورس
مانی
| Germany |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
۲۳:۵۶از خواب بیدار شو
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
ناشناس میتونی دقیقا بگی اهداف چی بودند و به کدومشون رسیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
فقط روحانی؟
چرا نام داماد مقام ارشد را اعلام نکرده اید ، اگر اعلام می کردید به اعتبار مقام ارشد می افزودید، حال آنکه اکنون مهمترین دلیل برای تبعیض قائل شدن بین مقامات و مردم عادی را بنمایش گذارده اید.
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
خودت میگی مقام یعنی خط قرمز وگرنه باید مینذاختن پشت وانت و تو شهر با قل و زنجیر به دور شهر میچرخاندن اما افسوس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
ببینیم بعد از ۴۰ سال بالاخره می توانند دارائیهای
مسئولان را اعلام کنند؟
ناشناس
| Sweden |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
چون داماد من و شما نیست
خارج بشین خیال مارو راحت کنید
جلوگیری ازسفرواقامت مسئولان ایرانی واقوامشان به گفته برایان هوک خواست بسیاری از ایرانیان است! به این مورد کاری ندارم! ولی باعث تأسف باید باشه که یک آمریکایی صدا ودرخواست مردم ایران را میشنود ولی در داخل نه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
کی بشنوه ؟ همون مسئولا که بچه هاشون آمریکان ؟
داماد مقام ارشد کشوری اسم و فامیلی چیزی نداره یعنی!؟! آیا اینام جزو مومنین هستن که آبروشون باید حفظ بشه!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
بالاخره باید فرقی خودی ها باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
ای بابا شمخانی دیگه
بسیاری میگفتند برجام اخرین فرصتی است که غرب به ایران می دهد ولی بعضیا باور نمیکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
جان؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
اگر در برجام نباشیم . اجبارا باید به روسیه و چین باج سیاسی و اقتصادی دهییم . این تقابل با امریکا و جدیدا مخالفت با اروپا و شاید خروج اروپا از برجام و در ادامه مشکلات سیاسی ایران با دول خلیج فارس دست بدست هم‌میدهد که گمرکات کشور را بر روی کالاهای چینی باز کنیم . این روند برای اقتصاد کشور فاجعه هست . من هنوز نمیدانم علت اینهمه مخالفت با غربیها برای چیست . ؟ آیا این خواست مردم هست ؟ واقعا مردم چنین میخواهند ؟ از مردم کی همپرسی شده است ؟ چرا رای مردم برعکس تفسیر میشود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
بعضیها اگه گذاشته بودند که چندتا شرکت نفتی آمریکا بعد از برجام بیاند ایران و شورلتهای آمریکایی رو از پشت در گمرک برنمیگردوند ،اونوقت خود شرکتهای آمریکایی نمیزاشتند ترامپ به این راحتی از برجام خارج بشه ...حالا بگردید ببینید اون بعضیها کیه؟؟؟؟؟
این مقام ارشد ، سرشناس تر از اونی شده که اسمش رو نبرین! با این مخفی کاریها میخواهید با فساد مبارزه کنید؟
عجب افتخار بزرگی برای ثبت در تاریخ کسب کردیم!!!!رییس جمهورمان دست نداد !! احسنت و هزاران افرین بر اینهمه فتح قله های افتخار! باید مراقب بود چشم نخوریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
راستی! نگفتند آیا هاله نوری هم بوده یا نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
بینش سیاسی نداری حرف نزن،تویی که شبها از سایه ات میترسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
راست میگه دیه بینش نداری الکی نگو ببین با بینش. اینا ما به کجاها رسیدیم
انشالله رسانه ها پیگیر شایعه ثبت نام هزارن ساندرو توسط نوه ۴ ساله این مقام ارشد کشوری نیز باشند
یعنی اگه اروپا و بدنبال ان ایران٬ پایان برجام را اعلام کنند باید ملت بریزن توی خیابونا جشن بگیرن ؟ لطفا بعضی تریبون داران راهنمایی مان کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
اگه رسانه ملی صادق باشه قاعدتا باید جشن بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
جشن میگیرن ولی نه از ان جشنها که شما را راه بدهند ملت جز فامیل داماد هستند باید یا در زیزمین باشند یا در پشت بام انهم شب برفی زمستان بدون لحاف وتشگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
جشن نداره؟چطور وقتی تصویب شد وخواست دلار بکنه هزار تومن خوب بود ،حالا که خراب کردن جشن نداره ...
وقتیکه برجام دست آوردی برای ایران ندارد ، ماندن ،و خارج شدن اتحادیهٔ اروپا در برجام چه معنایی دارد ؟ بهترین راهکار این است که ایران از طریق لابیگری ، پیش نیاز مذاکرهٔ دو جانبه با امریکا را بنوعی عملی نماید ، اول امریکا برای مدت شش ماه تحریمهای بعد از خروج از برجام را تعلیق کند ‌و کار شناسان دو کشور ظرف مدت دو ماه دستور کار مذاکره را تدوین کنند ،و وزرای خارجهٔ ایران ،و امریکا بعدا طبق برنامهٔ تدوین شده طی دو ماه مسایل مربوط به منافع مشترک دو کشور را معین ،و تدوین نمایند ،و زمینه را برای دیدار دو ریس جمهور فراهم کنند ،و در صورت پیشرفت ،و تفاهم تعلیق تحریمها را برای شش ماه دیگر تمدید نمایند ،و روند حل اختلافات بین دو کشور را مورد مذاکرهٔ کارشناسی و سپس عهد نامهٔ مودت را به روز کنند ،و مناسبات بین دو کشور را عادی سازی کنند ،و همهٔ تحریمها را لغو کنند بگونه ای که غیر قابل بازگشت باشد ؟ مشکل این روند ، ساکت کردن تندروهای داخلی دو کشور ، و منطقه میباشد آنهایی که از اختلاف بین ایران و امریکا سود میبرند ،البته دلالان تحریمی دو طرف ،و ممطقه ،و خارج از منطقه را هم نباید نادیده گرفت ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
از برجام خارج نخواهیم شد . چون اگر از برجام خارج شویم دیگر امکان ندارد دوباره حق غنی سازی را برسمیت بشناسند . اتفاقاتی در طول این مدت اتفاق افتاد که کلا جامعه اروپا را نگران کرده ظاهرا اروپاییها حتی حاضر نیستند در برجام بمانند تا ما های اینده خارج میشوند تا قرار داد دیگر امضا شود . الان اروپا هم میگوید برجام سودی ندارد . نبودنش بهتر از بودنش هست .
چقدر مردم نامحرم شده اند که نام داماد فلان مسئول که جرمش محرز شده نباید اعلام شود

مردم ایران فقط در زمان انتخابات مردم هستند در بقیه زمان ها هیچ و ....... !!!!!!
امیدی به مبارزه با فساد تا ریشه کنی آن ندارم

هر یک روز در میان یک خبر جدید از فساددمالی جدید فقط در تابناک !!!!!!!
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
ناامیدیت قابل درک هست وبدون خیلی‌ها مثل تو هستند! چون بامعلولها برخورد میشود نه علتها! ودر واقع برخورد با بسیاری از معلولها هم سیاسی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
داداش مرتضی اگه منظورت اینه که قوه قضاییه با مفسدان برخورد سیاسی می کنه که باید بگم قوه قضاییه برخورد با مفسدان را از خودش شروع کرده. ضمن اینکه یک روش برای دفاع از مفسدان و تضعیف مبارزه با فساد انگ سیاسی زدن به فرایند برخورد با مفسدان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
۲۳:۲۶
اگه با دوستان شما برخورد شود سیاسی است وبا دیگران نمایش و صحنه سازی
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
علت فساد عدم شفافیت . نبودن مطبوعات ازاد . حاکمیت رای مردم . اقتصاد خصوصی . خروج دولت از مدیریت اقتصادی و تولید .
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
ادامه پاسخ به ۲۳:۴۳ نه ! ازمفسدان دفاع نمی‌کنیم!با انگ سیاسی روند مبارزه با فساد را تضعیف نمی‌کنیم! ولی اولین نظرمو خوب بخونید! صحت ادعای من مبنی بر مبارزه با معلول ونه علت ادامه داربودن فساد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
بابا غرغرو را عسل هم بدی غر میزنه چون ذاتشه،صبر و...هم که معنی نداره،معلومه وقتی با انتخاب شخص ناکارامد خراب کردی دیگه تا آخرش باید بری چون اصلاحطلب بازگشت وندامت نداره
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
تابناک کلی پاسخ گذاشتم ! درج کن!
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
تابناک درپاسخ به عزیز ۲۳:۴۳ مطلب گذاشتم! اونا رو درج کن نه اینکه این درخواستهامو درج کنی.
یک نکته درباره فرمایشات آقای صدیقی مایل هستم بگم! این طور فکر میکنم که صحبتهای آقای صدیقی مبنی بر مهندسی و هدایت خون شهدا اشتباه هست! در واقع بهتر این بود که اجازه می‌دادیم خون شهدا خود جاری شود و مسیر خود را بیابد و هدایتگر شود نه اینکه ما ان را هدایت وکانالیزه کنیم! در واقع اینگونه شهدا رامصادره کردیم و خون آنها را به نفع خود ودربستر علایق سیاسی خود جاری کردیم! خون شهید نیاز به هدایت نداشت! خود هدایتگر بود! افسوس آقای صدیقی که درک این معنا دشوار است!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
حاج مرتضی . ..اداره کشور باید به روش علمی باشد . برای اینکه ادراه یک روستا در قدیم یعنی قرون گدشته چنین بود که صاحب قران و ارباب و والی و حاکم با گروهی شمشیر بدست خود دستگیر میکرد خودش قضاوت میکرد و خودش هم گردن میزد . آیا وقتی جمعیت به صد میلیون و اداره کشور به وسعت یک کشور با ابزار و لوازم قدیمی امکان پدیر هست ؟ نگو که پاسخ من بی ربط هست اتفاقا به نظر شما ربط دارد . فکر کن اصلا جنگی نشده بود . کسی شهید نمیشد . راهکار ادراه کشور با ایده پردازی هزینه ساز شده است . هزینه سازی تا کی ادامه دارد . ؟
این دیپلماسی فعال موفق ما در سازمان ملل نتیجه مقاومت ماست. خیلیا اینجا منتظر دیدار ترامپ با روحانی بودن، ولی از خودشون نمی پرسن سر چه موضوعی و چطور مذاکره کنیم. فقط میگن مذاکره! آخه آمریکایی که کشور سوریه رو با توطئه داعش شخم زده و اگه حمایت ما از سوریه نبود، الآن یه همسایه به نام داعش کنارمون داشتیم با چی راضی میشه؟ آمریکایی که به افغانستان به بهانه طالبان حمله کرد و هر از چن گاهی خبر کشتار مردمشو توی حمله های هوایی بی هدف میشنویم. آمریکایی که پشت حمله عربستان و امارات به مردم بی دفاع یمنه و اونطور اونا رو به خاک و ون میکشه. آخه مگه مردم ما پیش آمریکایی ها عزیزتر از مردم یمن و عراق و سوریه و افغانستان هستن که خواهان رابطه منصفانه با ما باشه؟
اونایی که خیلی ادعای چیزفهمیشون میشه به من توضیح بدین آمریکا توی مذاکره ای که دنبالشه، چی میخواد از ما بگیره، و از چی میخواد بگذره؟ یه مثال برا من بیارین که آمریکا از زمانیکه تاسیس شده، به کشوری امتیاز داده باشه و عهدشکنی نکرده باشه.
پاسخ ها
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
منظورم از کشور در بند آخر دشمنش بود. آخه عده ای اصلا دشمنی رو انکار میکنن. یا واقعا ساده لوحن یا هم از طرف همون دشمن قلم فرسایی میکنن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
صنعت نفت ایران ملی شد اینقدر شعار ندادند و هزینه نکردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
۲۳:۵۸
صنعت نفت فقط سه سال دوام داشت و بعد قرارداد کنسرسیوم اجرایی شد که نقش ایران دریافت پنجاه درصد از عواید فروش نفت بود
صدیقی بزرگترین مورخ تمام اعصار
ازآقای رییسی بابت اقداماتش برای مبارزه با فساد تشکر میکنیم !امایکی ازابزارهای مفسدان مزدوران قلم بدست است !متاءسفانه با بازیهای کثیف رسانه ای حق راباطل وباطل را حق جلوه میدهند وعدالت راقربانی سیاست بازی کرده اند !البته میدانیم که این مهم در برنامه هایتان است!اما ترس این داریم که جرثومه های غول پیکر فسادبه وسیله این ابزار برنده دست عدالت را ببرند! البته قبول داریم کار بسیار بسیار دشواریست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
عدالت از نظر دیدگاه شما چی هست . جامعه با ۸۰ درصد غیر خودی چگونه عدالت برقرار میکنی . هان !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
۲۳:۳۰
عدالت مد نظرت چیه ؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
عدالت و آزادی دست یافتنی نیست . فقط حرف هست . این شعارها فقط چشم و گوش و دل فقرا را قانع میکنه . عدالت را حتی تعریف نشده چه رسد به اجرا . علم میگوید عدالت در اموزش . عدالت در سلامت روانی و جسمی جامعه . عدالت در داشتن سرپناه . بقیه امور دست یافتنی نیستند بلکه فقط شعارهای آرمانخواهی هست
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
به این اقدامات دلخوش نباشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
بامنفی دادن به این پیام کاملا معلومه که عده ای مزدور پول میگیرن که در سایتها وکانالها نظر منفی نسبت به عملکرد خوب بدهند ،حالا اون کار خوب را هرکی انجام بده ،راست،چپ،وسط
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
برات متاسفم که حتی نگاه منفی به نظرت خودت و دیدگاه خودت را انتطار داری کاربران تایید کنند . من میگویم شماها اصلا سیاسی و سیاستمدار نیستید . سیاست مدار تحملش بالا هست . نقد پدیر هست . اگر نقد را قبول نداری یا کاربران از نطرات شما خوششان نیامد و شما ناراحت و براشفته میشوید این رفتار عین دیکتاتوری هست . کجای برگ برگ تیترهای خبری تایگبناک سند زده شده است که هر نطری شما داشنید دیگران موافق باشند . کو . کجاست سند . تندروها میگویند در حوزه سیاسی مردم باید فهم و..را تعطیل کنند و ببینند ما چه میگوییم . . ما با نطر شما اختلاف سیاسی داریم که قابل بیان نیست . قابل بیان نیست .
ادعای ستاره بودن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل همان اندازه اهانت به مردم ایران است که در مورد ادعای دیده شدن هاله ی نور توسط محمود دیدیم .

جم کنید بساط خزعبلات را
به فکر اقتصاد و معیشت مردم باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
محمود مرد بود در آمریکا طوفان میکرد ووزیرش هرکجا میخواست میرفت ولی الان همه مسولین در اطاقشان در نیویورک زندانی بودن وبعد هم فرودگاه ووایران پیاده شدن
وقتی اروپا دارد تمام تحریمهای اعلام شده توسط آمریکا را اجرا می کند بنابر این معنی آن این است که همین حالا هم اروپا عملا از برجام خارج شده و به تعهداتش عمل نکرده لذا نباید انتظار بیجایی از ایران داشته باشد
اروپا در موقعیتی نیست که ایران رو تهدید کنه و از برجام خارج به, بسم الله, انوقت با یه حکم ثانویه مواجه خواهد شد که غیر قابل باگشت خواهد بود, کمی در فقه شیعه غور کنن بد نیست
پاسخ ها
جلال
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
میشه بفرمایید حکم ثانویه چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
ها ؟
M
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
ووووی
پس برخی مسئولین ووزرا پولیشان را کجا خرج کنند آمریکا به اقتصاد خودش ضربه زد
به دو دلیل عقلی میزان فساد در دولت فعلی نمیتواند از دوره های قبل بیشتر باشد ۱_ قوه قضاییه و نهادهای امنیتی در این شش سال در اختیار جناح مخالف بوده وطبعا نظارتها شدیدتر بوده ۲_ درامد قوه مجریه در این مدت به خاطر تحریمها و کاهش قیمت نفت کمتر وبه همین میزان ریخت وپاشها کمتر است این موضوع را به عینه در مقیاس کوچکتر در ادارات دیده ام. البته این که چرا سعی میشود جور دیگری القا شود قابل فهم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
از صندوق ذخیره فرهنگیان و موارد مربوط به ارز 4200 کاملا مشخصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
حاجی دولت فعلی مال خودت اینا از هر جهت خوبن اباریکلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
عزیز دل برادر شما اصلا علم سیاست واقتصاد بلد نیستی وخبر نداری نظر نده.در آمد دولت از گران فروشی بنزین وسوخت به مردم درداخل برابر کل درآمد صاد ات در دولتهای قبله
در دولت قبل ۷۰۰هزار بشکه نفت ۷۰دلاری صادر میشد ،الان دولت میگه بابرجام ۲میلیون متوسط ۴۰دلاری ،درامد میشه چند .
نمیدانم الان حقوق ماهیانه شان چقد است؟! اصلی و فرعی چقد میگیرین؟!
برجام برای مملکت یک فرصت برای شکوفایی بود اما تندروها اینقدر سنگ اندازی و مانع تراشی کردن که مردم باید تاوان بدن!!! البته حق ماست چون از ماست که بر ماست داداشها و خواهرا
وقتی نمیتونین بگین که ویلای داماد چه مسئولی قراره تخریب بشه،، پس چرا داماد بودن دادخواست دهنده رو اصلا عنوان میکنین
اینجوری تمام مسئولانی که دارای دامادی هستند ، اعم از اینکه این داماد ، مالک ویلائی در لواسان باشد و یا نباشد ، به حق و یا به ناحق مورد کنکاش و تشویش قرار میگیرد که این چنین برخورد ناصحیح و ناتمام با مسائل مطروحه ،باور کنید که اصلا ، نه اسلامیست و نه اسلامی و مسلما نتیجه ای هم ، جز تشویش اذهان عمومی نسبت کل مسئولان بیگناه دارای داماد هم نخواهد داشت
حقوق پرداختی به کل زنان پادشاهان قبلی در کل طول تاریخ ایران به اندازه یه اختلاس فعلی نمی شه . این ذهنیت مردمه . فهمیدید ؟
مگر چکار کرد که ستاره شد حتما قهقه که زد ستاره شد
اصولا:
وقتی قرار نیست که بمب اتمی بسازیم
پس اصرار و نهایتا ، مبادرت به تداوم انجام غنی سازی اورانیوم ، اونم با این همه هزینه های مستقیم و غیر مستقیم نقدی و غیر نقدی داخلی و خارجی که نتایج وحشتناکش، بر کلیه فعالیتهای لازم و ضرور حتی حداقلی مملکتمون هم سایه انداخته !!!! آیا واقعا بدون هدف مشخص و خدای نکرده ، نوعی لجبازی بسیار بسیار پر هزینه جهانی نیست؟؟؟
میشه یکنفر ادم وارد ،چواب من رو بده؟؟؟؟؟
خدا را هزاران بار شکر که تمام مشکلات کشور حل شد فقط مونده بودیم بدونیم حقوق زنان نادرالدین شاه را ازکجا بفمیم که چقد میگرفتند که آن هم الحمدالله حل شد واز نگرانی در آمدیم ...
اتحادیه اروپاهشدار داد درصورت برداشتن گام چهارم ایران انها ازبرجام خارج خواهندشد و این یعنی پایان رسمی برجام
ای بابا چرا مخفی کاری می کنین؟ داماد شمخانی بوده اینو همه می دونن. از تابناک که ادعای مبارزه با فساد داره بعید بود
کاش من میتونستم ۲۴ ساعت تو دنیای ذهنی که صدیقی داره زندگی کنم ،!
یک سایت ننوشت از کجا اورده ؛ این پول بیت المال است که دارد ساخته و تخریب می شود و اسراف که از گناهان کبیره هست علاوه بر حق الناس ، حق الله نیز پایمال گردیده و من تعجب می کنم که مدعی العموم اینجا وارد نشده. علی برکت الله
نیازی نیست اسم مقام ارشد را بدانی ،نیتت را خالص کن ،قبل از آفتاب از خونه بزن بیرون.اولین کسی که دیدی،خودشه
خوب خداراشکرحال حاج آقا خوبه کم کم داشت به يک نگراني بزرگ براي مردم مفلوک تبديل ميشد
آقای سلیمی نمین صحبت های آقای لاریجانی را اگر گوش کرده باشد.یک طرفه قضاوت نمی کند.دوازده سال مجلس را مدیریت کردن هنر نیست.ریل گزاری مناسب کردن برای کشور هنر است که !!!!!!!
تخریب ویلای داماد مقام ارشد رو سایت های ایرانی نوشتن - چرا تابناک نمینویسه شمخانی ؟
بسیار امیدوار کننده است که ملت مشاهده کند منابع ملی و منافع ملی در جیب عده خاص نمی رود و اگر هم در جیب کنند از جیب آنها بیرون کشیده می شود. مهم نیست که در جیب چه کسانی باشد. مصداق جمله ای که حضرت امیر سلام الله علیه فرمودند اگر بیت المال مهر زنانتان هم شده باشد از دست تان خارج خواهد شد. دست مریزاد دکتر رئیسی متشکریم
بهترین دستاوردی که روحانی از مجمع عمومی سازمان ملل برای ایرانیان کسب کرد این بود که ورود مسولان و اقوام درجه یکشان به آمریکا ممنوع شد
راستی چرا ما با آمریکا رابطه نداریم ولی فرزندان عده ای در آمریکا هستند ؟ آیا این نپذیرفتن عدم رابطه با آمریکا توسط این افراد نیست ؟ چرا پول کشور را در اقتصاد آمریکا سرمایه گذاری می کنند ؟ آیا این تضعیف اقتصاد کشور و تقویت اقتصاد آمریکا یا هر کشور دیگری و به نوعی خیانت نیست ؟
ناامیدمون کردی جناب سلیمی نمین . بله لاریجانی بدون هیچ تنشی برجام رو 20 دقیقه ای تصویب کرد . بدون هیچ تنشی مجلس رو کرده هیات دوم دولت !. حالا میفهمم که شما چرا اثر گذاریتون در سپهر سیاسی کشور با وجود اهل تحقیق بودن ناچیزه . شما فقط تاریخ نگارید . قدرت تحلیل سیاسی روز ندارین . سیاستمداران ناکارامد رو تشخیص نمیدین . با گذشت زمان که ماهیت افراد رو میشه امثال شماها تازه شروع میکنین به موضع گیری
اتحادیه اروپا از آن اشتباهات زیاد کرده و اگر راست می گوید به توافقاتی که در برجام شده جامه عمل بپوشاند . ملت غیور ایران از این حرف ها زیاد شنیده و تا زمانی که اتحادیه اروپا به توافقات برجام پایبند باشد ما هم هستیم در غیر این صورت عطایش را به لقایش بخشیدیم . امروزه دیگر بازار گرمی با حیله و نیرنگ جواب نمی دهد هر که مرد عمل است ملت ایران در کنارش هست در غیر این صورت با هیچ کس تعارف ندارد.
ناصرالدین شاه کی بود ؟ قومی بودند از نژاد و نسل مغول . اصلا ایرانی نبودند . من وقتی تاریخ ایران را میخوانم ۹۰ درصد اداره کشور دست غیر ایرلنی بود بجز در چند نقطه و در سه دوره ایرانیان بر سرنوشت خود دخالت داشتند و توانستند تا اندکی زبان و سنت و ملیت و یکپارچکی ایران را حفظ کنند . هر کسی با هویت و ملیت ایرانیان بجنگد مردم انها را یا در خود جذب کردند یا نابود شدند .
ناصرالدین شاه خدمات زیادی به ایران کرد، عاشق تکنولوژی روز بود و تکنولوژی‌ ا به ایران میلورد
این مقام ارشد کشوری اسم نداره که دامادشون یه همچین کاخی رو از زمین های بیت المال ساخته؟!
چجوی پس فاسد رسوا باید بشه؟؟
در هر کشور متعادل و متعارفی سوء استفاده یک مقام یا بستگانش در حد یک آب معدنی به استعفا و محاکمه آن مقام منجر می شود اما در اینجا می نویسند داماد مقام ارشد کشور و با اینکه همه مردم نام این مقام ارشد را می دانند باز هم نامش را اعلام نمی کنند با این جساب ادعای مبارزه با فساد باور کردنی نیست.
پس این ماهی هایی که ما میخوریم از کجا میاد؟؟
پس این ماهی هایی که ما تو رودخانه میگیریم از کجا میگیریم ما کنار رودخانه نیستیم رودخانه کنار ما نیست ما هستیم رودخانه نیست یا چی؟؟
بالاخره کلید حسن آقا در سازمان ملل کار ساز شد و ایشان تبدیل به ستاره شدند . مبارک است .کاش حسن آقا دل رهبران دنیا را که برای دیدارش صف کشیده بودند را نمی شکست و باآنها عکس گرفته و امضا بهشان میداد.
حوادث آرامکو نتیجه عکس داد بیشتر فکر کنید
من اسم داماد را می دانم مژدگانی بدید تا بگم...
چرا تخریب.؟ چرا حیف کردن منابع؟ مهمانسرای کمیته امداد کنید دوره ایی هر اتاقش رو بدید به مدد جو ها برای سفر
چرانام مقام ارشد برده نمی شود
داماد فاسد مقام ارشد!!!!! بعد ادعا می کنند فساد سیستماتیک نیست!!!!
تمام خبر های این ستون ارزش خبری دارند باستثنای خبر مربوط به زنان شاه قاجار . هنوز متوجه نشده ام که مدتی است از زنان پادشاهان قاجار خبر ارائه میشود یا در سایت شما و/یا در دیگر سایتها ؟
اگر عدالت اقتصادی از اهداف انقلاب نبود پس چرا حضرت امام در اولین سخنان در ایران وعده آب و برق مجانی را هم دادند.؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
آنموقع نیاز بود که گفته شود . اما حالا نه . کلا وقتی میگویند سیاست هر دفعه قابل تعییر هست .
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
ودر ادامه .....اگر اب و برق مجانی میشد تمام سدها خشک میشد و تمام نیروگاها میخوابید .چون لامپ ها و کولرها و بخاریها و چیلرها همیشه روشن میبود و شیر آب خانه ها بسمت باغ و ابیاری باز بود
ای جانم. فقط جناب صدیقی. عشقه
هرروزشاهد اخبارمنفی درموردبرجام وموضوعات اقتصادی هستیم درمقابل بورس همچنان رکورد میزند !!!؟
چرا اسم مقام ارشد رو نمی ارین
اينكه ادعا مي شود " آقای روحانی ستاره مجمع عمومی شد" را به وضوح ديديم ، عكس هاي صندلي هاي خالي در زمان سخنراني ايشان حاكي از اين امر بود
شما وامثال شما هرموقع با حقوق 2 میلیون تومان زندگی کردید صحبت از حق وباطل کنید مردم زیر بار فشار اقتصادی در حال له شدن هستند وتو ادعای حق می کنی
این مقام ارشد نظام؛ آیا در ویلای دامادش نرفته و نمیداند خلاف کرده است؟!!!
ما واسه ناصرالدین شاه نوشتیم آیندگان هم در مورد اختلاسهای چند هزار میلیاردی زمان ما می نویسند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار